Peugeot xp7 supermoto

Pösö

Hankinnassa olisi siis peugeot xp7 supermoto ja olisi kiva tietää mopon hyviä ja huonoja puolia sekä vakionopeus. Voisiko joku auttaa

27

3873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peugeot kiinalaine susi

      juu,ei kannata ostaa ittellä on se ja hyytyy mäkee,puhkiruostunut pytty ja tää on tätä kiinalaista orjatyö laatua.hinta aivan liian korkea ku ei se kulje ku vakiona 47km/h. Mulla on viritetty peugeot xp7 supermoto mäntä vaihdettu tehoputki perässä pyttyyn porattu 17 tuuman poralla sillee et kulkee.menee 130km/h ja leipo kerran tai siis oikeestaan kas kertaa!!ps:älä tee sitä virhettä että ostat sen pösön osta hyvä derbi.

    • Pösöbro

      Onko kenelläkään tietoa mistä saisi tilattua tähän kyseiseen mopoon osia? Itse tarvitsisin CDI-boxin

    • pösöbro

      joo katoin jo tuolta CDI boxia mut maksaa vaa 382 että en iha tilaa sieltä...

    • xp7

      Juu elikkäs itelläni on Peugeot xp7 ja on TÄYSIN VAKIO. Kulkee 55 km/h

      • Jutustelija1

        Kurittomana eli vakiona menee vakio väleillä juurikin tuota luokkaa. Välien vaihdolla vielä hiukan lisää ja kelaa noin 60 todellista kunhan on säädöissään.


      • Jutustelija1

      • Pösöboy
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Tuli sanomista tuosta narsisti jutusta niin tiedoksi että olen ylpeä narsisti ja en koe sitä haukkuna ;-)

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html

        Mikkä ne vakio välit on minkä kokoset rattaat


      • Jutustelija1

      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kurittomana eli vakiona menee vakio väleillä juurikin tuota luokkaa. Välien vaihdolla vielä hiukan lisää ja kelaa noin 60 todellista kunhan on säädöissään.

        Kuriton vakio ja huiput 76😍


    • PÖSÖ

      Pitääkö pösössäsi antaa ryyppyä yhtään, että kulkee sen 55km/h??

    • xp7

      Ei tarvii.

    • Hyväpösö

      Itellä xp7 jossa kuriton putki ja väkejä vaihettu niin menee ~75kmh ja jaksaa vääntää hyvin. Pyörässä ei mitään moittimista paitsi aivan umpisurkea penkki josta ei meinaa löytää hyvää ajoasentoa millään :Dd Olen itsekkin etsiskellyt osia tuohon mutta ei oikeen meinaa löytyä joten voisiko joku kertoa vaikka että mistä tota penkkiä saiss?

    • pösökulkee66

      Itellä on xp7 2013 ja on ihan helvetin hyvä, Tehoa löytyy todella paljon kun ottaa alkuläyrän kurin vittuun. ajo asento on ihan bueno. Itse olen 190cm pitkä niin tuo mopo on minulle täydellisen kokoinen. =)

    • pösöbro

      Mielestäni XP7 ajoasento on aivan helvetin paska en nauti yhtään.

    • ???

      Tarviiko suutinta vaihtaa jos ottaa villat änkästä vittuun?

    • pösöbro

      Ei

    • Killipillisilli

      Tarvitsisin xp7 jarru ja kytkin vivun muttei tahdo löytyä mistään.. Mistä niitä saisi?

      • impesilli tilli

        käyppä kysyy sieltä mistä ostit mopos. :)
        Sieltä kyllä saavat tilattua.


      • böysöy

        Storm motor, sparewheel...


    • huara

      haista vittu ja aja äläkä vingu

    • Tyytyväinenpösönomistaja

      Itse ostin tuon xp7 supermoton juuri tuossa parisen kuukautta sitten ja tyytyväinen olen

    • Pösöboy

      Onko tietoa kyseisen mopon vakio väleistä

    • kuikelokelo

      hyviä puolia ei ole ja huonoja puolia on se, että koko paska ei lähde liikkeelle.
      vakionopeus 21 km/h. ON TESTATTU.
      Osta Masai db 50, se on paras!

    • Anonyymi

      Minkälainen tehoputki kannattais hommata nimenomaan pököttiin voiko joku linkkaa

      • Anonyymi

        Itellä enox putki


    • Anonyymi

      Tarvitsen mopoon Peugeot XP7 (2014) etuiskunvaimentimet, stefat ja pölysuojat, on vaihdettava koska etuiskari vuotaa öljyä. Saako näitä mistään kun en löydä, muihin malleihin löytyy. Minkäkokoiset osat??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe