abiristeily 2014

meikä

elikkäs hakusessa olisi eräs tyttö, jonka kanssa vaihdoin katseita useampaan kertaan abiristeilyllä Silja-Europalla 14.2.2014. ensin kävelin ohitsesi, kun olit muutaman kaverin kanssa sen baarin lähettyvillä 8. kannella, missä sai polttaa. toisella kerralla un kävelin ohitsesi katsoit taas ja hymyilit. sinulla oli tummat hiukset ja musta mekko (?). minulla oli päällä vaaleanpunainen/pinkki kauluspaita ja hiukseni olivat sivuilta siilit, mutta päällä oli hiuksia kohtuullisen paljon.

ota yhteyttä jos tunnistat itsesi näistä tuntomerkeistä: [email protected]

16

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+11

      hei meikä oli siel kans :D

    • MäSainSäEt

      Tarkoitat varmaan mun muijaa?Se sai multa tuolla reissulla yöllä kunnon kyydit, joten ei tarvita apumiehiä.Nyt joudut vaan muisteleen kuinka kiihoittavan näkönen mimmini on, tumputa kunnolla muisteloitten kanssa:)

      • meikä

        okei :)


    • niko6

      Sama reissu, mä etin yhtä juusoa.onneksi tavataan vielä.

    • MAHTAVAAAAAA

      Oli muuten hyvä risteily, ehin köyrimään 7 eri tytön kans, ainu vaan että nyt jännityksellä sitte testeihin että mitähän niiltä luuskilta on tarttunu.

    • heppavaltteriovittuparas

      Vittu miten paras risteily!! Ihan perseet 24/7 ,sammuin hetkeks terminaaliin ja sit jotenkin vitun randomisti laivaa omat viinat mukana ja sitte vaa vitun korkeilla korkkareilla laivan portaita alas juoksee ja kaatuilee eikä mitää ees murtunu ,aamulla vaa lähteny sormesta pala irti ja ihan yhtä mustelmaa koko eukko :D tuhottii hyttii iha vitusti:D jos teillä oli hyttii siin 11400 lähellä nii varmasti näitte meidän perseilyt:D huh..

      • daam it

        Koskahan suomalaiset oppii ottamaan alkoa KOHTUUDELLA! Ei tossa känniörveltämisessä ole mitään kehumista..Epäilen että jotkut ei koskaan,,


      • hoitsu x
        daam it kirjoitti:

        Koskahan suomalaiset oppii ottamaan alkoa KOHTUUDELLA! Ei tossa känniörveltämisessä ole mitään kehumista..Epäilen että jotkut ei koskaan,,

        Tulee taas parin kuuakden päästä abiristeilystä piikki abortti-tilastoihin.. klamydiatilastoihin. Tervetuloa polille..


      • olen paras
        daam it kirjoitti:

        Koskahan suomalaiset oppii ottamaan alkoa KOHTUUDELLA! Ei tossa känniörveltämisessä ole mitään kehumista..Epäilen että jotkut ei koskaan,,

        Känniörveltäminen on parasta.


    • JustAsking_

      Itse haluaisin kovasti tietää kuka oli se Vikings sarjan Ragnar Lothbrokin näköinen mies. Vaaleat rastat ja farkkuliivi jossa jokin kangas kuva selässä. Kovasti jäi mieleen niin omaperäisen näköinen jätkä! huh

      • JustAsking_

        huppista, unohtakaahan, tämä olikin perjantain risteily, voi surku, itse olin lauantain risteilyllä.


    • kännis lykkien..

      kermat munkkien väliin :)

    • jeees

      juu

    • ooh1

      me pasojan kans pelattii vaan pelikonehia

      • Pelikoneiden möyhentäjä

        Joo oli Hempan eli Tuuman kans leponen reisu. Räppi oli kovaa ja meno hurjaa :D


      • ooh2
        Pelikoneiden möyhentäjä kirjoitti:

        Joo oli Hempan eli Tuuman kans leponen reisu. Räppi oli kovaa ja meno hurjaa :D

        Kovin on hilijasta täälä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe