Goji reaktio

Kuramarjat.

8

188

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhdasta(ko)?

      Näinhän siinä käy, elimistö hylkii ko. tuotetta, tai sen myrkkyjä ?

    • ensikokeilija

      GOJI-MARJA olisiko yksilöllistä itse hankin juuri,
      pesen ne, annan olla pesun jälkeisessä kosteudessa ja syön, kun ovat imeneet itsenä vähän pullolleen ei rikki asti.
      Olen nyt 4 päivänä syönnyt 20g/päivä en huomaa mitään. Ostin niitä 2 x 250g paketin å 22,80 €, aijon kyllä syödä ne ja seurat oloa, jos jotain hyötyä jatkan..

      • Kysyjä.

        Minkä puutteesen tai mihin vaivaan syöt niitä ?


      • ennakointi ennenkaikkia
        Kysyjä. kirjoitti:

        Minkä puutteesen tai mihin vaivaan syöt niitä ?

        Eikö ole parempi ennakoida ja syödä terveellisesti, kun syödä vähemmän terveellisesti.


      • metsämarja
        ennakointi ennenkaikkia kirjoitti:

        Eikö ole parempi ennakoida ja syödä terveellisesti, kun syödä vähemmän terveellisesti.

        Terveellisesti pitääkin syödä, mutta siihen ei tarvita mitään goji marjoja.


      • vuoristomarja
        metsämarja kirjoitti:

        Terveellisesti pitääkin syödä, mutta siihen ei tarvita mitään goji marjoja.

        Mihin niitä goji-marjoja sitten tarvitaan jos niitä ei tarvita terveelliseen ruokavalioon?

        Mä aattelin alkaa syömään pieniä kiviä jos terveellisestä ruokavaliosta ei tarvitse välittää. Saatan toki kuolla 2 päivän sisällä. Mutta elämässä pitää ottaa riskejä! Tietty jos vaihtaisin noi kivet vaikkapa perunaan niin saattasin elää 2 vuotta. Jos lisäisin ruokavalioon vielä goji-marjat niin saattasin elää jopa 4 vuotta. Ja kun perunan ja goji-marjojen lisäksi söisin muutakin monipuolisesti ruokaympyrän mukaan niin ehkäpä eläisin 80 vuotta. Jos ruokaympyrään eivät kuulu kuitenkaan goji-marjat, ovat ne siis tällöin täysin tarpeettomia. Jumalat ovat antaneet meille ruokaympyrän ja sitä tulee noudattaa. Jos emme noudata ruokaympyrää, Nasse-setä on hyvin hyvin vihainen! Vai oletko kenties erimieltä? Eikö sinulla saa olla kilpailijoita? Oletko sinä yksin Jumala ja muita jumalia ei saa olla? Saatko sinä päättää mitä ruokaympyrään kuuluu?


      • Enkelimarjat.
        vuoristomarja kirjoitti:

        Mihin niitä goji-marjoja sitten tarvitaan jos niitä ei tarvita terveelliseen ruokavalioon?

        Mä aattelin alkaa syömään pieniä kiviä jos terveellisestä ruokavaliosta ei tarvitse välittää. Saatan toki kuolla 2 päivän sisällä. Mutta elämässä pitää ottaa riskejä! Tietty jos vaihtaisin noi kivet vaikkapa perunaan niin saattasin elää 2 vuotta. Jos lisäisin ruokavalioon vielä goji-marjat niin saattasin elää jopa 4 vuotta. Ja kun perunan ja goji-marjojen lisäksi söisin muutakin monipuolisesti ruokaympyrän mukaan niin ehkäpä eläisin 80 vuotta. Jos ruokaympyrään eivät kuulu kuitenkaan goji-marjat, ovat ne siis tällöin täysin tarpeettomia. Jumalat ovat antaneet meille ruokaympyrän ja sitä tulee noudattaa. Jos emme noudata ruokaympyrää, Nasse-setä on hyvin hyvin vihainen! Vai oletko kenties erimieltä? Eikö sinulla saa olla kilpailijoita? Oletko sinä yksin Jumala ja muita jumalia ei saa olla? Saatko sinä päättää mitä ruokaympyrään kuuluu?

        --Oletko sinä yksin Jumala ja muita jumalia ei saa olla? Saatko sinä päättää mitä ruokaympyrään kuuluu?--

        Eli olet pelkästään tyhmä.


    • luomu john

      Onko kukaan miettynyt että kasvattaisi itse noita, silloin voi olla aika varma mitä niihin on laitettu.

      Kuulostaa tuo että "nyt ne lasketaan tomaateiksi, niin saa olla yhtäpaljon torjunta-aineita kuin tomaateissa", vain siltä että tomaatit ovat täynnä torjunta aineita.

      Nuo Goji marjat., Acai marjat jne, kuulostavat todella houkuttelevilta. Ja varmasti ovat super terveellisiä, mutta jos ovat pumpattu täyteen muuta myrkkyä niin en itse riskeeraisi. Ja etenkin kun nuo ovat nyt niin suosittuja ja paljon pitää kasvattaa niin varmasti ovat kaikissa myrkyissä liotettu.

      Jos joku suomalainen joskus alkaa viljelemään niin voin ostaa.
      Tai jos joku joskus pystyy todistamaan että joku on oikeasti edes suht puhdas.

      Olen myös miettinyt pähkinöitä että kuinkahan paljon niitä uskaltaa syödä. Monille ihmisille jotkut asiat eivät vain sovi. Minullekkin tulee kaalista ja rusinoista maha kipeäksi, enkä usko että suomalainen kaali on liotettu torjuntaaineissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe