haluan kuolla pois

ulkopuolinen aina

Elikkäs Olen 20-vuotias mies pohjois-pohjanmaalta, ja elämäni on ollut täyttä paskaa. Olen aina ollut epäsosiaalinen, eikä ystäviä ole juurikaan ollut. Peruskoulussa olin melko yksinäinen, vain muutamia kavereita, ei ainuttakaan tosiystävää. Seiskaluokalla alkoi kiusaaminen. Mua tönittiin, haukuttiin kehariksi ja vaikka mitä. Kiusaajat alkoivat levitellä minusta juttuja pitkin kaupunkia, niin että maineeni on aika musta täällä kotikaupungissani vieläkin. Mua kiusattiin jo silloin sekä koulussa että vapaa-ajalla. Vielä nykyäänkin monet vastaantulijat nimittelee mua kun liikun ulkona. Kun lähdin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle yläasteen jälkeen, sain pari kaveria, joiden kanssa on nykyäänkin ihan ok välit, tosin niihin ei tule pidettyä juurikaan yhteyttä koska he asuvat niin kaukana. Soitellaan ehkä kerran vuodessa ja jutellaan muutama minuutti, siihen se jääkin, tuntuu ettei niidenkään kanssa ole enää mitään yhteistä. Silloin opiskeluaikana elämäni oli hitusen parempaa, tosin sielläkin syrjittiin jonkun verran. Kun lopetin opiskelun viime keväänä, palasin kotipaikkakunnalleni ja muutin omaan kämppään asumaan. Kesän 2013 melko yksinäinen, kunnes lokakuussa tutustuin naapurissa asuvaan lähes samanikäiseen tyttöön, jonka kanssa ystävystyin heti ja meille kehittyi ns. vapaa parisuhde. Luulin viimeinkin saavani sen henkilön, joka säilyy rinnallani loppuelämän. Mutta ei. Marraskuun alussa tyttö sanoi, että haluaisi seurustella toisen kanssa. Osasyynä oli siinä koska hänellä oli itsetuhoiset ajatukset, joilta hän halusi suojella mua, mutta hänen luonaan kävi silti muita kavereita, mutta minut hän jätti yksin! Olin todella loukkaantunut, koska tunsin taas että minut jätetään ulkopuolelle, mitä minulle on oikeastaan tehty koko elämäni. Toki syynä saattoi olla myöskin se, että olin melko takertuvainen suhteemme aikana, kun olen toistuvasti jäänyt yksin, minun on vaikea luottaa keneenkään, ja siksi halusin aina varmistella, että ethän jätä mua. Aika paljon lähettelin hänelle viestejä eronkin jälkeen, mutta joulun aikaan hän sanoi mulle, että unohda minut ja jätä minut rauhaan. No, en heti suostunut unohtamaan ja edelleen pommitin häntä tekstareilla ja kirjeillä, koska mulla oli ikävä häntä ja tunteet tallella. Mutta pari viikkoa sitten, hän tuli kahden pojan kanssa kämppääni, ja tyttö kävi minuun käsiksi ja uhkasi hakata minut, jos vielä edes moikkaisin häntä. Sain pahat jäljet kaulaani. Ne kaksi poikaakin uhkasivat piestä minut, jos minusta vielä kuuluu yhtään mitään, edes moikkaan sitä tyttöä. En kestä, exä asuu naapurissa ja vihaa mua varmaan eniten maailmassa, mutta silti sen luona käy kavereita ja he pitävät hauskaa. Mun on varmaan turha enää ikinä tutustua keneenkään, koska oon melko varma siitä, että mut kuitenkin jätetään jälleen ulkopuolelle, ennemmin tai myöhemmin. Oon jo suunnitellut itsemurhaa, joten voisitteko antaa vinkkejä, miten sen saisi tehtyä helpoimmin ja kivuttomimmin? Miksi ihmiset kohtelee mua kuin paskaa? Käyn kyllä töissä nykyään, mutta illat menee yksin netin ääressä istuessa. En jaksa enää elää!

175

4447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaadey

      Itsemurha on vaan pysyvä ratkaisu väliaikaiseen ongelmaan, ja aiheutat vaan kipua ja surua perheellesi.

      Oot kuitenkin jo 20v, eli voisit muuttaa muualle ja aloittaa alusta, tai alkaa vaikka käymään baareissa ja siellä tutustua uusiin ihmisiin.

      Ja jos muutoinkin olet aina netissä iltaisin, voisit käyttää aikas hyödyllisemmin kuin olemalla suomi24:ssä, ja etsiä seuraa vaikka netistä.

      Mutta joo, koita pärjäillä, ja vaikka sulle on sattunut harvinaisen paskamaisia ihmisiä vastaan, ni kyllä säkin vielä löydät sen oikean joka ei petä sun luottamusta :)

      • juubyo

        Muuta kauas pois


      • Kommentoin tähän että näet minut.
        Näen sinussa itseni ja mieheni. Löydät sellaisen joka välittää sinusta aidosti ja on kaltaisesi. Jos halua tukea olen täällä mutta vain välillä. Olet nuori ja elämä on vasta edessä, älä lähde pois koska hyvä ihminen olet.

        Parhaimmat miehet löytyvät hiljaisista ja vierestä seuraavista ovat monen kerroin järkevämpiä.
        Harmitelen että juuri ne ihmiset jotka poikkeaa kärsii koska muut yleensä, eivät osaa ajatella niin kuin me ja niiden tapa on lyödä lyötyä koska he eivät puhu ja näkevät kilpailijan.

        Muista et ole yksin.


      • elämässä on parempiakin puolia harmi kun et ole vielä päässyt niihin tutustuu minulla oli sama vika. Epäsosiaalisuus teettää ettei pysty pitämään yhteyksiä, se on minunkin huonopuoli mutta parhainystävä on mieheni ja hyväksymme toisemme vikoineen päivinee. Mutta vaikea hyväksyä teenäisiä, hyväksikäyttäjiä ja luotto ihmisiin on mennyt pahasti


      • MIndBlown

        Älä tee itsemurhaa. Ajattele hetki kuinka monen asian on täytynyt mennä juuri oikealla tavalla että juuri sinä voisit elää täälä tänään. Minusta on typerää heittää sellainen mahdollisuus hukkaan oli asiat kuinka huonosti tahansa


      • Anonyymi

        Älä anna periksi. Rukoile Jumalalta apua tähän asiaan ja kaikkeen muuhunkin. Olet yhtä arvokas kun jokainen muukin ihminen. Herra kuulee hädässä rukoillen rukouksen! Hän näkee kaikkien sisimpään. Kukaan meistä ei ole synnitön. Anna itsesi Jumalan käsiin Jeesuksen ktistiksen nimessä, pyydä hältä syntisi anteeksi, ja pyydä häntä johdattamaan tiesi hänen luokseen.!!! Ja hae myös seurakunnasta kristillisestä sellaisesta apua. Itse olen helluntailainen. Mutta ei varmaan merkillä väliä. Jumala näkee syvemmälle❣️


    • kuih....

      Älä tee itsemurhaa. Sä olet vielä nuori (mitä minä olen puhumaan, ysiluokka pahasti kesken) ja elät kuitenkin vain yhden kerran. Siitä tytöstä sun tarvii vain päästää irti. Ei siinä muukaan oikein auta. :( Ite en ole edes ikinä ihastunut, joten en voi väittää että ymmärtäisin... Koittaisit keksiä jotain muuta ajateltavaa. Vaikka jutella täällä keskustelu palstoilla. Onko erosta kuinka pitkä aika?

    • ulkopuolinen aina

      Erosimme marraskuun alussa, tosin olimme kavereita vielä pari kuukautta sen jälkeen. Sen jälkeen hän ilmeisesti kyllästyi siihen, kun jatkuvasti pommitin häntä, ja käski jättämään rauhaan.

    • kuih....

      Hmm... Voi sua raasua. Mutta kyllä se siitä vielä ohi menee. Vielä eilen minäkin pillitin jollekin ihan turhalle asialle. Koita ihan oikesti ajatella jotain piristävää. Katso hyvä elokuva tai lueskele joitain näitä suolen keskusteluita. Kerran itteäkin masensi ja luin jonkun random-keskustelun. Siellä oli Nettisaapas neuvonut jotain nuorta, ja joku toinen oli vetänyt siitä hirveät raket: "Saatanan nettisaapas, et tiedä mistään mitään!" tms. Nauroin varmaan puolituntia. Aluksi ihan asiallista keskustelua, sitten tuo kommentti... Voi ei, taisin vähän eksyä asiasta. Ymmärsit varmaan.

      Olen itsekin Pohjanmaalta. Tiedän kuinka veemäisiä ihmisiä täällä voi olla.

      • hassuaon

        Minä kirjotin sen kommentin :D:D


    • ulkopuolinen aina

      Kaikista pahinta tässä on se, että se tyttö itse sanoi että haluaa olla aina ystäväni. Hänellä on kuitenkin masennus ja hän sysäsi minut sivuun, kun hän alkoi suunnitella itsemurhaa ja yrittikin sitä, jossa kuitenkin epäonnistui. Tämän sain tietää vasta sen jälkeen, kun hän oli yrittänyt sitä ja hän oli monta viikkoa sairaalassa sen jälkeen. Sen jälkeen hän sanoi mulle, ettei ehdi tavata mua koska hänellä on muita kavereita ja minun pitäisi vain unohtaa hänet. Sorruin pommittelemaan häntä kirjeillä ja tekstareilla, mistä hän raivostui, tuli kahden miespuolisen kaverinsa kanssa käymään mun luona ja kävi minuun käsiksi ja uhkasi hakata jos vielä otan yhteyttä! Se oli kaikista pahinta! Entinen rakas alkoi vihata mua!

      • kuih....

        Itsemurha on paskinta mitä läheisilleen voi tehdä. Yrittäminenkin. Kyllä sinä tiedät.

        Teit väärin kun "vainosit" tyttöystävääsi, mutta se on oikeastaan ymmärrettävää. Sinähän rakastit/tat sitä ihmistä. Mutta ei exäsikään tehnyt oikein tullessaan pahoinpitelemään kavereiden kanssa... :/ Miksi ihmisten pitää tehdä noin?


      • MMZGames

        Mites ois poliisille ilmotus?


      • ulkopuolinenaina

        Pahoinpitely on tapahtunut suunnilleen tammikuussa 2014, joten aika vanha asia jo.


    • Ammattiapua. Tarvitset.

    • ulkopuolinen aina

      Ok myönnän että tein väärin kun en jättänyt exääni rauhaan. Mutta olin vain erittäin katkera siitä, että hänkin jätti minut ulkopuolelle, juuri niin kuin mulle on ennenkin tehty. Pyydän että älkää tuomitko mua, ihmiset ovat oikeasti kohdelleet mua kuin paskaa.

      • Rauhoitu nyt. Ei täällä kellään ole pelimerkkejä sinun tuomitsemiseesi.

        Tärkeintähän mokaamisen jälkeen on se, että tajuaa mokanneensa. Yhtä tärkeää on osata jatkaa eteenpäin, ette koko maailma kaadu niskaan yhden virheen takia.

        Myönnän, että stalkkaaminen on (minusta) tosi inhottavaa, minulle on kerran tehty niin. Tekijällä oli sellainen ongelma, ettei hän kunnolla hahmottanut rajoja itsensä ja muiden välillä. ("Kun minä kerran haluan olla tuon kanssa, niin tuolla toisella täytyy olla vastaava halu olla minun kanssani, kun minun henkilöhistoriani kerran on se ja se, niin on oikein, että tuo nyt on mun tyttöystävä, koska minulla on ikävä niin tuolla toisellakin on ikävä...")

        Älä riko toisten rajoja tai toisten oikeuksia, niin sinua kunnioitetaan. Totta kai on vaikeaa oppia ihmissuhteiden pelisääntöjä hetkessä yhdeltä yrittämältä, jos sinua on jo pitkään kohdeltu epäinhimillisesti!

        Päinvastoin on hyvä merkki, että tajuat mikä meni pieleen. Ei ole kivaa tajuta omia mokiaan, mutta ainoastaan tajuamalla pääsee eteenpäin.

        Sinä voit hakea apua ja toipua täysin näyttämään esimerkkiä muille. Velvollisuutta sinulla ei ole, mutta kymmenet ja sadat nuoret pojat tarvitsevat esikuvia ja selviytymistarinoita. Niitä voi tarjota sellainen, joka on itse kokenut saman paskan.

        Se mitä tarvitset: päätöksen että helevetti tästähän noustaan. Liiku eteenpäin, älä juutu liian pitkäksi aikaa märsäämään.


      • 4234234242

        ei aloittaja ole ulkopuolinen vaikka niin ehkä luulee.......... KUKAAN MEISTÄ EI OLE ULKOPUOLINEN.. oLISI TYPERINTÄ MITÄ TIEDÄN JOS KUVITTELEE ETTÄ ELÄMÄÄ ITSEÄMME VARTEN... Me elämme aina toista varten... ja sinun toinen tulee vielä vastaan. Olethan vielä polkusi alkumetreillä...

        terveisin : karju 65v


    • kuih....

      Tiedän tunteen. En minä tuomitse sinua. Enemmänkin säälin... Tyttöystäväsi teki keljusti, toivottavasti en itse tule tekemään ikinä toiselle noin... Se on aivan sama miten ihmiset kohtelee sinua, sinä itse tiedät paremmin. Ehkä he eivät välitä sinusta sen paskan vertaa, mutta sinä välität ja sinun perheesi välittää. Jätä sellaiset ihmiset omaan arvoonsa. Minä en todellakaan halua lukea lehdestä, että joku on tehnyt itsemurhan!

    • ulkopuolinen aina

      Se tyttö sanoi mulle että mä en saa enää puhua hänelle mitään. Eli en edes pyytää anteeksi. Mielestäni kiristystä pahimmasta päästä, ettei saa samassa rapussa asuvaa exää edes moikata tapon uhalla.

      • No asia nyt on näin niin kuin se on. Hänellä on oikeus päättää, kenen kanssa hän on tekemisissä. Hänellä ei ole oikeutta uhata tappaa, mutta sinulla ei ollut oikeutta stalkata.

        Muista että hän on voinut huonosti ja tarvinnut sairaalahoitoa. Ilmeisesti hän on kokenut takertuvaisuuden ja stalkkaamisen hyvin ahdistavaksi. Palstahan ei ole kuullut tarinan toisen osapuolen kertomusta. Ehkä hänellä on todella hyvä syy sille, että on kieltänyt sinua ottamasta yhteyttä.

        Hae apua.


    • kuih....

      Asutteko samassa rapussa? No kyllä sitten meni aika paljon yli... Yrittää vain jotenkin päästä yli. Jankkaan nyt tätä samaa soopaa koko ajan. Anteeksi pyytämistä kannattaa ehkä koittaa vasta kesällä tms. Ettet joudu teholle. :(

    • ulkopuolinen aina

      Iltapäivät ja illat on mulla tosi vittumaisia ja yksinäisiä :( nytkin vaan oon nukkunu ja istunu netissä. Toivottavasti mun loppuelämä ei olisi tällaista. :(

    • kuih....

      Vaikutat hyvältä tyypiltä. En usko että sinun loppu elämäsi olisi tuollaista. Äläkä aliarvioi nettiä, täältäkin voi löytää ihan hyviä kavereita tai ainakin ajanvietettä. Etkö ole jossain töissä tai opiskelemassa?

    • ulkopuolinen aina

      Kyllähän mä töissä käyn, mutta ne ihmiset eivät siellä oikein ole sellaisia, joiden kanssa juttu kunnolla luistaisi.

    • :(

      Ääh... Kai sulla jossain hauskaa on. Entä oletko katsonut jotain hyviä elokuvia..? Nykyään TV:stä ei tosin tule mitään... Ehkä sinäkin piristyt kesän tullessa? Tuo loskapaska ei kyllä ole yhtään kannustavaa.

    • pskaa

      Elokuvia.. jeeh oon 17v asun yksin katon elokuvia oon koneella samalla paikka kunnalla ei oo oikeen kavereita joiden kans voisin hengaa en puhu muille ihmisille oikeen paitsi netissä sitä vaan ettää oon ihan helvetin yksinäinen ja masennun jokapäivä enemmän ja en jaksa käydä kouluukaa

    • kuih....

      No koittaisit puhua jonkun kanssa? Joillakin auttaa, joillakin ei... Tietääkö sun kaveris, että sulla on noin paha olla?

    • ulkopuolinen aina

      Eipä mulla oikeastaan ole tosiystäviä. Joillekkin hyvänpäiväntutuille olen kyllä kertonut erosta, mutta en pahoinpitelystä. Jos kertoisin siitä, kaikki varmasti nauraisivat mulle siitä, että otan naiselta turpiin. Jos jotakuta kiinnostaa tutustua minuun, niin voipi laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]

      • ulkopuolinen aina

        Olisi kiva löytää uusia ystäviä täältä. Sellaisia jotka eivät heti hylkäisi pikkuvirheiden takia. Kukaan ei ole täydellinen.


      • joku42478
        ulkopuolinen aina kirjoitti:

        Olisi kiva löytää uusia ystäviä täältä. Sellaisia jotka eivät heti hylkäisi pikkuvirheiden takia. Kukaan ei ole täydellinen.

        Onko kukaan vielä laittanu viestii?


    • ulkopuolinen aina

      Parilta tyypiltä on tullu jo viestii. Mutta lisää olis kiva saada.

      • elämä

        Hyvä! Olet tärkeä ihminen ja varmasti löydät jonkun joka suminua rakastaa. :) Onnea elämään!:)


    • ulkopuolinen aina

      Up

      • salatut eläimet

        hey,onko sulla kikkiä? jos on niin mikä? voin tulla juttelee:)


    • ulkopuolinen aina

      Kikkiä ei mulla oo :( mutta Skype multa löytyy. Ja sähköpostiosoitteeni on [email protected]

      • jokuvaankaai000000886554

        Moikka jos haluat nuorta juttuseuraa lisää skypessä: imquid


      • sami423

        samat voit lisätä mutkin


    • ulkopuolinen aina

      Olen laittanut myös ilmoituksen kirjeenvaihtopalstalle, pari tuttavuutta on tullut mutta viestittely on jäänyt siihen pariin viestiin, mitään pitkäaikaista viestittelyä siitä ei tunnu syntyvän. Eikä ne tyypit siellä enää vastaa viesteihini. Haluaisin löytää pitkäaikaisen ystävän.

    • ulkopuolinen aina

      Tuntuu niin vitun pahalta ajatella että exä pussailee nyt asunnossaan toisen kanssa ja mä vain istun yksin omassa kämpässäni. Oon yrittäny hankkia netistä kavereita mutta eipä ole onnistanut.

      • -o-

        Sen kun pussailee. Tuollaiset asiat unohtuvat ajan myötä. Asian ajattelu vähenee, eikä sillä kohta ole mitään väliä.


      • phaskaa

        päädyin kerran siihen tulokseen että jos tässä maailmassa haluaa kavereita niin pitää olla jotain näistä: sosiaalisesti taitava, avoin, huumorintajuinen, valtaa tai rahaa omaava, karismaattinen tai muulla tavalla kiinnostava. Pitkät kaverisuhteet syntyvät yleensä tilannepakosta esim. Samat Koululaiset viettävät monesti pitkän ajan yhdessä ryhmässä jolloin yleensä jollakin tavalla samanlaiset ihmiset kaverustuvat. Suhteet vaihtuvat mutta monet kestävät. Olen itse nuori ja hyvin epäsosiaalinen, huumorintajuton, tylsä, hiljainen, outo jne. Sosiaaliset tilanteet on jotenki vaikeita aivan ku olis aivot jäässä aina sillon. Muutenki olen outo ja puhun aina jotaki outoa ja sanat mennee sekasin tai muuten sönkkään. Epäilen jotaki näistä: syntymän aikana mahdollisesti tullutta aivovauriota tai aspergerisuutta. Tai sitten joku yksinjäämistrauma lapsuudessa, koska vietin ensimmäiset kaksi vuotta yksin eikä otettu porukkaan ja olin vain hiljaa itsekseni. Muutenkaan en ole tutustunu juuri kehenkään kuin ehkä 5 henkilöön koko elämäni aikana, joten se on aika ahdistava ajatus. On sitten tietysti paljon sellasia muita jotka tiedän ja joiden seurassa olen kun on pakko, mutta en voisi sanoa heitä edes kavereiksi. Mielelläni olisin heidän ystävä, mutta en oikein osaa enkä tiedä monia heidän jutuistaan. Olen yleisesti säälittävä tapaus ja hakkaan päätä seinään kun olen niin Urpo ihminen. Olen ajatellut opetella vaikka komiikkaa tai jotain muuta jolla ihmiset hyväksyisivät minut. Nyt olen vain liian kiireinen kun opinnot painavat päälle koko ajan.


    • Jointti

      Polta kannabista

      • phaskaa

        Poltin ja ei auttanu. :/


    • nuori paha144

      hei oon 14 ja mua masentaa suuri tarina sydämmellä kuka jaksaa kuunella mie rohmahdan

    • ulkopuolinen aina

      Itseasiassa olemme jo tehneet tavallaan sovinnon exän kanssa, mutta on kuitenkin selvää, että mitään hyviä ystäviä meistä ei enää tule, ainoastaan jutellaan kun nähdään jossakin ja vaihdetaan kuulumiset, mutta ei enää sen kummempaa. Ollaan ns. hyvänpäiväntuttuja exän kanssa. Hän muuttaa piakkoin pois tästä rapusta, hän itse sanoi siitä mulle.

    • ulkopuolinen aina

      Mutta nyt se exä on ilmeisesti muuttamassa yhteen sen nykyisensä kanssa, VOI VITTU MIKÄ HOMO SE EXÄN NYKYINEN ON KUN VEI MULTA NAISEN! TEKISI MIELI PIESTÄ KOKO VITUN HOMO! MULLA ON OIKEUS SAADA ITSELLENI NAINEN JA OLLA ONNELLINEN ILMAN ETTÄ SITÄ NAISTA VIEDÄÄN SAATANA! Haluaisiko joku yksinäinen nainen tutustua minuun täällä, jos haluaa, niin olen ilmoittanut jo osoitteeni eräässä aiemmassa viestissäni tässä ketjussa.

    • ulkopuolinen aina

      Uppia.

      • 9 + 19

        Et ole selvästikään päässyt yli tästä erosta, ja ymmärrän sinua, mutta koita päästää irti. Etsi jokin uusi harrastus, sitä kautta saat varmasti uusia kavereita. Älä luovuta, oot tärkeä monelle ihmiselle, itsemurha ei ole ratkaisu. Selviät kyllä :)


    • ulkopuolinen aina

      EXÄNI NYKYINEN ON VITTUMAINEN HOMO, JA HALUAISIN TAPPAA KOKO SAATANAN IHMISEN! MULLA ON OIKEUS SAADA ITSELLENI NAINEN SAATANA! ILMAN KOKO SAATANAN HOMOA MULLA SAATTAISI VIELÄKIN OLLA EXÄNI ITSELLÄ, JA VOISIN OLLA ERITTÄIN ONNELLINEN HÄNEN KANSSAAN!

    • Rugaru

      Mietippä ite; jos joku eroo susta, saat kauheet sydänsurut, opit unohtaa sen ja sit se alkaa pommittaa sua viesteillä. Voisit luulla sitä ahdistelijaks etenki jos oisit tyttö ja mitässiinä sitte ku vaa pari kaverii mukaa ja tekemään asiat selväks. On tainnu saada susta ahistelijan kuvan.

    • ulkopuolinen aina

      Haluaisiko joku yksinäinen ja miestä kaipaava nainen tutustua minuun täällä?

    • ulkopuolinen aina

      Jos joku nuori nainen joka tuntee olonsa yksinäiseksi haluaisi tutustua yksinäiseen mieheen, niin mulle saa pistää mailia osoitteeseen [email protected]

    • ulkopuolinen aina

      Exästäni vielä sen verran, että hänkin on ollut syrjitty nuoruudessaan eikä hänelläkään ole pahemmin ollut kavereita elämänsä aikana, joten luulisi hänen tietävän, miltä tuntuu jäädä ulkopuolelle.

    • jamppa660

      no mikset ottaisi itseäsi vaikka niskasta kiinni ja muuttaisi pois sisäsiittoisesta kotikunnastasi vaikka sinne missä vanhat kaverisi asuu.

    • ulkopuolinen aina

      Mielipiteitä?

    • maarumaaru

      ALOITTAJA: NYT JÄRKI KÄTEEN

      ENSINÄKIN, EXÄSI NYKSÄ EI OLE HOMO JOS HÄN VIE SINULTA NAISEN, HOMOT EIVÄT VIE NAISIA VAAN MIEHIÄ.

      Toiseksi, se, että et ole enää exäsi kanssa, ei jphdu siitä, että joku olisi VIENYT sulta naisen. Teidän suhde EI TOIMINUT. Sä olit liian takertuvainen, se tyttö jätti sut ulkopuoliseks, ette SOPINEET toisillenne, eli hän ei ollut se nainen, ketä elämääs tarvitset. Pahoinpitely on rikos ja ihan sairasta, ei se muija voi sun kotiin tulla uhkailemaan ja lyömään sua. Turha haikailla sen tytön perään enää.

      Tuo elinympäristösi missä elät nyt, on sulle myrkyllinen. Et pääse ulos tuosta tilanteesta. Paras ois, jos pääsisit muuttamaan pois. Eri puolelle kuntaa vaikka. TAI odotat että tyttö häipyy, muuttaa nyksänsä luo. Siihen voit saada jonkun kivan uuden naapurin. Ja muistot eksästä katoaa ajan kanssa. Uutta matoa koukkuun, maailmassa on muitakin tyttöjä ja naisia, ja vielä oikeesti mukavia. Turha luopua toivosta.

      Ja sun pitää muistaa, että suhteet ei ole sitä varten, että voit takertua ihmisiin, tai että saisit jonkun hoivaajan, kuka on sun kanssa kokoajan. Suhde ei voi olla terveellä pohjalla, niin kauan kuin olet riippuvainen toisesta. Minua on myös koko elämäni torjutti perheeni taholta, siksi olen ollut läheisriippuvainen. Siitä on päästävä eroon, ja siitä PÄÄSEE eroon. Se on opeteltava.

      Nyt yrität eroon katkerista ajatuksistas, suljet välillä töiden jälkeen koneen ja meet ulos, on hyvä sää lenkkeillä. Urheilu, ees pieni liikunta saa hyvää mieltä aikaan ja ennenkaikkea kohottaa itsetuntoa. Nuku myös tarpeeksi ja syö hyvin. Kesä on nyt ja pitää ottaa siitä ilo irti, nauttia lämmöstä ja kaikesta.

      Mä tiedän mitä se on, ku masentaa ja on yksinäinen. Kaverien saanti tuntuu mahdottomalta, kun keskusteluyritykset kuivuu kasaan, ja ihmissuhteissa tulee vaan torjutuksi. Mutta luovuttaminen ei ole vaihtoehto. On vaan pakko jaksaa, me ollaan molemmat eletty vasta niin lyhyt osa elämäämme, ja suurin osa on edessä päin. Ja sillä elämällä on tarjottavaa.

      Sun on vaikee nähä tulevassa hyvää, kun takana on vaan kurjoa vuosia. Kiusaaminen on ihan sairasta. Oot joutunu kokee kaikkee paskaa. Mut elä takerru niihin asioihin, ne on takana päin ja myös vahvistaa sua. Monilla nuorilla on TODELLA huonon itsetunto, ja ne ajattelee aina itsestään vaan huonoja asioita... Ja pelkää, mitä mieltä muut on. Mut on vaan otettava semmonen I dont give a fuck -asenne... Oot vaan oma ittes etkä yritäkään miellyttää muita.

    • ulkopuolinen aina

      Nyt on asiat taas hyvin, ihmeen kaupalla sain baarista viime yönä kavereita, siis ihan tosiystäviä ja nyt alkaa sujumaan paremmin, kiusaaminen vähentyny, mutta ei ihan viel loppunut :) kiitos teille

    • ulkopuolinen aina

      Kuka kehtaa kirjoitella tänne minun nimissäni? Edellisen viestin on joku kirjoittanu mun nimissäni, mutta sitä edellinen viesti on ihan mun kirjoittama.

      Terveisin: OIKEA "ulkopuolinen aina", eli ap.

    • ulkopuolinen aina

      Tarkoitan siis toiseksi edellistä viestiä, joka on kirjoitettu nimimerkillä "ulkopuolinen aina", se on ihan mun kirjoittama, sen viestin, jossa kirjoittaja sanoo itsellään olevan kaiken hyvin, sen on kirjoittanut joku toinen mun nimissäni.

      Terveisin: AP, eli OIKEA ulkopuolinen aina.

      • Lapin tyttö

        Mulla on kans jääny tosi kipeät muistot ku mä jouduin olemaan eskarissa aina yksin. Mä nyt satuin omemaan (ja oon kyllä vieläkin) tämmönen hiljanen ja ujo nii en melkein ikinä rohjennu mennä kysymään et pääsiskö mukaan. Mä sain aina kattoa sivusta muiden hupia. No sit mä otin itteeni sen verran niskasta kiinni et mä kävin kysymäs yheltä tyttöporukalta "Saanko mäkin tulla leikkimään?" No vastaus oli sit ei. Mä kävin kysymäs varmaan kaks kuukautta myöhemmin yheltä toiselta porukalta pääsiskö mukaan. Silloinki vastaus oli ei. Mä aloin sit itkemään ku aattelin ettei kukaan halua olla mun kans. Enkä oo uskaltanu kysyä moneen vuoteen sen jälkeen keneltäkään et voinko mäkin tulla. Onneks mullaki on sit nykyään kavereita koska ne sai suostuteltua mut siihen. Onneks niillä riitti kärsivällisyys jankuttaa tosi usein et mä oon nyt osa porukkaa eikä mun tarvi mennä pois. Mut kyl se näkkyy mussa vieläki et älyttömän vaikee kysyä vaik muitten touhut näyttäiski kivalta. Ei kuitenkaan läheskään niin paha ku sulla Ulkopuolinen aina.


      • Lapin tyttö
        Lapin tyttö kirjoitti:

        Mulla on kans jääny tosi kipeät muistot ku mä jouduin olemaan eskarissa aina yksin. Mä nyt satuin omemaan (ja oon kyllä vieläkin) tämmönen hiljanen ja ujo nii en melkein ikinä rohjennu mennä kysymään et pääsiskö mukaan. Mä sain aina kattoa sivusta muiden hupia. No sit mä otin itteeni sen verran niskasta kiinni et mä kävin kysymäs yheltä tyttöporukalta "Saanko mäkin tulla leikkimään?" No vastaus oli sit ei. Mä kävin kysymäs varmaan kaks kuukautta myöhemmin yheltä toiselta porukalta pääsiskö mukaan. Silloinki vastaus oli ei. Mä aloin sit itkemään ku aattelin ettei kukaan halua olla mun kans. Enkä oo uskaltanu kysyä moneen vuoteen sen jälkeen keneltäkään et voinko mäkin tulla. Onneks mullaki on sit nykyään kavereita koska ne sai suostuteltua mut siihen. Onneks niillä riitti kärsivällisyys jankuttaa tosi usein et mä oon nyt osa porukkaa eikä mun tarvi mennä pois. Mut kyl se näkkyy mussa vieläki et älyttömän vaikee kysyä vaik muitten touhut näyttäiski kivalta. Ei kuitenkaan läheskään niin paha ku sulla Ulkopuolinen aina.

        Ja Nuori paha144 Mä voin kuunnella jos viel jaksat kertoo.


    • SEcrets of the world
    • ulkopuolinen aina

      Mä tiedän asioista sen verran, että exäni nyxällä on paljon enemmän kavereita kuin mulla ja hänellä olisi naismaailmassakin varmasti enemmän menestystä kuin mulla. MIELESTÄNI ON SAATANAN EPÄREILUA ETTÄ NE TYYPIT KETKÄ OVAT YKSINÄISIÄ NIIN EIVÄT SAA NAISTA JA NE KEILLÄ ON VITUSTI KAVEREITA SAAVAT VAIKKA KASOITTAIN NAISIA! SAMA KUIN ETTÄ RIKKAAT RIKASTUU JA KÖYHÄT KÖYHTYY! MÄ OLISIN VARMASTI TARVINNUT NAISTA PALJON KIPEÄMMIN KUIN EXÄNI NYXÄ, SIKSI OLISI OLLUT REILUA, ETTÄ EXÄNI SEURUSTELISI MUN KANSSA, EI NYXÄNSÄ KANSSA! VAADIN TASA-ARVOA!

    • grr94:(

      Elikkäs luin ton sun jutun. Oon tyttö, täytän 20 ja asun Pohjois pohjanmaalla. Mun elämä on aikalailla samanlaista ja siihe liittyy lisäksi muutama vakavempiki juttu. Välillä mietin iha samallee etten jaksa enää mut se itsemurha on viimene ratkasu ja oon koittanu jaksaa eteenpäin jokatapauksessa. Mullon poikakaveri jonka kans menee aika huonosti ja vasta sain tietää että oon fyysisesti sairas. En oo oikeen voinu ajatella asiaa nii et elän sairaana elämäni ni jos elän. Jalkojen alta romahti ihan kaikki ja itekki alan älytä vasta nyt. En oo voinu puhuu koko sairaudesta kellekkään. Mut vastaappa jotai jos haluut puhuu

    • ulkopuolinen aina

      HALUAN NAISEN!

      • grr94:(

        Okei mut siis kai siin pitäs koittaa tutustuu joihinki. Tai puhuu asioista


    • Katsokaa animea

    • ulkopuolinen aina

      Ja vitut, anime ei mitään hyödytä.

    • gal-99

      voi sua raukkaa.. tulisin halaamaan, jos voisin ^_^
      sähän oot vielä noin nuori (hyvä se minun 15 vuotiaan sanoa, tiedetään...) ihan tosi, sun elämäs voi muuttua vielä vaikka kuinka paljon.
      tosi harmillista että oot ollut noin epäonnekas.. kuitenkin, sä vielä tutustut niihin ihmisiin, joiden kanssa pidät yhteyttä, löydät sen naisen, joka ymmärtää sua ja rakastaa sua. saattaa kuulostaa ihan mahottomalta, mutta ei se oikeesti ole.
      jotkut suhteet katkee, uusia syntyy. sulla on vielä niin paljon toivoa...
      älä nyt vaan ajattele itsemurhaa.
      yritä löytää jotain asioit mitkä kiinnostaa sua, liikunta esimerkiks mulla vähentää stressiä paljon, nostaa mielialaa ylipäätään.
      yritä olla sosiaalisempi, tutustu vaikka netin kautta ihmisiin ja tapaa niitä.

      kaikkee hyvää sulle, anteeksi tämä kauhee romaani.. mä nyt olen vähän tällanen. :/
      tietysti nää on vinkkejä mitä minä antaisin ja miten minä tekisin.. olis ihanaa, jos autoin edes vähäisen.

    • ulkopuolinen aina

      No mitkähä sitte olis hyviä paikkoja löytää uusia nettikavereita?

      • ootko trolli

        Chat?


    • ulkopuolinen aina

      Olenko vielä kertonut siitä mitään, että mun on erittäin vaikea saada täältä omalta paikkakunnalta uusia ystäviä, koska jostakin syystä eräs haukkumanimeni on levinnyt tällä alueella varmaan joka puolelle. Mulla tuskin on mitään mahdollisuuksia löytää tyttöystävää täältä kaupungista, koska tuskin kukaan tyttö haluaa seurustella sellaisen pojan kanssa, jota oikein tunnetusti kiusataan. Tänäänkin kun töissä käytiin eräällä ammattikoululla, niin jotkut tuntemattomat tyypit haukkui mua sieltä. Sanoivat sen saman kutsumanimen, millä sadat nuoret mua nimittelevät. Mistäkähän nekin voivat tietää mun niinsanotun lempinimen, vaikka he tuskin tuntevat mun alkuperäisiä kiusaajiani? Mulla ei oo mitään mahiksia varmaan koskaan saada naista, ainakaan täältä omalta alueeltani. Yrittääkö ne kiusaajat pitää mua naisettomana lopun elämäni?

      • Neiti 96

        Olen 18 vuotias tyttö ja omaan huonon itsetunnon. Se johtuu varmaan siitä että olen ruma ja lihava. Minua on joskus kiusattu henkisesti. En ole koskaan seurustellut koska eihän kukaan tällaiseen hissukkaan halua tutustua. Olen ujo enkä uskalla puhua juurikaan mitään. Olisi ollut kiva auttaa sinua ja tutustua, mutta tuskin sinäkään ehkä haluat.


    • pnivkdns blx

      Muutat nyt vaan pois tuosta kaupungista. Suosittelen hieman suuremman kokoista kaupunkia, siellä on ihmisiä joka lähtöön ja yleensä suvaitsevaisempia. Keksit jonkun harrastuksen itsellesi ja yrität sitä kautta saada johonkin kontaktia. Hanki työpaikka tai jos olet töissä, yritä tutustua työkavereihisi. Jos ovat kiusaajia vaihda työpaikkaa.

      Vaihtoehtoja on kyllä

    • tyttöyksinäinen

      Saanko sun Skype nimen?

    • hhhhhhv4

      Ai, me ollaankin jo tuttuja :D

    • ulkopuolinen aina

      Hei neiti-96, tottakai mä tutustuisin suhun mielelläni jos sopii. Voit lisätä mut vaikkapa skypeen jos haluat. Uusia ihmisiä kaipailenkin tässä elämääni.

    • Teepä niin

      Täällä Suomi24 yksinäisyys ja masennus palstoillakin on paljon kavereita etsiviä, ota heihin yhteyttä niin löytäisivät muutkin yksinäiset kaverin!

    • ulkopuolinen aina

      Yhdyn edelliseen kommenttiin.

    • ulkopuolinen aina

      Jos jotakuta kiinnostaisi tutustua, niin laitelkaa vaikkapa skype nimiänne tänne, niin lupaan lisätä jokaisen kontakteihini.

      • Skype-hype

        Jaa että Skype, tuo Microsoftin väkisin ulos tuotu paska. Sen takia MSN Messenger ajettiin alas. No kokeilin skypeä, mutta se oli ankea ja toimii miten sattuu. Onneksi löysin Mesen tilalle Yahoo Messengerin, loistava korvaus, lähes samanlainen, chatti, videochatti, tiedostojen lähetys / vastaanotto, ym ja hemmetin selkeesti. Sitten se toimii edelleen netissä, toisin kuin Mese, mutta ikävä kyllä vain harvat siitä tietävät / käyttävät. Saa puhelimeen, tietokoneeseen, mihin vain. Esim. whatsappiakaan en käytä kun se ei toimi tietokoneissa, ainakaan helpolla vaivalla. Ja ei, en ole töissä Yahoolla tai saa mitään provikkaa. Naurattaa vain kun ihmiset ei oikein muusta tiedä kun Skypestä,i whatsappista tai Facesta nykyään.


    • ulkopuolinen aina

      Alkaa jo kyllästyttää tämä jatkuva seinille puhuminen täällä. Kaipais jo oikeidenkin ihmisten seuraa.

    • Yritä ainakin

      Mene ulos ja puhu?

    • ulkopuolinenaina

      "löydät sen naisen, joka ymmärtää sua ja rakastaa sua"

      Toi "kyllä sä jonkun löydät" on kyllä niin miljoona kertaa kuultu lause ja niin loppuunkulunut että! Helppohan se on naisena noin sanoa, kun naisena seuran saaminen on miljoona kertaa helpompaa, kuin mitä meillä miehillä.

    • ulkopuolinenaina

      En vieläkään tajua, miks se ex muija teki aikoinaan mulle sen, että laittoi välit poikki mun kanssa, MUTTA KENENKÄÄN MUUN KANSSA HÄN EI LAITTANUT VÄLEJÄÄN POIKKI. Aluksi hänelle sopi erittäin hyvin, että oltaisiin kavereita vielä varsinaisen suhteen päättymisen jälkeen, MUTTA VÄHÄN AJAN PÄÄSTÄ HÄN EI HALUNNUT OLLA EDES KAVERI, VAIKKA EN OLLUT TEHNYT HÄNELLE MITÄÄN PAHAA? Kaikki muut jäivät hänen ystäväpiiriinsä.

      Terveisin: AP

      • Tsemppiä

        Koska muiden kanssa hän ei tuntenut oloaan ahistuneeksi niinkuin exänsä, eli sinun. Koitahan nyt alkaa ottamaan itseäsi niskasta kiinni. On oikein surra alkuun mutta ei takertua menneisyyteen. Jos ei muuten, niin varaa itsellesi vaikka aika psykiatrille. Siellä kerrot kaiken hänelle, mitä olet täällä muille kertonut, ja voin luvata että hän auttaa sinua paremmin kuin yksikään tänne vastainneista.

        Mulla on melkein sama menneisyys kuin sulla, oikeestaan toi kertomas kuulosti melkein omalta elämältäni. Mutta mä hankin apua, ja kaikki on nyt hyvin, oikeestaan paremminkin kuin koskaan aikasemmin.


    • Peiliinkatsomisenpaikka

      Itsemurha, saatika toisten suunniteltu tappaminen ei ole mikään ratkaisu yhtään mihinkään. Hanki itsellesi ammattiapua mielenterveystoimistosta, kerro heille mitä sinä tunnet, kerro itsetuhoisista ajatuksistasi, kerro miten haluat satuttaa ihmisiä jotka sinä koet sinulle uhaksi. Kerro heille totuus, älä tarinoi olemattomia. Avun pyytäminen ei ole heikkous. Muista se.

      Itseään ei kannata myöskään verrata toisiin, ja omat heikkoudet sekä puutteet tulee hyväksyä ja ymmärtää.

      Sinun tulisi pyytää anteeksi ihmiseltä, jota sinä vainoat ja ahdistelet sairaanomaisesti. Hän ei ole sinun omaisuuttasi. Ihmistä ei voi omistaa.

      Todennäköisesti olet todellakin tehnyt pahaa, erittäin paljon. Ymmärrät sen, tai et.

    • Naapuristaseuraaja

      Juttu on nyt tämmönen:

      Sä et tee itsemurhaa. Soitat NYT poliisit ja teet rikos ilmoituksen. Moikkaa exääs, anna sen vaikka läpsästä tms. Ja kun poliisit tulee, ne vie sen putkaan. Joko sä soitat tai mä soitan ja kerron itsemurhasta samalla. Valinta on sinun.

      PS: osotteen tiiän IP:n avulla :)

    • ihminenN

      Hanki koira. Tai joku muu lemmikki.

    • Samaamieltä

      Koiraa minäkin suosittelisin, siitä saisit itsellesi kaverin joka on seuraksi. Parisuhteeseen sinusta ei ole, siihen olet aivan liian läheisriippuvainen, roikkuva ja epätoivoinen. Ehkä hieman pelottavakin. Semmoista miestä naiset karttavat kuin ruttoa. Koira olisi ihan kiva kaveri yksinäisiin hetkiin. Harkitse sitä. Hyvää kesän odotusta.

    • ulkopuolinenaina

      Eläin ei korvaa oikeita ihmissuhteita, enkä ole ollenkaan koiraihmisiä. Enkä muutenkaan lemmikki-ihmisiä.

    • ulkopuolinenaina

      Rehellisesti sanottuna: Inhoan koiria, joten ei käy!

    • proffam

      Sitte on varmaan parempi olla yksin. Naisia tuommoinen käytös ja olemus lähinnä pelottaa ja inhottaa. Monesti on hyvä katsoa itseään peilistä ja kysyä itseltään miksei kaverisuhteet toimi ja miksei sitä naista ole elämässä? Vika löytyy yleensä sieltä peilistä tuijottamassa takaisin.

      Ehkä sitä seuraakin löytyisi paremmin jos etsisit omantasoista seuraa ja samanhenkisiä ihmisiä elämääsi. Turha etsiä kaunista ja fiksua jos itse näyttää variksenpelättimeltä ja ajaa kaikki ihmiset tiehensä ulkoisella olemuksellaan ja höpinöillään.

      Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja lopetat turhat höpinät ja löpinät, nauti kesästä, yritä oppia itsestäsi jotain uutta, kehitä itseäsi,tee jotain kivaa, annat naisen tulla elämääsi jos on tullakseen, opit rakastamaan itseäsi, vasta sitten voit rakastaa muita.

      Tsemppiä.

      • ulkopuolinenaina

        Huomasin Facebookista äsken, että se mun paras kaveri ja hänen tyttöystävänsä ovat jo olleet yli 2 vuotta yhdessä ja se nainen on erittäin riippuvainen mun parhaasta kaverista ja roikkuu hänessä koko ajan kiinni. VITTU MÄ HALUAISIN ETTÄ JOKU NAINEN ROIKKUISI MYÖS MINUSSA KIINNI JA OLISI NIIN RAKASTUNUT MINUUN ETTÄ EI ANTAISI MULLE HETKEN RAUHAA, SAATANA KUN VITUTTAA ETTÄ MUN PARHAASSA KAVERISSA ROIKKUU KOKO AJAN HÄNEN RAKASTAVA TYTTÖYSTÄVÄNSÄ KIINNI JA MUA EI RAKASTA KUKAAN! HÄNELLÄ ON NAINEN JOKA ON SUORASTAAN RIIPPUVAINEN HÄNESTÄ JA MUA EI RAKASTA KUKAAN! OLEN HEILLE NIIN SAATANAN KATEELLINEN! MUA VITUTTAA KATSELLA KUN KAVEREILLA ON SYVÄSTI RAKASTAVAT NAISET JA MUA EI RAKASTA KUKAAN! EIKÄ MUN NS. "EXÄKÄÄN" VARMAAN OIKEESTI KOSKAAN VÄLITTÄNYT MUSTA, SUHDE OLI LÄHINNÄ VAIN PELKKÄÄ SEKSIÄ! MULLE IHAN OIKEESTI RIITTÄISI SE, ETTÄ MAAILMASSA OLISI EDES YKSI AINOA NAINEN, JOKA OLISI MINUSTA NIIN RIIPPUVAINEN, ETTÄ ROIKKUISI MINUSSA KOKO AJAN KIINNI! SAATANA VITTU PERKELE HELVETTI JUMALAUTA!


      • Hyiettä
        ulkopuolinenaina kirjoitti:

        Huomasin Facebookista äsken, että se mun paras kaveri ja hänen tyttöystävänsä ovat jo olleet yli 2 vuotta yhdessä ja se nainen on erittäin riippuvainen mun parhaasta kaverista ja roikkuu hänessä koko ajan kiinni. VITTU MÄ HALUAISIN ETTÄ JOKU NAINEN ROIKKUISI MYÖS MINUSSA KIINNI JA OLISI NIIN RAKASTUNUT MINUUN ETTÄ EI ANTAISI MULLE HETKEN RAUHAA, SAATANA KUN VITUTTAA ETTÄ MUN PARHAASSA KAVERISSA ROIKKUU KOKO AJAN HÄNEN RAKASTAVA TYTTÖYSTÄVÄNSÄ KIINNI JA MUA EI RAKASTA KUKAAN! HÄNELLÄ ON NAINEN JOKA ON SUORASTAAN RIIPPUVAINEN HÄNESTÄ JA MUA EI RAKASTA KUKAAN! OLEN HEILLE NIIN SAATANAN KATEELLINEN! MUA VITUTTAA KATSELLA KUN KAVEREILLA ON SYVÄSTI RAKASTAVAT NAISET JA MUA EI RAKASTA KUKAAN! EIKÄ MUN NS. "EXÄKÄÄN" VARMAAN OIKEESTI KOSKAAN VÄLITTÄNYT MUSTA, SUHDE OLI LÄHINNÄ VAIN PELKKÄÄ SEKSIÄ! MULLE IHAN OIKEESTI RIITTÄISI SE, ETTÄ MAAILMASSA OLISI EDES YKSI AINOA NAINEN, JOKA OLISI MINUSTA NIIN RIIPPUVAINEN, ETTÄ ROIKKUISI MINUSSA KOKO AJAN KIINNI! SAATANA VITTU PERKELE HELVETTI JUMALAUTA!

        Ei mikään ihmekään että olet yksin.


    • ootkokenukauheita

      Hei ihan oikeasti.
      Päästä irti siitä naisesta, haluisitko sitä enää edes takas kun se vaihto sut noin vain johonkuhun toiseen ja hylkäs? Sun kannattais varmaan muuttaa. Alottaa alusta, siitä voi seurata vaikka mitä hyvää :) ja ihan muuten vaan, tunnen monia melkein 30-vuotiaita ihmisiä jotka elävät onnellisesti sinkkuna.

    • anonyymiauttaja

      Taidan veikata että palstan aloittaja olisi jonkin sortin erityisaikuinen (autismi/asperger jne...), tunnen niitä aika monta, ja niiden käytös on melko lailla samanlaista kun aloittajan.

      Dodih, alotetaas aivan alusta : Ihastuit naiseen palavasti, olitte sen kanssa suhteessa vuoden pari, erositte, ahdistelit, nainen tuli ja uhkaili sinua, sovitte ja nyt angstaat täällä Suomi24:ssa kun sinulla ei ole omaa naista. Suosittelisin ainakin, että hankkisit itsellesi oikeasti jonkinsorttisia ammattiapua, ja alkaisit rakentaa itsellesi YSTÄVYYSsuhteita erilaisten ihmisten kanssa (sana ystävyys capslookilla koska ei ole mitään järkeä alkaa rakentaa suhteita kiireellä). Tämä siksi, että omat ongelmasi mahdollisesti ratkeaisivat, ja oppisit yksinkertaisesti olemaan toisten ihmisten kanssa. Kun osaat olla ihmisten kanssa ja olla ainakin hyvä ystävä, sinulla on jo paljon paremmat eväät elämässäsi.

      Ammattiapuun hetkeksi siirtyäkseni, sellaista saa muun muassa monenlaisista terapioista ja psykologeilta, eli voit mennä hakemaan sitä yksinkertaisesti sieltä. Etsi netistä lisää ammattiapuasioista, koska en osaa siitä aiheesta ihan niin paljoa selittää.

      Ja jos sinulla on tavoitteena hankkia nimenomaan tyttöystävä, hyväksy kavereiksesi myöskin vähän vaatimattomampia tyttöjä ja ole ystävällinen KAIKILLE naispuolisille ihmisille, sillä jokin vähän vaatimattomampi tyttö saattaa mahdollisesti olla erittäin kauniin tytön paras ystävä. Sama voi koskea myös poikapuolisia, sillä saattaa monella pojallakin olla erittäin kauniit siskot/serkut, jne. Mutta, pointtini siis on se, että mitä enemmän tuttavuuksia sinulla on, sitä suuremmat mahdollisuudet sinulla on yrittää saada se tyttöystävä itsellesi ystävyyssuhteidesi avulla.

      Mutta... Mennääs nytten vähän taaksepäin! Mietitään ensiksi yhtä kysymystä : "Miten voit muodostaa tällaisen tuttavapiirin itsellesi?". Se voi ollakin helppoa. Ensiksikin, voit yrittää löytää itsellesi vaikka jonkinlaisen mukavan harrastuksen kotona istumisen sijaan. Harrastuksia on olemassa satoja, ellei jopa tuhansia jääkiekosta pokémonkorteilla pelaamiseen tai romumetallin etsimiseen, joten tulet löytämään kyllä itsellesi vähintään 1-4 harrastusta josta pidät, jos vain näet vaivaa. Ja miksi tuputan sinulle harrastusta? Harrastuksessa, tulet löytämään ihmisiä jotka pitävät samasta asiasta kuin sinä - eli siitä harrastusta - eli sinulla ja harrastuskavereillasi on ainakin joku yhdistävä tekijä, joka huomattavasti helpottaa ystävyyssuhteiden muodostamista.

      Sekä ennenkuin lähdet hankkimaan itsellesi ystäviä, pyri antamaan heille itsestäsi mahdollisimman hyvä kuva, eli ÄLÄ ainakaan heille ala huutamaan missään nimessä sellaisia juttuja kuin täällä netissä huutelet, koska nuo jutut vaikuttavat varmaan yksin niin paljon siihen, miksi olet niin yksinäinen.

      Sitten, kun olet hankkinut itsellesi paremman sosiaalisen elämän, ja harrastuksia sekä ammattiapua, on aika keskittyä ulkoiseen habitukseesi. Eli ala ostamaan itsellesi tyylikkäämpiä vaatteita ja pidä itsestäsi hyvää huolta (mm. peseydy joka päivä, pese tukkasi, käy salilla, käytä deodoranttia, jne). Jos luonnonulkonäkösi on edes jotenkuten siedettävä, näytät jo paljon asiallisemmalta kun olet tuon tehnyt. Salikäynnit esimerkiksi eivät ole niin kova juttu, mutta PIDÄ HUOLTA PUHTAUDESTASI!

      Sitten kun olet tämän tehnyt, ala etsimään paikkoja, tai mahdollisesti lisää harrastuksia, jossa on ikäisiäsi naispuolisia henkilöitä. Tällaisia paikkoja ovat esimerkiksi tanssilajit, tai jotkut muut naisvoittoisemmat harrastukset, tai vaikkapa pitkän matkan bussi. Yritä tutustua siellä kaikenlaisiin tyttöihin, myös vähän vaatimattomampiin, koska kuten aiemmin tekstissäni sanoin, niillä "rumemmilla" tytöillä saattaa olla kauniit tutut. Käy heidän kanssaan vaikka kahvilla, jne...

      Kun olet riittävän tuttu muutamille tytöille, saatat mahdollisesti päästä näkemään heidän kaveriporukoitaan, jossa on yleensä arviolta se 2-4 tyttöä. Eli näin matemaattisesti sanottuna jos sulla on 4 harrastustuttua, joilla kaikilla on 3 hengen tyttökaveriporukka kavereinaan, se tarkoittaa jo 6-13 iskumahdollisuutta.

      Ja kun kohtaat mieleisesi, yritä aluksi tutustua tähän tyttöön ja ryhtyä tämän kanssa ystäväksi. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ ALA VÄKISIN RAKENTAMAAN SUHDETTA LIIALLISELLA KIIREELLÄ!!! Ala käymään tämän tytön kanssa esim. puistossa, kahvilla, leffassa, jne. Kun olette tutustuneet riittävän kauan, voitte alkaa suhteeseen, KUN MOLEMMAT OVAT VALMIITA SIIHEN, ET VAIN SINÄ!!! Sinun on huomioitava katsos myös se nainen ja hänen halunsa, jos sellaisen ikinä haluat.

      Nyt voisin lopettaa monimutkaisen sekavan saarnani tähän (yli 4900 merkkiä, moskeijassakin pidetään lyhempiä xD). Toivon että tämä sekava liturgiani voisi jotenkin auttaa sinua parantamaan elämääsi ja löytämään elämäsi naisen. Eli saarna vielä pähkinänkuoressa : Käytä suhteita hyväksesi, ja huomioi myös naisen tarpeet sekä anna itsestäsi hyvä kuva ja pidä habitustasi yllä!!!!!

      - Anonyymi Auttaja kiittää ja kuittaa

    • anonyymiauttaja

      Unohdin vielä sanoa, että isompaan kaupunkiin muuttaminen auttaa myös asioita paljon :) Ja onnea sinulle elämääsi, ja toivon ja muistan iltarukouksessakin toivoa että elämäsi lähtisi jo parempaan suuntaan :) Ja uskon että se kyllä siitä lähtee :) :) :)

    • ulkopuolinenaina

      Epätoivoisuus johtuu siitä, että netistä oon yrittänyt etsiä naista, ja joskus oon päässyt viestittelemään jonku kanssa. Mutta sitten yhtäkkiä naisesta ei oo kuulunu enää yhtään mitään. Ei vastauksia viesteihin eikä muutakaan reagointia. Enkä ole edes ollut mitenkään epätoivoinen silloin kun oon yrittänyt naisiin tutustua, silti on tehty oharit. Väkisinkin siinä tulee epätoivoiseksi ja katkeroituu, kun ei edes tiedä syytä, miksi niin on käynyt.

      • anonyymiauttaja

        Ymmärrän hyvin miksi olet epätoivoinen... Olen katsos ollut ollut itsekin aiemmin samankaltaisessa suossa, missä sinä olet nyt. Ja sitten yksi neuvo jos netti-iskemiset epäonnistuvat, älä iske netissä! Keksihän Einsteinkin lampun kokeilemalla satoja eri epäonnistuneita tapoja ennen kuin pääsi oikeaan, eikä juuttunut yhteen tapaan ja vaipunut epätoivoon.

        Lisäksi voisin kertoa sinulle, että sinun on paras unohtaa epätoivoinen naisen etsimisen. Tiedäthän sanonnan "Se mikä olet huutaa pääsi päällä niin kovaa ettei kukaan kuule mitä sanot", se pohjautuu siihen että ihminen (varsinkin naiset) haistavat kilometrien päästä epätoivosi, vaikka yrittäisitkin esittää ei-epätoivoista. Ja kun tytöt huomaavat miehen olevan epätoivoisia, he yleensä kohtelevat epätoivoista miestä huonommin kuin varmempaa miestä.

        Otetaan esimerkkinä vaikka Ulpo (nimi muutettu) joka roikkuu Kaijan (nimi muutettu) perässä, vaikka tämä kyseinen Kaija ei välittäisi ollenkaan Ulposta ja tekisi sen selväksi. Niitä tapauksia näkee useimmiten vain jenkkileffoissa että naisia saa perässä roikkumalla, tai sitten niitä on tyyliin yksi miljoonasta. Niissä muussa 999 999:ssä tapauksessa yleensä käy niin, että nainen (eli Kaija) alkaa vain halveksia miestä (Ulpo) ja kohdella tätä kuin paskaa. Tämä voi olla yksi syy mikset saa itsellesi tyttöystävää.

        Sitten vielä voisin pyytää sinua miettimään kaikkia tyttöjä joihin olet ihastunut, ja mieti, ovatko he sinun arvoisiasi? Esimerkiksi onko sellainen muija sinun arvoinen joka jättää sinut ulkopuolelle ja käskee hakata sinut? Vaikka on totta että ahdistelit tätä kyseistä tyttöä näiden kahden asian välissä, ja se on väärin, mutta ei asiaas silti olisi väkivallalla saanut hoitaa, mutta olet todennäköisesti jo tajunnut virheesi ja pyytänyt anteeksi tältä likalta.

        Voisit lukea aiempieni viestieni neuvoja ja yrittää päästä niillä alkuun sosiaalisen ja hyvän elämäsi rakentamisen (sekä ehkä elämäsi naisen löytämisen) kanssa, ja jos et saa tietyistä kohdista selvää, voit aina kysellä asiasta lisää tällä palstalla niin yritän selventää :)! Hyviä öitä sinne ja onnea elämäsi naisen löytämiseen :)!

        - Anonyymi Auttaja


    • ulkopuolinenaina

      Mä tiiän suurinpiirtein kaikki omaa ikäluokkaa olevat ihmiset täältä paikkakunnaltani, ja tiiän 100% varmasti, että täältä mun ei oo mahdollista naista löytää. Joten netti jää ainoaksi vaihtoehdoksi. Miten mun pitäis naisia oikein lähestyä, ja toimia että sinkkunaiset malttais tutustua muhun paremmin, eikä lopettais kirjoittelua muutaman sähköpostiviestin jälkeen?

      • ergge

        Ehkä vika on siinä että luulet itsestäsi aivan liikoja. Asperger tai autismi jos sinulla on, niin tuskin löydät "normaalia" naista, vaan joudut tyytymään tyttöön, jolla on asperger tai autismi.

        Sama pätee myös yleensä ulkonäköön ja asemaan.

        Turha haaveilla isorintaisesta ja älykkäästä, vaaleilla kutreilla varustellusta kaunottaresta jos itse olet ruma ja vastenmielinen.

        Silloin täytyy tyytyä ylipainoiseen, hielle haisevaan finninaamaan.

        Sinun tulisi myös tehdä jotain tuolle epätoivoisuudellesi, äkkipikaisuudellesi ja katkeruudellesi. Alkaa nimittäin olla jo aika pelottavaa. Naiset luulevat vielä joksikin psykopaatiksi.


    • ulkopuolinenaina

      No mistäs niitä autismi/Asperger tyttöjä sitten löytäisi? Sitä paitsi, eniten mua vituttaa tässä elämässä se, että exällä on jo lapsi hänen nykyisen miehensä kanssa! Olen monta kertaa tässä kevään aikana laittanu hänelle viestiä, ja sanonut etten hyväksy heidän suhdettaan, mutta ex ei edes vastaa viesteihini ollenkaan! Hänelle on varmasti aivan saatanan sama vaikka olisin kuollut! Olen saanut molemmilta halveksuntaa aikoinaan ja he ovat jopa yhdessä haukkuneet mua päin naamaa! Ja mä tiedän että se mies on täysi kusipää juoppo narkkari! Ja silti mun ex tykkää sellaisesta kusiaivosta!

      • ergge

        Hanki ammattiapua. Tuommoinen vainoaminen on jo kotirauhan häirintää. Sinä et omista yhtäkään ihmistä, eikä kukaan ole tilivelvollinen sinulle tekemisistään.

        Sinulle ei kuulu paskan vertaa kenen kanssa joku on. Saatika se, mitä he tekevät.

        Käytöksesi on todella ala-arvoista.


      • ulkopuolinenaina

        Tämä maailma on mulle velkaa siitä, että se pakottaa mut kestämään yksinäisyyttä. Eivätkä mun epätoivoni ja katkeruuteni ole yksinäisyyteni SYITÄ, vaan ne ovat SEURAUKSIA siitä, miten maailma on mua kohdellut. Koska mua on oikeesti kohdeltu väärin, mulla on täysi oikeus olla siitä epätoivoinen ja katkera. Vai eikö muka saisi tuntea pahaa oloa siitä, että on väärinkohdeltu? Koska en olisi ollenkaan katkera, jos mua ei olisi kohdeltu väärin elämässäni. Jos asiat muuttuisivat, katkeruuteni häviäisi heti, koska eihän mulla olisi enää mitään syytä sellaiseen.


      • ergge
        ulkopuolinenaina kirjoitti:

        Tämä maailma on mulle velkaa siitä, että se pakottaa mut kestämään yksinäisyyttä. Eivätkä mun epätoivoni ja katkeruuteni ole yksinäisyyteni SYITÄ, vaan ne ovat SEURAUKSIA siitä, miten maailma on mua kohdellut. Koska mua on oikeesti kohdeltu väärin, mulla on täysi oikeus olla siitä epätoivoinen ja katkera. Vai eikö muka saisi tuntea pahaa oloa siitä, että on väärinkohdeltu? Koska en olisi ollenkaan katkera, jos mua ei olisi kohdeltu väärin elämässäni. Jos asiat muuttuisivat, katkeruuteni häviäisi heti, koska eihän mulla olisi enää mitään syytä sellaiseen.

        Alat kuulostamaan joltain itsemurhapommittajalta.

        Maailma ei ole sulle velkaa yhtään mitään. Mitä jos sisästäisit semmoisen asian, että vika on sinussa itsessäsi, ei muissa.

        Lopeta se muitten syyttely.

        Se ei ole kenenkään muun syy kuin sinun, jos kaverisuhteet ei toimi ja naisia ei ole.


    • ulkopuolinenaina

      Kaiken lisäksi parhaan kaverini tyttöystävä tuntuu inhoavan mua, ainakin sellaisia signaaleja hän mulle lähettää, koska hän tiuskii mulle aina, kun näen hänet. Käyttäydyn kuitenkin ihan hyvin heidän seurassaan, joten ihmetyttää paljon.

      • ergge

        Ei mikään ihme.

        Se, että sinä luulet käyttäytyväsi hyvin, ei kerro yhtään mitään. Sinä voit olla muitten silmissä todella ärsyttävä ja outo, vaikka itse et näkisi itsessäsi mitään väärää.

        Sillä tavalla, millä tuot itseäsi esille tässäkin keskustelussa, annat todella negatiivisen ja vastenmielisen kuvan itsestäsi.


    • anonyymiauttaja

      Luulet siis tietäväsi kaikki naiset paikkakunnaltasi ja luulet että netti olisi ainoa vaihtoehtosi. Siinä tapauksessa kuten sinulle viime viestissäni jo sanoin, niin sinun olisi parasta muuttaa pois omalta paikkakunnaltasi ja aloittaa elämäsi jossakin muualla puhtaalta pöydältä.

      Toiseksi voin sanoa, että Asperger-tyttöjä löytää muunmuassa vaikka sellaisille tarkoitetuista kahviloista ja kerhoista, joita voit löytää selailemalla Googlea tai Facebookia joissa näillä on sivut, tai vaikkapa kysymällä joltain.

      Sitten tähän toimintaan mitä teet EX-tyttöystävääsi kohtaan... Vaikka tämän palstan immeiset esittävät asian hiukan agressiivisesti ja paikoin jopa ilkeästi - he ovat valitettavasti oikeassa. Et voi ahdistella EX-tyttöystävääsi ja heidän perhettään pommittamalla heitä viesteillä joissa sanot ettet hyväksyisi heidän suhteitaan.

      Joten aluksi voisin suositella, ettet takertuisi omien kaveriesi ja läheistesi elämiin ja parisuhteisiin, koska niiden ajatteleminen lisää vain pahaa mieltäsi ja ongelmiasi, ja varsinkin niihin puuttuminen lisää huonoa mainettasi kotipaikkakunnallasi, sekä myös ongelmiasi tässäkin tapauksessa.

      Sitten tähän epätoivo- ja katkeruusasiaan... Voisin sanoa että olet sellaisessa oravanpyörässä, että epätoivo ja katkeruus ovat sekä osasyy että seuraus. Eli jos olen ymmärtänyt viestisi oikein. Aiheutat itsellesi ongelmia epätoivosi ja katkeruutesi aiheuttamilla jutuilla, jotka vain ruokkivat lisää ongelmiasi.

      Ja kuten muut ovat sinulle jo monta kertaa vihaisempaankin sävyyn sanoneet : Maailma ei valitettavasti ole mitään velkaa sinulle, mutta siinä olet oikeassa että paha olosi ei ollut sinun syytäsi - aluksi. Myöhemmin syy on alkanut tulla myöskin sinuun, sillä kuten sanoin äsken - "pahan olosi" aiheuttamat tempaukset ovat vain pahentaneet ja pahentaneet ongelmiasi, jonka jälkeen olet nytten tässä tilassa.

      Sekä vielä että vaikka itse luulet käyttäytyväsi kuinka hyvin jonkun seurassa, voi joku toinen silti nähdä käytöksesi outona ja huonona. Voin helpottaa käytösongelmiesi havaitsemistasi hiukan. Ajattele olisitko tyytyväinen, jos joku muu käyttäytyisi sinua kohtaan samalla tavalla kuin sinä käyttäydyt muita kohtaan. Tapa on aika subjektiivinen myönnetään, mutta tämä voi jo auttaa löytämään pahimmat ongelmat. Toinen tapa on toki kysyä toisilta ihmisiltä, mikä omassa käytöksessa mättää.

      Mutta... Aluksikin, yritä lopettaa nuo ihmeelliset angstisi maailman paskuudesta ja toisten tyttöystävistä, ne vain pahentavat asiaa ja saavat tämän palstan lukijatkin sinua vastaan, vaikket heille olisi tehnyt mitään muuta pahaa. Toiseksi, ei ole myöskään muiden palstalaisten vika että elämäsi ei ole sujunut.

      Sen jälkeen, kuten miljoonat ihmiset ovat jo sinulle sanoneet, mene ammattiauttajan luokse, sekä muuta jonnekin tuolta sinun nykyisestä asuinkaupungistasi, jos asiat kerta niin huonosti ovat. Mutta yhden neuvon voin jo sinulle antaa : Älä ryve säälissäsi täällä netissä, vaan yritä tehdä elämällesi jotain! Jos haluat alkuaskelia elämäsi parantamisessa, katso neuvojani edellisissä viesteissäni ja harkitse niiden noudattamista. Sekä kuten kaikki ovat jo sinulle sanoneet : Pyri aluksi katselemaan sinun kaltaisiasi naisia ja olemaan niiden kanssa korrektisti.

      Mutta, onnea elämänparannukseen ja mukavaa kesää :)!

      - Terveisin, Anonyymi Auttaja.

    • anonyymiauttaja

      Ja vielä yksi asia... Unohda se nainen ja tyttöystävä. Ennen kuin olet saanut muun elämäsi hallintaan, unohda se tyttöystävä! Nämä asiat vain pahentavat ongelmiasi entisestään! Ja viestiesi perusteella ongelmillasi ei ole varaa pahentua enää pätkän vertaa!

    • hetkinenhuh

      Lokakuussa tutustuit tyttöön ja marraskuun alussa tyttö sanoi että haluaa olla toisen kanssa. Seurustelit siis viikon-pari, ehkä vajaa kuukauden. Tai siis tapailit, näit muutamaan otteeseen koko naista ja pidät sitä seurusteluna?

      Tämän jälkeen olet terrorisoinut kyseistä tyttöä vajaa 2 vuotta.

      Sairasta.

      Voi tyttöparkaa.

    • veio

      Viimeinen lauseesi kertoo sen. Vasta sitten kun ei enää jaksa elää on mahdollisuus löytää elämä. Kun väsyy kaikkeen turhuuteen, on mahdollista löytää oma elämä. Siihen asti useiden elämä on pelkkää näyttelyä.

      Olet siis huomannut miten muut tarvitsevat jonkun jonka avulla tuntea itsensä vahvaksi ja onnistuneeksi kun saa painaa muita alas ja käyttää mattonaan.

    • veio

      Viimeinen lauseesi kertoo sen. Vasta sitten kun ei enää jaksa elää on mahdollisuus löytää elämä. Kun väsyy kaikkeen turhuuteen, on mahdollista löytää oma elämä. Siihen asti useiden elämä on pelkkää näyttelyä. Älä anna sen hämätä.

      Olet siis huomannut miten muut tarvitsevat jonkun jonka avulla tuntea itsensä vahvaksi ja onnistuneeksi kun saa painaa muita alas ja käyttää mattonaan. Siihen ei kuitenkaan kannata suostua.

    • ulkopuolinenaina

      Sitä paitsi, mun edesmenneellä isälläni oli elämänsä aikana varmaan 5 eri naista, yleensä hän löysi uuden naisen aina muutaman kuukauden jälkeen siitä, kun oli eronnut edellisestä, joten eikös pojan pitäisi ottaa mallia isästään, ja olla varsinainen naistenmies? Vai voiko YTM isällä muka olla ATM poika?

      • rasputinn

        5 naista elämän aikana ei ole yhtään mitään, pelimies pyörittää viittä eri naista yhden illan aikana, peruspetterikin viikon sisällä.

        Mikä ihmeen ytm ja atm? Kas kun ei ufo.


    • ulkopuolinenaina

      Mutta kun mä olen vain niin HELVETIN KATEELLINEN nähdessäni miten kavereiden facebook-kuvia kommentoivat heidän tyttöystävät tyyliin "mulla on sua kova ikävä, tuu pian takas jooko?" Sanoisipa mullekkin joku noin ja pitäisi elämänsä tärkeimpänä asiana! Kun kerran kaikille muille joku sanoo noin, niin olisi ihan oikeus ja kohtuus että mullekkin joku ihana nainen sanoisi noin! Vois ajatella että mun ja "exäni" suhde ei ehkä mikään oikea suhde koskaan ollutkaan, koska se perustui lähinnä siihen että muija kaipasi lähelleen ihan ketä tahansa ihmistä masennuksen syövereissä, joten kuka tahansa oikeestaan kelpasi silloin, joten en ehkä sittenkään sanoisi sitä ainakaan vakavaksi suhteeksi, joten voisi ehkä sanoa etten ole vielä koskaan kunnolla seurustellut! EN TUNNE KETÄÄN MUUTA JOKA OLISI NÄIN KOKEMATON KUIN MINÄ, TAIDAN OLLA AINOA IHMINEN MAAILMASSA JOKA ON NÄIN KOKEMATON, AINAKIN TYÖPAIKALLANI KAIKKI OVAT AINAKIN KERRAN SEURUSTELLEET IHAN VAKAVISSAAN!

      • yusuffi

        Ei minullakaan ole uudenkarheaa audia, vaikka naapurilla semmoinen on. Minun täytyy tyytyä vanhaan ooppeliin tai olla kokonaan ilman.

        Voisit lopettaa tuon säälittävän ininän maailman paskuudesta ja muitten tyttöystävistä. Kukaan ei ole sinulle mitään velkaa, sinä itse vastaat omasta elämästäsi.

        Hanki koira, ryhdy homoseksuaaliksi tai tyydy omantasoisiin naisiin jos pakko seuraa on saada.


      • Anonyymi

        :Ddddddd.

        Ryhy homox tai kys.

        Tai sit selaa red pill,rupee liftaa. Droppaa porno ja cliinaa roomi.


    • uskomatonta

      Itse pysyisin hyvin kaukana kaltaisestasi ihmisestä. Ties milloin napsahtaa lopullisesti päässä ja vielä satutat jota kuta. Et voi tuolla tavoin vainota ihmistä/ihmisiä. Jokaisella ihmisellä on oikeus päättää kenen seurassa haluaa olla ja kenen ei. En minäkään vastaisi ahdistelijan viesteihin.

      Tuo kaikki katkeruus ja viha. Sairasta!
      Keskity itseesi ja tee itsellesi mieluisia asioita. Vasta, kun olet edes jonkinlaisessa tasapainossa itsesi kanssa voit alkaa miettiä naisasioita.
      Lisäksi: HAE AMMATTIAPUA JA PIAN! Näin autat parhaiten itseäsi.

    • ulkopuolinenaina

      Joo joo, mutta kun omasta mielestäni mä olen kokenut elämässäni aivan liikaa vääryyttä, kun ottaa huomioon kaikki mitä olen tänne elämästäni ja itsestäni kirjoittanut, eikö mun olisi jo viimein aika kokea jotakin hyvyyttäkin välillä?

    • VieläEhdit

      Nyt on semmonen homma, että toi sun elämä on mennyt siihen pisteeseen, että paras ratkaisu on lähteä ja muuttaa jonnekin kauas nykysiltä mestoilta. Siellä sun kotikylällä sun elämä on ollut paskaa ja tulee olemaan, eli muu ei tilannettasi lääkitse kuin poismuutto. Mitä sä siellä teet? Samat naamat mitä kattelet, vääriä ihmisiä ja ei mitään hyvää. Se siitä muuksi muutu, että ei muuta kuin karistat kylän tomut jaloistasi ja lähdet pois.

    • JomppeTorkkunen

      20-vuotias on aika vähän. Itse on nähnyt jo 23-vuotta tätä paskaa ja aina vain paranee, paitse on tuo parisuhde saatu kuntoon, joten 20-vuotias ja yksi nyppylä ei ole vielä mitään! Ja mihin ihmeeseen sinä niitä muita tarvitset oikein? Jos ahistaa olla Pohjanmaalla, niin hae toisaalle työhön ja tutustu uusiin ihmisiin. Unohda se entinen naisesi ja pyri elämään omaa itsenäistä elämää. Maailma on naisia täynnä ja joku varmasti osuu myös kohdallesi. Jos ei ahista todella pahasti, niin käy pelastamassa jostain P-maan seurakunnasta joku hissukkatyttö, joka olisi pahasti muutoin Jeesuksen opetuslasten rampauttama eikä tekisi muuta kuin rukoilisi päivät pitkät. Sieltä sitä löytyy vielä kunnon tyttölöitä, jotka ovat perhettä rakastavia, mutta ihmisen uskontoon alistamia. Ja jos ei sekään maistu, niin miten olisi jos vetäisit kunnon kännit toisella paikkakunnalla ja yrittäisit tutustua toisiin ihmisiin. Yöksi voit menne hotelliin nukkumaan. Ja jos näistäkään ohjeista ei ollut apua, niin älä välitä. Jatka vain elämääsi, niin kyllä sitä aina jotain vastaan kävelee.

    • ulkopuolinenaina

      Mulla olisi yksi ainoa toivomus, mutta jostakin kumman syystä senkin täyttäminen tuntuu olevan maailmalle aivan mahdoton tehtävä, ja se toive olisi seuraava: Joku kaveriton, yksinäisyydestä kärsivä sinkkunainen ottaisi minuun yhteyttä netin kautta, ja voisimme pikkuhiljaa tutustua toisiimme ja katsoa, lähtisikö juttu kenties kehittymään. Olen jo vaikka kuinka pitkään yrittänyt etsiä netin kautta yksinäisiä sinkkunaisia, sellaisia jotka kärsisivät kaverittomuudesta ja yksinäisyydestä ja kaipaisivat seuraa, mutta en ole vielä löytänyt yhtäkään. Mistä voisi netissä löytää sellaisen yksinäisen, kaverittomuudesta kärsivän sinkkunaisen? Mun mielestä sellainen nainen sopisi mulle paljon paremmin kuin joku suosittu bilehirmu. Meillä olisi varmasti erittäin paljon yhteistä sellaisen naisen kanssa, mutta ihme kun en ole vieläkään löytänyt, vaikka netin kautta sellaisen luulisi olevan helppoa. Sellainen asperger-tyyppinen nainen siis. Mistä ja miten sellaisen löytäisi täältä netin kautta? Yksinäinen nainen olisi mulle oikea helmi, varmasti sopisi mun luonteelle erittäin paljon paremmin kuin joku bilettäjänainen.

    • daadaada

      Etsi joku, jolla on 40 kiloa ylipainoa ja naama ku petolinnun takapuoli, siltä voi saada säälipillua. Toki sekin voi maksaa, mutta kuitenkin.

    • ulkopuolinenaina

      Osa "ulkopuolisista" on feikkejä joten älkää suuttuko aloittajalle

    • Olet nuori ja valmis seikkailemaan vähän hakemaan uusia tuulia. Älä jää tekemään verkkoja, mätiä omenia on paljon ja sinunlaisia vähän jotka on kilttejä.

    • Jorma50v

      Kuse tuubaa

    • miksi haluat pois tästä maailmasta? jokainen meistä on uniikki jollain lailla ja kannattaa pitää omista unelmistaan kiinni(siis niistä hyvistä);)

    • ulkopuolinenaina

      Koska olen naisten halveksima, ja naiset ovat aina kohdelleet mua huonosti jostakin kumman syystä. Monet naiset ovat jopa haukkuneet mua päin naamaa.

      • dtrh

        Johtuisikohan se siitä, että semmoinen suhde mitä sinä haluat, ei ole normaalia. Sairaanomainen omistamisen halu ei ole normaalia, ihmistä ei voi omistaa. Osta vaikka uusi televisio. Sen voit omistaa.


      • ajattelija143

        En tiedä, onko se normaalia, mutta omistamisen halusta kannattaa luopua. Se ratkaisee melkein kaikki mielenterveysongelmat.


    • ajattelija143

      Hae psykologille ja opiskele/lue psykologiaa. Se auttaa. Syrjäytyneet ovat usein muita älykkäämpiä, eivätkä mene joukon mukana. Lisäksi kannattaa muuttaa esimerkiksi Helsinkiin.

    • ulkopuolinenaina

      Vaikea tässä on itseään rakastaa, kun ihmiset yksi toisensa jälkeen, VARSINKIN NAISET, hylkäävät minut, enkä edes tiedä syytä. Exäkin varmasti tiesi, että mä sorrun ryyppäämään ja masennun jos hän lopettaa yhdeydenpidon minuun, ja SILTI HÄN TEKI SEN. Ekan kerran hän särki mun sydämen sanomalla että haluaa muuttaa suhteen kaveruudeksi. Pari kuukautta myöhemmin hän särki uudestaan mun sydämen sanomalla, ettei halua enää olla EDES KAVERI. ENKÄ OO EDES TEHNY HÄNELLE MITÄÄN PAHAA? Silloinkin ryyppäsin monta päivää putkeen, kun exä sanoi ettei enää halua olla edes kaveri. SE TULI KUIN SALAMA KIRKKAALTA TAIVAALTA. Miksi mun rakkaus ei kelpaa? Varsinkin naiset inhoavat mua, ja baarissakin saan joskus haukkuja naisilta ilman mitään syytä.

      • ajatteilija143

        Se johtuu varmaan siitä, että olet masentunut. Hae psykologille.


      • hyiettä

        Ei kahta viikkoa lasketa seurusteluksi, eikä hän mikään exäsi ole.

        Jos kädestä pitää kerran, pari ja muiskauttaa kerran hätäisen pusun poskelle nii ei se oikeuta vainoamaan vuosikausia tyttöä, vaikka hän miten haluaisi sinusta eroon.


    • OikeestiNyHei

      Suoraan sanottuna voisit jo pikkuhiljaa alkaa lähteä tältä palstalta angstaamasta! Olet piinannut sekä itseäsi että muita puheillasi jo kohta puolitoista vuotta, ja onko asiat muuttuneet yhtään sen aikana?! EI!! Ja silti olet jaksanut täällä roikkua jo kohta puolitoista vuotta! Suosittelisin yksinkertaisesti että noudattasit asiallisimpien palstalaisten neuvoja (vaikkapa tuon anonyymin auttajan, vaikuttaa aika asialliselta tyypiltä), muuttaisit jonnekin pienemmälle paikkakunnalle, ja alkaisit elää etkä jäisi tänne Suomi24:seen angstaamaan ja tuhlaamaan arvokasta elämääsi lukemalla Suomi24:sen syrjäytyneiden pussihousupeikkojen trollauksia/valituksia :D!

    • SallaKo

      Noh noh. Vähän nyt armoa aloittajalle. Netistä löytyy tosi paljon saitteja, joissa annetaan neuvoja siitä, kuinka tehdä vaikutus tyttöihin. Kannattaa varmaan lukea jotain niistä.

      Unohtamatta tärkeintä: Jumalalla on vastaus kaikkiin ongelmiisi, ja jos annat elämäsi hänen käsiinsä, niin hän johdattaa tässäkin asiassa sinua parhaiten. Hän tietää tarpeesi parhaiten. Seurakunnista löytyy lisäksi mukavia tyttöjä, jotka eivät halveksi muita ihmisiä.

      Tutustu Jumalaan, rukoile häntä ja lue Raamattua: www.evl.fi/raamattu

      Ja mene seurakunnan toimintaan mukaan! Täältä löytyy hyvää opetusta kuunneltavaksi: oneway.tv Varsinkin Tapani Suonto on tosi hyvä ope! Mies jolla parta ja rillit ja tukka päässä. :) Siunausta!

    • Jeahhknn

      Suosittelen aloittajalle että muuttaa eri kaupunkiin ja alota alusta. Ja käy vaikka aluksi jossain terapiassa juttelemassa. Yritä löytää Frendei vaikka niit miespuolisia.

    • sonofSatan666

      Minäkin olin yksinäinen ja kiusattu yläaste aikoina, mutta löysin ratkaisun ongelmaan. Myin sieluni herralle Saatanalle joskus 9. luokan puolessa välissä ja elämä rupesi menemään paremmin. Sain kavereita ja tytöt rupesivat tykkäämään minusta ja jos minulla on ongelmia niin rukoilen Saatanaa ja hän ratkaisee ongelmat juuri niinkuin minä haluan eli sanon tässä nyt, että saat kaiken mitä haluat jos myyt sielusi Saatanalle. Jumala ei sinua auta millään tavalla ja sen todistaa raamattu. Jumala sanoo raamatussa orjille, että olkaa hyviä orjia isännällenne ja pysykää orjina, vaikka voisittekin päästä vapaaksi eli hän arvostaa orjuutta ja ihan varmasti muutakin kärsimystä. Saatana ei ole oikeasti niin paha, kuin mitä sanotaan. Kristinusko mustamaalaa Saatanaa ihan liikaa ja helvetti on vain väliaikainen paikka, sen sanoo raamattu, vaikka monet sen ovatkin väärin ymmärtäneet.

      tässä ohjeet sielun myymiseen:

      1. Ota paperia.
      2. kirjoita paperille, että olet myymässä sieluasi ja Saatana on sinun herrasi tästä lähtien ja kirjoita myös toiveesi.
      3. Rukoile Saatanaa tai käytä spiritismilautaa ja lue paperille kirjoittamasi teksti.
      4. Allekirjoita sopimus verelläsi.

      mikäli tämä ei jostain syystä toimi niin voi olla, että et ole saanut yhteyttä Saatanaan, sillä hän ei voi olla monessa eri paikassa samaan aikaan. Kannatta yrittää uudestaan niin monta kertaa, että onnistut ja demoneihin voi myös ottaa yhteyttä, jos et saa suoraan Saatanaan yhteyttä.

    • sertoopfr

      suosittelen siirtää koko huomiosi elämän tutkimiseen, esim. luonnontieteiden kautta. tutki mitä kaikkea on maailmassa. olet keskittynyt itseesi. suosittelen muuton pakkakunnalta sinne, missä kukaan ei tunne sinua. oikeastaan, ihan sama oletko olemassa vai et, ihmisiä on niin paljon, että yksi ei tarkoita mitään, se on kokonaan sinun elämä.

      • sertoopfr1

        *muuttoa


    • ulkopuolinenaina

      Toissapäivänä näin taas, kun exä ja hänen ukkonsa työnsivät lastenrattaita kadulla, ja mulle exä aikoinaan väitti, että hän ei halua lapsia ikinä!

      • tkb4590

        Voi olla ukon lapsi, tai sit työnsi niissä rattaissa jotain aivan muuta.


    • ikkremimin

      Miksi sinä vielä sen exäsi tekemisiä seuraat? Jos hän oli niin inhottava sinua kohtaan kuin täällä jatkuvasti toistelet, niin etkai sinä nyt sellaista ihmistä edes halua elämääsi? Eikö olisi parempi vain unohtaa koko tyyppi sen sijaan että katkerana kyttäät hänen elämäänsä. Ei siitä ole mitään hyötyä sinulle, päinvastoin.
      Yhdyn monen muun tänne kirjoittamaan: muuta pois. Jos kerran tunnet kaikki nykyisellä paikkakunnallasi ja tiedät ettet tule saamaan sieltä kavereita, niin miksi olet siellä? Muuta jonnekkin missä kukaan ei tunne sinua. Pääset aloittamaan tyhjältä pöydältä.
      Maailma ei ole sinulle velkaa mitään. Ei se niin toimi, että jostain ulkoapäin jaetaan kaikille mitä he ansaitsevat. Omalla käytöksellä ja toiminnalla voi vaikuttaa siihen, mitä elämässäsi tapahtuu ja mitä siltä saat.

    • ulkopuolinenaina

      Mulle on käynyt tässä viimeisen kuluneen vuoden aikana ainakin 5 kertaa silleen, että olen päässyt netin kautta kontaktiin naisen kanssa, ollaan juteltu niitä näitä, mutta sitten, AIVAN YHTÄKKIÄ, nainen on poistanut mut chatin yhteyslistaltaan, olen aina yrittänyt pyytää takaisin, mutta nainen on hylännyt kaveripyyntöni. Pahinta on se, että en edes tiedä syytä, miksi niin on käynyt. Joten SIKSI olen epätoivoinen. Nainen on jopa tiennyt kaikista ongelmistani ja sanonut ymmärtävänsä niitä ja haluavansa olla ystävä, mutta SILTI on käynyt aina noin.

    • eiveteletommonen

      voi raasua tommonen peli ei kyll vetele että naisetkin poistaa sut sieltä ja ilma syytä

      • ulkopuolinenaina

        Ei niin vetelekään, sä tunnut olevan mun puolella. Haluatko tutustua?


    • elämäonpaskaa

      Ymmärrän mitä tarkoitat ja osaan kuvitella elämän tilanteesi. Itselläkään ei oikeastaan ole kavereita ollenkaan, äiti on kuollut, olen surffaillut laitoksesta toiseen sen takia koska sijaisvanhempani vihasivat minua. Kerran löysin tyttöystävän mut sekin meni päin mäntyä ku en osannut olla hänen kanssaan masennuksen takia... Itsemurha käynyt itselläkin mielessä. Laitoksessa se on vaan niin vaikeaa kun kaikki teräaseet yms. on piilotettu :c

    • OletSäälittävä

      tiedätkös, olet aivan helvetin säälittävä. unohda jo se muija ja aloita kaikki alusta jossain muualla paikkakunnalla. en kyllä yhtään ihmettele näistä viesteistä päätelleen, jos olet yksinäinen ahdistelija, joka kaipaa seuraa :D

    • ulkopuolinenaina

      Tässä pari kuukautta sitten eräs nainen joka oli lukenut koko tämän keskusteluketjun läpi, otti minuun yhteyttä Kikin kautta ja sanoi haluavansa tutustua minuun ja ymmärtävänsä mua ja haluavansa olla kaveri. Sanoi siksi ymmärtävänsä mua, koska hänkin on kokenut samanlaista paskaa kuin mä. Kuitenkaan hän ei ole vastannut mulle mitään, vaikka monta monituista viestiä olen hänelle jo laittanut. Varmasti hänkin halusi ihan tahallaan kiusata mua, antaa mun elätellä turhia toiveita!

      • mixnäin

        Toivoisin sinun kertovan vielä että mikä sinua estää muuttamasta jonnekin paikkaan jossa sua ei vielä oo paskaa mainetta.


    • ulkopuolinenaina

      Ei sitä muuttoa niin helposti tehdä, siinä on monenlaista hommaa, ensinnäkin pitäisi löytää kämppä jostakin, mieluiten vaikkapa Etelä-Suomesta, ja siellähän vuokratkin ovat kalliitta. Ja sukulaisetkin ihmettelisivät, miksi ihmeessä muuttaisin toiselle puolen Suomea, kun mulla ei olisi siellä yhtään mitään. Ei tuttavia, ei töitä eikä mitään sellaista, mitä täällä on. Enkä halua kertoa sukulaisille siitä, että olen huutelujen kohteena täällä lähialueellani. Ja sitä paitsi on paljon helpompaa etsiä seuraa netistä, kuin muuttaa muualle vain uusien ihmissuhteiden toivossa.

    • tohtoripili

      mielenterveystoimistoon ottaisin ensimmäisenä yhteyttä ja hoitaisin pääkopan kuntoon. Siellä se vika on.

      • ulkopuolinenaina

        Mä oon ihan kunnossa, vika on kaikissa ihmisissä jotka mua kiusaavat ja halveksuvat.


    • ulkopuolinenaina

      Mitä pahaa siinä on, jos kaipaa seuraa? Ilmeisesti naisten logiikalla yksinäinen, aitoa rakkautta kaipaava mies luokitellaan mielenterveyspotilaaksi.

    • ulkopuolinenaina

      Eräällä kirjeenvaihtopalstalla olen jo vuosia etsinyt itselleni seuraa, ja monia kertoja olenkin saanut sieltä juttuseuraa meiliin, mutta aina käy sama homma, vastapuoli lopettaa vastaamisen ilman selvää syytä, eräs nainen antoi jopa Whatsapp-numeronsa tässä joulun alla, ja muutaman viikon juttelimmekin siellä, mutta, yhtäkkiä hän vain esti mut Whatsapissa ilman selvää syytä. Miksi mulle aina käy näin? Onko minut tarkoitettu epäonnistumaan elämässäni?

      Tuossa alapuolella on linkki kirjeenvaihtosivustolle josta etsin seuraa, olen jättänyt viimeisimmän ilmoitukseni 28.3.2017. Ilmoitukseni löytyy 16-24-vuotiaiden osiosta.

      https://kirjeenvaihtokaverit.net/kirjeenvaihto/16-24-vuotiaat/

    • ulkopuolinenaina

      Etsin vain naisseuraa.

    • ulkopuolinenaina
    • ulkopuolinenaina

      Mulla on vieläkin, ja varmasti koko loppuelämäni ikuinen trauma siitä, kun muutama vuosi sitten eräs 4 vuotta nuorempi tyttö sanoi kaverilleen minusta, että "mitä vittua toi kehari tekee täällä?"

      • Anonyymi

        Kkehariiii mitä vittu sä täällä teeeet :ddddd


    • Kk__

      Ennen poiskuolemista kannattaa hakea apua. Itse käyn terapiassa.

    • ulkopuolinenaina

      Eräällä kirjeenvaihtopalstalla olen jo ainakin 4 vuotta etsinyt itselleni seuraa, ja monia kertoja olenkin saanut sieltä juttukavereita, mutta aina käy sama homma, vastapuoli lopettaa vastaamisen ilman selvää syytä, eräs nainen antoi tässä joulun alla Whatsapp numeronsa mulle, ja muutaman viikon juttelimmekin siellä, MUTTA, yhtäkkiä hän vain esti mut Whatsapissa ilman syytä. MIKSI MULLE AINA KÄY NÄIN?

    • kivessyöpä123

      kys

    • Anonyymi

      Mä olen ainoa, jonka kyseinen huora sulki ulos kaveripiiristään! Vittu mikä huora!

      AP

    • Anonyymi

      Mä fäppään päivin öin!

      T: Ap

    • Anonyymi

      Kolme vaihto ehtoo.

      1. Kyssaa ittes
      2. Jatka samaan malliin
      3. Selaa red pill.

    • Anonyymi

      Tapa itsesi hirttoköydellä. Haluan nauraa.

    • Anonyymi

      Ooksä semmonen kilttimies.

    • Anonyymi

      Rupee harrastaa penissseksii. Ihan normeelii yhenyönseksii.

    • Anonyymi

      Jeesus rakastaa sinua!
      Raamatussa sanotaan että "hän antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iänkaikkinen elämä".
      Se elämä olisi täynnä onnea ja rakkautta Kristuksessa Jeesuksessa.
      Kaikki me kuolemme, kun aikamme on. Älä yritä aikaistaa lähtöäsi, vaan rukoile Jumalaa Jeesuksen Kristuksen veren kautta johdattamaan sinut oikealle tielle❣️

    • Anonyymi

      Googletappa sellainen kappale kun: "joka korkeimman suojassa istuu".
      Toivotan elämällesi kaikkea hyvää, että tulet löytämään tien Herran luo. Hän johdattaa ja auttaa, kun pyydät rukoillen. Myös raamatun lukeminen on tärkeää rukouksen ohella. Suosittelen lämpimästi evankeliumeita. Johaeksen evankeliumi ensimmäisenä.

    • Anonyymi

      Hyppää junana alle äläkä täällä piipitä! Ketä kiinnostaa?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe