Mistä voi johtua,ettei kommentointi iltasanomien sivulle onnistu

1+2=?

Iltasanomien sivulle kommentointi ei onnistu, "lainaa" tai "kirjoita kommentti"-linkeistä ei tapahdu mitään, muu toimii osuudessa.
Tämä on ollut pitkään, ehkä vuoden jo. Ei vaikuta asiaan, onko selain Firefox vai Explorer. Suojana käytössä on Avast! Antivirus ja Windowsin palomuuri.

Muilla sivuilla, esim vastaavissa kommentointiosuuksissa, ei ole esiintynyt ongelmia. Siksi onkin yhä vaikeampaa ymmärtää missä vika.

32

2461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+2=?

      Kokeilin nyt Chromella, mutta sama juttu

    • ei_yhteisöllistä

      Käytän Chromea ja olen katsellut sillä Metro-lehteä. Nyt Metro on jotenkin uudistunut, niin en enää näe siellä ihmisten kommentteja ollenkaan. Kuvan kohdalla näkyy esim 16 kommenttia, mutta kun klikkaan kuvaa/uutista, ei siellä ole kuin pelkkä kuva tai se uutinen. Ehdin nähdä jonkun jutun tästä uudistukessta, että Metro tunnistaa laitteen ja antaa automatic sille sopivan alustan, niin luuleko se nyt tätä läppäriäni vaikka puhelimeksi tms? Koneessa win 8.1.

      • hvhv<adfc

        Laita linkki missä näet 16 kommenttia, kun en mistään löydä yhtäkään...


    • ei_yhteisöllistä

      http://www.metro.fi/

      Tällä hetkellä vaikka tuossa "Aleksanterinkatua uhkaa näivettyminen" näkyy kuvan ylälaidassa puhekuplan kohdalla numero 35, niin eikö se tarkoita 35 kommenttia? Varmaan, mutta ei niitä näe missään? Sitten kun uutista klikkaa, niin siellä kuvan kohdalla ei olekaan enää yhtään kommenttia :)Enkä näe niitä loppuja kuviakaan missään, tässäkin uutisessa niitä pitäisi olla enemmän kuin yksi.

      • hvhv<adfc

        Operalla näytti kaikki kommentitkin tuosta, mutta Foxilla ei saanut millään näkymään vaikka NoScriptistä salli kaikki mahdolliset. Ainoastaan viestien lukumäärän sai näkyviin, mitä aikaisemmin ei näkynyt. Molemmissa Ghostery estää kaikki evästeet.
        Mystinen juttu ja on siis Metron fibaus.
        http://www.metro.fi/uutiset/a1387800594978


      • ei_yhteisöllistä
        hvhv<adfc kirjoitti:

        Operalla näytti kaikki kommentitkin tuosta, mutta Foxilla ei saanut millään näkymään vaikka NoScriptistä salli kaikki mahdolliset. Ainoastaan viestien lukumäärän sai näkyviin, mitä aikaisemmin ei näkynyt. Molemmissa Ghostery estää kaikki evästeet.
        Mystinen juttu ja on siis Metron fibaus.
        http://www.metro.fi/uutiset/a1387800594978

        Kokeilin IEllä ja kommentit näkyy siinä, eli Chromella ei toimi. En vaan halua IEtä käyttää, niin olkoon sitten Metro lukematta. Harmittaa, koska olen tykännyt siitä :( Täytyy joskus kokeilla, onko lähteny toimimaan...


      • hvhv<adfc
        ei_yhteisöllistä kirjoitti:

        Kokeilin IEllä ja kommentit näkyy siinä, eli Chromella ei toimi. En vaan halua IEtä käyttää, niin olkoon sitten Metro lukematta. Harmittaa, koska olen tykännyt siitä :( Täytyy joskus kokeilla, onko lähteny toimimaan...

        Eiköhän ne pian huomaa sen, että ei toimi tietyillä selaimilla...
        Voisit lähettää kommentin johonkin uutiseen ja kertoa myös tuon toimimattomuuden. Toimitus lukee kaikki kommentit kuitenkin.


    • Tarkoittaa juurikin niiden määrtä.

      Ja nyt kun testasin Chromella niin sama homma. Yhtään kommenttia ei näy vaikka niitä on kirjoitushetkellä 47.

      Ongelma tosin korjaantui kun otin Adblockin pois päältä tältä sivulta. Nyt näkyy kommentit.

      • ei_yhteisöllistä

        Kiitos! Adblockista se johtui, en edes tajunnut kokeilla kun muut vastaavat lehtien sivut toimivat ihan hyvin, iltikset sun muut.


    • 1+2?

      Nyt toimii Iltasanomien sivuille kommentointi taas normaaliin tapaan, pitkästä aikaa. En tiedä mistä syystä, mutta pääasia että toimii taas

      • tdfgdgfdgfd

        Itselläni ei toimi, joten jos joku tietää syyn niin voi sanoa. Ei toimi Chrome, eikä Firefox. Käytössä on Mac, jossa snow leopard käyttis.


    • öwpoeubtåpo29uwe

      Olen lukemattomat kerrat naputtanut epätoivoisena sitä Lainaa-linkkiä, kun olisi ollut ihan pakko vastata johonkin typerään kommenttiin, mutta mitään ei vain tapahdu. Mikä siinä voi olla, että vuodesta toiseen sama ongelma, eivätkä muka saa korjattua? Olen varma, että lehti tekee sen tahallaan, koska ei enää halua uusia kommentteja tiettyihin juttuihin.

    • säälittävää

      lähes joka kerta kun olen kyseisessä lehdessä kommentoinut johonkin juttuun , niin kommenttiani ei ole julkaistu . ehkä joku suuri tarkastaja katsoo ettei kommenttejani tarvitse julkaista , syystä tai toisesta . no , kaveri on varmasti uransa huipulla . antaa päteä , jos saa siitä nautintoa .

    • Ilpo M

      Joo, niukkaa on Ilta-Sanomissa juttujen julkaisu. Itekkin vissiin kymmenisen turinaa laittanu ja tainu yksi jopa seulan läpäistä. En todellakaan tiedä mistä syystä loput on jätetty julkaisematta. Jutut on olleet mielestäni ihan asiallisia.

      Noh, samat uutiset näkee muualtakin joten jätin koko Ilta-Sanomien lukemisen...

      • Testattu. On

        Ko lehden toimitus on täynnä vihervasemmistolaisia ituhippejä, joten kaikki heidän maailmankuvaansa (= tulkaa tänne kaikki persaukiset, kieli- ja ammattitaidottomat makaamaan. Me elätetään teidät kaikki) kritisoiva sensuroidaan.


      • helevetti.
        Testattu. On kirjoitti:

        Ko lehden toimitus on täynnä vihervasemmistolaisia ituhippejä, joten kaikki heidän maailmankuvaansa (= tulkaa tänne kaikki persaukiset, kieli- ja ammattitaidottomat makaamaan. Me elätetään teidät kaikki) kritisoiva sensuroidaan.

        Vhoi vìttu mikä ääliö.


      • Vhoi vhoi
        helevetti. kirjoitti:

        Vhoi vìttu mikä ääliö.

        Kappas vaan. Yksi löysi tiensä tännekin kommentoimaan.


      • Anonyymi
        Testattu. On kirjoitti:

        Ko lehden toimitus on täynnä vihervasemmistolaisia ituhippejä, joten kaikki heidän maailmankuvaansa (= tulkaa tänne kaikki persaukiset, kieli- ja ammattitaidottomat makaamaan. Me elätetään teidät kaikki) kritisoiva sensuroidaan.

        Olen täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä.

        Minä olen samaa mieltä. Iltasanomat saattaa bannata asiallisiakin kommentteja. Edes peukuttamaan ei pysty. Peukun väri muuttuu, mutta ei likumäärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä. Iltasanomat saattaa bannata asiallisiakin kommentteja. Edes peukuttamaan ei pysty. Peukun väri muuttuu, mutta ei likumäärä.

        …lukumäärä.


    • refdsfdsfd

      Ilta-sanomat ovat rajoittaneet lähiaikoina todella paljon juttujen kommentointia. Tuntuu, että jos kyseessä on joku ulkomainen ryhmä niin kommentit ovat automaattisesti pois käytöstä. Esimerkiksi uutista siitä, että kiinalaiset eivät tykkää Oltermannista ei voinut kommentoida lainkaan.

      • Merirosvoja ja terro

        Nämä vihervasurihyysärit eivät kirjoita edes omalla nimellään, vaan piiloutuvat toimitus -nimen taakse. Säälittävää.


      • Kklkkk
        Merirosvoja ja terro kirjoitti:

        Nämä vihervasurihyysärit eivät kirjoita edes omalla nimellään, vaan piiloutuvat toimitus -nimen taakse. Säälittävää.

        Johtuu siittä ettei tyhmät persut pääsis kommentoimaan ettei kommentit valuisi puuttinin laariin.
        Sentakia on poistettu


      • wituiksmenee
        Kklkkk kirjoitti:

        Johtuu siittä ettei tyhmät persut pääsis kommentoimaan ettei kommentit valuisi puuttinin laariin.
        Sentakia on poistettu

        Sensuuri on sensuuri on sensuuri.
        Historia on opettanut mihin se johtaa.
        Ihme kyllä esim. Uusi Suomi antaa palstaa kaikenlaisille mielipiteille.


      • Anonyymi
        wituiksmenee kirjoitti:

        Sensuuri on sensuuri on sensuuri.
        Historia on opettanut mihin se johtaa.
        Ihme kyllä esim. Uusi Suomi antaa palstaa kaikenlaisille mielipiteille.

        Iltalehti julkaisee asialliset kommentit, sellaisetkin joita IltaSanomat eivät julkaise. Ilta sanomat hyssyttelee hyvätkin kommentit pois.


    • SeSananvapaudesta

      Meitä ohjaillaan. Kommentointi ei mahdollista jos uutisen aihe on ajankohtainen, arka ja jos se vähänkään liittyy ns. ulkomaalaisiin, jos ymmärrätte mitä tarkoitan...

    • Anonyymi

      Minä en saa ja kommentointeja eteenpäin, ilmoittaa punainen teksti ”yritä myöhemmin uudestaan”. No ei ole onnistunut kahteen päivään. Mikään kommennti
      , mihinkää aiheeseen.
      Ei toimi edes palaute, ilmoittaa samaa tekstiä.
      Olisin kysynyt sieltä syytä, miksi ei toimi.
      Taitaa olla edessä siirtymnen iltalehden lukijaksi.

      • Anonyymi

        Tyhjennä selaimesi cache. Se voi joskus aiheuttaa juurikin tuon tyyppistä juntturointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjennä selaimesi cache. Se voi joskus aiheuttaa juurikin tuon tyyppistä juntturointia.

        Ei auta mikään tyhjennys. sama vika täälläkin.


    • Anonyymi

      Trollaatko sielläkin?

    • Anonyymi

      vähän siellä sun täällä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe