LÖYTIS ILMOITTAA VÄÄRIN ILMOITUKSISSA

pettynyt asiakas

JATKUVASTI LUKEE MAINOKSISSA ETTÄ ON TUOTE HALVALLA
JA KUN MENEE KAUPPAAN NIIN SANOTAAN ETTÄ VIRHE ILMOITUKSESSA !

pahasti pettynyt ja turhaan tullut tarjouksille !

27

1524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäväinen

      markkinointikeino sekin!

      • sisäänveto !

        Tärkeintä on saada uhri..eiku asiakas kauppaan, miten muuten tälle voi myydä mitään !


    • muista palaute

      Laita palautetta nettisivujen kautta. Myös liian usein ei saisi mokia kaupoille sattua. Ehkä löydät muualta jonkin toisen tarjouksen, samantyyppisestä tuotteesta.

    • Kusetus seis

      Viesti kuluttaviranomaisille, niin loppuu kusetus.

      Opettele tietämään oikeutesi.

    • paras

      Eipä ole kohdalle sattunut ja käyn Löytiksessä lähes päivittäin.... Cittarissa tosin saa olla tarkkana tarjousten suhteen :/

      • HÖÖÖÖ

        Mulla ei ole mitään asiaa noihin K-kauppoihin...Käyn LIDLissä


    • 16+15

      Kannattaisi osoittaa valitusta suoraan kauppiaalle.

      Kerran on minulle sattunut virheellinen ilmoitus. Silloin oli lehti-ilmoituksessa Coca Cola ja Sprite tarjouksessa. Kuitenkaan liikkeessä ei niin ollut.
      Kysyi myyjältä, joka sanoi että jakeluauto on myöhässä. Ota Pepsia ja 7 Uppia niin saat tarjoushinnalla.

      • OnnelitJaAnnelit

        Firman tietäen taisi olla kuitenkin jonkinasteinen johtaja kyseessä. Myyjä kun ei voi tuollaista itse luvata. Alle kourallinen niitä, joka voi sanoa.


    • on kyllä huomattu

      kikka han sekin on

    • miksi mainokset poistettu netistä

    • täytyy kysyä

      "LÖYTIS ILMOITTAA VÄÄRIN ILMOITUKSISSA"

      Jospa kauppa haluaa eroon asiakkaistaan?

    • Tyytyväinen asiakas

      Pettyneeltä asiakkaalta kysyn:- Jatkuvastikko näitä virheitä on tapahtunut, kuten annat ymmärtää ? Itse olen ihmetellyt kun netissä, Nokian Uutisten sivulla ei aina näy LÖYTIKSEN mainospaikalla yhtikäs mitään ? Viime vkolla sit soitin kauppaan ja ihmettelin ko asiaa. Kaupassa puhelimeen vastasi ystävällinen henkilö ja pahoitteli asiaa, joka taas kerran johtui Nokian Uutisista. Eli ei nämä virheelliset ilmoitukset ole aina kauppiaasta johtuvia vaan lehdestä !!!!!!
      Minulle tämä em. henkilö luetteli puhelimessa tarjoukset jotka piti olla Nokian Uutisissa, ja taas sain hyvää ja ystävällistä palvelua.
      Sen verran asia harmitti, että soitin Nokian Uutisiin tiedustellakseni mistä moinen huolimattomuus Heidän osaltaan johtuu ? Monen, monen soiton jälkeen luovutin kun ei sieltä kukaan vastannut.

    • entinen lukija

      Nokian uutiset = aikansa elänyt rahastuskone .

    • koijariveijari

      Olen asioinut Löytiksessä 11 vuotta ja en muista kyllä moista kohdalleni sattuneen! Nokian uutiset on niin elähtänyt media, joka on täynnä uskovaisten hihhuleiden mainontaa ja koirankakkavalituksia. Mainokset mitä sattuu kun taittoa ei taida kiinnostaa juurikaan... Kun osaat kirjoittaa "Suoli24", niin seuraapa netistä löytiksen tarjoukset. Esim Facebookista. Kaikinpuolin loistava kauppa! Itse kun harrastan gourmet-ruokaa, saa ihan kaikki tuotevalikoiman ulkopuolellakin olevat tuotteet yleensä tilattua.

      • Nyt alkaa riittä

        Allekirjoitan täydellisesti tuo lauseesi osan 'on täynnä uskovaisten hihhuleiden mainontaa'. Välillä ihmetyttää, että onko kirkolla niin v***sti. rahaa, että sen avulla pidetään Nokian uutiset hengissä.

        Tämän vuoden jälkeen meille ei enää näitä huormosuutisia tilata.


    • nahkaa1

      totta! täysin paska lehti, ei mitää asiaa!

    • sullepummi

      Menisit toihin niin ei tarvis juosta tarjousten perässä!
      Itse en paljoa hintoja katsele, ja ostan sen mitä haluan/tarvitsen.

    • Eipä

      ole ihme kyllä koskaan sattunut minun kohdalleni Löytiksessä tuollaista.NOKIAN TOKMANNI sitävastoin,on pulju jonne en astu.On niin unisia kassahenkilöitä ja mistään ei tiedetä mitään.

    • ostoksille

      Minulle ei ole Löytiksessä koskaan sattunut mitään epäkohtaa tarjouksissa aina ovat pitäneet paikkansa ja halvalla olen ostokseni Saanut . Tyytyväinen asakas !

    • Löytis_rules

      Eipä ole tainnut sattunut koskaan kohdalleni tuollaista Löytiksessä. Kerran oli lehdessä mainos, että sisäfilettä 2 euron kilohintaan, mutta eteisessä oli pahoittelu virheestä, tuskin kukaan tuota tosissaan ottikaan.
      Löytiksessä on Pirkanmaan paras liha/kalatiski, Tampereelta ja Pirkkalasta asti käy porukkaa siellä kaupoilla. Myyjät ovat asiantuntevia ja ystävällisiä. CM on kaukana kakkonen ja kallis, enkä usko siirtyväni Prisman asiakkaaksi kun se aikanaan rakennetaan, sen verran on tullut tuta kun niissä olen käynyt.

    • työtön52

      TYÖTTÖMÄT EIVÄT KÄYTÄ LIHATISKEJÄ !
      OSTETAAN VAAN 1e tuotteita !

      • aktivoitu

        Höpö höpö, itse olen työtön ja ostan säännöllisesti lihatiskiltä tavaraa. Kun jättää sen syöpäkääryleen ja erillaiset miestä vahvemmat litkut vähemmälle niin rahat riitää hienosti kaikkeen eikä tarvi mistään tinkiä.


    • nallevaalruus

      Mee töihin äläkä valita.

    • Cougarz

      Pistäkää kauppiaalle viestiä, mainosvastaava ei osaa hommiaan.

    • epäasiakas

      jos oon mennyt klo 18.00 jälkeen niin tarjoukset usein loppu jo ekana päivänä vaikka kyseessä on ollut 3pv tarjous.myyjille kun kertoo niin tyly vastasus: puhu kauppiaalle .mutta aina kun kysyy koska kauppias on paikalla niin vastaus on huomenna

    • HAEÄKKIÄ

      Tarjoukset ovat joka kaupassa , voimassa aina kun tavaraa riittää !
      Eli hae aamu 9 tarjoukset !
      klo 16 ei ole tarjous tuotteita enään !

      • minäkinn

        joku on vielä työelämässä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe