Miesten muotoilevat alushousut

Yksi ihmettelijä

92

6349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzzzzz

      Jos kerran naistekin saavat huijata niin sama oikeus on miehilläkin. Ei tuossa mitään outoa ole.

      • Mindfulness

      • zzzzzz'lias

        unohdatte käytännön ja ihmettelette miksi miehillä ei ole litistäviä alushousuja...
        koska miehillä on pallit jotka estävät litistävien kalsareiden käytön !!!!!!!!!!!!!!!


      • ratkaistu
        zzzzzz'lias kirjoitti:

        unohdatte käytännön ja ihmettelette miksi miehillä ei ole litistäviä alushousuja...
        koska miehillä on pallit jotka estävät litistävien kalsareiden käytön !!!!!!!!!!!!!!!

        reikä pallien kohdalle?


      • Leikkaus ratkaisee
        zzzzzz'lias kirjoitti:

        unohdatte käytännön ja ihmettelette miksi miehillä ei ole litistäviä alushousuja...
        koska miehillä on pallit jotka estävät litistävien kalsareiden käytön !!!!!!!!!!!!!!!

        Muotoilulla hoituu, että siihen jää hieman löysää ja mahdollisesti hieman korostaa paikkoja.
        Esim
        http://www.timarco.com/fi/sloggi/alusvaatteet/miesten-alushousut/sloggi-men-i’m-your-short-l-black


      • zzzzzzzzzzz'lias
        ratkaistu kirjoitti:

        reikä pallien kohdalle?

        reikä pallien kohdalla aiheuttaa sen että palleihin kohdistuu ympäristön paine... sinne pakkaantuu veri


      • videoita
        zzzzzzzzzzz'lias kirjoitti:

        reikä pallien kohdalla aiheuttaa sen että palleihin kohdistuu ympäristön paine... sinne pakkaantuu veri

        www.fasttubestream.com


      • Aperitiiviksi
        videoita kirjoitti:

        www.fasttubestream.com

        Mitäs ne olikaan ne videot nimeltään kun kakan tuloa kuvataan läpinäkyvien muovihousujen läpi?

        Samalla tavoin sekin pakkautuu, tai no pikemminkin leviää housuissa.


      • p.arska

        HK-n sininen lahkeeseen,antaa hyvän loppusilauksen asulle.Jos daami on pettynyt jekun paljastuessa voi käyttää tätä lenkin pätkää kondomilla päällystettynä.Lihaa säästämättä laadusta tinkimättä.


      • zzzzzzzlias

    • Mikäpä siinä

      Minusta on ihan sama, käyttääkö noita nainen tai mies. Oman puolison päällä nuo eivät liene kenellekään yllätys, ja ei kai kukaan nyt baariin lähde noihin sonnustautuneena, jos seuraa etsii?

      Huvittavaa kyllä, miestenkin läskinpuristusvaatekappaleiden mainoskuvassa on malli, joka ei ole läskiä nähnyt edes telkkarissa.

      • Pienet on

        Ja tarjolla olevat kootkin oli L ja M


      • Femakot hirteen

        Mutta silti ulkonäköpaineet kohdistuvat vain naisiin.

        Oletteko muuten nähneet missään mainoskuvissa kuin pyykkilautavatsaista miestä? Vastaan, ette ole.


      • Puolin ja toisin
        Femakot hirteen kirjoitti:

        Mutta silti ulkonäköpaineet kohdistuvat vain naisiin.

        Oletteko muuten nähneet missään mainoskuvissa kuin pyykkilautavatsaista miestä? Vastaan, ette ole.

        Aivan samoin naisten muotikuvissa mallit ovat anorektikkoja. XL-mallit ovat enintään L-kokoa ja heidän esittelemisensä on radikaali poikkeus.


    • Rago-style

      No mulla oli sellainen ongelma, että en löytänyt tarpeeksi isoa kokoa miesten mallistoon, niinpä vaimoni tilasi postimyynnistä Rago-housuliivit naisten mallistoista, joissa oli kokoja tosi suuriin saakka. Miellyin niihin välittömästi ja sen jälkeen on hankittu muutamia pareja hiukan eri leikkauksilla, mutta ne istuvat hyvin, eikä anatomia tuota ongelmia, kun asut ovat sen verran elastisia.
      Tosi en oikein tohdi pukeutua niihin, jos mennään esim. saunailtaan kyläilyille, paitsi anoppilaan. Hän tietää mitä mulla on alla.

      • eiymmärrä

        joooo - oh...


      • Laihduttakaa läskit

        Olet yhden askeleen päässä rintaliiveistä.


      • eiymmärrä
        Laihduttakaa läskit kirjoitti:

        Olet yhden askeleen päässä rintaliiveistä.

        ..tämän jälkeen voi siirtyä pikkareihin sekä stringeihin.Ja kesä kun on tulloillaan niin ei muuta kuin mekkoa päälle sekä minihametta topin kanssa.Korkkarit vielä 12cm koroilla ja kiva käsilaukku olkapäälle heilumaan. Ja kass, näin meillä sedästä, tuleekin täti ;DD


      • Ei aina vaan läppää
        eiymmärrä kirjoitti:

        ..tämän jälkeen voi siirtyä pikkareihin sekä stringeihin.Ja kesä kun on tulloillaan niin ei muuta kuin mekkoa päälle sekä minihametta topin kanssa.Korkkarit vielä 12cm koroilla ja kiva käsilaukku olkapäälle heilumaan. Ja kass, näin meillä sedästä, tuleekin täti ;DD

        Huumoria joo, mutta pitääkö aikuisen miehen tehdä itsestään vitsi?

        Onhan tuo roolileikki maailman vanhin vitsi, kun mies leikkii naista, ja toki toisinkin päin joskus humoristista, mutta aikuisten oikeasti, eläkää elämäänne oikeasti ja arvostakaa itseänne.

        Koomikot yleensäkkin omaavat kaikki sen saman roolin, hieman säälittävä mutta söpöllä tavalla säälittävä luuseri, joo he he, vanha vitsi, keksikää uutta.

        Tästä voitaisiin tehdä joku tutkimus onko transumiesten ja naisten onni juuri tähän huumoriin perustuvaa onnea, nimittäin saattavat olla lähtökohtaisesti erittäin masentuneita ihmisiä ja tälläinen itseironinen elämäntyyli tuo edes vähän humoristista iloa elämään. Uskon että tästä on koko touhussa kyse.


    • Liivi Lauri

      Rohkeasti vaan transuttelemaan !

    • Mikä Ettei

      Moni ukm, isihän tykkää transuista ja on usea myös biseksuaaleja.

      Mitä pahaa siinä olisi. Jokuhan haistelee vaimonsa alushousuja, runkkaa niihin ja antaa samanhenkisten kavereidenkin haistella. Livechatissäkin näkee näitä miehiä.

      Jos se tuntuu hyvältä niin mikä ettei. Myös on miehiä, jotk atyttöilevät kotona salaa vaimoiltaan.

      Tulee muistaa se, että mie sosaa hoitaa toisen mihen parememin kuin nainen; suullaan tai käsillään sekä mies on tiukempi sieltä.

      • nainen4

        Missä tässä transuilusta puhuttiin ???


      • sunnuntaita

        Tässä ketjussahan oli tarkoitus puhua miesten tukihousuista! Pysykää aiheessa ja OPETELKAA oikeinkirjoitus,ennen housujen haistelua,vai onko hajuaistiakaan!!!


      • Tähän on tultu
        nainen4 kirjoitti:

        Missä tässä transuilusta puhuttiin ???

        Jokapaikassa puhutaan transuista ja homoista, ja heterot itsekin puhuvat nykyään transua ja homoa, eli heidän kieltään.


      • Hän se on
        nainen4 kirjoitti:

        Missä tässä transuilusta puhuttiin ???

        nainen4
        Puhuimme sinun miehestäsi!


    • Gammeli Sloggit

      Olen kolmekymppinen mies ,perin mummoltani läjän alushousuja ,niitä vaaleanpunaisia joissa on kuminauhat lahkeissakin , ovat minun kokoa ja istuvat hyvin . Niitä olen käytellyt ja tyytyväinen olen ollut. Naistenluokse kun olen jäännyt yökylään niin hämmenys kalsareitteni näkemisestä ovat hämmästyttäviä. Katseista olen seurannut heidän ajatuksiaan , että mitä niiden alta oikein paljastuu. Kun ovat nähneet niin huokaus on ollut suuri ja sen jälkeinen riemu.

      • hoh hoijaa sinuakin

        Sulla on fetissi kyseisiin rätteihin. Miksi aina kun keskustellaan miesten vaatteista, esiin ryntää fetissipellet huutamaan omaa juttuaan, sitten ihmetellään miks kaikki pitää homona, eikä tavallisetkaan miehet voi leimautumatta käyttää kuin ns.perusmies vaatetta.


      • Hörneillä notkunut
        hoh hoijaa sinuakin kirjoitti:

        Sulla on fetissi kyseisiin rätteihin. Miksi aina kun keskustellaan miesten vaatteista, esiin ryntää fetissipellet huutamaan omaa juttuaan, sitten ihmetellään miks kaikki pitää homona, eikä tavallisetkaan miehet voi leimautumatta käyttää kuin ns.perusmies vaatetta.

        hoh hoijaa sinuakin
        Nimen omaan sinuakin tosikko joka ei tsennaa jykeä . Juttuhan on täys feelu . Taidat olla janari jolta ei huumorimieltä löydy. Vähäkin omalla kaalilla funtsaava tajuu ton jutun, ainaskii jos on Stadilainen siis aito .


      • Perintöä minultakin

        Kiitos päivän nauruista!


      • ei notkuja
        Hörneillä notkunut kirjoitti:

        hoh hoijaa sinuakin
        Nimen omaan sinuakin tosikko joka ei tsennaa jykeä . Juttuhan on täys feelu . Taidat olla janari jolta ei huumorimieltä löydy. Vähäkin omalla kaalilla funtsaava tajuu ton jutun, ainaskii jos on Stadilainen siis aito .

        Juttusi ei oikein uponnut yleisöön, kun siellä Zadissa on oikeastikin näitä mummon kalsareiden haistelijoita joka toinen ns. mies. Koita seuraavalla kerralla keksiä itse jotakin mikä on oikeasti vitsi, jos haluat nokkelaa leikkiä, mutta ymmärrä se, että kaikki eivät ymmärrä kaltaistesi hinttareiden sisäpiirijuttuja.


    • Luonnollinen parempi

      Jos tollaset miehen päältä löytäisin niin mies jäisi kyllä kuin nalli kalliolle. Ällöttävät.

      • niinii

        kova pimu


      • Luulet vaan

        Luonnollinen parempi


        Kuule mistä tiedät millaisia pervoja ihmiset oikeasti ovat. Kun katsoo nettejä, chattejä niin siellä on jos jonkinlaista runkkaria niin naisissa kuin miehissäkin.

        Mistä tiedät mihin antamallesi miehet on työntäneet sitä Jormaansa enne sinua!

        Naiset on niin tyhmiä ja vietävissä.


    • M. Hilter

      Jos mä saisin päättää, niin tautiluokitukset otettaisiin uudelleen käyttöön ja toi promille väestöstä pistettäisiin pakkohoitoon.

      Housujen haistelu ja niille runkkailu ei oo mun mielestäni ihan tervettä.

      Suomessa ollaan menty siihen, että lähes kaikki seksuaalivammaisuuden osastot ovat normaaleja.

      Joka johtanee siihen, että ennemmin tai myöhemmin sallitaan itsensäpaljastelu, eläinseksi ja lapsiin sekaantuminen!

      No, ns. äärioikeisto on nousussa kaikissa maailman valtioissa ja teidät pervot tullaan vielä pistämään saunan taakse...!!!

      Saunan taakse pistäminen tarkoittaa koivuvihdalla peffalle lyömistä, en missään nimessä yllytä väkivaltaan vähemmistöryhmiä vastaan)))

      • 2+16

        "koivuvihdalla peffalle lyöminen" saattaa myös olla kiihottavaa molemmille osapuolelle yum yum...:D


      • M.Hitlerille

        M. Hilter

        Kirjoituksesi on kansankiihottamista ja siitä voi joutua kiipeliin. Luulen, että kirjoitukseis poistetaan ja toivottavasti se tutkitaan huolella. IP-ositteesi myös.

        "pakkohoitoon",
        "No, ns. äärioikeisto on nousussa kaikissa maailman valtioissa ja teidät pervot tullaan vielä pistämään saunan taakse...!!!"

        Joten oltava huolissaa kirjoituksesi on todella sairasta luettavaa!

        Tulee muistaa, että heterot on aina tappaneet sodissa, raiskanneet ja käyttäneet lapsia hyväksi ei siis vähemmistöt.

        Hitlerhän oli mielipuoli ja kyllä näitä löytyy nytkin eli Venäjällä sairasta touhua ja ihmisoikeudet poljettu köyhiltä ihmisiltä.

        Mutta sitä ihmettelen, miksi huorata saa ja maksullisesti sekä levittää tauteja?


      • o87to7t78t
        M.Hitlerille kirjoitti:

        M. Hilter

        Kirjoituksesi on kansankiihottamista ja siitä voi joutua kiipeliin. Luulen, että kirjoitukseis poistetaan ja toivottavasti se tutkitaan huolella. IP-ositteesi myös.

        "pakkohoitoon",
        "No, ns. äärioikeisto on nousussa kaikissa maailman valtioissa ja teidät pervot tullaan vielä pistämään saunan taakse...!!!"

        Joten oltava huolissaa kirjoituksesi on todella sairasta luettavaa!

        Tulee muistaa, että heterot on aina tappaneet sodissa, raiskanneet ja käyttäneet lapsia hyväksi ei siis vähemmistöt.

        Hitlerhän oli mielipuoli ja kyllä näitä löytyy nytkin eli Venäjällä sairasta touhua ja ihmisoikeudet poljettu köyhiltä ihmisiltä.

        Mutta sitä ihmettelen, miksi huorata saa ja maksullisesti sekä levittää tauteja?

        "Tulee muistaa, että heterot on aina tappaneet sodissa, raiskanneet ja käyttäneet lapsia hyväksi ei siis vähemmistöt."

        Väärin. se on nimen omaan VÄHEMMISTÖ, joka syyllistyy tuollalisiin raakuuksiin! Ja mistä sinä tiedät, mikä tämän vähemmistön seksuaaliset taipumukset ovat!? Anakin pedofilia taitaa olla yksi osa, ehkäkä joku raiskausfetissi? Hyi hel....

        Tuo VÄHEMMISTÖ, joka käyttäytyy mainitsemallasi tavalla (raiskanneet ja käyttäneet lapsia hyväksi) on kuuluu juuri sihen (M. Hilterrin mainitsemaan) promilleen, joka pitäisi pistää pakkohoitoon.


      • R. Unkkari
        M.Hitlerille kirjoitti:

        M. Hilter

        Kirjoituksesi on kansankiihottamista ja siitä voi joutua kiipeliin. Luulen, että kirjoitukseis poistetaan ja toivottavasti se tutkitaan huolella. IP-ositteesi myös.

        "pakkohoitoon",
        "No, ns. äärioikeisto on nousussa kaikissa maailman valtioissa ja teidät pervot tullaan vielä pistämään saunan taakse...!!!"

        Joten oltava huolissaa kirjoituksesi on todella sairasta luettavaa!

        Tulee muistaa, että heterot on aina tappaneet sodissa, raiskanneet ja käyttäneet lapsia hyväksi ei siis vähemmistöt.

        Hitlerhän oli mielipuoli ja kyllä näitä löytyy nytkin eli Venäjällä sairasta touhua ja ihmisoikeudet poljettu köyhiltä ihmisiltä.

        Mutta sitä ihmettelen, miksi huorata saa ja maksullisesti sekä levittää tauteja?

        Jaahas, taas tuli yksi nettipoliisi lisää! Vai että oikein pitäisi kaverin IP-osoite selvittää:) Isot naurut saat tuosta leikkisästä ehdotuksestasi. Parempi Pysyä täältä pois, jos ei kestä näitä älyttömiä jorinoita! Tämähän on ihan ajankulua vaan, koeta tajuta se. Muuten, Hitler oli ehkä mielipuoli, mutta samalla erittäin älykäs. Ei tyhmä saisi tuollaisia massoja mukaansa. Edelliselle Hilterille pitää vielä vastata, että sinäkö se olet oikea ihminen määrittelemään kenenkään mielenterveyden. Esimerkiksi minä olen koko pienen ikäni haistellut naisten alushousuja ja niille runkkaillut ja silti olen hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa. Pitäähän jokaisella olla pikku salaisuutensa, eikö vain?


      • pakkohoito

        "Jos mä saisin päättää, niin tautiluokitukset otettaisiin uudelleen käyttöön ja toi promille väestöstä pistettäisiin pakkohoitoon."

        Ja millähän tämä pakkohoito perusteltaisiin? Vaikka jokin tila olisikin sairaudeksi luokiteltu, ei se oikeuta pakkohoitoa. Ei syöpäpotilaitakaan väkisin hoideta eikä edes suurimmaksi osaksi mielisairaitakaan. Pakkohoitoon ei laiteta sellaista, joka ei ole vaaraksi kellekään.

        Vastasin, vaikka trolli oletkin.

        "Saunan taakse pistäminen tarkoittaa koivuvihdalla peffalle lyömistä, en missään nimessä yllytä väkivaltaan vähemmistöryhmiä vastaan"

        Et yllytä väkivaltaan, mutta yllytät hakkaamaan koivunvihdalla? Saako sinuakin lyödä koivunvihdalla perseelle, se kun ei ole väkivaltaa?


      • treee667r8ttrr
        R. Unkkari kirjoitti:

        Jaahas, taas tuli yksi nettipoliisi lisää! Vai että oikein pitäisi kaverin IP-osoite selvittää:) Isot naurut saat tuosta leikkisästä ehdotuksestasi. Parempi Pysyä täältä pois, jos ei kestä näitä älyttömiä jorinoita! Tämähän on ihan ajankulua vaan, koeta tajuta se. Muuten, Hitler oli ehkä mielipuoli, mutta samalla erittäin älykäs. Ei tyhmä saisi tuollaisia massoja mukaansa. Edelliselle Hilterille pitää vielä vastata, että sinäkö se olet oikea ihminen määrittelemään kenenkään mielenterveyden. Esimerkiksi minä olen koko pienen ikäni haistellut naisten alushousuja ja niille runkkaillut ja silti olen hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa. Pitäähän jokaisella olla pikku salaisuutensa, eikö vain?

        Joku lukija ei ota kirjoituksia leikiksi. Toivottavasti ilmiantaja klikkasi myös poliisi-ilmoituksen nappia niin meni tieto suoraan poliiseillekin.

        Yhteiskunnallinen asema ei osoita ihmisen mielenterveyden ehjyyttä.


      • R.Unkkari
        treee667r8ttrr kirjoitti:

        Joku lukija ei ota kirjoituksia leikiksi. Toivottavasti ilmiantaja klikkasi myös poliisi-ilmoituksen nappia niin meni tieto suoraan poliiseillekin.

        Yhteiskunnallinen asema ei osoita ihmisen mielenterveyden ehjyyttä.

        Olet kyllä tosi lapsellinen, ehkä lapsi oletkin? Ketä hittoa täällä luulet pelottelevasi "poliisi-napilla " :) heh hee... Muuten- on tutkittu sitäkin asiaa, että mitä paremmassa yhteiskunallisessa asemassa henkilä on, sitä vähemmän hänellä on mielenterveysongelmia! Ei pöllölästä päästä kovin korkealle pallille yhteiskunnassa!


      • Hullut kaikki
        R.Unkkari kirjoitti:

        Olet kyllä tosi lapsellinen, ehkä lapsi oletkin? Ketä hittoa täällä luulet pelottelevasi "poliisi-napilla " :) heh hee... Muuten- on tutkittu sitäkin asiaa, että mitä paremmassa yhteiskunallisessa asemassa henkilä on, sitä vähemmän hänellä on mielenterveysongelmia! Ei pöllölästä päästä kovin korkealle pallille yhteiskunnassa!

        Väärässä olet kut kaikista suurimmat hullut ovat juuri ne jotka korkealle päässeet. Normi rauhallinen ihminen ei edes halua pysyä näiden hullujen lähellä.


      • siigvaan ittelleskin

        No ei taida sitten kuitenkaan olla nousussa.

        Sanoisin että isoäidin pinkkeihin kalsareihin pukeutuva tissiliiviä käyttävä pissaleikkejä leikkivä tuttia imevä transsuhomopetteri on miehekkäämpi kuin äärioikeistolainen.


    • Korsetti
      • 13+3

        Tarkoittaa sitä että jos tuollaista käyttää ei ole ihan riittävästi kiinnostunut hoitaa omaa bodia siihen kuntoon ettei tukivöitä tarvitse. Eli se kehon oma tukilihaksisto on heikossa hapessa, niin naisilla kuin miehillä. Ei kiitos!


      • Korsetti
        13+3 kirjoitti:

        Tarkoittaa sitä että jos tuollaista käyttää ei ole ihan riittävästi kiinnostunut hoitaa omaa bodia siihen kuntoon ettei tukivöitä tarvitse. Eli se kehon oma tukilihaksisto on heikossa hapessa, niin naisilla kuin miehillä. Ei kiitos!

        Ei, vaan vois olla vatsalihakset kipeenä kun ei pokka pitäis. Olen nainen ja korsettia voi käyttää muuhun tarkoitukseen kun korjata heikkoa lihaskuntoa.


      • Vanha juttu
        Korsetti kirjoitti:

        Ei, vaan vois olla vatsalihakset kipeenä kun ei pokka pitäis. Olen nainen ja korsettia voi käyttää muuhun tarkoitukseen kun korjata heikkoa lihaskuntoa.

        No niinhän tuon linkin korsettiakin käytetään. Taitaa olla jo liki satavuotias juttu että miehet käyttävät tuollaisia korsetteja piilottaakseen liiat vatsamakkarat (aivan kuten naisetkin).

        Sehän on hyvä että naiselle nauru kelpaa. Toisinpäin voi olla että mies suuttuu kun naisen tissit lentää rintaliivien mukana tuolille.


    • kaljamahainen
    • luomurinta

      Jo 15v sitten oli miehille geelihoususa, kuten naisille geeliliivejä. EI kuitenkaan silloin miehet niistä innostuneet, vaikka naiset innotuivat liiveistään.
      Kyllä niitä miehille on ollut vuosikymmeen jo, ei varmasti vieläkään perusmiestä heilauta.

      • vastentahtoinen

        Kai sinä tajuat, että niitä täyteliivejä on vähän pakko käyttää, kun toppaamattomia EI OLE TARJOLLA? Ainakaan opiskelijaystävälliseen hintaan.


      • R.Unkkari

        Japanista saa syötäviä naisten alushousuja! Olen niitä käytettyinä metsästellyt, mutta vielä en ole onnistunut saamaan. Ahhh, kun olis ihana kiihottavaa ensin haistella niitä, vetää naisen tuoksua sieraimiinsa, sitten runkata housuille ja viimeksi syödä ne liemineen päivineen! Huh... eikö vain teistäkin olisi kiihottavaa? Myöntäkään nyt pikkuhitlerit ja muut, että näin on!!!


    • Osta pois

      Siitä vaan!

    • puuter

      gammeli sloggit anto mukavat naurut näin aamust : )

    • luomuonparasta

      Jos vessapaperihylsyt a la Reetu enää riitä niin siirtykää talouspaperihylsyihin. Muuten paksumahaisen korppansa voi laihduttaa kuosiinsa ja vähän harrastaa liikuntaa. Silloin ei tarvitse hävetä tai peitellä keinotekoisesti ulkoista muotoaan.

    • kovamiesolen

      Olen katsellut salilla naisia, joilla on muotoilevat trikoot. Peppu on kivan muotoinen, mutta entä kun vaatteet riisutaan? Läsähtääkö läskit valloilleen? Mitä naiset kuvittelevat, kun tulevat tuollaiset vaatteet päällä salille? Hakevat ihailua, vaikka kunto ei siihen anna myöten. Ja vaikka kunto antaisi myöten, miksi pitää pukeutua niin että kamelinvarvas näkyy?

      No samaa tietysti voi sanoa miehistä, jotka kulkevat hihaton paita päällä ja tekevät toistuvaa rintahauisjumppaa. Jaloissa onkin sitten pussihousut... HEH HEH

    • Ei kai sitä tarvitse toisilta kysellä, mitä päälleen laittaa. Ja tuskinpa niistä naisten housuliiveistä, korseteista tai push-upeista löydät lappua "vain naisille".

      Joku nainen hyväksyy ja joku toinen taas ei. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää eikä sitä paitsi tarvitsekaan.

      • 19+9

        Eikä sitten pidä närkästyä kun toinen sanoo "kiitos, mutta ei kiitos" kun vaatteiden alta löytyy vaikka minkälaista muotoilutuotetta.


    • TheTruth00

      Itse asiassa useampi mies tarvitsisi peppua muotoilevia alusasuja kuin nainen ;-) Mutta vakavasti puhuen, jos ihmisessä, ja elämässä kaiken kaikkiaan, tärkeintä on tietynmuotoinen ja -näköinen kroppa, ollaan pahasti hakoteillä. Tärkeintä on, että ihminen itse on sinut oman persoonansa (tässä ulkomuotonsa) kanssa. Ilman näitä pinnallisia hömpönpömpönjuttuja meillä olisi monta mielenterveyspotilasta vähemmän. Meidän pitäisi tukea ja kannustaa kanssaihmisiä, kenelläkään meistä ei varaa heittää sitä nk.ensimmäistä kiveä tässäkään asiassa. Elantoni aikoinaan tämän pinnallisuuden parissa hankkineena voin todeta, että montaakaan onnellista ihmistä ei niissä kuvioissa ole. Hyväksy itsesi ja kanssaihmisesi sellaisenaan, niin omakin elämänlaatusi on huomattavasti tasokkaampaa =)

    • tytsy1990

      Enpä tiedä mitä hyötyä miehille olisi käyttää muotoilevia alusasuja? Eroa ei nyt oikeasti paljoakaan niillä saa aikaan, pääasiassahan ne vain siloittavat muhkut. Naisethan käyttävät tuollaisia yleensä vain ohuiden ihonmyötäisten mekkojen kanssa, joiden kangas itsessään ei ole jämäkkää. Miehet (ainakin useimmat) harvemmin käyttävät tämäntyyppisiä vaatteita.

      Eri asia ovat naisten käyttämät kuppikokoja suurentavat rintaliivit ja miesten topatut alushousut, nämä kuuluvat omasta mielestäni aika naurettavaan/säälittävään lohkoon tapauksia. Täytyy olla heikko itsetunto jos tuollaisia täytyy feikata. Varsinkin miehillä, koska kukaan nainen ei edes tietääkseeni katso miesten haaroväliä vaatteiden ollessa päällä :D

    • perapori

      Ihmettelen kyllä vähän tätä aihetta, mutta ehkä se johtuu myös iästänikin, sitten olen jo pitkään ihmetellyt myös tätä, kun miesten alushousuista on joku pöllinyt sepaluksen. Ostaessani kerran alushousuja, en huomannut, että niitä myytiin myös aukottomina ja annoinkin ne puoliskolleni ja hän kyllä tykkäs niistä. Miten suunnittelija on suunnitellut miehen esim. pilkkireissulla toimittavan ylimääräisen nesteenpoiston. Onko tarkoitus että mies riisuu pilkkihaalarit, kerrospukeutumisvaatteet ym. väliasut ja suorittaa em. toimituksen? Väitän että hankalaksi menee! Mistä se aukon poisto kalsareista lopultakin johtuu, tuotteen valmistumishinnastako ja mitä sillä säästetään? Olen kyllä omastapuolestani valmis maksamaan sen aukon säilyttämisen puolesta. Toivottavasti joku miesten vaatteiden suunnittelija näkee tekstini ja miettii asioita uudemman kerran.

      • 1way or the other

        voihan niitä alkkareita raottaa vyötäröreunuksestakin sen verran että virtsaamiselimen saa siitä "yli" vaikka sepalusta ei niissä olisikaan.


    • valehtelu on väärin

      Erityisen hinttimäistähän tuollainen olisi mieheltä.Voisi naurunremakka ja pettymys näkyä ja kuulua kun läskisi valahtavat kutimista ulos.

      Kusettaminen ei ole reilua ja tiedänpä erään kaverin joka käveli huoneesta samantien ulos kun nainen olikin pullalla treenattu mutta läskit oli vain vedetty korviin jollain helvetin kureliivillä.En ehkä itsekään jäisi katselemaan epärehellistä vaan baarista uutta matoa koukkuun.

      Jos ei voi rakastaa itseäänkään sellaisena kun on,vaan kokee tarvetta peittelyyn ja huijaamiseen, ei ole kovin luotettava parisuhteessakaan..FAKTA.

    • Tosimies.

      Ei tartte farkkujen alle mitään.

    • tiedän mistä puhun

      Tosimies !

      sinut heti tahtoisin,
      aitoja tosi miehiä on harvassa,
      ulkoapäin ei miehen todellista siittimen kokoa kukaan voi arvailla,
      koska pienikin sisäänvetäytyny levossa voi taas erektiossa olla todella mahtavan suuri
      on omakohtaista kokemusta ja vertailua myös on tullu tehtyä, ,

    • Munakuppi alkkarihousut muotiin heti!
      Silloin ei roiku kalleudet pikkuhousujen lahkeen kautta "polvessa". Etumuskin täyttyy sopuisasti pullottaen. Joissain uikkareissa jo onkin käytössä.

      • Naisten alusasuissa

        Sloggin tangoissa on hyvä munakuppi, on aika mukavat sukkiksien alla.


    • nainen3

      Senkun laitatte päälle, ihan samalla tavallahan muotoilevat alusvaatteet käy kummallekin sukupuolelle. Kaikki varmasti ymmärtävät, että eihän ne kauhean eroottinen näky ole kummankaan sukupuolen päällä, mutta tuskin kukaan nyt tuollasia laittaa päälle tilanteeseen, jossa voi ehkä seksiä olla tiedossa.

    • 2030

      Miksi pitää moisia munanhirttäjiä?
      Ette saa edes lapsia kun uimarit kuolee kireyteen.

    • 300kg keijukainen
    • Australiassa on oikeastaan jo keksitty sellaiset miesten alushousut, jotka kohottavat etuvarustusta.

    • HaaHaaHaa

      To: Kaikille
      Aivoinplantti

    • miehet miehiksi

      no hyi,kun oksettava näky. jos miehet tommoisia käyttävät ovat tosi homoja ja lahkeellisiaa hyi ,silloin saisivat homot komerossa olla vaaleanpunaisissa lahkeisissansa.täytyy sanoa että silloin on korvien välissä iso vika yäk

    • matkamamma1

      Tekipäs aloittaja hyvän kysymyksen. Itse olen monesti tansseihin lähtiessä miettinyt, miten paljon toppaan ja litistän, jos vaikka jostain tanssittajasta tulisi seurustelu- ja sänkykumppani. Aika noloa, jos olisin ihan erilainen.

      Jos mieheltä paljastuisi tuollaisia viritelmiä, tuntisin ilman muuta itseni vähän huijatuksi ja ehkä se saattaisi herättää hilpeyttäkin. Silti täytyyhän miehillä olla ihan samanlainen oikeus muokata vartaloaan tekstiileillä kuin naisillakin. Täytyypä rukata vähän omaa asennetta ja käyttäytymistä :)

      • Paremman näköönen

        Tooota; oletko tosissasi? Eihän korsetti / kureliivi / body tee lihavasta laihaa. Sehän vain muotoilee muodot tiiviimmäksi, timmimmäksi, jottei makkara vyötäisillä näytä niin mahdottoman muodottomalta - ja rumalta.

        Omasta mielestäni korsettia parempaa vaatekappaletta ei ole olemassakaan. Silti, vaikka niitä mahdottomia makkaroita ei olekaan. Korsetti muotoilee yhtä lailla sutjakan kuin pötkylänkin ja se on hyvä. Eikä tähän tarvita vastakkaisen sukupuolen lupaa kumminkaan puolin.


    • Kunnon pelin

      saa kun laittaa housuun kesäkurpitsan ei tarvitse hävetä pituutta tai paksuutta.

    • alfa uros

      No onhan se miehen vehkeen koko aina vähän yllätys naiselle. Ei se etumus kyllä pullota ihan kauheasti housujen alta, oli siellä vehkeitä toppaavat alushousut tai ei. Lisäksi rintaliiveissäkin on aina tissit ja aika harva niitä tissiliivejä täyttää jollain monen desin täytteillä :) Lisäksi on se joskus vähän yllätys mille toinen näyttää ilman vaatteita ja voi sieltä makkaroitakin paljastua.

      Pari kertaa olen joutunut jättämään seksin väliin kun naiset olivat niin pullamössön näköisiä makkarasankareita. En minä sitä sitä heille sanonut vaan keksin ihan muut syyt seksiltä välttymiseksi. Vaatteet päällä he näyttivät ihan välttäviltä ja luonteet olivat mukavia. Ikävä kyllä vartalot eivät olleet mielestäni hotteja missään määrin ja en ole kovinkaan nirso ja en vaadi liikaa. Johonkin raha on vain vedettävä.

      • alfa uros

        Tarkoitin siis raja, en raha. Hauskalle sekin silti kuulosti :D


      • Nainen kiittää

        Olet tehnyt suuren palveluksen naiselle pois kävellessäsi. Tuolla luonteella on vain hyvä ettei nainen alkanut luulla liikoja, jopa parisuhteeseen saakka kun sinulle on ulkonäkö etusijalla ennen naisen hyvää luonnetta.


    • KansallisHomoMannerh

      Suomen "kasallissankari",, joillekkin"" Tunnettu kaappihomo Mannerheim käytti myös korsettia aikoinaan.

      Se osaltaan kuvastaa ko, henkilön todellista "karismaa" = luonteen laatua..

      =Piilohomo< aikanaan jolloin homous oli tuomittua, nyttemmin ehkä toisin.??

      • homot pakkohoitoon

        Ei ole mitään faktaa siitä että marski olisi ollut hinuri.
        Kyseessä on vain homosaatioväen yritys selittää hinttiys jotenkin normaaliksi ja painaa alas heteroja.

        Homous on sairaus.Aivoissa on vikaa.


      • Luulet väärin
        homot pakkohoitoon kirjoitti:

        Ei ole mitään faktaa siitä että marski olisi ollut hinuri.
        Kyseessä on vain homosaatioväen yritys selittää hinttiys jotenkin normaaliksi ja painaa alas heteroja.

        Homous on sairaus.Aivoissa on vikaa.

        Ei ole sairaus. Poistettu sairausluokituksesta jo vuosikymmeniä sitten.

        Mutta homofobia pitäisi saada sairausluokitukseen.


      • Heterot pahimpia
        homot pakkohoitoon kirjoitti:

        Ei ole mitään faktaa siitä että marski olisi ollut hinuri.
        Kyseessä on vain homosaatioväen yritys selittää hinttiys jotenkin normaaliksi ja painaa alas heteroja.

        Homous on sairaus.Aivoissa on vikaa.

        homot pakkohoitoon

        Mielummin jos jotkin kuuluu pakkohoitoon on ainoastaan heteromiehet, joskus naisetkin Auerit. Jotka sekkantuvat lapsiin, käyttävät hyväksi ovat ilejttävimpiä olijoita.

        Myös uskovaisissalahkoissa lestoissa on paljon pedofiliaa. Siinä se on usko.

        Heterothan on aina surmanneet sodissa, raiskanneet, tappaneet, maanneet lapsia ja he ovat hyvin usein isiä, ukm ja peräkammarin jälkeenjääneitä poikia.

        Hetrohan saalista avain tiukkaa ehtaa lihaa, käyttää hyväksi ja jättää niaeen jätöksensä ja pakenee, näin he tekevät myös lapsille. Myös aiheuttaen heille loppuiän traumoja.

        Näin terveellä pohjalla on heteromies ja syyllistää vähemmistöjä kun tosiasiassa kaikkein iljettävin olio onkin hetero! Heteromies onkin raukka elukka.


    • s.....h...

      sehän on jokaisen itsensä asia mitä päällens laittaa,olipa mies tai nainen.mitä se muille kuuluu.

      • pääasia

        miksi väkisin pitää muuttua seksisympooliksi jokainen tietää mitä ihmisilla on hameen alla ja housuissa


    • joka chatissa

      kirjoitelee nämä H haukkujat,taidatte itse olla niitä.

    • pää

      voi hyvänen aika kuin turhanpäivästä,jäitä hattuun ja housuihin.

    • Kärsämö

      Pitäisi varmaan käydä leikkauttamassa alakertaa pienemmäksi, kun vaatteet eivät paljoa piilottele ja hiertymää tulee pelkästä kävelystä. Tietysti voisi laihduttaa, mutta se on naisten hommaa.

    • Vapaaehtoisesti en laittaisi päälle.

    • tirks

      Kyllähän tuo tirskahtelua saattais aiheuttaa mutta jos naisilla on oikeus, miksei miehillä?

      Laihuus ihanne koskee myös miehiä, mutta huijata ei saa? SAAPAS!

    • jos vaan laihduttais

      Miksi ei voi vaan alkaa kuntoilemaan ja laihduttamaan se läskimaha pois. Tutkimusten mukaan se läskimaha on miehellä yleensä kerääntynyt sisäelimiin, joka on se suurempi terveysriski kuin naismainen läski joka on sisäelimien ulkopuolella.

      Muutoinkin tuo miesten lihavuus tarkoittaa myös tissejä mikä on niin kamalan näköistä että. Tutkimusten mukaan miesperäinen lihavuus on yleensä merkki estrogeenistä miehellä. Siitä johtuu ehkä sitten myös se, että lihavat miehet näyttävät jotenkin naismaisilta.

      • Sama juttu

        Kyllä se mahaan kertynyt läski on naisellakin vaarallista ja isolta osalta vatsaontelossa. Naisilla perseen leviäminen ja reisien paksuneminen on vähän vaarattomampaa.


    • Rouva30v

      Onneksi mun mieheni on mies, eikä aloittajan kaltainen akka huonolla maulla varustettuna.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe