Mielenkiintoista

Ekisetti

Törmäsin tuossa yhteen blogi kirjoitukseen. Aika hyvin oli kuvattu karaoken olomuotoa ja nykyisyyttä.
http://vinkkejakaraokelaulajille.wordpress.com/

Kertoilkaa onko tuossa kirjoituksessa mitään järkeä., minuun se kuitenkin jollain tapaa "kolahti"

8

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lettipää

      nuo esiintymispelkoihin liittyvät jutut tuntuu kyllä ihan omilta! Vaikka ikää on jo reipas 50 vuotta, niin muistan vieläkin nutturapäisen opettajan, joka käveli eestaas luokassa korokkeella ja kyseli, kuka on seuraavana vuorossa. Sitten hän istui harmoonin ääreen ja alkoi soittaa.... Minä yritin laulaa jotain lastenlaulua, jonka olin pyhäkoulussa oppinut, vaan eihän minun pieni ääni mihinkään riittänyt...hävetti. Itkin salaa kun pääsin takaisin pupettiin.

    • jänskä

      Kyllä se vaan on kumma, puristava tunne jossain rinnassa alkuun mut yleensä se helpottaa heti kun pääsee laulamaan. Ensimmäiset hetket on pahoja, kun monissa kappaleissa on niin pitkä se odotusaika, ennenku biisi alkaa... en oo vieläkään keksiny, minne katselisin; tuntuu niin tyhmältä tuijottaa ruutuakaan ku kaikki kyl tietää, et ei siellä mitään vielä oo.

    • nevernever

      Tietyltä kansanosalta pitäisi koko karaoke kieltää rangaistuksen uhalla! En usko, että mikään mahti saa minua enää kuuntelemaan ja katsomaan sitä ihmisyyden alennustilaa!

      • sepäse..

        Kerrohhan tarkemmin nenernever mikäs kansanosa se on jolta laulamisen ilo pitäisi kieltää..?


      • Elikkäs

        soot juurikin niitä reppanoita jotka laulais kun uskaltais, mut kun ei uskalla niin pitää mollata niitä jotka uskaltaa.


      • kdnmdfkvdfvdfbgvd
        sepäse.. kirjoitti:

        Kerrohhan tarkemmin nenernever mikäs kansanosa se on jolta laulamisen ilo pitäisi kieltää..?

        Varmuuden vuoksi kaikilta, paitsi ammattimuusikoilta.
        Eihän tuo möykkä ja rölinä käy edes huonoksi viihteeksi. Melusaastetta.


    • laulellen vaan

      no joo, ihan oli asiaa. Monesti karaokeravintoloissa ei kuule yhtään mitään. Siellä on pirullista olla asiakkaana, kun meteli ja möykkä on hirvee. Mutta olen kyllä ollut sellaisissakin paikoissa, mistä ei sit malta lähtee pois ku on niin hiton hyviä laulajia, joita vaan kuuntelee ja kuuntelee. Laulan itsekin, mutta en vielä osaa erotella itse missä on hyvä laulaa ja missä ei. Minä vaan yritän laulaa sillai ku osaan.

    • parasharrastus

      Edellistä kirjoittajaa kompaten: karaokea on niin eri tasoista. Siinä kai se karaoken juju juuri onkin; että se kuuluu kaikille. On sitä perusmöykkää ja örinää kuppilan nurkassa, sitä minäkään en jaksa kuunnella, mutta olkoon sillekin paikkansa. Mutta on myös huippulaulajia. Näitä löytyy enenevässä määrin. Usein ihmettelen, miten paljon hyviä laulajia Suomen maassa onkaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe