Voispa palauttaa anopille

pettynyt parisuhtees

Voiko seksin loppuminen olla syy avioeroon. Sitä kun ei kuunnella toisen tarpeita. Hellyytä ei ole, eikä seksistä voi puhua toisen tyrmätessä aiheen täysin. Aina sä jaksat samasta asiasta, mä en jaksa koska se ei johda mihinkään.
Ei halua löytää ratkaisua, kompromissia. Ei suostu nukkumaan ilman vaatteita, etten koskettelisi vääristä paikoista. Koetin saada vaimoa matkustamaan viikoksi, pidemmäksikin ajaksi yhdessä lomalle. Eipä suostunut ottamaan osaa hääpäivän viettoon.
Onko toisilla samanlaisia kokemuksia?

21

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oireilua

      Seksin loppuminen voi olla oire jostain muusta ongelmasta.
      Naisella kun ainakin useammin kuin miehellä vaikuttaa seksihalukkuuteen se miten korvien väli voi. Onko parisuhteessa kaikki suht ok.

      Miten teillä on petipuuhat ennen sujuneet? Missä vaiheessa vaimon seksihalut väheni tai katosi.
      Ehkä terapeutin avulla voisi avata solmuja. Tuskin vaimosi avioeroa haluaa, mutta pitäisi nostaa kissa kunnolla pöydälle, missä mennään. Varsinkin, jos ennen on sänkyelämä ollut ihan hyvää ja nyt on tapahtunut muutos.

      • anopille

        Terapeutin avut ovat poissuljetut, kuulma se juna meni jo.
        Pimeässä kaikki on aina suoritettava ja mahdollisimman pikaisesti. Viivyttelyyn, nautinnon pidentämiseen ei ole mahdollisuutta. Esileikit ovat turhia, on pelkästään suoritettava.

        Kello on oltava tiukasti näköetäisyydellä jos joskus on hierontaa, ettei mene yliaikaa. Hieronnan kesto on sovittava etukäteen. Kyse ei ole kymmenistä minuuteista vaan huomattavasti lyhyemmistä ajoista.
        Laiskuus seksissä ja empatian puute on todellinen, käsin kosketeltava.
        Kissa on ollut pöydällä jo useasti, sen seitsemän henkeä on jo käytetty.

        1§ Nainen on aina oikeassa
        2§ Jos kävisi ilmi että nainen onkin väärässä sovellettakoon siihen pykälää 1§


    • Tuttuus

      Jokaiseen suhteeseen tulee haluttomia aikoja. Kipinä joko syttyy tai ei syty uudelleen. Vaimosi voi olla väsynyt tai muuten tympiintynyt. Kosketus ja tivaaminen voi vain ärsyttää häntä lisää ja saa hänet kauemmas sinusta.
      Olisiko liikaa seksiä, halata ja kosketella voi joskus ilmankin että se johtaa aina seksiin. Halut ei tule väkisin yrittämällä, ne tulee jos on tullakseen. Ei pakottamalla vaan omasta halusta.

    • nti_A

      Kyllä voi.
      Minun tielleni osui viime kesänä tälläinen liitossa hylätty mies, jonka kanssa meillä on kehkeytynyt aivan ihana ja erotiikan täytteinen suhde. Nyt emme laske toisistamme irti. :)

    • nina*

      No. Kannattaisi keskittyä itse suhteeseen ja vuorovaikutukseen. Vonkaamalla seksiä, et aivan varmasti sitä saa. Teidän välillä on jokin vaikea juttu pahasti vinossa.

    • arpikuningatar

      Meillä loppui seksi kuin seinään. Exä ei vain enään halunnut. Ja kaiken huipuksi, hän alkoi nukkumaan sohvalla täydessä varustuksessa, edes sukkia ei yöksi heivannut.
      Siitä alkoi pikkuhiljaa puhumattomuus ja lopulta ei ollut mitään muuta yhteistä kuin lapset.
      Loppuhuipennuksena tuli minun sairastuminen. Rajujen leikkausarpien jälkeen en saanut tulla edes samaan huoneeseen jos ei vaatteita ollut enemmän kuin yksi kerros päällä.
      Ymmärsin vihjeen ja jätin avioerohakemuksen. Päivääkään en ole katunut. Nyt ei ainakaan tarvi hävetä sellaista, mille itse ei voi mitään. Olen aina luullut, että vain naiset pihtaa ja ovat haluttomia, mutta kyllä ne miehetkin näkyy osaavan.

      • annamunkaikkikestää

        Ei ole todellista. Arpikuningatar, onneeksi olet päässyt moisesta eroon. Mä nauroin tätä sinun kirjoitusta (kirjoitustapaa), se oli niin huvittava; "täydet varusteet" jne. Taidat olla aika humoristinen tyyppi, en voi ymmärtää miestä, joka käyttäytyy tolla tavalla. Sellainen mies on täysin pösilö!!

        Miettikää, oma ns. rakas sairastuu, ja toinen käyttäytyy tolla tavalla. Ei ole oikeasti ihan kaikki muumit laaksossa. Toi sinun kuvaus oli kyllä niin hyvä, että jos haluat jakaa lisää näitä kokemuksia, niin kirjoita tänne. Toi kuulosti niin uskomattomalta ja juntilta, että huhuhuhuh


      • arpikuningatar
        annamunkaikkikestää kirjoitti:

        Ei ole todellista. Arpikuningatar, onneeksi olet päässyt moisesta eroon. Mä nauroin tätä sinun kirjoitusta (kirjoitustapaa), se oli niin huvittava; "täydet varusteet" jne. Taidat olla aika humoristinen tyyppi, en voi ymmärtää miestä, joka käyttäytyy tolla tavalla. Sellainen mies on täysin pösilö!!

        Miettikää, oma ns. rakas sairastuu, ja toinen käyttäytyy tolla tavalla. Ei ole oikeasti ihan kaikki muumit laaksossa. Toi sinun kuvaus oli kyllä niin hyvä, että jos haluat jakaa lisää näitä kokemuksia, niin kirjoita tänne. Toi kuulosti niin uskomattomalta ja juntilta, että huhuhuhuh

        Nythän tilanne jo naurattaakin, mutta silloin kun makasi teholla letkujenjatkeena ja exä totesi, sinun olevan niin pahan näköinen, ettei sinne lapsia voi tuoda. Ja tämän jäbä totesi puhelimessa, eikä muuten tullut kattomaan. Ja äitienpäivänkin vietin tyylillä yksikseni sairaalassa. '
        Nämä on niitä ikimuistoisia tapahtumia kahdenkymmenen vuoden avioliiton ajoilta. Nyt välimatkan päästä olen todennut exällä olevan näitä virikkeellisiäharrastuksia. Melkein voi ennustaa tapahtumat. Niin kuin nyt kevät tuli aikaisin, heti sen jälkeen, kun exä ilmoitti taas muuttavansa ja ostavansa tila-auton. Muutto on jokakevään alkumerkki. Metriäkään ei ole muuttanut, mutta joka kevät uhotaan. Tila-auto on nyt saatava, kun kerran kolmessa kuukaudessa on autossa yksi matkustaja liikaa. Pääasiassa ajaa yksin.

        Avioliiton aikana olin hankala ihminen ja jälkeenjäänyt, kun en käsittänyt miten pieneen keittiöön saa mahtumaan laitostiskarin. Mansikoitten lässähtäminen pakkasesta oton jälkeen oli masentava kokemus, mutta sitten olisikin pitänyt hankkia suihkujäädytyspakastin, niin kuin teurastamolla. Huh, kuinkahan monella tällaiset vempaimet on kotona.
        Nyt tällekin jo hymähtelee, mutta silloin ei jaksanut edes miettiä, kun piti löytää tarpeeksi hyvät perustelut idean hautaamiseen.
        Jos erehdyin ääneen mainitsemaan jostakin uutuudesta, niin olin oitis sitä vailla ja voi sitä mekastuksen määrää, kun kaikki pitää saada. Hauskinta oli, kun sukulaiset kertoivat minun tahtoneen uuden traktorin ja pienkuormaajan, näitten hankintojen takia talous oli kuralla. Näin jälkikäteen on myönnettävä, etten ole edes ymmärtänyt, mitä kaikkea olen halunnut...Tällaistakin elämään mahtui.


      • tikahdun tänne
        arpikuningatar kirjoitti:

        Nythän tilanne jo naurattaakin, mutta silloin kun makasi teholla letkujenjatkeena ja exä totesi, sinun olevan niin pahan näköinen, ettei sinne lapsia voi tuoda. Ja tämän jäbä totesi puhelimessa, eikä muuten tullut kattomaan. Ja äitienpäivänkin vietin tyylillä yksikseni sairaalassa. '
        Nämä on niitä ikimuistoisia tapahtumia kahdenkymmenen vuoden avioliiton ajoilta. Nyt välimatkan päästä olen todennut exällä olevan näitä virikkeellisiäharrastuksia. Melkein voi ennustaa tapahtumat. Niin kuin nyt kevät tuli aikaisin, heti sen jälkeen, kun exä ilmoitti taas muuttavansa ja ostavansa tila-auton. Muutto on jokakevään alkumerkki. Metriäkään ei ole muuttanut, mutta joka kevät uhotaan. Tila-auto on nyt saatava, kun kerran kolmessa kuukaudessa on autossa yksi matkustaja liikaa. Pääasiassa ajaa yksin.

        Avioliiton aikana olin hankala ihminen ja jälkeenjäänyt, kun en käsittänyt miten pieneen keittiöön saa mahtumaan laitostiskarin. Mansikoitten lässähtäminen pakkasesta oton jälkeen oli masentava kokemus, mutta sitten olisikin pitänyt hankkia suihkujäädytyspakastin, niin kuin teurastamolla. Huh, kuinkahan monella tällaiset vempaimet on kotona.
        Nyt tällekin jo hymähtelee, mutta silloin ei jaksanut edes miettiä, kun piti löytää tarpeeksi hyvät perustelut idean hautaamiseen.
        Jos erehdyin ääneen mainitsemaan jostakin uutuudesta, niin olin oitis sitä vailla ja voi sitä mekastuksen määrää, kun kaikki pitää saada. Hauskinta oli, kun sukulaiset kertoivat minun tahtoneen uuden traktorin ja pienkuormaajan, näitten hankintojen takia talous oli kuralla. Näin jälkikäteen on myönnettävä, etten ole edes ymmärtänyt, mitä kaikkea olen halunnut...Tällaistakin elämään mahtui.

        :D :D :D


    • hep hep

      Seksin puute on ihan hyvä syy. Jos sulle on seksi tärkeää, tarvitset sellaisen suhteen, josta sitä saa. Yksinkertaista, vai mitä?

    • dgjhdfghiost

      Oletko varma, että vaimo on enää pitkään aikaan edes halunnut koskea sinuun? Siis missään mielessä fyysisesti koskea? Minulle kehittyi voimakas vastemielisyys miestä kohtaa kun vähätteli ja syyllistl parisuhteen ja perheen työnjaon ongelmista. Jos joutuu toimimaan vuosia puolison mielialojen mukaan kuin ilmapuntari ja aina vaan tulee "lisää toimintaohjeita", niin lopulta koko miehen koskeminen muuttuu todella vastenmieliseksi. Silloin seksin ja kosketuksen välttäminen on ihan luonnollinen reaktio, sitä haluaa suojella omaa sisäistä aluettaan, saada edes jotain rajoja, joilla suojata itseään puolison negatiiviselta asenteelta. Parisuhteessa pitää olla kunnioitusta, luottamusta ja ylpeyttä toisesta, ilman niitä se on hyvin väkinäistä tai kulissia.

    • vapaana kaikesta

      Tuo edellinen on juuri niinkuin mäkin koin omassa suhteessani. Naisen haluttomuuteen on aina syynsä, ja aina se ei johdu siitä, etteikö nainenkin nauttisi seksistä, aina vain mielikuvitus ei riitä poistamaan vastenmielistä miestä!

    • Naisen neuvo

      Kokeile tehdä toinen osapuoli hiukan mustasukkaiseksi,,, tehoaa taatusti jos liitossa jotain tunnetta jäljellä. Muuten palauta.

    • ei normia

      "pettynyt parisuhteessa" Oletko varma, että vaimollasi ei ole sukupuolitautia, tai muuta sellaista, jos kerta nukkuu vaatteet päällä.

    • Llortto Kaalo

      Laita vaimo kävelemään, ei sitä nykyään tartte huonossa suhteessa kitua.
      Kyllä terve kunnon mies seksiä tarvitsee, naiset voi olla ilman mutta miehellä on tarpeensa.

    • Näin se menee

      Kerrot vaimolle, että tyydyttävä seksi kuuluu parisuhteeseen etkä ole valmis eikä sinulla ole velvollisuutta uhrata omaa elämääsi nykyisenkaltaisessa suhteessa. Sitten annat vaimolle viikon aikaa miettiä ja jos ei mikään muutu niin sitten eroat. Eroat silloin joka tapauksessa niin, että miksi työntää asiaa eteenpäin.

      • 2+11

        No tässähän taas fiksu neuvo joltakin neropatilta!! Missään nimessä EI kannata selvittää miksi nainen pihtaa ja miten asian tilanteen korjattua. Eiku hetkinen mites se nyt oli...!? Itse en olisi koskaan uskonut sortuvani pihtaukseen, mutta niin vain kävi kum tarpeeksi lykättiin maan rakoon ja kaadettiin kaikki vastuu kodin- ja lastenhoidosta niskaan. Voin sanoa, että siinä jos ei mies muutu vastenmieliseksi niin ei missään!


    • seksiäseksiä

      Omalla kohdallani kaikki halut loppuivat miehen jatkuvaan arvosteluun ja kontrollointiin...
      sitten hän vielä kehtasi ihmetellä miksi tällainen laiska lihava keski-ikäinen ämmä ei halua häneltä seksiä...ei sitä kuulemma keltään muultakaan saa!

      Laiskuuskin johtui pitkälsti siitä etten suostunut miehen jälkiä siivoamaan jatkuvasti...

      Kannattaa siis myös miettiä omaa käytöstä!

      Mutta varmasti ihan kaikissa suhteissa on hetkiä jolloin seksi ei maistu...siitä voi päästä yli jos suhde on vakaalla pohjalla mutta joskus voi ero olla ainoa ratkaisu...

    • WR-mies

      Palauta ihmeessä takas tollanen..ja jos sulla ei varaa junalippuun sun muuhun palautusmaksuun mä voin vipata sulle..

      • yyhoo

        Mielenkiintoisia vastauksia. Itse olen kahlannut 17v liittoa jossa seksi on ollut kantava voima. Miehelle se olisi sitä vieläkin..mutta oma pää alkaa seota. Koska se on händn ainoa tapansa tuntea. Ja koska haluaa tuntea usei en ole ainoa nainen. Silti olen useaan otteeseen tsempannut meitä jatkamaan. Koska en ole halunnut luovuttaa. Mutta nyt alkaa kroppa jo luovuttamaan. Seksi lähentelyt ovat tuntuneet väöriltä. Olis kiva joskus esin. Puhua minulle tärkeistä asioista eikä vain hänen. Olis kiva joskus saada ihailua hyville teoilleen. Ei. Kun ainoa kiitos annetaan seksinö ja haloo me ollaan yli 40vuotiaita. Se että luottamus mened monta kertaa tekee sellaisen näkymättömän arven että se tukehduttaa käpylisäkkeen hormoonit. Kaipaa vaib aikuista ihmistä..aikuisen tarpein. Seksi on aina ollut jees mutta on elämässä oltava muutakin. Kun joku lopettaa sekskn haluamisen ja keskittyy muuhun tod.näk. sitä pian itse saakin. No nyt pitää opetella sinkku elämää joten moikka ja hyväö seksiä


    • sinkkuna viihtyvä

      paljon parempaa elämä kun ei tarvii seksiä harrastaa toisen mielen mukaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe