Pietari antoi Paavalista hyvän tunnustuksen.

Raamattuun luottava

Pietari ei tehnyt niin, kuten eräs tällä palstalla, eli hän ei rienannut Paavalia, eikä kiistänyt hänen saamaansa pelastusta. Pietari piti Paavalia rakkaana veljenään Kristuksessa

15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;

16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen. 2 Piet. 3

94

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskonveli

      Niinpä. Pietari tunsi Paavalin hyvin ja varmasti olisi sanonut, jos olisi huomannut Paavalissa jotain epäilyttävää. Myöskään muut apostolit eivät kiistäneet, saatika rienanneet Paavalia, kuten nykyisin jotkut harhautuneet ja tietämättömät tekevät.

      • oi kaisu

        "Niinpä. Pietari tunsi Paavalin hyvin ja varmasti olisi sanonut, jos olisi huomannut Paavalissa jotain epäilyttävää. "

        Paavali ei kuules elänyt Jeeuksen ja hänen opetuslastensa aikaan vaan huomattavasti myöhemmin. Paavali ei ollut Jeesuksen opetuslapsi.


      • nbhgvfd

        Meinaa hiukan naurattaa juttus...

        Paavalihan oli rikollinen saatanan palvelija.
        Näyttöä:

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali tapatti kilpailijansa:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos


    • Uskon veli

      Sen ajan johtavat veljet myös tunnustivat Paavalin kutsumuksen.

      1 Ja Antiokian seurakunnassa oli profeettoja ja opettajia: Barnabas ja Simeon, jota kutsuttiin Nigeriksi, ja Lukius, kyreneläinen, ja Manaen, neljännysruhtinas Herodeksen kasvinkumppani, ja Saulus.
      2 Ja heidän toimittaessaan palvelusta Herralle ja paastotessaan Pyhä Henki sanoi: "Erottakaa minulle Barnabas ja Saulus siihen työhön, johon minä olen heidät kutsunut".
      3 Silloin he paastosivat ja rukoilivat ja panivat kätensä heidän päällensä ja laskivat heidät menemään.
      4 Niin he Pyhän Hengen lähettäminä menivät Seleukiaan ja purjehtivat sieltä Kyproon.

      Mikä siis tärkeintä, Jumalan Pyhä Henki oli kaikessa tässä vaikuttamassa.

      • Näinsevaanon.

        Aamen! Siinä Raamatun oma todiste Paavalista. Hän oli Herran Jeesuksen uskollinen palvelija, jota nykyiset vakaantumattomat ja tietämättömät yrittävät mustamaalata.


      • Niinpä.
        Näinsevaanon. kirjoitti:

        Aamen! Siinä Raamatun oma todiste Paavalista. Hän oli Herran Jeesuksen uskollinen palvelija, jota nykyiset vakaantumattomat ja tietämättömät yrittävät mustamaalata.

        Niinpä. Vakaantumattomia tuntuu riittävän ja siksi heidän herjansa saa jatkua.


    • "Myös jotkut kiertelevät juutalaiset henkienmanaajat alkoivat loitsiessaan lausua Herran Jeesuksen nimeä.

      Karkottaessaan sairaista pahoja henkiä he sanoivat: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen nimessä, jota Paavali julistaa."

      Heille ei kelvannut Jeesus eikä Pietarin todistus Jeesuksesta.

      Mutta Paavalin julistama Jeesus heille kelpasi, kuten näyttää kelpaavan sinullekin.

      • Raamattuun luottava

        Mitähän sinä yrität selitellä? Et mitenkään voi tehdä sitä tosiasiaa tyhjäksi, että Pietari tunnusti Paavalin, eikä suinkaan rienannut häntä.


      • Paavalin veli
        Raamattuun luottava kirjoitti:

        Mitähän sinä yrität selitellä? Et mitenkään voi tehdä sitä tosiasiaa tyhjäksi, että Pietari tunnusti Paavalin, eikä suinkaan rienannut häntä.

        Aivan. Pietari ja Paavali olivat toisilleen rakkaita uskonveljiä, jotka tunnustivat toistensa kutsumukset.


      • höpö höpö taas
        Paavalin veli kirjoitti:

        Aivan. Pietari ja Paavali olivat toisilleen rakkaita uskonveljiä, jotka tunnustivat toistensa kutsumukset.

        Tuo on taas sun omasta päästä kekesimä jota ei edes lue raamatussa.Raamatun mukaan Pietarin uskonto tulee ilmi hänen testamentissaan raamatusa.Sitäpaitsi Jeesus valitsi hänet seuraajakseen eikä paavalia.


      • Paavalin veli
        höpö höpö taas kirjoitti:

        Tuo on taas sun omasta päästä kekesimä jota ei edes lue raamatussa.Raamatun mukaan Pietarin uskonto tulee ilmi hänen testamentissaan raamatusa.Sitäpaitsi Jeesus valitsi hänet seuraajakseen eikä paavalia.

        En keksinyt omasta päästä, vaan Raamatusta luin.


        15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;


      • ukmlkh
        Paavalin veli kirjoitti:

        Aivan. Pietari ja Paavali olivat toisilleen rakkaita uskonveljiä, jotka tunnustivat toistensa kutsumukset.

        Paavalin "älä ole tappamatta kunherra käskee" käsky:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei eroa saatamasta saanut joten saa pitää hauskaa saatanan enkeleiden kanssa.


      • Siis MITÄ?
        höpö höpö taas kirjoitti:

        Tuo on taas sun omasta päästä kekesimä jota ei edes lue raamatussa.Raamatun mukaan Pietarin uskonto tulee ilmi hänen testamentissaan raamatusa.Sitäpaitsi Jeesus valitsi hänet seuraajakseen eikä paavalia.

        Siis MITÄ?


      • Up!

        Koska Paavalin vääristely jatkuu, niin...


      • Pitkään palstalla

        Väitätkö, että apostolit olivat väärässä, kun he Pyhän Hengen johtamina antoivat Paavalille tunnustuksen ja hyväksyivät hänet joukkoonsa ja pakanain apostoliksi? Kiistät siis Pyhän Hengen teot?


      • Lue ensin.
        höpö höpö taas kirjoitti:

        Tuo on taas sun omasta päästä kekesimä jota ei edes lue raamatussa.Raamatun mukaan Pietarin uskonto tulee ilmi hänen testamentissaan raamatusa.Sitäpaitsi Jeesus valitsi hänet seuraajakseen eikä paavalia.

        Lue ensin Raamattua, sillä mokaat otsesi pahasti väittäessäsi perättömiä.


      • Siis mitä?

        Siis mitä? Etkö sinä usko Raamattuun?


    • onko näin

      Onneksi minä en ole niinkuin nuo rienaajat vaan minulla on tieto mikä on oikein ja minulla on tuomiovalta kaikkien erimielisten ihmisten suhteen.

      • Muistuttaja

        Vain Jeesuksella on tuomiovalta. Ihmisillä on oikeus keskustella, mutta ei rienata.


      • Sama lallatus
        Muistuttaja kirjoitti:

        Vain Jeesuksella on tuomiovalta. Ihmisillä on oikeus keskustella, mutta ei rienata.

        Tuo Paavalin ylistysvirsi se alkaa aamuisin heti seitsemän jälkeen.
        Näyttää joillekkin olevan täysipäiväistä touhua.


      • Stop naljailu!
        Sama lallatus kirjoitti:

        Tuo Paavalin ylistysvirsi se alkaa aamuisin heti seitsemän jälkeen.
        Näyttää joillekkin olevan täysipäiväistä touhua.

        Tuo sinun naljailusi taitaa olla urakkatyötä 24/7...


      • Niinpä.
        Muistuttaja kirjoitti:

        Vain Jeesuksella on tuomiovalta. Ihmisillä on oikeus keskustella, mutta ei rienata.

        Niinpä.


      • Niinpä.
        Muistuttaja kirjoitti:

        Vain Jeesuksella on tuomiovalta. Ihmisillä on oikeus keskustella, mutta ei rienata.

        Niinpä.


    • Mitä on kirjoitettu

      Niinpä. Pietar olisi varmasti sen ilmaissut, jos Paavali olisi ollut valheveli. Nyt hän oli hänelle rakas veli.

      • Näinsevaanon.

        Teuvo olisi aikoinaan suljettu apostolien yhteydestä sellaisilla kannanotoilla, joita hän täällä esittää, jos hän olisi elänyt niitä muinaisia aikoja. Silloinkin Teuvo olisi vängännyt olevansa kaikessa oikeassa.


      • Vertaus.
        Näinsevaanon. kirjoitti:

        Teuvo olisi aikoinaan suljettu apostolien yhteydestä sellaisilla kannanotoilla, joita hän täällä esittää, jos hän olisi elänyt niitä muinaisia aikoja. Silloinkin Teuvo olisi vängännyt olevansa kaikessa oikeassa.

        Teuvo on kuin Alexander vaskiseppä.


      • 14 Aleksander, vask
        Vertaus. kirjoitti:

        Teuvo on kuin Alexander vaskiseppä.

        14 Aleksander, vaskiseppä, on tehnyt minulle paljon pahaa; Herra on maksava hänelle hänen tekojensa mukaan.
        14 Kopparsmeden Alexander har gjort mig mycket ont. Herren skall vedergälla honom efter hans gärningar.
        14 Alexander the coppersmith did me much evil: the Lord will render to him according to his works:


    • isken sua päähän

      "Pietari ei tehnyt niin, kuten eräs tällä palstalla, eli hän ei rienannut Paavalia, eikä kiistänyt hänen saamaansa pelastusta."

      Asetammeko nyt Pietarin Jumalan asemaan? Onko Pietari se jota kumarramme ja kohtelemme kuin kuningasta?

      Tällä palstalla saattaa olla joku henkilö joka rienasi Paavalia. Ne on ikäviä ihmisiä ne rienaajat. Ei kannata ottaa mallia niistä. Todellisia kiusankappaleita. Haukkuvat vaan toisia ihmisiä. Ettei se tyyppi vaan ollut nimeltään Jeesus?

      - Pietari veti hänet erilleen ja alkoi nuhdella häntä: "Jumala varjelkoon! Sitä ei saa tapahtua sinulle, Herra!" Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!" (Matteus 16:22-23)

      Ikäviä noi tollaset jotka vaan rienaa, haukkuu muita Saatanoiksi ja käyttää vieläpä kirosanoja. Ei kannata ottaa tollasista pelleistä mallia.

      "Raamattuun luottava"

      Raamatulla päähän, kops!

    • koputtavalle avataan

      Paavalin kirjeet on vaarennetty 500 -luvulla -tulee ilmi kieliopista.Alkuperaiset kirjeet ovat Jeesuksen opetuslapset kirjoittaneet joita paavi eli paavali näperteli 'omaksi kadotuksekseen' 500-luvulla.

    • lainaus iltalehdestä
      • Koita ymmärtää

        Katolinen kirkko on porttokirkko. Pietariin ei sillä ole yhteyttä. Pietari ei koskaan ollut mikään paavi.


      • oi kaisu
        Koita ymmärtää kirjoitti:

        Katolinen kirkko on porttokirkko. Pietariin ei sillä ole yhteyttä. Pietari ei koskaan ollut mikään paavi.

        "Katolinen kirkko on Juutalaisuuden lahko. Lutterilaisuus on katolilaisuuden lahko. kaikki edellä mainitut ovat puolestaan lahkoontuneita noin 3000 eri lahkoon."


      • oi kaisu
        oi kaisu kirjoitti:

        "Katolinen kirkko on Juutalaisuuden lahko. Lutterilaisuus on katolilaisuuden lahko. kaikki edellä mainitut ovat puolestaan lahkoontuneita noin 3000 eri lahkoon."

        siis "sama pa_ska mutta eri paketissa" historiassa

        jokaisela lahkola on oma diktaattorinsa


      • J. V. K.

      • oi kaisu

    • Vääntäjälle

      Vääntäjälle vastine.

      • niinpä..

        Niinpä.


    • Aamenaamenaamen!!!

      Pietari ja muut johtavat veljet olivatkin antaneet tunnustuksen Paavalille apostolin virkaan. Niin, ja Pyhä Henki myös!

    • Näinsennäen

      Kaikki apostolit itseasiassa hyväksyivät Paavalin kutsumuksen. Ja Pyhä Henki myös!

      Ap. t. 13:2

      Ja heidän toimittaessaan palvelusta Herralle ja paastotessaan Pyhä Henki sanoi: "Erottakaa minulle Barnabas ja Saulus siihen työhön, johon minä olen heidät kutsunut".

      • PK original

        "Heidän toimittaessaan palvelusta herralle ja paastotessaan" sanoi muka pyhä henki noin? Paavali ei paastonnut pätkääkään, kehui jopa lihakaupan kaikki muonat kelvollisiksi ja näki muka näkyjä "teurasta ja syö" ynnä muuta ja kehoitti juopottelemaan sillä verukkeella, että pitää vatsan tähden nauttia muutakin kuin vettä. Umpijuoppo ilmeisesti, ja täysin pihalla.


      • Aha vai niin...
        PK original kirjoitti:

        "Heidän toimittaessaan palvelusta herralle ja paastotessaan" sanoi muka pyhä henki noin? Paavali ei paastonnut pätkääkään, kehui jopa lihakaupan kaikki muonat kelvollisiksi ja näki muka näkyjä "teurasta ja syö" ynnä muuta ja kehoitti juopottelemaan sillä verukkeella, että pitää vatsan tähden nauttia muutakin kuin vettä. Umpijuoppo ilmeisesti, ja täysin pihalla.

        No voihan sen noinkin ajatella...


      • Aaaaamen!
        PK original kirjoitti:

        "Heidän toimittaessaan palvelusta herralle ja paastotessaan" sanoi muka pyhä henki noin? Paavali ei paastonnut pätkääkään, kehui jopa lihakaupan kaikki muonat kelvollisiksi ja näki muka näkyjä "teurasta ja syö" ynnä muuta ja kehoitti juopottelemaan sillä verukkeella, että pitää vatsan tähden nauttia muutakin kuin vettä. Umpijuoppo ilmeisesti, ja täysin pihalla.

        Aaamen.


      • jhgfd

        Sovitaanko niin, ettei Paavali raamatun mukaan eroa saatanasta saanut?

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.


    • PK original

      Oletko tuntenut Paavalin? Et niin. Koska Paavali, kuten Raamattu; on satukirja. Lue, ja älyä, kadotustuomari.

      • Mieti.

        Mieti vähän sanojasi.


    • Up!

      Koska Paavalia rienataan, niin tämä ylös.

    • Paavalin veli

      Aivan. Pietari sentään tunsi Paavalin ja sen mitä Paavali julisti.

    • Se on oikein.

      Teen, kuten Pietari, eli en ryhdy rienaajien joukkoon, rienaamaan Paavalia.

    • poiuytr

      HUOM! PIETARIN ANTAMA VAROITUS!!!
      2.Pietarin kirje:
      3:15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
      3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
      3:17 Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,

      Näin ollen Jeesuksen OMA ja AITO opetuslapsi on todistanut Paavali valehtelijaksi!

      Sen lisäksi Paavali oli Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkoja tapattamalla ihmisiä. Ja Paavali saatanaa herranaan jumaloivana oli rikollisen kristinuskon perustaja jonka toimesta Jeesusta seuranneet kristilliset murhattiin.

      Juutalaisten, Jeesuksenkin vihaajana Paavali on tuskissaan helevitissä saatanan enkeleiden seurassa Luder/Lutherin ja Hitlerin kera.
      Tosin Paavali katu tekojaa ja yritti eroon saatanasta, onnistumatta:
      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

      • Miksi rienaat?

        Miten luet? Lue oikein, jos luet!


    • Paavalin veli

      Veljeni Kristuksessa ja Pyhä Henki antoivat täyden tukensa Paavalille aikoinaan.

      • Paavalin serkkupoika

        Joopa se joo, että takuumiehiä löytyy.


    • Lampun käyttäjä

      Kirjoituksiin luottava ei halveksu Kirjoituksia, vaan luottaa Raamattuun.

      • Aamenaamenaamen!!!

        Aamen!


    • Paavalikin antoi hyvän todistuksen muista opetuslapsista:



      Pietarilla oli henkilökohtainen syy pitää matalaa profiilia Paavalin seurassa tämän Paavalin todistuksen takia:

      "Kun Keefas sitten tuli Antiokiaan, nousin vastustamaan häntä julkisesti, koska hän oli menetellyt väärin.

      Aikaisemmin hän oli ottanut osaa yhteisiin aterioihin pakanuudesta kääntyneiden kanssa. Mutta kun sinne oli tullut Jaakobin luota muutamia miehiä, hän jäi pois ja eristäytyi kääntyneistä, koska pelkäsi niitä, jotka vaativat ympärileikkausta.

      Samalla tavoin alkoivat teeskennellä myös muut juutalaiset, ja jopa Barnabas seurasi heidän esimerkkiään.

      Mutta kun minä näin heidän poikkeavan evankeliumin totuuden tieltä, sanoin Keefakselle kaikkien kuullen: "Jos sinä juutalaisena voit luopua juutalaisten tavoista ja elää pakanoiden lailla, miksi pakotat pakanoita elämään niin kuin juutalaiset?"

      Pietari oli aika hidasoppinen kalastaja, joten on täysin ymmärrettävää tämänkin tapahtuman kautta nähdä se, miten Pietari lopulta oli varsin hiljaa Paavalin opetusten edessä.

      Varsinkin, kun Paavali latoi pöytään oman erinomaisuutensa mm kielilläpuhumisessa:

      "Minä puhun kielillä enemmän kuin kukaan teistä, ja siitä kiitän Jumalaa.

      Toivoisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin toivoisin teidän profetoivan. Profetoiva on arvokkaampi kuin kielillä puhuva, ellei tämä sitten osaa myös tulkita puhettaan, niin että se koituu seurakunnan parhaaksi."

      Sama toistui myös muiden apostolien kohdalla tämän Paavalin rienauksen takia:

      "Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte.

      En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot apostolit."

      "Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

      Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.

      Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun."

      Merkillistä on kuitenkin se, että vain Paavali sai tekojensa mukaisen lopun Saa-tanan enkelin tiukassa vartioinnissa ja kurituksessa.

      • Kateuden ja katkeruuden synti sytytti Paavalissa raivon alkuperäisiä opetuslapsia kohtaan.

        Kateus:

        "Olenhan apostoleista vähäisin enkä edes ansaitse apostolin nimeä, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."

        Ja katkeruus siitä, mitä hän sai kokea Saa-tanan enkelin kurituksessa, jolta alkuperäiset opetuslapset välttyivät:

        "He ovat Kristuksen palvelijoita? Minä vielä enemmän -- puhun kuin järjetön. Olen saanut raataa kovemmin kuin he, olen ollut enemmän vankeudessa, minua on ruoskittu ylen määrin, monesti olen ollut kuolemanvaarassa.

        Olen juutalaisilta viisi kertaa saanut "yhtä vaille neljäkymmentä" ruoskaniskua, kolmesti olen saanut raippoja, kerran minua on kivitetty, kolme kertaa olen joutunut haaksirikkoon, olen ajelehtinut meressä vuorokauden.

        Olen yhtenään ollut matkoilla, olen ollut vaarassa hukkua jokiin ja joutua rosvojen käsiin, vaarassa niin maanmiesteni kuin vierasheimoisten joukossa, vaarassa kaupungissa ja autiomaassa, vaarassa merellä, vaarassa valeveljien parissa.

        Olen raatanut ja nähnyt vaivaa, valvonut paljon, kärsinyt nälkää ja janoa, paastonnut usein, palellut vähissä vaatteissa.

        Kaikkien näiden hankaluuksien lisäksi minua joka päivä painaa huoli kaikista seurakunnista."


    • Raamattuun luottava

      Niin, parasta on luottaa Raamattuun, eikä mielikuvitukseen.

      • AamenkiitosJeesus

        Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.


    • Tämä ylös.

      Koska Paavalia herjataan, tämä ylös.

    • Pitääpaikkansa

      Niinpä. Pitää paikkansa edelleen!

    • Jeesusarmahtaa

      Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

    • AamenkiitosJeesus

      Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

    • AamenkiitosJeesus

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

    • AamenkiitosJeesus

      Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,

    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • AamenkiitosJeesus

      Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua; joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden."

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja he virittivät ylistys- ja kiitosvirren Herralle: "Sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti Israelia kohtaan." Ja kaikki kansa nosti suuren riemuhuudon ylistäen Herraa siitä, että Herran temppelin perustus oli laskettu.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • AamenkiitosJeesus

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • AamenkiitosJeesus

      Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

    • AamenkiitosJeesus

      Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun totuutes pysyy suvusta sukuun: sinä perustit maan, ja se pysyy.

    • Niin.muistelisin

      Oliko se tämä samainen Pietari, joka ei ollut Jeesusta tuntevinaan, kun tämä joutui tukalaan tilanteeseen?

      • AamenkiitosJeesus

        Oli. Jeesus antoi Pietarille anteeksi ja uuden mahdollisuuden, kuten hän antaa kaikille omilleen tarvittaessa.


      • Niillä.sitä.valtaa.on

        Eikös vl:t pysty samaan anteeksi antamiseen vaikka kerran viikossa.?


      • AamenkiitosJeesus
        Niillä.sitä.valtaa.on kirjoitti:

        Eikös vl:t pysty samaan anteeksi antamiseen vaikka kerran viikossa.?

        Enpä tiedä heistä, mutta Jeesus antoi vallan antaa anteeksi.


    • AamenkiitosJeesus

      Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

    • AamenkiitosJeesus

      mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

    • AamenkiitosJeesus

      Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja neuvoteltuaan kansan kanssa hän asetti veisaajat veisaamaan Herralle ylistysvirsiä pyhässä kaunistuksessa ja kulkemaan aseväen edellä sanoen: "Kiittäkää Herraa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

    • AamenkiitosJeesus

      Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

    • AamenkiitosJeesus

      Daavidin virsi. Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni, joka opettaa minun käteni taistelemaan, minun sormeni sotimaan,

    • AamenkiitosJeesus

      Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe