Tyytyväiset ja onnelliset lapset

Lapsen olemus

Käy sääliksi aborttiväkeä, joka pilkkaa lapsia ja luulottelee heidän itkevän ja sotkevan ihan jo kiusallaan paikkoja yms'. Näin abortöörin on valitettavasti meneteltävä uskotellakseen itselleen "säästyneensä" lapsen tuottamalta "rasitukselta".

Tosiasiassa hyvin hoidettu lapsi on raihallinen ja hyväntuulinen pieni lähimmäinen. Aivan hurmaava kaveri. Palstan norsunnahkaiset aborttiasiamiehet tuskin tuntevat huonoa oloa huokuteltuaan lapsisia kuoleman kitaan äitinsä sylin sijasta. Kuitenkin tavallinen abortööri mahtaa tuntea pistoksen sydämessään nähdessään onnellisen äidin hymyilevän lapsensa kanssa.

97

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööö??

      En jaksa uskoa että kukaan tekee abortin sen takia että lapset heidän mielestään itkevät ja sotkevat kaikki paikat.. Eiköhän ne syys aborttiin ole aivan jotkut muut kuin tuo sinun naurettava mutu-oletus :D Kyllä se vanhemmuus on paljon muutakin, se tuo paljon vastuuta ja vastapainoksi paljon iloa ja onnea. Kaikki vaan ei yksinkertaisesti halua sillä hetkellä lasta, tai heidän elämäntilanteensa ei sitä mitenkään salli! Miksi tämä on niin vaikeata ymmärtää? Osa katuu päätöstään ja osa ei, mutta ei sitä varmasti tuolla selityksellä mitä sinä sanoit niin helpoteta! Lapsi tuo paljon muutakin rasitetta kuin itkuisuus ja totelemattomuus.

      • teroK-76

        "En jaksa uskoa että kukaan tekee abortin sen takia että lapset heidän mielestään itkevät ja sotkevat kaikki paikat.. "

        Ei vaan munkaan mielestä oo vain kypsä vanhemmaksi. Se että pelkää sotkua on vaan se että kaikki muu on tärkeää eikä siitä halua luopua. Mitä järkee silloin on ees ajatella lapsentekoa.


    • mitäs se sit on

      "En jaksa uskoa että kukaan tekee abortin sen takia että lapset heidän mielestään itkevät ja sotkevat kaikki paikat."

      Kyllähän täällä vaan monet levehtii että siihen ei mitään muuta syytä tartte kun että lapsi sotkee kodin :DD mut siis ne onkin ihan suosijasakin mutuvalheita?

      • enkestäxDd

        Sulla on kyllä uskomaton logiikka:Dd jos joku sanoo että sillä syylläkin voi vaikka abortin tarvittaessa tehdä niiin missä on sanottu että joku ite aborti nimenomaan sen takia että lapsi sotkee:Ddd


      • uppps
        enkestäxDd kirjoitti:

        Sulla on kyllä uskomaton logiikka:Dd jos joku sanoo että sillä syylläkin voi vaikka abortin tarvittaessa tehdä niiin missä on sanottu että joku ite aborti nimenomaan sen takia että lapsi sotkee:Ddd

        Teki* jäi tekstistä pois:)


      • -salmon-

        Niin no ehkä ne ihmiset eivät halua ylipäätään lapsia mm. siksi, että pitävät lapsia sotkuisina? Eli jos abortin tekevät, niin se pääasiallinen syy varmaan sitten on se, etteivät he halua lasta eikä vain se, että kun ne sotkee kodin. En ainakaan usko, että noin sanovat ihmiset sitten päättäisivät lapsen pitää, jos heille joku lupaisi tulla siivoamaan kaikki lapsen aiheuttamat sotkut ja vaikka hoitamaan sen itkutkin. ;)

        Mua ärsyttää tämä aborttiväestä puhuminen kyllä. Mikä siinä on ideana että pitää yleistää sillä tavalla? Onko tässäkin aloituksessa tarkoitus kritisoida kaikkia abortin kannattajia tuollaisesta asenteesta lapsiin? Ainakin semmoisen mielikuvan minä siitä sain ja minusta se on aika tyhmä yleistys, kun monilla abortin kannattajilla on itselläänkin lapsia. Miksi pitää puhua aborttiväestä kun voisi kohdentaa kritiikin vain niihin, jotka tosiaan lapsiin asennoituvat tuolleen, että ei niitä voi haluta kun ne sotkee paikat kotona...


      • pupu tupuna
        -salmon- kirjoitti:

        Niin no ehkä ne ihmiset eivät halua ylipäätään lapsia mm. siksi, että pitävät lapsia sotkuisina? Eli jos abortin tekevät, niin se pääasiallinen syy varmaan sitten on se, etteivät he halua lasta eikä vain se, että kun ne sotkee kodin. En ainakaan usko, että noin sanovat ihmiset sitten päättäisivät lapsen pitää, jos heille joku lupaisi tulla siivoamaan kaikki lapsen aiheuttamat sotkut ja vaikka hoitamaan sen itkutkin. ;)

        Mua ärsyttää tämä aborttiväestä puhuminen kyllä. Mikä siinä on ideana että pitää yleistää sillä tavalla? Onko tässäkin aloituksessa tarkoitus kritisoida kaikkia abortin kannattajia tuollaisesta asenteesta lapsiin? Ainakin semmoisen mielikuvan minä siitä sain ja minusta se on aika tyhmä yleistys, kun monilla abortin kannattajilla on itselläänkin lapsia. Miksi pitää puhua aborttiväestä kun voisi kohdentaa kritiikin vain niihin, jotka tosiaan lapsiin asennoituvat tuolleen, että ei niitä voi haluta kun ne sotkee paikat kotona...

        " Onko tässäkin aloituksessa tarkoitus kritisoida kaikkia abortin kannattajia tuollaisesta asenteesta lapsiin?"
        Kyllähän tämä näin taitaapi olla. Itse olen palstalla myöntänyt avoimesti vihaavani lapsia, mutta kuitenkin elämääni on eksynyt pari niin rakasta ja tärkeää naperoa etten todellakaan heitä pystyisi kuunaan vihaamaan. Hermot menee kyllä välillä, mutta enpä tiedä yhtäkän vanhempaa joka ei joskus olisi hermostunut lapsiinsa.

        Tällä palstalla on suurin ongelma tuossa, että ihmiset ryhmitetään ja kategorioidaan kahteen laatikkoon. Ja millä perusteilla? Joko vastustat aborttia kaikissa tilanteissa tai hyväksyt sen kaikissa tilanteissa. Tuntuu ettei ole välimaastoa olemassakaan, vaikka niitä on yhtä paljon kuin on ihmisiäkin.

        En myöskään ole ikinä ymmärtänyt palstan kiihkeimpien vastustajien hokevan abortin tehneelle naiselle jolla on lapsia jo entuudestaan, että tältä tulisi lapset ottaa pikaisesti huostaan ettei vain "niillekin käy kylmät". Tuo on jo suoranainen loukkaus ja aivan hirveän pahasti sanottu. Ihan sama jos vastustajalle sanottaisiin, että lapsi pitää ottaa huostaan pikimmiten ettei sen tarvitsisi kärsiä kamalasta hirviöäidistä.

        Olkoonkin mitä tahansa sakkeja ja porukoita, minä en kuulu niistä yhteenkään. Olen oman tieni kulkija, teen elämästäni hyvän juuri niin kuin itse sen koen olevan ja elän myös täysillä. Omistan vahvoja mielipiteitä ja uskallan ne myös tuoda nimimerkkini suojin esiin, pystyn myös ihan omilla kasvoillani ja nimellänikin sen tekemään. Jos joku asiaa kysyy suoraan kasvotusten minulta.

        Toisaalta palstalta tovin poissa olleena, en edes kaipaa takaisin. Silloin tällöin käyn täällä lueskelemassa, mutta en jaksa vaivautua kirjoittelemaan. Aktiiviseksi voin ryhtyä takaisin sitten, kun meno täällä aikuistuu ja rauhoittuu.


      • papanan tumputus
        -salmon- kirjoitti:

        Niin no ehkä ne ihmiset eivät halua ylipäätään lapsia mm. siksi, että pitävät lapsia sotkuisina? Eli jos abortin tekevät, niin se pääasiallinen syy varmaan sitten on se, etteivät he halua lasta eikä vain se, että kun ne sotkee kodin. En ainakaan usko, että noin sanovat ihmiset sitten päättäisivät lapsen pitää, jos heille joku lupaisi tulla siivoamaan kaikki lapsen aiheuttamat sotkut ja vaikka hoitamaan sen itkutkin. ;)

        Mua ärsyttää tämä aborttiväestä puhuminen kyllä. Mikä siinä on ideana että pitää yleistää sillä tavalla? Onko tässäkin aloituksessa tarkoitus kritisoida kaikkia abortin kannattajia tuollaisesta asenteesta lapsiin? Ainakin semmoisen mielikuvan minä siitä sain ja minusta se on aika tyhmä yleistys, kun monilla abortin kannattajilla on itselläänkin lapsia. Miksi pitää puhua aborttiväestä kun voisi kohdentaa kritiikin vain niihin, jotka tosiaan lapsiin asennoituvat tuolleen, että ei niitä voi haluta kun ne sotkee paikat kotona...

        "Tuo on jo suoranainen loukkaus ja aivan hirveän pahasti sanottu. Ihan sama jos vastustajalle sanottaisiin, että lapsi pitää ottaa huostaan pikimmiten ettei sen tarvitsisi kärsiä kamalasta hirviöäidistä."

        No voi kauheeta... näinhän se nyt on jo kuitenkin jollekin lapselleen tehny :)
        Niin että nyt sitten taas lapsia suojeleva onkin se "hirviö" eikä suinkaan niitä tappava?? Siinäpä taas suosijan mahtilogiikka kukoistuksessaan :D

        "Olkoonkin mitä tahansa sakkeja ja porukoita, minä en kuulu niistä yhteenkään."

        Tätä nyt on aika turha hokea kun sakit/väet on selkeästi kuitenkin jakaantunu joko tai. Tätä tuskin tarvii enempää tarkentaa millä tavalla, vaikka joissain pienemmissä seikoissa eriäviäkin ajatuksia tietysti voi olla.

        "Aktiiviseksi voin ryhtyä takaisin sitten, kun meno täällä aikuistuu ja rauhoittuu."

        Sepä hyvä, koska tätä päivää tuskin kovin pian nähdään :D


      • siinäpä sitä

        röyhkeyttä huipussaan...

        "abortin saa vaikka sillä syyllä että lapsi sotkisi uuden, hienon kodin ja näinhän se pitää ollakin. Eli ei tarvi anella, tulee kuin manulle illallinen."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12081560#comment-66410489-view

        Jos ei itse tai kukaan oo hakenu tolla syyllä niin mistä voi tietää että saa?


      • -salmon-
        pupu tupuna kirjoitti:

        " Onko tässäkin aloituksessa tarkoitus kritisoida kaikkia abortin kannattajia tuollaisesta asenteesta lapsiin?"
        Kyllähän tämä näin taitaapi olla. Itse olen palstalla myöntänyt avoimesti vihaavani lapsia, mutta kuitenkin elämääni on eksynyt pari niin rakasta ja tärkeää naperoa etten todellakaan heitä pystyisi kuunaan vihaamaan. Hermot menee kyllä välillä, mutta enpä tiedä yhtäkän vanhempaa joka ei joskus olisi hermostunut lapsiinsa.

        Tällä palstalla on suurin ongelma tuossa, että ihmiset ryhmitetään ja kategorioidaan kahteen laatikkoon. Ja millä perusteilla? Joko vastustat aborttia kaikissa tilanteissa tai hyväksyt sen kaikissa tilanteissa. Tuntuu ettei ole välimaastoa olemassakaan, vaikka niitä on yhtä paljon kuin on ihmisiäkin.

        En myöskään ole ikinä ymmärtänyt palstan kiihkeimpien vastustajien hokevan abortin tehneelle naiselle jolla on lapsia jo entuudestaan, että tältä tulisi lapset ottaa pikaisesti huostaan ettei vain "niillekin käy kylmät". Tuo on jo suoranainen loukkaus ja aivan hirveän pahasti sanottu. Ihan sama jos vastustajalle sanottaisiin, että lapsi pitää ottaa huostaan pikimmiten ettei sen tarvitsisi kärsiä kamalasta hirviöäidistä.

        Olkoonkin mitä tahansa sakkeja ja porukoita, minä en kuulu niistä yhteenkään. Olen oman tieni kulkija, teen elämästäni hyvän juuri niin kuin itse sen koen olevan ja elän myös täysillä. Omistan vahvoja mielipiteitä ja uskallan ne myös tuoda nimimerkkini suojin esiin, pystyn myös ihan omilla kasvoillani ja nimellänikin sen tekemään. Jos joku asiaa kysyy suoraan kasvotusten minulta.

        Toisaalta palstalta tovin poissa olleena, en edes kaipaa takaisin. Silloin tällöin käyn täällä lueskelemassa, mutta en jaksa vaivautua kirjoittelemaan. Aktiiviseksi voin ryhtyä takaisin sitten, kun meno täällä aikuistuu ja rauhoittuu.

        "Tällä palstalla on suurin ongelma tuossa, että ihmiset ryhmitetään ja kategorioidaan kahteen laatikkoon. Ja millä perusteilla? Joko vastustat aborttia kaikissa tilanteissa tai hyväksyt sen kaikissa tilanteissa. Tuntuu ettei ole välimaastoa olemassakaan, vaikka niitä on yhtä paljon kuin on ihmisiäkin."

        Olen ihan samaa mieltä! Tuo lokerointi vedetään täällä minusta aivan överiksi. Ne kaksi ryhmäähän todellisuudessa eritytyvät vain sen aborttikannan perusteella, ja siitäkin vain ns. yleiskannan perusteella. Muista asioista maailmassa ei sitten yhtäläisyysmerkkejä voidakaan vetää. Mutta tällä palstalla ne yhtäläisyysmerkit vedetään helposti muustakin kuin aborttikannasta, niinkuin tässäkin aloituksessa. Ja aborttikannastakin tuntuu välillä, että pitää ajatella juuri tietyllä tavalla jotta kuuluisi joukkoon. Herkästi täällä saa aborttia vastustavakin kuulla olevansa "suosijasakin trolli", jos jostain vaikka ihan aborttioikeuteen liittymättömästä asiasta jonkun kanssa kinaa tulee. Toisaalta myös puolustajat monesti tekevät vastustajista yleistyksiä, joilla ei pohjaa todellisuuden kanssa ole yhtään. Emme mekään kaikki ole fundamentalistiuskovia, toiset eivät ole uskovaisia laisinkaan. Emme me kaikki vastusta aborttia melkein kaikista syistä, emme me kaikki pyri alistamaan naisia, vaikka jotkut siihen pyrkivätkin. Emme me kaikki pyri rankaisemaan naista seksin harrastamisesta, vaikka ehkä joillain sellainenkin taka-ajatus on. Uskoisin että se on kuitenkin tosi harvinaista. Minusta olisi hyvä, jos tämmöisistä yleistyksistä pyrittäisiin päästämään irti, puolin ja toisin :)

        Tuossakin olen kanssasi samaa mieltä, että on hirveän loukkaavaa sanoa toiselle ihmiselle, että hänen lapsensa pitäisi ottaa huostaan, jos ei mitään tiedä millainen äiti se nainen lapsilleen on. Ei semmoista voi sanoa minusta, tai ei pitäisi voida. Eihän me täällä tiedetä miten toiset lapsiinsa suhtautuu ja miten heistä huolehtii. Huostaanotto puolestaan ei koskaan ole mikään leikin asia, vaan se on toimenpide joka oikeasti voi rampauttaa perheitä ja vahingoittaa sekä lapsia että vanhempia. Minusta tuollaiset huostaanotto puheet eivät ole edes leikkinä hyviä, saatika sitten jos niitä tosissaan puhuu. Ei perheitä ole oikein erottaa sen mukaan, mitä joku täysin tuntematon ja perheen tilanteesta mitään tietämätön sattuu haluamaan.


      • -salmon-
        papanan tumputus kirjoitti:

        "Tuo on jo suoranainen loukkaus ja aivan hirveän pahasti sanottu. Ihan sama jos vastustajalle sanottaisiin, että lapsi pitää ottaa huostaan pikimmiten ettei sen tarvitsisi kärsiä kamalasta hirviöäidistä."

        No voi kauheeta... näinhän se nyt on jo kuitenkin jollekin lapselleen tehny :)
        Niin että nyt sitten taas lapsia suojeleva onkin se "hirviö" eikä suinkaan niitä tappava?? Siinäpä taas suosijan mahtilogiikka kukoistuksessaan :D

        "Olkoonkin mitä tahansa sakkeja ja porukoita, minä en kuulu niistä yhteenkään."

        Tätä nyt on aika turha hokea kun sakit/väet on selkeästi kuitenkin jakaantunu joko tai. Tätä tuskin tarvii enempää tarkentaa millä tavalla, vaikka joissain pienemmissä seikoissa eriäviäkin ajatuksia tietysti voi olla.

        "Aktiiviseksi voin ryhtyä takaisin sitten, kun meno täällä aikuistuu ja rauhoittuu."

        Sepä hyvä, koska tätä päivää tuskin kovin pian nähdään :D

        "papanan tumputus"

        Itseäsikö nimimerkkisi kuvaa vai halusitko tahallasi käydä pupu tupunan henkilöä halveksimaan noin rumasti?

        "No voi kauheeta... näinhän se nyt on jo kuitenkin jollekin lapselleen tehny :)"

        Että siksi huostaan jo syntyneet lapsetkin vaan? Minusta tuollainen ajatus on aika lyhytnäköinen ja niin yleistävä, etten minä näe siinä järkeä. Sama kun sanoisi, että metsästystä harrastavilta pitäisi huostaanottaa lemmikit pois, kun onhan se jo nähty mitä he eläimille ovat tehneet.

        "Niin että nyt sitten taas lapsia suojeleva onkin se "hirviö" eikä suinkaan niitä tappava?? Siinäpä taas suosijan mahtilogiikka kukoistuksessaan :D"

        Eihän pupu tupuna vastustajia hirviöiksi sanonut! Hänhän oli sitä mieltä, ettei vastustajillekaan saisi noin sanoa, vaan että se olisi hirveän loukkaavaa ja törkeää.

        "Tätä nyt on aika turha hokea kun sakit/väet on selkeästi kuitenkin jakaantunu joko tai. Tätä tuskin tarvii enempää tarkentaa millä tavalla, vaikka joissain pienemmissä seikoissa eriäviäkin ajatuksia tietysti voi olla."

        Miksi sitten niistä pienemmistäkin asioista pitää yleistää? Eihän tässäkään aloituksessa puhuttu mistään yleisestä tai laajemmin abortin kannattajia yhdistävästä asiasta, vaan juuri semmoisesta pienestä josta ajatukset eriävät paljonkin. Eihän mitenkään voi sanoa, että kaikki abortin kannattajat suhtautuisivat lapsiin vihamielisesti, kun ne vaan itkee ja sotkee paikkoja! Suurimmalla osalla aborttioikeuden kannattajista on kai itselläänkin lapsia, joten eiköhän tuollainen aloituksessa kuvattu suhtautumistapa lapsiin ole aika harvinaista.

        Tykkäätkö sinä sitten siitä, että meistä vastustajista tehdään yleistyksiä? Tykkäätkö vaikka siitä, jos tällä palstalla joku yleistää kaikki vastustajat hihhuli uskiksiksi? Ainakin joku vastustaja on minusta monestikin siitä älähtänyt. Minua ainakin ärsyttää yleistäminen vastustajistakin. En minä halua tulla liitetyksi sellaisiin asioihin mitä en tee tai ajattele edes. Haluatko sinä?


    • Äly hoi älä jätä

      Suurin osa ihmisistä, jotka eivät halua lapsia, käyttävät ehkäisyä.

      Mikset hauku täällä ehkäisyn käyttäjiä lapsivihaajiksi?

      • vauvat ovat suloisia

        Juu, ja joskus ne ei-sata%:ina pidetyt ehkäisymenetelmät eivät toimi kuin niiden pitäisi, vaan sattuu tulemaan vahinkoraskaus, ja silloin se viimeinen keino on ehkäistä ei-toivomansa lapsen synnyttäminen ja täten monta kertaa myös naista rasittavan raskauden keskeyttäminen abortilla. Ja toodeellakin edellä mainituilla esimerkkitapauksilla eli naisilla saattaa olla jo ennestään niitä toivomiaan ja rakkaita lapsiaan; joten lapsiviha ei korreloi abortin tekijöiden kanssa yhteen lainkaan. Abortin syyt kun ovat niin monenlaiset ja kirjavat, eikä joku yleinen lapsikielteisyys. Vieraiden ihmisten lapset ovat ihania, mutta ei niihin samalla tavalla kiinny kuin omiinsa aikaansaannoksiinsa, ja eikä heitä tarvitse rakastaa siten kuin omia kullanmurusiaan, niin miksi tuntea minkäänlaisia pistoksiaan sydänalassaan.
        Itse olen muutaman oman lapseni synnyttänyt ja kasvattanut jo aikuisiksi lasteni isän kanssa yhdessä, mutta en kyllä kaipaa yhtään sitä ajanjaksoa takaisin, en haluaisi kokea enää uudestaan sitä aikaa, kiva muistella, mutta nyt kun kohtaan ja tapailen samassa elämäntilanteessa olevia nuoria perheitä, joilla pikkuvauvoja ja kaiken ikäisiä pikkunassikoita on, niin aah, kiitän todellakin, että kaikki nuo vaiheet ovat ollutta ja mennyttä omalta kohdaltani. Tolkku lasten lukumäärässäkin, kukin tehkööt sen verran mukuloita, johon rahkeensa kuvittelee riittävänsä.


    • Jokainen yksilönä

      Täällä on ns. trolleja niin vastustajan kuin aborttia puoltavien rooleissa,aivan kuten jokaisella palstalla. Ihan kaikkea ei tarvitse ottaa tosissaan..
      Ja jos joku näin oikeasti ajattelisikin,niin älä ala yleistämään.

      • kerronpa minäkin

        Niinpä niin, kaikkea ei tarvi ottaa aina niin sanatarkasti....mutta se onkin laji huomata se koska on tosissaan ja koska heittää täyttä skeidaa.....


    • .l.k.

      Minulla on kaksi aikuista lasta eikä ole tehty aborttia.
      Mutta voin sanoa että kova työ ja vastuu tulee jos synnyttää lapsen. Onhan ne hurmaaviakin ja rakkaita, ainakin meillä valvottivat ensimmäisen vuoden molemmat, murrosikä oli taistelua, nyt ovat hyvissä ammateissa arvostettuja yhteisön jäseniä.
      En olisi jaksanut kasvattaa yhtään enempää lapsia, siksi huolehdin tarkasti ehkäisystä.
      Sydämeenkäyvän aloituksen voi jättää omaan arvoonsa.

    • Kostit on monet

      Lapsen pilkkaaminen on keino aborttikynnyksen alentamiseen. Aborttien edistäjät yrittävät esittää lapsen "rasituksena" ja pyrkivät synkistelemään hyvää elämää.

      • "Aborttien edistäjät yrittävät esittää lapsen "rasituksena" ja pyrkivät synkistelemään hyvää elämää. "

        Päivi Räsänen on siis aborttien edistäjä? Hän nimittäin telkkarissa tokaisi aborttia koskevassa keskustelussa, että "ainahan lapsen hoitaminen on rasitus"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11911894

        Tätähän sinä olet jankuttanut ennenkin. Minäkin luulen, että Räsänen viiden lapsen äitinä tietää tarkkaan, toisin kuin joku lapseton ihminen.


      • jaksat aina hokee

        "Hän nimittäin telkkarissa tokaisi aborttia koskevassa keskustelussa, että "ainahan lapsen hoitaminen on rasitus""

        Mutta onkohan sanonu ettei abortti ois myöskin aina rasitus?

        "toisin kuin joku lapseton ihminen. "

        Onkohan alottaja lapseton vaiko ei? :)
        Aikamoinen ristiriita sikäli jos haluaa kuitenkin lisätä lapsettomien veroja ;)) mutta eihän tää nyt sattunu tuleen pieneen mielees...


    • Ihmettelevä likija

      Aloittaja, kun sinun lapsesi itkee ja kiukuttelee käytäkö hänen hiljentämisekseen samanlaista kieltä kuin palstalla.
      Lapsi parka oppii kaikki solvaukset heti ensi sanoikseen.
      Itse olin rakastava ja kiihtymätön äiti ADHD lapsellenikin, kahden muun lisäksi. Aborttia ei ole tehty, lapsi oli niin raskas hoitaa että holehdin siitä etten tule enää raskaaksi.

    • "Tosiasiassa hyvin hoidettu lapsi on raihallinen ja hyväntuulinen pieni lähimmäinen."

      Niinpä. Ikävä vain että "raihallisia" ja hyvinhoidettuja lapsia on yhä vähemmän ja lastensuojelu joutuu puuttumaan yhä pahempiin ja yleistyviin lasten kaltioinkohtelutapauksiin.

      Hyvinvoiva lapsi voi olla vain hyvinvoivilla vanhemmilla. Kun vanhemmilla menee entistä huonommin, menee lapsillakin.

    • kerronpa minäkin

      Tämä on nimimerkiltä "sosiologi" niin täyttä totta oleva kirjoitus kuin vaan voi olla. Jos lapset ovat Herran lahja ja niillä elämä paranee niin miksi heitä sitten on huostaan otettuna n. 18 000? Kysyn vaan. Mikä on vanhemmille tullut kun eivät rahkeet riitä enää lastensa hoitamiseen? Eli ei se niin auvoista elämää ole vaikka jotkut antavat näin ymmärtää.

    • miks miks miks

      "Jos lapset ovat Herran lahja ja niillä elämä paranee niin miksi heitä sitten on huostaan otettuna n. 18 000?"

      Ainahan niitäkin on jotka ei sitten kuitenkaan siihen vanhemmuuteen kykene, eikä paljo muuhunkaan. Oli lapset kuinka toivottuja tahansa.
      Huostaanotetut on kuitenkin marginaalinen määrä kaikista lapsista. Jos niitä on kaikkiaan 18 000, ja lapsia on 0-17 vuotiaita sen 18 vuosi-ikäpolvee, tekee 1000 lasta per vuosi. Lapsia syntyy vuosittain noin 60 000.. että kaikki ne loput 59 000 on hyvissä, huolehtivissa perheissä. Ja osa huostaanotetuista sijotettukin näihin.

      Mutta jos se mukavuusabortti on ikuisen onnen autuuteen johtava taivaan lahja naisille, niin miks tekijöillä sitten on niin paljo pahoinvointia, mielenterveysongelmia ja itsemurhia niiden jälkeen, ja ihan tutkitustikin niistä johtuvia? Kysyn vaan.

      • gaasdgdg

        Ei kukaan ole va väittänyt, että abortti toisi onnen. Abortti ehkäisee epäonnea.
        Aborttioikeuden poistaminen lisäisi paitsi laittomia ja ulkomailla tehtyjä abortteja, myös huostaanotettujen lasten määrää. Sekö sitten tuottaisi onnea?


      • pirutseinille
        gaasdgdg kirjoitti:

        Ei kukaan ole va väittänyt, että abortti toisi onnen. Abortti ehkäisee epäonnea.
        Aborttioikeuden poistaminen lisäisi paitsi laittomia ja ulkomailla tehtyjä abortteja, myös huostaanotettujen lasten määrää. Sekö sitten tuottaisi onnea?

        Sitä kun ei voi kukaan tietää tapahtusko noin mitä suosijat pelottelee vaiko mitään.
        Jos sitten jou marginaalijoukko jatkaiskin laittomuuksilla, niin mitä sitten kun suurin osa niistä nykysistä 10 tuhannesta uhrista saiskin pitää elämänsä?
        Kovasti vaan se aborttikin näyttäs tän palstan perusteella epäonnee aiheuttavan.


      • pirutseinille kirjoitti:

        Sitä kun ei voi kukaan tietää tapahtusko noin mitä suosijat pelottelee vaiko mitään.
        Jos sitten jou marginaalijoukko jatkaiskin laittomuuksilla, niin mitä sitten kun suurin osa niistä nykysistä 10 tuhannesta uhrista saiskin pitää elämänsä?
        Kovasti vaan se aborttikin näyttäs tän palstan perusteella epäonnee aiheuttavan.

        "Kovasti vaan se aborttikin näyttäs tän palstan perusteella epäonnee aiheuttavan."

        Lasten epäonnesta ja naisten sekä perheiden tilanteesta ja epäonnesta sinun kannattaisi lukea noilta perhepalstoilta, missä se lapsiperheiden ahdinko ja niiden syyt näkyy, samoin kuin sosiaalitoimessa. Täällä kai puhutaan abortista?

        Tämän palstan perusteella sitä epäonnea on jostain kumman syystä eräällä miespuolisella henkilöllä, joka on lisäksi naiseton ja työtön uskovainen poikamies. Eli onhan siinä monta kurjistavaa asiaa ja katkeruuden ymmärtää. Mutta näkisin, ettei ketään naista nyt ainakaan voi syyttää siitä, ettei halua moisen kelkkaan lähteä - joka lähtökohtaisesti vihaa naisia, jotka ei halua lisääntyä jatkuvasti vain sen takia että mies saisi tarpeensa tyydytettyä.


    • Oletko miettinyt, miksei jotkut ihmiset kykene vanhemmuuteen? Johtuiskos se niistä mielenterveysongelmista, pahoinvoinnista ja varsinkin päihdeongelmista, joiden takia moni abortinkin tekee.

      Tuskinpa he autuutta ja onnea abortilla saa, se on vain oma keksintösi. Mutta abortilla ehkäisevät suuremmat vaikeudet. Raskaus kyllä on riski mielenterveysongelmaiselle, ihan kiistattomasti ja todisteiden valossa eikä ole väliä, miten raskaus päättyy.

    • kerronpa minäkin

      Yksikin lasten huostaan otto on liikaa.

    • minäpä kerronkin

      Yksikin lasten mukavuustappaminen on liikaa.

      • gaasdgdg

        Onneksi kukaan ei tapa lapsia koska se on mukavaa.


      • muttakuitenkin_
        gaasdgdg kirjoitti:

        Onneksi kukaan ei tapa lapsia koska se on mukavaa.

        kuvitellaan että se on mukavampaa kun niiden elämän pelastaminen.


    • kerronpa minäkin

      "minäpä kerronkin"

      Olet aivan oikeassa, yksikin syntyneen lapsen tappaminen on liikaa. Onneksi sellaiset saavat linnatuomion.

    • puolitotuutes

      Yhdenkin lapsen mukavuustappaminen on liikaa, olipa kohdun sisällä tai sen ulkopuolella.

    • Sinulla onkin kuvitelma lapsiperheen onnelasta kun et ole sitä kokenut, mutta arki ja ongelmat on lapsiperheessä aika raadollisia metelöintineen ja sotkuineen ja itkuineen ja tappeluineen. Moni katsoo äitiä marketissa aika säälivästi, kun äiti karjuu lapsille, jotka makaavat karkkihyllyn edessä ja huutavat täyttä kurkkua. :D

      Jos joskus saat lapsia, järkytyt siitä, miten kaukana maalailemasi idylli arjesta on. Monet miehethän järkyttyvät niin, että lähtevät lätkimään siitä "idyllistä" kun se ei vastannutkaan niitä etukäteen maalailtua pastellinsävyisiä kuvia äänettömistä, rauhallisista ja hurmaavista punaposkisista palleroista vaan arki on useimmiten väsyttävää puurtamista ja hemmetinmoista mökää. :)

      Lapsi, joka ei itke ei ole edes terve, btw. :)

    • pistos paatuneelle

      "Sinulla onkin kuvitelma lapsiperheen onnelasta kun et ole sitä kokenut,"

      Mistä sinä sen tiedät? Ylimeedion kaikkitietopallo kertoi taas vai? :)

      • kiemurtelevaan

        "Sinäkö et todella tiedä?

        Ei tarvi olla ruudinkeksijä tämän huomatakseen,"

        No kerro nyt jo muillekin mistä sä sen tiät, vai oliko taas sitä tuttua mutuhuttuas? :)

        "lapset ovat rauhallisia, hyväntuulisia, eivät itke ja sotke"

        En toki tiedä miten teillä, mutta pääasiassa ja yleensä kyllä näin. Eikä normaalit ihmiset koe tarpeellisena demonisoida ja kärjistellä niitä huonoja puoliakaan..

        "Sinäkään et näytä olevan äiti vaikka sellaista roolia vedätkin,"

        :D Taidat ite olla vaan muka-äiti kun luulottelet pakonomasesti että lapsiperheen elämä on yhtä tuskaa, sotkua, itkua, parkua, raivoa, tautia jne. :D no, semmostahan ne aborttitraumat teettää :)


      • AstianMaku
        kiemurtelevaan kirjoitti:

        "Sinäkö et todella tiedä?

        Ei tarvi olla ruudinkeksijä tämän huomatakseen,"

        No kerro nyt jo muillekin mistä sä sen tiät, vai oliko taas sitä tuttua mutuhuttuas? :)

        "lapset ovat rauhallisia, hyväntuulisia, eivät itke ja sotke"

        En toki tiedä miten teillä, mutta pääasiassa ja yleensä kyllä näin. Eikä normaalit ihmiset koe tarpeellisena demonisoida ja kärjistellä niitä huonoja puoliakaan..

        "Sinäkään et näytä olevan äiti vaikka sellaista roolia vedätkin,"

        :D Taidat ite olla vaan muka-äiti kun luulottelet pakonomasesti että lapsiperheen elämä on yhtä tuskaa, sotkua, itkua, parkua, raivoa, tautia jne. :D no, semmostahan ne aborttitraumat teettää :)

        Aborttiväki demonisoi lapsia ja mustamaalaa perhe-elämää madaltaakseen aborttikynnystä eli kauhua, jota normaali ihminen tuntee lapsen surmaamista vastaan.


      • Sotkun.keskeltä
        kiemurtelevaan kirjoitti:

        "Sinäkö et todella tiedä?

        Ei tarvi olla ruudinkeksijä tämän huomatakseen,"

        No kerro nyt jo muillekin mistä sä sen tiät, vai oliko taas sitä tuttua mutuhuttuas? :)

        "lapset ovat rauhallisia, hyväntuulisia, eivät itke ja sotke"

        En toki tiedä miten teillä, mutta pääasiassa ja yleensä kyllä näin. Eikä normaalit ihmiset koe tarpeellisena demonisoida ja kärjistellä niitä huonoja puoliakaan..

        "Sinäkään et näytä olevan äiti vaikka sellaista roolia vedätkin,"

        :D Taidat ite olla vaan muka-äiti kun luulottelet pakonomasesti että lapsiperheen elämä on yhtä tuskaa, sotkua, itkua, parkua, raivoa, tautia jne. :D no, semmostahan ne aborttitraumat teettää :)

        "Taidat ite olla vaan muka-äiti kun luulottelet pakonomasesti että lapsiperheen elämä on yhtä tuskaa, sotkua, itkua, parkua, raivoa, tautia"

        Sitä se meillä ainakin on. Ihan ilman abortteja. Kaikki vuorotellen kipeinä ja ite sairaana pitäis muuta porukkaa hoitaa. Ei tässä kohtaa kyllä tulis vahingon sattuessa tosin muu kuin abortti mieleen. Aika vähissä voimat.Menkat on myöhässä joten täs pelko painaa aika rajusti päälle. Toiv väärä häly. Ihan vtusti pelottaa.


      • Juoksukalja
        AstianMaku kirjoitti:

        Aborttiväki demonisoi lapsia ja mustamaalaa perhe-elämää madaltaakseen aborttikynnystä eli kauhua, jota normaali ihminen tuntee lapsen surmaamista vastaan.

        Ehkäisykieltoasiamies demonisoi naisia ja mustamaalaa aborttia ja väittää epätieteellisesti jonkun solun olevan samaa kuin lapsi. Abortteja et estä niin kauan kuin ihmisillä on vapaa tahto. Huom! Sperma ei ole ihminen. Eikä munasolu.


      • tsygoottilapset
        Juoksukalja kirjoitti:

        Ehkäisykieltoasiamies demonisoi naisia ja mustamaalaa aborttia ja väittää epätieteellisesti jonkun solun olevan samaa kuin lapsi. Abortteja et estä niin kauan kuin ihmisillä on vapaa tahto. Huom! Sperma ei ole ihminen. Eikä munasolu.

        Juu, eihän niitä murhia ja tekijöiden vapaata tahtoo estä lakikaan.
        Sukusolut ei toki olekaan ihmisiä, siinä olet ihan oikeassa. Mutta alkiotpa onkin.

        "Ei tässä kohtaa kyllä tulis vahingon sattuessa tosin muu kuin abortti mieleen."

        Koskaan kuullu sterilisaatiosta? (vai olikohan tää taas se yks hyshys tabukyssäri täällä..)


      • tabuseon

        Eipä siitä mitään saanu ehdottaa/hiiskua toissesaakan ketjussa...viesti katos aina pikavauhtia.

        "Kuka tässä se tyhmä on? "

        Taasko se alkaa? :)
        Huomhuomhuom!!!!
        Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä halventavan törkysolvausnälvinnän!!

        Ei normaalisti ihmiset sikiä yhdenkään saati 2-3 ehkäsyn läpi.


      • tsygoottilapset kirjoitti:

        Juu, eihän niitä murhia ja tekijöiden vapaata tahtoo estä lakikaan.
        Sukusolut ei toki olekaan ihmisiä, siinä olet ihan oikeassa. Mutta alkiotpa onkin.

        "Ei tässä kohtaa kyllä tulis vahingon sattuessa tosin muu kuin abortti mieleen."

        Koskaan kuullu sterilisaatiosta? (vai olikohan tää taas se yks hyshys tabukyssäri täällä..)

        "Koskaan kuullu sterilisaatiosta? (vai olikohan tää taas se yks hyshys tabukyssäri täällä..) Kommentoija sanoi "tässä kohtaa".
        Tilanne voi olla eri 20 vuoden pääsätä.


    • kiemurtele vaan

      "Sinäkö et todella tiedä?

      Ei tarvi olla ruudinkeksijä tämän huomatakseen,"

      No kerro nyt jo muillekin mistä sä sen tiät, vai oliko taas sitä tuttua mutuhuttuas? :)

      "lapset ovat rauhallisia, hyväntuulisia, eivät itke ja sotke"

      En toki tiedä miten teillä, mutta pääasiassa ja yleensä kyllä näin. Eikä normaalit ihmiset koe tarpeellisena demonisoida ja kärjistellä niitä huonoja puoliakaan..

      "Sinäkään et näytä olevan äiti vaikka sellaista roolia vedätkin,"

      :DDDD Taidat ite olla vaan muka-äiti kun luulottelet pakonomasesti että lapsiperheen elämä on yhtä tuskaa, sotkua, itkua, parkua, raivoa, tautia jne. :DD no, semmostahan ne aborttitraumat teettää :)

      • et olekkaan normaali

        "Eikä normaalit ihmiset koe tarpeellisena demonisoida ja kärjistellä niitä huonoja puoliakaan."

        Elikkäs tämän lausumasi perusteella et ole normaali. Tämähän tiedetään kyllä. Sinähän täällä synkistelet ja kärjistelet abortin vaikutuksia ja jopa valehtelet asioita mitä ei ole olemassakaa, abortin traumoista esms


      • ...............

        EIhän täällä ole sanottu että "lapsiperheen elämä on yhtä tuskaa, sotkua, itkua, parkua, raivoa, tautia jne.". On vain todettu ettei se ole pelkkää onnea, vaan että siihen mahtuu myös se kääntöpuoli.


      • "En toki tiedä miten teillä, mutta pääasiassa ja yleensä kyllä näin. Eikä normaalit ihmiset koe tarpeellisena demonisoida ja kärjistellä niitä huonoja puoliakaan.."

        Tämä onkin mielenkiintoista. :) Et pidä kärjistelijöitä ja synkistelijöitä normaaleina?
        Miksi ihmeessä sitten juuri sinä (kimmoanteron lisäksi) synkistelet, kärjistelet ja valehtelet niin että korvat heiluu kun puhutaan abortin jälkivaikutuksista, abortintekijöiden onnellisuusmuureista, abortintekiöiden vaarallisuudesta lapsille jne jne.

        Kun kerran haluat lukea itsesi normaaliksi. :D


      • simmua käteen

        "Tämä onkin mielenkiintoista. :) Et pidä kärjistelijöitä ja synkistelijöitä normaaleina?"

        Tavaappa uudelleen mistä olikaan kyse ;) Abortin jälkeisistä ongelmistako (jotka siis on ihan faktaa)? :D


      • ................
        simmua käteen kirjoitti:

        "Tämä onkin mielenkiintoista. :) Et pidä kärjistelijöitä ja synkistelijöitä normaaleina?"

        Tavaappa uudelleen mistä olikaan kyse ;) Abortin jälkeisistä ongelmistako (jotka siis on ihan faktaa)? :D

        Synnytyksen jälkeiset ongelmat ovat myös ihan faktaa. MIksi synkistely vain toisesta edustaa epänormaaliutta?


      • ................ kirjoitti:

        Synnytyksen jälkeiset ongelmat ovat myös ihan faktaa. MIksi synkistely vain toisesta edustaa epänormaaliutta?

        Jollet halua tehdä mukavuusaborttia, tee mukavuussynnytys.

        Se on todellaa hupaisaa.


    • epänormaali sakkis

      "Sinähän täällä synkistelet ja kärjistelet abortin vaikutuksia "

      Ja nyt oli niistä kyse, vaiko sen lapsiperhe-elämän ym. naurettavasta synkistelystä?

      Et ole normaali. Tämähän tiedetään kyllä. Sinähän täällä synkistelet ja kärjistelet synnytyksen vaikutuksia ja jopa valehtelet asioita mitä ei ole olemassakaa, synnytyksen traumoista esms

      "mitä ei ole olemassakaa, abortin traumoista"

      Pidä ne sokkoummikon lappuset simmuilla vaan niin kaikki on hyvin siellä valhemutulandias kuplan pinkissä pumpulissa ;))))

      "EIhän täällä ole sanottu että "lapsiperheen elämä on yhtä tuskaa, sotkua, itkua, parkua, raivoa, tautia jne.". On vain todettu ettei se ole pelkkää onnea, vaan että siihen mahtuu myös se kääntöpuoli. "

      Juu, ei ookaan yhtään sama asia, ei.... ;DDDD Mitähän tää sitten oli?
      " on elänyt ne hermoja raastavat hetket vaikkapa silloin kun koko porukka on oksennustaudissa, ja paikat on oksennusta ja kakkaa tulvillaan, kun toinen lopettaa itkun niin toinen alkaa, itse ei ole nukkunut kahteen yöhön ja kaikki vaatii jotain. :) "

      Ups, jäi ihan kokonaan huomaamatta? ;D

      • ...........

        Kyllä minä tuon huomasin, mutta sehän ei nyt tarkoittanut minun älyni mukaan ainakaan että lapsiperhen elämään ei mahtuisi muuta kuin tuota.
        Se oli esimerkki siitä miten lapsiperheen elämään mahtuu muutakin kuin hymyä ja onnea ja rauhallisuutta.

        Ja kyllähän synnytyksen traumatkin ovat ihan todelisia monelle, vaikkei ehkä juuri sinulle. Samoin synnytyksen jälkeinen masennus ja psykoosi.
        EI kenellekään voi luvata että lapsen hankkiminen on lottovoitto ja elämä muuttuu heti paemmaksi.

        Et ole ikinä kuullut että vakaatkin parisuhteet kariutuvat pikkulapsiaikana kun todellisuus ei vastaakaan haaveita?


    • ja samoin

      "Ja kyllähän synnytyksen traumatkin ovat ihan todelisia monelle,"
      "EI kenellekään voi luvata että lapsen hankkiminen on lottovoitto ja elämä muuttuu heti paemmaksi."
      " vakaatkin parisuhteet kariutuvat "

      kuten abortinkin jälkeen. Toisin kun tuolla ylempänä valehdeltiin.

      • ................

        Kummassakaan tapauksessa toiselle ei voi luvata mitään.
        Se joka lupaa että synnyttäminen on avain onneen, ja että sitä ei joudu ikinä katumaan tekee ihan yhtä väärin kuin se joka sanoo että abortti on aina kaikille oikea vaihtoehto ja että se ei ikinä aiheuta katumusta.
        Pääsääntöisesti kuitenkin voidaan sanoa, että jos valitsee sen vaihtoehdon mihin itse on tyytyväinen, se aiheuttaa vähiten katumusta ja traumoja.
        Sinähän et voi puhua yhdenkään "abortöörin" puolesta, vaikka sinusta abortti on murha ja abortti pilaa aina abortöörin elämän niin todellisuus saattaa olla toinen.


    • hätärynkky käy!

      "Itse olin rakastava ja kiihtymätön äiti ADHD lapsellenikin, kahden muun lisäksi."

      Näkis vaan....kerro toki miten kävi, vaiensitko kenties myrkyillä vai silppurilla, kylmäävän harkiten ja rauhallisesti.. ?

      • ....................

        Miten tämä kommenttisi on niin asialinen ja rakentava että sen olisi pakko olla näkyvissä?
        Siis meinaat että tuo lainaamasi kirjoittaja käyttää sanaa "olin" koska on sittemmin tappanut lastaan? Eikö tuo nyt vasta edustaa todellista törkyä että vihjailee että toinen on syntynyttä lastaan tappanut?


    • Synkistely

      Aborttiväen toimintatapa on synkistellä elämää ja mustamaalata lapsia, jotta mukavuusabortin kynnystä voidaan madaltaa. Lapsen ja äitiyden riistäminen on jumlaa väkivaltaa.

    • Kaikkea.sitä

      "Käy sääliksi aborttiväkeä, joka pilkkaa lapsia ja luulottelee heidän itkevän"

      Siis mitä vttua? Luulottelee lasten itkevän? Luuletko sinä oikeesti että lapset ei itke? Sinähän se luulottelet eikä ilmeisesti ole lasta kilometrin säteelläkään 😁😁😁😁😁

    • Happamia

      Aborttiväen katkeruutta lietsoo onnellisten äitien ja lasten näkeminen.

      • Tämänkään määritelmän mukaan en ole ns. aborttiväkeä.


    • DomPerignon-34

      "onnellisen äidin hymyilevän lapsensa kanssa."

      Ehkä sivulliset ajattelee että siinä on joku onnellisuusmuurin varjossa. 😊

      • muurisisynkkävarjo

        Sinä et vaikuta onnelliselta. Mikset?


      • "Ehkä sivulliset ajattelee että siinä on joku onnellisuusmuurin varjossa. 😊"

        Kyllä se näin ilmeisesti on, kun on lukenut tällä forumilla nk. onnellisuusmuurista. Sen mukaanhan ihmisen onnellisuus on vain kuvittelua ja sen elämän onnettomuuden peittelyä. Miten se menikään...

        "saadakseen itselleen etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas. " (lainaus tältä forumilta)

        Onnellisuus tai muut tunteet ei siis ole mikään subjektiseen kokemukseen perustuva, vaan on joku ylimmäinen yhdestä eläköityneestä nuorukaisesta koostuva totuuskomissio, joka tietää asiat sinua paremmin. :) Sitä on nimitetty myös "mutupalloksi".


    • Hehheeeeee

      Montako lasta aloittajalla on? Vai onko sattunut vain näkemään ohimennen jonkun lapsen joka on sattunut olemaan just sillä hetkellä hyvällä tuulella. 😀 viimemainittua epäilen...

    • Elämänkokemus

      Lapset tuovat onnen.

    • UuhAatu

      Kyllä se oli hurmaava pikku aatukin varmaan pienenä. Hurmaava kaveri. Raihallinen oli.

      Ajatelkaa jos ei oliskaan syntyny ja saanu elää ainutkertaista elämäänsä ihmiskunnan iloksi. Jos äippä oliski tehny abortin kun totes ukkonsa väkivaltaisuuden. Periytykö ne isukilta ne aatupojan jaloimmat piirteet?

    • Tässä esimerkki miten käy niille ylimääräisille lapsille joilla ei ole luotettavaa ja rakastavaa vanhempaa:

      "Ei herkille katsojille: Ahdistava dokumentti lapsikaupasta tänään tv:ssä"

      /www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58b7c49d-16d9-40a5-a164-404d89338856 (iltalehti)

      Mukana on häiritseviä kuvia, kuvottavia kuvailuja ja järkyttäviä haastatteluja. Uhrit ovat kaikenikäisiä: pieniä vauvojakaan ei ole säästetty.

      "Lapsikauppa on miljoonabisnes, joka vaati viime vuonna yli 100 000 uhria. Heihin kohdistuu lukuisia rikoksia: lapsipornoa, prostituutioon pakottamista, kaappauksia, laittomia adoptioita, työvoiman hyväksikäyttöä, varkauksia ja elinten ryöstöä.
      Vaikka he ovatkin kaikki tyttöjä – tai jo tätä nykyä naisia – joutuvat myös pojat rikollisten kynsiin."

      Varmaan abortinvastustaja nyt lukee tämän femakkojen keksimäksi miesvihaksi, kun osoitellaan ja päivitellään miehiä jotka tätä kauppaa pyörittää.

      //www.aamulehti.fi/a/95dc1f01-cce7-4385-816d-17d122b56d17

      Keskusrikospoliisi kertoo, että uhrit ja tekijät suomalaisia poikia ja miehiä. Ei saisi varmaan ottaa esillekään, tämähän on miesvihaa vai mitä tämä on,? Tosi usein nämä sivuutetaan sillä että voi voi kun kyllä naisetkin syyllistyy vaikka mihin.

      • väkivallanihannoijat

        Varmasti nyt lapsia vihaavat abortin suosijat hekumoi kiimansa huipulla näillä normaaleja ihmisiä järkyttävillä uutisilla. Kerrotaanpa kiinni jääneen pedoringin videoineen jossakin maassa lapsen tappamisenkin. Tämähän on suosijoille ihan rutiinininomaista arkipäivän hupia.


      • HMC

        Onkohan nuo uhrit femakoita tai feminatseja kun ovat " miesvihassaan" kehanneet hankkia nää miehet vankilaan? Tai asianajajat? Viattomiahan miehet tietty on ollu ja syyttömiä miehiä vankilat pullollaan. 😟


      • StylistitNalkissa

        Aborttiasiamies esittelee nämä poikia huumanneet ja raiskanneet narkomaanit suomalaisina "miehinä". Paljon tarkemman kuvauksen olisi saanut aikaan kertomalla, että he kuuluvat seksuaalivähemmistöön, jonka mainitseminen kielteisissä yhteyksissä on "fobiaa" ja "vihapuhetta". Tällöin olisi kuitenkin kalikka kalahtanut omaan nilkkaan.

        Aborttiväki, muut femakot ja "stylistit" löytävät toisensa äitien ja lasten ahdistelussa.


      • JotainTolkkua
        StylistitNalkissa kirjoitti:

        Aborttiasiamies esittelee nämä poikia huumanneet ja raiskanneet narkomaanit suomalaisina "miehinä". Paljon tarkemman kuvauksen olisi saanut aikaan kertomalla, että he kuuluvat seksuaalivähemmistöön, jonka mainitseminen kielteisissä yhteyksissä on "fobiaa" ja "vihapuhetta". Tällöin olisi kuitenkin kalikka kalahtanut omaan nilkkaan.

        Aborttiväki, muut femakot ja "stylistit" löytävät toisensa äitien ja lasten ahdistelussa.

        "Paljon tarkemman kuvauksen olisi saanut aikaan kertomalla, että he kuuluvat seksuaalivähemmistöön"

        Entä tyttöjä ja tyttövauvat? Se on niin normaalia sulle ettei sitä tarvi kauhistella? Huomaat vain vähemmistöt ja sivuutit koko tytöt? kannattais nyt vain hävetä patriarkaattien kauhistuttavia tekoja ja olla suu supussa ja ottaa lusikka kauniiseen käteen. 👆 Ja pyytää ihmiskunnalta anteeksi.


      • HäpeänPerälaudat

        Aborttiväki kuuluu feministeihin, jotka ovat tuottaneet maahan kymmeniä tuhansia epämääräisiä henkilöitä, joiden raiskausrikollisuuden taso on monin kertainen kantaväestöön verraten.

        Aborttiväki, joka surmaa koululuokallisen lapsia päivässä ja 9500 lasta vuosittain Suomessa on häpeän pohjalukema. Aborttiasiamiesten parissa ei ole merkkiä katumuksesta tai anteeksipyynnöistä.


      • JotainTolkkua kirjoitti:

        "Paljon tarkemman kuvauksen olisi saanut aikaan kertomalla, että he kuuluvat seksuaalivähemmistöön"

        Entä tyttöjä ja tyttövauvat? Se on niin normaalia sulle ettei sitä tarvi kauhistella? Huomaat vain vähemmistöt ja sivuutit koko tytöt? kannattais nyt vain hävetä patriarkaattien kauhistuttavia tekoja ja olla suu supussa ja ottaa lusikka kauniiseen käteen. 👆 Ja pyytää ihmiskunnalta anteeksi.

        Lusikasta on tainnut tulla nyt tämän palstan kestosuosikkivitsi entisten tievarastojen, graalin maljojen ja mukavuusseksien ja aku ankan taskukirjojen lisäksi. :) En jaksaisi käydä lukemassa jos ei täällä olisi tätä komiikkaa.


      • StylistitNalkissa kirjoitti:

        Aborttiasiamies esittelee nämä poikia huumanneet ja raiskanneet narkomaanit suomalaisina "miehinä". Paljon tarkemman kuvauksen olisi saanut aikaan kertomalla, että he kuuluvat seksuaalivähemmistöön, jonka mainitseminen kielteisissä yhteyksissä on "fobiaa" ja "vihapuhetta". Tällöin olisi kuitenkin kalikka kalahtanut omaan nilkkaan.

        Aborttiväki, muut femakot ja "stylistit" löytävät toisensa äitien ja lasten ahdistelussa.

        Jollain oudolla logiikalla löydät yhteyksiä abortista ihan mihin vain ja kaikki on aina loppujen lopuksi feministien syytä. :D Ei voi kuin nauraa. Tämä on siis niin loistavaa sketsiviihdettä. Miten ihmeessä joku voi vihata noin paljon naisia?

        Hyväksikäytönkin onnistut hilaamaan feministien ja abortin hyväksyjien (80% suomalaisista kyselyn mukaan) syyksi, vaikka toisesta suupielestä kuulutat kuinka feministit vihaa just miehiä. Mikään johdonmukaisuus ei näyttäydy näissä jutuissasi. Jos ihan tilastoon eli siihen faktaan nojataan, niin:

        "Valtaosa hyväksikäytöistä koetaan 13–16-vuotiaana. Noin 90 prosenttia hyväksikäyttöjen uhreista on tyttöjä. Kiinni jääneistä tekijöistä suurin osa, noin 98 prosenttia, on miehiä. Noin puolet hyväksikäyttäjistä on uhrille jollain tasolla tuttuja, noin joka viides on uhrin oma perheenjäsen. Tekijä on uhrille täysin tuntematon noin neljäsosassa tapauksista." (Rikoksentorjunta.fi)

        Revipä siitä ennen kuin tukehdut.


      • HäpeänPerälaudat kirjoitti:

        Aborttiväki kuuluu feministeihin, jotka ovat tuottaneet maahan kymmeniä tuhansia epämääräisiä henkilöitä, joiden raiskausrikollisuuden taso on monin kertainen kantaväestöön verraten.

        Aborttiväki, joka surmaa koululuokallisen lapsia päivässä ja 9500 lasta vuosittain Suomessa on häpeän pohjalukema. Aborttiasiamiesten parissa ei ole merkkiä katumuksesta tai anteeksipyynnöistä.

        "Aborttiväki, joka surmaa koululuokallisen lapsia päivässä ja 9500 lasta vuosittain Suomessa on häpeän pohjalukema"

        Tämänkään määritemän mulaan en kuulu ns. aborttiväkeen. Kuuluko kukaan, edes lahkolaisista?


    • Suomi24.fi etusivulla lukeekin jotenkin hyvin aloitukseen sopivasti että:

      "Joka päivä 10 välittömässä vaarassa olevaa lasta joudutaan sijoittamaan
      kiireellisesti."

      "Suomessa on noin miljoona lasta. Heistä joka kymmenes tarvitsee lastensuojelun tukea.
      Maassamme lähes 18 000 lasta ei voi asua omassa kodissaan."

      "Arviolta 220 miljoonaa lasta ympäri maailman kasvaa ilman tarvitsemaansa hoitoa ja huolenpitoa."

      Sitten on kehotus lahjoittaa Sos-lapsikylälle. Jos lapset olisi jotenkin hyvinvoivia, niin miksi tarvitaan Lapsikyliä ja Pelastakaa lapset -järjestöä? Kuinka paljon abortinvastustajat lahjoittaa kuukaudessa näille? Tottahan sitä nyt jotain teette, ettekä vain syytä äitejä "hyvän elämän" synkistelystä kun täällä joku kirjoittaa kokemistaan vastoinkäymisistä? Synkisteleekö nämä järjestöt ilmoittaessaa näitä lukuja? Onko nämä vain mutua?

      • tekopyhyysjatkuu

        "Maassamme lähes 18 000 lasta ei voi asua omassa kodissaan."

        Näille lapsille ilmeisesti suosittelisit tappamista, elämä kun on liian kurjaa elettäväksi. Yleensä kun ihmiset haluaa auttaa ja suojella kaikkia lapsia, toisin kuin sinun sakkisi.

        "Kuinka paljon abortinvastustajat lahjoittaa kuukaudessa näille?"

        Jospa kerrot omistakin (olemattomista?) lahjoituksistasi. Ja entä apusi niille, jotka traumatisoituivat loppuiäkseen abortista, vai eikö heitä edelleenkään ole olemassa siellä mutulandiasi pinkissä kuplassa?


      • tekopyhyysjatkuu kirjoitti:

        "Maassamme lähes 18 000 lasta ei voi asua omassa kodissaan."

        Näille lapsille ilmeisesti suosittelisit tappamista, elämä kun on liian kurjaa elettäväksi. Yleensä kun ihmiset haluaa auttaa ja suojella kaikkia lapsia, toisin kuin sinun sakkisi.

        "Kuinka paljon abortinvastustajat lahjoittaa kuukaudessa näille?"

        Jospa kerrot omistakin (olemattomista?) lahjoituksistasi. Ja entä apusi niille, jotka traumatisoituivat loppuiäkseen abortista, vai eikö heitä edelleenkään ole olemassa siellä mutulandiasi pinkissä kuplassa?

        "Jospa kerrot omistakin (olemattomista?) lahjoituksistasi. Ja entä apusi niille, jotka traumatisoituivat loppuiäkseen abortista, vai eikö heitä edelleenkään ole olemassa siellä mutulandiasi pinkissä kuplassa?"

        Pitäisi, sinun ainakin, ensin tuottaa tietoa siitä, kuinka paljon näitä traumatisoituneita on, ketä he ovat ja miksi he ovat traumatisoituneet. Traumoihin on saatavana kyllä ihan näitä auttavia puhelimia, ja mielenterveysseuran palveluita. Yleensähän ihminen traumatioituu asioista joita hän ei halua eikä ole valinnut. Tutkimukset (käypä hoito) tukee sitä teoriaa, että sikiön tai oman vakavan sairauden vuoksi abortin tehneet on kärsineet abortista. Heillehän on saatavana tukea ihan yhteiskunnan taholta, kuntoutuksena ja sururyhminä. Tilanne on sama kuin keskenmenon kohdanneilla.

        Niillä, joilla päätös on selvä ja kyse on alkuraskaudesta, ei mielenterveysongelmia juurikaan esiinny ja ne liittyvät enemmänkin siihen järkytykseen vahinkoraskaudesta enemmän kuin sitä seuraavasta abortista. Miksi ihminen, joka on sinut asioidensa kanssa, tarvitsee mitään apua? Niillä, joilla on jotain synnintuntoja liittyen abortin liittämisestä uskontoon, niin heillehän on sitten Itu-Projekti, joka prosessoi jotenkin tapahtuneen hengellisen työskentelyn ja Raamatunlauseiden avulla. Minusta on hyvä, että heille on tämä mahdollisuus.

        Sehän onkin juuri tämän moraaliajattelun ja arkisen elämän välinen ristiriita, että vaikka on kuinka uskovainen ja abortinvastainen, niin sitten kun se kosahtaa omalle kohdalle Mustapekka-kortti, niin ei enää voikaan tehdä ratkaisuja minkään ideaaliminän ja aikaisemman muihin kohdistuneen tuomitsevuuden perusteella vaan ne tehdään siinä arjessa se Mustapekka-kortti kädessä, eikä sitä voi pelata kellekään muulle. Siinä kohtaa ymmärrän, jos tulee jotain hengellisiä kamppailuja, mutta niitähän voi sitten käsitellä hengellisten tahojen kanssa. Mutta kannattaa valita ne tahot huolellisesti. Ei ehkä kannata oman mielenterveyden säilyttämisen takia tukeutua seuraavanlaisiin hengellisiin (kröh...) toimijoihin:

        "11. maaliskuuta kello 20:47
        Jokainen abortin tekevä nainen on syyllinen murhaan Jumalan edessä ja tulee saamaan siitä rangaistuksen viimeisellä tuomiolla."

        Tämä erään palstan mukavuusseksikieltoaktiivin ja entisen KD-kuntavaaliehdokkaan facebook-profiilista. Tuo kannattaisi ihan laittaa KD:n vaaliohjelmaan, niin menisi äkkiä viimeisetkin paikat eduskunnasta. :)


      • nähtyon
        tieteilijä kirjoitti:

        "Jospa kerrot omistakin (olemattomista?) lahjoituksistasi. Ja entä apusi niille, jotka traumatisoituivat loppuiäkseen abortista, vai eikö heitä edelleenkään ole olemassa siellä mutulandiasi pinkissä kuplassa?"

        Pitäisi, sinun ainakin, ensin tuottaa tietoa siitä, kuinka paljon näitä traumatisoituneita on, ketä he ovat ja miksi he ovat traumatisoituneet. Traumoihin on saatavana kyllä ihan näitä auttavia puhelimia, ja mielenterveysseuran palveluita. Yleensähän ihminen traumatioituu asioista joita hän ei halua eikä ole valinnut. Tutkimukset (käypä hoito) tukee sitä teoriaa, että sikiön tai oman vakavan sairauden vuoksi abortin tehneet on kärsineet abortista. Heillehän on saatavana tukea ihan yhteiskunnan taholta, kuntoutuksena ja sururyhminä. Tilanne on sama kuin keskenmenon kohdanneilla.

        Niillä, joilla päätös on selvä ja kyse on alkuraskaudesta, ei mielenterveysongelmia juurikaan esiinny ja ne liittyvät enemmänkin siihen järkytykseen vahinkoraskaudesta enemmän kuin sitä seuraavasta abortista. Miksi ihminen, joka on sinut asioidensa kanssa, tarvitsee mitään apua? Niillä, joilla on jotain synnintuntoja liittyen abortin liittämisestä uskontoon, niin heillehän on sitten Itu-Projekti, joka prosessoi jotenkin tapahtuneen hengellisen työskentelyn ja Raamatunlauseiden avulla. Minusta on hyvä, että heille on tämä mahdollisuus.

        Sehän onkin juuri tämän moraaliajattelun ja arkisen elämän välinen ristiriita, että vaikka on kuinka uskovainen ja abortinvastainen, niin sitten kun se kosahtaa omalle kohdalle Mustapekka-kortti, niin ei enää voikaan tehdä ratkaisuja minkään ideaaliminän ja aikaisemman muihin kohdistuneen tuomitsevuuden perusteella vaan ne tehdään siinä arjessa se Mustapekka-kortti kädessä, eikä sitä voi pelata kellekään muulle. Siinä kohtaa ymmärrän, jos tulee jotain hengellisiä kamppailuja, mutta niitähän voi sitten käsitellä hengellisten tahojen kanssa. Mutta kannattaa valita ne tahot huolellisesti. Ei ehkä kannata oman mielenterveyden säilyttämisen takia tukeutua seuraavanlaisiin hengellisiin (kröh...) toimijoihin:

        "11. maaliskuuta kello 20:47
        Jokainen abortin tekevä nainen on syyllinen murhaan Jumalan edessä ja tulee saamaan siitä rangaistuksen viimeisellä tuomiolla."

        Tämä erään palstan mukavuusseksikieltoaktiivin ja entisen KD-kuntavaaliehdokkaan facebook-profiilista. Tuo kannattaisi ihan laittaa KD:n vaaliohjelmaan, niin menisi äkkiä viimeisetkin paikat eduskunnasta. :)

        Tutkimuksiahan on vaikka millä mitalla, ne vaan ei kelpaa tietenkään silloin kun tulokset ei miellytä, ja kaikki on pelkkää "pro-life propagandaa".

        "ne liittyvät enemmänkin siihen järkytykseen vahinkoraskaudesta enemmän kuin sitä seuraavasta abortista."

        Taitaa olla ihan omaa toivemutuasi taas tämäkin lisäys. Vai milloin on tutkittu traumojen alkuperää, ja kertomusten todenmukaisuutta? Millä logiikalla 'vahinkoraskauden järkytys' jatkuisi vuosikaudet, usein loppuelämänkin, kun siitä on päässyt eroon niin helposti ja nopeasti?
        Ja missä ne omat puolueettomat lähteesi viipyy?

        "Tämä erään palstan mukavuusseksikieltoaktiivin"

        Niinkö? Missä hän on kertonut henkilöllisyytensä? Vai onko tämäkin taas näitä harhaisia mutuluulojasi.


      • Tun.Tematon
        nähtyon kirjoitti:

        Tutkimuksiahan on vaikka millä mitalla, ne vaan ei kelpaa tietenkään silloin kun tulokset ei miellytä, ja kaikki on pelkkää "pro-life propagandaa".

        "ne liittyvät enemmänkin siihen järkytykseen vahinkoraskaudesta enemmän kuin sitä seuraavasta abortista."

        Taitaa olla ihan omaa toivemutuasi taas tämäkin lisäys. Vai milloin on tutkittu traumojen alkuperää, ja kertomusten todenmukaisuutta? Millä logiikalla 'vahinkoraskauden järkytys' jatkuisi vuosikaudet, usein loppuelämänkin, kun siitä on päässyt eroon niin helposti ja nopeasti?
        Ja missä ne omat puolueettomat lähteesi viipyy?

        "Tämä erään palstan mukavuusseksikieltoaktiivin"

        Niinkö? Missä hän on kertonut henkilöllisyytensä? Vai onko tämäkin taas näitä harhaisia mutuluulojasi.

        "Niinkö? Missä hän on kertonut henkilöllisyytensä? Vai onko tämäkin taas näitä harhaisia mutuluulojasi"

        Tiedätkö että on olemassa sellasia sovelluksia käytössä, joilla paljastetaan plagiaatit. Käytössä joissain korkeakouluissa ainakin. Sillä voi vertailla tekstejä toisiinsa. 😊


      • niinmitäsitten
        Tun.Tematon kirjoitti:

        "Niinkö? Missä hän on kertonut henkilöllisyytensä? Vai onko tämäkin taas näitä harhaisia mutuluulojasi"

        Tiedätkö että on olemassa sellasia sovelluksia käytössä, joilla paljastetaan plagiaatit. Käytössä joissain korkeakouluissa ainakin. Sillä voi vertailla tekstejä toisiinsa. 😊

        Miten se todistaa, onko joku täällä yksi ja sama henkilö?
        Joku toinenhan on voinut lueskella tekstejä muualta ja omaksua sitten samantyylistä kielenkäyttöä.


    • Happy-89

      Oletko aloittaja kuullut sanonnan "jos äiti on onnellinen, niin lapset on onnellisia" ja "happy wife, happy life"? Tämä pitää todella paikkansa.

    • ViisausVoittaa

      Feministit vaativat naisia vihaamaan miehiään ja lapsiaan. Tämä johtaa naiset suureen onnettomuuteen.

      Normaali ihminen ymmärtää ihmisvihan tuhoisuuden ja potkaisee femakot sekä aborttiasiamiehet ulos.

      • "Normaali ihminen ymmärtää ihmisvihan tuhoisuuden ja potkaisee femakot sekä aborttiasiamiehet ulos"

        Kovin kuulostaa moinen potkimiskäsky väkivaltaiselta asenteelta ja oikein yllyttämiseltä väkivaltaan. Jos sinä vastustat tasa-arvoa niin en nyt sellaisesta arvomaailmasta tiedä, että voiko sitä sanoa edes normaaliksi. Se ei ainakaan kuulosta kovin oikeudenmukaiselle ja hyväntahtoiselle käytökselle.

        Mitä on normaali? Normaali voi tarkoittaa mitä vain. Kaikkein vinksahtaneinkin pitää itseään ihan normaalina. Onko se säännönmukaista, hyväksyttyä vai ympäröivää todellisuutta vaiko mitä...


    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe