Parantumassa, mutta fyysisesti ihan rikki!

Ei koskaan enään

Moikka. 10 vuotta kestäneen helvetin jälkeen päästin vihdoin irti. Ihan kuivana oravana onnistuin tuhoamaan kilpirauhasen , nestetasapainon, hampaat yms. Paino nousee nousemistaan, ja tuntuu kuin suonet jaloissa ja käsissä räjähtävät. Miettikää ihmiset mitä teette ennenkuin on myöhäistä! Olen ollut kuivilla nyt pitkään, ahmin ja oksentelin 2-4 kertaa päivässä 10vuotta. Uudet hampaat maksoivat 4500e, bulimiaan uponnut 200.000 e 10ssä vuodessa. Päivässä saattoi mennä 70-90 e! Onko kohtalotovereita jotka onnistuneet sotkemaan kroppansa ihan totaalisesti? Onneksi oksentaa ei tee mieli enään. Harmittaa vaan että koskaan ajautui tähän. Paino noussut 5kg lopettamisen jälkeen ja aineenvaihdunta olematonta . Nyt sit tuli kaikki ahdistukset ja paniikin pintaan. Onneksi hyvä hoitotiimi.liikuin liikaa myös enkä kuunnellut kroppaani.. Olin vain palkka kävelevä rasvaton tyhjiö. Nyt sentään tuntuu että sisältöä elämässä kunhan nää fyysiset hommat korjaantuisi. Olen kuin nestepallo, pingottaa, turvottaa ja ahdistaa. Ja välillä jalkoihin kertyy senverran nestettä että sattuu kauheasti! Milloin tää loppuu? ;( syön kunnolla ja juon, ja remppaan vessassa yöllä.

3

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bulimia

      Hieno viesti aidosti, herättää myös mua ja ihan varmasti muitakin!! Miten sulla on paraneminen edenny? Mulla oli samantyyppisiä ongelmia kun koitin lihottaa itteäni anoreksia mitoista n.10kg oksentelin samalla tosin silloin, mutta se turvotuksen määrä oli järkyttävä ja myös se kusen määrä. Nykysin en ole enään anorektikko mutta bulimia on edelleen ja tahdon päästä tästä, mulla ahminta on päivittäistä, jos pääsis edes ahminnasta, söis normaalisti oksentais sit vaikka siitä alle2000kalorista jos siltä tuntuis, mut ei enään vittu tätä virtaheposyömistä!! :////

    • Bulimia

      Se just bulimiassa on kun koko ruumis prakaa vähänväliä ja ei voi tietää johtuuko masennus,väsymys,lihoaminen,turvotus, paniikkihäiriöt .... Oksentamisesta/ruokavalion puutteista,vatsaan jääneestä ruuan määrästä, neste/kalium tasapainosta......, vai onko taustalla esm.kilpirauhasen vajaatoimintaa. Itse olen monesti aijemminkin miettinyt asiaa, mutta päätin nyt varata ajan kokeisiin jos ei muuta niin saa sen pois taas laskuista. Perjaatteessa bulikoidessa itsellä tuntuu olevan kaikki klpirauhasenvajaatoiminnan oireet, mutta se nyt voi taas johtua ihan omasta ruokatoiminnastakin, että ei pahemmin tee mieli ruikuttaa lääkärille nähdessä koskaan. Lisänä paniikkihäiriö ja skitsofreeniset oireet sain pitkäaikaisesta viinalla läträämisestä ja tilanne korjaantui kun jätti korkkaamatta niin useasti, pitäisi pitää tipatonta kuukausia että tuntisi kuinka hyvin sitä voi voida..jo viikonlopun jäljiltä juomisesta masennun enemmän, mutta se on tätä viellä että järki sanoo järkeä ja tahto ei ole viellä viikonloppuja messissä, aika samoissa mennään bulimiankin kanssa mutta siltäosin ei löydy viellä tarpeeks järkeä -.-

      • Bulimia

        Ja mulla on tainnut tippua wchen maximissaan 150 000erkkiä myöskin10vuodessa, joku pelkästään kaurapuurolla elävä olis ostanut jo kämpän....tai normaalisti elävä olisi elänyt ihmisten parissa menoissa mukana matkoilla, reissuilla, shoppaillut muutakin kun marketissa sitä murkinapuolta . Mulla päivän keskiarvoksi rahallisesti menee kymmenelle vuodelle n.20e, mut laskin että olis mennyt40e koska niitäkin päiviä on ollut ihan liikaa!! Jos sitä vaikka loppuelämässä keskittyis enemmän siihen materiapuoleen ja elämyksiin, eikä niinkään syömisiin....-.-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe