mitä mieltä olette mieheltä näyttävistä naisista

lyhyet hiukset etc.

Jotkut naiset leikkaavat 1 cm-2 cm pituiset hiukset ja käyttävät miesten vaatteita. Mitä mieltä olette?

Nuorella ja hoikalla naisella vielä jotenkin menettelee, mutta sitten kun ollaan yli 40 v. ja painoa on kertynyt jo 20-30 kg ylimääräistä. Mielestäni näky ei ole kovin naisellinen. Miksi jotkut naiset eivät halua näyttää naiselta?

126

3537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bööööööööööööööööööö

      Merkityksetöntä, jokainen valitkoon oman tyylinsä. Kuka edes kertoo tarkasti miltä naisen/miehen tulisi näyttää, vai pitäisikö tätä varten nyt oikein perustaa jokin eu virasto jotta tiedettäisiin tämäkin. Voisi olla vaikeaa, sillä stereotypiat nyt kun ei päde tavalliseen kaduntallaajaan.

      • ....................

        Hoitamattomat pitkät hiukset? Mitä ne ovat?

        Pitkät hiukset sopivat harvoille iäkkäimmille naisille.


        Meikin puute siinä vielä ja ajamaton tuhero.


      • jööran

        Vähän sama asia kuin,pitkä tukka ja poninhäntä miehellä.


      • Transformers1
        .................... kirjoitti:

        Hoitamattomat pitkät hiukset? Mitä ne ovat?

        Pitkät hiukset sopivat harvoille iäkkäimmille naisille.


        Meikin puute siinä vielä ja ajamaton tuhero.

        Miksei kaikki ala homoksi? Ärsyttää että toiset on miehiä ja toiset naisia, pääni ei pysty ymmärtämään niin montaa erillaista asiaa.


      • Ulkosaaristoon nämä
        Transformers1 kirjoitti:

        Miksei kaikki ala homoksi? Ärsyttää että toiset on miehiä ja toiset naisia, pääni ei pysty ymmärtämään niin montaa erillaista asiaa.

        Tämä naistyyppi tunnetaan myös nimellä rekkalesbo.


      • ?...?

        no mä luulen et ei se oo nii tarkkaa miltä mies tai nainen näyttää tunnen erään tyypin jolla on pitkät hiukset ja se on mies ...


      • työpaikan rutto
        Ulkosaaristoon nämä kirjoitti:

        Tämä naistyyppi tunnetaan myös nimellä rekkalesbo.

        Tuo naistyyppi tappaisi kaikki miehet, jos heillä olisi valtaa. Työyhteisö jossa kuvattu naistyyppi on esimies asemassa on varsinainen henkinen vankila ,niin nuorille tytöille kuin miehille jotka ovat paikkaan syystä tai toisesta joutuneet.

        Yritysmaailmassa noita ei katseltaisi päivääkään, mutta julkisissa jossa ei ole varsinaista tulosvastuuta he voivat pitää haaremiaan vapaasti ,vaihtaa tyttöjä makunsa mukaan


      • urts

        Pelkkä direktiivi riittää, aivan kuin kurkun mallissakin. Ei saa olla liian käyrä.


      • 55 v nNainen
        .................... kirjoitti:

        Hoitamattomat pitkät hiukset? Mitä ne ovat?

        Pitkät hiukset sopivat harvoille iäkkäimmille naisille.


        Meikin puute siinä vielä ja ajamaton tuhero.

        On taas vas. N & M
        Eipä ne likaiset hiukset ja kainalo ja alapään tuherot sovi miehellekään minkään ikäiselle .
        Voitte katsoa peiliin ennen kuin lähdette ulos Miehet .
        Näyttäytyä Julkisesti ainakin Suihkun raikkaana ja siistinä .


      • Nainen (kiltti-f)
        työpaikan rutto kirjoitti:

        Tuo naistyyppi tappaisi kaikki miehet, jos heillä olisi valtaa. Työyhteisö jossa kuvattu naistyyppi on esimies asemassa on varsinainen henkinen vankila ,niin nuorille tytöille kuin miehille jotka ovat paikkaan syystä tai toisesta joutuneet.

        Yritysmaailmassa noita ei katseltaisi päivääkään, mutta julkisissa jossa ei ole varsinaista tulosvastuuta he voivat pitää haaremiaan vapaasti ,vaihtaa tyttöjä makunsa mukaan

        Mielestäni on oikein, että naisissa voi olla ripaus meskuliinisuutta siinä missä miehissä feminisyyttäkin. Rohkeutta se vaan vaatii, uskallusta olla oma itsensä (tulla oamski itsekseen; sitähän voi myös ihminen muuttua vuosien saatossa erinäisten tapahtumien seurauksena tässäkin suhteessa- ) ympäristön paineesta huolimatta. Ja onnellistahan se on, jos kaksi tuollaista toisensa löytää!

        Ite en jaksais pyöritellä sitä pikkurilliä. Mut en kestäis myöskään (myönnettäköön), jos mieheni homomaisesti keikuttelis lannettaan (sellaisiakin "hetoromiehiä" löytyy - ), tai sihauttelis sitä ässäänsä naisellisesti. Et joku roti sentään!:D

        Mut parjaukset sikseen! Olkoon jokainen oma itsensä. Ja nykyaikanahan ollankin jo melko suvaitsevaisia. Meidän tasa-arvon Suomessa. Rakastan!


      • töötötö
        55 v nNainen kirjoitti:

        On taas vas. N & M
        Eipä ne likaiset hiukset ja kainalo ja alapään tuherot sovi miehellekään minkään ikäiselle .
        Voitte katsoa peiliin ennen kuin lähdette ulos Miehet .
        Näyttäytyä Julkisesti ainakin Suihkun raikkaana ja siistinä .

        Miehet ne vasta äijiä onkin, pukeudutaan pastellisävyihin ja otsahiukset vedetään silmille niinko Justin Bieberillä aikoinaan. Tosi miehekästä.. noh, kyllähän se lookki alakoulussa vielä menettelee.

        http://tinyurl.com/ngyg33m


      • jipijii
        .................... kirjoitti:

        Hoitamattomat pitkät hiukset? Mitä ne ovat?

        Pitkät hiukset sopivat harvoille iäkkäimmille naisille.


        Meikin puute siinä vielä ja ajamaton tuhero.

        oikeinko vilkasit jalkojen jo jalkojen väliin.


      • menkööt kaappiin
        työpaikan rutto kirjoitti:

        Tuo naistyyppi tappaisi kaikki miehet, jos heillä olisi valtaa. Työyhteisö jossa kuvattu naistyyppi on esimies asemassa on varsinainen henkinen vankila ,niin nuorille tytöille kuin miehille jotka ovat paikkaan syystä tai toisesta joutuneet.

        Yritysmaailmassa noita ei katseltaisi päivääkään, mutta julkisissa jossa ei ole varsinaista tulosvastuuta he voivat pitää haaremiaan vapaasti ,vaihtaa tyttöjä makunsa mukaan

        Vaikea lesbojen on sopeutua ryhmätyöhön jossa on heteroita miehiä ja naisia


      • Lusikan lukija
        Ulkosaaristoon nämä kirjoitti:

        Tämä naistyyppi tunnetaan myös nimellä rekkalesbo.

        Näin se vaan on että ilman heteroita ei olisi noita homoja eikä lesbojakaan.


      • Ministeri siittola
        jipijii kirjoitti:

        oikeinko vilkasit jalkojen jo jalkojen väliin.

        Jep.Se osa jalostustoimintaamme.


      • isokarhu
        työpaikan rutto kirjoitti:

        Tuo naistyyppi tappaisi kaikki miehet, jos heillä olisi valtaa. Työyhteisö jossa kuvattu naistyyppi on esimies asemassa on varsinainen henkinen vankila ,niin nuorille tytöille kuin miehille jotka ovat paikkaan syystä tai toisesta joutuneet.

        Yritysmaailmassa noita ei katseltaisi päivääkään, mutta julkisissa jossa ei ole varsinaista tulosvastuuta he voivat pitää haaremiaan vapaasti ,vaihtaa tyttöjä makunsa mukaan

        Ei noin radikaalia että "tappaisi" mutta ampuisi mustaanaukkoon avaruuteen. Miehistä ei ole muuta kuin harmia.


      • Juuuuu...

        Tämä on taas sitä samaa juttua, kun meidän pitäisi olla samasta tuubista pursotettuja. Jos nainen on 70mies/30nainen% geeneiltään, niin ymmärrän miksi nainen haluaa olla kuten mies. Tämä on kuitenkin paljon enemmän suvaittua kuin se jos mies on geeneiltään 40%nainen ja 60%mies. Vaikka prosenttiosuudet olisivat pienempiä, niin miehelle ei sallita naisellisia piirteitä.
        Minusta ihmisten pitäisi saada olla sellaisia kuin haluavat. Silloin ihmisestä kumpuaa parhaat puolet ja parhaat ideat ulos.


      • Mitkä ihmeen % ?
        Juuuuu... kirjoitti:

        Tämä on taas sitä samaa juttua, kun meidän pitäisi olla samasta tuubista pursotettuja. Jos nainen on 70mies/30nainen% geeneiltään, niin ymmärrän miksi nainen haluaa olla kuten mies. Tämä on kuitenkin paljon enemmän suvaittua kuin se jos mies on geeneiltään 40%nainen ja 60%mies. Vaikka prosenttiosuudet olisivat pienempiä, niin miehelle ei sallita naisellisia piirteitä.
        Minusta ihmisten pitäisi saada olla sellaisia kuin haluavat. Silloin ihmisestä kumpuaa parhaat puolet ja parhaat ideat ulos.

        Ei ihminen voi olla niin ja niin monta prosenttia mies tai nainen, hän on 100% jompi kumpi tai sitten hänellä on jo syntymästään ongelma sukupuolielimissä jolloin ei voi tulla isäksi eikä äidiksi.

        Geenit eivät myöskään liity sukupuoleen.

        Nuo olen "sisimmässäni eri sukupuolinen" tai olen 34% mies mutta 66% nainen jutut ovat pelkästään mielessä olevia juttuja, ehkä jopa mielenhäiriöitä.

        Toki heille se sallitaan, kuten nykyään kaikki muukin sallitaan, kunhan se ei liity sallijan omaan napaansa millään tavalla.


      • trhjstrhyteryeryery
        töötötö kirjoitti:

        Miehet ne vasta äijiä onkin, pukeudutaan pastellisävyihin ja otsahiukset vedetään silmille niinko Justin Bieberillä aikoinaan. Tosi miehekästä.. noh, kyllähän se lookki alakoulussa vielä menettelee.

        http://tinyurl.com/ngyg33m

        Tilaa Elle. No en kuule tilaa.


      • Taas haukutaan...

        Niin, täällä ihmiset haukkuvat toisiaan AINOASTAAN ulkonäön perusteella. Että jos on miehekkäästi pukeutuva nainen, on automaattisesti miesten vihaaja jne.

        Antakaa ihmisten olla, jooko?! Muut asiat merkkaavat. Jos kyse on pariutumisesta, niin kaikki me tiedämme, mikä on tavallisin, yleisin maku. Siitä pitävät julkkisten kuvat ja muotilehdet huolen. Tiedetään, ettei ylipaino ole esteettisesti suurimman osan mieleen , ja että valtaosa miehistä pitää, että naisella on pitkä tukka ja kapea vyötärö ja valtaosa naisista ei suosi miehellä kaljamahaa ja kaljua jne. jne. Silti on paljon huippuja ihmisiä, jotka eivät täytä ihannemittoja ja ihanneulkonäköä. Miksi tarvitsee arvostella ulkonäön perusteella kaikkia vastaantulevia. Eihän kaikkien kanssa päädytä mihinkään suhteeseen! Ja ihannemittaisissa löytyy myös tyhjäpäitä!

        Ihmettelen tätä pinnallisuutta. Eikö ihmisllä ole enää sydämen hyvyyttä?


      • miehen näkökulma

        Kyllähän tuon nyt vielä ymmärtää, jos joku ei koe itseään kauhean naiselliseksi ja tykkää nyrhiä ittensä miehen näköiseksi niin mikäs siinä.Sitä kokee olonsa aidosti sellaiseksi. Toisin kuin siinä vaiheessa kun 45v Pentti tekee 10 tuntisen päivän metallisulattomalla raapien muniaan taukojen aikana ja kotiaan mennessään vaihtaa päälleen stringit, rintsikat täytteineen, kukkamekon ja korkkarit lähtien ulos käsilaukku heiluen, ei vaan ymmärrys riitä.


      • Anonyymi
        miehen näkökulma kirjoitti:

        Kyllähän tuon nyt vielä ymmärtää, jos joku ei koe itseään kauhean naiselliseksi ja tykkää nyrhiä ittensä miehen näköiseksi niin mikäs siinä.Sitä kokee olonsa aidosti sellaiseksi. Toisin kuin siinä vaiheessa kun 45v Pentti tekee 10 tuntisen päivän metallisulattomalla raapien muniaan taukojen aikana ja kotiaan mennessään vaihtaa päälleen stringit, rintsikat täytteineen, kukkamekon ja korkkarit lähtien ulos käsilaukku heiluen, ei vaan ymmärrys riitä.

        Onko tuollaisia ihmisiä? Yleensä kyse on siitä, ettei työpaikalla voi/kehtaa tuoda naisellisuuttaan esiin.


    • Makunsa mukaan

      Minä olen nähnyt vuosien varrella vain pari naista, joista olen tosissani joutunut miettimään, kumpaa sukupuolta he ovat. En kyllä ole kysynyt, miksi he ovat valinneet tyylinsä, mutta eihän se minulle kuulukaan.

      Yleensä hiukset ja vaatteet eivät peitä sukupuolta, ja silloin onkin enää kysymys kunkin omasta mausta. Minun mielestäni lyhythiuksinen nainen farkuissa ja kauluspaidassa (solmiolla tai ilman) voi olla hurjan vetävän näköinen. Ja minun silmissäni myös ns. naisellinen, mitä se kunkin mielestä sitten tarkoittaakaan.

      Pitkät hiukset, meikki ja mekko eivät tee naista. Ja niissä mieskin yleensä näyttää mieheltä, vaikka yrittäisikin muuta. Se on kaikki katsojan silmässä.

      Minulla muuten on pitkät hiukset ja huoliteltu päivämeikki, mutta vaatteeni ovat kuin naapurin viisikymppisen perheenisädippainssin komerosta lainatut. Sinä menisit varmaan ihan sekaisin, kun et tietäisi, mitä ajatella, eikös? ;)

      • ultra.xtra.mega.smal

        Nainen lyhyissä hiuksissa... EI sovi


    • katso peiliin!

      Aloittaja taitaa olla sama tyyppi, joka postailee eri palstoille "epänaisellisia" haukkuvia kirjoituksia. Vaihda jo aihetta!

      • tähkätonttu

        Laihopelto taikka sänkipelto sama viljapelto se kuitenkin aina on.


    • olavilahti

      Se on sama, kuin jos mies näyttää naiselta, eikö? Sallitaan molemmat.

      • Peukku

        Tutustupa 80-luvun kevyen musiikin artisteihin. Tukkahevibändien, kuten myös popyhtyeiden habitukseen kuului paitsi pitkät tukat ja hiuslakat, myös valtavasti meikkiä ja sifonkihuiveja. Ja kannatus tyttöjen keksken oli valtava!


    • urpo tumpelo

      Miksi ihmiset ovat niin suvaitsemattomia? Minullakin on ollut poikaystävä, jolla oli pitkät hiukset, vaikka itselläni oli silloin lyhyt tukka. Nyt minulla on pitkät hiukset, mutta ei poikaystävää ollenkaan. Välillä olen verkkareissa ja crocseissa, kun taas välillä mekossa ja korkkareissa. Sama nainen olen koko ajan. Muita ihmisiä (VARSINKAAN muita miehiä varten) en pukeudu.

      Annetaan ihmisten olla omanlaisiaan. Ei miehetkään tykkää, jos naiset sanovat, että miltä heidän pitää näyttää. Yllättävän paljon nimittäin näkee miehiäkin liian ison vatsan ja liian pienten vaatteiden kanssa liikkeellä...

    • Valdemar

      Ihan seksyä ja eleganttia, paitsi ylipainon kera. Ylipaino pukee hyvin harvaa.

    • Tässä vastauksia

      Nämä eivät sitten päde kaikkiin tilanteisiin eivätkä ole toisensa poissulkevia.
      1. Koska ne eivät ole naisia, vaan kenties inter- tai transsukupuolisia.
      2. Koska yhteiskunta on patriarkaalinen.
      3. Koska feminismi on kovassa nousussa (vrt. ja ks. 2).

      Kommentti: nyky-yhteiskunta pitää enemmän miehekkäistä naisista kuin naisellisista miehistä.

      PS. Vihaajat vihaavat.

      • Tässä vastauksia

        Täydennys kohtaan 1: ne voivat olla myös androgyynejä.


    • Minusta lyhyeksi ajetuissa hiuksissa ei ole mitään vikaa. Mukavaa vain että joku erottuu tästä suuresta harmaasta massasta

    • mäki mietin joskus

      "miks jotkut naiset eivät halua näyttää naisilta" no jospa heitä yksinkertaisesti miellyttää erilainen lookki? vai tartteeko tähänki jotain tieteellisiä tutkimuksia miksi ihmiset eivät halua näyttää samalta.
      kyllä maailmaan kysymyksiä mahtuu ku toinen tulee kysymään että miks jotkut naiset haluu olla laihoja (ku ne nyt ei satu itte kysyjää miellyttää) kun taas toinen pähkäilee miks hieman ylipainoo omaavat ei laihuta niitä kilojaan pois. kumma paikka tää maailma ku ei voida kaikki näyttää kaikkia miellyttävälle! ehkäpä trikki onki siinä että näytetää sille että miellytetää itteämme

    • älytön kysymys

      Miksi pitäisi, jos ei halua olla naisellinen jollain tietyllä määrityksellä? Sitä vaan on.

    • pitkähiuksiset miehe

      Miksi sitten miehet kasvattaa pitkät hiukset ja haluaa näyttää naisilta? Yhtä älytöntä ihmetellä.

      • Mort

        kaikissa seksinovelleissa tuppaa olemaan yleensä lihaksikas,komea ja PITKÄHIUKSINEN mies uuh mama XD . Vähän niinkuin leijonalla on pitkä harja :D


    • cfybjhnkm,

      jaa-a. Varmaan uskottavuus kysymys. Yleensäkin pitkissä housuissa ja housupuvuissa ei näy paljasta ihoa joten asiallisuus korostuu. En muutoinkaan pidä hameista paitsi oikein kuumalla käytän mekkoja.

    • Toinen mies

      Jokainen valitsee oman tyylinsä, miksi sitä pitää paheksua? Minä pidän pitkähiuksisista naisista, mutta ei ole mitenkään minulta pois, jos jotkut naiset haluavat lyhyen tukan.

      Tietysti jos parisuhteessa ennen feminiinistä tyyliä suosinut kumppani ajaisi pään kaljuksi ja valitsisi maskuliinisen tyylin, se olisi jonkinlaisen kriisin paikka, mutta siinä onkin kyse muutoksen kriisistä. Harvempi nainenkaan innostuisi, jos ennen miehekäs miehensä alkaisi tyhjästä pukeutua mekkoon ja peruukkeihin.

    • yöööööööööööökkkkkk

      öklöö hyi hyi

    • luonto hoitaa homman

      Naiset muuttuvat aivan luonnostaan ikääntyessään miehekkäämmiksi, naishormoni tuotannon loppuessa. =vyötärö katoaa, tilalle tulee suuri vatsa, reidet ohenevat, hartiat levenevät, leukaan alkaa kasvaa karvoja, hiukset harvenevat.

      Muista roikku muutoksista puhumattakaan.Monet keski-ikäiset naiet, jotka ovat onnistuneet pysymään hoikempina, näyttä'vätkin lyhyessä poikatukassaan todella pojilta, ainakin kauempaa katsottuna.

      Nämä muutokset täytyy vaan hyväksyä, toki naisellisella vaatetuksella ja meikillä voi korjata asiaa, mutta miehekästä, vatsaan painottuvaa epäsuhtaa ei vaatetuskaan poista.
      Suomi nainen onkin koko ikänsä puoliksi mies, kuten sanotaan, ja ikääntyessään yhä miehekkäämpi.

      • Anna C

        Puppua!!!


    • EI ihminen muutu sisäisesti suuntaan ei toiseen tekeepä hän hiuksille mitä tahansa. Raamatun mukaan Simson menetti voimansa kun hiukset leikattiin, no mutta raamattu onkin satua.

      Jos naiselle tulee hyvä olo ja itsetunto kohoaa lyhyillä hiuksilla niin hyvä!!!! Itse pidän kaikenlaisista hiuksista jos pidän niiden kantajasta :-)

      • Toinen nainen

        No kyllä saattaa muuttua. Ulkoinen muutos on usein merkki sisäisestä muutoksesta. Minulla oli joskus pitkät hiukset ja kyllä koin identiteetin muuttuneen jonkin verran leikattuani ne vihdoin lyhyiksi. Myös ihmisten suhtautuminen minuun muuttui hieman, ja ympäristön suhtautuminen vaikuttaa yksilöön paljonkin.

        Jos hiustyyliä vaihtelee usein, muutos ei ole kummoinen asia, mutta raju ulkoisen tyylin muutos kertoo mitä suurimmassa määrin siitä, että jotain ihmisen sisällä on muuttunut tai jokin tukahdutettu noussut esiin.


    • 28+

      Lesbaall

    • Biwoman

      ei todellakaan tarkota sitä et kaikki muijat jotka pukeutuu miehekkäästi (lököttää housuja ja käyttää väljiä vaatteita, ehkä lyhyet hiukset) että oisivat lesboja! Se voi olla vaan tyylikysymys, jotkut hiphoppia kuuntelevat naiset pukeutuu juurikin tuolla tavoin. Myös bi seksuaaliset naiset voivat pukeutua miehekkäästi. Ja kaikki naiset ei vaan halua pukeutuu mekkoihin ym naisellisesti...

    • "Aivot Käteen"

      Peeeenis katteus !
      Jota potee yhä useampi lesbojen / feministien aivopesemä ja manipuloima nainen.
      Jos femakoilta kysytään ... niin heidän mielestään kaikkien naisten tulee vihata miehiä ja olla lesboja.
      Tasa-arvo keskustelu on mennyt jo ajat sitten överiksi, koska tasavertaisuus ei riitä monellekaan naiselle, vaan ahneus on saanut haluamaan diktaattorimaista määräysvaltaa miehiin, lapsiin ja yleensäkin kaikkiin muihin.

      • So what

        Ei ole totta ,että naisten tulee vihata miehiä ja olla lesboja! Olet aivan väärässä. Olen itse lesbo ,mutta en niin vihata miehiä ja voidaan vain miehen kanssa pelkkä kaveriksi. Entä onko miesten vihata naisia?


      • eipä sitä ole

        Tasavertaisuus?


    • ffrrttrr

      Mitä se sulle kuuluu? Kato eri suuntaan jos häiritsee.
      Taidat olla näitä ituhippejä / muotihirvityksiä / vali vali pöljä

      HANKI ELÄMÄ

    • hiusmuodit monet

      Loukkaavaa.:( Mulla ainakin on lyhyt tukka siksi, että mulla on ohuet hiukset ja olen ihan femin' par deux, haarovälistäni löytyy syntymässä naisen sukuelimet. Naiselle hyvä idoottimiesten ja seurustelukumppanien erotusmagneetti fiksuihin miehiin nähden onkin ehdottomasti se, että jos mies alkaa uikuttaa, että naisella on muka liian lyhyt tukka: jättäkää ämmämäiset netin herjaajamiehenne, somepelle- naiset!


      Itse en ymmärrä, että mitä vikaa lyhyessä tukassa on naisella, jos nainen on kauniskasvoinen ja pitkäkaulainen, tai vaikka ei olisikaan, on jokaisen oma valinta millainen tukka ihmisellä on, vaikka ei sekään ole aina oma valinta: esim. syöpäpotilailla on pakollisista syistä ohut tukka, ja siis haukutko heitä, sä nimetön Suomi24-provokaattori?!?


      Itse aikoinaan jätin yhden miehen, joka muuten olisi varmaan ollut ihan potentiaalinen parisuhteeseen ja perheenperustamiseen, mutta kun se alkoi uikuttaa, että mulla ei ole pitkä tukka ja hän ihaili pitkähiuksisia naisia. Teki melkein mieli huitaista, että kun tyyppi itse kävi vaan suihkussa ja vähän dödöä päälle, niin mä nainen jouduin päivittäin tekemään puolen tunnin papiljotti-operaation, että tukka olisi hyvin, litroittain kalliita muotovaahtoja ja ukko vielä valitti, kun en kasvattanut pitkää tukkaa
      " oletko aina pitänyt hiuksesi noin lyhyinä, pidän pitkähiuksisista naisista"...


      Sinun rasismisi on verrattavissa mun hetero-exän juttuihin. Olen hetero itsekin enkä tiedä keitä tai ketä tossa tekstissä nyt kirjoituksen laatinut häirikkö solvaa, mutta hei: se on hyvä, että naiset eivät ole miellyttääkseeen miehiä. Sekä miesten että naisten etu.


      Sentin kahden tukkaa en itse koskaan ole kokeillut, mutta viis senttiä mitalta on tainnut olla lyhin kuontaloni. Itse ihastun aina eniten pitkähiuksisiin miehiin, koska heissä on minusta jokin seksuaalinen alkuvoima. Kukaan lyhythiuksinen mies ei saisi varauksetonta ihailuani, mutta koen vetovoimaa pitkähiuksisiin, koska miehisyys yhdistettynä pitkiin hiuksiin miehessä on seksikkäintä, mitä nainen voi koskaan kuvitella.

      Toivottavasti et vainoa ketään. Itse en halua olla osallinen kenenkään kiusaamiseen. Ylläpidon vastuulla, jos minua johdetaan harhaan.

    • mummu64

      joko taas puhutaan ylipainosta

    • Näätätyttö

      Ainoa relevantti kysymys on: mitä se Sinulle kuuluu?

    • mitä välii

      ei hyvää päivää

    • sdhc

      Puhut niin sanotuista "tomboy" naisista, he ovat yleensä luonnostaan maskuliinisempia naisia eivätkä he yleensä edes halua olla mahdollisimman naisellisia. Moni "tomboy" naisista ovat lesboja mutta kyllä jotkut heistä ovat myös heteroita.

      "Tomboy" naiset tykkäävät ja haluavat olla enemmän miehekkäitä naisia.
      Heissä on yleensä sellainen hyvä puoli verrattuna useimpiin naisellisiin naisiin verrattuna sellainen asia että he keskittyvät ostoksissaan enemmän käytäntöön/hyötyihin kuin tuotteen ulkonäköön. He myös yleensäkin valittavat erilaisista asioista vähemmän kuin naiselliset naiset.

      Vaikka "tomboy" naisten ulkonäkö ei yleensä huippuseksikäs ole niin heillä on yleensä parempi päättelykyky kuin naisellisilla naisilla. Heillä on myös oma työpaikka ja raha asiatkin kunnossa. Heitä ei pelota niin paljoa käsien likaantuminen tai kynsien katkeaminen.

    • syöpä

      joo en minäkään haluaisi näyttää mieheltä ,mutta en kyllä viitsi tuota peruukkia kokoajan päässäni pitää ei se niin mukava ole ja hiukset ei kasva ku jatkuvalla syötöllä annetaan sytohoitoja...että ei kaikki leikkaa niitä hiuksia....

    • Äijä,

      Eipä ole minun makuuni, mutta todettakoon, etten varmasti itsekään ole heidän makunsa mukainen

    • Blonde

      Kauniskasvoisille nuorille lyhyet hiukset sopivat esim. Winona Ryder ja Mia Farrow nuorina. Annie Lennoxilla on aina ollut lyhyet hiukset.

      En tosin ymmärrä miksi monet naiset viimeistään 40 v. leikkauttavat kynityn kanan hiukset ja vieläpä värjäävät punaisiksi. Suomalainen hiuslaatu on niin huono ohut liimaletti, että harvalle sopii pitkät hiukset. Monille nuorille peroxidiblondille sopisi puolipitkät hyvin leikatut hiukset lämpimällä värillä.

    • vänä

      Ei kyllä nuorella naisella, heterolla ainakaan menettele sitten ollenkaan.

      Nuo plus 40v. lihavat naiset saavat sitten ajaa päänsä vaikka kaljuksi, ei niissä naisellisuutta ole muutenkaan jäljellä.

    • ei naisten tyyli

      Rekkalesbot ja telaketjufemakot tunnistaa jo kaukaa tuosta tyylistä.

      • tytöt pelkää

        Rekkalesbon tunnistaa äänestä vaikka ei näkisikään, on sen verran römeä ääni


    • mielipiteeni

      Mulla tulee aina mieleen lesbo tai syöpäpotilas, mut siis tosi käytännöllinen etenkin armeijassa kun joutuu käyttämään kypärää. Meinaan karmeeta käyttää kypärää pitkässä letissä. hiukset ovat niin pirun liukkaat että saa kiristää niin tiukaksi sen kypärän ettei veri meinaa kiertää sen jälkeen päässä. Ei siinä muuta kuin että kypärä valahtaa silmille jos ei se ole hyvin paikallaan.

    • siima

      Itselläni on pitkät hiukset ja olen alle 28 ja minua on sanottu miesten näköiseksi vaikka olen sellainen miksi luoja on minut luonut... Miksi ihmiset ovat niin pinnallisia nykyään eivätkä osaa katsoa peiliin oletko itse kenties mallikuva henkilön kaunis/komea itse?

    • 55 Nainen

      Ei Paitapusero miestä tee , Miehet kyllä vois ottaa esimerkkiä Tässä tapauksessa Naisista .
      Oli sitten 20 >> kg ylipainoisia . tai ei .
      Olisi kiva katsella tyylikkäitä ja siististi pukeutuneita miehiä .
      Nainen 20 .30 kg

    • Muistan kun olin 20-vuotias. Halusin olla kova nainen, kun olin kaunis ja miehet luulivat, että olin varmasti heitä varten tehty niin kauniiksi. Nyt olen 55-vuotias, mutta muistan, että halusin kuulua miesten maailmaan, silloin puhuttiin jo feminismistä, josta en ymmärtänyt yhtään mitään, vain sen, että naiset haluavat olla omia itseään.
      En ole koskaan ollut feministien puolta, koska mies on se, joka meitä naisia hallitsee. Varmaan johtuu siitä, kun olen elänyt miesten maailmassa. Minulla on kuusi velipoikaa, kaikki minun mielestä hienoja miehiä, vieläkin, avioelämässään. Ajatella, olen vieläkin heidän puolta, en vaimojen.
      En pukeutunut miehekkäästi nuorena, mutta olen aina ollut miehekäs. Luulin, että olen lesbo, mutta en ollutkaan. Olen nähnyt miehekkäitä naisia elämässäni, mutten ole koskaan ajatellut, että he ovat lesboja.
      Nainen saa tässä miesten maailmassa olla miehekäs, ihan oikeesti, miesten maailmassa me naiset eletään niin kauan kuin täytyy sotia, vaikka naapuria vastaan, miehet on ne jotka meitä puolustaa. Ilman miehiä, me naiset ei olla mitään. Mies saa olla vaikka hintti, mutta puolustaa ihan varmasti meitä naisia, samoin lesbot. Ei sillä ole merkitystä, oletko hintti tai lesbo, ajatusmaailma on meillä kaikilla sama

    • MamaFinn

      Lyhyet hiukset ja "miesmäinen" pukeutuminen eivät takaa, että nainen näyttää mieheltä. Ei myöskään kun miehellä on pitkät hiukset ja hame tee hänestä naisen näköistä.
      Kenellä tahansa pitkät hapsottavat hiukset luovat epäsiistin ja hompsuisen vaikutelman. Vaatteilla taas ei sukupuolta muuteta. Joskus vastakkaisella pukeutumisella voidaan korostaa omaansa.
      Olen nähnyt "pulleilla" naisilla todella hyvännäköisiä ja heille sopivia lyhyitä hiuksia. Samoin kuin joillekin miehille sopivat siistit hyvinhoidetut pitkät hiukset.
      Olen myös nähnyt henkilöitä, jotka hiustyylillään, pukeutumisellaan JA käytöksellään haluavat antaa tietyn vaikutelman.
      Siihen ei pidä kenenkään puuttua. Heillä on siihen omat syynsä.

    • Ekkö oikeesti tiiä?

      No minäpäs koitan kertoa tämän asian sinulle... Johtuu siitä kun me kaikki emme ole täysin samanlaisia, osa naisista tykkää enemmän toisista naisista ja osa miehistä tykkää enemmän toisista miehistä. On myös naisia jotka tykkäävät sekä miehistä että toisista naisista yhtä paljon, ja on myös miehiä jotka tykkäävät sekä naisista että toisista miehistä yhtä paljon, he eivät ole heteroita... vaan lesboja, homoja sekä biseksuaaleja.
      Lesbot käyttävät tällaista "miehistä" lookkia, jotta lesbo tietää toisen lesbon oikeasti olevan lesbo, eikä erehdy puristelemaan heteronaista perseestä.
      Homoilla sama periaate, mutta heillä ruotsalaistyylinen lookki vaalean punaisine pikeepaitoineen ja ruotsalaistyylinen tervehdys pikkusormella.

      • Anonyymi

        Ei lesboille ole ok, että joku tuntematon nainen tulee puristamaan perseestä.


    • Onnistunut Sonni

      Tottakai on oikeus näyttää miltä haluaa.

      Eri asia on viehättääkö ko. look minua, mutta siitä ei kai ole kysymys.

      En voisi kuvitella rakastelevani maskuliinisen naisen kanssa, mutta
      mikä oikeus minulla on vaatia naisilta minun mielestäni seksikästä ulkonäköä.

      Pidän muodokkaista, jopa hieman rehevistä, pitkähiuksisista naisista.

    • POLIISINAISET

      Minä niin tykkään poliisin haalareihin pukeutuneista naisista. Siinä leveän notkea lantio keinahtelee kaipausta herättävästi tummansinisen haalarin kätkössä. Hihassa hopeinen leijona, mutta alla paratiisin lämpö ja toukokuisen yön levottomuutta herättävä kosteus. Kissanminttu ja pihlaja levittävät aamuöiseen kesäyöhön suloisen kitkerää mattaa tuoksuaan. Silmissä väsynyt auktoriteetti joka haluaa poistua antaumuksen tieltä. "Pehmeä ääni pyytää vaimeasti: " Ajokortti ja rekisteriote." Haalarit kahisevat ja vetoketju rapisee alaspäin...

    • ei ainakaan

      toivottavaa,koska iän myötä nainen muuttuu muutenkin liikaa miesmäiseksi
      ulkonäön muutoksen takia.

    • Fyy faan

      Enemmän ihmetyttää, kun nykyään miehet on niin tyttömäisiä.

    • yx ruma vanhana

      nainen vanhetessaan alkaa muistuttamaan miestä, ulkonäkö rapistuu vaikka mitä tekisi,
      mutta haitanneeko tuo, ku muuten on kunnon nainen ja kuitenki naisellinen äiti jälkeläisilleen lapsenlapsineen,

    • antifeministi

      Nainen on nainen ja mies on mies. Naiset pitävät miehistä ja miehet pitävät naisista. Feminismin myötä naiset haluavat olla tasa-arvoisia miesten kanssa eli haluavat olla miehiä. Mutta se ei ole mahdollista, koska nainen on nainen ja mies on mies. Kyse on pelkästään aivopesusta, kyky ajatella itse on feministeiltä kadonnut. Miehet eivät pidä feministinaisista vaan he pitävät naisista.

      http://www.savethemales.ca/001904.html

    • pettäjän tie

      Sitä olen ihmetellyt, että missä on miesten silmät ja järki ,jotka menevät ilmi selvän bi--lesbon kanssa naimisiin .Eikö tuo ole pahemman luokan petos lesbolta, kun lasten saannin jälkeen ilmottaakin olevansa lesbo ja alottavansa suhteen naisen kanssa. Miehestä tehdään vain maksaja.

      Mitkä on joidenkin perhesurmien surullinen loppu---ajattelen

    • JEPJEPEPEPEP

      kuka määritteleee miltä naisen pitäisi näyttää?

    • tduduyrdy

      Varmaan ne pienet jutut ratkaisee. Tärkeintä on, että uskaltaa olla myös ulkoisesti se naisellinen nainen joka siellä sisällä asuu. Loppu hoituu varmaan lähes omalla painollaan.

    • so what

      Olen itse lesbo ,mutta en ole mikään rekkalesbo :D. Kasvopiirteiden mukaan joskus saattaa vaikkapa baby face, poikamaiselta tai mieheltä. Ei ole mitään väliä. Esimerkiksi minulla niin nuorekkaan näköiseltä äidin kautta ja kasvopiirteeni taas hieman isältäni. Vaatetyyli on vapaa valinta ,mutta saahan tytöt/naiset käyttää miesten vaatteita koska tykkää niin kun joustavia ,mukavia vaatteita. Hiustyylejä sitä ei ole vaikuttaa kunpa sopisi näköiseltä ja ei se tarkoita aina lesbolta. Kyllä on myös ,että heteronaisilla joskus lyhyt hiukset. Minulla ei ole mitään vastaan ,että onko homo ,lesbo tai bi tai hetero sitä mutta hyväksyn hänet sellaisena kuin on. Ei minulla vastaan jos toinen nainen/tyttö tykkäisi miesten vaatteista vaikkapa hevariksi , hiphoppari tai mitä. Suomi on vapaa maa. Käytän yleensä toki naisten vaatteita ,mutta pidän silti vaikkapa miesten t-paitoja tai unisex malleja ,koska slim tai tiukka en tykkäisi.

      Oletpa hetero,homo ,lesbo tai bi, mutta olemmehan ihmisiä yhä. Takaisin kaappiin ei käy ,koska tyhmä se on! Olkaa vain elää normaalisti ja älä mieti liikoja. Olkaa kärsivällisiä ja älkää vihatkoon jos sattuu kaverisi homo tai lesbo tai jopa bi.

      Muuten tykkään silti skeittikengät ja sen kaltaista kengät ,mutta mitä siinä haittaisi muille :).

      • sxjytfolyhv

        Toivoisin, että harkitsisit vielä tätä lesbojuttua. On monia miehiä, jotka varmasti haluaisivat kanssasi naimisiin.


      • so what
        sxjytfolyhv kirjoitti:

        Toivoisin, että harkitsisit vielä tätä lesbojuttua. On monia miehiä, jotka varmasti haluaisivat kanssasi naimisiin.

        Kuule ,että en mene naimisiin koskaan miehen kanssa ja enkä tule olemaan :). Turhaan toivoa minulle ja se on minun asiaa. Eihän sinulle kuulu elämästäni. Et ymmärtänyt nyt kutenkin ,että miten mahdollista mennä miehen kanssa naimisiin jos olen lesbo. Lesbo ei voisi mennä ,koska ei kiinnostaa miehistä. Miehet on minulle ok kaveruutta ,mutta hölmö tuo juttu "mennä miehen kanssa naimisiin".


    • Vesikauhu

      Tuollaisille hirvityksille on ihan oma nimikin, ne on lesboja eli lepakoita. Hyi hitto, voisivat edes näyttää muijilta jos muijia hinkkaavat. Butcheja.

    • Nimetön

      Jokainen on kaunis omalla tavallaan.Kukin valitkoon millainen tyyli itsellään on,kuten Fyy Fan kirjoitti;Itseänikin ihmetyttää enemmän miehet,joilla on tosi pitkä tukka ja joskus hieman jotain pientä meikkiä.

      Ne naiset varmasti itse tykkäävät man-stylestään,mutta mitäpä se haittaa.Ainakaan tukka ei voi mennä takkuun niinkuin pitkillä hiuksilla menee välillä.Itse en hanki lyhyttä kampausta vaan pidän sen tällaisenaan.

    • Mansikkamaija

      Olen parikymppinen nainen. Minulla on lyhyet hiukset ja käytän myös ruutupaitoja. En todellakaan ole mitään hame- ja korkkarikansaa.

      Minulla ei ole tarvetta miellyttää miehiä ulkonäöllä, vaikka ihan hetero olenkin. Tärkeintä on, että itse tykkään, ja näytän siltä, millainen koen olevani. Sitä paitsi naisellinen voi olla, vaikka hiukset olisivatkin lyhyet ja yllä kauluspaita.

      • merkillistä

        "Minulla ei ole tarvetta miellyttää miehiä ulkonäöllä, vaikka ihan hetero olenkin. "

        Merkillistä, miehet ja naiset ovat ihan erilaisia, mies on visuaalinen ja naisen ulkonäkö on miehelle paljon tärkeämpi kuin päinvastoin.


    • jarkka

      Tottakai...mutta vain siinä tapauksessa jos hänen miehensä on homo,tästä on olemassa myös tutkimuksia....

    • hehhoh

      No hyi viddu joku muija joka näyttää äijältä! :D Kiva siinä ny sitte käppäillä vaimon kans kaupungilla käsi kädes ja porukka luuloo hintiksi ku mulipää muija näyttää äijältä. :D




      Toisaalta reikähän se on rinkelilläki. Väliäkö sen ny mihinkä tuikkii. :)

      • Huhhahheissulivei

        Oletko kuullu sanontaa kauneus on katsojan silmissä?


    • WhiteAngel

      Itsestäni on moneen otteeseen sanottu, että näytän mieheltä tai transvestilta. Olen siis nainen, 173cm/64kg. Teen töitä kroppani eteen, tämänkin tokaisi sairaalloisesti ylipainoinen saman sukupuolen edustana, siis että näytän transvestiltä taikka mieheltä.

      Tosiasia on, että henkisesti tasapainoista sekä tervettä ihmistä ei kiinnosta toisten ulkonäkö millään lailla niin että se provosoisi sinua taikka ryhtyisit toimenpiteisiin kateuden vuoksi. Koska se on niinkin eläimellisellä tasolla älyn kanssa, kun ymmärretään sanonta: '' Mieti omalle kohdallesi. ''

      Ei noita heikkoja raukkoja jaksa vakuuttaa. Väittävät, että ylipainoiset tuomitaan ulkonäön perusteella, vaikka itse kertovat helvetin hyväkuntoisten sekä terveiden naisten näyttävän miehiltä. Mitä se on, jos ei ulkonäön perusteella '' tuomitsemista '' ? Se ei ole edes tuomio, se on kateudesta johtuva noidan kehä jossa ihrat päättävätkin olla aivan samalla terveydentasolla sekä iankaikkisesti täysin oikeutettuja arvostelemaan terveitä ihmisiä. Kyllä, voi ylipainoinen olla terve mutta yleensä kun nämä mätisäkit lähtevät solvaamaan kun jäävät sohvalle makaamaan.

    • lyhyet ei kaunista

      Naisista ehkä 1% on sen näköisiä, että lyhyt tukka sopii.

      Pitkät hiukset ovat AINA kauniimmat, kuin lyhyet.
      Vakiinnuttuaan moni nainen tahtoo päästä hiusten hoidosta helpommalla, ja sanoo puolisolleen että kuule, tää on trendikästä.värjää hiuksensa paloautonpunaisiksi ja leikkaa ne lyhyeksi.

      Anteeksi, mutta mies tahtoo rinnalleen naisen, ei toista miestä.

      Aina vingutaan että miehen pitää olla miehekäs.Ok, olkaa sitten naisellisia itse.

      Ei tarvitse kuin katsoa rajan yli niin näkee miten naisellisia Venäläiset naiset ovat.Aina huolitellun näköiset kaunottaret jopa kävelevät naisellisesti eivätkä löntystä kuin muumit.

      Jos Venäläinen nainen ehtii laittautua, miksi Suomalainen ei ehtisi?

      ja tähän viestiin sataa 100% varmasti naisväeltä (joilla lyhyt kirjava tukka) viestejä joissa herjataan Suomalaista miestä miten hän ei laittaudu ja miksi häntä varten tulisi laittautua yms :)

      Eikös se ollut niin että nainen laittautuu ITSEÄÄN varten....?

      • Entäpäs jos

        Entäpäs jos nainen haluaa olla luonnonkaunis ilman meikkiä tai muita poppakonsteja käyttäen eikä ole mitään sitä vastaan onko miehellä millaiset hiukset tai kasvot kunhan on hygienia kohdallaan?


    • luonto se on joka

      määrää kuinka parisuhteita muodostetaan,




      nainen vanhetessaan muuttuu rumaksi vaikka mitä tekis,
      meikki ei auta,
      päinvastoin korostaa naisen vanhenevaa ryppyistä ihoa,
      minkä sille tekee että kauniski nainen nuorena muuttuu rumaksi vanhana,
      vaikka olen ruma, olen hetero sata prosentiseti,
      hyiiiiiiiii, ku inhottaa ajatuski naisena toisen naisen kanssa ,, yöööök,, puistattaa,,, ei ikinä tulis mieleenkää,
      mies ja nainen ne kuuluu yhteen,,

      • so what

        No hyihyi sitten :D. Mies ja nainen yhteen kuuluu joo ,mutta eletään jo 2010- luvulla. Mitä sitten jos oletkin hetero ja häiritseekö sinua että nainen naisen kanssa?? Antaa olla ja antaa heidän elää olla sekä onnelliset . Jos sinua ajatus ällöttää niin sinunhan ongelma. Turhaan pää vaivaa


    • Hottia...

      Jaa, ihan luulin että jotenkin kuuten öijältä näyttävästä olisi kyse, lyhyt tukkahan ei ole mitenkään miehekästä vaan erittäin naisellista, ja hyvin passa useille, paremmin kuin pitkä tukka.
      Nainen näyttää lyhyellä tukalla naiselta.

      Luulin että jostakin kehonrakennuksesta täällä puhuttais, kun etusivulla tämä aihe oli.

    • nykyiseen lepsoiluun

      Ja hoomoiluun kuuluu että lepso on olevinaan mies ja homo on olevinaan nainen, tämä on sitten nykyään "normaalia" jolle haetaan tukea lainsäädännöstä asti.

      Sanoisin että pikemminkin arvot on kadoneet yhdessä moraalin kanssa koko maasta tai ainakin mediaa hallitsevasta osasta..

    • ruohonjuuritaso

      Selittäkää ensin mies ja nainen ja sen jälkeen perustelkaa miksi juuri ne selitykset kuuluisivat jompaan kumpaan.
      Sitten voitte kertoa mikä, ketkä tai kuka määrittää niiden selityksien kautta juuri mieheyden ja naiseuden.
      Lisäksi voitte miettiä kuinka paljon niistä omista käsityksistänne on opittuja asioita ja kuinka pitkältä ajalta ne määritelmät ovat muokanneet käsityksiänne/luulojanne miehestä ja naisesta, mieheydestä ja naiseudesta, sekä maskuliinisuudesta että feminiinisyydestä.
      Jos osaatte oman harkitsevien ajatustenne kautta lähteä ydinasioista liikkeelle, niin voitte tulla pohtimaan aloituksen vastaavia ja maailmaa askarruttavia kysymyksiä.

    • vaiettu totuus

      Kyllä media yrittää manipuloida ihmisten mielessä ,että rekkalesbo on in, mutta edessä seisova lesbo on melkoisen pelottava työyhteisön pomona.

      Moni hoitoalalla työskennellyt on joutunut itse toteamaan sen huonoksi työilmapiirin syyksi.

    • str

      Mihekkäät naiset vaikuttaa lesboilta ja yleensä ne lesbosuhteessa täyttääkin uroksen roolin..lesbosuhde peilaa siis ihan heteronormatiivisuutta

    • annnu-

      Hmm, jokainen saa tallata tyylillään. Jos siis haluaa leikata lyhyen tukan ja laittaa miesten vaatteet niin siitä vaan. Ei se ihmisenä ketään muuta sen huonommaksi. Sen olen huomannut että nyky yhteiskunnassa minua katsotaan kieroon kun pidän naisellisista vaatteista ja minulla on pitkät hiukset. Olen myös menettänyt ystävän sen takia että teen miehelleni ruokaa. Minä kun vain satun pitämään kokkaamisesta :D Nyt saattaa tulla rankasti miinusta mutta mielestäni telaketjufeministit ovat luoneet liikaa paineita nykynaisille. Ei saisi tehdä ruokaa tai pitää huolta itsestään, muuten on aivoton alistettu bimbo.

      Minulle kun ei ole ongelmia myöntää että en jaksa kantaa sohvaa tai mitään hirveän raskasta muutenkaan. Ja myöntää sen ettei minulla ole hajuakaan miten auton renkaat vaihdetaan. Osaan kuitenkin laittaa taulut seinille, koota huonekaluja ja käyttää porakonetta, siihen en miestä tarvitsisi mutta onhan se mukavaa kun joku tekee sen ettei minun tarvitse :D

      Miksi naisellisuus on pahe?

      • Muutama ajatus

        Kukaan ei kai ole väittänytkään että naisellisuus on pahe. Mutta miksi naisellisuuteen ynnäät myös sen, ettei jaksa mitään. Jos sinä et jaksa kantaa mitään hirveän raskasta, ei se tee sinusta naisellista vaan huonokuntoisen ja/tai heikon.
        Jos et osaa vaihtaa auton rengasta, et sovi rattiinkaan. Rengasrikko kun voi iskea vaikkei mies olisi kyydissäkään, ja myös peruspikkuhommat pitää oman ja muiden turvallisuuden takia osata: öljyjen tarkistus ja lisäys, pissapojan nesteiden tarkistus ja lisäys, rengaspaineiden katsominen. Näin hät hätään. Jos et osaa niitä, et ole tippakaan naisellisempi, mutta et osaa vaan huolehtia oman autosi ajoturvallisuudesta.
        Siinä ei taulunaula seinässä paljon auta.

        Jos osaat, muttet viitsi, olet laiska etkä naisellinen.
        Avun vastaanottaminen on aivan toinen juttu, kun viitsimättömyys "ettei itse tarvitse".

        Yksikään noista asioista ei mitenkään lisää naisellisuuttasi. Ei vähennäkään, nykyään miehetkään ei aina jaksa mitään, osaa mitään eikä viitsi. Mutta ei se heistä tee miehekkäitä, sen enempää kun naisellisiakaan.

        Mullakin on naisellisia vaatteita, tosin pukeudun myös tarpeen mukaan muuten. Esimerkiksi töihin.
        Minua ei katsota kieroon, vaikka minulla on pitkät hiukset ja istuvat vaatteet.
        En ole telaketjufeministi, enkä koe tarvetta haukkua ketään semmoiseksi enkä ole kuullut kyllä tuollaista muualtakaan, ettei saa ruokaa laittaa ja pitää huolta itsestään. Julkisuudessakin esiintyneet (näkemäni) feministit ovat kyllä olleet siistejä ja laitettuja, ja heillä on käsittääkseni myös heterosuhteita, osalla myös mies ja lapsia noin pysyvämmin.

        Mitä on naisellisuus: sinä luettelet tähän mennessä että se on naiselliset vaatteet, ruoan laitto, ulkonäkö, osaamattomuus, se ettei jaksa eikä ole hajuakaan asioista, eikä viitsi silloinkaan kun osaa.
        Siis, noinhan tuossa lukee. Joten mistähän se tulee se käsitys, että naiselliset naiset ovat pääasiassa aivottomia bimboja..?
        Kuitenkin itsekin luettelit enemmän asioita mitä et osaa ja/tai et viitsi vaikka osaisitkini. Nekö sitä naisellisuutta korostaa?


      • annnu-
        Muutama ajatus kirjoitti:

        Kukaan ei kai ole väittänytkään että naisellisuus on pahe. Mutta miksi naisellisuuteen ynnäät myös sen, ettei jaksa mitään. Jos sinä et jaksa kantaa mitään hirveän raskasta, ei se tee sinusta naisellista vaan huonokuntoisen ja/tai heikon.
        Jos et osaa vaihtaa auton rengasta, et sovi rattiinkaan. Rengasrikko kun voi iskea vaikkei mies olisi kyydissäkään, ja myös peruspikkuhommat pitää oman ja muiden turvallisuuden takia osata: öljyjen tarkistus ja lisäys, pissapojan nesteiden tarkistus ja lisäys, rengaspaineiden katsominen. Näin hät hätään. Jos et osaa niitä, et ole tippakaan naisellisempi, mutta et osaa vaan huolehtia oman autosi ajoturvallisuudesta.
        Siinä ei taulunaula seinässä paljon auta.

        Jos osaat, muttet viitsi, olet laiska etkä naisellinen.
        Avun vastaanottaminen on aivan toinen juttu, kun viitsimättömyys "ettei itse tarvitse".

        Yksikään noista asioista ei mitenkään lisää naisellisuuttasi. Ei vähennäkään, nykyään miehetkään ei aina jaksa mitään, osaa mitään eikä viitsi. Mutta ei se heistä tee miehekkäitä, sen enempää kun naisellisiakaan.

        Mullakin on naisellisia vaatteita, tosin pukeudun myös tarpeen mukaan muuten. Esimerkiksi töihin.
        Minua ei katsota kieroon, vaikka minulla on pitkät hiukset ja istuvat vaatteet.
        En ole telaketjufeministi, enkä koe tarvetta haukkua ketään semmoiseksi enkä ole kuullut kyllä tuollaista muualtakaan, ettei saa ruokaa laittaa ja pitää huolta itsestään. Julkisuudessakin esiintyneet (näkemäni) feministit ovat kyllä olleet siistejä ja laitettuja, ja heillä on käsittääkseni myös heterosuhteita, osalla myös mies ja lapsia noin pysyvämmin.

        Mitä on naisellisuus: sinä luettelet tähän mennessä että se on naiselliset vaatteet, ruoan laitto, ulkonäkö, osaamattomuus, se ettei jaksa eikä ole hajuakaan asioista, eikä viitsi silloinkaan kun osaa.
        Siis, noinhan tuossa lukee. Joten mistähän se tulee se käsitys, että naiselliset naiset ovat pääasiassa aivottomia bimboja..?
        Kuitenkin itsekin luettelit enemmän asioita mitä et osaa ja/tai et viitsi vaikka osaisitkini. Nekö sitä naisellisuutta korostaa?

        Voit toki ottaa sen noinkin :D Repesin ihan ääneen nauramaan. Kyllä, olen ehdottoman laiska ja kaikinpuolin paha ihminen. Taisit suuttua kovastikkin?

        "Ei saisi tehdä ruokaa tai pitää huolta itsestään, muuten on aivoton alistettu bimbo"

        Ja sinä vastasit tähän että..

        "Siis, noinhan tuossa lukee. Joten mistähän se tulee se käsitys, että naiselliset naiset ovat pääasiassa aivottomia bimboja..?"

        Luetun ymmärtäminen.. No, ei voi kauhalla ammentaa jos on lusikalla annettu. Väännetään siis rautalangasta.

        Kuten sanoin, oma kokemukseni on että jos laitat ruokaa pääsääntöisesti kotona, ja pidät huolta itsestäsi ( huom, kunnosta, hiuksista, kynsistä,ihonhoidosta) Tulee jatkuvasti kommenttia että olet avuton tai alistettu. En tosin itse koe sitä ihan noin, omaksi ilokseni tälläydyn :) Suutu vain.


        "Kukaan ei kai ole väittänytkään että naisellisuus on pahe. Mutta miksi naisellisuuteen ynnäät myös sen, ettei jaksa mitään. Jos sinä et jaksa kantaa mitään hirveän raskasta, ei se tee sinusta naisellista vaan huonokuntoisen ja/tai heikon."
        - Tai pienikokoisen? Olkoon se sitten huonoa kuntoa etten jaksa kantaa vaikkapa sohvaa joka painaa enemmän kuin minä itse. Ihan miten vain :D
        Kaikki meistä nykynaisista ei ole miehen kokoisiakaan.. Kyllä , miehet ovat kookkaampia kuin naiset :O

        "Jos et osaa vaihtaa auton rengasta, et sovi rattiinkaan. Rengasrikko kun voi iskea vaikkei mies olisi kyydissäkään, ja myös peruspikkuhommat pitää oman ja muiden turvallisuuden takia osata: öljyjen tarkistus ja lisäys, pissapojan nesteiden tarkistus ja lisäys, rengaspaineiden katsominen. Näin hät hätään. Jos et osaa niitä, et ole tippakaan naisellisempi, mutta et osaa vaan huolehtia oman autosi ajoturvallisuudesta."

        - Mäpä olenkin sen verran näppärä että omistan ja osaan käyttää matkapuhelinta. Aina voi soittaa vaikka ammattilaisen jos ei jostain asiasta selviä itse. Miksi se on vähemmän hyväksyttävää vaihdattaa rengas ammattilaisella kuin tilata muksun synttäreille kakku ammattilaiselta?

        Jos osaat, muttet viitsi, olet laiska etkä naisellinen.
        Avun vastaanottaminen on aivan toinen juttu, kun viitsimättömyys "ettei itse tarvitse".

        - Voin myöntää, kivahan se on että joku tekee noi asiat mun puolesta kun mulla on muutenkin kädet niin täynnä töitä. Ne on jotain mitä osaan, mutta jotka eivät kiinnosta niin paljon kuin vaikkapa ruoanlaitto ja kodinhoito. Jos ei ihan kaikkea halua yksin tehdä niin tarkoittaako se että on laiska? Eikö parisuhteessa ole tarkoitus että kummatkin osapuolet osallistuvat kotitöihin? Olkoon se rengaspaineiden mittaaminen tai marenkien teko.


        Mitä on naisellisuus: sinä luettelet tähän mennessä että se on naiselliset vaatteet, ruoan laitto, ulkonäkö, osaamattomuus, se ettei jaksa eikä ole hajuakaan asioista, eikä viitsi silloinkaan kun osaa.

        Naisellisuus on hyvin pitkälti ulkonäköä ja käyttäytymistä.

        Haluaisin myös kuulla perusteet että miten olen laiska? Kun en tosiaan jaksa kantaa sohvia/huonekaluja ympäriinsä tai vaihtele autonrenkaita tai rassaile moottoreita? Hyh, enpä haluaisi sinun kämpässäsi käydä jos nuo ovat ainoat arkiaskareet mitä tiedät.


    • ladyxxxdd

      Miksei, mulla on lyhyet hiukset minusta se sopii naiselle tietty makunsa kullakin, mut minulle se sopii.

    • justjoo

      Hah! Minulla oli ennen pitkä tukka. Vedin kaikki pois ja kyllähän niitä ihmetteleviä ja kauhistuneita katseita tuli, ja lesboksi epäilyä. Hetero olen kuitenkin aina ollut ja melkein yhtä paljon iskuyrityksiä tuli sen jälkeen kuin ennenkin, mutta ilokseni paljon laadukkaammilta miehiltä! Kaunis olen ollut aina mutta en ikinä geneerinen.

      Huvittavaa että vielä nykyään on niin paljon idiootteja, jotka luulevat että lesboksi ryhdytään tai että sillä olisi mitään tekemistä miesvihan kanssa. Kieltämättä itsekin sain myös naisilta enemmän ihailua ja yrityksiäkin, mutta ei se minua häiritse sen enempää kuin sekään, jos joku mies on kiinnostunut mutta minä en vain ole hänestä. Ihana maskuliininen mies on nyt ollut jo pitkään joka ei luule minun yrittävän olla mies tai haluakaan minun olevan muuta kuin olen. Pukeuduin sitten miesten tai naisten vaatteisiin, olen hänen mielestään seksikäs, eikä hän ole edes ainoa joka niin ajattelee.

      Tavispellet voi hajota omaan tyhjyyteensä. Ketä edes kiinnostaa muiden tyyli, jos se ei itseä miellytä niin voi katsoa muualle.

      • aristoteleenkantapää

        Tuo oli hyvä huomio, että lyhyt vs. pitkä tukka ei juuri vaikuta kiinnostuneiden miesten määrään, vaan pikemminkin laatuun. Itselläni ollut aina lyhyet hiukset 18-v. alkaen ja eipä tyhmät miehet koskaan ole kimpussa olleet.
        80-luvulla lyhyet hiukset olivat yliopisto-opiskelijatytön vakiovarustus, neljästäkymmenestä kurssitoveristani vain kourallinen nuoria naisia oli pitkätukkaisia. Heistäkin suuri osa oli "rouvia".
        Tiettyjä mielikuvia syntyy miehestä, joka ehdottomasti vaatii pitkät hiukset naiselleen. Enpä olisi tuosta miehestä kiinnostunut missään mielessä.


    • sldfkjl

      Olen itse lähes kalju nainen ( muutaman millin siili) ja olen törmännyt hyvin monenlaisiin kommentteihin. Mulla on ollut tää hiustyyyli jo 6 vuotta, eikä mulla ole mitään sairautta vaan olen ihan itse leikannut hiukseni. On paljon miehiä, jotka näkevät minut kauniina, toiset eivät hyväksy ollenkaan ja stereotypia lesbosta on hyvin yleinen.

      Itse näen asian niin, että hiukset eivät tee naista eikä miestä. Pitkähiuksinen mies voi olla hyvin vetävän näköinen, mutta tässäkään tapauksessa hiukset eivät sitä takaa vaan kaikki lähtee ihmisestä itsestä sisältä. Naisellisuus ja miehekkyys on mielestäni korvienvälitila. Itse leikkasin tämän lyhyen mallin, koska se mielestäni sopii minulle ja tuntuu tosi hyvältä. Kenties siihen liittyy myös sisäinen muutos minussa. Olen myös ihan hetero.

    • varmaan "narsisti"

      Feministit värvää tyhmiä naisia riveihinsä, miesvihaa lietsomalla ja munakateudellaan.
      Femakot manipuloi ja aivopesee surutta kaikki sellaiset naiset, joille oman järjen käyttö ja arvostelukyky on heikolla mallilla.
      Tämä "vihaa miehiä" -kampanja on tuottanut ihmeen paljon kannatusta, josta on pääteltävissä mikä tila Suoemssa on, naisten keskuudessa.
      Kaikki miehethän on nykymuotihokamen mukaan narsisteja.

      • kiltti f

        Itse en miestä vihaa enkä munakade ole. Mut tasa-arvoa kannatan! Kylhän se on niin et kaikki kulttuurit ja uskonnot on alunalkaen olleet ja ovat mitä suuremmissa määrin patriarkaalisia. Ja yhteiskunnan rakenteet, nekin ovat pitkälle miesten luomia. Eipä sillä, kiitos heidän rationaalisuuden, mut kyllä naisen tunnepuoltakin monessa asiassa tarvitaan-

        Itse olen vaan yksinkertaisesti sitä mieltä, että prärjätäkseen ja pitääkseen kiinni jostain, mistä nyt täytyy pitää (omat oikeudet, toisten, varsinkin yhteiskunnan heikko-osaisten oikeudet), naisen melkein täytyy olla pakostakin pikkasen feministi - jottei jää kenenkään jalkoihin tai minkään jyrän alle.

        Mut maulla - :D ite olen kiltti f.


    • KALLE KELLO

      Eiköhän se ole jokaisen oma asia minkälaisessa ulkoasussa viihtyy. Sinä se sitten otat paineita toisten ulkoisesta olemuksesta. Mitenhän mahtaa olla sen oman olemuksen laita?

    • irrimirri

      Miksi jotkut miehet haluavat näyttää naiselta?

    • tasa-arvoton

      Ainakin paljon suotavampaa naisella miehekkäitä piirteitä kuin miehellä naisekkaista piirteitä, enpä osaa sanoa miksi

      • toista mieltä

        Itse olisin toista mieltä. Poikamaisuus on toki hyväksyttävämpää tytöllä / naisella kuin miehekkyys. Mutta toisaalta, miten sitten jos miehen neitimäisyyttä ajattelee - ? Naisellisuutta.. Itsestäni tuntuu, et sellaisia miehiä alkaa olla jo pilvin pimein kaupunkilaismiehissä, ja mitä nuoremmissa, sitä enemmän. Ajattelen tämän johtuvan myös sallivuudesta yhteiskunnassamme, ja suvaitsevuudesta. ja että tullaan yhä ulkonäkökeskeisemmiksi (naismaista mun mielestä pojalla/miehellä liiallinen panostus ulkonäköön!). Itse laitan ilmiön myös yksinhuoltajuuden piikkiin pitkälle. Isättömistä pojista, ja voi, heitä alkaa olla paljon, varsinkin teinipojisssa, ei mitenkään voi tulla niin miehekkäitä, kun ilman isää kasvavat, väittäisin!

        Mitä mieltä on muut? Tämänkin vuoksi arvosta miesopettajia, varsinkin siellä ala-asteella. Teette yhteiskunnallisesti tärkeää työtä antamalla isättömille pojille miehenmallia!


    • Vastausta pukkaa

      Nuorella naisella vielä voisi jotenkin kuvitella, ..

      Vähän aikaa sitten julkaistun tutkimuksen mukaanhan Suomessa on maailman miehekkäimmät naiset.

      Et silleen..

      Ja 2 suomalaista naisurheilijaahan joutui mm. lopettaamaan kilpaurheilun sen takia, että niitä epäiltiin koko ajan miehiksi

      Mies ja suomalainen nainen; vähän niinkuin härkäpari..

    • kyllä kansa tietää

      Hierakisissa paikoissa jossa lesbot on päässyt esimiesasemaan ovat röyhkeästi käyttäneet asemaansa hyväkseen. Työpaikastaan kiinni pitävien tyttöjen on vaikea ollut käydä työssä ,sillä painostus on näkymätöntä ,vain läheisten tuki on ollut apuna

      Nyt sitten uusia "opetettavia" yritetään haalia ulkomailta, jotka ovat niin "jäljessä" tästä meidän "kehityksestä"

    • free look

      Noin yleisellä tasolla saa mun puolestani nainen olla kuinka miehekäs haluaa. Mutta kumppanikseni en miehekästä naista kelpuuta. Vapaus siis kaikilla.

    • ihanko totta?

      Hyvinkin tarpeellista sinulle vaivata päätäsi niinkin vakavalla aiheella kuin

      "Miksi jotkut naiset eivät halua näyttää naiselta?"

      Joko olet löytänyt vastauksen tähän mielenterveyttäsi uhkaavaan dilemmaan?

    • Lyhyt.

      Hiuksinen nainen ei ole naisellisen näköinen, joten evvk.

    • Itse pukeudun toisinaan poikamaisesti, koska se on ns.rennompaa. Asiaan toki vaikuttaa työni, koska en jaksa töissä näyttää hyvältä koska 99.9 prosentin varmuudella jos laitan hiukset nätisti ne ovat solmussa ja tiellä joka paikassa ja koska olen yrittäjä asun melkeimpä töissä :D siksi minulla on vain olkapäälle yltävät hiukset ja sivusiili, koska se on osa lookkiani ja jos ei näin kelpaa niin menkööt vuorille....

      plus minulla on rasitteena porkkana vartalo :D toisin sanoen yläkroppani on miehille ihanne eli leveä kuin mikä ja naisille suunnatut vaatteet eivät yleensä näytä kropassani hyvältä koska joudun ottamaan muuhun kroppaani kaksi kokoa isomman vaatteet jotta se mahtuu hartikoista ilman että paita/takki repeää selästä :D

    • lyhyet hiukset etc.

      Hienoja vastauksia! Tämä keskustelu on avartanut ajatteluani.

      Minusta monet lyhythiuksiset naiset ovat todella naisellisia. Keskityin tässä nyt siilitukkaisiin ja naisten vaatteita ja meikkiä inhoaviin naisiin. Toisista ihmisistä he voivat olla tosi seksikkäitä, varmaankin ovat näitä lesboja. Sitten on olemassa myös transvestiitteija. Olen aina tykännyt drag queen -naisista. Ei minulla ole mitään eri juttuja vastaan. Homot ovat myös todella mielenkiintoisia ihmisiä ja persoonallisia.

      Tämä nainen josta tässä alussa kirjoitin on tosiaan tomboy ja erittäin agressiivinen ja hyökkäävä luonne. Itse olen vähän hämmästellyt häntä, mutta kyllä tähän maailmaan kaikenlaisia tyyppejä mahtuu. Tämä nainen on naimisissa, mutta hänen mies on kiinnostunut "naisellisimmista" naisista. Sekös naista on sitten vielä suututtanut ja se on ollut muiden naisten vika. En tiedä mitä hänen mies sitten mietti, kun nai tämän naisen. Ilmeisesti mies tykkäsi siinä vaiheessa tomboy-naisesta.

    • miettikäätätä

      AINA TÄÄLLÄ SUOMI24 VALITETAAN NAISISTA. taitaa ylläpitäjä itse olla keskusteluiden aloittaja?. Vaikuttaa naistenvihaajalta, pahasti katkeroituneelta. ON myös paljon miehiä, jotka ovat naisellisia. Itseasiassa vastaani on tullut naisellisia miehiä enemmän kuin miehekkäitä naisia..

    • ...........

      Naisellisille vaatteille on melko vähän käyttöä, Suomen ilmastossa että miksi ihmetellään.
      Eipä ole kukaan luullut ikinä mieheksi eikä sanonut miehen näköiseksikään tiedä sitten mistä johtuu...

      • pölyhiukkanen

        Ihmettelen välillä miten naiset tarkenee talvella käyttää kesäpaitoja eli ohuita paitoja ( joita muuten kaupassa myydään.) Monet ovat hienoja, mutta itse en voi käyttää talvella koska palellun helposti. Missä hyvät lämpimät talvivaatteet ( sitä se nasiten muoti on )


    • joo4

      Olli Hermanni näyttää hieman tytöltä..

    • tätä mieltä

      Hame näyttää hyvältä jos on hoikka vyötärö ja sääret. Farkut näyttää hyvältä jos on hoikka ja vielä kaunis peppu.
      Parempi siis iän myötä siirtyä vaikka väljään ruutupaitaan. Sillä saa pahimmat makkarat piiloon.
      Suomalaisnaisilla on ohuet hiukset. Pitkät ohuet hiukset ja ylipaino ovat kammottava yhdistelmä. Lyhyempi parempi.
      Toki muitakin syitä voi olla ns. miehekkääseen pukeutumiseen ja kampaukseen. Onneksi lakikin sallii sen.

    • Anonyymi

      Eikös nainen joka pukeutuu miesten vaatteisiin olekin transvestiitti ?. Transvestiitti on henkilö joka pukeutuu vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin. Ei siis ole pelkästään miesten juttu.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin, jollain voi olla siili sen takia, että jos on syöpä niin ei tarvitse peljätä milloin ja missä hiukset alkavat tippua kirjaimellisesti päästä.
      Toiseksi, nainen voi ajoittain haluta pukeutua mieheksi ja mies naiseksi ilman, että kuitenkaan haluaisivat käydä vaiheen, jossa siirryttäisiin täysin "uuteen kehoon".
      Kolmanneksi, ikä ja paino ei ole este siihen, että et voisi tehdä jotain tiettyä asiaa tai ettet voisi olla tiettyä asiaa. Voit tuntea itsesi naiselliseksi ja painaa 130 kiloa, ja silti käyttää bikinejä, toppeja, shortseja, meikkejä, hajuvesiä yms. Ulkonäkö ja iän tuomat rypyt eivät estä elämästä elämää.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Olla hyvällä itsetunnolla oma itsesi.
        Transvestiitti ja transsukupuolinen ovat kaksi eri asiaa. Transvestiitilla on mielihyvään perustuva halu pukeutua vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin. Transsukupuolinen kokee itsensä vastakkaiseen sukupuoleen kuin miksi syntymässä on päätelty. Transsukupuolisella on usein voimakas inho siihen kokemaansa sukupuoleen joksi on syntynyt biologisesti.
        Ymmärrys yksilön sukupuolikokemaan ja ristiriitoihin on onneksi lisääntymässä.
        Tämä helpottaa paljon ihmisen itsetuntoon ja halua olla juuri sellainen kuin on .
        .


    • Anonyymi

      Miksi kenellekään edes kuuluu, miltä toiset näyttävät tai mitää vaatteita on päällä? Se on jokaisen oma henkilökohtainen valinta. On törkeätä tunkeuttua toisten elämään ja valintoihinsa. Hanki oma elämä- kovin usein kuultuu täällä ja pitää edelleenkin paaikkansa. Tai jos haluat itselleni kiitosta naisellisesta ulkonäöstä, et saa sitä kummiski toisia halveksumalla. Joillekin mukavuus on tärkeämpi toisten edessa näyttäydymisestä. Jigkut työskentelevat siivousalalla- laitatko hameen silloin päälle? Jotkut on ollut syöpäleikkauksedsa eikä tukka ole edes ehtinut kasvaa takaisin. Sen sijaan, että tärkeleisit, .opi elämää ymmärtämään. Tulee hyödyksi myös ulkonäölle, viisaus nimittäin.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe