H&M:n häämekko!

Dress<3

Olen aivan rakastunut siihen!
Ja aivan varmasti olen ensimmäisten joukossa juoksemassa sitä sovittamaan! :)
Mutta olenko ainoa, joka tästä mekosta pitää?

http://www.iltalehti.fi/muoti/2014030718105431_mu.shtml?fb_action_ids=10202241276966358&fb_action_types=og.recommends&fb_source=feed_opengraph&action_object_map={"10202241276966358":511851468934984}&action_type_map={"10202241276966358":"og.recommends"}&action_ref_map=[]

Tuossakin jutussa, kommentit ovat pelkästään negatiivisia.
Itse pidän mekon hinnasta, sekä sen yksinkertaisuudesta.
Mekkoa voi myös helposti muotoilla mieleisekseen, esimerkiksi tekemällä siitä olkaimettoman.

http://aijaa.com/lOqOdc

Mekkoon voi myös lisätä kaikennäköisiä koristeita, esim. timantteja ja vaikka mitä!
En ymmärrä miksi ihmiset eivät pidä mekosta, se on kaunis ja mahdollisuuksia täynnä!
Jos olisin itse nyt naimisiin menossa, harkitsisin mekkoa hyvin vahvasti hääpuvukseni.

Mitkä ovat muiden mielipiteet mekosta?

68

3788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dress<3

      Lisättäköön vielä, etten ainakaan itse näe MITÄÄN järkeä tuhlata kerran käytettävään mekkoon järkyttäviä summia rahaa.
      En ymmärrä ihmisiä, jotka tuhlaavat satoja tai jopa TUHANSIA euroja ostaessaan häämekon.
      Jos häämekon meinaa ihan OSTAA, niin siihen ei kyllä kannata paljoa rahaa käyttää, ellei ole mikään älytön porvari.
      Häämekkoja voi tietääkseni myös vuokrata, ja itse ainakin aion häämekkoni vuokrata, ellen sellaista alle 100€:lla löydä ostaa.

    • fifiii

      Ihan liian arkinen... Käytän juhlallisimpia vaatteitta arkena.

      • kiakkelia

        kyllähän tommonen juhlamekko repee kivasti kun tempasen vaimolta hameen kahtia ja työnnän vähän keppiä. Mielikuvitus on vain rajana. Ajattele esimerkiksi prinssin nakkia.


      • 18764893
        kiakkelia kirjoitti:

        kyllähän tommonen juhlamekko repee kivasti kun tempasen vaimolta hameen kahtia ja työnnän vähän keppiä. Mielikuvitus on vain rajana. Ajattele esimerkiksi prinssin nakkia.

        Siinähän se kokosi tulikin ;)


    • Centissä miljoonan

      Oma hääpuku oli vuokrattu. Tytär suunnitteli pukunsa itse, silkkipuku .Pienellä muutoksella toimii nyt iltapukuna , Järkevää

    • Tuohan hääpuku on oikea löytö taiteelliselle morsiamelle, joka haluaa käyttää luovuuttaan ja itse lisätä yksityiskohtia mekkoonsa. Kyseinen puku on tosiaankin aika yksinkertainen, mutta kohtuuhintainen ja mahtava työmaa taiteeliselle henkilölle.

    • hglögöhöh

      Ihan ok pieniin ja epävirallisiin häihin tai esim. rantahäihin.

      Itselläni oli 1500 euron puku ja illan päätteeksi puku oli kurainen ja tyllit repeytynyt. Pesetin ja myin puvun kolmella sadalla. =(

    • Jepujep

      Jos morsian on vain nätti, niin päälle kyllä kelpaa mikä tahansa rätti. Jos ei tahdo omat avut riittää, niin vaatturi kyllä auttaa ja kassa kovasti kiittää.

      • anoppi

        Tämä niin totta ,jos morsian kantaa kauniisti pukuaan on sama vaikka verho laitetaan päälle.Näin kauniisti sisältä ja ulkoa laitetun morsiamen,oli tilannut jostain halpamekon.Kun hänet tuntee ja näkee on hän kaunis aina. Rahaakin olis jolla törsätä, mutta he ovaatkin tavallisia fiksuja ihmisia, ja saivat toisensa virallisesti viidentoista vuoden yhteiselämän jälkeen.


    • hannes & maukka

      Tosi tyylikäs, kikkeli mukavasti pullottaa morsiamella tuossa asussa.

      • fetisch

        Heh, hääpuku onkin oikein ihana runkkuvaate :D


    • Ei perint. morsian

      Menin naimisiin jakkupuvussa, joka oli ostettu kirppikseltä kahdella kympillä. Raha meni syöpäsairaitten lasten hyväksi, kuten kaikki meidän häälahjarahammekin. Mutta minäpä olen vieläkin naimisissa. Ei se kallis tanttu sitä onnea tee, vaan yhteinen halu olla yhdessä ja selvitä vaikeidenkin asioiden ylitse.

      • tidiididididiiii

        Ja he jotka menevät naimisiin kalliissa puvussa eivät voi olla onnellisia yhdessä ja päätyvät eroon? :D Haistan katkeruuden, vietän prinsessahäitäni juhannusviikolla, kustannukset tulee olemaan reilusti yli 25 000 euroa. Mutta no, ulkonäöllä saa vähän varakkaamman miehen :D


      • Samoin meillä

        mentiin naimisiin maistraatissa ilman mitään häämekkoja. Avioliitto on pitänyt jo yli 30 vuotta. Kyse ei ollut edes rahanpuutteesta vaan siitä ettei haluttu kenenkään edes tietävän. Häämatkalta sitten ilmoiteltiin lähimmille sukulaisille että näin on käynyt.


      • Kurpitsavaunu odottaa
        tidiididididiiii kirjoitti:

        Ja he jotka menevät naimisiin kalliissa puvussa eivät voi olla onnellisia yhdessä ja päätyvät eroon? :D Haistan katkeruuden, vietän prinsessahäitäni juhannusviikolla, kustannukset tulee olemaan reilusti yli 25 000 euroa. Mutta no, ulkonäöllä saa vähän varakkaamman miehen :D

        Ja kun ulkonäkö rupsahtaa, prinsessa lentääkin vaihtoon.


      • Ratto-Raili
        Kurpitsavaunu odottaa kirjoitti:

        Ja kun ulkonäkö rupsahtaa, prinsessa lentääkin vaihtoon.

        Hi hi joskus vain vaihtoaitiossa vaaniva peikkokin voi olla mitä tuoksuvin kukka.


      • Älä välitä ilkeistä sanoista "Ei perint. morsian", jokainen saa tehdä niin kuin parhaaksi katsoo! Itse menin namisiin maistraatissa - kylläkin upouudessa juhla-asussa.

        Jokainen tehköön niinkuin tykkää! Laskeskelin tuossa valokuvia katsellessani, että olen ollut vieraana kaikkiaan 14 häissä, joten aikamonta morsiusasua on tullut nähtyä!

        Kukin taaplaa tyylillään!


      • normi
        Kurpitsavaunu odottaa kirjoitti:

        Ja kun ulkonäkö rupsahtaa, prinsessa lentääkin vaihtoon.

        Ja meikillä saa kaikista kauniin, joten tuskin kannattaa häiden hinnoilla kehua, rikas mies.hih.Rikaskin voi valita tavalliset häät, koska ei halua kerskailla, eikä tehdä itseään ja miestä rahapelleksi.


      • ero tulee pian
        tidiididididiiii kirjoitti:

        Ja he jotka menevät naimisiin kalliissa puvussa eivät voi olla onnellisia yhdessä ja päätyvät eroon? :D Haistan katkeruuden, vietän prinsessahäitäni juhannusviikolla, kustannukset tulee olemaan reilusti yli 25 000 euroa. Mutta no, ulkonäöllä saa vähän varakkaamman miehen :D

        vaan tyhmä maksaa noin katkeran ja yksinkertaisen akan rengastamisesta 25 tonnia. no, eihän se komea ulkonäkö siitä ukostakaan fiksua tee. just tuollasten naisten kun tidiididididiiii, miehet täällä vihaavat naisia eron jälkeen. tuollainen ihku lällällää-liitto kun tuskin montaa vuodenvaihdetta näkee.


    • 2v-hääpäivä

      Varmasti ihana mekko, jos tykkää tuon tyylisestä! Ei sovi omaan makuuni, joka on enemmän prinsessamekko-linjaa :)

      Oman hääpukuni tilasin amerikkalaisesta nettikaupasta. Tullimaksut tuli päälle. Ja kavennutin pukua hieman tutulla ompelijalla, ostin alushameen suomalaisesta nettikaupasta.

      Hintaa hääpuvulleni loppujen lopuksi tuli yhteensä noin 200e. En ole vielä raaskinut edes myydä sitä, vaikka häistä on jo kaksi vuotta...

      Vastaavaa pukua kyselin myös alan liikkeistä, olisi tilattu puku jostakin, ja hintaa olisi tullut yli 1000e..... Olen siis ratkaisuuni erittäin tyytyväinen!! Puku oli täydellinen ja erittäin paljon kehuttu! Ja hyvällä tuurilla saan puvusta nettihuutokaupoissa enemmän kuin olen siitä itse maksanut...

    • kiinnostuin

      Minusta yksinkertainen selkeä, tyylikäs...
      Voisin päälleni laitta jos naimisiin olisin menossa.
      Mekko sopii moneen muuhunkin juhlaan ja pienillä "muutoksilla, -lisäyksillä", siitä saa aina uuden näköisen, eli minulle kelpaa ja hinta on alhainen, sopii varmaan monen kukkarolle.
      Tai jos morsian ostaa itselle kalliimman mekon, niin eikö tuo kävisi myös mahdollisille morsiusneidoille.

      Taidanpa käydä mekko katsomassa, kun liikkeeseen tulee, niin niitä muita juhlia varten.

    • GTS

      Mekon sisältö ratkaisee.
      Voit tuhlata vaikka lottovoitollisen rahhoo mekkoon ja silti olla se päällä ällöttävä, eli tyuylitajua myös mukaan häämekko-ostoksille.

      Hooämmän kolttu ihan jees, hiven rintarossia ja kaulakorua, söpö neito mekon sisään ja alttarille.

    • ghdghdh

      Tilasin oman hääpukuni ranskasta ja sille tuli hintaa kaikkine kustannuksineen 360 euroa, tähän siis kavennukset ja postikulut mukaanlukien. Tuo kyseinen mekko käy vaan pitkälle morsiammelle, itsellä vartta vajaa 160 cm joten ei ehkä ihan meikäläisen tyyliä :)

    • kyy.nikko

      turhaa törsätä johonkin rättiin tuhansia euroja...ero tulee jossain vaiheessa kuitenkin..

    • heitä homo huge!

      vitunko väliä jollai vitun mekon riekaleella on kunhan eukko sen rätin sisällä on kaunis. olen puhunut.

      • Säälittää

        Voi pientä pojua


    • 29082015

      H&M mekko on varmasti oikein sopiva tuosta tyylistä pitäville. Omaan makuuni aivan liian blah. Kuitenkin olen samaa mieltä monen muun kanssa siinä, että on aivan turhaa satoja ja tuhansia euroja laittaa kiinni yhteen mekkoon jota käytät maksimissaan sen 12h. Onneksi nykypäivänä saa niin helposti mittatilaustöinä kaikkea maan ja taivaan väliltä, edullisesti.

      Oma hääpukuni on vintage-tyylinen, kermanvärinen ja polvipituinen pitsimekko. Tilasin netistä, toimitusmaa Kiina, mekko saapui mittatilaustyönä tehtynä alle kahdessa viikossa. Hintaa tuli kaikkinensa 170euroa, ja mekko valittu myös myöhempää käyttöä ajatellen. Häät maistraatissa, ja avioliiton siunaus juhlapaikalla ulkona puutarhassa vain rakkaimpien ja läheisimpien ihmisten läsnäolessa. Koko juhlapäivä on suunniteltu juurikin sillä idealla, että tärkeintä on meidän kahden halu viettää koko loppuelämä yhdessä, ja ennemmin käytämme rahamme yhteiseen lomamatkaan.

      Jokainen tyylillänsä. Joskus sitä vain kuitenkin toivoisi, että ihmiset (naiset) paremmin muistaisivat mitä se hääpäivä todellisuudessa tarkoittaa. Nykypäivänä kun se ns. mopo lähtee turhankin nopeasti käsistä, ja kaikki keskittyy itse hääpäivään unohtaen sen itse avioliiton kokonaan.

      On totta, että ainakin lähtökohtaisesti hääpäivä on vain kerran elämässä tapahtuva tilaisuus, mutta kyllä on pakko ihmetellä, että mitähän ihmisten päässä liikkuu kun otetaan jo esim. pankkilainoja vain kyseistä päivää varten? Varsinkin sellaisten ihmisten keskuudessa jossa sitä rahaa ei muutenkaan ole paljoa törsättäväksi, niin miten ihmeessä rahkeet riittävät esim. 10tuhannen hääbudjettiin? Pahimmassa tapauksessa on jo ehditty erota ennenkuin on edes häiden lainasummaa maksettu takaisin...

      • gefegre

        No jokainen tyylillään. Sinäkin vaan kirjoituksellas viestität, että "mun tapa on oikea, muiden väärä". Pata kattilaa soimaa...


      • No jos ihminen on oikein varakas, niin voihan hän laittaakin useita tuhansia euroja hääasuunsa. Mikäs siinä!
        Itse menin namisiin ihan tavallisessa, joskin uudessa juhla-asussa. Kyseessä ei kuitenkaan ollut jakkupuku.

        Jos morsian on oikein nuori ja kaunis, niin tuskin tuo H&M:n mekko saa hänet rumalta näyttämään.


    • ei millään hyv..paha

      Kamalaa luettavaa tuo aloituspostaus kun on kirjoittajalla tietokoneen käyttö hieman hakusessa. Tuollaista kamalaa linkkihirviötä ei kukaan halua näytöllään katsella, varsinkin kun sen pystyy kuka tahansa hitusenkaan maalaisjärkeä omaava lyhentämään muotoon http://www.iltalehti.fi/muoti/2014030718105431_mu

      • mutku

        mutku ei sun lyhyt linkki toimi :(


    • dfgdfgggg

      En ole edes nainen mutta en ymmärrä miksi naisten mielestä halpa ei voi olla kaunista? Ihan nättihän tuo mekko on

      Olisiko se sitten nätti jos siinä olisi joku merkki jossain piilossa ja 2000e hintalappu?

    • Muamuija

      Pitkälle, hoikalle, tyylikkäällle, joka kauniisti ja ryhdikkäästi sen kantaa, okei. Kaikkien vartalotyypille ei sovi, eikä koko muuhun hääkuvioon, välttämättä. Itse menin naimisiin itse ompelemassani prinsessamekossa, kankaat maksoi noin 100 markkaa. Työ tietysti päälle, sekä kengät ja kampaukset. Häiden kustannukset taisi olla noin 8000 markkaa, 80 vierasta. Ollut 26 v naimisissa, pojan morsiamen hääpuku maksoi 600 euroa, samallalailla molemmilla roikkuu hääpuku kaapissa lopunikää, paitsi miniä voi omansa vielä myydäkin. Hääpukuni ylijäämäkankaista ompelin kastemekon, jossa on kastettu neljä omaa lasta ja tähän mennessä kaksi lastenlasta.

    • Heiholihei

      En itse olisi tuota mekkoa pukenut omiin häihini, mutta varmasti jollekin tee-se-itse-tyypille aivan loistava sijoitus.

      Itse teetin pukuni ystävilläni, joista toinen teki hameen ja laahuksen (kankaineen 30€) ja toinen korsetin (tykötarpeineen 80€) ja tätä komboa olen pystynyt käyttämään juhlapukuna / korsettia arkivaatetuksena. Ja puku oli juuri sellainen, mitä olin unelmoinut.

    • nina.tuunaa@hotmail

      Tuunaan itse mekkoni, ja niistä tulee upeampia kuin tuo !
      Mutta tuo mekko on aika kaunis !

      Jos kiinnostaa nähä mekkoja pistä sähkäri-viestiä; [email protected]

    • Halvalla menee

      Onko kukaan käynyt hypistelemässä kyseistä HenkkaMaukan pukua? Olisi kiva tietää, miltä kangas tuntuu. Itse väkerretyt lisäkoristeetkaan eivät auta, jos kangas on ihan hirveän huonoa. Veikkaan, että kangas on kovin ohutta, joten morsiammen vartalon täytyy olla tosi hyvässä kuosissa ja alusvaattet tarkkaan valittu.

      Tilasin hääpuvun netin kautta Kiinasta. Oli omien mittojen mukaan tehty, riittävästi muistutti mallikuvaa. Kangas ja koristekivet melko halvan tuntuisia, mutta ompelutyön laatu hyvä. Puvun miehustassa oli tukirakenteita ym. ihan kuten kalliimmissa puvuissa. Hinta 150 e. Vähän kyllä mietitytti, että tuleeko paketti ikinä, kun tilauksen saapumisessa kesti 2 kk.

    • Jos haluaa niin voi nähdä vähän vaivaa netissä siellä kun on koko maailma käytössä. Itse ostin loppujen lopuksi pukuni netistä ja posteineen tuli hintaa 50e. Oli jäänyt jonkun kaappiin ja oli minulle juuris se oikea. Miksi ihmeessä jos jonkun mielestä tuo on nätti voi sitten käyttää tai mennä vaikka verkkareissa vihille jos haluaa? Mitä se meidän muiden takalistoa kuluttaa?

      Nettikaupoissa kun saa todella juhlavaa pukua alle tuon mutta esim omalle kropalle tuo ei sopisi mistään suunnasta niin no thanks. Joku meistä tykkää iskästä joku pojasta ja joku äipästä tai tyttärestä =)

    • ,mnbvcfdsewq

      eiköhän se ole jokaisen morsiamen (ja sulhasen= yhteinen päätös) oma valinta, millaisen puvun päälleen laittaa?
      En minä aio aikanaan ostaa kallista pukua vain siksi, että sitä odotetaan. En halua perinteistä hääpukua laisinkaan, vaan mielellään sellaisen mekon, mitä voi käyttää muutenkin. Tuskin värikään tulee olemaan valkoinen, vaan minun väriseni; turkoosi, punainen tai joku sinisen sävy.

      Ei kallis hääpuku ole onnellisen avioliiton tae kuitenkaan.

    • ihan nätti olis

      Aivan varmasti tuo kelpaisi. Eiköhän se ole tärkeintä, kuka siinä vierellä silloin seisoo.

    • pointti oli

      En nyt tuosta mekosta sano, mutta tilasin kiinalaisen hääpuvun Ebaysta
      ja posteineen 30 €. En juuri valita eikä se nyt vielä 4 vuoden naimisissa olon jälkeen ole kiusannut.

    • koo

      Kuvasta on vaikea sanoa millaista kangasta mekko on, mutta jos se on jotain tekokuitua niin halvalta varmaan näyttää livenä. Ei ihan omaan makuun muutenkaan.

      Mutta ei sinänsä ostopaikalla ja hinnalla ole minusta väliä, kunhan on itse tyytyväinen. Jos olisin menossa naimisiin, ostaisin varmaan jonkun käytetyn vintage-mekon.

    • Manjaana.

      Ei hametta tarvi siihen, ku menee naimisiin. Ite menin ihan vain housut jalassa... menimme kirkossa naimisiin, eikä meidän kohtalaisen arkisiin vaatteisiin puututtu. Papillekin kävi niin, että sekä sulhasella, että minulla oli perussiistit tummat farkut jalassa ja minulla valkoinen toppi, sulhasella valkoinen kauluspaita. Häävierailta saimme paljon hyvää palautetta vaatetuksestamme!

      • 1+18

        Ihan vain housut jalassa.... repesin, ja vielä kirkossa. Aikamoinen mielikuva.
        Onneksi löyty se toppi sittenkin. Hyvä kun ihmisillä on omanlaatuiset häät eikä kaikki edes halua pitkän kaavan "perinnehäitä".


    • suomen rumin ämmä

      Ite menisin naimisiin vaikka juuttisäkissä, se vaan kun en kenellekään kelpaa ja kolmekymppisellä se juna on mennyt jo.. Mutta nätti mekko vaikken mekkoja koskaan käytäkään.

      • akka vaan

        älä huoli, mut huolittiin vasta 45 täytettyäni, eka kertaa. Mekko maksoi kaks markkaa, kirpparilta, vaan ei kelvannut ukon sukulaisille, joten sain lainaksi anopin oman. Hyvin on pelittänyt ja samaa leipää ukon kanssa jo 11 vuotta syöty


    • pupu ja käpy

      minä menin puolisoni kanssa v.1985 ihan tavallisessa leningissä ja puolisollani oli villatakki ja paita alla sekä samettifarkut... ihan tavalliset vaatteet siis... perjantaina vapaapäivänä maistraatissa kävimme, todistajatkin oli viran puolesta.Ja hyvin on mennyt.Ei ainakaan vaatteista ole kiinni se onnistuminen.

    • Marjo1976

      Mun mielestä tuo häämekko on sillainen mitä mä voisin itsekkin käyttää :)

      • Se on ihan nätti, mutta omaperäisemmän puvun saat, kun ompelet itse tai teetät hyvällä opelijalla. Usko minua, jos aiot häät järjestää!

        Valokuvia katsellessani laskin olleeni kaikkiaan 14 häissä vieraina - ensin nuoruuden kihlattuni kavereiden häissä, sitten omien ja nykyisen aviomieheni sukulaisten häissä.

        Itse tulin vihityksi maistraatissa, tavallisessa juhla-asussa. . Meillä ei siis ollut varsinaisia häitä mieheni heikentyneen terveydentilan vuoksi, vain pienet vihkiäiset perhepiirissä!

        Mutta jos isot häät aiot järjestää, ja taloudelliset rahkeet suinkin riittävät edes hiukan tuota 79 euroa enempään, teetä pukusi ompelijalle, ja saat omaperäisemmän! (Korostetaan nyt kuitenkin, että tämä on vain minun mielipiteeni.)


    • Vähempi parempi

      Kohta 1: Suomalaiset miehet on munatonta tai pienimunaista sakkia, mistään ei voi keskustella etteikö se menisi törkyiseksi tai alapään jutuiksi.
      Kohta 2: H&M:n mekko on kaunis ja yksinkertaisuudessaan tyylikäs. Sellaiset prinsessa-kermakakku-hörsömekot ovat tyylittömiä ja mauttomia. Itse asia jää varustelun varjoon.

    • sievä mekko

      Nätti yksinkertainen mekko. Itse ottaisin tällä kertaa Madeleinellakin nähdyn TURKOOSIN mekon, rakas tykkäisi. Edellisellä kerralla teetätin hääpuvun. En kysynyt hintaa sillä vanhemmat maksoivat.

    • Budjettimekko

      Mikäs siinä, tosin en pitänyt mekon mallista ollenkaan, mutta en näe mitään ongelmaa siinä että pukisin jonkun halvemman mekon häihin. Hirvittäisi muutenkin tuhlata ihan älytön summa mekkoon jota käyttää vain yhden päivän.

      Mieluummin pienet ja vaatimattomat häät että rahaa säästyy ja voi lähteä vaikka rakkaan kanssa matkalle tai säästää omaan kotiin.

    • annnu-

      sievä mutta sopii pidemmälle naiselle :)

    • kukka hiuksiin myös

      Paljaat olkapäät ovat outo juttu. Laittaisin tuon puvun kanssa pitsisen hartiahuivin.

    • pätkäliini

      sopii solakalle naiselle jolla on pidemmät kintut.
      Minun kaltaiseni tappi ei voi edes kuvitella minkään näköistä maxi mekkoa :(

    • onnellinen1

      Oikein kaunis mekko! Ja varmaan paljon helmponpi esim wc.ssä käynnit (sielläkin on käytävä ko. päivän aikana) kuin ison, muhkean mekon kanssa. Silloin tarvitsee pari avustajaa mukaan. Esim. kuninkaallisillahan on hyvinkin yksinkertaisen tyylikkäitä hääpukuja ilman kermakakkureunuksia.
      Terveisin morsian vm-91

    • niisku :>

      Mun mielestä tuo on sellainen kaunis ja viattoman puhtoinen. Sopii kesähäiden tyyliin. Ei häihinkään tarvitse suoltaa solkenaan rahaa. Huomaa kyllä että tämä kertoo jotain tästä nykyisestä taloustilanteesta, kun häihin ei enää olla niin halukkaita satsaamaan rahaa kun ei sitä ole.

    • itseoletongelma

      Tässähän on aina se kysymys, että
      menettekö naimisiin sen miehen kanssa
      vai itsenne kanssa. :)
      Jos tunnette miehet, niin ne yleensä
      jossain määrin rakastavat totuutta, niin
      tietävät että se todellinen nainen on
      siellä puvun alla.
      Oletteko todellakin nähneet jossain
      miehisen miehen joka on kiinnostunut
      naisten hääpuvuista?
      Come on...

    • ineZ12334

      En lukenut muita kommentteja, minusta saa pitää omana hääpäivänä sellaista pukua millaisesta pitää ja mikä tuntuu hyvältä. Tuskinpa kukaan tulee kysymään mekon hintaa.

    • halvalla
    • Näin t-paitoja ja työhousuja arkivaatteina pitävänä moukkana en osaa sanoa muodista ja kauneudesta mitään.

    • Hei,

      Toi on niin nätti et menis täydestä kesämekkona ku siihenheittäis värinapin. :)

    • Käytännöllistä

      Minä ompelin itse ensimmäisen häämekkoni ja toiseksi ostin vaalean jakkupuvun, jota käytin myöhemmin vuosia juhlapukuna. Ja hyvin on pärjätty.

    • 10+3

      En jaksanut lukea koko ketjua, joten pahoittelen jos joku on jo aiheeseen puuttunut...

      Valkoinen väri edustaa puhtautta ja häämekon valkoinen väri edustaa sitä, että morsian on puhdas, koskematon neitsyt.

      Moniko morsian on tosiaan sitä, mitä haluaa pukunsa värillä viestittää...?

      Ihan sama mitä merkkiä tai minkä hintainen puku on, värillä on välilä...

      • lolli

        Miksi joku haluaisi puvun värillä viestittää ettei ole neitsyt vaan on pannut satojen miesten kanssa?

        Mitä väliä, häät on symbolinen juhla joissa noudatetaan vanhoja perinteitä. Yleensä on vain tapana että ensimmäisissä häissä käytetään valkoista.


    • Nätti mekko

      Voisin. Pidän enemmän olkaimettomasta mallista, laittaisin alle tukea antavan alusmekon ja tuunailisin pikkuisen helmikirjailua miehustaan. Itseasiassa mekosta sais ihan kivan kesämekon vaikka värillisillä helmillä. sopii erittäin hyvin pienimuotoisiin häihin, tuskin nämä isot hääjuhlat haluavat mekon kustannuksista säästelee.

    • made in china

      minä en ymmärrä miten osalla on sydäntä järjestää perinteiset suomalaiset häät.. ja sitten tilataan häämekko jostain kiinasta lapsityöllätehtynä oli vaan 30€ !! kauniit suomalaiset häät vaatii minusta kauniin suomalaisen häämekonkin. mietittekö yhtään miksi se mekko oli niin halpa? ehkä siksi ettei sen valmistaja saa palkkaa työstään korkeintaan saa palkaksi syövän väriaineista :( itse voisin pukea kyseisen mekon häihini jos olisin raskaana :) haluan kuitenkin ehkä enempi pitsiä ja hörhelöä mutta ehdottomasti suomalaista ;)

    • Anonyymi

      Kaunis... tarpeeksi peittävä edestä ainakin... minulla oli aikoinaan peittävä, pienet hihat, kaunis... en itse tykkää kun melkein kaikista rinnat pursuaa, kainalosta pursuaa, selästä pursuaa... itse en ollut enkä ole pulska, vaan hoikka mutta en pidä että paikat näkyy... en käytä toppeja juuri tästä samasta syystä... tissivaon ei kuulu näkyä muutoin kuin kumppanille...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe