Liikuntakeskus Kunnonsali Iso Ceessa

uusi paikka

Minkälaisiä kokemuksiä teillä on tästä salista? Onko moitteita vai kannattaisiko harkita liittymistä?

24

3013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei herra isä!

      Sehän on varkautelainen yrittäjä. Eihän kunnon kuopiolainen edes kus€ Varkauteen, sinne käpykylään, päin.

      Kaikille kunnottomille ja/tai kuntoon pyrkiville varmaa ihan kokeilun arvoinen. Tuonnehan voi ostaa vaikkapa 10 kerran kortin ja katso sitten miltä tuntuu vrt. joku Fressi minne myydään vaan aikasidonnaisia jäsenyyksiä.

    • Hyvä olo on ilo ;-)

      Kannattaa ehdottomasti ;-) Parempaa treenimestaa saa hakea. Itse olen liikkunut paljon myös muilla saleilla niin Kuopiossa kuin muuallakin ja paikka kestää vertailun lähes millä tahansa asteikolla. Olen supertyytyväinen saliin ja sen mukavaan henkilökuntaan. Eipähän tarvitse enää miettiä missä treenaa ;-)

      • kauempaa treeneihin

        Miten hyvin on autolle pysäköintitilaa treenien ajaksi?

        Ilmeisesti kaksi tuntia isoceen p-hallissa, mutta onko se miten täynnä?


      • Päivi
        kauempaa treeneihin kirjoitti:

        Miten hyvin on autolle pysäköintitilaa treenien ajaksi?

        Ilmeisesti kaksi tuntia isoceen p-hallissa, mutta onko se miten täynnä?

        Tilaa on hyvin Carlsonin parkkihallissa. Kanta-asiakas saa kortin joka yhdessä parkkikiekon kanssa antaa 2h pysäköintiaikaa!


    • mualaishomo

      uattelin tuota noinniisa, että suoapiko sieltä pillua??

      • frfdfgw

        Sua sieltä pilluu,itse sain sieltä toisen kerran elämässä sitä ennen sain vuonna 77v Iisvedelle kesämökki naapuri Lissulta


    • G1mma

      Ne laitteet on turhan moderneja aloittelijalle. Tarttee jonkun neuvomaan. Sitten vähän sellainen ahdas muutenkin, enkä tykkää kun ei oo ikkunoitakaan. Vapaita painoja heikosti. Vois toimii jos olis paljon halvempi. Nyt kokonaisuus ei oikein toimi mun mielestä.

      • Päivi

        Kanta-asiakas saa kerran ilmaisen ohjauksen ja hyvä se oli.


    • Kokeilin, ei kiitos.

      Mielestäni Fressi on joka suhteessa parempi.

      • Mirqqu

        Luulin aikaisemmin ettei Fressiä parempaa voi olla. Vaan kylläpäs löytyi. Kunnonsalilla on kokemukseni perusteella kaupungin paras hinta/laatusuhde, hyvä ilmanvaihto jäähdytyksellä, monipuoliset laitteet, siistein ja super hyvät ohjaajat. I love kunnonsali ;-)


      • Fibu

        Samaa mieltä. Fressi on parempi. Kunnosali on ahdas ja bunkkerimainen. Käyn mieluummin keskustan tai Lippumäen fresseillä. Sen sijaan personal trainereista mitä olen kuullut juttua niin ne on ehkä paremmat kunnonsalilla. Ei kuitenkaan omia kokemuksia. Ryhmäliikunnassa Fressillä on enemmän valinnan varaa ja aikoja.


      • Freesi

        1, Fressi huomattavasti siistimpi ja joustavampi.


    • Harmi

      Tykkäisin kovasti käydä eri joogissa ja bodyblansessa, mutta miksi musiikin pitää olla niin kovallaan. Mielestäni idea häviää jos joudut koko tunnin pinnistelemään, että kuulet ohjeita. Ei ole kiva aina olla se joka pyytää musiikkia hiljemmalle, mieluummin olen sitten tunneilta pois. Mikä on musiikin tarkoitus, eihän se voi rentouttaa jos se häiritsee? Tällaisessa jumpassa saattaa jopa mikrofoni lisätä kuuluvuuden haittaamista.
      Kovasti olen miettinyt miksi musiikkia ylensä pakko olla. Harmillista. Tunnit ihania, mukavat ohjaajat jne.

    • Ihqusali

      Juhuu. Kunnonsalille treenaamaan aivan ehdottomasti. Paras liikuntakeskus koko kaupungissa. Kaikki on toiminut hyvin ja plussaa on leppoisa ilmapiiri. Salia ja jumppaa löytyy jokaiseen makuun.

    • Bullwork

      Vaihdoin vuosi sitten Fressistä Kunnonsalille, eikä ole tarvinnut katua. Suosittelen.

    • elämäni-kunnossa

      Minä jätin nuo molemmat, mistä ootta puhunna, ja rupesin käämään Ottopoijassa. Oikeen käen nostokoukistusta oon viime aikoina treenannut voimakkaasti ja aika hyvästi se on ruvenna sujumaanki. Hyvät on sielläki personal treinerit.

    • hihhulii

      Onko kenelläkään kokemusta/muistikuviq aiemmista kesistä miten ryhmäliikuntatunnit pyöritetään kesäaikaan? Harvenevatko paljon verrattuna esimerkiksi syksyn aikatauluihin?

    • Sinnevaankaikki

      Lady - Line torinkulmalla on rauhallisin tunnelmallisin ja luotettavin minusta - vuoden kokemuksella en ole löytänyt yhtään huonoa sanottavaa! Hintansa väärti 100pros!

    • Eijja

      Hyvä paikka aloittelijallekin. Aloitin tänä syksynä eikä ole moitteelle sijaa paikassa eikä henkilökunnassa. Kävijöitä riittää, eri-ikäisiä ja -tasoisia. Pikkulapselle hoitoparkki myös. Ryhmätunnit tehokkaita. Personal trainer (Eemeli) ihan huippu! Tykkään!!!

    • olvityyppi2

      huonoin yrittäjä kuopiossa on tuo kunnonsalin kalle

    • Selfaajat

      Onko Iso Ceehen pesinyt sellaisia heikolla itsetunnolla varustettuja kuvioituja testojen popsijoita, kuten erään eteläisen Kuopion salille?

      • Kujakollit

        Tuskinpa niillä sen alueen roinareilla on paljon asiaa keskustan paikkoihin.


    • henkilökohtainen.raineri

      Onko "personal trainer" jotenkin parempi tai "hienompi" kun henkilökohtainen ohjaaja/treenaaja? Miksei suomessa voi käyttää suomalaisia nimikkeitä vaan jokapaikkaan pitää suoltaa noita englanninkielisiä nimityksiä? Miksi juuri englanti, jospa käytettäisiinkin vaikka ruotsinkielisiä nimityksiä kun se on sentään toinen VIRALLINEN kieli suomessa tai jos aletaan kerran sattumanvaraisia kieliä käyttämään niin miksei samantien voisi käyttää japanin-, venäjän- tai kiinankielisiä nimityksiä...
      Epäilen vahvasti että esim. Briteissä käyttävät minkään muun maan kielisiä ilmaisuja mistään asiasta...

    • Huolestunut57

      Kunnonsalin PT:t eivät ole käyneet mitään virallista koulutusta. Ainoana sertifioituna PT:nä taitaa olla Eemeli. Muilla ei mitään koulutusta joka hiemsn huolestuttaa kun heitä markkinoidaan PT:nä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe