Uusi corolla on kärme

Lost case

Eipä juuri kehuttu teknavin koeajussa.

16

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buhahahahahhahahahah

      Harmi kun menit ostamaan.

      • me viisaat!

        Niinpä mitäs ostit.


    • eisuuntaa, ei suojaa

      Luikertelee kuin karvamato tuulessa. Suuntavakavuus ja ohjaustunto pielessä. Ajettavuudeltaan surkee. Tosin sanoppa yksikin tojo, joka olisi suuntavakaa ja ei keikkuisi tuulessa. Leijumaan lähtevät jos vähänkin kovempaa ajaa. Niitä ei ole tehty moottoritienopeuksiin. Toinen ongelma on ruostuminen. Toyota ei suojaa autojaan käytännössä mitenkään. Siksi jo vuoden ikäisissä autoissa pohjat ruosteessa. Myös mallisto on ihmeellinen. Tojon mallistossa ei ole tilavia autoja. Farkku-Auriskin on uskomattoman ahdas liian lyhyestä akselivälistä ja mataluudesta johtuen.

      • auringonlaskunratsas

        Ja sitten se ylihinta. Mieluummin ajan wv touranillani maailman ääriin...


      • nuuskii penkat
        auringonlaskunratsas kirjoitti:

        Ja sitten se ylihinta. Mieluummin ajan wv touranillani maailman ääriin...

        Koskas Krollat on suoraan menneet. Ihme krollaattoreita


    • fofow

      Räkänokat täälllä vauhdissa.. Ei munis ees vielä karvoja. Paska puhetta että ruostuisivat. 07 mallin corolla ja ei missään ruostetta. Ajettu 170 tkm. Ei mitään vikaa..Huollot tehty ajallaan. Jarrupalat ainoat kuluvat osat mitä on tarvinnut autoon vaihtaa.
      Ollut myös sakemanneja.. Golf ainakin oikea vika pesä. Mieluimmin asun kotona kuin korjaamolla.

      • Lopettaja

        Miten tämä sinun oksennuksesi liittyy mihinkään?


      • äipän poikia

        "Mieluimmin asun kotona"

        Samaa mieltä ne on muutkin tojo-terot, siellä mamman helmoissa pyörivät.


    • yuu1

      Tojon ajo ominaisuudet on moottoritiellä aikas pelottavat.

      • olisko jo aika

        Vois kopsata myös alustan länsiautosta. Alkaisko mennä suorempaan? Vai meniskö se kopsukin reisille?


    • eikä suotta

      Corollaa kutsutaan "moottoritien soutajaksi"

      • Pirun vehkeitä

        Kieltämättä melkein säikähdin kun vaihdoin kesäkumit alle ja ei mene suoraan kymmentä metriä. Talvirenkailla saattaa mennä 50 metriä suoraan, jos ei tuule ja jos tiessä ei ole kallistuksia.


      • nackson
        Pirun vehkeitä kirjoitti:

        Kieltämättä melkein säikähdin kun vaihdoin kesäkumit alle ja ei mene suoraan kymmentä metriä. Talvirenkailla saattaa mennä 50 metriä suoraan, jos ei tuule ja jos tiessä ei ole kallistuksia.

        Bemarista ja Audeista olen tällasta puhetta kuullu...aika lailla tuntuu farkku passatitkin vaappuvan sinnetänne erityisesti motarinopeuksissa, mutta eikös niiden vakioalustaa olekin siitä moitittu.


    • syyt on olmeassa

      Kuskit runkkaa ajaeesa ei ne muuten heilu suuntavakaa kuin mikä nyt hei pipa pois silmiltä tauno.

    • suunnittelupöytä?

      Ei suuntavakavuuden puutteesta voi yksi Tojoa syyttää. Kyllä sitä esiintyy muillakin japanin autoilla. Ennenaikaan koetettiin Mazdoissa säätää ohjautuvuutta mm. lisäämällä takapyöriin ylipainetta. Sun muuta kokeilua.

      Itse edustan sitä kovasti väheksyttyä koulukuntaa, että tuommoiset asiat pitäisi valmistajien laittaa tehtaalla kuntoon.

      • nu7m9imo8,

        Eipä kun takaisinkutsujen kautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe