Hyvä keino päästä eläkkeelle?????

juha82friikki

Menee kauppaan kesällä sukset jalassa ja sauvat kädessä.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan taatusti.

      tai kerrot hoitavalle lääkärillesi, että kirjoittelet huuhaalla kylmiksen kanssa. Pääsette pöpilään viel samaan kämppään sekoilee.

      • Onko sulla huumorintajua??????
        Nää kaikki kun on VITSEJä.


    • Kun mainihit Psykologin niin menen tänään Psykologille,mut jossain vaiheessa en aio käydä siellä sillä kun pääsen eläkkeelle, niin lopetan yhteydenpiton ilmeisesti.
      Se on ikäänkuin pakko käydä siellä kun olen viemässä itteäni eläkkeelle.
      Oisha se toki helppoa jos pääsis nopiammin eläkkeelle.
      5 vuotta oon tapellu eläkkeeni kanssa LOL
      Voi olla etten pääsekään eläkkeelle, mut töitä en pysty tekkeen.
      Ongelma on jo siinä, kun oon erakoitunut yhteiskunnasta.
      Miten voin tehä töitä??

      Olotila tuntuu ihan hyvältä.

      • huuhaa voi huonosti

        Jestas, sä oot oikeesti "huuhaa-kamaa". Miks te tänne palstalle pesiydytte?
        Kaikki mielenvikaiset?


      • huuhaa voi huonosti kirjoitti:

        Jestas, sä oot oikeesti "huuhaa-kamaa". Miks te tänne palstalle pesiydytte?
        Kaikki mielenvikaiset?

        Jos oisin todella hullu, niin oisin jo ollu kauan sitten suljetulla osastolla.
        En ole siellä.
        Enkä joudu sinne ja oon tästä 99.9 prosentin varma, oikeastaan 100%;n varma.
        Oon kertonu Psykologilleni oudoista jutuista ja hänen mielestään se on ihan normaalia, jos ihmisellä on vilkas mielikuvitus.


      • todellakitodellaki
        juha82friikki kirjoitti:

        Jos oisin todella hullu, niin oisin jo ollu kauan sitten suljetulla osastolla.
        En ole siellä.
        Enkä joudu sinne ja oon tästä 99.9 prosentin varma, oikeastaan 100%;n varma.
        Oon kertonu Psykologilleni oudoista jutuista ja hänen mielestään se on ihan normaalia, jos ihmisellä on vilkas mielikuvitus.

        Niin ne aina sanoo ja vetää punaista viivaa sun papereihis.


      • todellakitodellaki kirjoitti:

        Niin ne aina sanoo ja vetää punaista viivaa sun papereihis.

        5 vuotta oon käyny Psykologilla ja jos tarkempia vielä niin aiemminki kävin ja yhteensä noin 10 vuotta rampannu sitä väliä, niin oisin jo tod näk joutunut suljetulle osastolle.
        Eihän sitä koskaan toki tiedä tulevaisuutta, mitä tapahtuu.
        Onhan mulla kieltämättä oudot jutut, outo huumori, mut ehkä se onkin ihan normaalia???????


      • j.pakastaja
        juha82friikki kirjoitti:

        5 vuotta oon käyny Psykologilla ja jos tarkempia vielä niin aiemminki kävin ja yhteensä noin 10 vuotta rampannu sitä väliä, niin oisin jo tod näk joutunut suljetulle osastolle.
        Eihän sitä koskaan toki tiedä tulevaisuutta, mitä tapahtuu.
        Onhan mulla kieltämättä oudot jutut, outo huumori, mut ehkä se onkin ihan normaalia???????

        HAHAHAHAHAAAAA ;D

        http://www.youtube.com/watch?v=OillcAoDTIA


      • j.pakastaja

      • j.pakastaja kirjoitti:

        IHMISET ON ERILAISIA JA ERILAISUUS ON RIKKAUTTA !

        http://www.youtube.com/watch?v=_RctRFRhoMU

        Jopa ne ufoimmat tyypit on jopa älykkäimpiä sillä muuan Einstein oli tosi outo ja jopa mielenvikainen hullu, mut hän oli NERO.
        Nerot sekoaa usein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe