Tindaajat hoi

tindermuumio

Pistäydyinpä sit Tinderiin.
Muuten ok, mut miten siinä pääsee takaisin jonkun kivanoloisen profiiliin?!
Selasin vähän hätäisesti ja siinä se joku kiva sit viuhahti silmieni ohi..
Apuva!!

22

1140

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Handeee

      Samma häär... Sormi vaa jotenki jumittu ruksiin... en tiiä miten korjataa

    • tindermuumio

      Tinderin omilla sivuilla sanotaan, ettei takaisin ole paluuta :(
      Tosin kelasin noita miehiä läpi koko eilisillan ja muutama tyyppi tuli esiin toisenkin kerran, mutta en tiedä mikä logiikka siinä oli.

      Ja nyt sit olen kelannut kaikki miehet 100 km:n säteellä läpi eikä se enää ehdota mulle ketään!!
      Eli tässäkö tämä nyt sit oli?
      Ihan typerää, jos näin on...

    • tuuppaaja2

      Kelasit läpi kaikki miehet 100 km säteellä ja vieläkin haluaisit lisää miehiä? Taidat olla harvinaisen idiootti kiertopalkinto. Vai kuviako vain olet katselemassa?

      • tindermuumio

        No jos 100 km:n säteellä olevista miehistä vain yhden olisin kelpuuttanut niin ei se kai musta kiertopalkintoa tee...
        Ronkeli myönnän olevani kyllä, mutta minkäs teet kun en tykkää tyytyä toiseks parhaaseen.
        En vaan voi sietää niitä äijiä, jotka pullistelee siellä kaiken maailman extreme-harrastuksilla, kaukomatkakuvilla ja kalliilla autoilla.
        Muutama "normimies" oli joukossa ja olisin halunnut palata heidän profiileihinsa takaisin selattuani pullistelijat läpi.
        Ja kyllä, mua kiinnostaa ihan tavallinen "duunari", jolla on jalat maassa ja pääkopassa asiat kohdallaan.

        Että tällainen kiertopalkinto olisi tyrkyllä...


      • Logiikka?
        tindermuumio kirjoitti:

        No jos 100 km:n säteellä olevista miehistä vain yhden olisin kelpuuttanut niin ei se kai musta kiertopalkintoa tee...
        Ronkeli myönnän olevani kyllä, mutta minkäs teet kun en tykkää tyytyä toiseks parhaaseen.
        En vaan voi sietää niitä äijiä, jotka pullistelee siellä kaiken maailman extreme-harrastuksilla, kaukomatkakuvilla ja kalliilla autoilla.
        Muutama "normimies" oli joukossa ja olisin halunnut palata heidän profiileihinsa takaisin selattuani pullistelijat läpi.
        Ja kyllä, mua kiinnostaa ihan tavallinen "duunari", jolla on jalat maassa ja pääkopassa asiat kohdallaan.

        Että tällainen kiertopalkinto olisi tyrkyllä...

        Eli hylkäsit joitain miehiä, koska odotit parempaa ja nyt haluaisit palata niihin huonoista parhaimpiin? Eli toiseksi parhaan sijaan haluatkin tyytyä kolmanneksikymmenenneksi parhaaseen? Mikset heti klikannut vihreää, jos oli ok tyyppi?

        Mutta ratkaisu.. poista profiili ja luo uudestaan.


    • fddbfdhb

      Ilmeisesti tuolla aiempaan palaamattomuudella on pyritty karsimaan tätä "shoppailua". "Jos näet kivan niin tartu siihen äläkä yritä etsiä parempia"-tyylillä, toisin kuin s24 treffeissä...

    • Öööö?

      Toimiiko Tinder Lumiassa?

      • tindermuumio

        Muistaakseni näin tekstin että kävis androidille ja windowsille myös. Iphonelle kai alunperin kehitelty.

        Ja tämähän just on sitä shoppailua. Tulee tehtyä huonoja heräteostoksia.

        Tuli muuten vielä sekin mieleen, että jos mä olen selatessa painanut ruksia niin kai se toinen osapuoli silti näkee mut selatessaan ja voi itse painaa sydäntä? Jolloin mäkin voin painaa sydäntä ja syntyy keskusteluyhteys.
        Eihän se ruksi siis mikään blokkausnappula ole?!

        Ei taida olla mun tyylini etsiä kumppania. En tee niin hätäisesti noita päätöksiä...


      • tavismies
        tindermuumio kirjoitti:

        Muistaakseni näin tekstin että kävis androidille ja windowsille myös. Iphonelle kai alunperin kehitelty.

        Ja tämähän just on sitä shoppailua. Tulee tehtyä huonoja heräteostoksia.

        Tuli muuten vielä sekin mieleen, että jos mä olen selatessa painanut ruksia niin kai se toinen osapuoli silti näkee mut selatessaan ja voi itse painaa sydäntä? Jolloin mäkin voin painaa sydäntä ja syntyy keskusteluyhteys.
        Eihän se ruksi siis mikään blokkausnappula ole?!

        Ei taida olla mun tyylini etsiä kumppania. En tee niin hätäisesti noita päätöksiä...

        Mielestäni jos painaa jollekin ruksia se blokkaa sen toisen pois. Et pääse enää juttelemaan, muutenhan pääsis juttelee kaikkien tykkäämäsi ihmisten kanssa.


      • jaskapassska

        Windows phoneen on saatavissa epävirallinen sovellus nimeltä timber. Se käyttää tinderin tietokantaa eli näet sillä kaikki jotka käyttää tinderiä ja tinderiä käyttävät näkevät sinut sillä. toimii hyvin, ainoa miinus on se ettei tule ilmotuksia kun saat uuden viestin.


      • tillintallintöpsis
        tavismies kirjoitti:

        Mielestäni jos painaa jollekin ruksia se blokkaa sen toisen pois. Et pääse enää juttelemaan, muutenhan pääsis juttelee kaikkien tykkäämäsi ihmisten kanssa.

        Jos painaa rastia, ei tule edes ehdolle toiselle.. eli kumpi ensin painaa rastia, niin katoavat toisilta. Jos painaa sydäntä ja toinenkin painaa, niin tulee match. Ja koskaan et tiedä onko tyrkyllä ollut henkilö tehnyt sinun osaltasi valintaa.

        Suurin ongelma on siinä, ettei ihmiset osaa kirjoittaa esittelytekstiä.. tuskin osaavat kommunikoida silloin viesteinkään, eli punaistahan näille kirjoitustaidottomille tulee.


    • tavismies

      Sulje tili ja avaa uudestaan. Saat selata kaikki profiilit läpi uudemman kerran.

    • seppo3

      Ei toimi Lumiassa

      • ismo4

        Pitäisi tulla windows phonelle lähiaikoina


    • Miksi te ette tajua tuon Tinderin ideaa? Vaikka painat sydäntä, niin ei se heti tarkoita että on pakko lähteä treffeille heti ja muille ei saa painaa sydäntä. Sieltä voi blokata tyyppejä jälkeenpäin viesteistä, jos ne osoittautuukin idiooteiksi tai pervoiksi.

      Tämä meissä suomalaisissa on vikana tässä iDeittailussa... Yritetään etsiä jotain täydellistä, jota ei ole olemassakaan. Sivuutetaan kivan oloiset perusmiehet paremman toivossa, nauretaan pullistelijoille ja ihmetellään, kun kädessä onkin lopuksi tyhjä arpa.

      Newsflash ladies, ne alfaurokset EI todellakaan hengaa missään nettitreffeillä.

      Sydäntä Tinderiin vaan, ei siinä mitään menetä.

    • Jaskapassska

      Windows phoneen on saatavissa epävirallinen sovellus nimeltä timber. Se käyttää tinderin tietokantaa eli näet sillä kaikki jotka käyttää tinderiä ja tinderiä käyttävät näkevät sinut sillä. toimii hyvin, ainoa miinus on se ettei tule ilmotuksia kun saat uuden viestin.

    • lumianpaska

      ei toimi timber lumiassani. ei näytä yhtään profiilia, eikä mun tekemät muutokset asetuksissa jää muistiin :(

    • lumiaa

      Lumiassa 6tin on sama kuin tinder.

    • jjj555

      Kun käytätte tinderiä, niin onko teillä puhelimessa käytössä facebook sovellus vai ei? Että toimiiko paremmin selainpohjalla vai tuolla sovelluksella.

    • n48*

      Millainen meno siellä tinderissä on hieman vanhemmille, löytyykö 40-50 vuotiaita ja niin ettei ole pelkästään pikasuhteet mielessä?

      • Löytyy

        Ainakin naisia on 30-50 välillä runsaasti, joten eiköhän miehiäkin.


    • sinkkublogi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe