missä on lidilin myyjien käytöstavat

asiakas4

lidilin myyjille ei varmaan ole opetettu käytöstapoja.kum olen asioinnut tässä kaupassa,niin kertaakaan ei ole sanottu,päivää tai huomenta.johan se kuuluu hyviin tapoihin.

24

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta päivää

      Minulla kyllä on aivan toisenlainen käsitys heistä. Ehkä se on tapauksessasi niin, että Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaa.

      • 6688

        Asiakas 4 jos itse on naama norsun vi**ulla, niin ei kait myyjiäkään huvita jutustella.
        Minua kohtaan Lidlin henkilökunta on ollut erittäin mukavia, viitsivät jopa jutustella vanhalle äijälle.

        PS. taidat olla Keskon palkkaama trolli?


    • asiakas 4

      yleensäkään en kulje naamanorsun vitulla.mutta s-marketissa on kohteliaita myyjiä.

      • 6688

        Anteeksi asiakas4 luulin sinua Keskon trolliksi, mutta olekin S-marketin palkkalistoilla, olen pahoillani väärinkäsityksestäni.


    • Neiti aurinkoinen

      Lidlissä on tosi ihania kassaneitejä aina hymyssäsuin. Ei todellakaan voi moittia. Jollet tykkää niin käy vaan siellä kepulaisten s kaupassa äläkä valita. Lidli on orimattilan paras ja halvin kauppa! Jes, lidlejä vaan lisää joka kylään.

    • asiakas 4

      voikun olisinki s-marketin palkkalistalla,valitettavasti en ole.joo kassat ovatkin ystävällisiä ,mutta nämä muutamat jotka laittaa tavaroita hyllyyn eihän niiltä uskalla kysyä mitään ovat niin kiukkuisen näköisiä.

      • 6688

        Lidlissä samat henkilöt, jotka ovat kassalla myös täyttävät hyllyt.


    • Tämä selkeää!

      Olassa on 4 elintarvikkeita myyvää kauppaa joissa palvelu on hyvää ja ne ovat K-Supermarket, Kallen kauppa, Lidl ja Siwa.

    • Kiire?KIIRE!

      Olin joskus Lahdessa Lidlissä töissä. Hyväkin asiakaspalvelija väsähtää ja turhaantuu Lidlissä... Kiire on tajuton ja mikään ei riitä, vaikka parhaasi teet..Ylitöitä, huono ilmapiiri, tauot saattaa jäädä pitämättä. Ihmekös kiukkuisuus näkyy henkilökunnassa. Kyllä on ihan eri tilanne esim. Prismoissa, Citymarketeissa, K-kaupoissa, S-marketeissa.

    • ajat muuttuu..

      No kyllä siinä alaleuka tipahtaisi, jos päivää sanoisi. 50-luvulla varmasti oli arkipäivää.
      Huomentakin on jo aika tuttavallista ja sopii paremmin kotioloihin tai työkavereiden kesken.

    • toistaseonnyt

      50- luvulla oli varmasti lepposta. Esim. pientä maito-osastoa saattoi pyörittää jopa 5 ihmistä samaan aikaan, kun nykyään yksi osastovastaava hoitaa osastoa....Henkilökuntaa löytyi runsaasti kaupasta, nykyään saat etsiä edes sitä yhtä myyjää osastolta.. Säästetään.. Paitsi Keskon herkkutoreilla näkee paljon myyjiä samaan aikaan. Tää nyt ei taida enää liittyä Lidliin :D

    • Erilainen

      Ihan sama mihin kaupunkiin menee niin Lidleistä saa parhaan palvelun. Myös Orimattilan Lidlistä! :)

    • jeppi

      Kukas kauppias saa antaa lopputilin tyypille joka nyrpistelee nenäänsä asiakkaile.
      Ei taida riittää irtisanomisen perusteeksi. Kauppa ei ole sen huonompi kuin sen työntekijät. Jos työntekijä on idiootti, minkä työnantaja sille voi?

    • hahhaaja heeh

      Musta Lidleissä on yleisesti tosi huono palvelu. Aina porukka on vittuuntuneen näköisiä. En oo koskaan käynyt Lidlissä jossa olisi hyvä palvelu :O

    • jeep jeep

      totta puhut,kaikki on naama norsunvitulla,paitsi yksi kassa rouva joka aina on iloisella tuulella,taitaa olla lahdesta.

    • entinen asiakas

      Kysymys:
      "Missä on Lidlin myyjien käytöstavat ?"

      Vastaus:
      "Tähän on helppo vastata - niitä ei ole."

      • Mies 46 v

        Lidl:n naishenkilökunta on erittäin kohteliasta - tietenkin olen Mies ja vieläpä poikkeuksellisen komea ja hyvärunkoinen .. eikä tämä naisten hyvä käytös ole pelkästään Lidl:iin rajoittuvaa vaan kaikkialla missä kohtaan naisia niin naiset hymyilevät ja ovat kuin sulaa vahaa ...

        Tämä on totuus!


    • (A)asiakas

      Voi hohhoijaa, pitäisköhän sitä palautetta laittaa vähän jotain muuta kautta menemään, jos jokin vinossa, eikä täällä netissä nimettömänä urputtaa! Asiakaspalvelutyötä tekeviltä henkilöiltä löytyvät varmasti edes jonkinlaiset käytöstavat. Itse olen aina saanut hyvää palvelua Lidleistä. Kyllä se niin on, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Mistähän sellanen kauppa löytyy, josta huudellaan hyvät huomenet jokaiselle asiakkaalle erikseen hyllyjen välistä. Eipä ole ainakaan itselle tullut vastaan. Mutta se on ookoo, enpä tälläistä vaadikkaan. Harmi jos kohdallesi on sattunut yksi ei niin aurinkoinen- myyjä, mutta en koe olevan tarpeellista kyseenalaistaa kaikkien muiden myyjien käytöstapoja sen jälkeen.

    • Be happy

      Tuskin missään päivittäiskaupassa tänä päivänä ohjeistetaan myyjiä ylenpalttiseen asiakkaiden miellyttämiseen. Asiallisuutta ja ystävällistä käytöstä sopii odottaa. Uskokaa tai älkää, kyllä kassatyöntekijätkin ilahtuvat, kun asiakkaat nostavat päänsä ja vastaavat tervehtien. Käyn vähän joka kaupassa. Jos joku kassa on ollut vähän junttimainen, en ole sitä suurena epäkohteliaisuutena ottanut, aika puuduttavaa se työ on ja välillä pitää skarpata.

    • Näin on

      Hyvää asiakaspalvelua Olassa, myös lidlissä. Niin hyvää, että meinaa rahat loppua.

      • Lidl turhake

        Mun mielipide Lidlistä: mitä menen hakemaan, sitä en saa. Aluksi ajattelin, että ei siinä mitään johtuu varmaan alkukankeudesta ja siitä ettei hlökunta osaa vielä arvioida paljon jtn tuotetta menee/tarvitsee. Mutta ei se meno ole vielä muuttunu. En käy enää. Saan haluamani varmasti S-marketista tai supermarketista. Eipä tule turhaa reissua tai useassa kaupassa ravaamista kun käy vanhassa ja luotettavassa.


      • itaruus
        Lidl turhake kirjoitti:

        Mun mielipide Lidlistä: mitä menen hakemaan, sitä en saa. Aluksi ajattelin, että ei siinä mitään johtuu varmaan alkukankeudesta ja siitä ettei hlökunta osaa vielä arvioida paljon jtn tuotetta menee/tarvitsee. Mutta ei se meno ole vielä muuttunu. En käy enää. Saan haluamani varmasti S-marketista tai supermarketista. Eipä tule turhaa reissua tai useassa kaupassa ravaamista kun käy vanhassa ja luotettavassa.

        Ja S-marketissa supermarketissa on sekin hyväpuoli, että tulee käytyä harvemmin, kun on niin pirunkallista että ostoksille ei voi joka päivä mennä


    • ihanuus4

      Sovitaanko että kaikki elintarvikeliikkeet on Orimattilassa ihan hyviä. Jokaisella oma käyttäjäkunta ja jokainen työllistää. Jookos?

      • pokku

        No ei sovita. S-marketin henkilökunta ei muihin kauppoihin verrattuna ole mistään kotoisin, siwa on törkeän kallis ja k-supermarketissa tulee aivan liikaa vastaan tapauksia joissa hinta on hyllyssä eri kuin kassakoneessa. Siispä lidl.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3498
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      188
      1587
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1172
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      835
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      50
      793
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe