Splizzeria

Shizzeria

Splizzeria, tämäkö on se mullistava pikaruokaravintola?

Kyllä on taas vitun tyhmää jengiä ollut keksimässä tätä konseptia, ei jeesus.

Täältä voi lukea lisää: http://www.sss.fi/uutiset/594789.html

Kommentteja odotellessa.....

79

5959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liity jäseneksivvv

      Mä odotin että olis ollu joku siipiravintola mille saattais olla kysyntää. Tolla 8-10 euron hinnalla saa kyllä salon pizzerioista 2 pizzaa eri täytteillä.

    • tavallinentyöntekijä

      Olin kyllä pettynyt, odotin jotain täysin muuta kuin pizzaa.

      Ei salolaiset, ainakin tosi harvat, maksavat parikytä euroa pizzasta.
      Hintaa en tiedä, mutta näin arvelen sen olevan.

      Sillä parillakypällä saa ainakin kolme HYVÄÄ pizzaa kepsupaikoista.

      Aika näyttää, onko kolmen vuoden päästä 20 vai 0 Splizzeriaa?

    • Pettynyt111

      Nimenomaan joko oikeasti erilaista mitä salosta ei saa joko juuri siipiravintola/bbq-tyylinen paikka tai sitten jotain oikeasti terveellistä.

      Kyllä taas sai pettyä...

    • Kyläkulta

      Nyt maistuis Splizza !!!

      kuka splizzaa sen mun kans?

    • justjöö

      siis voi tsiisus. saathan sä normi pizzeriastakin pitsan kahdella eri täytteellä, puolitettuna kunhan pyydät. ei ole sen kummempaa. taas hyväuskoisia pissitetään silmään.

    • jussimiäs

      Miksi ei?

      Mielummin jotain vähän erilaista, kun peruspizzerioita, niitä nyt on joka paikassa.

      Alalle pitää jotain uutta keksiä. Hienoa että on munaa lähteä tällaistakin kokeilemaan!

      • WoiHywäTawaton

        Mitä uutta on pitsan puolittamisessa, siitähän tässä on kysymys.


    • hippaje

      Musta tää kuulostaa tosi kivalta. Vaikka hinta on vähän enemmän ku kebuloissa, niin varmasti on laatukin. Odotan innolla, että tää uus paikka avaa!

    • lihava1

      Joko on avattu, onko hyvää pizzaa?

      • pian!

        Avataan 14.3


    • Satunnainen_85

      Miettikääpä nyt oikeasti Salon ravintolatarjontaa... SSO ja kebabit...

      Eiköhän anneta uudelle ravintolalle mahdollisuus ja katsotaan sen jälkeen onko tarjtarjonta parempaa kuin jo olemassa olevissa ravintoloissamme.

      Kyllähän ravintola työllistääkin muutamia nuoria.

      Lueskeltuani aiheesta useista eri nettilähteistä, kyseessä ei ole pelkästään pizzan puolittaminen, vaan puolikkaissa pizzoissa yhdistyy eri makuja ja yksi kokonainen pizza ei tunnu liian raskaalta.

      Meille naisille on hyvin tervetullutta myös se, että toisen puolikkaan voi ottaa salaattina.

      • konni45

        Toivottavasti menestyy ja tarjoaa hyvää ruokaa, jos joku ulkopaikkakuntalainen kysyisi minulta hyvää ravintolaa salosta vastaisin rehellisesti ettei täällä minun mielestä ole ainakaan salon keskustassa


      • piänmies
        konni45 kirjoitti:

        Toivottavasti menestyy ja tarjoaa hyvää ruokaa, jos joku ulkopaikkakuntalainen kysyisi minulta hyvää ravintolaa salosta vastaisin rehellisesti ettei täällä minun mielestä ole ainakaan salon keskustassa

        No Seurahuone on kai aika hyvä?


    • häränkakka

      Salossa muka huippukokkeja töissä? Ja paskat.

      • tyhmäontyhmä

        Vähän sisälukutaitoa. Ei ne huippukokit ole töissä salossa, vaan ovat kehittäneet tuon menuun ja ovat mukana yrityksessä jatkossakin, mutta eivät ne siellä salossa tiskin takana istu.


    • dfsfd

      Huippukokki kehitti pitsan. Jep. Michelin-tähtiä odotellessa.

      Tai no, huippukokithan ne Hesenkin hampparit kehittää.

      • Safkaleissoni

        Jep. Juuri näin. Tarvittiin tosiaan huippukokit creaamaan idistä ihan uudesta safkamuodosta. No sit nää cheffileissonit keksi huikeen idiksen, et laitetaan lettu ja siihen jotain kivaa päälle ja sit uuniin. Sit ne creas ihan bränikän nimenkin tuolle brändille: PIZZA!!! Tosi huikeeta ja innovatiivista hei!!!!!

        Mahtaakohan muuten edes aueta koko paikka, vai onko joku vedätys... Ettei vaan olis taustalla takavuosien rakennus"yrittäjät" jotka edelleen ajelee mustilla mersuilla ja esitää johtajaa, vaikkei ole jäljellä muuta kuin tuulen huuhtoma perse!


    • Endetium

      joo-o kympin pitsoja jotka on pienempiä kuin saarioisten roiskeläpät. Jää väliin tää paikka.

    • Sinibaretti

      Aah. Tänään vihdoin pääsi maistamaan näitä splizzoja.

      Ei ole turhaan hehkutettu. Viimeisen päälle mahtava makumaailma ja kivaa pirteää henkilökuntaa.

      Kannattaa täällä palstalla ruikuttaa kun ei mistään mitään tiedä...

      Kyllä nyt jää kotipizzat syömättä.

      Toivottavasti pian muu Suomikin saa näitä ravintoloita kaupunkeihinsa.

      • sdhfx

        Jaaha. Omistaja itse otaksun?

        Älä hyvä mies lue näitä juttuja täällä, äläkä ainakaan alennu kommentoimaan täällä nimimerkin takaa!!!


      • Hyvää oli!

        Kävin myös testaamassa. Oli kyllä hyvää pitsaa, hinta pitsallani 9,90 ja palvelu oli loistavaa. Menen huomenna uudestaan testaameen toisen makuyhdistelmän. Onnea ja Menestystä yrittäjille.


        Miettikää oikeasti näitä paikallisia kebumestoja. Miten pitsoja voi myydä 5€:lla?
        Jos käyttää kunnollisia raaka-aineita, maksaa vuokrat, verot ja palkat, ei yritys voi toimia rehellisesti tuollaisella hinnoittelulla.


      • sdh fx
        Hyvää oli! kirjoitti:

        Kävin myös testaamassa. Oli kyllä hyvää pitsaa, hinta pitsallani 9,90 ja palvelu oli loistavaa. Menen huomenna uudestaan testaameen toisen makuyhdistelmän. Onnea ja Menestystä yrittäjille.


        Miettikää oikeasti näitä paikallisia kebumestoja. Miten pitsoja voi myydä 5€:lla?
        Jos käyttää kunnollisia raaka-aineita, maksaa vuokrat, verot ja palkat, ei yritys voi toimia rehellisesti tuollaisella hinnoittelulla.

        Jaaha. Omistaja itse otaksun?


    • En omista mitään

      Sama juttu, tänään käytiin testaamassa ja mennään toistekin. Mukavaa, että on edes joku paikka, jota Osuuskauppa ei omista. Hinnat ok laatuun nähden, sillä esim. ananas ja herkkusienet taisivat olla tuoreita.

      • zsa<dg

        Jaaha. Omistaja itse otaksun?


    • Ruuan ystävä.

      Koettu on.

      ihan hyvänmakuista pizzaa, ehkä olisi saanut olla enemmän täytettä.
      juomat taisi kuulua hintaan.
      hinta ok.

      - tilat, ei yksityisyyttä, paikkoja vähän.
      - tilausjärjestelmä kankea.
      - vaihtoehtoja rajallisesti.

      Tuskin paikan päälle syömään enään eksyn, mutta mukaan saatan hakea. 8/10.

    • frederico1

      Onko ne pizzat tosiaan todella pieniä?

      • zeizeiwwr

        Ei ne ollut. Samaa kokoa ku kotipizzassa. Perun aiemman kommenttini kun konsepti kuullosti paperilla kehnolta. Suosittelen paikkaa todella ja varmasti maistuu kaikille. 9.90 kalliimmasta pizzasta ei ole paha koska juoma sisältyy.


      • srtxhj
        zeizeiwwr kirjoitti:

        Ei ne ollut. Samaa kokoa ku kotipizzassa. Perun aiemman kommenttini kun konsepti kuullosti paperilla kehnolta. Suosittelen paikkaa todella ja varmasti maistuu kaikille. 9.90 kalliimmasta pizzasta ei ole paha koska juoma sisältyy.

        Jaaha. Omistaja itse otaksun?


      • Lopeta_jo!
        srtxhj kirjoitti:

        Jaaha. Omistaja itse otaksun?

        Idiootti itse otaksun?


      • dudhtxsths
        Lopeta_jo! kirjoitti:

        Idiootti itse otaksun?

        Jaaha. Omistaja itse otaksun?


    • dkflsdfsd

      Vaikka skeptinen olinkin, niin silti voisi käydä koittamassa jossain vaiheessa. Mutta pizzan kokojen kritisointia en ole koskaan ymmärtänyt. Samaa itkua on väännetty Kotipizzastakin. Kuitenki keskivertopizza on luokkaa 900-1000kcal mikä on aivan tarpeeksi normaalille ihmisille. Erikseen sitten 150kg ihmisvalaat. Mutta heitä ei kiinnostakaan täytteiden tuoreus tai laatu, vaan ainoastaan se kuinka paljon rasvaa lätyn päälle saa mahtumaan. Toisaalta mikä ravintola haluaisi asiakkaikseen olohousuissa ja crocseissa vaappuvia ällötyksiä.

      Mutta pitää käydä itse testaamassa ennen kuin voi sanoa juuta tai jaata. Monessa paikassa myydään kalliiseen hintaan ihan samaa lättyä mitä keskiverto kebulassa.

      • WoiHywäTawaton

        Käy ihmeessä testaamassa onhan pitsan puolitus uutta ja ihmeellistä, aivan ennenkokematonta.


    • mävää

      Kävin maistamassa , ihan hyvää oli etenkin jos vertaa näitten kebupaikkojen rasvapommeihin,

      • vcgdu

        Jaaha. Omistaja itse otaksun?


    • meen toistekin

      Hyvä, tuore, unelman ohut pohja, sopivan kokoinen = pizza 9.90

      • goliyuo

        Jaaha. Omistaja itse otaksun?


      • peperoni
        goliyuo kirjoitti:

        Jaaha. Omistaja itse otaksun?

        Osa splizzoista maksaa 8,90, osa 9,90.
        Eilen tuli syötyä ja ihan ok, mutta ei mitään mullistavaa.


      • Jasu77A
        goliyuo kirjoitti:

        Jaaha. Omistaja itse otaksun?

        Lopeta lintsaaminen ja mee takas kouluun, idiootti!


      • meen toistekin
        goliyuo kirjoitti:

        Jaaha. Omistaja itse otaksun?

        en oo, mutta meen toistekin oli se vaan niin hyvää.


    • huppelis 1

      Näyttäis olevan hmmm...mielenkiintoinen henkilöstöpolitiikka ko. yrityksessä. Tästä johtuen ko. paikka jää väliin...

      • 17+14

        Minkälainen on "mielenkiintoinen" henkilöstöpolitiikka?


      • Määvaan
        17+14 kirjoitti:

        Minkälainen on "mielenkiintoinen" henkilöstöpolitiikka?

        ED. Viittaa varmaan kiertoviestiin jossa kerrotaan että työntekijöitä oli potkittu pois koeajalla. Mikä siinä on "mielenkiintoista", en tiedä, aika normaalia minusta...


      • Splizzeristi
        Määvaan kirjoitti:

        ED. Viittaa varmaan kiertoviestiin jossa kerrotaan että työntekijöitä oli potkittu pois koeajalla. Mikä siinä on "mielenkiintoista", en tiedä, aika normaalia minusta...

        Mikäli työntekijä ei sovellu työhön ja työpaikkaan niin tottakai henkilöstä on luovuttava. Ei sille vaan mitään voi. Ikävä asia kyllä työntekijälle, mutta jos ei sovi ei sovi. Kannattaa suhtautua niihin kiertoviesteihin vähän kriittisemmin, siinä näkyy vain yksi puoli asiasta.

        Henkilökuntaa esimerkiksi ei ole kusetettu palkoissa, vaikka kiertoviesti niin väittää. Potkuihin on ollut syynsä, mutta tottakai nuori tyttö sanoo isälleen ettei itsessä ole mitään vikaa..

        Mikään yritys ei palkkaa muutenkin stressaavaan ravintolan avaamisvaiheeseen huvikseen työntekijöitä vaivoikseen ja koulutettavikseen, irtisanoakseen heidät viikon kuluttua. Ravintolan johto on alusta asti tehnyt hyvin selväksi mitä työntekijöiltä halutaan ja vaaditaan, jos näitä ei pysty toteuttamaan niin valitettavasti ei sovi kyseiseen työhön.

        Terkuin täysin tyytyväinen splizzerialainen, jolla on läjä tyytyväisiä työtovereita.


      • xhcygikdt
        Splizzeristi kirjoitti:

        Mikäli työntekijä ei sovellu työhön ja työpaikkaan niin tottakai henkilöstä on luovuttava. Ei sille vaan mitään voi. Ikävä asia kyllä työntekijälle, mutta jos ei sovi ei sovi. Kannattaa suhtautua niihin kiertoviesteihin vähän kriittisemmin, siinä näkyy vain yksi puoli asiasta.

        Henkilökuntaa esimerkiksi ei ole kusetettu palkoissa, vaikka kiertoviesti niin väittää. Potkuihin on ollut syynsä, mutta tottakai nuori tyttö sanoo isälleen ettei itsessä ole mitään vikaa..

        Mikään yritys ei palkkaa muutenkin stressaavaan ravintolan avaamisvaiheeseen huvikseen työntekijöitä vaivoikseen ja koulutettavikseen, irtisanoakseen heidät viikon kuluttua. Ravintolan johto on alusta asti tehnyt hyvin selväksi mitä työntekijöiltä halutaan ja vaaditaan, jos näitä ei pysty toteuttamaan niin valitettavasti ei sovi kyseiseen työhön.

        Terkuin täysin tyytyväinen splizzerialainen, jolla on läjä tyytyväisiä työtovereita.

        Jaaha. Omistaja itse otaksun?


      • Jeq666
        xhcygikdt kirjoitti:

        Jaaha. Omistaja itse otaksun?

        Saitko potkut?


    • John of Uno-Kortit

      Tuossa muutamakin haluaisi siipipaikkaa saloon. Siellä oli Hot Wings joskus 2000-luvun alussa, mikä lopetti melkein heti. Ei salolaisille maistu kuin karvaranne kebab tai Kotipizza. Ihmeen kauan on Subway pysynyt pystyssä.

      • tte4

        Hauska asetelma, että hot wingsejä Salolaiset eivät syöneet mutta kebua kyllä.. Ikään kuin nämä kanatuotteet olisivat jotenkin laadukkaampia. Ilmeisesti vielä on jossakin Salon perämettässä sellainen uuno, ketä luulee, että ne on muuta kuin teurasjätettä.


    • juuuh1981

      Kävin itse paikassa viikonloppuna. Tavallaan ihan mukavaa oli se, että vetäjä oli paikalla ja esitteli konseptin. Toisaalta puhui ihan turhan pitkästi, ja kävi vielä pöydässä selittämässä miten he haluaisivat että asiakkaat kyselisivät enemmän ja miten uuni ei toimi tarpeeksi nopeasti jne. En ollut näistä aiheista kovin kiinnostunut, tulin vain maistamaan pizzaa.
      Pizza oli täytteiltää hyvää ja vaihtoehtoja ja yhdistelmiä oli paljon, ja täytteissä muutakin kuin niitä perinteisiä. Sen sijaan pohja maistui, jos ei nyt ihan pahalle niin ei kovin hyvällekään. Kovin teollista ja tympeän makuista. Näistä vitosen paikoista saa paremman pohjan. Eikä siellä kyllä pizzataikinaa missään näkynytkään, vaan työntekijät ottivat valmiin pyöreän taikinapohjan valmiilla alustalla jostain syrjästä. Sen oli makuinenkin.
      Salon Splizzerian kokoisessa paikassa luulisi myös myyjän voivan kiikuttaa sen annoksen suoraan pöytään, kun jokainen pöytä on muutaman askeleen päässä.
      Lopputulema: Jos pohja olisi parempaa (ja vetäjä vähemmän hölösuu), voisin jopa mennä uudestaan. Nyt en koe sitä sen kympin arvoiseksi kuitenkaan.

      • esittelyn saanut

        Pitsapohja tehdään pyöryläksi siinä tiskin vieressä asiakkaan tilattua, ei ole valmis litteä pohja :) Pullina tulevat kuten muissakin mestoissa.


      • WoiHyväTawaton
        esittelyn saanut kirjoitti:

        Pitsapohja tehdään pyöryläksi siinä tiskin vieressä asiakkaan tilattua, ei ole valmis litteä pohja :) Pullina tulevat kuten muissakin mestoissa.

        No älä saatana kylläpäs on jännää.


    • Ingenjööri

      Kokeilin... Mutta taidan jatkaa pizzan pureskelua Halikossa, vaikka Salon keskustasta
      onkin matkaa.. En niin hirveästi ihastunut pizza pohjaan.

    • Susimies99

      Hemmetin hyvä mesta käyn jatkossakin

    • rrmm77

      käytiin emännän kanssa herkuttelemassa pitsa ja salaatit muuten ok mutta oli kuin olisi syönyt maahanmuuttajan pitsan salaatin aikasta moni jätti kesken. tosi UUTTUS JA KOVA HITTI TUOTTE!

      • pirtsamastare

        mekki käytti ja salaatin aikasta oli jätety keske mut kova oli uuttus tuotte


    • Tarttis saata

      Saako sieltä Plitserijasta Pilllua?

      • menkäme

        Ää sieltä mitän saa, muta Jallun kämpästä saa hyvä kiljuu ja sen lisäkssi saa Pillluu Tuhanen Riemun Iitalta.
        Siis Ollikalasa.
        Menkäme sine.


    • ihme jutska

      Tarkottaako Plitserri sitä etä halkastan kahtia niinku ämmilä on vitu? Oike puoli ja vase puoli ja keskelä o hääppyrako?
      Ihme hääppy?

    • 4rtysargagagadga34t

      Täyttä roskaa ja helevetin pahan makuista.

    • tähtäämme

      Niinhän se on vitttukin, että on viiva välissä ja sitten on oikea puoli oikealla ja vasen puoli vasemmalla.
      Ja keskellä soon ite vitttu!
      Tähdätkäämme keskelle!

      • reikääseen

        Samala kume tähtäme vitttuuseen nii muistakaame etä kunnon persse pano ratkase onkelman jos toissenki.


      • Huomiotahoo1
        reikääseen kirjoitti:

        Samala kume tähtäme vitttuuseen nii muistakaame etä kunnon persse pano ratkase onkelman jos toissenki.

        Ei tuo ainakaan teikäläisen oikeinkirjoitustaidoissa olevia ongelmia tunnu ratkaisseen.


    • täti salosta

      onko itselläsi parempia - toisia arvostelemallahan tätä maailmaa rakennetaan, eikä. Ruoka Splizzeriassa oli oikein hyvää ja palvelu ystävällistä eli homma toimii

    • Todella huolissani

      Miten täällä Salon keskustelupalstalla on niin paljon noita naisten sukuelimistä kiinnostuneita yhdyssanavammaisia? Kertooko se Salon koululaitoksen tasosta vai onko kyseessä aina sama, hyvin häiriintynyt, hoitoa tarvitseva kansalainen?

    • 47v akateeminen mies

      Me täällä Salossa ollaan heteroita ja meitä kiinnostaa tuo hääppyrako.

      • hyvinhyvinhuolestunu

        Olisi se maailma hyvin autio jos kaikki naiset olisivat "Hyvin huolissani" miesten isoja kaluja vieroksuvia vanhojapiikoja.
        Mutta, onneksi suurin osa naisista on erittäin kiinnostunut vasatakkaisesta sukupuolesta, eli gullista.


    • Äly hoi

      Joo,
      "Uusi kotimainen pikaruokaketju Splizzeria avaa ensimmäiset ravintolansa Helsingin Kaivokadulle ja kebabin luvattuun kaupunkiin, Saloon." Radio City 12.02.201

      Maailmaa valloittamaan lähteneessä "ketjussa", hehheh, on tällä hetkellä yksi jäsen. Kesä alkaa olla jo puolessa välissä eikä Helsingin myymälää ole edelleenkään avattu. Käsittämätöntä että joku on niin pöljä että luulee tuollaisella konseptilla valloittavansa yhden kilpailuimmista toimialoista. Lieneekö kaverukset tehneet minkäänlaista markkina-analyysiä.

      oisaalta pöljiä on kyllä ollut useampia, kun joku siihen vielä on sijoittanut rahaa ja ensimmäinen myyntipiste perustetaan kaupunkiin, jossa suurtyöttömyys ja pizzeroista tehdyn dokumentin mukaan poikkeuksellisen matala hintataso.
      http://yle.fi/ohjelmat/kortit/silminnakija/silminnakija-hyvat-pahat-ja-pizzat_257.html

      No, on siinä pojille splizzoja keskenään syötäväksi jottei tarvi nälkää nähdä.

    • Immu8303

      Omat kokemukseni paikasta:

      - pizzapohja hieman pakastepizzan tyylinen eli maku ei kohdillaan
      - täytteet laadukkaita ja erilaisia kuin muualla
      - melko kallis jos/kun ottaa juoman
      - salaatti parempi kuin Hesen/Mäcin tai vaikkapa yläkerran Antonion vastaavat, tuoreena tehty
      - konseptina hyvä ja etenkin hyvin myyty, uskon että toimii tietylle segmentille johon itse en kuulu

      Jos yhdellä lauseella pitäisi summata niin:

      Ateria kokonaisuudessaan kallis verrattuna laatuun.

      Hyvä kuitenkin että Saloon saatu joku hieman erilaisempi vaihtoehto, onnea yrittäjille!

      • Letyi

        Jaa että pitsan puolitus on "erilainen vaihtoehto".


      • Immu8303
        Letyi kirjoitti:

        Jaa että pitsan puolitus on "erilainen vaihtoehto".

        Näköjään et ole itse vaivautunut käymään paikassa jos tuo on ymmärryksesi kyseisestä paikasta?

        Erona karvakäsipaikkoihin:

        - pizzan saa joko kokonaisena, puoliksi eri täytteillä tai puoliksi salaattina (tai kokonaan kahtena eri salaattina)
        - raaka-aineet hieman eri laatua kuin perus Özilin paikoissa
        - pizza tehdään silmiesi edessä
        - vaihtoehdot eroavat täysin Özilin peruslistan 1. Rutti ti markku 2. Polokneesi 3. Marke ja Riitta seteistä

        Ei sinänsä, itse suosin edelleen Özilien käsikarvakirjoituspaikkoja.


      • ofdklfkd
        Immu8303 kirjoitti:

        Näköjään et ole itse vaivautunut käymään paikassa jos tuo on ymmärryksesi kyseisestä paikasta?

        Erona karvakäsipaikkoihin:

        - pizzan saa joko kokonaisena, puoliksi eri täytteillä tai puoliksi salaattina (tai kokonaan kahtena eri salaattina)
        - raaka-aineet hieman eri laatua kuin perus Özilin paikoissa
        - pizza tehdään silmiesi edessä
        - vaihtoehdot eroavat täysin Özilin peruslistan 1. Rutti ti markku 2. Polokneesi 3. Marke ja Riitta seteistä

        Ei sinänsä, itse suosin edelleen Özilien käsikarvakirjoituspaikkoja.

        Pizzaa ei tehdä silmiesi edessä. Ainakin pohja otetaan suoraan pakkasesta pahvisena levynä. Muuten ainakin normi ählypaikassa pizza tehdään monesti siinä tiskillä.

        Täytteet saa joka pizzeriassa joko kaikki samaa tai puolet ja puolet. Idea ei muutu uudeksi sitä toistelemalla.

        Tulisipa pizzeria, joka myisi laadukkaan itse tehdyn kiviuunipizzan.


    • MRjuusto

      Asun Salossa ja oon käyny monta kertaa syömässä siel

    • kebable

      Hyvä pizza oli, koko vähä pieni verrattuna kebabbiloiden. Hinta sen verran korkea, että ei tule juuri käytyä.

    • fghhjklöä'

      Suomen paras pizzaravintola Pizzaline on avaamassa Saloon uutta ravintolaa. Sitten saadaan nauttia kunnon pizzoista

    • salolaene

      Hihii... asun Salossa. Ensimmäisen käynnin jälkeen olen unohtanut koko paikan olemassaolon. Visiittini ei ilmeisesti ollut tajuntaa räjäyttävä kokemus .

    • Salosta päivää

      Kävin, en tarvii mennä toiste, ei mitään niin uutta että olis wau efekti. Saloon pitäs saada mielummin intialainen ravintola, täällä ei oo kuin pari kinkkimestaa ja joka nurkalla kebuloita. Tai thaikkubuffa, noi pizzat ja kebut tunkee korvista jo ulos.

      • Ju 226

        Hyvä pizza ei tunge ulos korvista eikä sitä myydä puolikkaina.
        Sääli että Salosta ei saa hyvää pizzaa.


      • vakeva
        Ju 226 kirjoitti:

        Hyvä pizza ei tunge ulos korvista eikä sitä myydä puolikkaina.
        Sääli että Salosta ei saa hyvää pizzaa.

        Samaa mieltä, ettei hyvää pizzaa saa salosta. Kaikissa kebabpizza paikoissa samaa tukun valmistaikinaa mistä johtuu ettei pohjaa saada erilaiseksi. Kotipizza ok mutta siihen kyllästyy.


    • Satunnainensalolainen

      Ketju on nyt ollut pystyssä jo yli vuoden ja kävin itsekin testaamassa jo jokin aika sitten. Ruoka oli ihan ok, mutta palvelua ei kyllä voi kehua. Vaaleatukkainen punattuhuulinen myyjä sekä nuori tummempitukkainen juttelivat kovaan ääneen omiaan tiskin takana ja kesti aikansa ennenkuin sain apua ja palvelua ja sittenkin vähän tuhahdellen.

    • LandenPaukku

      Salolaiset eivät ole mihinkään tyytyväisiä. On uutta intialais-nepalilaista, kuten on kysyttykin, mutta kukaan ei juuri käy. Koko kaupunki kuolee kasaan, koska ihmiset vain jurnuttavat ja juoksevat korkeintaan Lidlissä hakemassa päivän tarjoustuotteita tai jos ulkona käydään syömässä, niin halpahallin raitaverkkarit ja crocsit jalassa käydään hakemassa kebabit kermaperunoilla.

      Tää on niin lande.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe