Palstan siivouspäivä

Hei!

Kävin tässä palstaanne läpi ja kahlatessani poistin hieman viestejä.

Kiitoksia ilmoituksistanne, jatkakaa asiattomien viestien ilmoittelua niin Ylläpito pystyy jatkossakin pitämään Suomi24:n viihtyisänä. :)

Hyvää kevättä toivottaa,
Suomi24 Ylläpito - Martta

43

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvähyvähyvä

      O-ou, tästä ei uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa pidä! :-)

      • xfgnxfgnfxdgn

        ...pakana-sakramenttien kannattajat täällä enemmän häiriköi kuin "uudestikastajat"... koska olette täysin lihallisia ja maailman vallassa... ettekä halua tehdä parannusta ja ottaa oikeaa kastetta.


      • Hyvähyvähyvä
        xfgnxfgnfxdgn kirjoitti:

        ...pakana-sakramenttien kannattajat täällä enemmän häiriköi kuin "uudestikastajat"... koska olette täysin lihallisia ja maailman vallassa... ettekä halua tehdä parannusta ja ottaa oikeaa kastetta.

        Uudestikastajat täällä rienaavat ja herjaavat. Oikeaoppiset krisityt tekevät parannuksen ja turvautuvat Kristukseen. Valitettavasti vapaiden suuntien edustajat tuntuvat turvaavan johonkin ihan muuhun.


      • dfgdfhfdhdfg
        Hyvähyvähyvä kirjoitti:

        Uudestikastajat täällä rienaavat ja herjaavat. Oikeaoppiset krisityt tekevät parannuksen ja turvautuvat Kristukseen. Valitettavasti vapaiden suuntien edustajat tuntuvat turvaavan johonkin ihan muuhun.

        Tottakai pitää herjata väärää uskoanne.. muutenhan mekin jouduttais kadotukseen sen takia että oltiin tuppisuina kun te harhaoppiset elätte synnissä ja menette kadotukseen...

        Uskova ei ehkä pysty vaikuttamaan maailman tulevaisuuteen.. mutta me ollaan kutsuttuja olemaan piikkinä teidän maailmallisten ihmisten lihassa.


      • error flynn
        dfgdfhfdhdfg kirjoitti:

        Tottakai pitää herjata väärää uskoanne.. muutenhan mekin jouduttais kadotukseen sen takia että oltiin tuppisuina kun te harhaoppiset elätte synnissä ja menette kadotukseen...

        Uskova ei ehkä pysty vaikuttamaan maailman tulevaisuuteen.. mutta me ollaan kutsuttuja olemaan piikkinä teidän maailmallisten ihmisten lihassa.

        Kannattaisi kyllä pysähtyä tutkimaan, mikä taho teille on "kutsunne" antanut.

        Mutta teistä ei taida kiihkossanne mihinkään itsetutkisteluun olla. Te olette niin täynnä väärää paisunutta lihallista uskonvarmuutta...


      • fghfghdf
        error flynn kirjoitti:

        Kannattaisi kyllä pysähtyä tutkimaan, mikä taho teille on "kutsunne" antanut.

        Mutta teistä ei taida kiihkossanne mihinkään itsetutkisteluun olla. Te olette niin täynnä väärää paisunutta lihallista uskonvarmuutta...

        Itse et halua uudestisyntyä ylhäältä vaan haluat pysyä saman synnintekijänä mikä olet lapsikasteesta asti ollut...

        Lapsikaste ei uudestisynnytä vauvaa, se on aivan järjetön ajatuskin... jokainen vauva on elänyt synnitöntä elämää kasteeseensa asti, joten mistä ihmeestä heidän pitäisi edes uudestisyntyä pois?? ei kuule, väärässä olette... jokaisen ihmisen kuuluu uudestisyntyä siinä iässä kun tajuaa olevansa syntinen...


      • Itse et ole uud.synt
        fghfghdf kirjoitti:

        Itse et halua uudestisyntyä ylhäältä vaan haluat pysyä saman synnintekijänä mikä olet lapsikasteesta asti ollut...

        Lapsikaste ei uudestisynnytä vauvaa, se on aivan järjetön ajatuskin... jokainen vauva on elänyt synnitöntä elämää kasteeseensa asti, joten mistä ihmeestä heidän pitäisi edes uudestisyntyä pois?? ei kuule, väärässä olette... jokaisen ihmisen kuuluu uudestisyntyä siinä iässä kun tajuaa olevansa syntinen...

        Älä sinä uudesti syntymätön Pyhää Henkeä vailla oleva pelastumaton uudestikastaja ala aukoa kristityille päätäsi.


      • jgfjkjhh
        Itse et ole uud.synt kirjoitti:

        Älä sinä uudesti syntymätön Pyhää Henkeä vailla oleva pelastumaton uudestikastaja ala aukoa kristityille päätäsi.

        Tervemenoa kadotukseen, mua ei kiinnosta kinastella pääsin kanssa... Ja Herrakin lakkaa joskus teitäkin kutsumasta luokseen ja hylkää teidät himojenne orjiksi... Jota haluatte olla. Hylkää vanha ihmisesi ja mene kasteelle äläkä luule naurettavan valekasteesi olevan Raamatullinen.


      • Hybähyvähyvä
        jgfjkjhh kirjoitti:

        Tervemenoa kadotukseen, mua ei kiinnosta kinastella pääsin kanssa... Ja Herrakin lakkaa joskus teitäkin kutsumasta luokseen ja hylkää teidät himojenne orjiksi... Jota haluatte olla. Hylkää vanha ihmisesi ja mene kasteelle äläkä luule naurettavan valekasteesi olevan Raamatullinen.

        Uudestikastajat luulevat, että vain he ovat uudestisyntyneitä. He luulevat itse uudestisynnyttävän itsensä.

        Me Kristityt luotamme siihen lupaukseen että Herra uudestisynnyttää kasteessa. Jo vauvana saatoimme syntyä uudesti ja voimme elää siinä armossa elämämme loppuun ilman mitään omia ratkaisuja tai tunnekokemsia, vain Sanaan luottaen. Tämä kaikki on uudestikastajille kova paikka :-)


      • doordoor

        " tästä ei uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa pidä! "

        - TOUCHE!! :DDD


      • teerinka

        Vau! enpä ole nähnyt koskaan missään keskustelussa peukutettavan yhtä kommenttia 30 kertaa! Taitaa olla asiattomien viestien massapostittaja tämä uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa


      • Hyvähyvähyvä
        teerinka kirjoitti:

        Vau! enpä ole nähnyt koskaan missään keskustelussa peukutettavan yhtä kommenttia 30 kertaa! Taitaa olla asiattomien viestien massapostittaja tämä uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa

        Hieno huomio sinulta, nimi. teerinka

        En ole itsekään koskaan nähnyt noin paljon "tykkäyksiä" Ja lisää tulee koko ajan :)

        Olet täysin oikeassa, nimim. teerinka, kyseinen henkilö on asiattomien viestien massoposittaja. Hän yleensä vielä vaihtelee nimimerkkiä voidakseen eksyttää.

        Hieno että täällä kirjoittelee kristittyjäkin

        Siunausta sinulle!


      • mnhgfds
        Hybähyvähyvä kirjoitti:

        Uudestikastajat luulevat, että vain he ovat uudestisyntyneitä. He luulevat itse uudestisynnyttävän itsensä.

        Me Kristityt luotamme siihen lupaukseen että Herra uudestisynnyttää kasteessa. Jo vauvana saatoimme syntyä uudesti ja voimme elää siinä armossa elämämme loppuun ilman mitään omia ratkaisuja tai tunnekokemsia, vain Sanaan luottaen. Tämä kaikki on uudestikastajille kova paikka :-)

        nk. "herran" lupaus on eräs monista eksytyksistä.

        herra ei ole sama kuin Jumala tai/ja Jeesus vaan herra on mm. tämä jumalaksi uskottu:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        herran uskovaisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Siis Jumala on Jumala, Jeesus on Jeesus, Pyhä Henki on Pyhä Henki ja herra on herra.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
        Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.

        HERR A < > A ERRHE tarkoittaa "Jumalan erehdys/virhe". Sitä titteliä ei tunneta Sielujen Valtakunnassa. Taivasten Valtakuntaa ei nimittäin ole (Tuomaan Evankeliumi) vaan oikeaoppisesti on Sielujen Valtakunta. Piru osoittelee taivaalle missä ei ole mitään, ja tyhmä uskoo näkevänsä jotain vaikkei siellä mitään ole.

        2. Moos. 15:3 "Herra on sotamies; Herra on hänen nimensä."
        Kuka tuo hän on? Oliskohan itse pääpiru.

        Toisessa raamatussani sama asia on näin:
        3.Herra on soturi, Jahve on hänen nimensä.

        Satanisti: "Minä olen herra."
        Saatananpalvoja: "saatana on herra."

        Jumala on Jumala
        Jeesus on Jeesus
        Pyhän Henki on Pyhä Henki

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herran mielestä häneen uskovat ovat sieluttomia kuin elukat, järjettömiä ja ymmärtämättömiä ihmisten laille niinkuin elukat yleensä:
        Uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa. (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

        herra mainitseminen Jumalaan ja Jeesuksen Nimeen liitettynä on Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamista. Jumalan ja Jeesuksen asettaminen pedofiili pappien, kirkko herrojen jne kaltaisiksi on törkeää Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamista ja ivaamista.
        Raamattu on paha opettaja väärennettynä ja mm katekismus vielä pahempi....


      • ite herraasi palvele
        mnhgfds kirjoitti:

        nk. "herran" lupaus on eräs monista eksytyksistä.

        herra ei ole sama kuin Jumala tai/ja Jeesus vaan herra on mm. tämä jumalaksi uskottu:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        herran uskovaisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Siis Jumala on Jumala, Jeesus on Jeesus, Pyhä Henki on Pyhä Henki ja herra on herra.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
        Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.

        HERR A < > A ERRHE tarkoittaa "Jumalan erehdys/virhe". Sitä titteliä ei tunneta Sielujen Valtakunnassa. Taivasten Valtakuntaa ei nimittäin ole (Tuomaan Evankeliumi) vaan oikeaoppisesti on Sielujen Valtakunta. Piru osoittelee taivaalle missä ei ole mitään, ja tyhmä uskoo näkevänsä jotain vaikkei siellä mitään ole.

        2. Moos. 15:3 "Herra on sotamies; Herra on hänen nimensä."
        Kuka tuo hän on? Oliskohan itse pääpiru.

        Toisessa raamatussani sama asia on näin:
        3.Herra on soturi, Jahve on hänen nimensä.

        Satanisti: "Minä olen herra."
        Saatananpalvoja: "saatana on herra."

        Jumala on Jumala
        Jeesus on Jeesus
        Pyhän Henki on Pyhä Henki

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herran mielestä häneen uskovat ovat sieluttomia kuin elukat, järjettömiä ja ymmärtämättömiä ihmisten laille niinkuin elukat yleensä:
        Uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa. (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

        herra mainitseminen Jumalaan ja Jeesuksen Nimeen liitettynä on Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamista. Jumalan ja Jeesuksen asettaminen pedofiili pappien, kirkko herrojen jne kaltaisiksi on törkeää Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamista ja ivaamista.
        Raamattu on paha opettaja väärennettynä ja mm katekismus vielä pahempi....

        SORSA KAMULAINEN KAIKISTA PAHIN JA SEKAPÄISIN RIIVATUIN JA SAATANAA PALVELEVIN11111!!!!!


      • teerinka
        Hyvähyvähyvä kirjoitti:

        Hieno huomio sinulta, nimi. teerinka

        En ole itsekään koskaan nähnyt noin paljon "tykkäyksiä" Ja lisää tulee koko ajan :)

        Olet täysin oikeassa, nimim. teerinka, kyseinen henkilö on asiattomien viestien massoposittaja. Hän yleensä vielä vaihtelee nimimerkkiä voidakseen eksyttää.

        Hieno että täällä kirjoittelee kristittyjäkin

        Siunausta sinulle!

        Kiitos samoin sinulle! Mitä enemmän luen tämän sairaan uudestikastajan mielentuotoksia, sitä selvemmin minulle selvenee se, mikä henki hänessä on.

        Nyt jo 42 peukutusta! Tämä kertoo kai kaiken oleellisen.


      • kjhgfd
        ite herraasi palvele kirjoitti:

        SORSA KAMULAINEN KAIKISTA PAHIN JA SEKAPÄISIN RIIVATUIN JA SAATANAA PALVELEVIN11111!!!!!

        Älä lausu herrasi nimeä turhaan, herra ei jätä sitä rangaisematta joka turhaan lausuu herransa nimen.


      • fortedepunda
        teerinka kirjoitti:

        Kiitos samoin sinulle! Mitä enemmän luen tämän sairaan uudestikastajan mielentuotoksia, sitä selvemmin minulle selvenee se, mikä henki hänessä on.

        Nyt jo 42 peukutusta! Tämä kertoo kai kaiken oleellisen.

        Peikutuksilla ei tule taivaspaikkaa!

        Jeesus ei ole käskynyt kastaa ketään rikollisen kristinuskon jäsenyyteen joten tiedätte kenelle kastettuja olette!

        Kristilliset olivat/ovat Jeesuksen antaman evankeliumin kristillisiä ja heidän kasteessa ketään ei liitetä ketään jonkun uskon seurakuntaan vaan kyseessä on peseytyminen:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
        "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."
        SIIS kreikan kielen "kaste" on suomeksi myöskin PESTÄ, ja se pelastaa päivittäin tuhansia, ellei miljoonia joka päivä mm sairaalloissa hygenian hoitaminen on elin tärkeää:

        Johanneksen evankeliumi:
        13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
        13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
        13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.

        Ja kun Jeesus oli ristillä, niin hän ilmoitti ei uskossa olleelle kastamattomalle ryävärille näin:
        Luukkaan evankeliumi:
        23:43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

        Joten kreikan kielen "kaste" sana tarkoitti Jeesuksen käyttämänä peseytymistä ja Jeesus itse sen teoillaan todisti ja samalla raamatussa olevien kaste sanojen merkitykset vääriksi sillä Jeesus ei liitättänyt ketään mihinkään uskoon, lahkoon, seurakuntaan jne peseytymis rituaaleissa vaan sillä on hengellinsesti vertauksen toimiva opetus.

        MUTTA

        KASTE on kristittyjen rituaali jossa esikuvana käytetään Jeesuksen tekoja.
        Meidän tulee eroittaa toisistaan nämä kaksi eri ryhmään:

        kristityt:
        Paavalin ja sen aikaisten hallitsijoiden perustama kristillisiä vainoavien uskonnollinen järjestö joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. Harhaoppisina hahonneita tuhansiin eksyttäjien johtamiin lahkoihin.

        kristilliset:
        Jeesuksen perustamien seurakuntien jäseniä opetuslapsineen.

        Näyttöä:
        Paavali ei palvellut Jumalaa ja Jeesusta vaan oli Heidän Nimissä saatanaa palveleva eksyttäjä. Huomatkaa, että raamatun mukaan Paavali ei eroa herrastaan saanut:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Totuus tulee esiin myös siitä, että raamattu on kirjoitettu myöhemmin kuin Jeesuksen evankeliumit.
        JA JEESUS EI KÄSKENYT SAARANA PAAVALIN oppia vaan:
        Markuksen evankeliumi:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        Jumalan ja Jeesuksen evankeliumia on vielä raamatussa jäljellä, tosin osittain väärennettyinä:
        Matteuksen evankeliumissa, Markuksen evankeliumissa, Luukkaan evankeliumissa ja Johanneksen evankeliumissa.

        Joten EVANKELIUMIT eivät kuulu raamattuun vaan ne ovat kristillisten oppia. Kristityt ovat ottaneet evankeliumit eksyttäjien käyttöön ilman mitään muuta oikeutta kuin miekka oikedella!


      • mfqåegf
        fortedepunda kirjoitti:

        Peikutuksilla ei tule taivaspaikkaa!

        Jeesus ei ole käskynyt kastaa ketään rikollisen kristinuskon jäsenyyteen joten tiedätte kenelle kastettuja olette!

        Kristilliset olivat/ovat Jeesuksen antaman evankeliumin kristillisiä ja heidän kasteessa ketään ei liitetä ketään jonkun uskon seurakuntaan vaan kyseessä on peseytyminen:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
        "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."
        SIIS kreikan kielen "kaste" on suomeksi myöskin PESTÄ, ja se pelastaa päivittäin tuhansia, ellei miljoonia joka päivä mm sairaalloissa hygenian hoitaminen on elin tärkeää:

        Johanneksen evankeliumi:
        13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
        13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
        13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.

        Ja kun Jeesus oli ristillä, niin hän ilmoitti ei uskossa olleelle kastamattomalle ryävärille näin:
        Luukkaan evankeliumi:
        23:43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

        Joten kreikan kielen "kaste" sana tarkoitti Jeesuksen käyttämänä peseytymistä ja Jeesus itse sen teoillaan todisti ja samalla raamatussa olevien kaste sanojen merkitykset vääriksi sillä Jeesus ei liitättänyt ketään mihinkään uskoon, lahkoon, seurakuntaan jne peseytymis rituaaleissa vaan sillä on hengellinsesti vertauksen toimiva opetus.

        MUTTA

        KASTE on kristittyjen rituaali jossa esikuvana käytetään Jeesuksen tekoja.
        Meidän tulee eroittaa toisistaan nämä kaksi eri ryhmään:

        kristityt:
        Paavalin ja sen aikaisten hallitsijoiden perustama kristillisiä vainoavien uskonnollinen järjestö joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. Harhaoppisina hahonneita tuhansiin eksyttäjien johtamiin lahkoihin.

        kristilliset:
        Jeesuksen perustamien seurakuntien jäseniä opetuslapsineen.

        Näyttöä:
        Paavali ei palvellut Jumalaa ja Jeesusta vaan oli Heidän Nimissä saatanaa palveleva eksyttäjä. Huomatkaa, että raamatun mukaan Paavali ei eroa herrastaan saanut:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Totuus tulee esiin myös siitä, että raamattu on kirjoitettu myöhemmin kuin Jeesuksen evankeliumit.
        JA JEESUS EI KÄSKENYT SAARANA PAAVALIN oppia vaan:
        Markuksen evankeliumi:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        Jumalan ja Jeesuksen evankeliumia on vielä raamatussa jäljellä, tosin osittain väärennettyinä:
        Matteuksen evankeliumissa, Markuksen evankeliumissa, Luukkaan evankeliumissa ja Johanneksen evankeliumissa.

        Joten EVANKELIUMIT eivät kuulu raamattuun vaan ne ovat kristillisten oppia. Kristityt ovat ottaneet evankeliumit eksyttäjien käyttöön ilman mitään muuta oikeutta kuin miekka oikedella!

        Kiitos Matti Luder, asia selvä! :-)


      • eitpa
        teerinka kirjoitti:

        Kiitos samoin sinulle! Mitä enemmän luen tämän sairaan uudestikastajan mielentuotoksia, sitä selvemmin minulle selvenee se, mikä henki hänessä on.

        Nyt jo 42 peukutusta! Tämä kertoo kai kaiken oleellisen.

        Olet täysin oikeassa nimim. teerinka! Kyseinen henkilö on todella epäasasialliseten kirjoitusten mestari!


    • kauan tätä odotettii

      Kiitos sinulle Martta!

      Tänne olisi hyvä saada vakituinen luotsi siivoamaan palstaa koko ajan, koska täällä on muutamia ahkeria massapostittajia. (Sairas noitaroviotrolli etunenässä.)

      • Hei,

        Totta puhut, hyviä luotseja kaivataan aina lisää. Kannattaa siis hakea luotsin paikkaa palstalle jos tuntee olevansa oikeudenmukainen ja puolueeton viilipytty. Hyvä luotsi huomataan myös aktiivisesta, korkeatasoisesta keskustelusta.

        Luotsiksi hyväksytään luotettavat ja reilut ihmiset, joista paistaa läpi halu auttaa palstaa ja kuten sanottua, sellaisia ihmisiä tarvitaan aina. :) Hakemuksia vaan Ylläpidolle, jos yhtään tuntui että voisi olla halua ja mahdollisuuksia keskustelun luotsaamiseksi.

        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito - Martta


      • suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Totta puhut, hyviä luotseja kaivataan aina lisää. Kannattaa siis hakea luotsin paikkaa palstalle jos tuntee olevansa oikeudenmukainen ja puolueeton viilipytty. Hyvä luotsi huomataan myös aktiivisesta, korkeatasoisesta keskustelusta.

        Luotsiksi hyväksytään luotettavat ja reilut ihmiset, joista paistaa läpi halu auttaa palstaa ja kuten sanottua, sellaisia ihmisiä tarvitaan aina. :) Hakemuksia vaan Ylläpidolle, jos yhtään tuntui että voisi olla halua ja mahdollisuuksia keskustelun luotsaamiseksi.

        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito - Martta

        Ja siis vielä lisäys edelliseen, että eri mieltä saa olla - jopa niin että joku voi siitä pahoittaa mielensä. Saa myös puhua asian vierestä ja olla hämmentävä. Mutta säännöissä mainittu keskustelun asiattomuus on nimittelyä, räyhäämistä, riitelyä ja selvää kiusaamista. Sellainen keskustelu ei kuulu millekään palstalle.

        Noitaroviotrolleillakin on siis lupa keskustella, se on osa vapautta josta maamme nauttii. Kunhan se on keskustelua, eikä sotaa muita palstalaisia vastaan.

        Tullaan toimeen kaikki niin keskusteleminenkin on mukavampaa.

        Muistakaa antaa kaikille tilaa!

        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito - Martta


      • Ootellaan
        suomi24 kirjoitti:

        Ja siis vielä lisäys edelliseen, että eri mieltä saa olla - jopa niin että joku voi siitä pahoittaa mielensä. Saa myös puhua asian vierestä ja olla hämmentävä. Mutta säännöissä mainittu keskustelun asiattomuus on nimittelyä, räyhäämistä, riitelyä ja selvää kiusaamista. Sellainen keskustelu ei kuulu millekään palstalle.

        Noitaroviotrolleillakin on siis lupa keskustella, se on osa vapautta josta maamme nauttii. Kunhan se on keskustelua, eikä sotaa muita palstalaisia vastaan.

        Tullaan toimeen kaikki niin keskusteleminenkin on mukavampaa.

        Muistakaa antaa kaikille tilaa!

        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito - Martta

        Hyrynsalmen sivujen putsausta tämän saman henkilön EH on hyvä, homo, ymm ymm. Ollut sivujen terorisoija jo liian kauan. Kiitoksia jo etukäteen.


      • jhgfdr
        suomi24 kirjoitti:

        Ja siis vielä lisäys edelliseen, että eri mieltä saa olla - jopa niin että joku voi siitä pahoittaa mielensä. Saa myös puhua asian vierestä ja olla hämmentävä. Mutta säännöissä mainittu keskustelun asiattomuus on nimittelyä, räyhäämistä, riitelyä ja selvää kiusaamista. Sellainen keskustelu ei kuulu millekään palstalle.

        Noitaroviotrolleillakin on siis lupa keskustella, se on osa vapautta josta maamme nauttii. Kunhan se on keskustelua, eikä sotaa muita palstalaisia vastaan.

        Tullaan toimeen kaikki niin keskusteleminenkin on mukavampaa.

        Muistakaa antaa kaikille tilaa!

        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito - Martta

        Suomi24 Ylläpito - Martta kirjoitti:
        "Saa myös puhua asian vierestä ja olla hämmentävä. Mutta säännöissä mainittu keskustelun asiattomuus on nimittelyä, räyhäämistä, riitelyä ja selvää kiusaamista. Sellainen keskustelu ei kuulu millekään palstalle. "

        Mutta hulluksi haukkumiset, kunnian loukkaukset, keskusteluun osaa ottamattomien syyllistämiset, väärän todistuksen antamiset jne sallit, NIINKÖ?
        Niin täällä käytännössä toimitaan.


      • _å_Å_å_
        jhgfdr kirjoitti:

        Suomi24 Ylläpito - Martta kirjoitti:
        "Saa myös puhua asian vierestä ja olla hämmentävä. Mutta säännöissä mainittu keskustelun asiattomuus on nimittelyä, räyhäämistä, riitelyä ja selvää kiusaamista. Sellainen keskustelu ei kuulu millekään palstalle. "

        Mutta hulluksi haukkumiset, kunnian loukkaukset, keskusteluun osaa ottamattomien syyllistämiset, väärän todistuksen antamiset jne sallit, NIINKÖ?
        Niin täällä käytännössä toimitaan.

        Lopeta trollailusi, niin nuokin loppuvat.


    • lopen kyllästynyt

      Vaikka ilmoittaa asiattomista viesteistä niitä EI poisteta. On todella törkeitä herjauksia, kunnianloukkauksia. Eri sanamuodoin huoritellaan, homotellaan, haukutaan vammaisiksi ym ym yms ja paljon!
      Mutta ei enää jaksa ja viitsi ilmoitella kun mitään ei kuitenkaan ylläpidon puolesta tehdä.

      • lopen kyllästynyt

        Niin ja ei se teidän mainostajille ainakaan hyväksi ole, nuo törkeät kirjoitukset. Mukavat, siistit ja hyvät keskustelut toisivat enempi lukijoita/kirjoittajia/mainostajia!


    • Lisää tarvitaan

      Noitaroviotyyppi on postannut jo paljon lisää massapostauksiaan.

      • lkjhgftdre

        Niin, ne noitarovio rikollisuuden tukejit enimmäkseen tekee noin.
        En ymmärrä, kuinka ihminen voi olla niin uskontunnustuksen kaltainen, ymmärtämätön, ettei tunne herraansa tekojen ja teettämisien perusteilla.
        Jumalan Valtakunnan kaltainen ei ole niin "sokea" mutta sellaiseksi eksyttäjät kouluttaa aivopesu opeillaan.... mm uskontunnusta hokien kunnen on sellainen mitä eksytettynä haluaa olla:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'


    • loisto juttu

      Hyvä homma, että Matti Luderin viestejä on tänäänkin saatu paljon puhdistettua pois täältä!

      • jepapejjep

        Voi ihanuutta!!!


    • kiitos modet

      Kiitos siitä, että tänäänkin on noitaroviohäirikkötrollin viestejä poistettu jo ainakin 50 kpl. Bannata saisitte sen, kun se vain häiriköi jatkuvasti. Ihan sairasta sen touhu.

    • Rauhaa!

      suomi24 ylläpito, Martta.

      Ei ole oikein , että poistatte raamatulliset viestit, joilla yritämme ohjata eksyneitä Jumalan armon ja totuuden tielle, ja annatte lapsikasteviestien olla eksyttämässä ihmisiä.
      Kirkon opetukset ovat kaikilta osin harhaoppia ja erittäin pahaa eksytystä. Ne kaikki pitäisi aina poistaa.
      Lapsikasteen puolustajat tuovat aina riitaa palstalle. He uhoavat oikeita kristittyjä vastaan nimittelemällä "uudestikastajiksi" yms.

      Riidan aiheuttajien viestit pitää siis poistaa.

      • mene pois jos et kes

        Tämä on suomi24 ei mikään Netmission.

        Täällä on sallittu kaikki mielipiteet. Ei vain ne, joita uudestikastaja oikeiksi luulee.


    • kjhgfd

      En ole uudesti kastaja mutta Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien sekä Suomen Lain mukaan krijoitteleva ja sen vuoksi bannattu!
      Se todistaa tarkalleen mitä uskot, siis USKOT uskomuksineen ovat ja samalla Suomi24:n asennoituminen tulee esille nk. luotsienkin toimesta, etenkin niiden luotsien jotka johtaa asenteilleen laumaansa.

    • Oikein kastettu!

      Todistettu on vuosikausia jatkunut herjaaminen ja nimittely Raamatun opetuksia kunnioittavia kohtaan. Luterilaiset vääristävät tietoisesti valhetellen pyhiä kirjoituksia.
      Sylilasten kaste ei ole koskaan ollut raamatullinen, koska Raamatussa ei ole vähäisintäkään mainintaa, että joku olisi kastettu lapsena! Jokaisessa kastetapauksessa kerrotaan nimenomaan, että kasteelle tulevat ensin kuulivat sanan ja tulivat uskoon.

      Uskoon tulleen kristillinen upotuskaste vedessä Jeesuksen nimeen ei ole uudestikaste, vaan ensimmäinen ja viimeinen kristillinen kaste, "yksi kaste".

      • gjhgfd

        "yksi kaste" EI OLE Jeesuksen antama oppia joten ole kiltti ja opeta oppejasi herrasi nimissä!
        Jeesuksen Nimessä Jeesusta herajaten ei tule opettaa herran/herrojen oppeja!

        Markuksen evankeliumi:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."


      • Oiken kasteen saanut

        "Sylilasten kaste ei ole koskaan ollut raamatullinen, koska Raamatussa ei ole vähäisintäkään mainintaa"
        TÄSSÄKÖ teidät perustelune ovat?? Jos Raamatussa ei ole esimerkkiä jostakin tapauksesta, niin se ei ole raamatullista. Raamatussa kukaan ei syö suklaata, onko siis suklaansyöminen epäratullista??

        Heikoilla ovat uudestikastajat Raamatun selitykensä kanssa. Uskoon tulleen kristillinen kaste vedessä ON uudestikaste, jos henkilö on aiemmin kastettu.


      • mathetes
        Oiken kasteen saanut kirjoitti:

        "Sylilasten kaste ei ole koskaan ollut raamatullinen, koska Raamatussa ei ole vähäisintäkään mainintaa"
        TÄSSÄKÖ teidät perustelune ovat?? Jos Raamatussa ei ole esimerkkiä jostakin tapauksesta, niin se ei ole raamatullista. Raamatussa kukaan ei syö suklaata, onko siis suklaansyöminen epäratullista??

        Heikoilla ovat uudestikastajat Raamatun selitykensä kanssa. Uskoon tulleen kristillinen kaste vedessä ON uudestikaste, jos henkilö on aiemmin kastettu.

        Vastaus sinulle - "oikean kasteen saanut"!

        Joku kirjoitti näin:
        >>"Sylilasten kaste ei ole koskaan ollut raamatullinen, koska Raamatussa ei ole vähäisintäkään mainintaa"


      • hgfdr
        mathetes kirjoitti:

        Vastaus sinulle - "oikean kasteen saanut"!

        Joku kirjoitti näin:
        >>"Sylilasten kaste ei ole koskaan ollut raamatullinen, koska Raamatussa ei ole vähäisintäkään mainintaa"

        mathetes, kirjoitit:
        Raamattu on uskovan ihmisen hengellisen opin ja ojennuksen ohjenuora ja sitä tulee seurata, ja sen ilmoittamassa tekstissä ei ole sanallakaan mainittu lapsikasteen toimesta, joka siis puuttumisellaan kertoo selvää kieltään siitä, ettei lapsikasteen opetusta tule opettaa, koska Raamatun sana itsessään ei sellaiseen opinmuotoon yhdy! Lapsikasteoppi on katolisen kirkon perua luterilaiseen kirkkoon ja muihinkin lapsiakastaviin kirkkokuntiin!
        ####
        Väärennetty raamattu on todellainen uskovaisilleen hengellinen eksyttäjä. Siinä olevat Paavalin, Jesajan jne tekstit eivät ole oppia jota Jeesus käski saaranata:
        Markuksen evankeliumi:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        Jumalan ja Jeesuksen evankeliumia on vielä raamatussa jäljellä, tosin osittain väärennettyinä: -Matteuksen evankeliumista -Markuksen evankeliumista -Luukkaan evankeliumista ja -Johanneksen evankeliumista

        Tavallasi syytät raamattua rikollisen kristinuskon uskovaisten tekemistä rikoksista uskovaisten hengellisyyden oppikirjana ja olet oikeassa!
        Unohdat edelleen selvän toduuden kasteesta; mm lapsikasteesta! Jeesus ei ole raamatun EVANKELIUMIEN mukaan käskenyt ketään kastaa lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen rikollisuuteen!
        Joten, se lapsikaste rituaalissa tehdään rikos ja siitä on Jeesus raamatussa myllynkivi opillaan opetttanut.

        Se, mikä on satoja miljoonia ihmisiä, pikku lapsiakin tappaneen rikollisuuden "perua" ei tarkoita että se on Jumalallisuutta!
        Asenteesi kertoo rikollisuudesta samaa asenteellisuutta kuten Paavikin jolista siitä, että pedofiili rikollisuus on kirkkon sisäinen asia ja niin ei ole! Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä toimiva rikollisuus on saatanallisuuden rikollisuutta. Vai mitä mieltä olet?

        Käytät apostolien tekstejä tukena ajatuksillesi ilmeisesti ymmärtämättä, ettei ne ole EVANKELIUMIA joita Jeesus käski saaranata. Nuo, mainitsemasi tekstit sopii ilmeisesti hyvin Jeesuksen Nimessä Jeesuksen oppien kieltämiseen!
        Siis raamatun UT:n teksteihin EI TODELLISUUDESSA KUULU EVANKELIUMIT vaan ne ovat rikollisen kristinuskon omia oppeja samalla tavalla kuin katekismus jne kirjallisuus. Jokaainen ihminen tietää, että "testamentti" annetaan ennen kuolemaa eikä kuoleman jälkeen JOTEN uusi testamentti on Paavalin (yhtenä rikollisen kristinuskon perustajana) perustajien omaa oppia jossa Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen eksytetään palvelemaan herra jumalaa/jumalia (maailman yli 3500 rikollisen kristinuskon lahkoissa).
        Ja emmen saa unohtaa kahta tärkeää asiaa...

        1/ Jeesus ei ollut uskossa eika kristitty
        2/ kristityt ovat Paavalin ja sen aikaisten hallitsijoiden perustamien seurakuntien uskovaisia
        ja
        kristilliset ovat Jeesuksen perustamien seurakuntien opetuslapsia ja Jeesuksen seuraajia.
        Siis kristinuskolla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia.

        Totta, "uskovaisten ohjenuora"
        mutta ei
        Jumalaa ja Jeesusta seuraavien "ohjenuora" sillä Jumalan ja Jeesuksen seurakunnissa ei ole esimerkliksi omia uskovaisia tappaneita, tapattaneita, raiskanneita jne rikollisia eikä tietysti Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä herra jumalan/jumalien oppeja opettavia.


      • oikein kasteen saanu
        mathetes kirjoitti:

        Vastaus sinulle - "oikean kasteen saanut"!

        Joku kirjoitti näin:
        >>"Sylilasten kaste ei ole koskaan ollut raamatullinen, koska Raamatussa ei ole vähäisintäkään mainintaa"

        Vastaus sinulle - Mathetes

        " Se ettei Raamatun sanassa ole lapsikasteesta mainittu sanaakaan on juuri riittävä perustelu sille, ettei lapsikastetta ole Raamatussa mainittu lapsikasteen opetukseksi!"
        Se on siellä vesiselvänä. Kristus itse käski kastaa kaikki kansat. Eivätkö lapset kuulu kansoihin? Pietarii vahvisti tämän Apt.:ssa. Kristus kehoitti tuomaan lapsia luokeen, ja Kristuksen luo tullaan nimenomaan kasteessa. Selvät ovat Raamatun perusteet lapsikasteelle. Niin selvät ettei ole ERIKSEEN tarvinnut mainita että kastakaa lapsetkin, muuta kuin nuo Pietarin sanat.

        Sinun kannattamasi uudestikaste on 1600-luvulla keksittyä harhaa. Sitä ennen sitä ei ole ollut. Seurakunta on apostolien päivistä lähtien kastanut niin lapsia kuin aikuisiakin. Vasta myöhemmin on tämä harha ilmennut, jonka mukaan kaste on ihmisen kuuliauuden teko.

        Toki saat tuoda Raamatusta uudestikasteen jakeet jos sellaisen löydät? Itse en ole YHTÄÄN Raamatun kohtaa löytänyt jossa kehoitetaan kastamaan uudestaan, tai pidetään kastetta ihmisen tekona. Kasteen armoluonne tulee esille Raamatusta kauttaaltaan, jo VT:ssä se näkyy. Minä luotan enemmän Raamatun Sanaan ja lakuseurakunnan toimintaan kun nykypäivän uudestikastajiin.

        Raamattu on todella ainoa ohjenuora, muuta ei tarvi. Ja Raamattu asettaa lapsikasteen, siinä missä aikuiskasteenkin. Uudestikasteesta se ei puhu mitään. Kaste on Jumalan teko, joten kastettavan iällä ei ole väliä.

        Siunausta ja Kristusvaloa sinullekin!


      • jhgfds
        oikein kasteen saanu kirjoitti:

        Vastaus sinulle - Mathetes

        " Se ettei Raamatun sanassa ole lapsikasteesta mainittu sanaakaan on juuri riittävä perustelu sille, ettei lapsikastetta ole Raamatussa mainittu lapsikasteen opetukseksi!"
        Se on siellä vesiselvänä. Kristus itse käski kastaa kaikki kansat. Eivätkö lapset kuulu kansoihin? Pietarii vahvisti tämän Apt.:ssa. Kristus kehoitti tuomaan lapsia luokeen, ja Kristuksen luo tullaan nimenomaan kasteessa. Selvät ovat Raamatun perusteet lapsikasteelle. Niin selvät ettei ole ERIKSEEN tarvinnut mainita että kastakaa lapsetkin, muuta kuin nuo Pietarin sanat.

        Sinun kannattamasi uudestikaste on 1600-luvulla keksittyä harhaa. Sitä ennen sitä ei ole ollut. Seurakunta on apostolien päivistä lähtien kastanut niin lapsia kuin aikuisiakin. Vasta myöhemmin on tämä harha ilmennut, jonka mukaan kaste on ihmisen kuuliauuden teko.

        Toki saat tuoda Raamatusta uudestikasteen jakeet jos sellaisen löydät? Itse en ole YHTÄÄN Raamatun kohtaa löytänyt jossa kehoitetaan kastamaan uudestaan, tai pidetään kastetta ihmisen tekona. Kasteen armoluonne tulee esille Raamatusta kauttaaltaan, jo VT:ssä se näkyy. Minä luotan enemmän Raamatun Sanaan ja lakuseurakunnan toimintaan kun nykypäivän uudestikastajiin.

        Raamattu on todella ainoa ohjenuora, muuta ei tarvi. Ja Raamattu asettaa lapsikasteen, siinä missä aikuiskasteenkin. Uudestikasteesta se ei puhu mitään. Kaste on Jumalan teko, joten kastettavan iällä ei ole väliä.

        Siunausta ja Kristusvaloa sinullekin!

        "Raamattu on todella ainoa ohjenuora, muuta ei tarvi. Ja Raamattu asettaa lapsikasteen, siinä missä aikuiskasteenkin. Uudestikasteesta se ei puhu mitään. Kaste on Jumalan teko, joten kastettavan iällä ei ole väliä."

        Väärennetty raamattu Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten on todellakin tehokas eksytyksien "miekka."
        Edelleen on Jeesuksen antaman tiedon Jumalallisuuden totuus se, ettei ketään ihmistä, pieniä lapsiakaan tule kastaa lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden uskovaisiksi jäseniksi koulutettavaksi uhreiksi, rikollisuuden tukijoiksi jopa rikollisiksi.
        Joten jokaisen uskovaisen tulee oppia ymmärtämään ettei ole Jumalan ja Jeesuksen palvelija vaan Heidän Nimissä saatanaa palveleva ja sitä herraa jumaloiva eksytetty rikollisuuden tukija. Palvelkaa herraanne sen omalla nimellä!


    • missä viihdyt

      Millaisia viihdyttää evankeliumien tietoja puolustavien faktojen poistamiset?

      Jeesus ei ole käskenyt kastaa ketään ihmistä, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden uskovaisiksi.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe