Tulivuori ja vieras mies

Mitä uni yrittää kertoa?

Näin kaksi eri unta peräkkäin:
1. Olin kotikaupunkini järven rannalla kahden minulle tutun/läheisen ihmisen kanssa(en muista kuitenkaan kenen). Yht äkkiä huomasimme että maa rakoilee ja esiin työntyy kuumaa sulaa laavaa. Ei räjähdystä tms. vain sulaa lavaa joka kuitenkin vauhdilla lähestyi meitä. Lähdimme juoksemaan kohti järv3ä. Minä ensimmäisenä ja huusin toisille että nyt äkkiä. En ollut unessa hysteerinen vain hieman peloissani. Pääsimme nippa nappa järveen ennen kuin laava pääsi liian lähelle. Kerkesin tuntemaan sen lämmön mutta se ei kerennyt polttamaan minua. Uimme kauemmaksi rannasta ns. Viileämpään veteen.

2. Olin mieheni, lapseni ja yhden oikeassa elämässä tuntematoman eteläeurooppalaisen miehen kanssa pienessä hirsimökissä keskellä metsää. Tunsimme kaikki toisemme unessa. Lapseni ja tämä vieras mies istuivat pöydän ääressä ja mies ja minä olimme aivan vieressä levitettävällä sohvalla jossa oli ns. vuode auki. Tunnelma oli levollinen. Mieheni löysi kaksi lapsen ns. superpalloa ja työnsi ne minuun. Vieras mies tuli ja levitti peiton päälleni ettei lapsi näkisi touhujamme. Tässä vaiheessa lapsi katosi mökistä. Vieras mies tuli minun ja mieheni viereen ja liittyi leikkiimme. Hän puristeli rintojani yms. Yht äkkiä tilanne oli ohi aivan kuin joku olisi katkaissut elokuvan keskenkaiken ja se jatkui seuraavasta tilanteesta. Olemme tulleet pois metsämökiltä kaupunkiin ja on eron hetki. Myös vieraalla miehellä on vaimo rinnallaan. Mieheni janoo että hänelle on nyt selvää että hän ei pidä miehistä vaan vain naisita ja hänestä tämän ei tarvitse toistua. Minä katson vieraaseen mieheen suoraan silmiin lumoutuneena ja tuntien syvää uteliaisuutta ja kiintymystä. Sanon että minusta tämä ei ole tässä vaan minun on tavattava vieras mies uudellee. Vieras mies on täysin samaa mieltä.Vieraan mihen vaimo on vastahakoinen mutta me näemme vain toisemme. Tähän herään.

0

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        169
        3120
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        24
        2111
      3. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        23
        2044
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        90
        1885
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        72
        1587
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        26
        1346
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        37
        1242
      8. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        8
        1241
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        34
        1201
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1188
      Aihe