En voittanut Eurojackpotissa.

ed.köyhä

Niin-eipä tullut miljoonia pelitilille. : O Olis ollut käyttöä. Rahaa kiertää mua..Mites muille kävi? Tuliko pienempiä voittoja? Pääpottia ei saanut kukaan..

43

221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inkkaritar

      Ei niin mitään :(

    • lotossa illalla.

      2 täyttä euroa ja 50 centtiä jokerissa.
      2 kertaa 2 oikein eurossa, ei varanumeroita.

    • vähä-vara

      Köyhäily jatkuu täälläkin. E-J tasan 1 oikein ja lotossa sama juttu. Ottaa päähän..mutta onnea niille jotka voittivat :D Olisihan se kokemus kun soittaisivat Veikkauksesta ja pyytäisivät voittokahveille päätoimistoon :D

    • Vedonlyönnissä voitin tänään 600€

    • kik kailua

      Ja paljonko tapsa laittoi rahaa vedonlyöntiin?---

      • En nyt enää muista, monta vetoa oli. Aamulla oli kuitenkin pelitilillä 100€, illalla reilut 700€


    • ingalina25

      Mie voitin kerran veikkauksesta paidan jossa luki selässä että "hyvä persie" :)
      En ole kyllä pitänyt,mutta tallessa on kaapissa

    • nyt on tulossa mukava potti 29 miljoonaa ,.
      vaikee sanoa mimmoseksi elämä muuttuisi jos tuollaisen rahasäkin saisi ,.
      nousisiko "kus piähän" ja luonne ylpistyisi ,.

      • Ei muutosta.

        Kun on tottunut elämään jalat maassa ja rahkeillaan, tuskinpa se elämä repeäisi ja mikään nousisi päähän, ainakaan varakkuus.
        Saattaisi olla outoa elää rikkaana. Sitähän lamaantuisi. Kun voisi tehdä kaikkea mutta ei saa irti itsestään. Tuijottelisi vain.


      • Ei muutosta. kirjoitti:

        Kun on tottunut elämään jalat maassa ja rahkeillaan, tuskinpa se elämä repeäisi ja mikään nousisi päähän, ainakaan varakkuus.
        Saattaisi olla outoa elää rikkaana. Sitähän lamaantuisi. Kun voisi tehdä kaikkea mutta ei saa irti itsestään. Tuijottelisi vain.

        ei sitä tiedä ,. onhan häkistä vapautettu eläinkin vähän aikaa hämillään ja ei mielellään poistu häkistään, mutta vähitellen sitten alkaa ottaa etäisyyttä entiseen ,.
        samoin voisi lottovoittajakin, pienten alkuostosten jälkeen päästä ostamisen makuun ja alkaa törsäämään oikein kunnolla kun tajuaa ettei ne rahat lopu ikinä ,.


    • Roope A.

      Ei vai tullut ?. Mulle tuli tilille yxkax n. 6 milj. Ne varmaan kuuluu sulle eli laitan ne heti huomenna sun tilille. Mulla ei oo käyttöä niille.

    • Piruako sitä?

      Mä en oo lotonnu nyt muutamaan viikkoon.
      Kyllästyttää, kun sen täytyy olla aina se 2 oikein. On aivan sama, pitääkö jotain vakioriviä vai laittaako joka kerta jotkut randomnumerot, niin varmaa on, että kaksi on oikein.
      Kyllähän se lottoaminen on niin sataprosenttisen turhaa.
      Enemmän voittaa, kun ei lottoa ollenkaan. Laittaa joka viikko sen verran rahaa sivuun, minkä olisi laittanut lottoon. Laskee sitten vuoden kuluttua, että paljonko kertyi selvää säästöä. Voi olla mukava yllätys, ainakin tietsikka menis vaihtoon.

    • hurjaksi menee, nyt potti jo 40 miljoonaa. Mihin sellaisen rahavuoren oikein saisi sullottua?

    • omia takas

      Sain mä 11,40 e tsäkpotista kun muutaman rivin pelasin. Taidan sijoittaa kissanruokiin ne.

    • Nyt pottia jahtaamaa
      • neljällä oli 5 1 oikein, mahtoi harmittaa kun 40 miljoonaa jäi yhden tähtinumeron päähän ,. jos vaikka valitsi numerot 4 ja 5 tähtinumeroiksi, kun 40 miljoonaa olisi tullut numeroilla 4 ja 6 :D
        kyllä se neiti Fortuna osaa härnätä ihmisiä ,.


    • jaettu ilo

      Kuinka moni teistä jakaisi potin sukulaisten ja ystävien kesken. Minä jakaisin. Lapsille 50% , itselleni 30%, loput niille sukulaisille ja ystäville, joilla suurin rahantarve oikeasti.

      • Mulla on jo selvät suunnitelmat. Ei tosin mitään prosentuaalisia osuuksia, mutta kyllä auttaisin taloudellisesti sukulaisiani varsin avokätisesti. Ystäviäni en, koska eihän minulla edes ole ystäviä, ainakaan ketään läheisiä. Hyväntekeväisyyteen voisin myös antaa ja ne kohteet pitäisi miettiä tarkkaan.


      • von-kugelhantel kirjoitti:

        Mulla on jo selvät suunnitelmat. Ei tosin mitään prosentuaalisia osuuksia, mutta kyllä auttaisin taloudellisesti sukulaisiani varsin avokätisesti. Ystäviäni en, koska eihän minulla edes ole ystäviä, ainakaan ketään läheisiä. Hyväntekeväisyyteen voisin myös antaa ja ne kohteet pitäisi miettiä tarkkaan.

        antaisin tuosta 7 miljoonaa suvulle jotta eivät olisi liian kateellisia mulle :)
        en tykkäisi jos joku suvusta voittaisi eikä antaisi latiakaan mulle ,. ottaisi pattiin ,. ja koska sama tietenkin toimisi toiseenkin suuntaan niin kyllä sitä pitää vähän lahjoittaa. Säilyy välit jne ,. mitenpä sitä tuollaista voittoa osaisi salassa pitää suvulta ,. ja jaettu ilo on moninkertainen ilo. Näin olen funtsaillut ,.


    • Kolikot käyttöön
    • Viime vuoden puolella tuli todella usein pikkuvoittoja tästä pelistä ja nyt on mennyt useampi kuukausi, ettei tule yhtään mitään. Että mua raivostuttaa, nytkin olin tehnyt lisärivejä, kun oli 40 miljoonaa jaossa. Ei näyttänyt kukaan sitä voittaneen, joten nappaan sen sitten ensi viikolla, kun potti on vähän kasvanut.

    • Päkä-Päivi

      Voitin Sonyn telkkarin arvonnasta :) ei mene rahat muutenkaan lottoon, kun on ilmaisia arvontojakin: www.kilpailumaailma.com

      • fiksumpi päkä

        Minä en halua antaa tietojani kaikenmaailman markkinamiehille enkä kaipaa heidän tarjoussoittojaan.Enkä halua muutenkaan antaa tietojai markkinaväelle.


      • fiksumpi päkä kirjoitti:

        Minä en halua antaa tietojani kaikenmaailman markkinamiehille enkä kaipaa heidän tarjoussoittojaan.Enkä halua muutenkaan antaa tietojai markkinaväelle.

        "Enkä halua muutenkaan antaa tietojai markkinaväelle."

        Tarkoittaa myös sitten sitä, että bonus-kortteja ei vinguteta ensimmäistäkään kertaa.


      • fiksumpi päkä
        strange.cyborg kirjoitti:

        "Enkä halua muutenkaan antaa tietojai markkinaväelle."

        Tarkoittaa myös sitten sitä, että bonus-kortteja ei vinguteta ensimmäistäkään kertaa.

        No ei tietenkään..en sorry bonus-kortteihin.


    • jees

      mä voitin muutaman donan bingosta.

    • ehdotan ensi viikon potin nimeksi Mahtava Hirviömegajättipotti ,.

    • Siinä se on
    • Penninvenyttäjä

      Ei tullut lottovoittoakaan :( Olen jo luovuttanut näiden suhteen. Raha tulee vain työn tekijälle ja se riittää jos penniä venyttelee.... Lisäksi jatkoa pennosille tuo ilmaistuotteet, joita saan kokeiltavaksi Hopottajilta. Suosittelen lämpimästi kaikille penninvenyttäjille :)

      Nyt on menossa Ostohyvitys-verkkosivun sekä Bepancare-voiteen testaus. Parin viikon päästä saamme maistella Apetittin uutuusherkkuja!!

      PAljon hyviä tuotteita tulossa jatkossakin kokeiluun ja jo kokeiltu. Liity mukaan!

      Kysytty rekisteröinti-/suosittelukoodi on HOP3898.

      Rekisteröidy täältä: www.hopottajat.fi/rekisteroidy?id=3898&sha=c6c4f0c06e40b717910c6ba30af3eed94c6fe654

      • Menevä pappi

        Huomaan,että aika on ajanut ohitsesi ! Tiedoksesi,että Suomi siirtyi euroon jo 2 002 alkaen eli sen jälkeen ei paljon pennejä venytellä.
        Nyt ovat käytössä sitkeät sentit, joiden kanssa voit toki sinnitellä.


    • voin jo varmuudella sanoa etten tänään voittanut, koskapa unohdin ,. aloin täyttää veroilmoitusta ja uppouduin niin verosäädösten ihanoihin kiemuroihin että ajantaju katosi ja peliaika päättyi ,.

    • Turum Poik

      Uskokaa pois, kyllä ne miljonäärit, julkkikset, rikolliset yms. myös liikuu netissä ja näillä palstoilla

      Itse voitin 2012 noin viisi miljoonaa... On olemassa sanonta raha ei tuo onnea... se pitää paikkansa.

      Olen siis tällä hetkellä 26 vuotias mies.

      Edellisiltana muutaman kaljan jälkeen suutuin pitkäaikaiselle 24 vuotiaalle lapsuudenkaverille aivan täysin. Vaikkä hänellä on velkaa kymmeniä tuhansia, ja uusia oikeudenkäyntejä tulossa ja lisää velkaa. Hänellä on nainen, oma asunto, ja tällä hetkellä myös vakituinen työ.

      Minulla ei ole naista (tai no kiva poikakin kävisi)
      Minulla ei myöskään ole vakituista työtä, keikkaa silloin tällöin
      Eikä minulla ole myöskään omaa asunto

      Kaveri ei voi ymmärtää miten voin olla kateellinen hänelle vaikka tilini saldo on välillä miljoona kertainen häneen verrattuna.

      Eli sanotaan näin "raha ei tuo onnea" mutta "raha voi voi tehdä onnellisemmaksi, jos on jo onnea"

      • anna ne rahat mulle niin saat mun työpaikkani ja asuntoni ,.


      • Turum Poik
        HugaZaga kirjoitti:

        anna ne rahat mulle niin saat mun työpaikkani ja asuntoni ,.

        Miksi ihmeessä? voin vannoa että sulla menee paremmin kuin mulla


      • Turum Poik kirjoitti:

        Miksi ihmeessä? voin vannoa että sulla menee paremmin kuin mulla

        no sittenhän sulla ei pitäisi olla mitään syytä olla vaihtamatta ;) ,.


      • gretgtregtg
        HugaZaga kirjoitti:

        no sittenhän sulla ei pitäisi olla mitään syytä olla vaihtamatta ;) ,.

        Nykytekniikka ei (vielä) mahdollista tietoisuuden siirtämistä toiseen.

        Tosin ehkäpä 2030 on mahdollista siirtää esim minun "kovalevy" jonkun 15 vuotiaan kehoon, ja jatkaa elämää 30v nuorempana ;) tosin jännin vaihe siinä olisi se kun pitäisi nykyinen "itsensä" tappaa sen jälkeen kun on se kopio tehty omasta tietoisuudesta


      • gretgtregtg kirjoitti:

        Nykytekniikka ei (vielä) mahdollista tietoisuuden siirtämistä toiseen.

        Tosin ehkäpä 2030 on mahdollista siirtää esim minun "kovalevy" jonkun 15 vuotiaan kehoon, ja jatkaa elämää 30v nuorempana ;) tosin jännin vaihe siinä olisi se kun pitäisi nykyinen "itsensä" tappaa sen jälkeen kun on se kopio tehty omasta tietoisuudesta

        et tuntisi siirtyväsi toiseen kehoon tuolla tavalla ,. sehän vastaisi lähinnä tilannetta että sinulle putkahtaisi kaksoisveli/sisko ja jatkaisit vaan omaa elämääsi vanhassa kropassa ,. se kopio tosin tuntisi itsensä sinuksi ja olisi varmaan tyytyväinen ,.


      • deqwdwqdqwedw
        HugaZaga kirjoitti:

        et tuntisi siirtyväsi toiseen kehoon tuolla tavalla ,. sehän vastaisi lähinnä tilannetta että sinulle putkahtaisi kaksoisveli/sisko ja jatkaisit vaan omaa elämääsi vanhassa kropassa ,. se kopio tosin tuntisi itsensä sinuksi ja olisi varmaan tyytyväinen ,.

        Tottakai kun siirtyisin siihen 15 vuotiaaseen, niin tajuisin että nyt on alla uusi kroppa, mutta sama mieli, samat muistot, samat taidot yms.

        Tosin nykyisen minäni ja sen uuden tiedot/taidot/muistot pysyisi samana vain hetken aikaa, koska kummallakin olisi oma elämä, ja kummankin elämä jatkuisi erilaisena.

        Eli hankalin puoli olisi itsensä (nykyinen) tappaminen tuon jälkeen... ja se tulisi siis tapahtua niin että nykyinen itsensä pysyisi unessa siihen asti kunnes uudelta esim 15 vuotiaalta on tullut lupa että edellisen minäni saa sitten tappaa.

        Asiaa voisi verrata tietokoneisiin, teen tietokoneeni kovalevystä 1:1 kopion sulle, kopiontihetkellä sisältö on 1:1 mutta kun kumpikin käyttäisi konetta esim vuoen, niin sisältö olisi muuttunut jo rajusti.

        Harmi että ihmiselle tämä ei vielä onnistu... ehkä jonkun vuoden päästä


      • Ei liity aih
        deqwdwqdqwedw kirjoitti:

        Tottakai kun siirtyisin siihen 15 vuotiaaseen, niin tajuisin että nyt on alla uusi kroppa, mutta sama mieli, samat muistot, samat taidot yms.

        Tosin nykyisen minäni ja sen uuden tiedot/taidot/muistot pysyisi samana vain hetken aikaa, koska kummallakin olisi oma elämä, ja kummankin elämä jatkuisi erilaisena.

        Eli hankalin puoli olisi itsensä (nykyinen) tappaminen tuon jälkeen... ja se tulisi siis tapahtua niin että nykyinen itsensä pysyisi unessa siihen asti kunnes uudelta esim 15 vuotiaalta on tullut lupa että edellisen minäni saa sitten tappaa.

        Asiaa voisi verrata tietokoneisiin, teen tietokoneeni kovalevystä 1:1 kopion sulle, kopiontihetkellä sisältö on 1:1 mutta kun kumpikin käyttäisi konetta esim vuoen, niin sisältö olisi muuttunut jo rajusti.

        Harmi että ihmiselle tämä ei vielä onnistu... ehkä jonkun vuoden päästä

        Mielenkiintoinen skenaario tuo "tietoisuuden siirto" Itse en siihen ryhtisi todellakaan 20-40 vuotiaana, vaan vaikkapa esim 70 vuotiaana kun tietää että kohta tulee lähtö.

        Ja en myöskään haluisi kovalevyäni mihinkään 15 vuotiaan kehon, vaan vaikkapa 20 vuotiaan kehoon


      • deqwdwqdqwedw kirjoitti:

        Tottakai kun siirtyisin siihen 15 vuotiaaseen, niin tajuisin että nyt on alla uusi kroppa, mutta sama mieli, samat muistot, samat taidot yms.

        Tosin nykyisen minäni ja sen uuden tiedot/taidot/muistot pysyisi samana vain hetken aikaa, koska kummallakin olisi oma elämä, ja kummankin elämä jatkuisi erilaisena.

        Eli hankalin puoli olisi itsensä (nykyinen) tappaminen tuon jälkeen... ja se tulisi siis tapahtua niin että nykyinen itsensä pysyisi unessa siihen asti kunnes uudelta esim 15 vuotiaalta on tullut lupa että edellisen minäni saa sitten tappaa.

        Asiaa voisi verrata tietokoneisiin, teen tietokoneeni kovalevystä 1:1 kopion sulle, kopiontihetkellä sisältö on 1:1 mutta kun kumpikin käyttäisi konetta esim vuoen, niin sisältö olisi muuttunut jo rajusti.

        Harmi että ihmiselle tämä ei vielä onnistu... ehkä jonkun vuoden päästä

        alkuperäinen sinä ei kokisi mitään siirtymistä kuten jo totesin, vaan se uusi yksilö olisi ainoa joka muutoksen havaitsee. Nykyiselle sinulle ei olisi siitä mitään iloa koska et voi olla telepaattisesti yhteydessä siihen uuteen sinääsi ,. näin nuorentumisen ja vaihtumisen ilo jäisi todelliselta sinältä kokematta ,.
        esimerkiksi, jos minä nyt voittaisin Eurojackpotista 28 miljoonaa, sepäs vasta olisi mahtava juttu kannaltani, mutta jos minusta otettaisiin ensin kopio ja se kopioni voittaisi nuo rahat ja muuttaisi Barbadokselle ja minä jäisin tänne, niin ottaisi kupoliin aika rajusti enkä nauttisi yhtään siitä tietoisuudesta että se joka voitti olikin minä ,.


      • 45665
        HugaZaga kirjoitti:

        alkuperäinen sinä ei kokisi mitään siirtymistä kuten jo totesin, vaan se uusi yksilö olisi ainoa joka muutoksen havaitsee. Nykyiselle sinulle ei olisi siitä mitään iloa koska et voi olla telepaattisesti yhteydessä siihen uuteen sinääsi ,. näin nuorentumisen ja vaihtumisen ilo jäisi todelliselta sinältä kokematta ,.
        esimerkiksi, jos minä nyt voittaisin Eurojackpotista 28 miljoonaa, sepäs vasta olisi mahtava juttu kannaltani, mutta jos minusta otettaisiin ensin kopio ja se kopioni voittaisi nuo rahat ja muuttaisi Barbadokselle ja minä jäisin tänne, niin ottaisi kupoliin aika rajusti enkä nauttisi yhtään siitä tietoisuudesta että se joka voitti olikin minä ,.

        No olisihan siitä minulle se hyöty että saisin noin 50 vuotta lisäaikaa elämään, ja ehkäpä olisin jopa vähä paremman näkönen... Ja tottakai nykyinen minä sitten kuolisi/tapettaisi sen jälkeen.

        Eli nukahtaisin sairaalassa esim 50 vuotiaana ja heräisin 15 vuotiaana


    • kolme riviä pelasin ja taisi olla yksi oikein, yhteensä ,.
      nyt pelasin tuota uutta Naapurit-peliä, vaikka se kallis onkin ,.

    • mullapa oli Viking Lotossa 4 oikein, 24,6€ tuli että paukahti ,.
      5 oikein olisi tuottanut jotain 800€ voi harmi ,.
      nyt laitan 4€ Eurojackpottiin kun on voittajan fiilis ;P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe