Takuuhuudon osta heti juttu?

EI UUDISTUKSELLE!

En ole nyt tuon osta heti jutun tulon jälkeen uskaltanut huutaa mitään. Ihan idiootti uudistus! Huutoja on vielä jäljellä ja kait ne olisi pois tuhlattava, mutta en haluaisi hukkaan huutoja silti heittää. On vain tosi kurjaa, kun ei voi mitenkään tietää ostaako joku sitten juuri sen kohteen, mitä käyn huutamaan. Tosi kiva jos olen huutanut kohdetta vaikka muutaman sata huutoa ja sitten joku saa päähänsä ostaa sen heti. Tämä ostaja vie sitten tuotteen ja sinne meni minun huudot!!! Pilalle meni viimeinenkin hyvä huutopaikka!!!

75

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lue ohjeet

      Ei se noin mene. Ihan sama vaikka joku ostais sen sun huutamas tuotteen. Ei se sun huutamiseen vaikuta.

      • EI UUDISTUKSELLE!

        Kuuleppas nyt. Olen käyttänyt huutonettiä paljon ja siellä on ollut tuo osta heti juttu jo iät ja ajat. Tiedän kyllä miten se toimii ilman ohjeiden lukuja. En ole mikään tyhmä. Jos joku ostaa tuotteen heti niin silloin se saa tuotteen ja ei auta vaikka sinulla olisi korkein huuto. Huutaminen on silloin ollut turhaa. Huutonetissä huutaminen ei vain maksa mitään, mutta Takuuhuudossa maksaa ja ei ole reilua jos maksetut huudot menevät hukkaan kun joku ostaa tuotteen heti. Ymmärsitkö???


      • 16+9
        EI UUDISTUKSELLE! kirjoitti:

        Kuuleppas nyt. Olen käyttänyt huutonettiä paljon ja siellä on ollut tuo osta heti juttu jo iät ja ajat. Tiedän kyllä miten se toimii ilman ohjeiden lukuja. En ole mikään tyhmä. Jos joku ostaa tuotteen heti niin silloin se saa tuotteen ja ei auta vaikka sinulla olisi korkein huuto. Huutaminen on silloin ollut turhaa. Huutonetissä huutaminen ei vain maksa mitään, mutta Takuuhuudossa maksaa ja ei ole reilua jos maksetut huudot menevät hukkaan kun joku ostaa tuotteen heti. Ymmärsitkö???

        Lueppas vielä ohjeet uudelleen,niin asia selkenee, Mutta kerron lyhyesti.

        Jos huudat haluamaasi tuotetta ja sulle ei jää tuote voit itsekkin lunastaa kohteen sillä lunastushinnalla ja saat käyttämäsi huudot takaisin,mitä olet siihen kohteeseen käyttänyt

        Tuotteita voi ostaa kukavaan ilman huutamistakin mutta se ei vaikuta siihen huutokohteeseen jos ei ole erikseen ilmoitettu että tuotetta on rajallisesti.

        Tätä ei voi verrata huutonettiin koska siellä on yleensä 1 ainoa tuote huudettavana


      • 11+6
        16+9 kirjoitti:

        Lueppas vielä ohjeet uudelleen,niin asia selkenee, Mutta kerron lyhyesti.

        Jos huudat haluamaasi tuotetta ja sulle ei jää tuote voit itsekkin lunastaa kohteen sillä lunastushinnalla ja saat käyttämäsi huudot takaisin,mitä olet siihen kohteeseen käyttänyt

        Tuotteita voi ostaa kukavaan ilman huutamistakin mutta se ei vaikuta siihen huutokohteeseen jos ei ole erikseen ilmoitettu että tuotetta on rajallisesti.

        Tätä ei voi verrata huutonettiin koska siellä on yleensä 1 ainoa tuote huudettavana

        korjaus tuohon sen verran että se ei ole lunastushinta vaan osta heti hinta millä saa ne huudot takaisin


      • Äly hoi älä jätä
        EI UUDISTUKSELLE! kirjoitti:

        Kuuleppas nyt. Olen käyttänyt huutonettiä paljon ja siellä on ollut tuo osta heti juttu jo iät ja ajat. Tiedän kyllä miten se toimii ilman ohjeiden lukuja. En ole mikään tyhmä. Jos joku ostaa tuotteen heti niin silloin se saa tuotteen ja ei auta vaikka sinulla olisi korkein huuto. Huutaminen on silloin ollut turhaa. Huutonetissä huutaminen ei vain maksa mitään, mutta Takuuhuudossa maksaa ja ei ole reilua jos maksetut huudot menevät hukkaan kun joku ostaa tuotteen heti. Ymmärsitkö???

        En ole tyhmä, tiedän kyllä ja minähän en ohjeita lue! - - - - - - - ja sen kyllä huomaa :D:D


      • huutelija
        EI UUDISTUKSELLE! kirjoitti:

        Kuuleppas nyt. Olen käyttänyt huutonettiä paljon ja siellä on ollut tuo osta heti juttu jo iät ja ajat. Tiedän kyllä miten se toimii ilman ohjeiden lukuja. En ole mikään tyhmä. Jos joku ostaa tuotteen heti niin silloin se saa tuotteen ja ei auta vaikka sinulla olisi korkein huuto. Huutaminen on silloin ollut turhaa. Huutonetissä huutaminen ei vain maksa mitään, mutta Takuuhuudossa maksaa ja ei ole reilua jos maksetut huudot menevät hukkaan kun joku ostaa tuotteen heti. Ymmärsitkö???

        Olet ymmärtänyt ihan väärin. Itse huusin erästä tuotetta - meni reilu sata huutoa, enkä saanut sitä. Se meni siis toiselle. Ostin sen kuitenkin "osta heti"- hinnalla ja sain huutamani huudot takasin.
        Jos huudat, etkä saa tuotetta, etkä myöskään osta sitä "osta heti" - hinnalla, silloin menetät huudot. Aivan niinkuin normaalistikin.


      • järki päässä
        EI UUDISTUKSELLE! kirjoitti:

        Kuuleppas nyt. Olen käyttänyt huutonettiä paljon ja siellä on ollut tuo osta heti juttu jo iät ja ajat. Tiedän kyllä miten se toimii ilman ohjeiden lukuja. En ole mikään tyhmä. Jos joku ostaa tuotteen heti niin silloin se saa tuotteen ja ei auta vaikka sinulla olisi korkein huuto. Huutaminen on silloin ollut turhaa. Huutonetissä huutaminen ei vain maksa mitään, mutta Takuuhuudossa maksaa ja ei ole reilua jos maksetut huudot menevät hukkaan kun joku ostaa tuotteen heti. Ymmärsitkö???

        Takuuhuudossa on mahdollisuus "osta heti", jolloin ei tarvitse käyttää edes yhtä huutoa, MUTTA jos huutajia on vaikka 3 ja yksi käyttää tuota mahdollisuutta eikä siis maksa toimituskuluja.

        Kaksi jatkaa ja toinen luovuttaa eikä saa huutojaan takaisin eli siis jäljelle jäänyt voittaa, maksaa toimituskulut, ei siis saa huutojaan takaisin. Minulle on käynyt noin ja maksoin 40 euron tuotteesta vain 1,55 euroa toimituskulut 4 euroa, loppusumma 5,55 euroa. Minusta todella halvalla 40 euron kohteesta.

        Huuto.netiä ja Takuuhuutoa ei voi verrata toisiinsa.


      • Yhden huudon hinta
        järki päässä kirjoitti:

        Takuuhuudossa on mahdollisuus "osta heti", jolloin ei tarvitse käyttää edes yhtä huutoa, MUTTA jos huutajia on vaikka 3 ja yksi käyttää tuota mahdollisuutta eikä siis maksa toimituskuluja.

        Kaksi jatkaa ja toinen luovuttaa eikä saa huutojaan takaisin eli siis jäljelle jäänyt voittaa, maksaa toimituskulut, ei siis saa huutojaan takaisin. Minulle on käynyt noin ja maksoin 40 euron tuotteesta vain 1,55 euroa toimituskulut 4 euroa, loppusumma 5,55 euroa. Minusta todella halvalla 40 euron kohteesta.

        Huuto.netiä ja Takuuhuutoa ei voi verrata toisiinsa.

        "järki päässä" - oletko laskenut paljonko meni huutoihin rahaa ? Ei pelkkä loppusumma kerro koko totuutta.
        Nimimerkillä "kuukausibudjetti"


      • järki ON päässä
        Yhden huudon hinta kirjoitti:

        "järki päässä" - oletko laskenut paljonko meni huutoihin rahaa ? Ei pelkkä loppusumma kerro koko totuutta.
        Nimimerkillä "kuukausibudjetti"

        Ostin huutoja silloin kun ne olivat kaikkein halvimmat eli 9-10snt. Lasken aina voittamani tuotteen loppusumman. Mainittu n. 40 euron kohde maksoi minulle 5,85 4 = 9,85 euroa.


      • Järki päässä ONKO?
        järki ON päässä kirjoitti:

        Ostin huutoja silloin kun ne olivat kaikkein halvimmat eli 9-10snt. Lasken aina voittamani tuotteen loppusumman. Mainittu n. 40 euron kohde maksoi minulle 5,85 4 = 9,85 euroa.

        Kyllähän tuo hienolta kuullostaa et saa alle kympillä neljänkympin tuotteen ja kaiki nämä osta heti mahdollisuudet ja huutojen palautukset. Ettet nyt vain nimimerkki järkipäässä kuitenkin iloitse liian aikaisin? Oletkos varma et yleensä saat tuon voittamas tuotteen? Ite joskus oisko ollu 2-3 vuotta sitten tämmöstä saman kaltaista huutomestaa kokeilin ja voitinkin sieltä halvalla pari tavaraa. Iloitsin ihan samalla lailla kuin sinäkin nyt mut vaihtu ilo pettymykseks. Koskaan en noita voittamiani tavaroita saanut ja halpa hinta olikin sit halpa hinta tyhjästä.


      • laske totuus
        järki ON päässä kirjoitti:

        Ostin huutoja silloin kun ne olivat kaikkein halvimmat eli 9-10snt. Lasken aina voittamani tuotteen loppusumman. Mainittu n. 40 euron kohde maksoi minulle 5,85 4 = 9,85 euroa.

        Tuo laskelma ei kertona totuutta että montako huutoa käytit.
        Jos huusit alusta asti kahdestaan niin silloin tuon hinnan mukaan olisi mennyt 585 jaettuna 2 =noin 292 huutoa kertaa se 10 senttiä =29,20€ ja tuohon lisättynä se loppuhinta 9,85 tekee 39,05€ että en kehuis kannattavaksi.

        Joskus on jollakin onnen hanhella tuuria että sattuu molemmat aikasemmat huutajat jäämään pois kun uusi tulee niin voi saada vaikka 1 huudolla. Mutta aika harvinaista
        Olen nähnyt kyllä monen kohteen jäävän 1 huudolla kun ei ole ollut toista huutajaa kohteessa.

        Että koitetaan pysyä laskelmissa totuudessa.
        järkipäässä myös jättää laskelmastaa huutojen määrän ilmoittamatta lopuhinnasta,arvioni oisi 50-75 huutoa riippuen missä vaiheessa kolmas jäi pois.pikalaskelma 50 kertaa 10 senttiä on 5 euroa loppusumman lisäksi eli loppusumma menee päälle 10 euron


      • järki päässä nykyään
        Järki päässä ONKO? kirjoitti:

        Kyllähän tuo hienolta kuullostaa et saa alle kympillä neljänkympin tuotteen ja kaiki nämä osta heti mahdollisuudet ja huutojen palautukset. Ettet nyt vain nimimerkki järkipäässä kuitenkin iloitse liian aikaisin? Oletkos varma et yleensä saat tuon voittamas tuotteen? Ite joskus oisko ollu 2-3 vuotta sitten tämmöstä saman kaltaista huutomestaa kokeilin ja voitinkin sieltä halvalla pari tavaraa. Iloitsin ihan samalla lailla kuin sinäkin nyt mut vaihtu ilo pettymykseks. Koskaan en noita voittamiani tavaroita saanut ja halpa hinta olikin sit halpa hinta tyhjästä.

        Mainitsemani tuote on jo tullut joten se siitä. Olen monenlaista huutomestaa aikoinaan kokeillut enkä ole saanut kaikkia voittoja. Takuuhuuto on toiminut monta vuotta ja kaikki voitot ovat tulleet. En mene enää mukaan jos uusia senttareita tulee ja Takuuhuudostakin käytän ostamani huudot enkä uusia osta ja syy on yksinkertaisesti: siellä on harvoin sellaista huudettavaa, jota tarvitsen.


      • järki päässä nykyään
        laske totuus kirjoitti:

        Tuo laskelma ei kertona totuutta että montako huutoa käytit.
        Jos huusit alusta asti kahdestaan niin silloin tuon hinnan mukaan olisi mennyt 585 jaettuna 2 =noin 292 huutoa kertaa se 10 senttiä =29,20€ ja tuohon lisättynä se loppuhinta 9,85 tekee 39,05€ että en kehuis kannattavaksi.

        Joskus on jollakin onnen hanhella tuuria että sattuu molemmat aikasemmat huutajat jäämään pois kun uusi tulee niin voi saada vaikka 1 huudolla. Mutta aika harvinaista
        Olen nähnyt kyllä monen kohteen jäävän 1 huudolla kun ei ole ollut toista huutajaa kohteessa.

        Että koitetaan pysyä laskelmissa totuudessa.
        järkipäässä myös jättää laskelmastaa huutojen määrän ilmoittamatta lopuhinnasta,arvioni oisi 50-75 huutoa riippuen missä vaiheessa kolmas jäi pois.pikalaskelma 50 kertaa 10 senttiä on 5 euroa loppusumman lisäksi eli loppusumma menee päälle 10 euron

        Alussa meitä oli siis 3 huutajaa, joista yksi joko luovutti tai käytti "osta heti" toimintoa, en ollut koneella joten en tiedä, missä vaiheessa hän häipyi. Meitä oli siis kaksi ja minä voitin kohteen.

        Takuuhuudossa on "ylhäällä" huutojen määrä ja sen kirjoitin paperille ja kun voitin, laskin montako huutoa meni eli varmasti loppusumma on oikea. En huutele ja vaihtele kohteita kun on muutakin tekemistä kuin senttarit. Miksi valehtelisin? Vastasinkin aikaisemmin, että kun huudot loppuvat, uusia en osta kun harvoin on huudettavana tarvitsemaani tuotetta.


    • Huutonetin käyttäjä

      RAHASTUSTA, RAHASTUSTA, eikös se näin mene.

      • mitäs läksit

        Näin se menee nykyään aikalailla kaikessa. Mitäs äänestitte kokoomuksen valtaan, ahneudesta seuraa aina räjähdysmäinen hintojen kasvu.


    • Pettynyt!!!

      Tämä osta heti uudistus on ihan paska ja epäreilu!!! Olen sijoittanut tähän huutamiseen tosi paljon rahaa ja varmasti moni muukin vakkari huutaja. Senttihuudoissa pärjääminen on aina perustunut peloitteeseen minkä saa aikaan vain suurilla alku sijoituksilla. Nyt tämä kaikki näyttää valuneen hukkaan!!! Peloite ei toimi samalla tavalla kun ei ole enää samalla tavalla häviämisen pelkoa kuin ennen minkä takia olen tähän sijoittanut. Kunnolla turpaan ottanut harvemmin lähtee uudelleen tappelemaan. Nyt on alkanut hyppimään silmille taas sellaiset jotka on jo aikaisemmin "koulutettu". Eikä enää voi tietää samalla tavalla kuka luovuttaa helposti ja kuka ei. Onkohan Takuuhuuto nyt laskenut ihan loppuun saakka oliko tämä uudistus nyt ihan järkevä??? Uskon monen muunkin vakkarin olevan samaa mieltä kanssani ja itse olen ainakin niin ärsyyntynyt tästä uudistuksesta, että voi loppua huutaminen kokonaan!!! Taitaa käydä ohraisesti jos me kaikki oikeasti huutamiseen rahaa käyttävät häivytään muualle tai lopetetaan huutaminen kokonaan mihin ratkaisuun alan itse olla päätymässä jos ei hommat muutu ennalleen!!!

      • Pettynyt!!!

        Ja järkipäässä tyypin kanssa olen ihan samaa mieltä siinä etten aio enää huutoja ostaa vaikka kaikki voitot on tullutkin hyvin Takuuhuudosta. Selvästi järkipäässä tyyppi on myös vakkari huutaja kuten minäkin koska on kokemusta pitkältä ajalta näistä senttareista. Minä vain uskallan sanoa ihan oikean totuuden mukaisen syyn miksi en enää aio huutoja ostaa vaikka tiedänkin täällä olevan paljon sellaisia kirjoittelijoita (persaukisia ilmaisilla huutelijoita) jotka itkevät meistä vakkareista ja ovat nyt pilanneet itkuillaan koko homman!!!


    • Normihuutaja

      Haista sinä öykkäri vain pitkä pa..a! Tämä on paras uudistus, mitä näihin senttihuutokauppoihin on koskaan tullut ja loppuu se teidän helve.tin rohmujen ylivalta ehkä viimeinkin. Teidän takia en ole viimeiseen vuoteen huutanut kuin pelkkää ylijäämä romua. Käytän kyllä mielestäni silti melko paljon huutamiseen n. 5000-6000 euroa vuodessa, mutta ei ole ollut mitään toivoa huutaa kunnon kohteita. Te helve..tin rohmut ootte aina vieneet kaiken!. Nyt kun tuli tämä uudistus niin ostin sen verran ison huutopaketin, että riittää arvoltaan varmasti parempiinkin tavaroihin ja vastaisuudessa aion huutaa vain sellaista minkä muutenkin ostaisin. Enää en tyydy ylijäämäromuun ja voit olla ihan varma, et saletisti lataan huutoja sellaiseen tavaraan minkä aion hankkia niin paljon, ettet varmasti sitä halvemmalla saa kuin sen arvo on!! Ai että kun maistuu hyvälle antaa nyt oikein kunnolla takas nenille teille hiton öykkäreille!! Häivy vaan muualle! Kyllä me ihan perushuutajatkin ihan varmasti tuodaan rahaa varsinkin jos päästään eroon sinun kaltaisista kaiken rohmuavista paviaaneista!!

      • Järki ostaja.

        Eihän tuolla ole kuin Verkkokauppa.comin sälää. Lisättynä törkeät toimituskulut. Onneksi ostan tavarat muualta. Hyvää jatkoa Teille "huutajat".


      • ei huudettavaa
        Järki ostaja. kirjoitti:

        Eihän tuolla ole kuin Verkkokauppa.comin sälää. Lisättynä törkeät toimituskulut. Onneksi ostan tavarat muualta. Hyvää jatkoa Teille "huutajat".

        Suurin osa näyttää todellakin olevan Verkkokaupasta, kai sinne on tehty hyvä diili. Ärsyttää kun samat tuotteet toistuvat päivästä ja viikosta toiseen ja kun niitä ei meillä tarvita, jätän huutamisen toisten "iloksi".


      • Pettynyt!!!

        Normihuutaja jos sinä et tuolla rahamäärällä pysty huutamaan kuin pelkkää romua, niin ihan itsessäsi on vika. Turha tulla yhtään päätä aukomaan. Yhdelle tunnukselle ja vain tarpeellisen huutamiseen kun tuolla sanomallasi huutoihin sijoittamisella huudot keskität, niin aivan varmasti voitat parempiakin kohteita. Saat sinä varmasti rahasi ja huutosi tuhlattua helposti romuunkin jos huutelet päättömästi kaikkea turhaa. Älä tule minulle haistattelemaan sen takia että itse olet tyhmä!!!


    • Alle normihuutaja

      "vastaisuudessa aion huutaa vain sellaista minkä muutenkin ostaisin. Enää en tyydy ylijäämäromuun ja voit olla ihan varma, et saletisti lataan huutoja sellaiseen tavaraan minkä aion hankkia niin paljon, ettet varmasti sitä halvemmalla saa kuin sen arvo on!! "

      Olen ihan samoilla linjoilla sun kanssa. Paras uudistus ikinä!!

      • heh...

        Oletteko tosiaan noin idiootteja? Näette koko vaivan vain sen takia että saisitte tuotteen samalla hintaa kuin mistä tahansa muualtakin? Ihmekös nuo senttihuutokaupat ja muut huutokaupat kannattavat, ääliöt maksavat käytetyistäkin tuotteista jopa enemmän mitä uuden arvo on!


      • heh vaan...
        heh... kirjoitti:

        Oletteko tosiaan noin idiootteja? Näette koko vaivan vain sen takia että saisitte tuotteen samalla hintaa kuin mistä tahansa muualtakin? Ihmekös nuo senttihuutokaupat ja muut huutokaupat kannattavat, ääliöt maksavat käytetyistäkin tuotteista jopa enemmän mitä uuden arvo on!

        Arvostelet vaikka et koko huutamisesta selvästi mitään ees ymmärrä? Yhtään käytettyä tavaraa en ole saanut. Uusia on kaikki olleet ja normaalit takuut. Kyllä mä näen vaivan ihan sen takia et yritän voittaa huudon ja saan halvemmalla kuin muualta kun voitan. Ostan kyllä muualtakin eikä tuolta kaikkea tarvittavaa saa. Omasta mielestäni en ole yhtään tyhmä, jos viitsin vähän vaivaa nähdä ja säästän tuolla pienellä vaivalla selvää rahaa. Tyhmempää tai ehkä enemmänkin laiskuutta se on suoraan maksaa täys hinta jos voi halvemmallakin saada. Tuote valikoima kun vielä olisi laajempi ja monipuolisempi niin hankkisin tavaraa huutamalla varmasti paljon enemmänkin. Siinä olisi vielä toivomisen varaa. Liian harvoin on tarpeellista tavaraa huudettavana ja pitää ostaa muualta.


    • EHKÄ UUDISTUKSELLE..

      Saatoin ehkä olla väärässä aluksi tuon osta heti jutun toiminnasta. Minun mielestäni tässä väärinkäsityksessäni oli kuitenkin osa syy Takuuhuudon alkuperäisessä huonossa ohjeistuksessa. Ohjeistus oli sekava ja niin pitkä selostus ettei sitä nyt varmasti moni muukaan ole jaksanut kunnolla lukea minun lisäkseni? Tietysti oletin tuon toimivan samalla tavalla kuin Huutonetissä mistä tuollainen osta heti juttu on minulle ennen ollut tuttu. Takuuhuuto voisi ohjeistaa meitä huutajia paremmin tehdessään näitä muutoksiaan. En minä ainakaan jaksa mitään hirveitä selostuksia käydä lukemaan ja varsinkaan moneen kertaan kuten tässä tapauksessa olisi pitänyt tehdä ymmärtääkseen edes jotenkin tämän alkuperäisen ohjeistuksen. Tuosta itse uudistuksesta en kommentoi vielä mitään. Pitää nyt tutustua tarkemmin kun tämän osta heti jutun toiminta viimein valkeni edes jotenkin.

    • mursu2

      Haloo..katsoinpa vähän tavaroiden hintoja netti-kaupoista,Takuuhuuto myy ylihintaan,halvemmaks tulee ostaa suoraann kaupasta vaikka maksais itte toimituskulut :(

    • ei kiitos

      Saman olen huomannut. Meni uudistus pieleen. Suurin osa tavaroista menee pilkkahintaan, siksi kai niille on laitettu superylihinta.

    • kiitos ei

      Ei Takuuhuuto tappiota tee esim. tuo taulutv on tuottanut tällä hetkellä noin 2700 euroa vaikka laskisi "kuusix" tarjouksella!!! Ja on noita muitakin kohteita ollut ja on joista voittoa kyllä tulee.

      • Pettynyt huutaja

        En olis niinkään varma voitosta tuostakaan kohteesta jos huutajat ostavat tuotteen niin saavat huutonsa takaisin!!!
        En oikein jaksa uskoa tämän ostaheti toiminnan jatkuvan pitkään,ilman sääntöjen muutosta.
        Eikä kyllä ole enää kiinostanut huutoja ostaa koska KK kohteita asetellaan vain rajallisesti niin että vanhoilta konkareilta rajoitus päättyy niin sitten vasta asetetaan uusia KK kohteita. Huomasin eilisenkin kalliin KK kohteen oli vienyt kovahuutaja niin kuin sen mönkkärin.Että annetaan vaan mennä halvalla,mitä nuista tappelemaan enää,kiinnostus on mennyt jo kokotouhuun.
        Kaupasta saa tuotteet heti ja ei tarvitse huutaa ollenkaan ,korkeintaan tinkiä kauppiaan kanssa hinnasta ja monasti on siitäkin hyötyä (saa halvemmalla!!)


      • känkkäränkkä
        Pettynyt huutaja kirjoitti:

        En olis niinkään varma voitosta tuostakaan kohteesta jos huutajat ostavat tuotteen niin saavat huutonsa takaisin!!!
        En oikein jaksa uskoa tämän ostaheti toiminnan jatkuvan pitkään,ilman sääntöjen muutosta.
        Eikä kyllä ole enää kiinostanut huutoja ostaa koska KK kohteita asetellaan vain rajallisesti niin että vanhoilta konkareilta rajoitus päättyy niin sitten vasta asetetaan uusia KK kohteita. Huomasin eilisenkin kalliin KK kohteen oli vienyt kovahuutaja niin kuin sen mönkkärin.Että annetaan vaan mennä halvalla,mitä nuista tappelemaan enää,kiinnostus on mennyt jo kokotouhuun.
        Kaupasta saa tuotteet heti ja ei tarvitse huutaa ollenkaan ,korkeintaan tinkiä kauppiaan kanssa hinnasta ja monasti on siitäkin hyötyä (saa halvemmalla!!)

        Perseelle meni Takuuhuudon uudistukset. Euromääräinen voittorajoitus pitäisi olla ehdottomasti ja osta heti juttu/huutojen palautus on aivan järjetön ! Jokainen voi ostaa kaupasta mitä haluaa. Huutokaupassa huudetaan ja sillä selvä.


      • hyvä tinkimään
        känkkäränkkä kirjoitti:

        Perseelle meni Takuuhuudon uudistukset. Euromääräinen voittorajoitus pitäisi olla ehdottomasti ja osta heti juttu/huutojen palautus on aivan järjetön ! Jokainen voi ostaa kaupasta mitä haluaa. Huutokaupassa huudetaan ja sillä selvä.

        Kannatan ehdottomasti euromääräistä rajoitusta, vaikka se entinen 500e, muistaakseni. Alussa ei lisätty todelliseen hintaan, mutta kun meni huonosti, alkoi hintojen korotus. Suurin osa tavaroista tulee verkkokauppa.comista eikä siellä hinnat ole alkuunkaan niin korkeat kuin Takuuhuudossa. Sieltä ostamalla saa saman tuotteen postituskuluineen samaan hintaan kuin Takuuhuudosta ja oman paikkakunnan kaupoista vielä halvemmalla.


      • Kaksi yhden hinnalla
        hyvä tinkimään kirjoitti:

        Kannatan ehdottomasti euromääräistä rajoitusta, vaikka se entinen 500e, muistaakseni. Alussa ei lisätty todelliseen hintaan, mutta kun meni huonosti, alkoi hintojen korotus. Suurin osa tavaroista tulee verkkokauppa.comista eikä siellä hinnat ole alkuunkaan niin korkeat kuin Takuuhuudossa. Sieltä ostamalla saa saman tuotteen postituskuluineen samaan hintaan kuin Takuuhuudosta ja oman paikkakunnan kaupoista vielä halvemmalla.

        Tuleva illan kohde "karoo yrttilaatikko" osta heti hinta 69 euroa ?? Smartia myy samaa kamaa 49 euroa! Herätkää huutajat miten Takuuhuuto nykyään toimii. Ylläpito ei ole hereillä. Ostan suoraan Smartialta tuon.


      • Halvempiko?
        Kaksi yhden hinnalla kirjoitti:

        Tuleva illan kohde "karoo yrttilaatikko" osta heti hinta 69 euroa ?? Smartia myy samaa kamaa 49 euroa! Herätkää huutajat miten Takuuhuuto nykyään toimii. Ylläpito ei ole hereillä. Ostan suoraan Smartialta tuon.

        Kumpi sai halvemmalla? Sinä ostit suoraan Smartialta 49 eurolla postikulut 6,90 euroa. Maksoit 55,90 euroa. Nipsu huusi Takuuhuudosta 0,15 eurolla postikulut 4 euroa. Maksoi 4,15 euroa. Maksoit yli 50 euroa enemmän, hahhahhaa. Ehkä Takuuhuudossa on kuitenkin tuo huutaminen se pääjuttu eikä mikään suora ostaminen. Sinänsä ihan sama mulle, mutta aivan naurettaviksi on taas jutut täällä menny ja joku ihme katkeruus jollain (ei senttareita nimimerkki) taas valtava senttareita kohtaan. Itse jos et halua huutaa, niin ole huutamatta, mutta osa meistä kuitenkin haluaa ja onko se jotenkin sinulta pois jos vaikka minä rahoillani huutoja ostan tai haluan ostaa heti näillä "kauheilla ylihinnoilla"?


      • Ökyhuutajat
        Halvempiko? kirjoitti:

        Kumpi sai halvemmalla? Sinä ostit suoraan Smartialta 49 eurolla postikulut 6,90 euroa. Maksoit 55,90 euroa. Nipsu huusi Takuuhuudosta 0,15 eurolla postikulut 4 euroa. Maksoi 4,15 euroa. Maksoit yli 50 euroa enemmän, hahhahhaa. Ehkä Takuuhuudossa on kuitenkin tuo huutaminen se pääjuttu eikä mikään suora ostaminen. Sinänsä ihan sama mulle, mutta aivan naurettaviksi on taas jutut täällä menny ja joku ihme katkeruus jollain (ei senttareita nimimerkki) taas valtava senttareita kohtaan. Itse jos et halua huutaa, niin ole huutamatta, mutta osa meistä kuitenkin haluaa ja onko se jotenkin sinulta pois jos vaikka minä rahoillani huutoja ostan tai haluan ostaa heti näillä "kauheilla ylihinnoilla"?

        Niin varmasti nämä ökyhuutajat kuten nipsu saavatkin halvalla. Tämäkin jälleenmyyjä voittaa joka viikko täydet voitot. Huono esimerkki ! Ei me normaalit omaan käyttöön huutajat noin halvalla mitään saada !


      • niinhän se menee

        Just, sattuhan tuollaistakin. Kato huvikses Georgen tämän viikon voitot! Tappiolla menvät rutkasti!


      • niin asia on
        Ökyhuutajat kirjoitti:

        Niin varmasti nämä ökyhuutajat kuten nipsu saavatkin halvalla. Tämäkin jälleenmyyjä voittaa joka viikko täydet voitot. Huono esimerkki ! Ei me normaalit omaan käyttöön huutajat noin halvalla mitään saada !

        Ei Takuuhuuto välitä jälleenmyyjistä!


      • Ei jälleenmyyjille!
        Ökyhuutajat kirjoitti:

        Niin varmasti nämä ökyhuutajat kuten nipsu saavatkin halvalla. Tämäkin jälleenmyyjä voittaa joka viikko täydet voitot. Huono esimerkki ! Ei me normaalit omaan käyttöön huutajat noin halvalla mitään saada !

        Niin kuka oikeesti tarttee tollasta määrää tavaraa? Taitaa vielä olla tuo lea63 kanssa samaa porukkaa. Tuplamääränä vielä noi voitot jos näin on, no huhhuhuh! Aivan varmasti menee myyntiin vai miten muka joku vois tarvita noin paljon tavaraa yhelle tai kahelle ihmiselle???


      • Pirun jälleenmyyjät!
        niinhän se menee kirjoitti:

        Just, sattuhan tuollaistakin. Kato huvikses Georgen tämän viikon voitot! Tappiolla menvät rutkasti!

        Niin ja tuntevat nuo jälleenmyyjät varmasti toisensa, mutta Takuuhuuto ei välitä. Nämäkin Naantalin jälleenmyyjät lopettaa heti huutamisen kun tuo George tulee huutamaan. Muuten kyllä huutavat sitkeästi ja on tainnut mennä toisinkin päin! Selvästi kavereita ja sopivat keskenään voitot! Jos Takuuhuuto oikeasti tekis jotain, niin nämä pitäis potkia pihalle, mutta ei niitä kiinnosta!!!


      • hei oikeesti haloo!
        Ei jälleenmyyjille! kirjoitti:

        Niin kuka oikeesti tarttee tollasta määrää tavaraa? Taitaa vielä olla tuo lea63 kanssa samaa porukkaa. Tuplamääränä vielä noi voitot jos näin on, no huhhuhuh! Aivan varmasti menee myyntiin vai miten muka joku vois tarvita noin paljon tavaraa yhelle tai kahelle ihmiselle???

        Näitä juttuja kun lukee, niin näyttää joidenkin mielestä olevan kaikki jälleenmyyjiä ja ökyhuutajia jotka jotain voittavat. Kannattasko ainaisen toisten haukkumisen sijaan keskittyy vain ihan siihen omaan huutamiseen niin vois ehkä niitä voittojakin tulla myös itelle ja ei tarvitse sitten muiden voittoja kadehtia?


      • Omaan nilkkaan osuu
        hei oikeesti haloo! kirjoitti:

        Näitä juttuja kun lukee, niin näyttää joidenkin mielestä olevan kaikki jälleenmyyjiä ja ökyhuutajia jotka jotain voittavat. Kannattasko ainaisen toisten haukkumisen sijaan keskittyy vain ihan siihen omaan huutamiseen niin vois ehkä niitä voittojakin tulla myös itelle ja ei tarvitse sitten muiden voittoja kadehtia?

        Erittäin hyvä pointti. Jos on epäilyksiä/tietoa niin kannatta ottaa suoraan yhteyttä Takuuhuudon asiakaspalveluun. Täällä ruikuttaminen ja toisten mollaamisella ei varmasti ole hyötyä.


    • ei senttareita

      Älkää ostako kukaan enää yhtäkään huutoa eikä mitään osta heti ostoja. Saadaan tämäkin senttari nurin ja puhdistettua Suomi näistä. Lahjahuuto on jo kaput. Auki vain muutaman tunnin viikossa. Takuuhuuto vielä, niin loppuu nämä paskat tästä maasta!

      • samaa mieltä

        Juuri näin! Ei näitä kukaan jää kaipaamaan. Hyvältä näyttää. Tänään taisi mennä kaikki tappiolla. Hyvä hyvä! Samaan malliin vain. Ei osteta mitään ja ei huudeta. Ei niillä pitkään voi rahat riittää ja päästään näistä lopultakin eroon!


      • Hoitoa vailla?

        Kuvitteletko ihan tosissasi, että joku olisi niin tyhmä ja menisi tähän lankaan? Sinulle varmasti sopisi hyvin, että muut ei ostaisi huutoja, niin sinun on helppo kahmia voittoja. Taidat itse huudella molemmissa senttareissa. Miksi nämä muuten sinua kiinnostaisi näin kovasti? Tai sitten olet todella hoidon tarpeessa!!!


      • älyapinat
        Hoitoa vailla? kirjoitti:

        Kuvitteletko ihan tosissasi, että joku olisi niin tyhmä ja menisi tähän lankaan? Sinulle varmasti sopisi hyvin, että muut ei ostaisi huutoja, niin sinun on helppo kahmia voittoja. Taidat itse huudella molemmissa senttareissa. Miksi nämä muuten sinua kiinnostaisi näin kovasti? Tai sitten olet todella hoidon tarpeessa!!!

        Nähtävästi aika moni on. En muista milloin viimeksi olisi ollut Takuuhuudossa noin vähän käynnissä olevia kohteita mitä nyt on.


    • perinteinensenttari

      Pitäisiköhän minun perustaa parempi senttihuutokauppa, onko mukaan messiin lähtijöitä?

      • Harkitaan...

        Voisin ehkä lähteä mukaan. Mikä on ideasi? Millä tavalla saadaan perustettua parempi senttihuutokauppa?

        Jotain uutta pitäisi olla, muuten en lähde. Perinteisenä senttihuutokauppana ajateltuna Takuuhuudossa ei ole juurikaan heikkouksia. Olen huutanut siellä ja kaikki on toiminut luvatun mukaisesti. Onko sinulla itselläsi minkälainen kokemus senttareista? Itse olen ollut näissä huutamassa ihan alusta saakka ja ajatellut myös oman perustamista.

        Tosiasia vain on, että Takuuhuuto on tähän mennessä löylyttänyt kaikki muut senttarit Suomessa hyvällä palvelulla ja nopeilla toimituksilla. Millä tavalla me pystytään kilpailemaan? Haluaisin tietää tarkemmin miten me perustetaan tämä parempi senttihuutokauppa. Olen valmis sijoittamaan, jos sinulla on oikeasti hyvä idea, millä voidaan menestyä, eikä tulla taas yhdeksi uudeksi Takuuhuudon löylyttämäksi epäonnistuneeksi epätoivoiseksi yritelmäksi...

        Miten sinuun saa yhteyden?


      • Takuuhuuto rules!

        Ihan sama minkä idean keksitte ja perustatte. Olen joutunut pettymään kaikissa muissa paitsi takuuhuudossa. Enää en vaihda ja jos takuuhuuto loppuu, niin siinä loppuu joskus niin siinä loppuu sitten kokonaan usko senttareihin. Takuuhuudosta on aina tullut voitot ja olen siellä huutanut yli kolme vuotta. Kaikki muut on pettäny, mutta takuuhuuto ei koskaan!!! En vaihda enää vaikka mitä yritätte tilalle tyrkyttää!!! Tosikovan luottamuksen vielä antaa jos senttari on perustettu keskustelupalstalla, ei helvetti, ei koskaan!!!


      • perinteinensenttari
        Harkitaan... kirjoitti:

        Voisin ehkä lähteä mukaan. Mikä on ideasi? Millä tavalla saadaan perustettua parempi senttihuutokauppa?

        Jotain uutta pitäisi olla, muuten en lähde. Perinteisenä senttihuutokauppana ajateltuna Takuuhuudossa ei ole juurikaan heikkouksia. Olen huutanut siellä ja kaikki on toiminut luvatun mukaisesti. Onko sinulla itselläsi minkälainen kokemus senttareista? Itse olen ollut näissä huutamassa ihan alusta saakka ja ajatellut myös oman perustamista.

        Tosiasia vain on, että Takuuhuuto on tähän mennessä löylyttänyt kaikki muut senttarit Suomessa hyvällä palvelulla ja nopeilla toimituksilla. Millä tavalla me pystytään kilpailemaan? Haluaisin tietää tarkemmin miten me perustetaan tämä parempi senttihuutokauppa. Olen valmis sijoittamaan, jos sinulla on oikeasti hyvä idea, millä voidaan menestyä, eikä tulla taas yhdeksi uudeksi Takuuhuudon löylyttämäksi epäonnistuneeksi epätoivoiseksi yritelmäksi...

        Miten sinuun saa yhteyden?

        Hei, laitatko viestiä minulle marit.kaikkonen at gmail.com


    • Takuu EI rules

      Oletteko katsoneet Takuuhuudon tuotteiden todellista hintaa? Suurin osa tulee verkkokauppa.comi:sta. Kyllä tuotteisiin on laitettu runsaati "ilmaa". Lisäksi amerikasta tulleiden limsoista ei saa edes panttia. Minä tarkistan nykyisin todellisen hinnan ja kauhistun. Ostan kaupasta jos on oikeasti tarvetta.

      Olen myös havainnut, että suurin osa "osta heti" tavaroista menee niin halvalla ettei kuin hullu niitä osta vaan suoraan kaupasta.

      Uudistus meni pieleen. En osta enää koskaan huutoja.

      • Älä viitsi

        Kävin katsomassa noita hintoja, koska niistä nyt täällä on kovasti vaahdottu. Joutavaa jauhamista ilman oikeaa tietoa asioista. Et taida edes tietää, että nuo Takuuhuudon hinnat sisältää myös toimituskulut? Näissä limppareissa näytti olevan 10 senttiä kalliimpi hinta kuin Verkkokauppa.comissa postiin toimitettuna. Mielestäni aika pieni ero ja Takuuhuudosta saa vielä lisäksi huudot takaisin, kun ostaa tuotteen tuolla osta heti hinnalla.


    • jälleenmyyjä

      Huutorajoitus pitäisi palauttaa takaisin 5kpl/vko/asiakas. Tällä menolla rupeaa varastot tyhjenemään.

    • pieleen meni

      Jos rajoitus halutaan pitää 3/huutaja niin kyllä helvetissä pitäisi sentään olla yläraja. Ilmeisesti periaate on: halvalla menköön mutta menköön kunhan suurhuutajat saavat saavat valtavat voitot. Voi surkeutta, pieleen meni uudistus ja turha on toivoa, että tilanne paranisi. Poistuneet huutajat ovat menneet ja vain joskus joku hölmö erehtyy paikalle huutopaketin kuluttamisen ajaksi. Myyjät ovat ovelia, eivät myy netissä vaan muualla.

    • Paluu vanhaan

      Mulla on hyvä idea. Takuuhuuto voisi palata vanhaan alkuperäiseen senttihuutokauppaan. Kaikki rajoitukset pois ja ei mitään ylimääräisiä osta heti hömpötyksiä ja huutojen palautuksia. Huutojen hinnat myös pariin euroon.

      Ei näihin rajoituksiin ja muihin uudistuksiin kukaan ole kuitenkaan tyytyväinen. En muista nähneeni koskaan kenenkään sanovan rajoitusten olevan hyviä. Aina ne on liian tiukkoja tai liian löysiä.

      Yksinkertainen ratkaisu. Paluu täysin senttihuutokaupan alkuperäiseen ideaan ja kaikki on tyytyväisiä :D

      • kannatan

        Nyt kerrot asiaa!


    • takuullahuutaa

      Eipä siihen vanhaan systeemiinkään kukaan ollut tyytyväinen. Miksi te kuvittelette että näitä uudistuksia tehdään. Aina valitetaan, oikea urpojen paratiisi.

      Sitten varmaan oltaisiin tyytyväisiä jos kaikki tuotteet menisi neljällä sentillä ja niin että jokainen huutaja voittaisi ainakin pari tuotetta viikossa. Mieluummin vielä ei toimituskuluja ja huudotkin saisi ilmaiseksi erilaisista kampanjoista. Ainoa joka tässä tapauksesa ei olisi tyytyväinen, olisi yrittäjä.

      Kasvakaa jo aikuisiksi ja lakatkaa ainainen valittaminen. Jos ei homma maistu niin aina voi olla huutamatta vai onko pelihimo päässyt jo niin pahaksi ettei pysty lopettamaan?

      • Paska mesta!

        Eipä huudella ja katotaan kuka voitot vie ja milloin kohteet vähenee? Naurettavaa tuo nykyisin on. Mihin on kadonnut "uusien asiakkaiden kohteet"? Entäs tämä mönkijän voittaja josta luvattiin julkaista sitä sun tätä! Turhia lupauksia. HÄVETKÄÄ!


      • melankoliaa

        Se on ihan suomalainen perusluonne tuollainen melankolinen. Saadaan jotenkin helpotusta omaan masennukseen valittamalla kaikesta ja muiden haukkumisesta ja arvostelemisesta. Ehkä se johtuu tästä Suomen pitkästä ja pimeästä talvesta, en tiedä?

        Tämän näkee hyvin muussakin kuin näissä senttari keskusteluissa. Näkyy hyvin vaikka formula palstoilla. Heti jos Räikkösellä tai Bottaksella menee vähän huonommin kääntyy "omat" eli suomalaiset vastaan ja alkavat solvaamaan surkeiksi kuskeiksi, jotka häpäisee koko Suomen maineen maailmalla, järjetöntä!

        Ei tässä maassa vain voi mikään vähänkään tavallisesta poikkeava menestyä. Pahoin pelkään, että tämäkin nimimerkki "Paska mesta!" saattoi osua tuossa ihan oikeaan, että kohteet vielä vähenee. Moni täälläkin Takuuhuutoa haukkuva luultavasti itse siellä huutaa, koska tuskin muuten olisi tänne edes kirjoittamaan eksynyt. Eivät vain tajua sahaavansa oksaa, jolla itse istuvat.

        Itse jos olisin Takuuhuudon omistaja, en todellakaan pitäisi huutokauppaa pelkästään suomalaisille vaan avaisin sen myös muun maalaisille. Menestyisi varmasti paljon paremmin. Sitä en ymmärrä miksi Takuuhuuto ei ole näin tehnyt vaikka saa suomalaisilta jatkuvasti kuraa niskaan?


      • Trollit jyrää
        melankoliaa kirjoitti:

        Se on ihan suomalainen perusluonne tuollainen melankolinen. Saadaan jotenkin helpotusta omaan masennukseen valittamalla kaikesta ja muiden haukkumisesta ja arvostelemisesta. Ehkä se johtuu tästä Suomen pitkästä ja pimeästä talvesta, en tiedä?

        Tämän näkee hyvin muussakin kuin näissä senttari keskusteluissa. Näkyy hyvin vaikka formula palstoilla. Heti jos Räikkösellä tai Bottaksella menee vähän huonommin kääntyy "omat" eli suomalaiset vastaan ja alkavat solvaamaan surkeiksi kuskeiksi, jotka häpäisee koko Suomen maineen maailmalla, järjetöntä!

        Ei tässä maassa vain voi mikään vähänkään tavallisesta poikkeava menestyä. Pahoin pelkään, että tämäkin nimimerkki "Paska mesta!" saattoi osua tuossa ihan oikeaan, että kohteet vielä vähenee. Moni täälläkin Takuuhuutoa haukkuva luultavasti itse siellä huutaa, koska tuskin muuten olisi tänne edes kirjoittamaan eksynyt. Eivät vain tajua sahaavansa oksaa, jolla itse istuvat.

        Itse jos olisin Takuuhuudon omistaja, en todellakaan pitäisi huutokauppaa pelkästään suomalaisille vaan avaisin sen myös muun maalaisille. Menestyisi varmasti paljon paremmin. Sitä en ymmärrä miksi Takuuhuuto ei ole näin tehnyt vaikka saa suomalaisilta jatkuvasti kuraa niskaan?

        Hyvin sanottu. Muistatko miten kävi viime kauden lopulla Heikki Kovalaiselle? Ensin hehkutettiin ja kun ei onnistunut näytön paikassa Lotuksella, käännettiin takki ja haukuttiin alimpaan maanrakoon. Trollejahan nämä pahimmat haukkujat suurimmaksi osaksi on eikä kaikki suomalaiset ole samaa mieltä. Huono homma vain kun nuo trollit on niitä kaikista aktiivisimpia kirjoittelijoita ja pilaavat kaikki palstat. Muutaman trollin takia sitten joudutaan kaikki kärsimään kun osaan porukasta nuo trollaukset aina uppoaa. Huutokaupat on yrityksiä ja yritysten tarkoituksena on tehdä voittoa. Ei ne käy tavaraa jakamaan tappiolla. Huutajat jos vähenee, vähenee varmasti jossain vaiheessa myös huudettavat ja pahimmassa tapauksessa meillä ei ole täällä enää kohta yhtään huutokauppaa missä edes huutaa.


    • robottihopotti

      Oon kyllä samaa mieltä että on outoo ettei mönkijän voittajan kuvaa ole julkaistu vaikka niin luvattiin. Väistämättä tulee mieleen että oliko kyseessä ihan reilu peli?

      Samalle "huutajalle" menee paljon arvokkaita kohteita niin tuntuu että taitaa olla kyseessä robotti. En ainakaan osta lisää huutoja ennen kuin voittajan kuva tullut galleriaan. Huijatuksi tuleminen ei kyllä kiinnosta.

      • Laura47

        Samat sanat!!! Homma haisee ja pahalta. En olisi uskonut kuinka Takuuhutokin huijaa asiakkaitaan. Törkeää.


      • Kokenut huutaja

        Toisaaltaan ihan sama mulle ostatko huutoja tai oikeastaan parempi kun et osta. Vähemmän kilpailua.

        Mutta toisaaltaan tuossa edellä tuli hyviä pointteja mitä näistä shaissen jauhamisista voi seurata ja ei kovin vahvalta tällä hetkellä Takuuhuudossa meininki näytä. Mukavaa tietysti kun voittaa helposti, mut ei tuo kyllä näin kovin pitkään voi jatkua.

        Ehkä sua pitää tässä hieman opastaa, kun selvästi taidat olla uudempia huutajia jos et kerta mönkijän voittanutta koopeeta tiedä?

        Ei todellakaan ole mikään botti, minkä me kaikki pidempään huutaneet tiedetään. Seurailepa seuraavan kerran kun tämä koopee jotain voittaa, mikä on hänen nimi ja asuinpaikka. Näkyy voitetuissa tuotteissa. Tämän kun saat selville, niin selaile ihan kunnolla tuo voittajagalleria läpi, niin löydät kyllä jo heti yhden kuvan tuosta robotistasi ;)


    • Huutelija

      Jaa-a pahalta näyttää kaikki menee halvalla ja tappiota tulee.
      Nytkin oli vain yksi avoin kohde klo.23.30

      Se on nyt niin,että kovat huutajat välttelevät toisiaan ja harvoin ottaa yhteen.
      Poimivat erikseen helpot voitot ja muut juuri ei käytä 100 huutoa enempää jolloin kate jää miinukselle.

      Jotenkin tuntuu, että ainut vaihtoehto olisi jättää huutajan nimi kokonaan pois ja myydyksi tulon jälkeen listata 10 viimeisintä huutajaa.
      Tuolla systeemillä huutajat eivät voisi vältellä toisiaan, mutta tuolloin tutut voisivat kyllä vahingossa huutaa samaa tuotetta
      Ei tietenkään itselle tunnu mukavalta ehdottamani ajatus kun kohtalaisen helposti tuotteet olen voittanut, mutta toivoisin ehdottomasti parhaan huutokaupan säilyvän.

      Puolustan Takuuhuutoa siintä, että aina olen saanut hyvää ja ystävällistä palvelua ja kaikki tuotteet ovat tulleet vaikka nyt on varmasti vaikeuksia saada
      tuotteet toimitettua.

      • Kokenut huutaja

        Samaa olen ajatellut itsekin ja tuolla Takuuhuudossahan on se kaveriksi merkintä. Sillähän tuolta tuttujen kanssa samaa kohdetta huutamiselta varmasti vältyttäisiin. Pitäisi vain sitten Takuuhuudon laittaa se pakolliseksi.

        En yleensä näihin höpinöihin ole halunnut ottaa kantaa, mutta nyt on oikeasti alkanut huolestuttamaan tämä nykytilanne. Kaikki voitot on aina tullut luvatussa ajassa. Viimeksi tällä viikolla tuli taas paketti perille. Hyvin on kaikki toiminut ja palvelu on ollut myös mun mielestä ystävällistä. En kuitenkaan voi tietää kuinka paljon Takuuhuuto pystyy kestämään tappioita, joita nyt viime aikoina on selkeästi tullut. Todella sääli jos ainoa pitkän aikaa hyvin toiminut senttari loppuu.

        Itse ehkä kuulun näihin monien mielestä koviin huutajiin, mutta en mä kenenkään kanssa mitään varsinaisesti ole sopinut. Alusta saakka lähden huutamaan sellaisia kohteita, mitä oikeasti tarvitsen. Silloin en anna periksi vaikka kuka tulis vastaan. Tietysti joskus se raja aina tulee vastaan, mutta ainakin tällä nyky systeemillä huudan sen tuotteen arvon verran vähintään. Ostan sitten jos en voita. Välillä tulee sitten kokeiltua itselle vähemmän tarpeellisiakin ja jos helposti irtoaa, niin saa hyviä lahjoja sukulaisille vaikka synttäri tai joululahjoiksi halvalla. Toinen kova huutaja jos tämmöseen vähemmän tarpeelliseen kohteeseen tulee, niin olen kyllä antanut suosiolla periksi. Ehkä tuosta sitten tulee se kuva, että tarkoituksella jaetaan voittoja? Pitänee ehkä sitten alkaa kisailemaan vähän tiukemmin myös näistä vähemmän tarpeellisista tuotteista, jos se nyt mun osalta ainakin jotain auttaisi :)


    • capitols

      Aika huolestuttavalta näyttää meno Takuuhuudossa. Kohteita on auki yhtä monta kuin Lahjahuudossa eli kaksi! Ei tiedä millä periaatteella ja millä rahoituksella Takuuhuuto toimii mutta ei toiminnasta mun käsityksen mukaan voittoa voi syntyä jos huudettavana on kaksi kohdetta ja nekin jotain säälittäviä lahjakortteja. Täytyy aika tarkkaan seurailla mitä lähuviikkoina tapahtuu mutta ainakin nyt näyttää hiljakselleen toiminta kuihtuvan pois.

      • sullemulle

        Ja toimitusajan ovat alkaneet uhkaavasti pitenemään???


    • capitols

      No niin, nyt toi osta nyt juttu loppuu. Taas yksi pieleen mennyt uudistus. Rahaa paloi ja niiin taisi palaa epäonnistuneeseen Nettivisaan. Kauan ei kassa voi kestää epäonnistuneita projekteja...

    • 30 min välein:(

      Olisi hyvä jos "osta heti" juttu loppuisi kokonaan, varsinainen tappiontekijä. Palattaisiin vanhaan systeemiin, jossa voittaa voisi 4, mutta ylärajaa laskettaisiin koska takuussa on monta, jotka voittavat halvalla ja tuovat aina tappiota, oli systeemi mikä tahansa, mutta ylärajan siis voisivat ylittää vain yhdellä kohteella. Takuuhuuto parka, ei arvannut, miten huonosti käy osta heti jutussa.

      Olisivat suorittaneet ennen muutosta asiakaskyselyn, ainakaan minulle ei sitä tullut.

      • lopetin

        Olen samaa mieltä, useimmat huutajat ovat lopettaneet. Minäkin.


    • Kauan se kesti.

      Loppu tulee. Toimitukset tökkii ym. ym. ym.

    • näio

      Miten voi toimitukset tökkiä kun kerralla on auki vain kolme tai neljä kohdetta. Lahjahuudossakin on nykyään enemmän huudettavaa :)

    • Muutamat huutajat

      Kattellu nyt kanssa vähän aikaa tota touhua. Siel on muutamat huutajat kun rohmuaa kaiken. Tietyt huutajat tehneet itsestään sellaisia ettei viitsi alkaa vastaan huutamaan kun jopa 20e lahjakortista huutettu 26e alusta loppuun saakka. Mitähän ikinäkään lie tullut kortille todellinen hinta, mutta tällä nyt on saatu imago...älä huuda mua vastaan. Menetät vain rahasi... huudan niin kauan kuin muut väsyy. Ja jotenkin tuntuu kun on uusi huutaja niin nää perkeleet varmasti asettuu sua vastaan.Menee juoni hyvästä ideasta. Kokeilu mielellä ostin setin huutoja ja en todellakaan osta enempää. Johonkin pitäis noi loput huudot törsätä.. Onneksi tajusin jutun juonen ... huudelkaa ihan miten lystäätte.

      • Joo huomattu

        Noiden TEHOhuutajien takia tämäkin paikka tulee kuolemaan. Joitain uusia tyhmiä yritteliäitä tulee ja huomaa, että rahat meni ja mitään ei saanu. Muutama nimimerkki napsii kaiken ja välillä tietysti joutuu satsaamaan vähän enemmän kun maine ei vielä uusille ole tuttu. Luulis nyt et sivuston pitäjienkin puolelta vähän herätään et nää jätkät tuhoo niiden bisneksen.


      • Sokeitako olette

        Huutavat itse tuotteensa takaisin, ettekö nyt tajua?? Kannattaa tukea huijareita...


      • Pölkkypää olet
        Sokeitako olette kirjoitti:

        Huutavat itse tuotteensa takaisin, ettekö nyt tajua?? Kannattaa tukea huijareita...

        Huonosti on sitten botit viritetty, kun kerta pitäny huudettavien määrää vähentää jos kerran itelleensä takasin huutavat :D:D Miks vähentäisivät huudettavaa jos niitä ei muka tartteis toimittaa???


    • nytloppuleikki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe