Saako väriliituja syödä?

Kotso Pajari tj.

Onko väriliiduissa verta ja saako niitä syödä.Muistan lapsena äidin niitä syöttäneen minulle. Onko noissa atrian väriliiduissa verta sisällä?

Olen pinaattilettuja syönyt ja huomannut että vieressä olisi väriliituja mutta on TÄYSI EPÄTIETOISUUS saako niitä Raamatun mukaan syödä.

10

1147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa maistaa.

      Vätiliituhan on ollut kalkin korvike jo satojen vuosien ajan. Ammoisina aikoina on ollut väriliitu louhimoita, kaivoksia. Ihminen tarvitsee kalkkia pysyäkseen koossa.

      Suomalaisista kuuluisin oli Lohjalainen Kalkki-Petteri. Mutta hän taisi keksiä alkaa tekemään kalkki-tiiliä niitä kuuluisia valkoisia joita on huono syödä, ellei ole todella hyvät hampaat.

      Eiku perskuta prallaa oliko ne Kahi tiiliä? Lohjan kalkki oli kuitenkin kova sana.

      No kuitenkin. Eri värisiä liituja kannattaa syödä, että ne erottuvat paremmin kun vatsaa huuhdellaan.

    • miekkakalan 2:n

      olen tullut siihen tulokseen et väriliidut on hyvää bodyruokaa varsinkin miinuskaloridieetillä. paketillinen väriliituja päivässä ja kyllä hauis hihassa pullistuu ja kampiakseli hurjistuu. pidättekö itse väriliituja tärkeänä tai hyvänä podiruokana? mitä laitatte väriliituihin vai ihanko paljaalla vetelette? itse tykkään laittaa sinappia

    • Ei mausteita.

      Ketc kitc huppia laittelisin. Mutta väriliitujen oma sävymaailma kärsisi liian paljon.

    • Johanna_83

      Luin netti ohjeesta että saunana jälkeen, kesähelteellä ja juustotarjottimella voi tarjota jäädytettyjä (vihreitä) väriliituja. Ohje:laita väriliidut 2 tunniksi pakastimeen ja ota sen jälkeen tarjolle ja nauti sellaisenaan.
      On hieman ...pyörinyt mielessä siittä asti, jäädytetyt väriliidut !!!

      Nyt jo himottaa niiin !!!!!!

      • toista maata

        mun enonsa söi kenkälankkia kun sille oli sanottu, että se on pirtuun sekotettua kimröökiä. Illodiinin se joi mut loppujen lopuks eno-ukko tuli känniin jo talouspilsneristä.


    • missä lusikka?

      Väriliidut ovat myrkyllisiä, minäkin kuolin syötyäni sellaista vihreää. Joten älkää syökö niitä. Uskokaa jo minua, siihen kuolee. Ei ole hääviä olla kuollut, minä tiedän sen.

      • Koneessako roikut?

        Olet siis aivokuollut ja hoitajat kirjoittaa puolestasi, niinhän?


    • TÄÄLLÄ ON

      ITKU JA HAMMAKSEN KIRISTYS!

      • BEIBIMÄN KOTKOTin

        TÄÄL ON LIITU JA TAULUSIENEN KIRISTYS. VETET POIS JA PYYHKIINMÄÄN.


    • Kirjavaksi

      Väri liitu sopii pakollaisavun hakemiseen.Riittävästi nautittina sinusta tulee etniseen ryhmään kuuluva,vaihdat siis väriä.Mutta jos haluat netota syö monta pakettia,ja muutu kameljontiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe