Mitä kautta voi tehdä eläinsuojeluilmoituksen? poliisille?

surullinen.

Näin lenkillä käydessäni, kun mies retuutti pientä koiraa ja hakkasi päähän. todella surkeaa katseltavaa :(

10

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnellinen.

      Taitaapa jälleen viestin tarkoituksena vain järkyttää lukijakuntaa. Toivottavasti ette ota tosissanne näitä viestejä !!

    • surullinen

      Tämä on totta! ja tälläsiä tapahtuu ikävä kyllä oikeasti!

    • Herää jo kulta

      Näit vain painajaista.

    • pölvästiylvästi

      Älä missään nimessä, vaihinngossakaan, minkään uhatessa ainakaan googlaa sanaa "eläinsuojeluilmoitus". Siitä ei voisi koskaan ikinä olla mitään hyötyä, kun miettii mihin sen ilmoitusken voi tehdä ja miten. Hyötyä on siitä, että kyselet täällä asiasta. Sillä koiralla on varmaan jo parempi olla kun se luki suomi24:sta ja huomasi, että joku on huolissaan...

      Ellet sitten trololololollaa. Jos siitä on kyse, niin jatka vain ihan rauhassa floodausta tänne.

      • surullinen

        Ihan oikeesti, voinko googlata sen sanalla "eläinsuojeluilmoitus"?!? Siis sieltä voisin löytää vastauksen, olinpas minä tyhmä?!? Sieltähän teen ilmoituksen, kun kerran tälläisen hirvittävän tapauksen näin. Sinne sitten kirjoitan että leppätiellä yksi mies retuutti koiransa ja hakkasi sitä päähän. En kyllä tiedä kuka ja missä asustelee, mutta väliäkös sillä, kyllä ne syyllisen kiinni saa.

        Kiitokset kaikille hurjasti vastauksista, kyllä nyt tuli hyvä ja helpottunut olo :-)


      • Hienoa, kerrassaan
        surullinen kirjoitti:

        Ihan oikeesti, voinko googlata sen sanalla "eläinsuojeluilmoitus"?!? Siis sieltä voisin löytää vastauksen, olinpas minä tyhmä?!? Sieltähän teen ilmoituksen, kun kerran tälläisen hirvittävän tapauksen näin. Sinne sitten kirjoitan että leppätiellä yksi mies retuutti koiransa ja hakkasi sitä päähän. En kyllä tiedä kuka ja missä asustelee, mutta väliäkös sillä, kyllä ne syyllisen kiinni saa.

        Kiitokset kaikille hurjasti vastauksista, kyllä nyt tuli hyvä ja helpottunut olo :-)

        hienoa että voimme näin auttaa avutonta auttajaa. Ja saamme näin hänelle hyvän mielen tähän synkkään maailmaan.

        Olepa hyvä vaan... ;D


    • 18+17

      Googlaat vaan eläinsuojeluilmoitus. Jos tämä on totta, niin kannattaa todellakin tehdä se ilmoitus.

    • surullinen.

      Joku ääliö sitten luuli olevansa niin idiootti että halusi esittää aloittajaa? :D eläinsuojeluilmoitus tehty, toivottavasti se ihminen ei saa pitää enään koskaan eläimiä!

      • surullinen..

        Se siis luuli olevansa niin idiootti, mut ei sitten ollutkaan. Kuka mää oon, onko mä nyt idiootti vai luulenko vaan olevani ihminen.

        Kyllähän sitä yhden ilmoituksen jälkeen joutuu suoraan hovioikeuteen ja tuomitaan linnaan, eikä varmasti saa edes syödä eläintä.


    • höjköl

      Kyllä näin on! ja "surullinen.." suksi suohon ja vedä vittu päähäs :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe