HD5 Tikkurila

ääpölölölölö

Älkää ihmiset ikinä menkö tähän paikkaan. Liikkeeseen meneminen oli suuri virhe. Menin ripsienhuolto aikaan ja liikkeesä minua vastaanotti aasialainen mies ja liikkeessä samaan aikaan ollut nainen oli myös aasialainen, eikä kumpikaan työntekijöistä puhunut suomea juuri ollenkaan. Toimenpide oli tuskainen. Aasialainen mies teki huoltoni ja en saanut hänelle sanottua mitä haluan, koska hän ei ymmärtänyt mitään. Hygieenisuutta ei ollut ollenkaan. Mies tökki toimenpiteen aikana minua pinseteillä ympäri kasvoja ja repi vanhoja ripsiäni pinseteillä pois. Toimenpide kesti lähes kaksi tuntia, vaikka kyseessä oli vain huolto ja kun mies oli saanut ripseet valmiiksi hän vain tönäisi minut pystyyn ja huonolla suomellaan hoki "valmiis, valmiis" ja yllättäen tuloskaan ei miellyttänyt. Toisessa silmässä oli pidempiä ripsiä kuin toisessa ja ripseni olivat melko harvat ja varsinkin siihen nähden, että toimenpide kesti niin kauan. Liimaa oli aivan liikaa ja silmäni olivat todella kipeät pari päivää.Toimenpiteen aikanakin koko huone haisi todella vahvasti liimalta. Rentoutuminen oli kaukana. Toisessa huoneessa kuulin kun liikkessä oleva nainen teki kynsiä ja hänkään ei ymmärtänyt mitään mitä asiakas sanoi. En saanut myöskään mitään korvauksia, vaikka yritin selittää etten ole tyytyväinen ja syy oli se kun he eivät ymmärtäneet mitään, joten lopulta luovutin ja poistuin vain paikalta. Liikkeestä lähtiessä jouduin itku kurkussa poistua paikalta ja päiväni oli melkein kokonaan pilalla kun jouduin kipeillä silmissä ja huonoilla pidennyksillä kulkea julkisilla paikoilla. Kuittiakaan en saanut, vaikka pyysin (ei taaskaan ymmärtänyt) eli ilmeisesti kiertävät verojakin. On kuitenkin varmaa, että kyseiseen liikkeeseen en enää ikinä astu. Menin liikkeeseen vain, koska en päässyt henkilölle, joka yleensä on pidennykseni tehnyt ja tarvitsin kiirrellisen ajan. Virhe oli mennä.

3

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääpölölölölölö

      Lisäksi mies teippasi silmäni jollain maalarinteipillä ja tunki silmäni ihan täytee sitä ja kun hän repi niitä irti repi hän samalla toisesta kulmakarvastani irti osan karvoista. Mies myös repi teipit niin kovakouraisesti, että sattui.

    • silmät särkeee

      kävin myös itse juuri laittamassa ripset tuolla ja samanlainen kokemus takana.. kauanko sinulla pysyi ripset silmissä ja oliko silmät tulehtuneet tuon jälkeen.. minullakin silmät tosi kipeät.. kannattaisikohan suoraan varata jo seuraava huolto jonnekkin jos ripset eivät pysy kiinni kauan ?

    • Askndfg

      Itse kävin kyseisessä paikassa ripsienpoistossa ja järkyttävä kokemus oli! Aasialainen nainen tiputti liimanpostoainetta silmiini ei pyytänyt edes anteeksi vaikka nöki kun itken..! Repi kovaa omia ripsiäni ja leikkasi niitä saksilla ja tämän jälkeen ei ollut omia ripsiä ollenkaan! En suosittele kiertäkää tämä paikka niin kaukaa kuin mahdollista!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe