Autokoulu Young Drivers

5+2

Minkälainen kioski on kyseessä?
Kokemuksia

19

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain

      Itse kävin siellä ja olen tyytyväinen opetukseen yms :D eli hyvä paikka on :)

    • 1-.k

      Pösilö! Ei kioskilta ajokorttia saa vaikka niin kuvitteletkin...

      • Röpökkä

        Meinasi tärähtää paskat housuun, kun kävi naurattamaan tuo kommenttisi. Oot varmaan ammattilainen?
        Laita vielä jotain, jooko???


      • euro kortsu

        paikallisten ajoa kun seuraa ni voin taata et r kioskit myy kortteja kun ei edes liikennemerkit oo hallussa ajosta puhumattakaa


    • 2+16

      Rauhallinen ajo-opettaja, halpa ja hyvä. Suosittelen!

      • Truu lavör

        Halpa ja hyvä, juuri näin. Ei tullut ylimääräisiä "herkkuja", mutta sen sain mitä hain, eli asiallisen opetuksen ja ajokortin :)


      • Truu lavör
        Truu lavör kirjoitti:

        Halpa ja hyvä, juuri näin. Ei tullut ylimääräisiä "herkkuja", mutta sen sain mitä hain, eli asiallisen opetuksen ja ajokortin :)

        Tai no "halpa" on ehkä liian julma sanamuoto, mutta ainakin halvin, näillä leveysasteilla :)
        http://www.autokouluhinnat.fi/Lappeenranta


    • hinta hinta ja hinta

      Se on vaan ajokortti mikä kannattaa hankkia sieltä keneltä sen halvimmalla saa.

      • Allikaattori

        Tämä lienee vastaus tuohon epäilykseen, että ajokortteja voi ostaa R-kioskilta...


    • liinu2

      Hyvä paikka. Tykkäsin!

    • polkupyörä Ossi

      rikollinen firma

      • utelias1

        Miksi ihmeessä?


      • TeerdeKeli

        Enpä kuitenkaan rikoksen kohteeksi kokenut joutuvani. Päin vastoin, halvin oli ja kortinkin sain aikatalussaan.


    • ooopop

      kolli

      • Yue

        Paska, ei kannata mennä!


    • Elmo123

      Asia ope ja halvin hinta. siinä se!

    • Skeidahousu

      Fakta on, että kalusto on halvimmasta päästä, niin myös kurssin hinta...

      • Tiernapoika

        Oli just retee opettaja.


    • Teero

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe