Hyvä et uimari tuli kaapista!

-urheilija-

Minä olen hetero, mutta olen mutaman kaverin kans huomannut, että nämä vähemmistöryhmät, tai no yliopistolla varmaan enemmistöryhmät näyttävät tunteitaan - ei mua ainakaan häiritse!

Usein yliopistolla, liikunnan salilla tai Kortepohjan pienellä salilla näkee kun tytöt sutelevat keskenään tai pojat pitävät toisiaan sievästi käsistä kiinni :D

Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan! Heterona pidän kuitenkin erittäin hyvänä leffana elokuvaa brokeback Mountain!

118

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nerds Are Cool!

      Pohdittiin tota asiaa meidän 34 koskemattoman yliopistojätkän keskuudessa myös joku aika sitten tuopin ja tietokoneiden ääressä ja kaikki oli asiasta myös tota mieltä!

    • -urheilija-

      Niin no mä en ole uimari :D Harvoin käyn uimassa.

    • Tämä uimari

      Liukkonen on muuten 208 cm pitkä! HUH! Siinä moni poika jää pieneksi hänen rinnallaan! Onnex jokainen voi olla mitä haluaa, eikä ihmistä pidäkään arvottaa hänen suuntautumisellaan! Kaikki ovat samanarvoisia!

      • kengännro 54

        AInakin jää tyhmimmiltä urpoilta v---uilu sikseen! :D


      • Tuolle ku

        kanaloon 160 cm tumppi mies ;D


    • Onhan...

      ...noita futareita ym. urheilijoita tullut viime aikoina kaapista. No ruotsalaisia naisyleisurheilijoita, alppinistejä jne.

    • Selkäuintia?

      Kyllä siinä kilpakumppanit nolostuu kun lähtöpaikalla yksi mutaatio tuijottaa köli turvoksissa. Haraahan se uidessakin vastaan.

      • heko

        Hyvä vaan jos nolostuvat. Toivottavasti menee pasmat tosi sekaisin. Venäläinen kilpakumppani varmaan rupee itkemään ja soittaa Putinille.


    • Nytkö huomasit?

      Kyl ainaski Kortepohjan Kuntosalilla monet tytöt imuttelevat keskenään! Varmaan päivittäin. Josku jotkut pojatkin pussailevat keskenään!

      • Ihmettelevä?

        Missähän Kortepohjassa on kuntosali, en ole moista havainnut? Joskus aikoinaan on Taitoniekantiellä ollut kuntosalii. Tarkoittaako kirjoittaja paikallista elintarvikemyymälää?


      • Aivan!

        Joskus syödään saunalenkkiä ;)


      • Lepakkoja

        Keskiviikkona illalla tulossa salille 13 kpl lepakkoa ;D


      • Liikettä valaat!!
        Lepakkoja kirjoitti:

        Keskiviikkona illalla tulossa salille 13 kpl lepakkoa ;D

        Silläkös lepakot on niin plösöä porukkaa. Kuntosalillakin vain imutellaan.


    • 4+2=2

      Homojen kömpivät ulos kaapeistaan, tv-sarjoissa täytyy olla pakollinen kiintiöhomo kuten esim salkkarit, taitaa olla jo kolme, neljä homoa yhdessä sarjassa mutta missä piilleksii Suomen lesbot, kaapeissaan vielä ja tv-sarjoissakaan niitä juurikaan näe, kyllä tasapuolisuuden nimissä salkkareihin on saatava kiintiö lesbo ja toinenkin niin saamme nähdä herkkää lesbojen suutelua ja lakanoiden pöllyttelyä.

      • homo ku homo

        Onhan Salkkareissa ollut lesbojakin. Sama kai tuo, homoseksuaalisuutta sekin.


    • Nimeä lisää

      Oliko pakko kömpiä koko komeroon ?

    • Kliimax

      Mitä kiinnostavaa on siinä mihin kukakin sexuaalisesti suuntautuu ? Vai olisiko sinä markkinarako kysees , onhan sponsorirahatkin rohjettu kerätä kaappilaisena .

      • Esson baarin papat

        Jos olet lukenut vaikkapa Keskisuomalaisen keskustelupalstaa, olet varmaan huomannut, että mikään ei ole kiinnostavampaa.

        Varsinkin ne, jotka huutavat, että homotusta on liikaa, ovat väsymättömästi nostamassa aihetta esiin. Eivät kerta kaikkiaan saa tarpeekseen homoudesta, se on niin kiinnostavaa ja ehtymätön innoittaja!

        Persujen olisi aika eduskunnassa äänestää homoliittojen puolesta, että pääsevät ratkomaan niitä tuhat kertaa tärkeämpiä asioita, jotka jäävät kuulemma homoasian vatvomisen varjoon. Toimintaa, urpot!


    • Hinttiongelma?

      Eikös uimastadionille voisi laittaa lähtökorokkeiden sijaan kaapit joiden ovet lävähtäisivät auki kun laukaus kajahtaa? Silloin ei himpuloiden tunteet ehtisi nousta ennen starttia kun ei olisi näkökontaktia.

    • Kallepoika

      jim carreyllä myös joku hyvä gayleffa niin ja Bruno ;)

      • Homopetteri

        Tulkaa viikonloppuöisin katsoon yo-kylään :D Jätkät ottaa toisiltaan su**n rappukäytävillä ja jo yo-kylän pihalla. Jopa kymmenenkin paria näkyvillä samanaikaisesti :D


      • Onhan niitä
        Homopetteri kirjoitti:

        Tulkaa viikonloppuöisin katsoon yo-kylään :D Jätkät ottaa toisiltaan su**n rappukäytävillä ja jo yo-kylän pihalla. Jopa kymmenenkin paria näkyvillä samanaikaisesti :D

        viikonloppuöisin nuoria miehiä peppu pystyssä Rentukan edessä :))


      • Pojat
        Onhan niitä kirjoitti:

        viikonloppuöisin nuoria miehiä peppu pystyssä Rentukan edessä :))

        vähän nauttivat toisistaan!


      • Lepakoita
        Pojat kirjoitti:

        vähän nauttivat toisistaan!

        salilla tänään, mahtuvat gaytkin mukaan ;D


      • Killekalle -90
        Onhan niitä kirjoitti:

        viikonloppuöisin nuoria miehiä peppu pystyssä Rentukan edessä :))

        Peppuseuraa muista yliopiston miehistä viikonlopulle? Vakiopaine, Rentukka?


      • HÖH
        Killekalle -90 kirjoitti:

        Peppuseuraa muista yliopiston miehistä viikonlopulle? Vakiopaine, Rentukka?

        Tai naisen peppua naisille!


      • Venus1989
        Lepakoita kirjoitti:

        salilla tänään, mahtuvat gaytkin mukaan ;D

        Tänään ainakin lepakkotyttöjä K-pohjan salille (7 kpl). Tarkoitus mennä alkuillasta. Katsotaan nyt.


      • Vinkki et tunnist.
        Homopetteri kirjoitti:

        Tulkaa viikonloppuöisin katsoon yo-kylään :D Jätkät ottaa toisiltaan su**n rappukäytävillä ja jo yo-kylän pihalla. Jopa kymmenenkin paria näkyvillä samanaikaisesti :D

        Kaulahuivit kaulaan ja tiukat farkut jalkaan. Sovitaan myöhemmin tarkemmat tuntomerkit :D


      • Tääsä meille
        Killekalle -90 kirjoitti:

        Peppuseuraa muista yliopiston miehistä viikonlopulle? Vakiopaine, Rentukka?

        Kaulahuivit kaulaan ja tiukat farkut jalkaan. Sovitaan myöhemmin tarkemmat tuntomerkit :D


      • Lepakoita
        HÖH kirjoitti:

        Tai naisen peppua naisille!

        salille, PLIIS? Kiva jumpata toisten lepakoden kans!


    • Bussikuski tuomas
      • Yliopistosta

        Ei kun hyvään mieleen!


    • GayMAN, JYU

      Huvittaa kun moni gay (tiedän varmasti) liikkuu ylioppilaskylässä naisen kans ku ei uskalla tulla kaapista! HEH!

      • Poju yo-kylästä

        Peppua mulle?


      • yks jatko-opiskelija
        Poju yo-kylästä kirjoitti:

        Peppua mulle?

        Heterona katsoin hieman pitkään liikunnalla sitä mitä kuusi nuorta jätkää liikunnan aulassa penkeillä teki (tässä taannoin), mutta se on heidän asiansa, eikä liiemmin mua häirinnyt. Lähinnä nauratti jälkeen päin.


      • Ei gay

      • Mitä siitä! JYU1991
        Ei gay kirjoitti:

        Olenkin miettinyt sitä, että porukka ennen luentoja lukee niin paljon lehteä "GT Gay Times", että jotain heillä on mielessä. Monta lehteä kiertää samallakin luennolla!

        Tämä lehti juurikin:

        http://www.lehtipiste.fi/fi/aikakauslehdet/101569/GT Gay Times/

        Peppua peppumiehelle! Tietenkin miehen peppua!


      • Filosohovi

        Pelkäävät jotain?!?!


    • paliskuntia ;D

      Mies-/naispariskunta yo-kylästä etsii kimppakivaa muista pariskunnista?!??!?!

      • Neljä...

        ...kimppaa ja parin vaihtoa harrastavaa pariskuntaa löytyis heti ylioppilaskylästä. Kiinnostaako? Paria voi vaihtaa jopa kuukaudeksikin.


    • pysykääkaapissanne

      Voi aikoja, voi tapoja......

      • Batgirl1990

        HÖH!

        Tänään tulossa 8 lepakkoa K-pohjan salille. Saa tulla toki lisääkin.


    • Fkfkfkfg

      Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan,

    • hiljaisuus on kultaa

      Jokohan tämä vouhkaaminen loppuu jos saadaan joku laki joka tyydyttää tätä niinsanottua äänekästä vähemmistöä....ei kukaan pidä omista seksiasioistaan niin suurta älämölöä kun nämä...ei ainakaan yhtään näytä hävettävän....

      • Hhfhhhjj

        On nykyaikaa et KAIKKI tulee kaapista :))


      • järki on toivottavaa

        Ne on kylläkin yleensä ihan muut kuin homot jotka pitävät sitä älämölöä homojen seksiasioista. Että tiedoks vaan.


      • kitinätpoisjaruotuun
        järki on toivottavaa kirjoitti:

        Ne on kylläkin yleensä ihan muut kuin homot jotka pitävät sitä älämölöä homojen seksiasioista. Että tiedoks vaan.

        Tartteeko sitä ilimotella että tulin nyt kaapista, oon homo, kaikkien on nyt mut hyväksyttävä, mun on saatava sitä ja tätä yhteiskunnalta...voi riemu sitä valituksen siivoo!!!!Voi kai tuota harrastusta jatkaa ihan äänettömästikkin älämölö on just siitä kitinästä tullu kun ollaan vaatimassa kaikenlaista uskomatonta..


      • vai harrastus...
        kitinätpoisjaruotuun kirjoitti:

        Tartteeko sitä ilimotella että tulin nyt kaapista, oon homo, kaikkien on nyt mut hyväksyttävä, mun on saatava sitä ja tätä yhteiskunnalta...voi riemu sitä valituksen siivoo!!!!Voi kai tuota harrastusta jatkaa ihan äänettömästikkin älämölö on just siitä kitinästä tullu kun ollaan vaatimassa kaikenlaista uskomatonta..

        Se EI ole harrastus, vaan se, mitä ihminen on. Se että sinä olet sinä ei ole mikään harrastus! Kenenkään ei pitäisi joutua olemaan missään kaapissa. Lähellä taitaa ollakin se aika, jolloin homous ei ole yhtään kiinnostavaa, joten mistään kaapista tulosta ei tarvitse tehdä numeroa. Vielä ei olla siinä tilanteessa ainakaan urheilupiireissä.


    • "suora" mies

      Ylioppilaskylän talojen ilmoitustaululle on jaetu jotain lappuja "Oletko homo?" En lukenut lappua, mutta varmaa tosi monia asia kuitenkin kiinnostaa ;D

    • Mökinakka

      Tulkaa rohkeasti ulos kaapista se helpottaa!

    • Siltsu!

      Sillanpää oli Putouksessa!

      Komea uros ja hyvä roolimalli kaikille nuorille miehille!!!!!!!

    • Homofaari

      Moi.
      Tuntuu hienolta, että yhteiskuntamme on muuttunut tasa-arvoisemmaksi ja meillä on hienoa, koulutettua nuorisoa, joka osaa arvioida asioita itsenäisesti. Ei pelkästään seksuaalista tasa-arvoa koskien, vaan muitakin tasa-arvokysymyksiä koskien.
      Itse nuorena kuljetin Helsingin Esplanadilla Setan mielenosoituksessa kylttiä, jossa luki: alas kaksinaismoralismi.
      Omaan elämääni syrjintä on vaikuttanut raskaasti ja laajasti, mutta olen todella iloinen nuorten homoseksuaalien puolesta tästä nykyisestä ilmapiiristä.

      • JYUgay1990

        Hieno homma! Kiva kuulla!


      • kaappiijaovikiinni
        JYUgay1990 kirjoitti:

        Hieno homma! Kiva kuulla!

        Ei muuta kun raippaa pyllylle nii siitä tokenee......


      • Apua naisia!
        kaappiijaovikiinni kirjoitti:

        Ei muuta kun raippaa pyllylle nii siitä tokenee......

        Mutku yliopistolla ei edes uskalla katella muijii !


      • Missähiihtokelit?
        Apua naisia! kirjoitti:

        Mutku yliopistolla ei edes uskalla katella muijii !

        No et leimaudu ahdistelijaksi!


    • Vinogeenit

      Kehitysvammaiset hyväksytään varauksella jo nykyisin joissakin sivistyneissäkin yhteisöissä, vaikkakaan ei se leima otsasta lähde samaan ryhmään kuuluvien nimienkeruulla.

      • Öhöm!

        Tekeekö miehen peppua mieli?


    • Tuomio tulee

      sodoma ja gomorra tuhottiin tulella ja tulikivellä

      samoin käy Jyväskylälle jos ei polvet taivu parannukseen ja synnintuntoon

      • Holhooja

        Heh!


    • yliopistostav0

      Ennen yliopistossa pojat olivat miehiä ja tytöt naisia! Nykyään kaikki pojat tykkäävät pojista ja tytöt tytöistä!

      • hhhhghggh

        Kyllä oli Siltsu komee telkkarissa ohjelmassa Tähdet, tähdet!


    • kaapissa ja kaapissa

      Tai sitten ei missään kaapissa ollutkaan. Päätti vain tehdä asian kerralla selväksi, ettei kaikenlainen juoruilu ym. pääse stressaamaan. Ihan oikein tehty ja hattua nostan!

      • Kaapinovet paukkuu

        Just näin.


    • yx opiskelija

      Joka päivä näkee lesboilua ja homostelua ylioppilaskylän pihalla ja yliopistolla :(

      • Yliopistokarju -89

        Ja hyvä niin! Miehet ovat ihkuja! NAM!


      • Niin ja tytöt
        Yliopistokarju -89 kirjoitti:

        Ja hyvä niin! Miehet ovat ihkuja! NAM!

        tykkää tytöistä!


    • Mutta, mutta...

      Vaikka yliopistossa ja ylioppilaskylässä meitä heteroita pidetään omituisina, on myös oikein tykätä vastakkaisesta sukupuolesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Uimataito kannattaa!

      Tulis toi uimari yliopistolle tai ylioppilaskylään, niin olis satoja miehiä jonossa ;D

      • äkkiälääkettä

        Onkohan nyt yliopistolle päässyt joku geenimutaatio joka tarttuu, kun näyttää olevan niin omituisesti käyttäytyvää sakkia..ovat kaiketi olleet ihan normaaleja ennen yliopistolle menoa.


      • namialurps

        Jos yliopiston opiskelijat ovat melkein kaikki homoja, niin onx komeita? onx helppo lähestyy?


      • Rentukan vierestä
        namialurps kirjoitti:

        Jos yliopiston opiskelijat ovat melkein kaikki homoja, niin onx komeita? onx helppo lähestyy?

        Mee kirjastolle!


    • fdfdfffffdfd

      Kyllä yliopisto-opiskelijoissa heteroitakin on, vaikkei paljoa, mut ainakin 20 % !!!!!!!!!!

    • Kille1991

      Tänään oli lesboilua kortepohjan kuntosalilla! SHIT!

    • Jjkklffff

      Homous kunniaan!

      • kunniattakuolee

        Siis, millätavoin kunniaan?


    • UniversityofJyväskyl

      Valitaanko jyväskylässä Mr gay Universityä?

    • Kreikkal. Kylpylä

      Ei kukaan yliopiston nuori mies voi vastustaa kauniskasvoisia ja kauniita poikia!

      • Öhöm!

        Kyllä tytötkin tykkäävät kauniskasvoisista tytöistä yliopistossa!


      • uskomatonta skeidaa

        Lässytä lisää.


      • GayJYU1990

        ...tai muodokasta miehen peppua!!


      • Kevät saa

        mahlan virtaamaan :D


    • Uimataito on hyvästä

      Huh kun pitkä mies toi uimari!

    • RuusushowJYU

      Kaikki kukat saavat kasvaa ylpeinä!

    • Rkrkrkrkkdmd f

      Pääasia et uinti kulkee! Ihan sama mitä on!

    • Muistakaa totuus!

      Kaikki ihmiset ovat saman arvoisia!

    • siltsukkaJYU1990

      Siltsu, vaikkei nuori olekaan, saa lähes kaikki yliopiston nuoret miehet kuumiksi! Siltsussa on sitä jotain :D

    • Rentukan edessä

      tänään kax jätkää suuteli!!!

    • Aamulla oli---

      ---lesboilua (no kiihkeetä suutelua) K-pohjan yo-kylän kuntosalilla! Neljä tyttöä.

    • Eilen ku marssin

      yliopistolla vessaan, niin totta kai vessassa lavuaarien edessä toinen jätkä oli housut kintuissa seisomassa ja toinen kontallaan hänen edessään. HYI! Lähdin pois!

      • Toinen...

        ... siis polvillaan seisomassa olevaan päin kääntyneenä!


    • Gayt

      Yliopistohomoja vakiopaineeseen tänään?

    • Yliopistosta 87

      Mistä noista tietää!?

    • SimopetteriJYU

      Mua ei hintit haittaa! Mä näen niitä paljon yliopistolla ja liikunnan saleilla!

      • opiskegia

        Tänään,biubat sille,hassu koirameni kongiin jus mus valehteli päälle.mokoma.


    • Yliopistostamie

      Eilen illalla / yöllä oli ylioppilaskylä - Vakiopaine keskustan alueella todella paljon yliopistohomoilua & lepakkohommaa :D Ainakin, mitä minä porukkaa tunsin ulkonäöltä!

    • NHLHockey1990JYU

      mun mielest toi uimari oli telkkarissa mukavan oloinen,, ei mua haittaa, vaikka hetero oonki;; toki poikuus yhä tallella!!

    • GaymanJYU

      Yliopiston hinttejä ja lepakoita lopuviikolla viihteelle, olisi jo yli 50 porukka lähdössä?

    • Toisaalta se...

      ...on hyvä et meillä yliopistossa olevista nuorista iso osa on homoseksuaaleja! Alentaa kynnystä tutustua heihin!

    • 1 kaveri...

      sano, et yliopistolla ja yo-kylässä pojat "laajentavat tajuntaansa" sillä, että päästävät tuhnuja toistensa sieraimiinsa!?!?! No, ei se ainakaan kiellettyä ole!!

    • Homo saa olla!

      Mitäs se kenellekään kuuluu! Mua ei haittaa, et iso osa yliopsitossa olevista on homoja!

    • Hyihelevata

      Eilen Rentukan edessä 6 jätkää pussas toisiaan :(

      Yliopiston kirjastolla kaks myös klo 17:10 - HYI :(

    • Kååpista

      Aloittajareppanalle. Jos on aivan pakko sotkea toista kotimaista sekaan niin itse olisin käyttänyt muotoa " Hyvä en uimari tuli.......".

      • Futariboy1990

        Homoreppana oot!


    • Tuleeko...

      ...tänään paljon homoja ja lepakoita liikunnan saleille?

    • Mitäs se

      kenellekään kuuluu! Jari "Siltsu" Sillanpääkin on valloittava tyyppi!

      t. yliopistogay -91

    • hintti-Einari

      Yliopiston gayt viikonloppuna viihteelle sadoin joukoin!

    • Hintti yliopist.-90

      Yli 50 lepakon ja homon porukka lähdössä vapun viettoon :D Mukaan rohkeesti vain!!

      • Otatteko mukaan?

        Olis kymmenen homon porukka! Pääseex mukaan?


    • Yliopistojannu26v

      Onko gay- tai heteroseksi syntiä? Ainakin se on tuhmaa!

    • yo-kyläläinen -88

      Tänään koiraa ulkoiluttaessa huomasin, kun neljä yliopiston nuorta opiskelijajätkää ottivat toisiltaan sui**n klo 15:45 Rentukan edessä ja lähtivät sitten fillareilla Länsiväylän suuntaan! Hyi yäk!

    • hyvä me!
      • yööööökkk

        On se vaan sikamaista likaista touhua kun miehet nuolevat toistensa pyllyreikiä ja nussivat sinne, hyi hirveä.Ja kun Kaiser nuolevat toistensa pilluja ja pyllyjä. Homot pitäisi merkata kuten Saksassa aikoinaan juutalaisista jotta terve ihminen erottaa nämä sairaat yksilöt ja voi karttaa heitä. Homus on paljolti nykyajan muoti-ilmiö, katkotaan toisia. Se hyöty Putinin Suomen valtauksesta olisi että julkihomous loppuisi


    • Hetero24xxx

      Mua ei ainakaan haittaa et yliopistossa ja yo-kylässä on niin paljon hinttejä ja lesboja!

    • hinttipelle88

      Mitä Jyväskylään kesäksi jäävät yliopiston gayt ja lesbot tekevät juhannuksena?

      • Makkaraa ja

        olutta nyt kesäisin!


    • Tulihan

      myös Ian Thorpekin kaapista!

    • Mitä siitä!

      Jos yliopistossa opiskelevista yli puolet on homo ja lesboja, niin mitä väliä sillä on!

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe