Elämä on yhtä kusetusta

Kylmät kädet

Neiti oikein vakuutti, etten joudu maksamaan näytepakkauksesta yhtään mitään, kun tyrkytti rojujaan puhelimessa. Vastatessani kyseiseen, salaiseen numeroon, olin krapulassa ja suostuin, kun kerta 0 euroa ja voin heti perua tulevat, maksulliset lähetykset.

No, ilmaista näytepakkausta ei koskaan kuulunut, mutta nyt tuli paketti 11.90€ laskun kera. Ei ihme, että ulkomailla asiat ovat niin huonosti, kun kaikki ihmiset vain kusettavat toisiaan ja yrittävät hyötyä mahdollisimman paljon.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärtsylä

      Enemmän nuo kotimaiset lehtitalot yrittävät "vanhoja" asiakkaitaan palkita tarjouksillaan. Asiamiehet kuitenkin lopuksi sanovat, että vain tämän verran kk ja lahjatarjous on sinun.

      • Kylmät kädet

        Huh, onneksi lehtikauppiaat eivät soittele minulle, sillä ne ovat puhelinmyynnin ammattilaisia. Jumakauta et pääse niistä eroon, jos kerran niiden kynsiin olet joutunut.


    • Toiset ne sortuu.

      Ei se ole kusetusta.
      Selvästikin olet sortunut kampanjaan kolmet alushousut per kuukausi.
      Kuules vaan sinä tarvitset niitä aluspöksyjä. Koska tunnetustihan et ole mikään pyykkäri ja vaihdat pöksyt ehkä 1 x kk.
      Sinulle siis jää ylimääräistä kahdet pöksyt per kuukausi. Ne voit vaihtaa kaljaan Lidlin kassalla.

      Omalta osaltani...joskus oikeastaan kaipaan puhelinmyyjän soittoa, että pääsisi ns vastakusettamaan. Mutta täysin mykkää on ollut jo kolme vuotta.

      • Kylmät kädet

        " Mutta täysin mykkää on ollut jo kolme vuotta. "

        Uskomatonta. Vaikka tietosi olisivat kaikki salaisia, on tilastollinen tosiasia, että random-numeroihin soittelevat tyypit tavoittavat sinut ennemmin, taikka myöhemmin. Sellaisiakin yrityksiä on lukuisia. Täysin puhtaasti numeroavaruudesta tempaisevat niitä numeroita, jotka on tulostettu paperinivaskalle tyyliin:

        040-111111
        040-111112
        040-111113
        jne.. ymmärrät pointin.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        " Mutta täysin mykkää on ollut jo kolme vuotta. "

        Uskomatonta. Vaikka tietosi olisivat kaikki salaisia, on tilastollinen tosiasia, että random-numeroihin soittelevat tyypit tavoittavat sinut ennemmin, taikka myöhemmin. Sellaisiakin yrityksiä on lukuisia. Täysin puhtaasti numeroavaruudesta tempaisevat niitä numeroita, jotka on tulostettu paperinivaskalle tyyliin:

        040-111111
        040-111112
        040-111113
        jne.. ymmärrät pointin.

        Yritin tehdä töitä vuonna 2005, Saunalahdella. Siellä tosiaan tulostettiin vain tuollaisia loputtomia paperikasoja, numeroavaruudesta.

        Numero ei ole käytössä..
        Numero ei ole käytössä..
        Numero ei ole käytössä..
        TUUUUT... TUUUT..
        Numero ei ole käytössä..
        Numero ei ole käytössä..

        Näin se meillä meni. Melko vihaisia vastauksia tuli säännöllisesti, kun tyypillä salaiset numerot ja kaikenmaailman suoramarkkinointikiellot ja SILTI joku pallopää soittaa ja tyrkyttää liittymää.


      • Toiset ne sortuu.
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Yritin tehdä töitä vuonna 2005, Saunalahdella. Siellä tosiaan tulostettiin vain tuollaisia loputtomia paperikasoja, numeroavaruudesta.

        Numero ei ole käytössä..
        Numero ei ole käytössä..
        Numero ei ole käytössä..
        TUUUUT... TUUUT..
        Numero ei ole käytössä..
        Numero ei ole käytössä..

        Näin se meillä meni. Melko vihaisia vastauksia tuli säännöllisesti, kun tyypillä salaiset numerot ja kaikenmaailman suoramarkkinointikiellot ja SILTI joku pallopää soittaa ja tyrkyttää liittymää.

        On se vaan tosiasia, että edes harhasoittoja ei ole tullut. Kolme vuotta salaista aikaa, että aika hyvin pätee operaattoreiden salassapito klikit. Kolme kertaa olen vaihtanut operaattoriakin paremman tarjouksen vuoksi. Mihinkään määräaikaiseen en sitoudu, en koskaan. Liittymät on oltava sanottavissa irti 12 tunnin varoitusajalla.

        Ja jos soittoja tulisi, on valmiina vastauskin. Sitä olen harjoitellut yötä päivää jo kolme vuotta, että kun puhelinterroristi saa ryöppyni, hän hakeutuu terapiaan ja ottaa lopputilin.
        Tekee rikosilmoituksen ja hakee 30 vuoden luurilähestymiskieltoa
        Osaan sen unissanikin.

        Persoonani on rajoitettu hyvin pienen piirin kohteeksi. Fesessäkin minulla on hyvin pohjois-korealainen meininki. Aidan yli tai ali ei pääse kuin kourallinen.


    •  K 
      • No onpa kummaa

        Höh...


      • Kylmät kädet
        No onpa kummaa kirjoitti:

        Höh...

        Jokainen sana täytyy nykyään todistaa, muuten leimataan trolliksi.


      • Olet aika poikkeava.
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Jokainen sana täytyy nykyään todistaa, muuten leimataan trolliksi.

        Sinä sitten neitesit itsesi ja tilasit neitien lehden. Miksi?


      •  Kk
        Olet aika poikkeava. kirjoitti:

        Sinä sitten neitesit itsesi ja tilasit neitien lehden. Miksi?

        Ne oli partateriä.


      • Kylmät kädet
        Olet aika poikkeava. kirjoitti:

        Sinä sitten neitesit itsesi ja tilasit neitien lehden. Miksi?

        Siis tämä nimenomaan on se ilmaiseksi luvattu näytepakkaus! Neiti vakuutti salaisessa numerossa, että ei edes postimaksuja, vaan täysin 0€ kaikki kulut.

        Silti 11.90 euron lasku.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe