rintsikat

haluan tissiliivit

miten rintaliivi kirjaimet oikein menee meinaa se koko ja mimmoset on teidän mielestä parhaat??

9

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+2

      Jos sulla ei ole suuria rintojakaan,
      miksi käyttää liivejä? Parhaita ei voi sanoa,
      koska jokaisella on oma malli ja koko. Kokeile erilaisia.

      • haluan tissiliivit

        on mulla ny jokku rinnat haluun kun nännit näkyy paidasta läpi ja kavereillakin on ollu jo kauan ja mulla alko kasvaa nyt vast kun noilla on ollut jo2vuotta ainaki


    • hsssusbd

      No AA on pienin koko, ja siitä sitten kirjaimet menee ylöspäin (aa,a,b,c,d,dd..).
      Ja ympärysmitan saat mittaamalla rintojen alta, yleisin on varmaan 65-75.
      Jos olet ihan lauta mutta näkyy läpi, niin voit ostaa jotkut kupittomat harjoitusrintsikat.

      • haluan tissiliivit

        en oo ihan lauta mutta kyllä ne joskus pomppii mun ois varmaa aa


    • 17veee:))

      kokeilemalla selviää. ei harjotusrintsikoilla mitään virkaa ole, voit koittaa 65AA kokoisia. itellänihän ei juuri tota suuremmat oo ja oon jo 17 :p

    • liiveihin perehtynyt

      A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K (sit voi olla isompiakin mut harvasta paikasta niitä löytyy :(
      Joskus voi olla tuplakirjaimia, ja esim E:n tilalla voi olla DD. Kuppikoko kertoo sen, kuinka iso se "tissipallukka" on suhteessa rintakehän ympärysmittaan. Esim. 65E, 70D, 75C ja 80B -koossa rinnan tilavuus on suunnilleen sama (en osaa sanoa kuinka monta desilitraa). Tottakai muoto ja mitat ovat erilaiset. Auttoiko yhtään?

      Esim. omalla tyttöystävällä on 75F ja 80E -kokoisia rintaliivejä (hän ei ole kovin hoikka joten sen takia ympärysmitta on noin iso), aikasemmalla tyttöystävällä rintaliivit oli 65D-70C joten hänellä oli aika pienet rinnat, vastaa jotain 75B:tä.

      • tyttöihin perehtynyt

        Liiveihin perehtynyt, hah. Sulla mitään tyttöystävää ole, tai ole ollut. Ei se 80, tai ainakaan 75 mikään niin iso ympäryamitta ole että pitäisi erikseen mainita että "tyttöystävä" olisi jotenkin isompikokokoinen.


      • liiveihin perehtynyt
        tyttöihin perehtynyt kirjoitti:

        Liiveihin perehtynyt, hah. Sulla mitään tyttöystävää ole, tai ole ollut. Ei se 80, tai ainakaan 75 mikään niin iso ympäryamitta ole että pitäisi erikseen mainita että "tyttöystävä" olisi jotenkin isompikokokoinen.

        Kyllä on tyttöystävä ja hän ei todellakaan ole hoikka vaan hieman ylipainoinen. 80 on aika iso ympärys, semmoinen 70 on minusta normaali ja jos on pienikokoinen niin sitten 65. Tietysti moni pitää liian isoo ympärystä ja liian pientä kuppia niin sit luullaan että 75-80 A-B ois se "tavallinen" koko. Tuntuu kummalta lukea kun jotku 13-v. 150 cm / 40 kg tytöt pitää 75-80 ympärysmittaa AA-kupilla. Heillä siis rintojen alta mitattuna 81-86 cm, koska liivit pitäis olla reilut 5 cm pienempi kuin rintojen alta mitatty ympärys. Satuinpa vaan kerranki kuulemaan liikkeessä kun joku aikuinen nainen osti liivejä niin sano siinä liivejä maksaessa kassalle että luuli olevansa 85B mutta sit oliki oikeesti 75D. Että tarkkuutta kaikki! Ja koitan kirjottaa ihan hyvällä asialla koska jos liivejä pitää niin ne kantsii olla just oikeen kokoiset.


      • Faktat kuntoon
        liiveihin perehtynyt kirjoitti:

        Kyllä on tyttöystävä ja hän ei todellakaan ole hoikka vaan hieman ylipainoinen. 80 on aika iso ympärys, semmoinen 70 on minusta normaali ja jos on pienikokoinen niin sitten 65. Tietysti moni pitää liian isoo ympärystä ja liian pientä kuppia niin sit luullaan että 75-80 A-B ois se "tavallinen" koko. Tuntuu kummalta lukea kun jotku 13-v. 150 cm / 40 kg tytöt pitää 75-80 ympärysmittaa AA-kupilla. Heillä siis rintojen alta mitattuna 81-86 cm, koska liivit pitäis olla reilut 5 cm pienempi kuin rintojen alta mitatty ympärys. Satuinpa vaan kerranki kuulemaan liikkeessä kun joku aikuinen nainen osti liivejä niin sano siinä liivejä maksaessa kassalle että luuli olevansa 85B mutta sit oliki oikeesti 75D. Että tarkkuutta kaikki! Ja koitan kirjottaa ihan hyvällä asialla koska jos liivejä pitää niin ne kantsii olla just oikeen kokoiset.

        No itse ainakin oon 175cm ja 65kg ja ympärysmitta on 75, ja kyllä, on ihan oikean kokoinen. Enkä mitenkään lihava ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe