Jeesus tulee 2015 !!!

2015

Jeesus tulee lokakuussa

88

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liimanäppi

      Jo on aikakin, otetaanko yhdessä koppi?

    • aurinkomatkalle!

      Tossa onkin osuvia mainoksia mitä Google tarjoaa.

      "Israelin rannat
      Suunnitteletko lomaa? Mahtavat tarjoukset Israelin rantalomista!
      www.goisrael.fi"

      Voisin lähteä biitsille odottamaan sitä Jesseä. Ainiin se kirja muuten sanoi ettei päivämäärää tiedä kukaan muu kuin taivaan Isä, mutta monet eivät huomioi sitä pienellä präntillä olevaa tekstiä. Siellä kun mainitaan lukuisia Suomi24:en kirjoittelijoita jotka tietävät milloin se loppu tulee.

      • Liimanäppi

        Ainiin se kirja muuten sanoi ettei päivämäärää tiedä kukaan muu kuin taivaan Isä

        Tarkkaan ottaen se ei mene ihan noin. Raamatun mukaan Jeesus mainitsi, ettei kyseistä vuorokautta (hemera) eikä vuorokauden hetkeä (hora) tiedä kuin faija yksin. Joten kuukautta ja vuotta voi laskeskella ilman pelkoa siitä, että jumala suuttuu paapomisesta.

        Itse en lähtisi Israeliin kun juutalaisilla on se Vanhan testamentin verenhimoinen jumala, jolla ei ole käytöstapoja. Se jumala ei kysele, vaan tappaa kaikki eri tavalla ajattelevat. Poikansa on jo huomattavasti fiksumpi tuossa suhteessa, vaikka uskookin taruihin, kuten luominen ja vedenpaisumus. Mutta Jessen kanssa vois jutella jos se lähtis vaikka jouluna lomalle Lappiin, Jesse kun tykkää sekoilla syntisten ja/tai muuten hyljeksittyjen kanssa.


      • aurinkomatkalle!
        Liimanäppi kirjoitti:

        Ainiin se kirja muuten sanoi ettei päivämäärää tiedä kukaan muu kuin taivaan Isä

        Tarkkaan ottaen se ei mene ihan noin. Raamatun mukaan Jeesus mainitsi, ettei kyseistä vuorokautta (hemera) eikä vuorokauden hetkeä (hora) tiedä kuin faija yksin. Joten kuukautta ja vuotta voi laskeskella ilman pelkoa siitä, että jumala suuttuu paapomisesta.

        Itse en lähtisi Israeliin kun juutalaisilla on se Vanhan testamentin verenhimoinen jumala, jolla ei ole käytöstapoja. Se jumala ei kysele, vaan tappaa kaikki eri tavalla ajattelevat. Poikansa on jo huomattavasti fiksumpi tuossa suhteessa, vaikka uskookin taruihin, kuten luominen ja vedenpaisumus. Mutta Jessen kanssa vois jutella jos se lähtis vaikka jouluna lomalle Lappiin, Jesse kun tykkää sekoilla syntisten ja/tai muuten hyljeksittyjen kanssa.

        "Itse en lähtisi Israeliin kun juutalaisilla on se Vanhan testamentin verenhimoinen jumala, jolla ei ole käytöstapoja."

        Ei nuo kaikki ihmiset siellä kuitenkaan vaikuta verenhimoisilta.

        http://www.youtube.com/watch?v=uFbkbTqT2j0
        http://www.youtube.com/watch?v=LxI-HDpCiic
        http://www.youtube.com/watch?v=QjMVQrw_zYU

        Tosin voi olla että IDF:n pojat kostavat omalle väelle sen vuoksi että ovat hyljänneet Jumalansa ja syyllistyneet turhamaisuuteen. Nojoo, enpä tiedä edustavatko nuo IDF:n pojat lainkaan Jumalaa.


      • Liimanäppi
        aurinkomatkalle! kirjoitti:

        "Itse en lähtisi Israeliin kun juutalaisilla on se Vanhan testamentin verenhimoinen jumala, jolla ei ole käytöstapoja."

        Ei nuo kaikki ihmiset siellä kuitenkaan vaikuta verenhimoisilta.

        http://www.youtube.com/watch?v=uFbkbTqT2j0
        http://www.youtube.com/watch?v=LxI-HDpCiic
        http://www.youtube.com/watch?v=QjMVQrw_zYU

        Tosin voi olla että IDF:n pojat kostavat omalle väelle sen vuoksi että ovat hyljänneet Jumalansa ja syyllistyneet turhamaisuuteen. Nojoo, enpä tiedä edustavatko nuo IDF:n pojat lainkaan Jumalaa.

        IDF:n väki ei voi olla Vanhan testamentin verenhimoisen Jahven palveluksessa ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että joukossa on naisia. Mooseksen direktiiveissä ei löytynyt naiselle riitävästi ihmisarvoa noin merkittäviin hommiin.


      • Ihhmisen poika_
        Liimanäppi kirjoitti:

        Ainiin se kirja muuten sanoi ettei päivämäärää tiedä kukaan muu kuin taivaan Isä

        Tarkkaan ottaen se ei mene ihan noin. Raamatun mukaan Jeesus mainitsi, ettei kyseistä vuorokautta (hemera) eikä vuorokauden hetkeä (hora) tiedä kuin faija yksin. Joten kuukautta ja vuotta voi laskeskella ilman pelkoa siitä, että jumala suuttuu paapomisesta.

        Itse en lähtisi Israeliin kun juutalaisilla on se Vanhan testamentin verenhimoinen jumala, jolla ei ole käytöstapoja. Se jumala ei kysele, vaan tappaa kaikki eri tavalla ajattelevat. Poikansa on jo huomattavasti fiksumpi tuossa suhteessa, vaikka uskookin taruihin, kuten luominen ja vedenpaisumus. Mutta Jessen kanssa vois jutella jos se lähtis vaikka jouluna lomalle Lappiin, Jesse kun tykkää sekoilla syntisten ja/tai muuten hyljeksittyjen kanssa.

        Verenhimoinen_ Vain Mooses oli se, Vanhan liiton aikaa, joka kielsi juomasta verta, ei Jeesus kieltanyt juomasta verta, jopa verensa pistaisi juotavaksemme. Jos juutalainen lankesi verenhimoiseksi, niin sehan oli pakavavietteijoiden syy. Ei nakymatonta henkiolentoa ollut israelilaisenkaan niin helppoa palvoa, kuin pakanoiden patsaita, vaikka tama olento, tietokone, edessanne on jo lahes elollinen.


      • ihmettäkerrakseen
        Liimanäppi kirjoitti:

        Ainiin se kirja muuten sanoi ettei päivämäärää tiedä kukaan muu kuin taivaan Isä

        Tarkkaan ottaen se ei mene ihan noin. Raamatun mukaan Jeesus mainitsi, ettei kyseistä vuorokautta (hemera) eikä vuorokauden hetkeä (hora) tiedä kuin faija yksin. Joten kuukautta ja vuotta voi laskeskella ilman pelkoa siitä, että jumala suuttuu paapomisesta.

        Itse en lähtisi Israeliin kun juutalaisilla on se Vanhan testamentin verenhimoinen jumala, jolla ei ole käytöstapoja. Se jumala ei kysele, vaan tappaa kaikki eri tavalla ajattelevat. Poikansa on jo huomattavasti fiksumpi tuossa suhteessa, vaikka uskookin taruihin, kuten luominen ja vedenpaisumus. Mutta Jessen kanssa vois jutella jos se lähtis vaikka jouluna lomalle Lappiin, Jesse kun tykkää sekoilla syntisten ja/tai muuten hyljeksittyjen kanssa.

        Ihmisillähän sitä vasta ei ole käytöstapoja, ei tarvitse lukea kuin joka päivä uutisia miten paljon raakuuksia, petoksia, ilkivaltaa, varkauksia, pettämisiä, murhia, laiminlyöntejä, kiusaamisia jne. maailma on pullollaan,

        Raamattu opettaa ihan toisin: tekemään toiselle sellaisia asioita mitä haluaisi itselleenkin toisten tekevän eli kääntäen älä tee toiselle sitä mitä et haluaisi itsellesi tehtävän. Tuo samainen Kultainen sääntö on monissa muissakin uskonnoissa, samoin kertomukset vedenpaisumuksesta ja maailman luomisesta. Kummallisen vahvasti on nuo kertomukset säilyneet ihmiskunnassa tähän päivään saakka.

        Ihmiset ovat kautta aikain olleet ihan samanlaisia, ihan samanlaiset ilkityöt ja viiraukset on niin menneinä aikoina että nykyaikana, muoti ja tekniikka on vain muuttunut. Toki hyviä ihmisiäkin on yhä edelleen ja on ihmisiä mitkä tekevät virheitä ja oppivat niistä muuttuakseen omaksi edukseen

        Ihmisten kätten työt ovat jo saastuttaneet suuren osan maapalloa, tiedemiehet jopa etsii uutta planeettaa jos tälle omalle maapallolle vaikka kävisi huonosti...

        Raamatun 10 käskyssä yritetään kieltää tiettyjä asioita ihan vain sen takia että ihmisillä olisi parempi olla, eikö niin?


    • Tulee kun aika on täyttynyt. 2015

      • Laskuriton

        Esitettyjen yltsepursuavien todisteiden avulla laskin tarkemman ajankohdan á la FF:

        5. lokakuuta 2015 ja auringon laskiessa takaperin kymmeneen.


      • Buddhan veli

        Sinut pelasti hapelta se, etta kukaan tieda nimeasi, mutta alkaa puhuko tekaan turhaan, ei ole mitaan hyotya ruveta veikkaamaan Jeesuksen tulohetkia, Isa sen tietaa yksin, eika han ole mikaan pikapelaaja, vaan karsivallinen ja hidas vihastumaan. Tai jos uskoo, etta Jumala jonkun vedonlyonnin haluaisi jarjestaa siita, milloin Jeesus tulee takaisin, niin ensinhan pitaisi se kertoa, millaisena han tulee takaisain, itse veikkaan sita, etta ha inkarnoituu, eli tulee vain uudelleen vauvana maailmaan.


    • Henskelinen

      Joo. Mut se tulee vauvana. Tositoimiin päästään vasta noin 30 vuoden päästä.

      • Liimanäppi

        PH käy taas siitosreissulla jonkun puusepän perheessä.


      • Kalju Pitkätukka

        Eipä tule, tulee pilvistä hirmuisella ryminällä, jolloin luurangot nousee haudoistaan ja Keinonen vapautuu raudoistaan.
        Matt:24
        "
        27. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
        28. Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
        29. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
        30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. "

        Aika on lähellä, minulla on hyllyssä jehovalaisten kirja 80- luvulta jossa sanotaan tapahtumien alkaneen vuonna 1914, ja Jesse tulee ennen kuin 1. maailmansodan nähneet ihmiset ovat kuolleet.

        Satuja ja tarinoita...


      • Naittehan
        Kalju Pitkätukka kirjoitti:

        Eipä tule, tulee pilvistä hirmuisella ryminällä, jolloin luurangot nousee haudoistaan ja Keinonen vapautuu raudoistaan.
        Matt:24
        "
        27. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
        28. Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
        29. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
        30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. "

        Aika on lähellä, minulla on hyllyssä jehovalaisten kirja 80- luvulta jossa sanotaan tapahtumien alkaneen vuonna 1914, ja Jesse tulee ennen kuin 1. maailmansodan nähneet ihmiset ovat kuolleet.

        Satuja ja tarinoita...

        Ihmisen poika Taivaan pilvien paalla_ Kyllahan Suomalaiset taytetyn oravan ampuivat asken avaruuteen. Siitahan oli suomi24:n mainoksissakin kuvia.


      • Krevo
        Naittehan kirjoitti:

        Ihmisen poika Taivaan pilvien paalla_ Kyllahan Suomalaiset taytetyn oravan ampuivat asken avaruuteen. Siitahan oli suomi24:n mainoksissakin kuvia.

        Jeesushan oli tyhjana taalla maailmassa aluksi, mutta ei kenestakaan maailman tulleestaan Jumalan lahjaa tyhjenneta, vaan jokaisen on yritettava taisteltla elaa edes yhteen kuolemaan asti, jos kuolee ennen miljardin sekunnin ikaa, noin 33 vuotta, niin ei syyteta tietenkaan toiseen kuolemaan menemisesta, mutta itsellanikin jo 1,5 kuolema lahestyy kun 40 taytan. Minun synttariani juhlitaan samana paivan akuin Charles Darwinin. helmikuussa. Seuvaaksi, tuplasti tyhjempana ja tyhmempana!@#$%^&*(). Sori, en kysymysmerrkia loytanyt nappiksesta. Amerikkalainen nappis, jossa keybsv vaarin asetettu?> Se tuli eri paikasta, mista nappaimen kuva naytti, mutta semmonen se keybsv Dossissa oli.


      • Hyväuutinentässä
        Kalju Pitkätukka kirjoitti:

        Eipä tule, tulee pilvistä hirmuisella ryminällä, jolloin luurangot nousee haudoistaan ja Keinonen vapautuu raudoistaan.
        Matt:24
        "
        27. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
        28. Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
        29. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
        30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. "

        Aika on lähellä, minulla on hyllyssä jehovalaisten kirja 80- luvulta jossa sanotaan tapahtumien alkaneen vuonna 1914, ja Jesse tulee ennen kuin 1. maailmansodan nähneet ihmiset ovat kuolleet.

        Satuja ja tarinoita...

        kun jeesus saapuu,hän tuomitse jumalattomat kuten J.Katainen ,P.Lipponen,Sipilä ja koko suomen hallitukset 30 vuoden ajalta joutuu helvettiin,yhdessä muun pahan maailman kanssa.
        Kun olemme päässeet meitä monin tavoin vaivanneista perkeleistä,elämme ihanaa aikaa tuhat vuotta.
        Tuhannen vuoden jälkeen,saatanan demonit nostattavat uudestaan politiikkoja jotka käyvät sotaan kristusta vastaan,jälleen,mutta kristus tuhoaa nämä sotajoukot,ja sitten tulee lopullinen tuomio.
        Pahuus tuhotaan lopullisesti ja peruuttamattomasti.


    • herra rudolf

      Marjatta Adv ennusti juuri noin

      • sekomikäseko

        Näin taas 2. lokakkuuta 2011 kello 10.45:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10157040

        Jeesus ilmestyi minulle vuoteeseen mentyäni; huoneen täytti kirkkaus, ja pilven päällä seisoi ihmisen pojan kaltainen, ja sanoi minulle: "Profetoi lampailleni: aikaa on enää vähän, 45:n päivän päästä uskovat saavat pelastuksensa, vanhurskaus vahvistetaan ja luvattu ylösoton aika koittaa". Tämän jälkeen näky himmeni alle nopeasti, kunnes pilvi vei Jeesuksen pois näkyvistä.

        Rukoilkaa nyt anteeksi antoa synneillenne sillä todellakin aika on lähellä! Tehkää parannus ja ottakaa Jeesus sydämmeenne!


      • Kuuruuvinväännin

        No mutta, älä nyt toista heti lyttää. Voihan olla että kolmas Jeesus tulee juuri lokakuussa. Ja ehkä jompikumpi jo planeetalla olevista saapui 2011.


    • Jeesus on tulossa!

      Olin polttopuita tekemässä pihalla ja ajattelin mitä mieleen lie tullut,mutta kun tyhjästä tuli luku 1105 ,mutta kun ei osaa antaa pyhälle hengelle tilaa jatkaa vaan alkaa heti ihmetteleen mitä se oli,mutta tajusin päivistä oli kysymys,menin sisälle ja laskin mihin se osuu,kun laskee päivät eteenpäin,sain 9.9-2015 tai päivä sinne tänne,se on lehtimajajuhlien lähellä,se voi olla juhla jo taivaassa,eikä enään Israelissa,mutta odottaa jännänä mitä sitten tapahtuu! Ari

      • Jeesus yllättää !

        Olen tänne kirjottanut tämän kertomukseni,mutta siitä on aikaa vuosi kaksi ainakin,mutta tämän päivämäärän mitä yläosassa näkyy on eri millon kirjotin,eli joku on sen tänne kopijoinut,se on hyvä juttu!
        Juttuun lisäys,kun sain sen luvun ja laskin päivät mihin osuu,se vähän mua epäilytti,mutta kun on aikaa mennyt ja mitä on tapahtunut ja tapahtumassa,en voi kun uskoa sen olleen Jumalan antama,kun sitä minä monesti halusin saada tietää,mutta Jumala ei anna liian selvä tietoa,että ei menisi aivan plörinäksi ja antasi rauhan olla sydämmessä,mutta kertoa pitää että jotakin on tapahtumassa,mistä minä ja muutkin Uskovat jotka ovat pyhänhengen omistajija tietää sydämmessä ja muutenkin vaistoaa että Jeesus tulee yllättään maailman!
        Se päivä on karmea,ken jää tänne,silloin tapahtuu onnettomuuksija ja katoamisija ja niin uskovista kun lapsista,eikä kukaan tajua mitä tapahtu,vaikka Jeesuksen omat siitä on puhuneet.
        Onko Joku tuon mun kirjotuksen siirtänyt tänne,vaan onko tapahtunut Pyhänhengen toiminta ja siirtänyt sen ihmisten nähtäväksi ja luettavaksi,eli se on mulle kysymysmerkki?
        Uskon että jumala kertoo ja käyttää minua täällä sivustoilla kertoen ja käskien ihmisijä hänen yhteyteensä,mutta se on varmaa että Jeesus on yllättävä uskovatkin,niinkun hän on ilmoittanut sanassaan,toinen otetaan ja toinen jätetään,vaikka onkin uskossa,mutta ei asiat ole Jumalan kanssa siitä huolimatta kunnossa!
        Pistäkää asianne kuntoon Jeesuksen kanssa ja Jumalan,ette jäisi tänne kauhistukseen,te ette selviä siitä se on lähes varmaa ja mihin joudutte se on teidän laitettava kuntoon ja tehtävä parannus ja pitää asiat kunnossa,sen mitä kerron se on totuus,vaikka Nimikristityt ja ei pelastuvat yrittää vesittää jumalan sanaakin ja muokata sitä omaan muottiin,mutta Jumala ei ole muokattavissa se on sinun tultava hänen tahtoon ja muottiin niin asiat korjautuu ja pelastut ! Ari


      • 1140

        Minulle ei tullut tyhjasta tyhjasta luku 1140. Se on 5.minuutin pikapeliseloni, shakissa huonoin Tammerin listatuista, kohta, tai kolmanneksi, mutta oletpahan edes oikeella....Jos shakki rauhan pelastaisi, sen vain SHALOM hokevat ymmartavat. Tai ties vaikka pudottaisi 1139 1105/ksi ennustuksesi meni ehka minusta silti huti, en tieda. Onko Ari 5 minuutin pelissa minuakin hitaampi en tieda.


    • Jesus_love_us

      Jos siellä on ihan oikeasti joku uskon veli tai sisko.Haluan lyhyesti kertoa tässä nyt !,niin Jumala näyttää meille jokin merkkin tai asian hyvin pian!ja me tiedämme että se on sitten Jumalasta! se asia tai Merkki.Tähän (Jumalan Merkki/asiaan)liittyy se myös että evankelioikaa nyt!, jolla on evankelioimisen lahja niin hänen tulee evankelioida niin paljon kuin vain on mahdollista!!! pyhä henki kolmesti kehotti minua kertomaan tämän asian.

      • Hehhuli.

        On taalla oikeasti uskovaisia ollutkin, vaikka osa kylla kirkostaan on eronnut, mutta tarkein kirkkomme mikaan rakennus ole, vaan oma ruumiimme. Ala sinne jos nainen olet, jatkuvasti pyyda miehia sisaan. Et sileana ja siveana silloin saily.


      • jjjpo

        Järki kåteen ihmiset, Kun Jeesus tulee sen kylllä huomaa


    • allu8
    • Tuulee kyllä,kun aika on täyttynyt jumala san on ensi kerrottu kaikille kansoille,todistukseksi minuta sen jälkee tulee loppu.
      Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkia minä Isä on valtansa nojalla asettanut.

    • ttkkl

      Kun Jeesus tulee takaisin JA KRISTINUSKOVAT TEMPAAVAT ENKELIT TUULIIN JA PILVIIN, niin muhamettilaiset eivät pääse mukaan!

      • Elävä seurakunt lähtee täällätä,Jeesusta vastaan ottamaan ylä ilmoihin niin me saamme olla ikuisesti Jeesuksen kanssa.Joiten nimiä ei ole elämän kirjassa jäävät odottamaan tuomion ylös nousemusta. Olise sitten muhamta tai arabi tai kerikkalaien


    • Oletko valmis toiselle tulemiselle,ellet ole hukkaan joudut.

    • SAATTE NÄHDÄ

      "Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian."


      LOPPUU SE PILKKAAMINEN VIELÄ TEILLÄKIN

    • ViimeksEturivis

      Hienoa. Pari kysymystä heräsi.

      Minnehän tuo mahtaa mätkähtää? Kai tilaisuuteen jo myydään lippuja? Kirkkoon kuuluvat puoleen hintaan? Rahat takas, jos ei tulekaan? Onko kaljatelttaa?

      ps. Kesällä tulis enemmän porukkaa, kuin lokakuussa.

      • Kakstori

        Joo, alkaa uskikset ruvetko vaariksi profeetoiksi, jotka Jeesuksen isaksi rupeavat, etta tietaisivat kenen luo Jeesuslapsi taas syntyy, ja syntyi. Tamahan on se kuva, milla Jeesus jokaisen luona vieraille, lapset iloisia, etta se oli vauva ja paalle 34 vuotiaat ilkomoivat etta elimpa vissiin vanhemmaksi, vaikka tiedatte mita siita on sanottu, Jeesus palasi Israeliin elamaan, Taivasreissunsa jalkeen. Ei Jeesus isyydesta olisi muuten mitaan tiennyt. Se on se toinen kuolema, kai
        Eihan ketaan voi pilalemasta estaa, etta Jeesus tuli viime torstaina, tulevaisuudesta kasin ajateltuna. Jeesus minun harhassani taas vilkuttaa, oikealla kadella, jaiko teilta se tulemus huomaamatta.


    • kanssa kulkija

      näin lapsena enneunen, että taivaalta satoi kiviä kuin hidastetussa filmissä, mutta itse olin turvassa ison kerrostalon (tuolloisen kotitaloni) porraskäytävän katoksen alla


    • Jesus

      Jeesus
      tulee joo, siis tänäkin kesänä. On tuo sen verran yleinen etunimi espanjalaiailla ja tuppaavat toisinaan matkaielemaan Finlandiassa.mutta ei kai ny kukaan enää tosissaan ota jotain 2000 vuotta vanhaa tarinakirjaa. Hei ihan oikeesti sentään 2014 on vuosi jo saa ajatella ihan omilla aivoilla.

    • Tulossa?

      Voivoi. Kyllä niitä tosiuskovia koetellaa, kun jesse ei saavu tänä(kään) vuonna. Sääliksi käy ihmisiä, jotka suu vaahdossa sopertavat, kuinka jumala on ilmestynyt ja ilmoittanut jessen saapumisesta "ihan pian"

      Olkaa vahvoja uskossanne, koska jos yhtään otatte selvää maailman menosta ja nykytieteen saavutuksista, saattaa se jessen odottaminen näyttää yhtäkkiä aika hölmöltä..

      • alas ampumaan

        Nii ja jos alkaa taivaalla joku epämääränen olento näkymään nii hakee haulikon ja ampuu alas nii helpommalla pääsee :) ps:Ei taida näkyä.


      • Hullu.
        alas ampumaan kirjoitti:

        Nii ja jos alkaa taivaalla joku epämääränen olento näkymään nii hakee haulikon ja ampuu alas nii helpommalla pääsee :) ps:Ei taida näkyä.

        Pollarit tai valkotakkihjeput on silloin jo sinullekin tosiasia.


    • Siella.

      Voe, voe, Espanjaanko taas puhelu. Jeesus Garcia, pyoraily ja kavelylegenda nykyajan Jeesusnimisista kuulusin_ Mutta voi miksi Suomi oman Jannensa, Juusosta puhumattakaan niin helposti hylkaa, oliko liian pieni, ei, vaan liian sama:>D
      Jeesus vilkuttaa minulle jatkuvasti harhassani, mutta ei todellakaan viela ISAN kaskya saanut, Jeesus veljiaan tassa asiassa kauheasti tottele. Kuka Jeesuksen ISA on, se joka hanet siitti, vai seko joka hanet loi, molemmat tietysti mutta....

      • Hihhuli.

        Siittaja oli joku muu kuin ektoplasmaolionsa, mutta Pyhyyden Veli, @se uusi versio, tulee suurentelemaan itseaan, joskus, mutta ei han taivaasta tule, ennenkuin naette mista pilvesta han tanne putoaa. EN tarkoita hengellista pilvea, vaan aivan fysikaalista, en mina aina viisauden kaksimielisyyksia jaksa kestaa....
        Jeesus nyt maan povenkiin taisi joutua, miksi luulette Jeesusta laittomuuden olennoksi, joka ei Lammasapaineuutensa jalkeen olisi vain kuollut ja kuopattu, Roomalainen taisi Jeesuksen ja MagdaLeenan lopulta murhata vuonna 75
        Vaayden antikristus on viela suomessa vaan niin pieni, ettei saa ketaan uskomaan Jeesusta vain v'aayryden variobjektiksi. Ette nae JEesusta, ennenkuin Antikristus on saanut kasvaa, jos sita nytkaan kiinnostaa muuta kuin samanlainen olla kuin muut. Mina en ole antikristus, mutta antiantikrisus olisi se sama.


      • SIell on ilo.
        Hihhuli. kirjoitti:

        Siittaja oli joku muu kuin ektoplasmaolionsa, mutta Pyhyyden Veli, @se uusi versio, tulee suurentelemaan itseaan, joskus, mutta ei han taivaasta tule, ennenkuin naette mista pilvesta han tanne putoaa. EN tarkoita hengellista pilvea, vaan aivan fysikaalista, en mina aina viisauden kaksimielisyyksia jaksa kestaa....
        Jeesus nyt maan povenkiin taisi joutua, miksi luulette Jeesusta laittomuuden olennoksi, joka ei Lammasapaineuutensa jalkeen olisi vain kuollut ja kuopattu, Roomalainen taisi Jeesuksen ja MagdaLeenan lopulta murhata vuonna 75
        Vaayden antikristus on viela suomessa vaan niin pieni, ettei saa ketaan uskomaan Jeesusta vain v'aayryden variobjektiksi. Ette nae JEesusta, ennenkuin Antikristus on saanut kasvaa, jos sita nytkaan kiinnostaa muuta kuin samanlainen olla kuin muut. Mina en ole antikristus, mutta antiantikrisus olisi se sama.

        Torven soidessa ja ylienkelin kaskyhuudun kaikuessa, Jeesus tulee, kuten Paavali asian ilmaisi. Ilmestyskirja taisi seisemankin torvensointia esittaa, ja Karisa siis se, joka silloin sinetit avaa. Eika Jeesus tule sitakaan ennen, kun Ilmestyskirja on luvussaan 19. Jos se oli luku 19 jolloin jo Karitsan haat alkoivat, Pedon sotakin oli Taivaan Lapsien viihdetta vain, niin viimeiset 40 vuotta ovat jo olleet Karitsan haita, jotka han Taivaassa on juhlinut. Itte kokisin etta viimeisimmat vuosikymmenet Suomessakin kylla aikamoista juhlaa, taloudessa valtiollakin hyvin menee ja Urheilussa Suomesta tullut maailman mahtimaita. Jos itse et ole juhlinut vaan masentuneena kaikenlaista surrut, niin pyyda paasevasi haihin, valiokas tuolla kenen haita ne ovat. On silla valia, mutta eipas sen kaksimielisempaa nyt sanota. 100 vuotinen Rauhakin tulee ennen Jeesuksen toista tulemusta, ennen inkarnoitumistaan tanne, vaikka en minakaan tieda, olenko mina samaan aikaan edes maan paalla. Jeesuksen nakoisia ihmisia on vain Suomessakin melko paljon, noyria sydamia ja suuria silmia, etta miksi vaatia viela sita originaalia liian konkreettisesti kohtaavansa.
        Jumalakin voi oppia olemaan noyra, vaikka ei Jumalat tavallisesti sita ole, vaan jotain jarkyttavan ylpeaa matematiikkaa ja sananlaskua ja musiikkia, muista kyvyistaan puhumattakaan Jos meilla taalla maan paalla menee huonosti, niin eiha se silti meitakin koyhemmille taivaan enkeleille ole mikaan surullinen asia, ei vahignonilosta tiede pikkuenkelit kieltaytya, kun me suomalaiset pelipetoperkkeleet ja sanasotasaattanat taalla sekoilemme ja saamme vammoja.


      • Eras miehenalku.
        SIell on ilo. kirjoitti:

        Torven soidessa ja ylienkelin kaskyhuudun kaikuessa, Jeesus tulee, kuten Paavali asian ilmaisi. Ilmestyskirja taisi seisemankin torvensointia esittaa, ja Karisa siis se, joka silloin sinetit avaa. Eika Jeesus tule sitakaan ennen, kun Ilmestyskirja on luvussaan 19. Jos se oli luku 19 jolloin jo Karitsan haat alkoivat, Pedon sotakin oli Taivaan Lapsien viihdetta vain, niin viimeiset 40 vuotta ovat jo olleet Karitsan haita, jotka han Taivaassa on juhlinut. Itte kokisin etta viimeisimmat vuosikymmenet Suomessakin kylla aikamoista juhlaa, taloudessa valtiollakin hyvin menee ja Urheilussa Suomesta tullut maailman mahtimaita. Jos itse et ole juhlinut vaan masentuneena kaikenlaista surrut, niin pyyda paasevasi haihin, valiokas tuolla kenen haita ne ovat. On silla valia, mutta eipas sen kaksimielisempaa nyt sanota. 100 vuotinen Rauhakin tulee ennen Jeesuksen toista tulemusta, ennen inkarnoitumistaan tanne, vaikka en minakaan tieda, olenko mina samaan aikaan edes maan paalla. Jeesuksen nakoisia ihmisia on vain Suomessakin melko paljon, noyria sydamia ja suuria silmia, etta miksi vaatia viela sita originaalia liian konkreettisesti kohtaavansa.
        Jumalakin voi oppia olemaan noyra, vaikka ei Jumalat tavallisesti sita ole, vaan jotain jarkyttavan ylpeaa matematiikkaa ja sananlaskua ja musiikkia, muista kyvyistaan puhumattakaan Jos meilla taalla maan paalla menee huonosti, niin eiha se silti meitakin koyhemmille taivaan enkeleille ole mikaan surullinen asia, ei vahignonilosta tiede pikkuenkelit kieltaytya, kun me suomalaiset pelipetoperkkeleet ja sanasotasaattanat taalla sekoilemme ja saamme vammoja.

        EN mina ketaan alkomiesta siita syyta, ettei se Suomen uskontoa jopa kristinuskoa usko, mutta tiedemiesta syytan, mita jarkea missaan, jos ne lopulta omienkin tietojensa suhteen rupeavat uskottomiksi, ei siina jaa mitaa Taivasta tiedemiehenkaan paalle sitten enaa.


    • EIka

      No, nín jalkikateen voisin kysya, vierailiko Jeesus luonasi, tavallisen veljesi hahmossa. Kylla varmasti. Jeesus tuli ja meni, mutta kukaan tiennyt kuka se oli. EIka!

    • OTA KOPPI
      • enlukenutloppuun

        Noniin, nyt oli lääkitys sanandalla kohdillaan... Voi ... sananda.


    • eipäivämääriä

      Raamattu sanoo ettei sitä aikaa tiedä kukaan muu kuin Taivaan Isä itse. Eli kaikki ennustukset päivämääristä on ihan huuhaata.

      Silti tiedätkö oman kuolinhetkesi, oletko valmis iankaikkisuuteen? Jos voisimme suunnitella ihan varmuudella miten elämämme menee voisi olla paljon helpompaa miettiä iankaikkisuuksia.

      Sen sijaan että etsii täältä maailmanlopun tietoutta ennemminkin kannattaisi alkaa lukemaan vaikkapa Johanneksen evankeliumia raamatusta. Jos oikein haluaa kieriskellä maailmanlopun tunnelmissa voi lukea raamatun lopusta Ilmestyskirjaa joka sekään ei pelota niitä jotka Jeesuksen sanat tuntevat, sillä kaikki kuitenkin on Jumalan kädessä, mekin vaikka olemme maailman myrskyissä. Silti Jeesuksessa meillä on sisäinen rauha.

      Jeesus ei tosiaankaan jätä ketään kylmäksi, joko häntä vieroksuu tai rakastaa, jotkut jopa vihaavatkin.

    • kuunlapsi

      Alice Baileyn mukaan Jeesus tulee takaisin jonkin aikaa 2025 vuoden jälkeen.

      • ajat??

        2100 luku saattaisi olla lähempi?


    • SAATANA_

      EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;(

    • harker

      Eikös sitä jesseä oo odotettu jo 100 luvulla...alkaa olla pikku hiljaa myöhässä?

      • Liimanäppi

        Jesseä odotettiin ekalla vuosisadalla siksi, että Jesse lupasi palata silloin eläneiden riemuksi vielä heidän elinaikanaan. No semmonen 1900 vuotta ei ole myöhästyminen eikä mikään, vika on Jessen seuraajissa, miksi menivät kuolemaan ennen Jessen paluuta.


    • Toimi_heti

      Rekisteröidy Facebookin nyt ja saat yhteyden käyttäjään Jeesus Tulee.

    • No_nytkö_se_tulee

      Käskekää tulla meille, keitän Jesselle kahvit.

    • 666maatilaosta

      Elekää hättääntykö kylä tänne aina lissää jeesuksia mahtuu! Madonnakin tarttis jo uuden.

    • Tuloomeillekin

      Se on sitten kova poika tulemaan! Poikkeis meilläkin välillä. Eikös joku ole sitä povannut vähän väliä tulevaks vai missäkö vika kun ei kuulu ei näy. Vaikka eihän tässä kiirus ole valmiissa maailmassa. Olikos niin ettei taivaassa ole aikaa?Mistäpä se jesse sitten tietäs vaikka tuhat vuotta myöhästys kaffekutsulta.

    • rauhaa

      Jeesus rakastaa sua.hän on sun paimen. Tule Herra Jeesus,tule

    • rauhaa

      En minäkään uskois,mutta sain pyhän hengen 4 vuotta sitten,kun vähän rukoilin epäuskoisena apua elämääni. Oli sellainen kokemus ettei jääny epäselvyyttä,onko totta vai ei. Itekki olin pilkkaaja ennen sitä. Näin selviää asia. Rakas taivaan isä,anna anteeksi kaikki syntini. Haluan tehdä parannuksen elämässäni ja pyydän sinua Jeesus tulemaan elämääni,minun sydämeeni pelastajanani,ja vapahtajana. Haluan noudattaa sanaasi,mikä on totuus elämäni loppuun asti,auta siinä minua Jeesus. Tee tämä täydestä sydämen halusta,niin saat tavata Jeesuksen jo ennen kuin hän tulee takaisin,näin myös pelastat itsesi tulevalta kadotus tuomiolta.

    • Sanon siihen olen valmist tuleemilloin tahansa,oletko itse valmis hännen tulemiseensa,todellisuudessa tulee kun aika on täyttynyt,eikuu teidän tietää aikoja eikä hetkiä,mitä isä on asettanut vallallaan.

    • jokujoku

      Sulla on väärä vuosi ennustuksessa, vois ehkä olla vuosi 2115 !!!!!!!!

    • Tuulah

      tuo alotus sopisi hyvin minun saamaani uni sanomaan hyvin. kuulin sanat "valerauha tehdään 15.9.

    • OletkoValmis

      Kun Juutalainen kansa ottaa vastaan Rauhanruhtinaansa Jeesuksen, Messiaansa. Silloin Israel kansana voi myös olla Valona pakanakansoille

      Jes 9: 5-6 ”Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas. Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.”

      Daniel: 7:13-14 Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen. Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä

      Jeesus ei tule muslimien hallinnoimaan Jerusalemiin. Jeesus lupauksen mukaan tulee Jerusalemiin vasta kun siellä asuu Häneen uskova Juutalainen kansa kutsuu Jeesuksen kuninkaakseen (Mt 23:39)

      Tämä tapahtuu kun Jumala vuodattaa ”armon ja rukouksen Hengen Jerusalemin asukkaiden ylle ja silloin Juutalainen he katsovat Häneen, jonka he olivat lävistäneet. (Sak:12:10, 13:1)

      Tällaisia asioita Olavi Syväntö kirjoitteli uusimmassa kevät kirjeessään.

    • alfa123om2222

      Itse olin lukevinani Herätkää tai Vartiotorni lehdestä, että koko yhtenäinen ihmiskunta johdetaan Jumalan valtakuntaan. Jesajan kirjan viimeisessä luvussa ihmiskunnalta edellytetään joka sapatti ja uuden kuun aikaan alistumista (islamia) Jehovan edessä.
      Siksi islam on melko pätevä kilpailija muille uskonnoille matkalla kohden Jumalan valtakuntaa.

      Oikeastaan mikään muu uskonto ei tarjoa ihmiskunnalle alistumisen (islam) mallia, vaan esimerkiksi kristinusko perustuu vaateliaisiin lupauksiin ja palkkioihin. Jos luovut pellostasi saat sata peltoa tilalle tyyliin. Se ei merkitse siinä määrin Jehovalle alistumista kuin mitä islam merkitsee. Ihmiskunnan pitänee ottaa alistuminen Jehovalle ohjenuorakseen matkalla kohden Jumalan valtakuntaa.

      Sen sijaan petojen uskontona kristinusko on ehkä jopa parempi kuin islam? Pedoilta ei edellytetä samanlaista Jesajan kirjan viimeisen luvun alistumista kuin ihmissuvulta.

      • Vel-Vel

        Galatalaiskirje:1:8-9.

        Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.

        Jehovalaiset ja muslimit vääntävät raamatun sanaa kieroon:

        2.Pietarin kirje: 3:15- 18 " lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut; niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne, ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään"


    • jatkuvastiTäälRamppaa

      Siistiä. Ylettyykö kiertue Suomeen? Ohjelma?

      Managerina olisin ajoittanut comebackin tuonne joulu- tai pääsiäispyhien tienoille.
      Jesse on reiluna kuitenkin järjestänyt lomapäiviä monille silloin.

    • alfa123om222

      Maranata! Joka katsoo ylen Kristuksen Ilmestymisen olkoon kirottu!

      Reilu tai ei niin itse kykenen järjestämään vielä enemmänkin lomapäiviä, jos suinkin tahdon. Tai ainakin voin järjestää kahden tunnin SIESTAN, jokaiseen työpäivään. Tuota siestaa voi käyttää opiskeluun, terveydenhoitoon, kuntoiluun tms. Sitä paitsi on muutkin niitä järestäneet. Esimerkiksi Sosialistit lauantain ja 16 tunnin työpäivän muuttumisen 8 tunnin työpäiväksi. Sosialistit tekivät siinä suurtyön, jos jotkut.

      Eipä tuossa ole mitään kieroon väännetty. Kyllä Jesajan kirjan viimeinen luku on aivan selkeä. Ym. kohdat. Tuo oli kyllä oma ajatukseni, että ennen Jumalan valtakuntaan menoa tapahtuisi tuo ihmiskunnan yhteinen alistuminen. Sen ajoituksen tietää yksin Isä. Ajoituksissa on häikkää itselläni, mutta asia on raamatussa selkeä. Se koska ihmiskunta alistuu on epäselvää, koskapa islam itse profetoi omaa tuhoaan sangen usein tyyliin:
      Koraani häviää maailmasta, Mekka tuhotaan, islamin 72 lahkosta kaikki paitsi yksi joutuvat helvettiin jne. Voi olla, että alistuminen ei tapahdu islamin johdolla tai ennen Jumalan valtakuntaa, vaan vasta joskus myöhemmin, mutta.......

      Asioiden ajoitus on yksin Isän kädessä.

      Rauhaa ja Armoa teille kaikille Armolliselta Jumalalta, jos se on hänen tahtonsa!

    • Vo niitä jotka eivät ole valmiit silloin kun Jeesus tulee,sitä ahdistua ja tuskaa hänen saapuessaan.

    • SalattuaTietoa

      Ja Islamissa on muutakin, mitä useimmat kristityt eivät tiedä:
      Jeesus, Jumalan kaikkivaltiaan lähettämä Kristus, joka syntyi Neitsyt Mariasta, oli lihaksi tullut Jumalan sana, siis vailla fyysistä isää.
      Hänet on otettu taivaaseen, Jumalan luo, elävänä, ja Hän tulee takaisin.
      Hänen toisen tulemisensa aikaa ei tiedä kukaan, vaan se kuuluu ihmisiltä salattuihin asioihin.

      • Ajanmerkit viittaavat Jeesuksen pikaiseen paluuseen.
        https://www.google.fi/#q=jesus will return soon
        Videoita
        https://www.google.fi/#q=jesus will return soon&tbm=vid
        Jeesus palaa pyhinensä viimeistään 2028 (1948 80). Pyhät temmataan 7 vuotta aiemmin eli viimeistään 2021.
        Järjestys:
        - Tempaus
        1Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        - Vaivanaika
        Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.
        - Maailmanrauha
        Ilm 20:1-3 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään. Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.


    • kananmunankuorimakone

      Jeesuksen uusi tuleminen ei tapahtunut yhtenäkään niinä lukuisina kertoina, joille se oli ennustettu. Aina kun ennustus osoittautuu vääräksi, sen tueksi kehitellään kaikenlaisia selityksiä ja puolustuksia. Ja sitten annetaan uusi päivämäärä.

      Kuinka monta tuhatta vuotta vielä uskotaan näkymättömiin olentoihin ja maailmoihin, ennen kuin todetaan, että olemme täällä yksin, ja sattumien summana?! Ehkä viimeistään siinä vaiheessa, kun tiede paljastaa aivojen toiminnan sekä tietoisuuden muodostumisen kokonaisuudessaan. Siihen voi mennä vielä jokunen tovi. Kuoleman mysteeri on yksi suurimmista asioista, joka pitää uskoa yllä, lohduttavana asiana. Usko on vahva asia. Vaikka tiede on antanut näyttöä raamatun todellisesta luonteesta, se ei uskovaisten uskoa himmennä. Uskoon kuuluukin kieltää tieteelliset seikat.

    • alfa123om222

      Jeshuan tulemus on ikuinen mysteeri. Aivan Ilmestyskirjan lopussa kun Uusi maa on jo perustettu ja Uusi Jerusalem myös; silloin yhä odotetaan Herraa Kristusta saapuvaksi. Sanotaan: Tule, Herra Jeesus!

      Ilmeisesti Hänen työnsä oli ainutlaatuinen ja jos hän tulisi takaisin niin sovitustyö siitä kärsisi. Hänen piti kertakaikkisesti KUOLLA eli poistua maailmasta kokonaan, jotta kaikki synnit tulisivat sovitetuiksi. Jos nyt osottautuisi, että hän on yhä elossa niin sovitustyö jotenkin siitä kärsisi.

      • Alfa. Mihin teoriasi perustuu?


    • Oletko siihen valmis kun hän tulee kunniassa ja voimassa.Minä olen siihen valmis oletko sinä.

    • KENTAUR

      MIKÄ TÄTÄ NYKYIHMISTÄ OIKEIN RIIVAA:::::JATKUVAA JEESUS TULEE SIELTÄ JEESUS TULEE TÄÄLTÄ.....TULEE KUN TULEE JA MILLOIN TULEE ....ANTAKAA JO OLLA JOOKO MIELESTÄNI TUO ON TOSI LAPSELLISTA

    • lokakuussa

      Tulee. Sain Häneltä viestin päiväyksineen. Miksi et sinä kerro sitä?

    • macro

      Eikö tulekkaan 2023 . Vai tullut jo ozzy speak of the devil vinyl avattava .

    • uskomaton_uskonto

      Jeesus on tullut toistamiseen jo "pari" kertaa. Jokaisen erheellisen profetian jälkeen kehitellään uusi vuosiluku, ja sillä kertaa ihan varkkina Jeesus tulee. Ihan niin kuin Nibiru. Tosin Nibiru "on tullut" jokaisena vuotena vuoden 2012 jälkeen, ja on tuleva tänä vuonna, ensi vuonna, seuraavana vuonna... vuonna 3232 jne.

      Ikävä todeta, mutta elämmme evoluution "mieletöntä aikakautta", jolloin fantasia ja todellisuus on vielä sekoittunut keskenään. Uskomme näkymättömiin olentoihin ja maailmoihin, ja annamme niiden määrittää elämämme suunnan. Järjetöntä epätoivoista hokemista, ja lopulta kuitenkin määränpäämme on hautakuoppa, johon kaikki päättyy. Niin vittuimaisen surullista kuin se onkin. Mutta usko luo lohtua. Ihminen on uskonut jo yli 2000 vuotta, mutta mitään ei tapahdu. Mitään ei näy. Mitään ei kuulu. Mutta uskotaan silti, sillä usko antaa meille tunteen, ettemme ole yksin.

      • Raamattu varoittaa otteen höltymisestä.
        2.Pietarin kirje:
        3:1 Tämä on jo toinen kirje, jonka minä kirjoitan teille, rakkaani, ja näissä molemmissa minä muistuttamalla herätän teidän puhdasta mieltänne,
        3:2 että muistaisitte niitä sanoja, joita pyhät profeetat ennen ovat puhuneet, ja Herran ja Vapahtajan käskyä, jonka te apostoleiltanne olette saaneet.
        3:3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
        3:4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
        3:5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
        3:6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
        3:7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
        3:8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."
        3:9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
        3:10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
        3:11 Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa,
        3:12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
        3:13 Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.
        3:14 Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
        3:15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
        3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
        3:17 Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,
        3:18 ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.
        Ja vielä.
        Matt:
        24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
        24:43 Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
        24:44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
        24:45 Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
        24:46 Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
        24:47 Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
        24:48 Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
        24:49 ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
        24:50 niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
        24:51 ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."


    • Naine20

      Tottakai Jeesus tulee lokakuussa. Varsinkin mun naamalle, kun me harrastetaan seksiä. ja myös anaalia. Jumaliki lupas tullla mun naamalle.

    • nikolat

      Miksi sitoutua islamiin no se on niiden harhaopisten uskomuksia.
      Ei tarvitse kuin pylistää unohtaen totuuden.
      Siitä että Jesus on ylös nousut ja ja elää tälläkin hetkellä.
      Rukousta pitää tulla että itse kunkin tilanteeseen löytyy lohdutettavaa.
      Aloitan Isämeidän kysyn rukoiltavalta saanko koskea usein antavat koskea,käymme hänen syntisyytensä läpi rukoilemme Minä uskon Jumalaan isään kaikkivaltiaaseen ja jeesukseen kristukseen jumalan ainoaan poikaan rukopilen hänen veressään.

    • allakbar

      Ei tullu Jeesusta, tuli n. 30000 partajeesusta.

    • Ei.tule.2015

      Jeesus tulee vasta 3,5 vuotta sen jälkeen kun Jerusalemissa on kumarretava kuvapatsas Babylonian kuninkaasta ja maailmassa on pedon merkki myös ollut sen saman ajan.

      Ennen pahaa aikakautta, on Ilmestyskirjan mukainen iankaikkisen evankeliumin julistus kaikille kansoille, ja tämäkin aikakausi kestää sen 3,5 vuotta.

      Jumalan Henki vuodatetaan maan päälle, ja 144 000 Jeesuksen apostolia aloittavat sen lyhyen työjaksonsa 7 vuotta ennen Herran päivää eli Jeesuksen tulemusta.

    • Jos.Henki.vuodatetaan

      2016, Jeesus tulee noin 2023, ja hävityksen kauhistus alkaa noin 2019-2020.

      Vasta kun alkaavat nämä tapahtua, niin voimme myös ymmärtää Päivän lapsina, milloin Herramme tulee, ja hyvä olla lampun valmiina käytössä ja samoin öljyn astioissamme vaikka ihan koko ajan, mutta ennenkaikkea silloin kun yö koittaa eli 3,5 vuotta ennen Jeesuksen paluuta.

    • Tulee kun pakanain luku on täynnä,jota pelastuvat ei yhtään ennen,eikä myöhemmin.

    • 215

      Anteeksi olen pahoillani niin ei tullutkaan jeesusta

    • Ymmärtäkää Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuu kun asiat ovat toteutuneet pakanain täysi luku on päässyt sisälle elämään evan keljumi on viety kaikien kuultavatksi sen jälkeet tulee paluu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe