SalonAutoAgent ?!

s a g

kommentteja kaipailisin ketkä ovat heitä käyttäneet? ja - ja muutakin dataa saapi laittaa, kiitos etukäteen ja hyvää kevään odotusta :)

18

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenkjenk

      Tammikuussa annoin toimeksiannon auton tuonnista. Ei minkäänlaista ongelmaa.
      Aina sain kiinni, kun halusin, rahaa maksettiin sitämukaa kun projekti eteni.
      Firman tilat asialliset salossa. Auto oli pesty ja puunattu, kun hain auton.
      Huolsin/tarkastutin auton heidän kauttaan, vaikkakin päälipuolinen tarkastus
      tehtiin tietenkin ennen ostoa paikanpäällä. Kaikki paperut hommattiin, mitä
      pitikin. Auto rekisteröintikatsastettiin heidän toimestaan. Haku maksoi 1550 euroa
      muut paperikulut. Kaikki paperit olisi voinut tietenkin hommata itse, mutta annoin
      sen heidän tehtäväkseen, jopa tullauksen.
      Eli sanoisin, hyvä palvelu, kaikki pelasi minun kohdalla.

      • s a g

        Hei, kuulostaa kyllä hyvältä palvelulta, mistäpäin autosi löytyi ja jos hieman kertoisist noista muista kuluista tuonnin päälle?
        maksu tapahtui pankkisiirrolla vai kuinka? kiitosta asiallisesta kommentista :)


    • kyllä kannatti

      Olen tilannut auton Jarin ja Jonnen kautta viime vuonna. Naisihmisenä olin epävarma autonostaja. Tiesin kyllä mitä halusin. Minulle esitettiin sopivia vaihtoehtoja ja sain nopeasti tietoja autojen taustoista. En ollut ehkä kaikkein helpoin asiakas, mutta niin kauan yhdessä etsittiin, että mieleinen löytyi Saksasta. Hain auton valmiiksi rekisteröitynä Salosta ja olen tyytyväinen.

    • jakes82

      Minulta myös peukkua autoagentille. Tuotin E Mersun Saksasta kesällä 2013. Kaikki meni kuten pitikin ja sain erittäin siistin auton. Toimitilat pienet mutta siistit ja ilmapiiri rento silti ammattimainen. Minulle oli tärkeää, että auto kuntotarkastettiin ammattilaisen toimesta ja minua ei missään vaiheessa painostettu kaupantekoon. Olen jo ollutkin uudelleen yhteyksissä jenkki pikkarin tuonnista firman käyttöön. En ole ennen autoa USA:sta ostanut mutta he ovat USA:sta tuoneet jo pitkään.

      • Jurppii

        Itse tilasin toiselta välittäjältä, joka anto edullisemman tarjouksen. Lopputulos oli kuitenkin auto agentin tarjousta kalliimpi ku tuli kaikenmoisia ihan kummallisia lisäveloituksia mist mulle ei kerrottu mitään. Pyysin siltäkin välittäjältä erittelya mutta se vaan sano, ettei tuu yllätyksiä. Seuraavan kärryn tilaan agentilta!


    • Americanvoortti

      Jenkeistä toin auton heidän kauttaan ja ei löydy välittamista.
      Niinkuin jo mainittiinkin niin yhteydenpito oli kunnossa ja rahat liikkuivat sitä mukaan kun tuonti eteni.

      Auto annettiin minulle avaimet käteen -tyyliin ja en joutunut itse huolimaan muusta kuin auton etsinnästä, jonka olisin senkin voinut firman avulla hoitaa.
      Positiivinen vaikutelma ja mukavat kaverit, joten suosittelen!

    • SeppoSuomalainenDNA

      heh heh sattumalta samalla kellonlyömällä kehutaan kekustelupalstalla...

      pvä.7.3.2014 39 lukukertaa ja 6 kommenttia...


      Mikäs se oli miksi tätä kutsutaan, omakehu tai joku sellainen ?

      • Jurppii

        Minä en mistää kellonlyömistä tiedä mut et vaan Seppo ole se toropeukalovälittäjä, joka toi mun auton. Miten aina jotakuta alkaa aina ahistaa jos muut on tyytyväisiä. Se on vissiin sitä suomalaisuutta :)


      • Josse_Hki
        Jurppii kirjoitti:

        Minä en mistää kellonlyömistä tiedä mut et vaan Seppo ole se toropeukalovälittäjä, joka toi mun auton. Miten aina jotakuta alkaa aina ahistaa jos muut on tyytyväisiä. Se on vissiin sitä suomalaisuutta :)

        En ole tuonut autoa heidän kauttansa (vielä) vaikka alustava työ ehdittiin tehdä mutta sitten työkuvioissa tuli epävarmuustekijöitä, joten oli pakko panna hanke toistaiseksi jäihin. Minä sain heidän toimintatavasta erittäin positiivisen kuvan, joten palaan varmasti asiaan kun työpaikan kohtalo varmistuu kesämmällä.


    • toimii33

      juu, toimii ja palvelu on ystävällistä, paritonnia on siitä pikkuhinta. ja hieno auto tuli täysillä varusteilla tottakai!

      • Kunhan katselen

        En liene ainoa, jonka silmään kommentit näyttää olevan kovin samanlaisia.

        "..ja hieno auto tuli täysillä varusteilla tottakai.." heh. Ikään kuin se olisi välittäjästä kiinni, että tuleeko auto täysillä varusteilla vai ei!

        jakes82 mm. kirjoittanut yhden viestin palstalle ja juuri tähän ketjuun, jonka jälkeen hän ei ole kirjoittanut yhtään viestiä. (Tämän jälkeen varmasti tekee "paluun" kyllä, mutta ennen tätä viestiä..)

        Mutta jokaisella on oma tapansa toimia ja mainostaa. Herättääkö se sitten luottamusta vai ei on jokaisen oma asia. Mainostaminen kuitenkin on täällä kiellettyä.


      • Envy alert
        Kunhan katselen kirjoitti:

        En liene ainoa, jonka silmään kommentit näyttää olevan kovin samanlaisia.

        "..ja hieno auto tuli täysillä varusteilla tottakai.." heh. Ikään kuin se olisi välittäjästä kiinni, että tuleeko auto täysillä varusteilla vai ei!

        jakes82 mm. kirjoittanut yhden viestin palstalle ja juuri tähän ketjuun, jonka jälkeen hän ei ole kirjoittanut yhtään viestiä. (Tämän jälkeen varmasti tekee "paluun" kyllä, mutta ennen tätä viestiä..)

        Mutta jokaisella on oma tapansa toimia ja mainostaa. Herättääkö se sitten luottamusta vai ei on jokaisen oma asia. Mainostaminen kuitenkin on täällä kiellettyä.

        Jotkin vain hoitavat asiansa hyvin ja kiitoksena saavat hyvää asiakaspalautetta... Sinäkin lienet jokin kateellinen takapihajobbari, joka epätoivoisesti koittaa kyseenalaistaa muiden toimintaa.


      • jakes82
        Kunhan katselen kirjoitti:

        En liene ainoa, jonka silmään kommentit näyttää olevan kovin samanlaisia.

        "..ja hieno auto tuli täysillä varusteilla tottakai.." heh. Ikään kuin se olisi välittäjästä kiinni, että tuleeko auto täysillä varusteilla vai ei!

        jakes82 mm. kirjoittanut yhden viestin palstalle ja juuri tähän ketjuun, jonka jälkeen hän ei ole kirjoittanut yhtään viestiä. (Tämän jälkeen varmasti tekee "paluun" kyllä, mutta ennen tätä viestiä..)

        Mutta jokaisella on oma tapansa toimia ja mainostaa. Herättääkö se sitten luottamusta vai ei on jokaisen oma asia. Mainostaminen kuitenkin on täällä kiellettyä.

        Ja tässä se "paluu". Nyt on pikkari alla. Kesä tulossa ja moottoritie on kuuma. Ei muuta kuin V8 diesel hurisemaan ja kohti auringonlaskua. Mukavaa kesää sinullekin ja nautiskele kesästä äläkä käytä kaikkea aikaasi muitten asioiden miettimiseen!


    • simo3

      Miten maksoitte esim. Jenkeistä tilatun auton? Koko summan heti välittäjälle?

      • Jenkin tuonut

        Auton hinta maksettiin kokonaisuudessaan myyjälle ja vasta sitten auton laivaus ja toimitus kokonaisuudessaan aloitettiin. Siitä eteenpäin kuluja makseltiin muutamassa erässä siihen tahtiin kun niitä tuli.


    • vaihtaataapi

      moro, nostellaas vähän tätä ketjua kun löytyi valmiina tälläinenkin.
      Vieläkö tämä yritys on toiminnassa ja ollut tyytyväisiä asiakkaita?
      Kiinnostaisi hieman tietää mitä he ottavat auton tuonnissita kuluja, tokihan se vaikuttaa, että mistäpäin Saksaa auto tuodaan, mutta jonkinnäköistä hintahaitaria olisi kiva tiedustella kellä kokemusta asiasta on?

    • chrys
      • Rontto26

        Mulle tuonu 3 auto.. Ja ollu iha hemmeti hyvi ja kaik menny hienosti. Ny katella autoi taas ja en muita kyl ottais tuomaan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe