Ovechkin mediassa;

MrJuha82

Aiomme hakata Suomen kuten teimme Talvisodassa!
Suomalaiset urheilussa luusereita.
Murskaamme heijät henkisesti jo ennen peliä.
Näin sanoi Ovechkin mediassa.

Pelaa selvästi henkistä sodankäyntiä joka kuuluu urheiluun.
Tässä punnitaan Leijonien kantti.
Asia on verisen vakava sillä veikkaan että Suomi voi kaatua Ovechkinin sanoihin, koska historia toistaa itseään.
Isompi syö pienemmän.
Suomalaisen mentaliteetin tuntien, olemme heikoilla itsevarmoja individualisteja vastaan.

Suomi voisi kuitenki nöyryyttää Venäjää tiukalla kamppailupelaamisella, fyysisyydellä ja vastaiskuilla, mutta pahaa pelkään että Suomi on lyöty jo Ovyn sanoihin, sillä onhan se nähty tää meijän heikko henkinen puoli arvokisoissa.

Toivottavasti oon väärässä.

Ei muuta kuin Venäjän kaatoon!!!

Yksi asia missä voisimme tulla paremmaksi, on nimenomaan henkinen puoli.
Myös pelaajatuotannossa pitäisi tulla lisää Aaltosia ja Selänteitä, jotka yksilötaidoiltaan kovia.
Toki aina Leinonat tunnetaan joukkuepelaamisesta.
Sitä ei saa unohtaa.

Mut tää henkisen puolen merkituys on tullu liian usein esille Suomalaisilla.
Tänäänki Markus Sandell ajoi ulos eka kierroksella Alppihiihdossa.

6

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82

      HIENO päivä Suomalaisilta.
      Nyt tuli venymistä tiukoissa paikoissa.

    • okihoki

      Jääkiekkoleijonien henkinen kantti on parantunut viime vuosina ja nuorissa tulokkaissa on sitä yksilötaitoakin, kuten MG, Vats, Barkov, Määttä, Salminen.. ja vähän vanhemmissa Lehterä, Konna, Aaltonen..
      Talvisodalla suomalaisten murtaminen nyt olisi yksi vitsi.

    • Sir.Tiede

      Oliko vastaveto sille kun joku Suomalainen oli ilmoittanut Venäjän medialle kisojen alussa että Suomi haluaa kohdata Venäjän. On ensikertaa aistittavissa että Venäjällä on jääkiekossa Suomitrauma.

      Venäjä ei ollut aivan parhaimillaan kisoissa, paineet niskassa hieman liian suuret. Venäläiset murskasivat itse itsensä henkisesti jo ennen pelejä.

    • lkhgtre

      Tilastollisesti Venäjä on yksi parhaita vastustajia Suomelle, kuten myös yllättäen Ruotsi. Vaikka kumpikin on kiistatta parempi jääkiekko maa, on Suomi voittanut keskinäisiä kamppailuita enemmän viime vuosina. Suomalaiset tuntuvat syttyvän noihin otteluihin. Pahoja vastustajia on Usa, Kanada ja tsekki.

    • Anonyymi

      Arshavin ja Kirilenko tienaa enemmän kuin Povetchkin The east king of the kendo

      • Anonyymi

        Olen avauspostaaja ja kysyn nyt ; onko totta että ovechkin on vladimir putinin puolella? Oon kuullut että on. Tietenkin erittäin huolestuttava asia jos on putinin tukija.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe