Itsetyydytys

Minäpä minä

Oon 13 v poika ja mä masturboin ehkä 3 kertaa viikos nii onks ideoit miten saada paras kyyti kaikkein helpoiten

14

470

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vhjhhhhhhhhhvvv

      Mee kysyy-00 tytölt

    • paras 1

      Vai paras kyyti. No kysy vaikka naapurin isäntää jos lähtis ladalla heittään ja mene valmiiks tien laitaan .

    • 4+1

      Tai sitte voi kysyä iha omalta isäukolta, kai se omille kersoilleen kyydin antaa.

      • Toi aikaisempi

        Joo tosi hauskaa mä tarkoitin miten saa parhaimman nautinnon itsetyydytyksestä : /


      • huppari 15
        Toi aikaisempi kirjoitti:

        Joo tosi hauskaa mä tarkoitin miten saa parhaimman nautinnon itsetyydytyksestä : /

        suihkussa

        tai sitte vaa huppari päällä mutten alasti


      • Proorunkkaribro
        Toi aikaisempi kirjoitti:

        Joo tosi hauskaa mä tarkoitin miten saa parhaimman nautinnon itsetyydytyksestä : /

        Laita pakastuspussiin jotai liukkarii (jos ei oo nii aivan saakelisti käsivoidetta) ja laita se lämpimään käsipyyhkeeseen sillee sopivan tiukkaan et saat munan sisään ja ulos. Sit teippaat sen sillee et pussin reunat on pyyhkeen reunojen yli vedetty. Sitte vaa lykit sitä kullias sinne sisään. Lähimpänä aitoa mitä kotona tekemällä saat aikaan.


      • Keskustelun perustaja
        Proorunkkaribro kirjoitti:

        Laita pakastuspussiin jotai liukkarii (jos ei oo nii aivan saakelisti käsivoidetta) ja laita se lämpimään käsipyyhkeeseen sillee sopivan tiukkaan et saat munan sisään ja ulos. Sit teippaat sen sillee et pussin reunat on pyyhkeen reunojen yli vedetty. Sitte vaa lykit sitä kullias sinne sisään. Lähimpänä aitoa mitä kotona tekemällä saat aikaan.

        Muuten hyvä mut mul on pari ongelmaa ku terskan pääl oleva iho menee taaksepäin ja se sattuu ku se venyy ja sit toinen ei oo oikee hyvää liukkarii ku oon kuullu et saippuaa ei kantsi käyttää


      • Sama ku äskenen
        Keskustelun perustaja kirjoitti:

        Muuten hyvä mut mul on pari ongelmaa ku terskan pääl oleva iho menee taaksepäin ja se sattuu ku se venyy ja sit toinen ei oo oikee hyvää liukkarii ku oon kuullu et saippuaa ei kantsi käyttää

        Jaa kokeile rypsiöljyä sen ainoo ongelma on et se ei lähe kovin helposti mutta ei se myrkyllistäkää ole.


      • Viestiketjun aloittaja
        Sama ku äskenen kirjoitti:

        Jaa kokeile rypsiöljyä sen ainoo ongelma on et se ei lähe kovin helposti mutta ei se myrkyllistäkää ole.

        Kiitti en ajatellu tota


      • 14+11,5
        Viestiketjun aloittaja kirjoitti:

        Kiitti en ajatellu tota

        Mä oon hyväilly pippeliäni ja pyllyä sähköhammasharjalla värisytti aika mahtavan orkun kokeile!


    • i<3moottorisaha

      moottorisahalla hommat hoituu

    • :PPPPPPPPPPPPPPPPPPP

      panet kätees jotaki öljyä esim. rypsiölyä ja alat runkkaa niin laukeaa nopeesti.

      • :PPPPPPPPPPPPPPPPPPP

        Tai sit pane ilmapallo giggeliis ja runkkaa. Tai sit jos sulla on joko hyvin taipuva selkäranka tai tarpeeks pitkä giggeli niin jos yletät giggeliis suulla niin seki on yks keino. sitä kututaan Autofellaatioks. Sit voit käyttää hieromasauvaa ja työnnä se prseesn :D. Ja sit voit panna sähköhammasharjan giggeliis ja panna se päälle niin tuntuu niin ihanalta ;). (ja se voi panna myös peppuun). Ja sit voit runkata suihkussa tai saunassa niin laukeaa nopeesti. Ja sit voit runkata juomapulloon (mut se reikä saattaa olla liian pieni).tai sit voit tehä vaikkapa esim kertakäyttöhanskasta kertsun irroittamalla siitä hanskalsta sen peukalon ja sit kastella se "kertsu" ja panna se giggeliin ja alkaa runkata (tolleen mä ainaki teen).
        Mä oon ite riippuvainen runkkauksesa... en voi millään olla runkkaamatta edes päivään.
        ps. ja sit tosta öljy hommasta niin älä pane saippuaa muuten saattaa kirvellä ;(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe