Kun koko maailma romahtaa yllättäen...

Pain in my heart-80

Yhteiseloa takana reilut kaksi vuotta ja kaikki sujui aivan täydellisesti. Puolikas sielu löysi puuttuvan puolikkaan ja se onnen määrä molemmilla oli huikea. Kertaakaan emme edes riidelleet, koska kaikki käytännön asiat vaan natsasi jotenkin niin hyvin yhteen. Vielä kesällä mies puhui, että rakastaa minua niin paljon, että vastoin periaatettaan haluaa mennä naimisiin kanssani ja viettää loppuelämämme yhdessä. Tätä mieltä mies on vieläkin, mutta kuitenkin jätti minut täysin yllättäen lauantaina palattuaan parin viikon lomareissulta. Oli reissussa rakastunut tuttavaoppaaseensa ja omien sanojensa mukaan haluaa vaan katsoa tämän kortin. Sanoi, että meidän suhteessamme ei ole mitään vikaa, mutta haluaa vain tehdä näin. Mä en pysty ymmärtämään tätä tilannetta, eihän kukaan täysijärkinen vaihda hyvää ja toimivaa suhdetta tuntemattomaan.. Tuntuu niin pahalta, ettei ole koskaan tuntunut..

47

2708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • primatonna

      Aivan samoin kävi minulle, mutta selitykseksi tuli vain, että ei vaan tunnu enää siltä. Oli luultavasti rakastunut toiseen, mutta raukkamaisena ei myönnä mitään. Samaa hoin hänelle, että miten neljän vuoden toimiva hieno suhde voidaan tuosta vaan heittää jonkun ihastuksen tähden. Nyt haluaa vaan olla yksin,.koska ei pysty enää olemaan kanssani, kun toinen on vaan mielessä. Arvaa vaan viuttaako!! Oltiin niin rakastuneita, eikä onnen määrällä ollut mitään rajoja, kaikki sujui hyvin, eikä mitään riitoja tai erimielisyyksiä koskaan. Tunteet vaan loppu.

      • tuttu juttu

        Tosta tulee mieleen sellanen epävarma ihminen, joka ei tiedä kenen kanssa olla ja keneen ihastua. Sitten kun joku "ihanampi" sattuu kohdalle, niin se ratkaisee tilanteen noin ja sanoo tekosyynä olevan muka "tunteiden loppu".

        Ei kannata luottaa tollasiin ihmisiin, vaikka ne kuinka yrittäisi miellyttää ja alussa vakuutella rakkauttaan.


      • SaliX
        tuttu juttu kirjoitti:

        Tosta tulee mieleen sellanen epävarma ihminen, joka ei tiedä kenen kanssa olla ja keneen ihastua. Sitten kun joku "ihanampi" sattuu kohdalle, niin se ratkaisee tilanteen noin ja sanoo tekosyynä olevan muka "tunteiden loppu".

        Ei kannata luottaa tollasiin ihmisiin, vaikka ne kuinka yrittäisi miellyttää ja alussa vakuutella rakkauttaan.

        Minulla ainakin ihan oikeasti (rakkauden) tunteet loppui, jos niitä nyt varsinaisesti oli koskaan ollutkaan, ainakaan tarpeeksi. Eroamista tosin nopeutti se, että ihastuin toiseen.
        Mutta mitä raukkamaista siinä nyt sitten on, jos ei myönnä että on ihastunut toiseen ja osittain tai jopa kokonaan sen takia jättää? Eiköhän tämä jätetty katkera osapuoli keksi syyttää raukkamaisuudesta joka tapauksessa, sanoi sitten mitä tahansa.
        Parempi olisi vaan vissiin riutua siinä suhteessa jota ei koe enää hyväksi? Ihan vaan ettei toiselle tule paha mieli. Kukahan tässä on raukkamainen..


    • primatonna

      Niin ja, voimia sinulle ja jaksamista. Ei heidän tunteensa sitten koskaan tule kestämään kenenkään kanssa, jos ne tuosta vaan voivat vaihtua kuin puhtaat sukat joka päivä.

    • Pain in my heart-80

      Kauanko sulla on erosta aikaa? "Kiva" tietää, että vertaistukea löytyy, ei oo tällaista eroa tullut koettua koskaan. Aiemmat suhteet ovat päättyneet niin, että huonosti on mennyt jo pidemmän aikaa, joten ennusmerkkejä on ollut. Tää vaan tuli niin täysin puskista, että itsensä kasaamiseen menee taatusti pidemmän aikaa, kuin aikaisemmin. Väkisinkin sitä miettii, että pystynkö enää koskaan olemaan onnellinen, kun se ainoa oikea teki tuollaisen valinnan.. Tämä mies vaan oli kaikin tavoin vastaus sanomattomiin rukouksiin, en oo samanlaisia tunteita tuntenut aiemmin ketään kohtaan.. Tulis nyt edes se vihavaihe, niin helpottaisi, mutta toistaseks mietin vaan miksi, miksi, miksi.. Ehkä nää kyyneleet ehtyy joskus.. Voimia sullekin!

    • primatonna

      Suhteeni vaan hiipui, hän vaan lipui pois luotani. Mitään varsinaista loppua en tiedä, hän vain tosiaan liukui pois elämästäni vaikka aiemmin oli omien sanojensa mukaan rakstanut helvetisti, eikä voisi elää ilman minua ja halusi elää loppuelämän kanssani. Niin siinä vaan käy, kun miehille avautuu tilaisuus ja yleensä syynä on se, että nämä miehet ovat yleensä niitä liikkuvaisia reissumiehiä, joissa mielestäni on sitä auervaaran vikaa, eivät pystykään oikeasti sitoutumaan ja ehkä tunteetkin heillä niiden voimakkuudesta huolimatta jäävätkin vain pinnallisiksi. Luultavasti kyllästyjä ja valloittajaluonteita. Olemme tehneet tehtävämme heille, meitä ei enää tarvita.

      Jos eivät ymmärrä hyvän päälle ja tunteet tuosta vaan voidaan siirtää toiseen, niin sitä syvempää kiintymystä, joka on kaiken rakkauden pohjana he eivät kai pysty koskaan saavuttamaankaan. Kyse taitaa olla aina vain pinnallisesta rakastumisen huumasta.

      Tsemppiä sinulle. Kärsin itsekin vielä eroahdistuksesta, olen aivan rikki ja yritän vaan selvitä päivästä toiseen mikään ei tunnu miltään tunteen kanssa. En saa häntä takaisin vaikka surisin itseni kuoliaaksi,etkä sinäkään. Meidän on hyvä suunnata ajatuksemme ja energiamme nyt omaan itseemme ja hyvinvointiimme. Toivottavasti se oikean oikea vielä tulee elämäämme ja jää siihen, koska tämä jätti sellaisen tyhjiön sieluun, että oksat pois.

      Sinulla muuten aivan samanlainen tilanne kuin minulla ja vastaavaa en ole minäkään koskaan kokenut. Aivan käsittämätön ja utopinen juttu.

    • Pain in my heart-80

      Näin mäkin olen asian järkeillyt, että taitaa vaan olla kyseessä se koukku siihen ihastumisen tunteeseen.. Meidän täytyy vaan ajatella niin, että loppujen lopuksi ollaan paremmassa asemassa, kuin nämä jättäjämiehet: meidän tunteet on kuitenkin aitoja ja tosia.. Laiha lohtu tosin. Yritän ajatella näin, että tuskin se suhde kestää tämän uudenkaan kanssa, ei lomaromansseilla taida kauhean suuri onnistumisprosentti olla. Varsinkin, kun tämä uusi tulee Suomeen pysyvästi vasta vuoden päästä. Jos vaan voisi vaihtaa osia edes tunniksi, niin pääsisi miehen pään sisälle ja ajatuksiin käsiksi, saisi ehkä vastauksia kysymyksiin.

      Voin rehellisesti sanoa, etten ole näin hajalla ollut ikinä, keksisi vaan mistä niitä voimia saa.. Yritetään molemmat sinnitellä sen ajatuksen voimalla, että meitä on ainakin kaksi samassa tilanteessa!

      • primatonna

        Sama tunne minulla, etten näin hajalla ole ikänä ollut ja uskon sen johtuvan siitä, että suhde ja tuo mies oli niin huumaa, ehkä liian hyvä ollakseen totta. Hän osasi hurmata ja pitää hyvänä, nosti melkein jalustalle, mitä en ennen koskaan ollut kokenut. Tulin sieltä yhtä lujaa alas ja nyt en ole enää kynnysmattonkaan vertainen.

        Mies käänsi takkinsa ja sanomisensa aivan nurin. Kaikki se positiivinen mitä hän minulle oli sanonut muuttui täysin merkityksettömäksi hänelle. Kun yritin muistuttaa häntä jostain entisestä, niin hän kommentoi että ei se niin mennyt. Pahinta oli, että en saanut häneen enää minkäälaista kontaktia, keskusteluyhteyttä, hän muuttui täysin välinpitämättömäksi, kylmäksi ja tylyksi, eikä katsonut enää edes päin, enkä saanut koskea häneen. Jos yritin tulla lähelle tai lähestyä häntä, hän kiusaantui vääntelehti ja yritti estää että en pääsisi lähelle, sanoi että älä roiku minussa.??? en todellakaan roikkunut, mutta en voinut käsittää miten hänen rakkautensa oli yhtäkkiä muuttunut inhoksi minua kohtaan.

        Olen miettinyt sitäkin, että voisiko hän olla narsisti. Kummallista, kun hän alussa ei halunnut olla lainkaan ilman seuraani, eikä yksin ja nyt hoki että haluaa vaan olla yksin. Kaikki se mitä hän ennen oli ja puhui on käsittämättömällä tavalla kääntynyt aivan päinvastaiseksi. Olen todella hämilläni ollut ja miettinyt mitä tämä oikein on. Hän muuttui minulle täysin vieraaksi, enkä tuntenut häntä enää. Se ihana mies oli poissa ja tilalle oli tullut tyly, kylmä, ilkeä, välinpitämätön, ärtyisä, ahdistunut ja puhumaton vieraantunut mies.

        En tiedä mistä on kysymys, kun toinen päättääkin aivan yks kaks lopettaa suhteen liukumalla tuosta noin vaan takaisin viettämään omaa elämää jättäen sinut ihmettelemään miten tässä näin kävi.


      • häiriö
        primatonna kirjoitti:

        Sama tunne minulla, etten näin hajalla ole ikänä ollut ja uskon sen johtuvan siitä, että suhde ja tuo mies oli niin huumaa, ehkä liian hyvä ollakseen totta. Hän osasi hurmata ja pitää hyvänä, nosti melkein jalustalle, mitä en ennen koskaan ollut kokenut. Tulin sieltä yhtä lujaa alas ja nyt en ole enää kynnysmattonkaan vertainen.

        Mies käänsi takkinsa ja sanomisensa aivan nurin. Kaikki se positiivinen mitä hän minulle oli sanonut muuttui täysin merkityksettömäksi hänelle. Kun yritin muistuttaa häntä jostain entisestä, niin hän kommentoi että ei se niin mennyt. Pahinta oli, että en saanut häneen enää minkäälaista kontaktia, keskusteluyhteyttä, hän muuttui täysin välinpitämättömäksi, kylmäksi ja tylyksi, eikä katsonut enää edes päin, enkä saanut koskea häneen. Jos yritin tulla lähelle tai lähestyä häntä, hän kiusaantui vääntelehti ja yritti estää että en pääsisi lähelle, sanoi että älä roiku minussa.??? en todellakaan roikkunut, mutta en voinut käsittää miten hänen rakkautensa oli yhtäkkiä muuttunut inhoksi minua kohtaan.

        Olen miettinyt sitäkin, että voisiko hän olla narsisti. Kummallista, kun hän alussa ei halunnut olla lainkaan ilman seuraani, eikä yksin ja nyt hoki että haluaa vaan olla yksin. Kaikki se mitä hän ennen oli ja puhui on käsittämättömällä tavalla kääntynyt aivan päinvastaiseksi. Olen todella hämilläni ollut ja miettinyt mitä tämä oikein on. Hän muuttui minulle täysin vieraaksi, enkä tuntenut häntä enää. Se ihana mies oli poissa ja tilalle oli tullut tyly, kylmä, ilkeä, välinpitämätön, ärtyisä, ahdistunut ja puhumaton vieraantunut mies.

        En tiedä mistä on kysymys, kun toinen päättääkin aivan yks kaks lopettaa suhteen liukumalla tuosta noin vaan takaisin viettämään omaa elämää jättäen sinut ihmettelemään miten tässä näin kävi.

        Ehkä miehelläsi oli persoonallisuushäiriö, kuten narsismi lukeutuu niihin. Niistä voi lukea lisää vaikka wikipediasta jos kiinnostaa.


      • yksi monesta

        hei,meitä on monta samassa tilanteesa ollutta. olen 10 v vanhempi ja ( viisaampi) tuska menee kyllä ohi ja ymmärrätte vielä että näin oli parempi. Mies Ei tule muuttumaan- haluaa katsoa vielä monta " korttia"- ei valmis parisuhteeseen.Olette nuoria ja elämä edessä. Ajatelkaa vain itseänne ja omaa hyvinvointianne. Jaksamista ja kaikkea hyvää- kaikki muuttuu hyväksi.


      • mavericus1
        primatonna kirjoitti:

        Sama tunne minulla, etten näin hajalla ole ikänä ollut ja uskon sen johtuvan siitä, että suhde ja tuo mies oli niin huumaa, ehkä liian hyvä ollakseen totta. Hän osasi hurmata ja pitää hyvänä, nosti melkein jalustalle, mitä en ennen koskaan ollut kokenut. Tulin sieltä yhtä lujaa alas ja nyt en ole enää kynnysmattonkaan vertainen.

        Mies käänsi takkinsa ja sanomisensa aivan nurin. Kaikki se positiivinen mitä hän minulle oli sanonut muuttui täysin merkityksettömäksi hänelle. Kun yritin muistuttaa häntä jostain entisestä, niin hän kommentoi että ei se niin mennyt. Pahinta oli, että en saanut häneen enää minkäälaista kontaktia, keskusteluyhteyttä, hän muuttui täysin välinpitämättömäksi, kylmäksi ja tylyksi, eikä katsonut enää edes päin, enkä saanut koskea häneen. Jos yritin tulla lähelle tai lähestyä häntä, hän kiusaantui vääntelehti ja yritti estää että en pääsisi lähelle, sanoi että älä roiku minussa.??? en todellakaan roikkunut, mutta en voinut käsittää miten hänen rakkautensa oli yhtäkkiä muuttunut inhoksi minua kohtaan.

        Olen miettinyt sitäkin, että voisiko hän olla narsisti. Kummallista, kun hän alussa ei halunnut olla lainkaan ilman seuraani, eikä yksin ja nyt hoki että haluaa vaan olla yksin. Kaikki se mitä hän ennen oli ja puhui on käsittämättömällä tavalla kääntynyt aivan päinvastaiseksi. Olen todella hämilläni ollut ja miettinyt mitä tämä oikein on. Hän muuttui minulle täysin vieraaksi, enkä tuntenut häntä enää. Se ihana mies oli poissa ja tilalle oli tullut tyly, kylmä, ilkeä, välinpitämätön, ärtyisä, ahdistunut ja puhumaton vieraantunut mies.

        En tiedä mistä on kysymys, kun toinen päättääkin aivan yks kaks lopettaa suhteen liukumalla tuosta noin vaan takaisin viettämään omaa elämää jättäen sinut ihmettelemään miten tässä näin kävi.

        Itselleni kävi juuri samoin ja olen mies.
        Ei siis ole sukupuolesta kiinni tuo kohtalo.
        Ikävä vain että tuollaisen menneissyys saa naiset "ylivarovaiseksi"
        ja seuraava suhdeyritys saattaa kaatua ennakkoluuloihin.


      • Fuji11

        Halaan voimakkaasti ja koko sydämestäni! Tiedän tunnen, mutta myös tiedän, että se menee ohi vaikka kuinka vaikea olisi uskoa siihen.Sinä olet tässä tilanteessa vahvempi. Sinussa on aito rakkauden tunne. Se on vahvuus ja kypsyys, myöskin lahja. Sen tarkoituksen ymmärrät myöhemmin. Vapauta se, anna sille paistaa!


    • Pain in my heart-80

      Toi kylmyys ja yleinen tylyys saattaa olla sitäkin, että haluaa sun ajattelevan niin, että paskahan toi mies on, haluaa siis saada sut vihaamaan itseään sen sijaan, että ajattelisit vain, kuinka ihana mies on aiemmin ollut. Tiedä näistä.. Narsisti jos olisi kyseessä, viitteitä siihen suuntaan olis varmasti ollut jo aiemminkin. Mä oon elämäni aikana joutunut olemaan kahden narsistin kanssa tekemisissä, toinen oli työkaveri ja toiseen tutustuin harrastuksen parissa. Pahoja, pahoja ihmisiä ja niistä toipumiseen meni monta vuotta..

      Meillä taas tilanne on se, että pääpiirteittäin mies käyttäytyy kuten ennenkin, ohi mennessään silittää hiuksia jne, käytös on niin ristiriidassa sen kanssa, että jätti.. Asumme siis olosuhteiden pakosta kuitenkin yhdessä toistaiseksi.. Yritä nyt käyttäytyä normaalisti, kun sydän on murskana ja meinaat itkuun purskahtaa nähdessäsi puoliskosi.. :(

      En tiedä miten selviän ensi viikosta eteenpäin, se huo.a kuin tulee Suomeen kolmeksi viikkoa lomalle, joten mies yrittää järjestää jonkun toisen kämpän siks aikaa, jotta voivat viettää aikaa yhdessä.. Hajoan jo ajatuksesta, väkisinkin sitä miettii, että mitä tekevät... Kunpa vois vaan vetää peiton pään yli ja nukkua vaikka seuraavat kolme kuukautta..

      • toisen naisen syy?

        "En tiedä miten selviän ensi viikosta eteenpäin, se huo.a kuin tulee Suomeen kolmeksi viikkoa lomalle,"

        Miksi sinä sitä naista nimittelet? Mieshän sinut on pettänyt, miksi et häntä huorittele?


      • Pain in my heart-80
        toisen naisen syy? kirjoitti:

        "En tiedä miten selviän ensi viikosta eteenpäin, se huo.a kuin tulee Suomeen kolmeksi viikkoa lomalle,"

        Miksi sinä sitä naista nimittelet? Mieshän sinut on pettänyt, miksi et häntä huorittele?

        SIksi, että jakorasiahan se akka on, hädin tuskin ehti erota turkkilaisesta sulhasestaan, joten uusi lohduttaja piti saada heti, mitä sillä väliä onko varattu vai ei. Miehen syytä tämä toki on, mutta väitätkö tosissasi, ettei sillä naisella ole mitään arpaa koko hommassa??? Kukaan täydellä järjellä varustettu henkilö ei ryhdy suhteeseen, kun toinen osapuoli on varattu..


    • Haloohei

      Miksi et vain heitä äijää pihalle?
      Hänellä on asiat nyt hyvin... asuu kanssasi ei tarvitse yksin viettää iltoja kaivaten uutta rakasta ja samalla ei tosiaan tarvitse kunnioittaa sinua vaan kun uusi rakkaus saapuu voi olla hänen kanssaan ja viettää aikaa ja jos se ei vaikka toimikaan niin voi palata luoksesi kun odotat syli avoinna mutta jos saat hänet takaisin niin on aivan varma että tekee tämän saman uudelleen ja nopeammalla aikataululla.... Säästä itseäsi ja lemppaa mies nyt heti älä teet tätä hänelle näin helpoksi

    • Pain in my heart-80

      Asia ei ole ihan niin yksinkertainen, tässä kun on sellainenkin huono puoli, että jouduin irtisanotuksi työstäni yt- neuvotteluiden myötä, enkä uutta työtä ole saanut sadoista hakemuksista ja haastatteluista huolimatta. En siis pärjää taloudellisesti ilman exääni, yhteiskunnan tuet kun ovat sitä luokkaa, ettei niillä pärjää. Tarkoitus oli, että mies on tässä jakamassa kuluja, kunnes ihme joskus tapahtuu ja saan töitä. Paskamainen tilanne kaiken kaikkiaan.

      • kurja tilanne:(

        Jos ei työttömyystuilla pärjää niin miksei meillä ole kadut täynnä joko kuolleita tai eläviä työttömiä ihmisiä?;) Ei Suomessa kukaan nälkään kuole ja asunnonkin kunta hoitaa. Myös opiskelijat pärjäävät, vaikka opintotuki (lainaa ei kaikki halua ottaa, en itsekään ottanut kuin vasta viimeisenä vuonna enkä töissäkään käynyt opintojen ohella) on pienempi kuin työttömyystuki.

        Välttämättömät tarpeet kustannetaan kyllä, kärsitkö mieluummin vähän matalammasta elintasosta (kunnes löydät uuden työn) vai siitä, että nurkissasi pyörii mies, jota rakastat, mutta jota et saa itsellesi? Et tule ikinä pääsemään erostanne yli, jos mies pysyy näköpiirissäsi. Itse pääsin omasta erostani yli n. kuukaudessa (suhde kesti vajaat 4v), kun pidettiin yhteydet täysin poikki. Tosin ero ei tullut yllätyksenä eikä syynä ollut toinen nainen.

        Kyllä minusta vähän vaikuttaa siltä, että keksit tekosyitä, mikset muka voi lähteä asunnosta/heittää miestä pois. Suosittelen kuitenkin, että omaksi parhaaksesi heittäisit miehen elämästäsi.


      • Pain in my heart-80
        kurja tilanne:( kirjoitti:

        Jos ei työttömyystuilla pärjää niin miksei meillä ole kadut täynnä joko kuolleita tai eläviä työttömiä ihmisiä?;) Ei Suomessa kukaan nälkään kuole ja asunnonkin kunta hoitaa. Myös opiskelijat pärjäävät, vaikka opintotuki (lainaa ei kaikki halua ottaa, en itsekään ottanut kuin vasta viimeisenä vuonna enkä töissäkään käynyt opintojen ohella) on pienempi kuin työttömyystuki.

        Välttämättömät tarpeet kustannetaan kyllä, kärsitkö mieluummin vähän matalammasta elintasosta (kunnes löydät uuden työn) vai siitä, että nurkissasi pyörii mies, jota rakastat, mutta jota et saa itsellesi? Et tule ikinä pääsemään erostanne yli, jos mies pysyy näköpiirissäsi. Itse pääsin omasta erostani yli n. kuukaudessa (suhde kesti vajaat 4v), kun pidettiin yhteydet täysin poikki. Tosin ero ei tullut yllätyksenä eikä syynä ollut toinen nainen.

        Kyllä minusta vähän vaikuttaa siltä, että keksit tekosyitä, mikset muka voi lähteä asunnosta/heittää miestä pois. Suosittelen kuitenkin, että omaksi parhaaksesi heittäisit miehen elämästäsi.

        Noh, mä nostan jo kaikkia mahdollisia tukia ja pärjään niinkin hyvin, että vuokran jälkeen jää huimat 50 euroa laskuihin ja ruokaan. Se niistä tekosyistä..

        Kuten tuolla alempana lukeekin, mies vaihtoi jo maisemaa, joten ehkä se toipuminen joskus alkaa..


    • toipilas?

      Tosi kamala tilanne sinulla. Minusta sinä pärjäät kyllä yhteiskunnan tuellakin, mutta ilmeisesti et halua vaan päästää irti miehestä. Sanon sinulle suoraan, että turha sinun on jäädä siihen rikkomaan itseäsi, kun miehellä tunteet sinuun on jo kuolleet, eikä hän niitä enää koskaan saa takaisin tulemaan, jos on rakastunut toiseen, se on vaan tosiasia, joka sinun on tunnustettava itsellesi.

      Rikot vaan itseäsi enemmän ja enemmän, kun jäät siihen roikkumaan. Selvitä mitä tukia saat, miten säästät menoissa ja mitkä ovat kulusi, mutta älä hyvä ihminen jää tuollaiseen suhteeseen, jossa toinen pelaa täysin itsekästä peliä välittämättä sinun tunteistasi. Jäät jokatapauksessa yksin..kävi miten kävi.

      • sattuu

        eniten tuon "olen löytänyt uuden" teidon jälkeen satutti se että oli tunnustettava itselle että se todellakin oli siinä ja oman toivonkipinän sammuttaminen.


    • 6+11

      Siis aivan hirveätä.
      Kuinka joku voi tehdä noin toiselle?
      Meitä on niin moneksi.

      Itse pelkään suhteen aloitusta, koska sydämeni särkyy vuosiksi aina kun suhde loppuu. Aina olen halunnut loppuun asti kestävän suhteen, mutta sellaista ei voi saada valehtelijan kanssa... jne.

      Jaksamista sinulle.
      Älä menetä toivoasi. Kohtaan vielä sen oikean ja olet onnellisempi kuin koskaan.
      Jätä mies taaksesi ja koita jaksaa jatkaa. Mitä nopeammin selviät erosta sitä nopeammin voit kohdata sen aidosti oikean.
      Älä jää yksin suremaan.

      • sattuu

        mutta älä ota laastaria - sillä et korjaa mitään - siirrät vain tapahtumaa ja joku päivä sulla on kaksi rikkoutunutta suhdetta käsiteltävänä sekä vielä yksi särjetty sydän omallatunnollasi.


    • Pain in my heart-80

      Noh, tilanne muuttuikin yllättäen ja mies muutti kaverinsa luo, juuri sulki oven perässään.. Miten voi ihmislasta sattua näin paljon.. Sanoi vielä, että ero oli elämänsä vaikein päätös.. Tekis mieli huutaa niin lujaa, kuin pystyy ja hakata nyrkkiä seinään, mitä tahansa, jotta saa tän tuskan poistumaan..

    • NN4

      Muista ettet ota häntä takaisin kun uusi rakkaus lähtee takaisin ulkomaille!
      Päivä päivältä helpottaa ja tuollaisen miehen vuoksi ei kannata surra mä tuntisin ainakin niin suurta vihaa

    • Pain in my heart-80

      Kun pääsiskin siihen vihavaiheeseen, niin olis helpompaa. Toistaseks sitä vaan muistelee yhteisiä aikoja ja tulevaisuuden suunnitelmia, ei meidän suhteessa ollut mitään huonoa, tätä loppua lukuun ottamatta. On kyllä niin paha olla henkisesti, ettei tosikaan. Alan pikkuhiljaa ymmärtämään niitä, jotka käyttävät viinaa tai muita päihteitä turruttaakseen todellisuuden.. Kiitos teille tsempanneille, voimia todellakin tarvitsen.

      • Särkynyt

        Täällä on kolmas tuollaisen kokemuksen kokenut...mies sanoi yhtäkkiä uuden vuoden aaton aattona ettei enää rakasta ja haluaa erota...naimisissa kerettiin olla 1 1/2 vuotta...tuntuu niiin pahalta ettei sitä kukaa muu tajua kuin te kaksi...vaikeaksi tän on vielä henkisesti tehny se että mies vielä mietti 2 kk että onko varmasti oikea ratkaisu...nyt sitte viime su oli jo tulemassa kotiin(on siis asunnu äitinsä luona viimiset 4 viikkoa) kun sanoi ettei ehkä pystykkään elämään ilman minua ja suunniteltii jo tulevaa..kun sitte lopulta yhtäkkiä soittikin ja sanoi ettei tästä mitää tule..ja viime ke tulikin sitte postista eropaperit...kuitenkin koko aika laitellaan viestiä...ym..ja aina kun on kotona käynny ollaan harrastettu seksiä...oikeaa kidutusta..mutta kun se toivonkipinä on vielä tuolla jossain...selitykseksi antoi viime su että olen liian lihava,että on hävennyt minua...ja että haluaa kokeilla mitä on elää yksin..v***u luulisi jo aikuisen miehen tietävän ja miks ees meni sit naimisii...ku ihan samanlainen oon ollu koko aika..ja kaiken lisäks alottanu dieetin jo vuoden alussa..ihan itseni takii..enkä todellakaa oo suurimmast päästä...mäkii ootan sitä vihan tunnetta ja et tajuisin kuinka loukkaavast mulle on sanottu...mut ei...ku vaa haluais miehen takasin ja alottaa puhtaalta pöydältä..ja olla onnellinen..päivien mielialat kyl vaihtelee välil ehkä tulee pieni viha..sit taas niinku tänääkii tuntuu ettei pääse mitenkää eteenpäin ja on niiiin paha olla...ja sit jonain päivään tulee et prkl kyl mä yksinkii pärjään..kaikista rankinta tässä on alkaa myymään yhteistä asuntoa missä on kaikki muistot ja miettiä tulevaisuutta ilman miestä kun samalla muistelee ihania muistoja...

        Aina vaan miettii että miksi mun elämä meni näin...miksi minä...

        Tsemppiä teille ja hullua mutta teki hyvää lukee että en ole ainoa jolle joka päivä on yhtä vaikea..


      • Pain in my heart-80
        Särkynyt kirjoitti:

        Täällä on kolmas tuollaisen kokemuksen kokenut...mies sanoi yhtäkkiä uuden vuoden aaton aattona ettei enää rakasta ja haluaa erota...naimisissa kerettiin olla 1 1/2 vuotta...tuntuu niiin pahalta ettei sitä kukaa muu tajua kuin te kaksi...vaikeaksi tän on vielä henkisesti tehny se että mies vielä mietti 2 kk että onko varmasti oikea ratkaisu...nyt sitte viime su oli jo tulemassa kotiin(on siis asunnu äitinsä luona viimiset 4 viikkoa) kun sanoi ettei ehkä pystykkään elämään ilman minua ja suunniteltii jo tulevaa..kun sitte lopulta yhtäkkiä soittikin ja sanoi ettei tästä mitää tule..ja viime ke tulikin sitte postista eropaperit...kuitenkin koko aika laitellaan viestiä...ym..ja aina kun on kotona käynny ollaan harrastettu seksiä...oikeaa kidutusta..mutta kun se toivonkipinä on vielä tuolla jossain...selitykseksi antoi viime su että olen liian lihava,että on hävennyt minua...ja että haluaa kokeilla mitä on elää yksin..v***u luulisi jo aikuisen miehen tietävän ja miks ees meni sit naimisii...ku ihan samanlainen oon ollu koko aika..ja kaiken lisäks alottanu dieetin jo vuoden alussa..ihan itseni takii..enkä todellakaa oo suurimmast päästä...mäkii ootan sitä vihan tunnetta ja et tajuisin kuinka loukkaavast mulle on sanottu...mut ei...ku vaa haluais miehen takasin ja alottaa puhtaalta pöydältä..ja olla onnellinen..päivien mielialat kyl vaihtelee välil ehkä tulee pieni viha..sit taas niinku tänääkii tuntuu ettei pääse mitenkää eteenpäin ja on niiiin paha olla...ja sit jonain päivään tulee et prkl kyl mä yksinkii pärjään..kaikista rankinta tässä on alkaa myymään yhteistä asuntoa missä on kaikki muistot ja miettiä tulevaisuutta ilman miestä kun samalla muistelee ihania muistoja...

        Aina vaan miettii että miksi mun elämä meni näin...miksi minä...

        Tsemppiä teille ja hullua mutta teki hyvää lukee että en ole ainoa jolle joka päivä on yhtä vaikea..

        No huhhuh! Sulla kyllä on täys sika miehenä! Kertomasi perusteella kuulostaa siltä, että ei arvosta sua pätkääkään, pitää vaan leluna kaapissa sen aikaa, kun etsii jotain omasta mielestään parempaa. Kun huomaa sun päässeen takas jaloilles jotenkin, haluaakin sut takas, jotta pysyt verkossa. Nyt pää pystyyn nainen, tuollainen mies ei ole kenenkään naisen arvoinen!!! Käyttää sua hyväkseen. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja vaikka se tolkuttoman vaikeata onkin, et ota mieheen mitään yhteyttä ja jos mies ottaa suhun yhteyttä, et vastaa mitään.. Täys kusipää se mies tuntus olevan!!!
        Tsemppiä, kyllä säkin sen vihavaiheen saat jossain vaiheessa, sit helpottaa vähän!


    • textarilla jätetty

      Myös minulla oli ihana mies,meidän piti mennä naimisiin ja kaikkea.Tapasimme v.2006 ja kaikin puolin taivas oli vaan rajana,olihan meillä toisemme.Aikuinen mies ja lähti ensin muka äitiään muuttamaan toiselle paikkakunnalle.Odotin ja odotin,puhelimessa en saanut edes kiinni kun aina luuri oli rikki,,puolen vuoden kuluttua eräänä aamuna sain yhden textarin jossa hän sanoi ,että jatka elämääsi.Ei muuta.Oli lähtenyt pois Suomesta.Tähän päivään mennessä en ole saanut selitystä,mihinkään.Olemme nähneet viimeksi 2v sitten,enkä saanut silloinkaan mitään selitystä.Nämä ovat näitä reissumiehiä jotka lupaavat kymmenen hyvää ja yhdeksän kaunista,,Narsistit on ihan oma lajinsa,pahoja pahoja,ei niitä voi edes ihmisiksi sanoa.Se henkinen väkivalta on jotain niin kamalaa,ettei siihen löydy sanoja,miltä se tuntuu,,

    • kynä käteen

      Olen itse kokenut joskus nuoruudessani vastaavaa. Olin aivan sekaisin enkä tiennyt mitä tehdä, enkä jaksanut keskittyä mihinkään. Itkin vain.

      Sitten otin kynän käteeni ja vihkon laatikosta ja purin kaiken paperille. Tuntui aluksi etten osaa enkä pysty kirjoittamaan mitään. Alkuun kirjoitin vain yksittäisiä sanoja, parin päivän päästä jo hajanaisia lauseita. Lopulta kirjoitin monien vihkojen verran tarinaa.
      Se auttoi minua selviytymään ja silloin opin pitämään säännöllisesti päiväkirjaa.

      Nyt keski-ikäisenä ei ole enää tullut eteen niin vaikeaa asiaa etteikö se kirjoittamalla lähtisi purkautumaan tarpeeksi ajoissa, ennen kuin masentuisi niin, ettei enää jäsenet toimi.

      Kannattaa kokeilla.
      Tsemppiä.

    • !!!

      Liiankin tuttu tunne, tosin en ole koskaan päätynyt naimisiin enkä ollut lähelläkään. Mutta joka tapauksessa. Niin ja en välttämättä haluaisikaan. Oli miten oli, en aio sanoa mitään kliseistä paskaa jota kaikki suoltavat tilanteessasi oleville, koska tiedän miten paljon se ärsyttää. Toivottavasti miehesi ei käyttänyt itse sanaa rakastua, koska siinä tapauksessa seurustelit vähän vajaanpuoleisen tyypin kanssa.

      On mahdollista, että mies alkaa katua hätiköityä päätöstään ja pyytää sinua takaisin. Mutta tuskin enää siinä vaiheessa haluat tuollaista ukkoa katsella, vai? Nyt katse kohti suomi24 treffejä ja sieltä vaikka jotain laastaria hakemaan! Yksin ei ole pakko jäädä. Koskaan ei tiedä, vaikka joku kolahtaisikin yhtäkkiä enemmän kuin arvaatkaan... Vaikka olihan suhteenne aika pitkä, joten et välttämättä pysty ihastua/kiinnostua pitkään aikaan kenestäkään. Mutta aina voi yrittää.

    • pääpystyssä

      pää pystyyn vain ja älä ota mitään kontaktia häneen,anna tuommoisen mulkeron painua se ei ole sinun arvoisesi. mutta muista älä missään nimessä itse lähesty tätä miestä,nauratat vain itsesi ja luulee että olet riippuvainen hänestä ,näytä että pärjäät ilman häntä. kyllä routa porsaan kotia tuo .tsemppiä eteen päin sulle.....

    • asdfasdfwerw23

      Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua.

      Tuttu ja turvallinen ei välttämättä riitä. Elämässä täytyy olla haastetta ja ainakin itse nautin että maisema vaihtuu. En tarkoita että naista pitäisi vaihtaa, mutta yhdessä voi hakea muutoksia ja seikkailua. Suhde ei anna mitään jos sama arki vain aina jatkuu ja jos ei mennä yhdessä kohti sitä tuntematonta. Minunki entinen suhde päättyi koska se oli "urautunut".

      Miksi muutet halusitte että miehesi yksin matkustaa?

    • Pain in my heart-80

      No mulla ei taloudellinen tilanne anna tällä hetkellä mahdollisuutta matkustamiseen ja mies on aina halunnut käydä siinä maassa, mikä ei taas mua ole kiinnostanut koskaan, joten tehtiin kompromissi.. Mies käy tuolla yksin ja ensi talvena oli tarkoitus mennä maahan, joka kumpaakin kiinnostaa.. Suomessa olemme kyllä yhdessä reissanneet pitkin ja poikin. :)

      Ai kauhea mitä tarinoita muillakin, varsinkin tuo tekstarilla jätetty.. :( Lähteä nyt sanomatta yhtään mitään.. Vaikka eipä sillä, enhän mäkään sen kummempaa syytä oo saanut. Soittihan tuo mies tänään, oli aivan umpikännissä, eikä mitään asiaa. Tavallaan siitä tuli parempi olo ja tavallaan taas ei, tosi ristiriitaiset tunteet. Onhan se kuitenkin kiva tietää, että kännissä mua ajattelee. Näin mä meinasin, etten itse mieheen yhteyttä ota, on kuitenkin parempi, että saan haavojani nuolla nyt ihan itsekseni.

      Ystäville olen puhunut puhumasta päästyäni, se kuitenkin vähän lievittää tuskaa ja sitä surrausta mikä aivoissa jatkuvasti käy. Siksipä kai täälläkin kirjoitan..
      On mahtavaa huomata, että jopa täällä usein niin solvatulla sivustolla tulee kannustavia kommentteja, kiitos niistä!

    • No_14

      Voimia sinulle! Vie kauan aikaa käsitellä ja hyväksyä asia. Omalla kohdalla ero oli kans aika shokki. Olimme seurustelleet jo vuosia.Haluttu vauva oli tulollaan. Eropäiväivästä seuraavana päivänä ensimmäinen neuvola ja talokaupat oli sovittu samalle viikolle,kun avovaimo sanoi yhtä äkkiä illalla,että ei halua olla enää minun kanssa ja lähtee saman tien. Siinä se maailma romahti pyhäiltana kerrasta. Raskaus meni kesken kylläkin mutta se ajatus, kun oli jätetty ja mahdollisesti tulossa isäksi. Se oli niin epätodellista. En tiedä,voinko enää luottaa kehenkään enää, koska tässä nykymaailmassa.Kaikki käy vaan sormien napsautuksen nopeudella.Meni vuosia,että asia pyyhkiytynyt päivittäisistä ajatuksista.

    • vanhusjakokenut

      Minun mielestä voisi tulla mieleen se,että jos ikinä ei riidellä,niin jossakin mättää.Esim.toinen myötäilee toista liiaksikin.Ehkäpä olen huomanut itse (ikä 54) että miehet ovat tykänneet siitä kierolla tavalla,että mulla on vahvoja mielipiteitä.Käyttäneet sanaa...haastetta.Olen rohkeasti eri mieltä.Pidän kiinni periaatteista,joita jokaisella pitäisi olla.En ole kiltti,mutta en tuhmakaan.Välitän ulkonäöstäni itseni vuoksi,mutta myös siksi,että mies olisi tyytyväinen.Elikä pukeutuminen,meikki yms.En jotenkin usko että kaksi ihmistä voisi olla aina samaa mieltä asioista,joten kirjoitan tämän omana mielipiteenä vaan.Olen itse jättänyt joskus jonkun.Minut jätetty monesti myös.Aina toivuttuani erosta,olen tajunut,että elin harhassa.Täytyikin mennä niin.Joskus on toipuminen kestänyt 2v,mutta ikinä en haluaisi niitä miehiä takaisin.Olin vain luullut rakastuneeni.Tsemppiä kuitenkin ja voimia kamalaan tilanteeseenne te kaikki

    • Pain in my heart-80

      Hmm, miksi sitä riidellä pitäisi, jos siihen ei ole mitään syytä??? Molemmilla kyllä omat vankat mielipiteet ja välillä vastakkaisetkin, eihän kukaan peilikuvan kanssa jaksa hetkeä pidempään olla. Kumpikin on aina pystynyt perustelemaan mielipiteensä, joten mitä siitä enempiä vänkäämään. Komromisseja tehtiin kyllä tasapuolisesti puolin ja toisin jos niihin oli tarvetta. Parit kai riitelee eniten käytännön asioista, pyykeistä, siivousvuoroista, rahasta jne.. No, meillä niiden käytännön asioiden suhteen samat toimintamallit, joten en tuohon riitelemättömyyden teoriaan tässä tapauksessa usko. Toki tuttavapiiriin kuuluu niitäkin pareja, jotka ei riitele, koska toinen on yksinkertaisesti niin tossun alla, joten ymmärrän kyllä pointtisi vanhusjakokenut. :)

      Positiivista on nyt se, että illalla mulle tuli se ns vihamoodi päälle, joten nyt on virtaa tehdä vaikka mitä, siivota kaappeja, pyyhkiä seiniä tai mitä ikinä nyt keksiikään. Se eilinen puhelu kun varmisti sen, että mies on täysin hukassa sen suhteen mitä elämältään haluaa. Tuli nyt sekin tunne, että en prkl takaisin ota, jos sitä ehdottaa sen akan lähdettyä Suomesta, katsokoon sen korttinsa nyt sit ihan loppuun asti kaikessa rauhassa!

      Tsemppiä ja voimia samankaltaisessa tilanteessa oleville!

    • Tunteet on pois Mies

      Tiedätkö miksi näin on käynyt? Kerron surullisen totuuden:

      Yhtälailla kun mies Ihastui ja tunsi kanssasi suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta, ja se on fantastasta silloin mies ihminen elää ja sielu riemuaa! Tiedän sen :-(..Mutta sille ei vain voi mitään että tunne hiipuu ja hiipuu se kuolee pois, ymmärrätkö, tunne kuolee pois. Miehesi on itsekin hämillään ihmeissään kun sitä ihanaa tunnetta ei enää ole, olet vain muuttunut vieraaksi ihmiseksi, se on miehestäsi tuskaista ahdistavaa ja pelottavaa, se tunne joka sai elämästä ihanaa on poissa! Valitettavasti :-(

      • vaimo on vieras

        niin totta....kuuluu parisuhteeseen..hiipuminen mutta se kuulemma tulee takaisin mutta vaatii työtä...automaattista kliimaksia ei riitä loputtomiin...työtä ja vaikka teennäistäkin mutta vaatii työtä...niin ja vuoroin miehen ja vuoroin naisen!


    • pirstaleina1

      liityn seuraanne. mulle kävi niin että "elämäni mies" löysi mut, itsellä ei ollut mitään hakua tai ajattelua parisuhteesta sillä hetkellä, mutta mä leijuin pilvissä hänen seurassaan (kun oltiin erossa epäröin) ja hän sai puhuttua mut ympäri suhteeseen. mun epäröinnin suurin syy oli tieto että hän oli mennyt koko elämänsä suhteesta suhteeseen vauhdilla. pari pidempiaikaista oli takana, joista toinen oli juuri ennen mua päättynyt - hänet oli jätetty. hänellä oli aina oli ollut joku nainen kierrossa. en mitään pilvilinnaa rekennellut, tajusin alusta asti että erinlainen menneisyys ja erinlaiset luonteet tuo haastetta mutta luotin siihen että yhdessä "kiivetään" niiden tuomien mahdollisten ongelmien yli kun rauhassa edetaan.. tässä vaiheessa moni ajattelee musta "mikä idiootti" ei mitään niin mäkin ajattelen itse itsestäni - tällä jälkiviisauden tuomalla järjellä.

      niinhän siinä kävi, jokunen aika meni hän löysi naisen joka oli hänelle se "elämän nainen" enkä minä kuten oli ajatellut. mut jätettiin, siirrettiin pois edestä, siihen tilanteeseen missä samperinmoinen suru ja ikävä oli joka hetkistä elämää... perkeleenmoista kuten tiedätte.

      mä olen tällanen miettivä ja harkitseva ihminen normaalisti - hän sai mut skippaamaan kaikki periaatteeni. pyöritelin tätä juttua reilu puoli vuotta ja tulin tulokseen että hän oli niitä ihmisiä jotka pelkää enemmän yksin oloa kuin vaivautuu panostamaan siihen että löytää sen todella nappi puoliskon, siinä etsinnän välissä hän on valmis "tyytymään kivaan" kunhan ei yksin joudu olemaan eikä välitä mitä sille "kivalle" käy kun hän löytää sen "kivemman". tosiasia on että tuollaiset ei tyydy koskaan siihen "kivempaan" vaan elää huumassa ja siinä mennään kunnes todellinen arki astuu kuvioon ja joku aisia alkaa tympimään ja taas lähdetään etsintäreissulle - ikävä kyllä ei muisteta kertoa sille sen hetkiselle kivalle että loppulaskenta on alkanut ja se loppuu kun on taas uusi "kiva" elämässä. loppulaskennan päätyttyä jälkeen jää meitä jotka käydään tämä tunne helvetti läpi, taistellaan että jaksetaan luottaa siihen että vielä joku aamu on se aamu kun huomataan että se on sen päivän aamu jolloin me loikataan se vika loikka pois päin hänestä ja hän jää muistoksi: ei niin upeeksi mutta erittäin opettavaiseksi kumminkin.

      sinulle särkynyt: älä riko itseäsi tuolla. mä lähdin leikkiin, seksiä sen "kivemman" seläntakana kun herralla hormoonit hyrräsi, "iski" oikealla hetkellä pyynnöllään. mä olin silloin ihan pihalla tapahtuneesta - ikävä päälinmäisenä ja liekki joka toivoi hänen "tajuavan mitä menetti" suurimmillaan. kestin sitä hetken, mutta pää hajosi - sain ahdistuskohtauksia ja oli alettava ajattelemaan vain itseään eli oli pakko sammutta se toivon liekki, tunnustaa että mun "elämän mies" oli kusipää joka ruokki itsekkäistä syistä mun toivoa yhteydenpidolla.

      ikävintä tässä on että kolme kuukautta tapahtuman jälkeen törmäsi mieheen, joka oli kiinnostunut musta, juttelun tuloksena arvot ja ajatukset elämästä ja parisuhteesta osoittautui erittäin samoiksi mutta .. mä super idiootti ikävöin tuota kusipäätä vielä, joten en voinut toista loukata kokeilemalla josko hän tuon ikävän pyyhkäisisi pois. eli teille jotka ajattelette "paikka ainetta", miettikää kahdesti.. haluutteko ottaa riskin että ihminen joka vie teidät tästä paskasta pois, onkin joku päivä ihminen joka antoi hetkellisen helpotuksen ja huomaatte tehneenne virheen ja siitä kertomalla sysäätte hänet tähän samaan tilanteeseen missä itse nyt olette.. mä en pystynyt - tätä en halua kenellekkään aiheuttaa.

    • RehellinenMies

      Jes, hienoa. Kerrankin mies on suoraselkäinen ja lopettaa edellisen suhteen ennenkuin aloittaa uuden sen sijaan että raukkamaisesti pettäisi, niin eikö mitä, ei osata arvostaa rehellisyyttä vaan haukutaan miehen käytös maanrakoon.
      Oikein hienoa naisten logiikkaa. Ja sekin vielä että ihan ku rakastumiseen ois joku tietty aika ja se on väärin rakastua kello 6 ja ilta kahdeksan välillä. Sille ei voi mitään jos 2,5 vuotta on yhdessä ja tajuaa yhtäkkiä rakastuneensa johonkuhun muuhun vaikka aiemmin aikoi jopa naimisiin.
      Sitä voi rakastua vaikka naimisissakin, eikö ole hirveää?

      • ReiluPeli

        Mitä suoraselkäistä näet tuossa miehen toiminnassa? Voihan sitä antaa rakastua itsensä vaikka päivittäin ja sanoa toiselle, että mä tässä nyt vähän katson tämän loppuun, että onko tää sitä vai mitä tää on. Kun suhteeseen aletaan, niin sen eteen myös halutaan tehdä kaikki voitava silloin, kun hyvin menee eikä mitään riitoja ole ja suhde toimii. Kysymys on halusta pitää sellainen suhde, jossa kummallakin on hyvä olla, eikä juosta joka ainoan ihastumisen ja rakastumisen perässä.

        Tuo on just sitä miehen alapää logiikkaa.


      • sinkkuna loppuelämä?
        ReiluPeli kirjoitti:

        Mitä suoraselkäistä näet tuossa miehen toiminnassa? Voihan sitä antaa rakastua itsensä vaikka päivittäin ja sanoa toiselle, että mä tässä nyt vähän katson tämän loppuun, että onko tää sitä vai mitä tää on. Kun suhteeseen aletaan, niin sen eteen myös halutaan tehdä kaikki voitava silloin, kun hyvin menee eikä mitään riitoja ole ja suhde toimii. Kysymys on halusta pitää sellainen suhde, jossa kummallakin on hyvä olla, eikä juosta joka ainoan ihastumisen ja rakastumisen perässä.

        Tuo on just sitä miehen alapää logiikkaa.

        hassua lukea...mulla tilanne on ollut jo kaksi kertaa päinvastainen....se mulkero on ollut molempina kertoina nainen. Miettikää ensin ennen kuin vihastutte mulle kirjoittamaan...olen vain nii perskuleen huono onninen naisteni kanssa, (tasan kaksi), että ei ole tosikaan....ensimmäinen oli vaan semmoinen joka petti koko ajan...en tiennyt mitään ja meillä oli seksikin loistavaa siis aktiivista ja en huomannut teeskenteluýjä joka kerta ;) Toinen kerta missä nytkin olen on UUSIOperheihanuus ja tapellaan niin pirusti...selvisi kuitenkin että nykyiseni on Narsisti ja paha sellainen....hänen vanha kaveri kertoi itku kurkussa että niin kuin "ole varovainen"! Nyt olen ihan oudossa tilanteessa...lapseni kärsimystä en vielä pelkää mutta on se niin hurjaa huomata että tässäkö tästä "haasteessa" olikin vialla...ilmankos...piru kun rakastan niin paljon tuota naista!...mimmonenhan se kolmas nainen on...ehei taida tulla enää kysymykseen :D


      • näinhän voi käydä
        sinkkuna loppuelämä? kirjoitti:

        hassua lukea...mulla tilanne on ollut jo kaksi kertaa päinvastainen....se mulkero on ollut molempina kertoina nainen. Miettikää ensin ennen kuin vihastutte mulle kirjoittamaan...olen vain nii perskuleen huono onninen naisteni kanssa, (tasan kaksi), että ei ole tosikaan....ensimmäinen oli vaan semmoinen joka petti koko ajan...en tiennyt mitään ja meillä oli seksikin loistavaa siis aktiivista ja en huomannut teeskenteluýjä joka kerta ;) Toinen kerta missä nytkin olen on UUSIOperheihanuus ja tapellaan niin pirusti...selvisi kuitenkin että nykyiseni on Narsisti ja paha sellainen....hänen vanha kaveri kertoi itku kurkussa että niin kuin "ole varovainen"! Nyt olen ihan oudossa tilanteessa...lapseni kärsimystä en vielä pelkää mutta on se niin hurjaa huomata että tässäkö tästä "haasteessa" olikin vialla...ilmankos...piru kun rakastan niin paljon tuota naista!...mimmonenhan se kolmas nainen on...ehei taida tulla enää kysymykseen :D

        noita mulkeroita löytyy naisista ja miehistä, naiset vaan täällä vaahtoaa herkemmin kun miehet...

        toivottavasti olet ajoissa huolissasi lasten kärsimyksistä. otos todellisesta elämästä: isä löysi uuden naisen nopeasti eron jälkeen, perustettiin rakkauden huumassa uusioperhe vauhdilla, isä rakkauden huumassa huomasi kuitenkin että uudessa rouvassa oli joitain itsekkäitä luonteenpiirteitä (jälkeen päin selvisi narsistiksi). ensin alkoi vanhemmat lapset perumaan viikonloppu vierailut isän luona niinä viikonloppuina kun isä oli töissä ja uuden rouvan kanssa olisi pitänyt olla se aika keskenään, nuorin vielä uskollisesti kävi kunnes yhtenä päivänä koulun terveydenhoitaja otti yhteyttä ja vaati vanhempia keskusteluun johon osallistui lääkäri ja hän. keskustelussa selvisi että uusi rouva parin drinksun vahvistamana "mollannut & alistanut" tyttöä ja saanut epävarman teinin vielä epävarmenpaan tilaan ja tytön hoito oli aloitettava pikaiseen. nyt tyttö käy psykologilla ja syö mielialalääkkeitä, ikää 12v...
        terveisin kyseisen tytön täti ja kaupan päälle vielä kummitäti, jota vituttaa veljen omaan napaan tuijottaminen


      • ..................
        sinkkuna loppuelämä? kirjoitti:

        hassua lukea...mulla tilanne on ollut jo kaksi kertaa päinvastainen....se mulkero on ollut molempina kertoina nainen. Miettikää ensin ennen kuin vihastutte mulle kirjoittamaan...olen vain nii perskuleen huono onninen naisteni kanssa, (tasan kaksi), että ei ole tosikaan....ensimmäinen oli vaan semmoinen joka petti koko ajan...en tiennyt mitään ja meillä oli seksikin loistavaa siis aktiivista ja en huomannut teeskenteluýjä joka kerta ;) Toinen kerta missä nytkin olen on UUSIOperheihanuus ja tapellaan niin pirusti...selvisi kuitenkin että nykyiseni on Narsisti ja paha sellainen....hänen vanha kaveri kertoi itku kurkussa että niin kuin "ole varovainen"! Nyt olen ihan oudossa tilanteessa...lapseni kärsimystä en vielä pelkää mutta on se niin hurjaa huomata että tässäkö tästä "haasteessa" olikin vialla...ilmankos...piru kun rakastan niin paljon tuota naista!...mimmonenhan se kolmas nainen on...ehei taida tulla enää kysymykseen :D

        Oletko nyt aivan varma ettet tehnyt mitään väärinvensimmäisessä suhteessasi...
        Tuskin hän sinua syyttäsuotta petti.
        Ja mitäs tämän nyksäsi ex kaveri sulle tuli mitn lussuttaan, outoa!


    • 11+14

      Emme voi rakentaa aitoja suhteita, jos emme ole aidosti itsemme, ja meidät on ikävä kyllä kasvatettu olemaan joku toinen. Jos aito ja toimiva parisuhde kiinnostaa, kannattaa käydä Alkuajatuksen kotisivulla lataamassa maksutta "Aito Itse" sähkökirja, sillä pääsee hyvään alkuun.

      • mie(s) vain

        hyvä huomio ja hyvä peruselementti. onhan niitäkin jotka on tämänkin asian hukanneet tai joutuneet hukkaamaan elämän tyrskeissä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe