Miehen inhokkiammatit

Inhoaja

Mitä ammatteja tulevalla miehellä ette haluasi olevan...

Itsellä:

Siivooja
Varastomies
Puhelinmyyjä

149

4595

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies ei siivoo

      Mä inhoo siivojii yli kaiken .) ja oikeestaan ei sen epäseksikkäämpää ammatti voi olla olemassakaan.

      • naurettavaa...

        Toivottavasti sinunkin työpailla siivoojat menisivät lakkoon ja roskikset pursuaisivat yli, vessat olisi oksettavassa kunnossa, niin johan tulisi siivoojaa ikävä. Tosin epäilen, että liekö työelämä sinulle edes tuttua, kun noin epäkunnioittava olet!


      • kotona siivoava
        naurettavaa... kirjoitti:

        Toivottavasti sinunkin työpailla siivoojat menisivät lakkoon ja roskikset pursuaisivat yli, vessat olisi oksettavassa kunnossa, niin johan tulisi siivoojaa ikävä. Tosin epäilen, että liekö työelämä sinulle edes tuttua, kun noin epäkunnioittava olet!

        Minäkään en tajua tuota siivoojien mollausta. Jokainen voi mielessään miettiä millainen paikka maailma olisi jos kukaan ei siivoaisi missään. Ilmeisesti typeryksiä hämää se, että siivoojaan työn jälki näkyy, muttei siivoojaa itseään. Siisteyttä pidetään liian itsestäänselvyytenä. Itsekin miehenä voisin kyllä alkaa siivoojaksi riippuen toki palkasta ja työn luonteesta. On tuo oma miehuus kuitenkin sen verran vankalla pohjalla ettei olisi mitään ongelmia ryhtyä tuohon "parjattuun ammattiin". Seurustellakin voisin siivoojatyttösen kanssa vallan mainiosti :D Monet ovat kivan ja rauhallisen näköisiä. Monilla on kivan muhkeat pohkeetkin ;)


      • *siivoojatyttö :) *
        kotona siivoava kirjoitti:

        Minäkään en tajua tuota siivoojien mollausta. Jokainen voi mielessään miettiä millainen paikka maailma olisi jos kukaan ei siivoaisi missään. Ilmeisesti typeryksiä hämää se, että siivoojaan työn jälki näkyy, muttei siivoojaa itseään. Siisteyttä pidetään liian itsestäänselvyytenä. Itsekin miehenä voisin kyllä alkaa siivoojaksi riippuen toki palkasta ja työn luonteesta. On tuo oma miehuus kuitenkin sen verran vankalla pohjalla ettei olisi mitään ongelmia ryhtyä tuohon "parjattuun ammattiin". Seurustellakin voisin siivoojatyttösen kanssa vallan mainiosti :D Monet ovat kivan ja rauhallisen näköisiä. Monilla on kivan muhkeat pohkeetkin ;)

        Nimimerkille kotona siivoava!
        Voi että, kyllä olet oikea miesten mies. Hattua nostan ja korkealle tuon kaltaisten miesten kohdalla.
        Niin, ei me siivoojat ihmisiä kummempia otuksia olla.
        Itse olen siivooja ja ylpeä ammatistani. Kyllä jos meitä ei olisi, niin siinä nirppanokat, herrat ja narrit hukkuisi suomeksi sanottuna PASKAAN. Eikä me olla tänä päivänä mitään sinkkiämpäri kansaa, huivi tiukasti päässä ja esiliina edessä. Vaan meillä on kauniit ja asian mukaiset työasut. Olemme hillitysti meikattuja, hiukset värjättyjä, kauniisti leikattu ja laitettu. Osaamme ja käytämme erilaisia siivouskoneita, joita ei joka räkänokka osaa käyttääkkään, että sellainen on tämän päivän inhokki siivooja.
        Mutta sinulle pointsit kotona siivoava mies :)!


      • siivoavamies
        *siivoojatyttö :) * kirjoitti:

        Nimimerkille kotona siivoava!
        Voi että, kyllä olet oikea miesten mies. Hattua nostan ja korkealle tuon kaltaisten miesten kohdalla.
        Niin, ei me siivoojat ihmisiä kummempia otuksia olla.
        Itse olen siivooja ja ylpeä ammatistani. Kyllä jos meitä ei olisi, niin siinä nirppanokat, herrat ja narrit hukkuisi suomeksi sanottuna PASKAAN. Eikä me olla tänä päivänä mitään sinkkiämpäri kansaa, huivi tiukasti päässä ja esiliina edessä. Vaan meillä on kauniit ja asian mukaiset työasut. Olemme hillitysti meikattuja, hiukset värjättyjä, kauniisti leikattu ja laitettu. Osaamme ja käytämme erilaisia siivouskoneita, joita ei joka räkänokka osaa käyttääkkään, että sellainen on tämän päivän inhokki siivooja.
        Mutta sinulle pointsit kotona siivoava mies :)!

        Itseä v1tuttaa kun töissä toisen vuoron kaveri ei voi koskaan siivota, minun pitää siivota aina sekä oman työvuoron jäljet että sen toisenkin jäljet. No ei siinä sinänsä mitään, pidän siististä työpisteestä mutta kun olisi muutakin tekemistä kuin siivoilla jälkiä jotka kuuluisi toisen siivottavaksi.


    • prinsessa2

      Mun varastomies-apukuski on seksikäs ;) Tiedäksä muuten millasta palkkaa varastomiehet vetää? :D nimim. käydään pari kertaa viikossa ulkona syömässä, saan koruja, kukkia ja suklaata ;D

      • ewewetwet

        Tiesitkö että suhun ne kaikki sun varastomiehes rahat taitaa sitten mennäkin....


      • Janoan tietoa..

        Mikä o varastoapinan palkka sitten?


      • Joillekin iso palkka
        Janoan tietoa.. kirjoitti:

        Mikä o varastoapinan palkka sitten?

        2200e/kk on keskimäärin


      • Ent.toim.joht 1
        Joillekin iso palkka kirjoitti:

        2200e/kk on keskimäärin

        Niin entisenä toimarina saan eläkettä sentään aikapaljon enemmän.

        Vai 2200e/kk No tuleehan tuolla jotenkin toimeen, kun nipistää menoista! Siis olen 43v mies ja eläkkeeni on 6700e/kk brutto. Olen masennuksen vuoksi eläkkeellä.

        Otin onneksi kohtuullista palkkaa aikoinaan firmastani...

        Työllistin n.40 metallialan ammattilaista n.10v sitten.


      • RahtariNainen

        Säälin sun miestäs.. muutenkin pieni palkka ja sekin vähä menee sun elättämiseen.. menisit sinäkin nauta töihin ja lopettaisit ton siipeilyn...


      • Työtön
        Ent.toim.joht 1 kirjoitti:

        Niin entisenä toimarina saan eläkettä sentään aikapaljon enemmän.

        Vai 2200e/kk No tuleehan tuolla jotenkin toimeen, kun nipistää menoista! Siis olen 43v mies ja eläkkeeni on 6700e/kk brutto. Olen masennuksen vuoksi eläkkeellä.

        Otin onneksi kohtuullista palkkaa aikoinaan firmastani...

        Työllistin n.40 metallialan ammattilaista n.10v sitten.

        Ei oo raha tuonut onnea / hyvää mieltä


      • mie siivooja
        Ent.toim.joht 1 kirjoitti:

        Niin entisenä toimarina saan eläkettä sentään aikapaljon enemmän.

        Vai 2200e/kk No tuleehan tuolla jotenkin toimeen, kun nipistää menoista! Siis olen 43v mies ja eläkkeeni on 6700e/kk brutto. Olen masennuksen vuoksi eläkkeellä.

        Otin onneksi kohtuullista palkkaa aikoinaan firmastani...

        Työllistin n.40 metallialan ammattilaista n.10v sitten.

        Entinen toimari.. Joo..


      • 3400kk
        Joillekin iso palkka kirjoitti:

        2200e/kk on keskimäärin

        Varastomiehenä/vastaavana 15v. palkka 3400e/kk
        että eiköhän tällä pärjää ihan kivasti,ainakin minä!


      • Paljon jää käteen
        3400kk kirjoitti:

        Varastomiehenä/vastaavana 15v. palkka 3400e/kk
        että eiköhän tällä pärjää ihan kivasti,ainakin minä!

        3400e palkasta, verojen ja kiinteiden kuukausimenojen jälkeen?


      • Oikein!Töihin possu!
        RahtariNainen kirjoitti:

        Säälin sun miestäs.. muutenkin pieni palkka ja sekin vähä menee sun elättämiseen.. menisit sinäkin nauta töihin ja lopettaisit ton siipeilyn...

        Imet hutsu vaikka rahasta..


      • 3400
        Paljon jää käteen kirjoitti:

        3400e palkasta, verojen ja kiinteiden kuukausimenojen jälkeen?

        riittävästi.ikinään ei ole tarvinnut tinkiä mistään.rahaa on tilillä vielä useita saturaisia uuden tilin tullessa,eli sitä sitten vaan kertyy:) varsinkin kun ei kapakoissa juokse alvariinsa!


      • luaMaNni
        Ent.toim.joht 1 kirjoitti:

        Niin entisenä toimarina saan eläkettä sentään aikapaljon enemmän.

        Vai 2200e/kk No tuleehan tuolla jotenkin toimeen, kun nipistää menoista! Siis olen 43v mies ja eläkkeeni on 6700e/kk brutto. Olen masennuksen vuoksi eläkkeellä.

        Otin onneksi kohtuullista palkkaa aikoinaan firmastani...

        Työllistin n.40 metallialan ammattilaista n.10v sitten.

        Jos olit yrittäjä olet sitä koko ikäsi. Et tule saamaan eläkettä, etkä ole!

        T. Laamanni


      • LuaMaNni
        Paljon jää käteen kirjoitti:

        3400e palkasta, verojen ja kiinteiden kuukausimenojen jälkeen?

        Sain tuon verran 2006, verojen ja pakollisten maksujen jälkeen jäi n. 26200e/v
        käteen. Vuosiansio oli silloin mulla 42000e. Nyt olen valitettavasti työkyvyttömyyseläkkeellä.


      • Asennekysymys
        3400 kirjoitti:

        riittävästi.ikinään ei ole tarvinnut tinkiä mistään.rahaa on tilillä vielä useita saturaisia uuden tilin tullessa,eli sitä sitten vaan kertyy:) varsinkin kun ei kapakoissa juokse alvariinsa!

        Kyllä sillä summalla elää ihan mukavasti jopa kaksi ihmistä, tiedän kokonaisia perheitä (3-6 henk.) jotka elää sillä summalla, ruokaa, vaatetta ja katto pään päällä.
        Ei tässä maassa kovin moni elä linnassa jossa palvelijoita, tai matkustele alvariinsa ulkomailla.
        Vaatimattomasti voi elää ja olla hyvinkin onnellinen.
        Minulla ei ole inhokkiammatteja, hyvä vaan kun ihmisellä on ammatti ja toivottavasti työpaikka, vielä enemmän arvostan sitä korvien välissä olevaa henkistä kypsyyttä jota aloittajalla ei ainakaan ole.


      • 3400kk kirjoitti:

        Varastomiehenä/vastaavana 15v. palkka 3400e/kk
        että eiköhän tällä pärjää ihan kivasti,ainakin minä!

        Missä kunnianhimo, missä tavoitteet?

        Itse valmistuin AMK:sta ja kesätyössä palkka 3000e, ja sen jälkeen määräaikaisuudesta vakkariksi muuttuessa 3500e. Tämä siis valmistumisen jälkeen vuoden aikana...

        Nyt suunitelmissa jatkaa opintoja vuoden-muutaman jälkeen yliopistossa, suunta ylöspäin!


    • 6+16

      Mitä väliä jollakin ammatilla jos mies on mieluinen? Taas esimerkki statuksen voimasta

      • Nainen 29v

        Miun lista. nainen 29v

        Inhokit on tässä:

        1 siivoojat/"siistijät"
        2 Parturit
        3 atk asentajat

        Mutta kaikkein eniten siis toi siivooja joka ällöttää.


      • siistijä
        Nainen 29v kirjoitti:

        Miun lista. nainen 29v

        Inhokit on tässä:

        1 siivoojat/"siistijät"
        2 Parturit
        3 atk asentajat

        Mutta kaikkein eniten siis toi siivooja joka ällöttää.

        sinunkin paskoja on jouduttu siivoilemaan, vaikka ei olisi aina haluttanutkaan ,olisit hukkunut muuten paskaasi pentu.


      • stu1
        Nainen 29v kirjoitti:

        Miun lista. nainen 29v

        Inhokit on tässä:

        1 siivoojat/"siistijät"
        2 Parturit
        3 atk asentajat

        Mutta kaikkein eniten siis toi siivooja joka ällöttää.

        Ei jumalauta ole todellista!!Olet todella typerä!!!!


      • anthropologist

        Tässä tuleekin Suomalaisen valaan perusolemus hyvin esille. Pääasia ei ole se että on työ ja toimeentulo, tai että hoitaa vastuunsa, vaan että on joku trendikäs homma kuten "se yx Marco siellä AVA:lla


      • swghnjdtsweswt
        Nainen 29v kirjoitti:

        Miun lista. nainen 29v

        Inhokit on tässä:

        1 siivoojat/"siistijät"
        2 Parturit
        3 atk asentajat

        Mutta kaikkein eniten siis toi siivooja joka ällöttää.

        Ja sitten kun tietokoneesi menee solmuun niin jopa olet it-ammattilaisia mielistelemässä ja apua ruinaamassa


      • juunu
        Nainen 29v kirjoitti:

        Miun lista. nainen 29v

        Inhokit on tässä:

        1 siivoojat/"siistijät"
        2 Parturit
        3 atk asentajat

        Mutta kaikkein eniten siis toi siivooja joka ällöttää.

        Et ole selvästikään valmis parisuhteeseen. Samoin ei kukaan muukaan, joka näitä inhokkeja täällä listaa. Kasvakaa aikuisiksi.


      • hoikka nainen
        anthropologist kirjoitti:

        Tässä tuleekin Suomalaisen valaan perusolemus hyvin esille. Pääasia ei ole se että on työ ja toimeentulo, tai että hoitaa vastuunsa, vaan että on joku trendikäs homma kuten "se yx Marco siellä AVA:lla

        Onneksi pariutuminen on vielä vapaaehtoista. En itsekään halua suomalaisen miesvalaan perusolemuksen omaavaa miestä. Kyse ei ole minullakaan vastakkaisasettelusta vaan tosiasiasta. Haluan elättää itse itseni.
        Olen nimenomaan itsenäinen ja haluan pysyä sellaisena. En halua elättää miestä.

        Miehet nimenomaan valittaa sinkkuuttaan ja kumppanin puutetta useimmin kun naiset. Kun yleinen asenne naisia kohtaan on tuollainen niin asia ei ole ollenkaan ihme. Nainen on AINA miehen mielestä valas ja siideripissis yms.


      • khgc
        hoikka nainen kirjoitti:

        Onneksi pariutuminen on vielä vapaaehtoista. En itsekään halua suomalaisen miesvalaan perusolemuksen omaavaa miestä. Kyse ei ole minullakaan vastakkaisasettelusta vaan tosiasiasta. Haluan elättää itse itseni.
        Olen nimenomaan itsenäinen ja haluan pysyä sellaisena. En halua elättää miestä.

        Miehet nimenomaan valittaa sinkkuuttaan ja kumppanin puutetta useimmin kun naiset. Kun yleinen asenne naisia kohtaan on tuollainen niin asia ei ole ollenkaan ihme. Nainen on AINA miehen mielestä valas ja siideripissis yms.

        Ei Suomessa tarvitse muita elättää kuin lapsia.

        Esimerkiksi sairaseläkeläinen saa eläkkeen jolla elää, joten sinun tuloihin ei tarvitse sairaseläkeläisenkään kajota.

        Ongelmasi ei ole kuitenkaan raha, vaan se että sinulla on heikko itsetunto. Sinä et kestäisi muiden silmissä itseäsi jos sinulla olisi köyhä mies rinnalla.

        Tee tuolle itsetunnollesi jotain koska heikkoa itsetuntoa naisella ei mikään mies kestä, on mies rikas taikka köyhä.


      • ...
        swghnjdtsweswt kirjoitti:

        Ja sitten kun tietokoneesi menee solmuun niin jopa olet it-ammattilaisia mielistelemässä ja apua ruinaamassa

        Ja varmaan jossain vaiheessa on kitisemässä, kun "mies ei siivoa ja minä joudun yksin vastaamaan kodin siisteydestä". Samoin jos työpaikalle ei yllättäen siivooja ilmaannukaan, niin johan alkaa valitus kun työympäristö käy paskaiseksi. "Miksei kukaan siivoa täällä, minunko se pitäisi hoitaa, minulla on omatkin työni hoidettavana!" Jos pitää siivoojia, partureita/kampaajia ja atk-asentajia jonain inhokkeina, niin hoitakoon sitten ihan yksinään siivoukset niin kotona kuin työpaikallakin, leikatkoon itse hiuksensa ja jos tietokoneen kanssa tulee joskus jotain ongelmia, niin siinäpähän sitten laittaa ihan itse vaan koneen kuntoon eikä ruinaa jotain miestä avuksi.


      • hoikka nainen
        khgc kirjoitti:

        Ei Suomessa tarvitse muita elättää kuin lapsia.

        Esimerkiksi sairaseläkeläinen saa eläkkeen jolla elää, joten sinun tuloihin ei tarvitse sairaseläkeläisenkään kajota.

        Ongelmasi ei ole kuitenkaan raha, vaan se että sinulla on heikko itsetunto. Sinä et kestäisi muiden silmissä itseäsi jos sinulla olisi köyhä mies rinnalla.

        Tee tuolle itsetunnollesi jotain koska heikkoa itsetuntoa naisella ei mikään mies kestä, on mies rikas taikka köyhä.

        Edellisessä viestissä sanotaan selvästi että nainen on miehen lompakossa kiinni. Kirjoitin vastineen siihen että en ole kenenkään lompakossa kiinni eikä myöskään kukaan ole minun lompakossa kiinni.
        Miksi minulla pitäisi olla ongelma? Olen erittäin tyytyväinen tapaani elää. :D


      • Mies 68v
        Nainen 29v kirjoitti:

        Miun lista. nainen 29v

        Inhokit on tässä:

        1 siivoojat/"siistijät"
        2 Parturit
        3 atk asentajat

        Mutta kaikkein eniten siis toi siivooja joka ällöttää.

        Oikein! Kyllä siivoaminen, suihinottaminen ym. on naisten hommaa. Atk asentajiksikin pitäisi kouluttaa enemmän nimenomaan naisia. ei se niin vaikeaa oikeasti ole.


      • kommenttia sivusta
        hoikka nainen kirjoitti:

        Edellisessä viestissä sanotaan selvästi että nainen on miehen lompakossa kiinni. Kirjoitin vastineen siihen että en ole kenenkään lompakossa kiinni eikä myöskään kukaan ole minun lompakossa kiinni.
        Miksi minulla pitäisi olla ongelma? Olen erittäin tyytyväinen tapaani elää. :D

        Edelliseen ajatuksenvaihtoon yhtyen:

        "Tee itsetunnollesi jotain (nainen), sillä heikkoa itsetuntoa NAISELLA ei mikään mies kestä." Eli mikä se sellainen mies on? Epäsuorasti annat ymmärtää, kuin käänteisesti, että niin päin voi / saisi asia olla ennemminkin (jos oikein ajatustasi luen) että miehen heikon itsetunnon tulisi naisen puolestaan "ymmärtää / hyväksyä" - eikä sen tulisi vaikuttaa "mihinkään".

        Itse olen tasa-arvon kannattaja, ja ymmärrän, että itsetunto ei ole mikään stabiili tila, ei sen kummemmin miehellä kuin naisellakaan. Eri ihmisillä voi olla eriasteinen itsetunto eri asioissa, ja se voi myös vaihdella vuosien varrella laidasta laitaan. Ottaen huomioon elämäntilanteet ja tapahtumat, mitä itse kullakin tulee elämässään eteen.

        Itse ajatteisin esim. että kun olen ollut heikoilla (henkisesti rankkaa) viime aikoina, sitä silloin turvautuu lähimmäisiinsä. Ja ei myöskään ole tod. syöksymässä suinpäin uusia tuttavuuksia hieromaan kenenkään kanssa. Voi näyttäytyä ulkopuolisten silmissä hyvinkin näinollen myös epäitsenäisyytenä - mut eiköhän se ole näin jokaisen kohdalla haastavissa tilanteissa, ja siten ymmärrettävää.

        Itse haluaisin puhkaista jonkun itseriittoisuuden ja kaikkivoipaisuuden kuplan sinkkumaailmassa. Ihmiset, me tarvitsemme toisiamme! Itsestäni on tullut myös viimevuosien saatossa hyvinkin yhteisöllinen ihminen aiemman individualismin ihailun (10 v sitten!) sijaan. (Johtunee myös osittain uudesta alavalinnastani, sosiaalialasta, missä yhteisöllisyys nähdään ennen muuta myös suurena voimavarana noin ylipäätään ihmisten kesken. Lähtien eri ihmisryhmistä. Ja sitä ammatti-identiteettiään rakentaessaan / sitä hakiessaan miettii myös omaa kasvuaan ihmisenä näissä asioissa - eipä sillä, meitä on moneen junaan - ) Oma havaintoni myös on, ystävyyssuhteita ajatellen, että moni nainen vapautuu kuorestaan, kun löytää kumppanin rinnalleen - olemaan oma, helpommin lähestyttävä oma itsensä. Ehkä se kertoo omaa kieltään jostain: kun saa rakkautta, ihminen kokee olevansa hyväksytty sellaisena kuin on, rentoutuu. Ja uskaltaa olla enemmän oma itsensä. Sitä monien sinkkujen "kireyttä" vierastan! (josko vielä löytäis paikkansa noissa kuvioissa.. katsotaan, pikkuhiljaa TOIVON. miten sitten kykenen, pystyn.. ei sais otta liikaa paineita - aikaa varmaan vaatii.. )


    • ,.-,.-,.-.,-.,-

      minä haluan, että mieheni on ammatissa jossa hän viihtyy, joka ei ole liian stressaavaa tai kaiken ajan vievää ja jossa hän kokee onnistumisen tunteita, ylpeyttä työstään ja riittävästi haasteita.

      itselleni on huomattavasti tärkeämpää, että viihdyn ammatissani kuin paljon rahaa tienaan, mieheni taas haluaa tienata paljon rahaa ja siksi hän opiskelee ammattiin, jossa hän tulee tienaamaan paljon.

      • päivi povekas

        Miun listain on seuraava.
        Atk päällikkö
        puolustusministeri
        toimitusjohtaja
        pääministeri
        Siis inhokkilista.


      • HD3000

        Miehet eivät ajattele muutako rahaa.


    • vilgguu

      opettaja- erityisopetta- lastentarhanopettaja

      • äläs ny

        Äläs ny. Opettajat ovat usein humaaneja, sivistyneitä, lunkeja - ja miehiä, jotka edes jollain tasolla kykenevät naista ymmärtämään. (oma kokemukseni, eivät nääs ole niiin äijiä yleensä, tärkeä pointti, ainakin itselleni. Vilpittömästi pitänyt olen tosiaan myös monista miesopettajista(kin) kouluvuosieni ajan. Ovat saaneet nostettua oppilaiden lahjakkuudet [no, naisopet yhtälailla] omaankin tietoisuuteen.)

        Erityisopet (ex-työpaikallani, olipa kerran eräs, mies siis, ihastukseni, osoittui kylläkin bi-seksuaaliksi, yllättääkö? - no, ehkä ei - ) ovat lisäksi ekstraluovia, (noin miehet kuin naisetkin.) - hyviä tyyppejä kaikin puolin. Eli kun mielikuvitusta löytyy, siitä on apua kaikessa ;) väriä, eloa elämään -

        Tätini minua on muistuttanut siitä, et "siitä vaan pidä huoli ettet yrittäjämiestä ota!" Itsellään huononlainen suhde ollut yrittäjätyönarkomaanimiehensä kanssa. Tuo työnarkkius lienee yrittäjämaailmassa tyypillistä?

        Mut ihastukseni, kuinkas nyt suu pannaan?:o


      • et näin
        äläs ny kirjoitti:

        Äläs ny. Opettajat ovat usein humaaneja, sivistyneitä, lunkeja - ja miehiä, jotka edes jollain tasolla kykenevät naista ymmärtämään. (oma kokemukseni, eivät nääs ole niiin äijiä yleensä, tärkeä pointti, ainakin itselleni. Vilpittömästi pitänyt olen tosiaan myös monista miesopettajista(kin) kouluvuosieni ajan. Ovat saaneet nostettua oppilaiden lahjakkuudet [no, naisopet yhtälailla] omaankin tietoisuuteen.)

        Erityisopet (ex-työpaikallani, olipa kerran eräs, mies siis, ihastukseni, osoittui kylläkin bi-seksuaaliksi, yllättääkö? - no, ehkä ei - ) ovat lisäksi ekstraluovia, (noin miehet kuin naisetkin.) - hyviä tyyppejä kaikin puolin. Eli kun mielikuvitusta löytyy, siitä on apua kaikessa ;) väriä, eloa elämään -

        Tätini minua on muistuttanut siitä, et "siitä vaan pidä huoli ettet yrittäjämiestä ota!" Itsellään huononlainen suhde ollut yrittäjätyönarkomaanimiehensä kanssa. Tuo työnarkkius lienee yrittäjämaailmassa tyypillistä?

        Mut ihastukseni, kuinkas nyt suu pannaan?:o

        Ja vielä itseäni edelliselle, ja miksei muillekin?

        Tiesittekö et Teemu Selänne on lastentarhaopettaja siviiliammatiltaan?! Ei oo tainnut mies kuiten tehdä päivääkään niitä töitä. Mut siinä on jos kuka urheilijamies mieleeni! Symppis ennekaikkea!

        JA toinen symppiksen oloinen tyyppi, joka nyt pinnalla: muusikko Juha Tapio, opettaja siis siiviilissä.

        Eli makua moneen lähtöön on..


      • f44
        et näin kirjoitti:

        Ja vielä itseäni edelliselle, ja miksei muillekin?

        Tiesittekö et Teemu Selänne on lastentarhaopettaja siviiliammatiltaan?! Ei oo tainnut mies kuiten tehdä päivääkään niitä töitä. Mut siinä on jos kuka urheilijamies mieleeni! Symppis ennekaikkea!

        JA toinen symppiksen oloinen tyyppi, joka nyt pinnalla: muusikko Juha Tapio, opettaja siis siiviilissä.

        Eli makua moneen lähtöön on..

        Selänne on ollut kouluttamattomana apulaisena päiväkodissa töissä, mutta eisillä mitään lastenhoitajan tai lastentarhanopettajan koulutusta ole.


      • zurnalist
        f44 kirjoitti:

        Selänne on ollut kouluttamattomana apulaisena päiväkodissa töissä, mutta eisillä mitään lastenhoitajan tai lastentarhanopettajan koulutusta ole.

        Ootko varma?

        Itselläin tuollainen "fakta" jostain jäänuyt mieleeni. Olisiko ollut jotain mainintaa vaik jossain nasitenlehdessä joskus taannoin, luulen ma. Mut jos eivät nää tutkivat zurnalistit (:D) olekaan ehkä sitten ottaneet tarkoin selville asian todenperäisyyttä, sekin voi olla mahdollista..

        Erehtyväinen voi olla ihminen -


      • No ainakin
        zurnalist kirjoitti:

        Ootko varma?

        Itselläin tuollainen "fakta" jostain jäänuyt mieleeni. Olisiko ollut jotain mainintaa vaik jossain nasitenlehdessä joskus taannoin, luulen ma. Mut jos eivät nää tutkivat zurnalistit (:D) olekaan ehkä sitten ottaneet tarkoin selville asian todenperäisyyttä, sekin voi olla mahdollista..

        Erehtyväinen voi olla ihminen -

        Teemun veli on opettaja, ehkä siihen sekotat..?


    • poliisi on turn-off

      poliisi

      Väkivaltaisia juoppoja ja työvuorot vetävät miehistä viimeisetkin mehut, että eivät jaksa tehdä mitään, siis sängyssäkään. Lisäksi ylimielisiä, kun luulevat olevansa koviakin panomiehiä ja kaatavansa kaikki naiset petiin pelkästään sanomalla olevansa poliisi. Ja todellakin yrittävät kaataakin kaikki ohikulkevatkin naiset, vaikka olisivat olevinaan suhteessakin.

      • kssissysisusiuisi

        Siivoojat
        Konttoristit
        mallit


      • 19+3

        Sama kokemus on myös ensihoitajista ja palomiehistä - työskentelin aikanaan ensiavussa, jossa näitä yrittäjiä kävi siis päivittäin pyörimässä. Nuoret hoitajat (ja muutkin naiset) menevät toki solmuun pelastajan nähdessään ja nämä käyttivät sitä huoletta hyväkseen. Langenneet pääsivät palolaitoksen kahvipöytäpuheenaiheeksi, kuka oli hyvä ja mistä kulmasta. Kukaan meistä kauemmin sairaalassa työskennelleistä ei koskisi pitkällä kepilläkään näihin sankareihin, jotka tosiaan viis veisasivat siitä, olivatko parisuhteessa tai eivät. Eipä meihin kantturoihin kyllä enää pahinta kivitystä kohdistunutkaan, vaikka oltiin vielä nuoria ja nättejä - tuttuus ja asenne suojasi.

        Ap:n kysymykseen vastaisin ykkössijalle upseerit. Liian monelle jää huutaminen päälle kotonakin ja viunaa kuluu...


      • hyväksikäyttäjä
        19+3 kirjoitti:

        Sama kokemus on myös ensihoitajista ja palomiehistä - työskentelin aikanaan ensiavussa, jossa näitä yrittäjiä kävi siis päivittäin pyörimässä. Nuoret hoitajat (ja muutkin naiset) menevät toki solmuun pelastajan nähdessään ja nämä käyttivät sitä huoletta hyväkseen. Langenneet pääsivät palolaitoksen kahvipöytäpuheenaiheeksi, kuka oli hyvä ja mistä kulmasta. Kukaan meistä kauemmin sairaalassa työskennelleistä ei koskisi pitkällä kepilläkään näihin sankareihin, jotka tosiaan viis veisasivat siitä, olivatko parisuhteessa tai eivät. Eipä meihin kantturoihin kyllä enää pahinta kivitystä kohdistunutkaan, vaikka oltiin vielä nuoria ja nättejä - tuttuus ja asenne suojasi.

        Ap:n kysymykseen vastaisin ykkössijalle upseerit. Liian monelle jää huutaminen päälle kotonakin ja viunaa kuluu...

        Miestähän siinä hyväksi käytettiin. Miehen saa todella helposti lankeamaan kun naisella sattuu tekemään mieli seksiä.


      • poliisi yäk

        Eihän poliisilla seisokkaan, muu kuin silmät päässä.


    • mirri miau

      1 siivooja

      2 luokanopettaja

      3 lastentarhanopettaja

    • Anneli Vulva

      Pornonäyttelijä. Höylää römpsää työkseen.

      • ppsp

        gynegologi,korjaus-ompelija,taksikuski,portsari,kampaaja(yleensä kyl homoja), lukko-seppä/päivystäjä,lieden korjaaja (ent.hellan,hahhaaa...) jne.nämä ovat ammateiden myrkkyä mustasukkaisuuteen taipuvaisille naisille..


    • 5+6

      Miksi opettajat ja varsinkin lastentarhanopettajat olisi inhokkeja? Eikö varsinkin mies joka viihtyy lasten parissa ole hieno asia?

      • jdfidjdudjddkdk

        On joo hieno asia kun mies viettää paljon aikaa OMIEN lastensa kanssa, mutta ammattina asia menee minulta inhokkien puolelle kuitenkin, ei se vaan oikein passaa että mies on töissä päiväkodissa tms Minulla itsellä on mies joka tykkää olla paljon lapsiemme kanssa ja puuhastella kaikkea, mutta en kyllä tykkäisi jos hän sitä ammatikseen tekisi. Kyllä miehen pitää olla mies ja siitä päästiinkin tähän siivoojamieheen, ei sekään ole suotavaa oikein ja pääsee listallani kärkeen.


      • 5+6
        jdfidjdudjddkdk kirjoitti:

        On joo hieno asia kun mies viettää paljon aikaa OMIEN lastensa kanssa, mutta ammattina asia menee minulta inhokkien puolelle kuitenkin, ei se vaan oikein passaa että mies on töissä päiväkodissa tms Minulla itsellä on mies joka tykkää olla paljon lapsiemme kanssa ja puuhastella kaikkea, mutta en kyllä tykkäisi jos hän sitä ammatikseen tekisi. Kyllä miehen pitää olla mies ja siitä päästiinkin tähän siivoojamieheen, ei sekään ole suotavaa oikein ja pääsee listallani kärkeen.

        Mites muut naiset, yhdyttekö tähän "mies ei ole mies jos on päiväkodissa töissä" ?
        "ei se vaan oikein passaa"?


      • Heidi Maknus
        5+6 kirjoitti:

        Mites muut naiset, yhdyttekö tähän "mies ei ole mies jos on päiväkodissa töissä" ?
        "ei se vaan oikein passaa"?

        Olen samaa mieltä, mies ei voi olla siellä töissä. Minä laitan kuitenkin myös ykköseksi tuon siivoojan ja heti perään tulee päiväkoti.

        I Siivooja.
        II Päiväkoti
        III Parturi


      • n34
        5+6 kirjoitti:

        Mites muut naiset, yhdyttekö tähän "mies ei ole mies jos on päiväkodissa töissä" ?
        "ei se vaan oikein passaa"?

        Älykkyys on seksikästä ja arvostan korkeaa koulutusta miehellä, esim. lastentarhanopettaja menee kaikkien "miehekkäiden" amisalojen ohi minun papereissa.


      • ***
        5+6 kirjoitti:

        Mites muut naiset, yhdyttekö tähän "mies ei ole mies jos on päiväkodissa töissä" ?
        "ei se vaan oikein passaa"?

        Noita naisia vain huolettaa kun tietävät miten jotkut naiset toimivat vaikka lastentarhaopettajamiesten kanssa lähes päivittäin.


      • tutti suukkii

        Lasten kanssa viihtyvä mies on akkamainen.


      • 487658
        tutti suukkii kirjoitti:

        Lasten kanssa viihtyvä mies on akkamainen.

        Eikös sellainen mies ole pedofiili, ainakin useimmat niistä on.


      • tuumailija
        Heidi Maknus kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, mies ei voi olla siellä töissä. Minä laitan kuitenkin myös ykköseksi tuon siivoojan ja heti perään tulee päiväkoti.

        I Siivooja.
        II Päiväkoti
        III Parturi

        Mitään inhokkeja en ala listaan, mut opettajamiehis ei ainakaan ole mitään epä- miehekästä (ja näin ollen myöskään epäseksikästä - riippuu toki aina ihmisestä, miten kukin kenenkin kokee. Ja siinä henkisellä yhteennatsaavuudella on tosi suuri sijansa ainakin mulla- )

        Voi toki olla, jos työkseen lapsia (käytännössä myös) kasvattaa, voi paukut olla aika vähissä sitten iltasin omien mukuloiden kohdalla, jos pieniä lapsia kotona on. Voisin päätellä -

        Mut eihän nykyisin kovin opettajamiehiä enää olekaan, vai onko? Monet tietämäni / tuntemani ovat just yritysmaailmaan livenneet. Rahanko perässä vaiko miksi? Itse kovin opettajuutta miehessä arvostan. Eli jos on sellaisen koulutuksen hankkinut, ja jaksaa vielä sitä ("epäitsekkäästi"!) työkseen tehdä (vaikka palkkahan pieni koulutukseen nähden, ja varmaan tuo on miehil just se juttu, aattelisin - ), niin pojot multa lähtee tollaiselle miehelle!


      • näin on!
        n34 kirjoitti:

        Älykkyys on seksikästä ja arvostan korkeaa koulutusta miehellä, esim. lastentarhanopettaja menee kaikkien "miehekkäiden" amisalojen ohi minun papereissa.

        Totta turiset! Henkistä kanttia kysyy mieheltä lastentarhaopettajuus!


      • 13+16
        tuumailija kirjoitti:

        Mitään inhokkeja en ala listaan, mut opettajamiehis ei ainakaan ole mitään epä- miehekästä (ja näin ollen myöskään epäseksikästä - riippuu toki aina ihmisestä, miten kukin kenenkin kokee. Ja siinä henkisellä yhteennatsaavuudella on tosi suuri sijansa ainakin mulla- )

        Voi toki olla, jos työkseen lapsia (käytännössä myös) kasvattaa, voi paukut olla aika vähissä sitten iltasin omien mukuloiden kohdalla, jos pieniä lapsia kotona on. Voisin päätellä -

        Mut eihän nykyisin kovin opettajamiehiä enää olekaan, vai onko? Monet tietämäni / tuntemani ovat just yritysmaailmaan livenneet. Rahanko perässä vaiko miksi? Itse kovin opettajuutta miehessä arvostan. Eli jos on sellaisen koulutuksen hankkinut, ja jaksaa vielä sitä ("epäitsekkäästi"!) työkseen tehdä (vaikka palkkahan pieni koulutukseen nähden, ja varmaan tuo on miehil just se juttu, aattelisin - ), niin pojot multa lähtee tollaiselle miehelle!

        Kunta-alalla opettajilla on kaikista kovimmat palkat, tiedän koska maksoin heille palkkoja aikoinani. Täytyy sanoa ettei ainakaan siinä kunnassa opettajilla mitään kovin vaativaa työtä ollut. Aina kyllä ruinasivat kuinka huonosti heille maksetaan.


    • Tigress11

      Ykköseksi valitettavasti minullakin inhokkiparisuhdekumppanina menevät sairaanhoito- tai sosiaalialan miehet. Siis mainioita kavereina ja ammatissaan, mutta ei vaan suhde toimi, piste, ei ainakaan mun kanssa, mutta täähän oli perstuntumakysymys, eikö?:). Jotain ylevyysdilemmoja ja samalla parisuhde/seksiangsteja vaan liikaa, töitä tuodaan kotiin ja dissataan naisen työkokemuksien kuulemisia koska itse on jo henkisesti kulutettu loppuun tjsp... se, että nainen opiskelee ja tekee sen ohessa vuorotöitä on ihan toissijaista herrojen itsensä rankkuuden ohella...

      Verrattuna noihin ilomielin varastomiehet, autonrassaajat ja perusduunarimiehet ovat aivan mahtavia. Kyllä tulee kannustusta naista kohtaan, on vielä hyviä sängyssä, ylpeitä kun on fiksu nainen ja osaa osoittaa sen. Varmasti on poikkeuksiakin.

      Kakkoseksi laittaisin kaupparatsut ym. mummojensakin myyjät, ja kolmanneksi vaikea sanoa muuta kuin elämäntapatyöttömät kun tämäkin tuntuu olevan "ammattiryhmä"

    • Ei uni

      1. Sotilas
      2. Vartija
      3. Poliisi
      4. Portsari
      5. Palomies

      Kaikki perinteiset naisten toiveammatit siis. :)

    • Tyttönen

      Minu listani tässä:

      1 Siivooja
      2 Opettaja(Ala-aste)
      3. Toimistotyöntekijä

      • naiset on pöhköjä

        Mitä vikaa voi toimistotyöntekijöissä olla :D ?


      • Tyttönen
        naiset on pöhköjä kirjoitti:

        Mitä vikaa voi toimistotyöntekijöissä olla :D ?

        Ai mitä vikaa, ne on nörttejä ja pohmoja!


      • Tyttönen
        Tyttönen kirjoitti:

        Ai mitä vikaa, ne on nörttejä ja pohmoja!

        pehmoja!


      • todettu näin
        Tyttönen kirjoitti:

        pehmoja!

        Pehmohko saa mulle mies kernaasti mun mielestä olla. Mut et samalla löytyisi myös miehekkyyttä (kuitenkaan olematta äijä), joko vaadin liikaa?:D joissain harvoissa nuo ominaisuudet yhdistyy ideaalilla tavalla -

        Ehkä jään ilman alituiseen, jos tuota "vaadin". Eli rimanlaskulle siis, vaikka hieman kirpaiseekin..


    • KRÄÄKSSSSS

      SIIVOOJA
      PARTURI KAMPAAJA
      LEHTIMYYJÄ

    • NAISTEN LEMPIAMMATIT

      Naisten lempiammatit sen sijaan ovat:

      1. Prostituoitu
      2. Strippari
      3. Topless-tarjoilija
      4. Pornonäyttelijä
      5. Alastonmalli
      6. Thai-hieroja

      (Muut ammatit ovat naiselle täysi turn off.)

      • Ylikonstaapeli

        Kyllä miehet on idiootteja. En arvosta lainkaan. Vetäköön käteen vaan ihan rauhassa.


      • Kylionsta
        Ylikonstaapeli kirjoitti:

        Kyllä miehet on idiootteja. En arvosta lainkaan. Vetäköön käteen vaan ihan rauhassa.

        Tukeva ylikonsta, jota ei kukaan pane edes maksusta, keksi ruveta feministiksi :)

        Sormettakoon toosaansa vaan ihan rauhassa, jos sattuu sen läskipoimujen välistä löytämään


    • eihyvämieole

      En voisi ajatella parisuhdetta:
      a) hammaslääkärin kanssa, koska ovat ilmeisen kostonhaluisia, palaute tulee riibaundina tavalla taikka toisella, mutei koskaan suorana palutteena, ei hjymmärrä Aikas lapsellista porukkaa muutenkin...
      b) lekurien kanssa yleensäkkin
      c) menetyjien kanssa
      d) rikkaiden
      e) tohtorien
      f) juristien
      g) alfa-urosten
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      ja nää on pahemmuusjärjestyksessä, pahin ekana!!!

      • Lisbet .P

        Minä taas en voisi ajatellakkaan että minun mieheni olisi siistiä, eli se perinteinen siivooja, ei se vaan ole miehekästä :)

        Yksi. Siivooja
        Kaksi.....ei tiedä nyt just muita :)


      • Sikapaska
        Lisbet .P kirjoitti:

        Minä taas en voisi ajatellakkaan että minun mieheni olisi siistiä, eli se perinteinen siivooja, ei se vaan ole miehekästä :)

        Yksi. Siivooja
        Kaksi.....ei tiedä nyt just muita :)

        Minä taas en voisi ajatellakaan, että minun naiseni ei tietäisi, kuinka sanat siistijä tai ajatellakaan kirjoitetaan. Kirjoituskyvytön nainen on epäseksikäs ja antaa itsestään hölmön kuvan.

        Joten naisille:

        1) Jokainen ammattikoulutettu, joka ei osaa suomea.


    • mallu vuan

      1 Siivooja
      2 Pihatyöntekijä
      3 atk nörtti/toimiso

    • xmmxmxmxxmmxxmmxmxxm

      1 siivooja


      2 parturi


      3 päiväkodin työntekijä

    • czxcxz

      Eikö pysäköinninvalvoja tai matkalippujen tarkastaja ole huonoja ammatteja tässä mielessä?

      • olipa hauska

        Tai gastroentrologi? Tekee päivät pitkät tähystyksiä erinäisistä kehon aukoista ja tutkii ihmisten perseenreikiä ja suolistoa käsikopelolla.

        Olen ollut joskus sellaisen asiakkaana ja mietin, että mitäköhän kertoo työpäivästään vaimolleen kun menee kotiin. Kaikella sitä ihminen yrittää mieltänsä piristää kun on nihkeessä paikassa.


    • Tasa-arvoista?

      1. Sellainen laiheliinimalli O.O hyi että!
      2. Joku naisellinen ammatti, kuten hoitaja tai sellainen
      3. Joku rintahieroja XD kiinassa oli yks rintahierojamies (pedofiili vrm)

      On muuten jännä kun kaikki sanoo että nainen kuuluu keittiöön niin jostainsyystä maailmankuulut kokit ovat miehiä, samoin lääkärit :/

      • n26

        Mulle kelpais mukava hoitoalan mies.


      • hoitsu siviä
        n26 kirjoitti:

        Mulle kelpais mukava hoitoalan mies.

        Lisää inhokkeja.
        ruotsalainen
        usalainen yäk yäk
        englesmanni
        nekhru


    • Ihme pashaa

      Olen mies ja siivonnut paljon opiskelun ohessa joskus. Olisin miellläni tehnyt vaikka mitä kovien poikien hommia, mutta kun ei tärpännyt työn haku. Suhteita ei lyödy eikä suvulta rahaa. Siitähän siinä onkin kysymys, että status on huono. Eikö kehno palkka ja ylenkatseet riitä. Nyt pitää viellä kirjoitella kuinka epäseksikästä on, että hankkii tienistiä tällä kuitenkin tarpeellisella työllä. Moni työnantaja ainakin väittänyt arvostavansa, että cv:ssä näkyy siivouskokemusta.

      Naisten aloille tulee tulevaisuudessa enemmän miehiä. Työt ovat varmempia palvelualoilla ja hoitotyössä. Teollisuudessa työt ovat epävarmoja ja usein pätkätyötä.

      Asennevammaiset juntit ämmät käyttäkää aivoja.

      • 9+13

        Poikani on vakityössä lentokentällä, missä hän siivoaa ja huolitsee koneita. Mitään epämiehekästä en voi siinä havaita.


    • Ei miesten juttuja

      Minulla nousi ykköseksi heti mies joka on siivooja ja toiseksi lastentarhassa tms työskentelevät ja ehkä kolmas on parturi/kampaaja.

      • kuitenki

        no, mutta miesparturithan ovat lähes poikkeuksetta hinttejä. ei heitä naiset kiinnosta.


      • froid
        kuitenki kirjoitti:

        no, mutta miesparturithan ovat lähes poikkeuksetta hinttejä. ei heitä naiset kiinnosta.

        Psyk.sair.hoit ovat lesboja tai pers.pat. Ei miehet niitä tarvitse


    • Hyvä ihminen

      Loistavaa! En ole listalla!

    • tietoviisasmies

      Mainostenjakaja tai kengän kiilottaja tai kamelin/elefantin pesijä tivolissa.

    • MundoNovo

      Ihan mielenkiinnosta kyselen.

      Mitä pitäisitte pullonkerääjästä?

    • niin.

      Moniko mies on siivoja ammatiltaan. Itse oon raksamies ja siihen ammattiin kuuluu myös siivous.

      • romcomgurl

        Niin kuuluu myös kiinteistöhommiin, keittiöhommiin, jne. keittiöhommaakin pidetään jotenkin trendikkäänä telkkarista tuttuna piipertämisenä mutta sitä se ei todellakaan ole varsinkaan nykyajan pakastin-parila ketjupaikoissa

        Mutta ns. ämmät eivät työn päälle tajuakaan, pelkästään romanttisten komedioiden


    • Jo on pinnallista

      Voi apua!! Kategorioitteko te ihmiset ihan oikeasti toisia ihmisiä ammatin mukaan?? Missä on yksilöllisyys ja persoona? Minusta on kunnioitettavaa jos mies ottaa vastaan vaikka sen siivoojan työn tai menee vaikka keräämään pulloja kadulle jos ei muuta keinoa ole saada rahaa arjesta selviämiseen. Sielä jokainen voi sitten oman halunsa mukaan ponnistaa niihin ns. parempiin töihin. Pääasia, että on itse tyytyväinen elämäänsä ja valintoihinsa. Eivätkä kaikki ihimiset yhden amattiryhmän sisällä ole samanlaisia persoonia joten turhat yleistykset pois!

    • urpopa olet

      Muutama harva puhelinmyyjä tienaa enemmän kun inä tulet ikinä tienaamaan, joten voisin jopa heterona harkita mosita miestä..Tai naista.

    • Juujuua

      Kyllähän noi miehet mitkä ei osaa siistiä tai siivota jälkiään on mahdottomia mammanpoikia..ovat tottuneet että mamma hoitaa kaiken....itse yrittäjä ja muutama mamman possu työntekijänä....eli siivous kunniaan

    • ylppäri

      Roskakuski, yök.
      Likakaivon tyhjentäjä, yök.
      Postinjakaja, yök.
      Lehtimyyjä, yök.

      Sen verran koulutusta haluan kuitenkin mieheltä, että olisi edes lukion käynyt. Tällöin omaa edes yleissivistyksen ja peruskielitaidon. Lukion käytyään olkoonkin sitten vaikka raksamies lopun ikänsä.

      • +++++

        onhan Katainenki lukion käynyt mutta on sivistymätön mou'ka


      • 19+9

        Kaikki keskiasteen koulut edustavat samaa koulutustasoa; niin ammattikoulu kuin lukiokin. Erona vain se ettei lukiokoulutuksella oikein valmistu mihinkään oikeisiin töihin eikä varsinkaan raksalle.


    • ******

      Lastenhoitaja.
      Keittiö/leipuri/ravintola-ala.
      Parturi.
      Siivoaja.
      Lähihoitaja.
      Hieroja.

    • Jännä teema

      Millä perusteella ammatti on niin kielteinen, että se leimaisi henkilön myös? Ihmisethän ovat laaja-alaisesti erilaisia ammatista huolimatta. Ammateilla tarkoitan tässä yleisesti moraalisesti hyväksyttäviä ammatteja.

      Aloittaja kysyy inhokkiammattia, joka olisi tarjolla seuraavalla seurustelukumppanilla. En kyllä osaa keksiä sellaista. Ammattihan on yksi tekijä kokonaisuudesta ja ei sillä pystytä määrittämään koko ihmistä.

    • Nössö ei saa olla

      Olkoon mikä ammatti tahansa kunhan ei ole uskovainen ja naismainen.

    • Näitäkin on

      Päihdealan asiantuntija

    • Mikkosen puoliso

      Rattopoika
      Kätilö
      Koti-isä
      Gynekoloki
      Keinosiementäjä
      Koneinsinööri
      Posetiivarin apina

      • Kiva lukea että koneinsinööri on päässyt keinosiementäjän ja posetiivarin apinan väliin. Haluaisin kuulla perusteluja :D?


      • Näiltä alaluokan
        joonas.hill kirjoitti:

        Kiva lukea että koneinsinööri on päässyt keinosiementäjän ja posetiivarin apinan väliin. Haluaisin kuulla perusteluja :D?

        junttinaisiltako? Odotat loppulämäsi niitä..


    • Ei, ei näitä

      Parturi
      Yh koti isä
      Tatuoitu kokki
      Sekatyömies- työtön
      Tarjoilija
      Lastenhoitaja
      Parkettikosmetologi
      Kynsiteknikko
      Pullopoika

    • nalle-11

      Siistii!!kun on mies siivoja:)sitten pidän metsurin ammatissa olevaa miestä puoleensa vetävänä!

    • minna ghantti

      Presidentti Suomessa. Esim. niinistö, mitään ei ole saanut aikaan eikä mitään muuta kuin nostaa suurta palkkaa ja nauttii oleskelustaan. Kannatan putinia Suomen seuraavaksi presidentiksi.

      • Ei inhokkeja

        Siitä vaan venäjää opiskelemaan. Saattaa toiveesi toteutua jos Putin hyökkää Suomeen. Suomesta tulee osa Venäjää hetkessä.

        Muuten tästä "keskustelusta" huomaan että suomalaiset miehet ovat aika usein oikeassa suomalaisten naisten pinnallisuudesta. Hävetkää naiset!
        Uus inhokki mun listalla: Suomalainen pintaliitäjä nainen.


      • Alaluokkaa tai
        Ei inhokkeja kirjoitti:

        Siitä vaan venäjää opiskelemaan. Saattaa toiveesi toteutua jos Putin hyökkää Suomeen. Suomesta tulee osa Venäjää hetkessä.

        Muuten tästä "keskustelusta" huomaan että suomalaiset miehet ovat aika usein oikeassa suomalaisten naisten pinnallisuudesta. Hävetkää naiset!
        Uus inhokki mun listalla: Suomalainen pintaliitäjä nainen.

        Tavallisia duunarinaisia nää suoli24:n daamit..


    • MikkoMunakas

      Hyvin on aina pesää tullu kun fyysistä duunia tekee. Täysiä loosereita nuo konttori rotat ja muut neiti pojat. :)

    • gondolieeri

      siivoja hah hah yhtä hassua kun naiskirvesmies.

    • jolowdwf
    • rhraHERH
    • Narttu85

      Listalle kuuluu ehdottomasti hallintolakimies. Se on työtä, jota kukaan tosimies ei tee.

      • prinssinakki

        No joo, kun aloittaja kerta rupesi kronkeliksi työtätekevien miesten ammatteja kohtaan, hänen suosikit sitten varmastikin ovat tässä:

        - työtön
        - tukityöllistetty (minimipalkalla / määräajaksi)
        - syrjäytynyt

        Lycka till, - "prinsessat" !


      • Oikein! Juuri näin!
        prinssinakki kirjoitti:

        No joo, kun aloittaja kerta rupesi kronkeliksi työtätekevien miesten ammatteja kohtaan, hänen suosikit sitten varmastikin ovat tässä:

        - työtön
        - tukityöllistetty (minimipalkalla / määräajaksi)
        - syrjäytynyt

        Lycka till, - "prinsessat" !

        Laittakaas naiset aina oma ammattinne (jos olet opiskelija, niin mitä opiskelet) myös viesteihinne mukaan! Mielenkiinnolla odottelen!


    • biaatch ;)

      Tässä mun lista perusteluineen:

      (ammatit laitan satunnaisessa järjestyksessä, ei oo ykkösinhokkia jne...)

      -Dj.
      Kaikki viikonloput töissä, humalaiset tyrkyt pokailee, heiluttaa persettä ja lähettelee kaveripyyntöjä Facessa. Yleensä tiskijukat kuvittelee itestään vähän liikoja, ovat olevinaan Jumalan lahjoja naisille..

      -Lähihoitaja/sairaanhoitaja/lastentarhanopettaja.
      Todella epämiehekäs ammatti. Yleensä nää miehet on hiljasia hissukoita, nössöjä, mammanpoikia, hinttejä... Ne ne harvat kaverit on naispuolisia.

      -Toimitusjohtaja, myyntimies ynnä vastaavat.
      Sliipattu pukumies on siis niin suuri turn off! Päivät pitkät istuskellaan vaan pöydän takana puku päällä ja käydään hienoilla lounailla ja pelaamassa tennistä kollegan kanssa. Sitten taas toimistolle hikoilemaan "raskaan" työn pariin. Ja manikyyrissä käydään säännöllisesti.

      -Malli
      Yleensä kiiltokuvapoikia kasvoiltaan, yök.. Viettävät peilin edessä aikaa enemmän kuin kymmenen naista yhteensä, ovat muutenkin hyvin tarkkoja ulkonäöstään. Tyttöystäväksi kelpuutetaan ainoastaan yhtä pinnallinen, anorektinen kana. Kylppärissä on kauneudenhoitotuotteita enemmän kuin keskivertonaisella koko elämänsä aikana.

      -Puhelinmyyjä
      Ei tarvinne selitellä tätä enempää..

      -Kauppojen käytävillä vaanivat "pakkokaupustelijat" (en tiiä oikeaa termiä tälle..)
      Mikään ei oo rasittavampaa kuin nää hyeenat, jotka hyökkää heti kimppuun astuttuasi kaupan portista sisään tai kun kuljet niiden ohi painavan kauppakassin kanssa. Koittavat pakkomyydä sulle uutta puhelinliittymää, sähkösopimusta yms..

      -Feissarit
      Yleensä vihreään anorakkiin pukeutuneita kasvissyöjä-takkutukkia, jotka asuvat kommuunissa muiden takkutukkien kanssa, mahdollisimman omavaraisesti..

      Nää mulla nyt tuli ekana mieleen.. Älkää vetäkö hernettä nenuun, arvon "miehet" ;)

    • life is laif..

      Siivoojat tekee oikeesti tärkeetä työtä! Mut valitettavasti se nyt vaan on niin, että aina pitää olla joku "huonompi" työ jota mollata, ni voi taas ite tuntee olevansa niin paljon tärkeempi ja ylempiarvosempi siinä omassa "hohdokkaassa" ammatissaan...

      Aatellaanpa nyt esim. lähihoitajaa. Onko sekään niin mahtavaa pestä työkseen toisten paskasia perseitä ja vaihtaa kusivaippoja??

      Entäs yläasteen luokanopettaja? Tunteeko siinä tekevänsä arvokasta työtä ku koitat opettaa jotain murkuille, jotka vaan haistattelee, näprää kännykkäänsä, häiriköi tunnilla eikä todellakaan kuuntele opettajaa?!

      Asiakaspalvelussa oleva.. Joudut joka päivä vääntämään tekohymyn naamalle ja mielistelemään asiakasta, joka on tietenkin aina oikeessa..

      Niin, onhan näitä ammatteja paljonkin joiden sisältö on kaikkea muuta kuin glamouria. Siivousalaan verrattuna ainoa ero on siinä, että ammattinimike on ehkä hohdokkaampi, mutta itse työ on sitä samaa paskaa... Mut hei, oothan sä nyt ihmisenä paljo arvokkaampi ku sanot olevas kaupan kassa kuin siivooja! Hoh hoijaa....

    • siis kauheeta

      Kaverini mies on huoltoaseman baarimyyjä siis haloo onpa tosimiehekäs ammatti. Oon sanonu kaverille et dumppaa tuollaisen luuserin mut ei meni viel naimisiinkin sen kaa

    • Stefu

      Kampaaja, meikkitaiteilija (näitäkin ON!)

    • dfgfdgsfd

      Prinsessa

    • nainentäälläkin

      njoo en varmaa tuomitsisi miestäni ammattivalinnantakia :D. mieheni on ollut puhmyyjä nykyään pienyrittäjä ja hänellä on siivousfirma.. kai mä olen sit jotenki erikoinen nainen :D.

    • hyiolkohol

      Lähihoitaja/sairaanhoitaja. Anteeksi :(

    • Kädet töhnässä

      -Patologi
      -Gynekologi
      Perustelut: Kädet ollu työpäivän aikana ties missä (joo, tiedän, hanskat on keksitty) ja en halua kuulla työpäivän jälkeen mitä töissä tapahtui ja olisi kiva keskustella miehen kanssa esim syödessä että miten töissä meni tänään...

    • Varastomies 20v

      minusta on tärkeetä se et viihtyy töissä eikä mikää ite oon varastomies ei mun nainen siihe mitään sano

    • bhgte

      Siivoojat kuuluu yhteiskunnan kannalta viiden tärkeimmän ammatin joukkoon , edelle esimerkiksi politiikkoja.

    • Lähiöhoitaja

      Lähihoitajat... ne on vaan niin tyhmiä.

    • myyntimies mynttiset

      Automyyjä, kodinkonekaupan myyjä, markkinoija, konsultti ja kaikki ammatit, joissa turhan hölöttäjät ovat hyviä. Se ihmistyyppi on minua oksettava.

    • yrittäjä

      Kyllä on asenteet ja äly kohdillaan kun siivoojan ammattia halveksitaan noin paljon.Itse alan yrittäjänä voin sanoa,että paskaisimmat sotkut jättää yleensä se johtoporras,jotka eivät osaa raukat edes paskoa normaalisti vaan ripaskat on ympäri pönttöä stressin takia.Silmiä heillä ei ole kun eivät viitsi edes omia jälkiään siivota.Siivoojan työ on nykyään laaja-alaista materiaalien ja kemian tuntemista, ihan vaan tiedoksi teille tollot.Alan arvostus vaan näyttää olevan keski-ajalla joidenkin mielestä.Mulle olisi lähes sama,millä alalla mieheni toimisi,jos vaan olisi kunnon mies ,joka rakastaisi mua ja myös näyttäisi sen ja olisi itse tyytyväinen työssänsä.

    • fhrugthiuhth

      - rikollinen
      - myyntiedustaja
      - pörssianalyytikko
      - puhelinmyyjä
      - kuntosalin kuntoneuvoja
      - ammatikseen urheileva
      - miesmalli
      - tutikija

      • janita.

        40 v. eukon 23. toyboy


    • hanska & tumppu

      Raavaampikin lihansyöjäheterohärkä kääntyy homoksi kun näitä juttuja lukee. On ihan toisarvoinen asia saako sitä naista. Mielessä pyörii vaan että kannattaako näiden kanssa edes pyrkiä yhtään mihinkään. Touhussa hyvin todennäköisesti pilaa koko elämänsä.

      Kolo on kiva. Myönnetään. Mitään muita puolia naisesta ei kannata hakea. Tämä on käynyt selväksi.

      Omakin mitätön duuni kyllä löytyy tuolta listoilta. Myös edellinen duuni. En loukkaannu millään lailla, koska vastavuoroisesti minä en pidä arvostelijoita arvostelukykyisinä. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

      Yrittäkää pärjätä, naiset.

    • Kisuliini mau

      Minä siis inhoon jos mies puuhailee siivousalalla duunissa, yäk! ei oikee kundi voi esiintyä mekko päällä ja luuta toisessa.

    • Nainen33v

      Meillä kotona opetettiin, että työntekoa ja toisten tekemistä pitää arvostaa. Siivoaminen esimerkiksi on sellainen homma, että pakko jonkun on se tehdä. Miksei siis opiskelija tai vähään tyytyvä ei-urakeskeinen mies?

      Sama pätee moniin duuneihin: nimenomaan arvostan miestä, joka saa jotakin aikaankin sen sijaan, että vain valittaa työttömyyttä ja tukien pienuutta. Varastomies on hyvänen aika ihan yhteiskunnan toiminnan kannalta välttämätön.

      Muutenkaan en ymmärrä tätä ketjua. Keitä helvettejä te luulette sitten itse olevanne - kamala myötähäpeä iski tätä lukiessa.

      (Ja itse korkeakoulutettu "arvostetussa" työssä oleva nainen, mutta olen huolinut ja tehnyt kaikenlaisia töitä.)

    • Hehe, ketjua lukiessa naurattaa kovin. Olisi kiva aina tietää minkälaisella taustalla rouvat täällä huutelee eri ammateista. Jotenkin voisin kuvitella nimimerkkien takaa löytyvän 160cm/80kg persjalkaisia lyhyttukkaisia kotiäitejä, jotka mies on dumpannut kun on kyllästynyt naisensa oman kehon halveksuntaan (ne teidän munkkien ja sipsien suuhunne kaataminen) ja ylimieliseen asenteeseen kaikkea ja kaikkia kohtaan. Teidän markkina-arvonne on nolla, ja olette tajunneet sen, ja sen vuoksi täällä palstalla haukutte miehiä kimpassa kieriessänne omavihassanne jota puratte miehiin :).

      Itse luettelen inhokkiammattini naisille:
      1.Mikä tahansa ammattikoulupohjainen valkoroskatyö (ei koske siivoojia, arvostan heidän työtään erittäin paljon. Muutenkin duunaria arvostan paljon, mutta en uskoisi sellaisen olevan minulle soveltuva kumppani)
      2. Sosiaalityöntekijä - neuvoja
      3. Seksityöntekijä (lasketaan tähän nyt kaikki pornotähdet, stripparit yms. vaikkeivat virallisesti olekkaan seksityöntekijöitä kaikki. Kyllä te tiedätte mitä tarkoitan)
      4. Poliisi
      5. Eläintenohjaaja/hoitaja

    • En ymmärrä naisia

      Käsittämätöntä luettavaa, että naisten mielestä miehen inhokkiammatti on lähihoitaja/sairaanhoitaja/lastenhoitaja.
      Taas yksi esimerkki monista että naiset haluaa kusipäitä eikä empaattisia miehiä.

      • NAISET VASTATKAA!

        Tämän ketjun naiset, laittakaas ammattinne tulemaan.. Kahtotaan rinsessojen duunit sitte ;)


      • Niset noin juntteja?
        NAISET VASTATKAA! kirjoitti:

        Tämän ketjun naiset, laittakaas ammattinne tulemaan.. Kahtotaan rinsessojen duunit sitte ;)

        Eivät juntit kehtaa sanoa omaa ammattiaan.. mikäli semmosta ees on..


      • Oikein naurattaa..
        Niset noin juntteja? kirjoitti:

        Eivät juntit kehtaa sanoa omaa ammattiaan.. mikäli semmosta ees on..

        todella juntteja ovat tän ketjun naiset!!


      • Kädet töhnässä

        Tuota samaa ihmettelin itse, hoitoalan miehet ovat tosi mukavia. Jos elämäni mies on gyne tai patologi niin kestän sen kyllä, ammatti on sivuseikka, kunhan mies on tyytyväinen omaan työhön ja iloisin mielin menee töihin. Entinen ammattini on lastenhoitaja ja tavoitteena on toimisto työ, opiskelut kesken.


    • tapa.nainen

      Suomalainen nainen on niin vastenmielinen paska huora että se kelpaa vain ihmiskokeisiin.

    • 9+9

      Kaikki on ihan ok, arvostan kaikkia ammatteja. No ehkä teurastaja olisi liikaa. Tuloissa merkitsee enemmän se, että onko työ vakituinen. Silloin kun on, rahaa riittää jos osaa käyttää sitä oikein ja säästää, siis pienestäkin palkasta.

    • 19+20

      Huh tätä myötähäpeän määrää! Siivojat, hoitajat, myyntimiehet - kaikki varsin ok!

      Oma lista turn-off-ammateista:
      - vapaaehtoisesti työtön/sossupummi
      - rikollinen
      - seksityöläiset
      - turkistarhaaja, teurastaja, eläimillä tutkija ym. eläinrääkkääjät
      - kolonoskopian erikoislääkäri

      Itse olen KTM.

    • Ihannemies

      Raksamiehet, putkimiehet ym. Hyvin useasti näistä miehekkäistä amisammateista on omalla kohdallani löytynyt sivistymättömiä moukkia. En siis yleistä tai halveksi ammattikoulutason käyneitä, vaan oma kokemukseni heistä nyt vain ei ole ehkä se mieluisin. Minun makuuni sivistyneisyys ja korkea koulutus on aina roimaa plussaa.

    • ggggf

      - professori
      - lääkäri
      - bisnesmies

      rekkakuski
      varastomies
      postinkantaja

      Olen itse yliopisto-opiskelija!

    • Lähihoitajamies26v

      Hauska lukea listaa kun hoitajat on neitejä, nössöjä, homoja ym. Itse olen lähihoitaja/mielenterveyshoitaja. Jäätyään poikamieheksi vuosien seurustelun jälkeen, on kyllä pesää tullu enemmän ku ehtiis hoitaa. Enkä mielestäni mikää neiti oo, miehekkääksi kaikki on kehunut ja ylistänyt nöyryyttäni ja keskustelutaitojani. Ei kaikki oo aina niin mustavalkoista.

      • Oot nöyrää poekaa..

        Nuuhkit nahkahanskaa..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe