Suuri rintsikkagallup. Kaikkien on pakko osallistua.

rintsikat

Olen 15v tyttö, melkein lauta.
En kehtaa pyytää äidiltä rintsikoita, enkä rahaa niidem ostamiseen, koska hän ei ole puhunut mulle mitään liivien hankinnasta, eikä murrosiästä, eikä mistään, vaikka käydään saunassa yhdessä joka viikko.
Kaikilla luokkakavereilla ja kavereilla on ollu rintsikat jo monta vuotta, mulla vaan ei, vaikka haluaisin.
Haluisin teiltä vastauksia, jotka varmasti auttas mua!

1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
9.Minkäikäinen olet?
10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?

158

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatuleidi 19-v

      En tajua mikä hoppu sinulla on liivien saantiin? Minusta ainakin on mukavampi varsinkin kotona olla ilman rintaliivejä. Enkä aina käytä muutenkaan niitä...

      1. mulla alkoivat rinnat kasvaa vasta 15-vuotiaana, nyt 19-v ja kasvu jatkuu vielä
      2. Siskon kanssa mentiin vaatekauppaan ja sitten sovittelin muutamia malleja
      3. En ilmoittanut mutta sisko ehdotti että haluisinko kokeilla miltä liivit tuntuisivat
      4. En todellakaan! Varmaan se viimeinen tai toiseksi viimeinen joka liivi hankki
      5. En muista kovin kirkkaasti mutta olihan se eri tuntuista ja vähän epämukavaa
      6. Kyllä häpesin pikkuisen ja toivoin ettei kukaan huomaisi tai kommentois
      6. Kukaan aikuinen ei ole kommentoinut liivejäni
      7. Ekat liivit olivat 65B kokoa
      8. 70D, harrastan urheilua (mm. uintia) niin rintakehä on kasvanut ja sen takia on nykyään isompi ympärysmitta mutta jos lopettaisin urheilun, sopisi kai 65E
      9. 19-vuotias
      10. ?

      • Mukavan kokoiset tänä päivänä, d-kupit!


    • girll______

      1. Oisko ollut siin 6-7 luokan välis
      2. Äti
      3. Oltiin äitin kans ihan vaate ostoksil ja sit siin samal ostettiin
      4. En
      5. En
      6. Enpä oikeestaan
      6. Ei
      7. 65A, kaarituelliset, topatut
      8. 70B, kaarituelliset, topatut
      9. 17 vuotias
      10. Juu

      • Lesbian99

        1. Olin 10v

        2. Äiti

        3. En ilmoittanut kenellekään, vaan äitini eräs päivä vaan päätti että tarvitsen rintaliivit.

        4. Olin

        5. En.

        6. 10-vuotiaana häpesin mutta en enää yläasteella hävennyt.

        7. Ihan tavalliset ja jotain 80B.

        8. Ihan tavalliset ja jotain 80E.

        9. 16v

        10. Ihan ok.


    • osdjvosd

      1. Sain 13 vuotiaana.
      2. Kävin ostamasssa yksin.
      3. Äiti kysyi niin kävin itse ostamassa.
      4. En varmaankaan.
      5. En.
      6. Ei kukaan sanonut.
      6. Ei.
      7. Ne oli 70A muistaakseni.
      8. Nyt on 80B.
      9. 15 vuotta.
      10 Kai.

      • laatuleidi 19-v

        Oletko harkinnut kokeilla 70D:tä tai 75C:tä? Ihan vaan jos sattuisivat sopimaan?


      • Carolax
        laatuleidi 19-v kirjoitti:

        Oletko harkinnut kokeilla 70D:tä tai 75C:tä? Ihan vaan jos sattuisivat sopimaan?

        1.Sain ensimmäiset oikeat kuppiliivit vasta 13 vuotiaana.
        2. Käytiin kaverinkanssa monta kertaa kokeilemassa rintsikoita Lindeksissä.
        3. Isän kanssa käydään vieläkin saunassa ja sillon 13v sanoin isälle, että tarviin rintsikat ja voitasko mennä ostaan. Käytiin sit seuraavana lauantaina Sokoksen tavaratalosta oikeen liivimyyjän avustuksella ostamassa mulle kahdet topatut rintsikat. Toiset oli valkoset ja toiset pinkit.
        4. No empä todellakaan ollut luokan ensimmäinen, jolla oli rintsikat, en nyt ihan viimeinenkään.
        5. Muistampa hyvinkin, kun ihan vapisten menin ekana rintsikkapäivänä kouluun. Mulla oli ollu rintsikat jo kaksi viikkoo kotona ja sovittelin niitä ja pidin kotona, ja illalla ulkonakin. Monta kertaa laitoin ne aamulla päälle, että nyt lähden ne päällä kouluun, mutta viimehetkellä otin ne pois. Eräänä aamuna mun vuotta nuorempi kaveri tuli hakeen mua kouluun ja se oli just saanu kans uudet topatut liivit, jotka sillä oli ekaa kertaa päällä. Siitä mä rohkaistuin, niin, että mäkin uskalsin laittaa rintsikat, vaikkei me oltukaan luokkakavereita.
        6. Häpesin aivan hirveesti niitä, koska ne oli topattu ja tuntu niin uskomattomalta, että mulla on oikeet rintaliivit, joita ei koskaan ennen ollut ollut. Rintsikat tuntuki niin kummallisilta ja suurilta. Kaikki huomas luokassa ja sano, hei toikin on saanut rintsikat. Ihan teräviltä toppauksilta näyttää. Mua hävetti niin, että oisin halunnu vajota maan alle.
        6. Kerran odotin bussia sateessa valkoinen t-paita päällä ja mulla oli ne pinkit rintsikat. Vesi oli tehny t-paidasta aivan läpinäkyvän ja pinkit liivit oikein loisti läpi. Nuori bussikuski katto pitkään ja sano, että oikein hyvältä näyttää, toi märkä t-paita sopii sulle tosi hyvin.
        7.Ekat rintsikat oli 75A molemmat samaa kokoo ja paksusti topatut terävät kaarituettomat ihanat liivit.
        8. Mulla on nyt samanlaiset topatut malliltaan, mutta koko on 75B ja yhdet 75C, joita mä käytän sillon kun lähden viihteelle.
        9. Oon nyt 15v.
        10. Oli tosi kiva galluppi, ja toivon, että kaikki innostuu vastaan ja vähän pitemmillä vastauksilla, ku emt jub eib.


      • Bombbshell
        Carolax kirjoitti:

        1.Sain ensimmäiset oikeat kuppiliivit vasta 13 vuotiaana.
        2. Käytiin kaverinkanssa monta kertaa kokeilemassa rintsikoita Lindeksissä.
        3. Isän kanssa käydään vieläkin saunassa ja sillon 13v sanoin isälle, että tarviin rintsikat ja voitasko mennä ostaan. Käytiin sit seuraavana lauantaina Sokoksen tavaratalosta oikeen liivimyyjän avustuksella ostamassa mulle kahdet topatut rintsikat. Toiset oli valkoset ja toiset pinkit.
        4. No empä todellakaan ollut luokan ensimmäinen, jolla oli rintsikat, en nyt ihan viimeinenkään.
        5. Muistampa hyvinkin, kun ihan vapisten menin ekana rintsikkapäivänä kouluun. Mulla oli ollu rintsikat jo kaksi viikkoo kotona ja sovittelin niitä ja pidin kotona, ja illalla ulkonakin. Monta kertaa laitoin ne aamulla päälle, että nyt lähden ne päällä kouluun, mutta viimehetkellä otin ne pois. Eräänä aamuna mun vuotta nuorempi kaveri tuli hakeen mua kouluun ja se oli just saanu kans uudet topatut liivit, jotka sillä oli ekaa kertaa päällä. Siitä mä rohkaistuin, niin, että mäkin uskalsin laittaa rintsikat, vaikkei me oltukaan luokkakavereita.
        6. Häpesin aivan hirveesti niitä, koska ne oli topattu ja tuntu niin uskomattomalta, että mulla on oikeet rintaliivit, joita ei koskaan ennen ollut ollut. Rintsikat tuntuki niin kummallisilta ja suurilta. Kaikki huomas luokassa ja sano, hei toikin on saanut rintsikat. Ihan teräviltä toppauksilta näyttää. Mua hävetti niin, että oisin halunnu vajota maan alle.
        6. Kerran odotin bussia sateessa valkoinen t-paita päällä ja mulla oli ne pinkit rintsikat. Vesi oli tehny t-paidasta aivan läpinäkyvän ja pinkit liivit oikein loisti läpi. Nuori bussikuski katto pitkään ja sano, että oikein hyvältä näyttää, toi märkä t-paita sopii sulle tosi hyvin.
        7.Ekat rintsikat oli 75A molemmat samaa kokoo ja paksusti topatut terävät kaarituettomat ihanat liivit.
        8. Mulla on nyt samanlaiset topatut malliltaan, mutta koko on 75B ja yhdet 75C, joita mä käytän sillon kun lähden viihteelle.
        9. Oon nyt 15v.
        10. Oli tosi kiva galluppi, ja toivon, että kaikki innostuu vastaan ja vähän pitemmillä vastauksilla, ku emt jub eib.

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 11 vuotiaana.
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Äiti.
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarvitset rintsikat. Äitille.
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En.
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. Öö en...? Ei siin oo mitää ihmeellist :Dd
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? En.
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei.
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? 75A normaalit kupit.
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 85B (piikkasen pienet...)
        9.Minkäikäinen olet? 13
        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Njuu


      • iwantbiggerboobsplz
        Bombbshell kirjoitti:

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 11 vuotiaana.
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Äiti.
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarvitset rintsikat. Äitille.
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En.
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. Öö en...? Ei siin oo mitää ihmeellist :Dd
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? En.
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei.
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? 75A normaalit kupit.
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 85B (piikkasen pienet...)
        9.Minkäikäinen olet? 13
        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Njuu

        13v 85B "pikkasen pienet" jumaliste anna mulle jos ei kelpaa, saat vaihdos mun 75A saatana :D:DD:D::D


      • pena696969

        Tarkotti tolla varmaa sitä et ne on sille vähän pienet


    • murrosikä, paras ikä

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      -Ekat taisin saada siinä 8/9-vuotiaana, murrosikäni oli tosi aikainen. Kuukautiset alkoivat vähän ennen kuin täytin 11 ja pituuskasvu loppui 12-vuotiaana. Vanhempieni kanssa riitelin eniten kun olin 10-11, nykyään en enää ollenkaan.

      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      -Äitini osti ne mulle ja näytti innoissaan kerran kun tulin koulusta. Ai että, se oli tosi noloa. Tosin olin vielä niin nuori, että ihan ymmärrettäväähän se oli. Olisin tahtonut olla keholtani vielä lapsi.

      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      -Äitini huomasi itse ja oli siitä jopa vähän järkyttynyt, koska hänen oma murrosikänsä oli alkanut vasta 14-vuotiaana. Itse en uskaltanut mainita asiasta mitään.

      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      -Todellakin, toisella/kolmannella luokalla tytöt harvemmin vielä niitä käyttävät. Olin myös aikaisin kehittyjä, josta tuli paljon kommentteja tyyliin "KATTOKAA ELLALLA ON ISOT TISSIT" ja "HAHAHAHA ELLALLA ON KARVOJA!!".

      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun?
      -En oikeastaan. Muistan kyllä sen, että häpesin rintojani ja karvoitusta ja kaikkea, enkä tahtonut, että kukaan huomaa rintsikoitani.

      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      -Häpesin, häpesin, en enää nykyään todellakaan.

      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      -Pienempänä jotkut aikuiset huomauttelivat ja ihmettelivät. Nykyään ei enää mitään kommentteja tule.

      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      -80B, sellaiset perus t-shirt-malliset.

      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      -70A, olin pienenä ylipainoinen, joka selittää koon pienenemisen. Suosikkiliivini ovat toppaamattomat perusrintsikat, mutta omistan myös muutamat push-up-liivit. Ne tuntuvat kyllä pienten rintojen kanssa mun mielestäni vähän epämukavilta. On myös aika vaikea löytää hyvin istuvia liivejä, koska rintavarustus on aika olematon. Tykkään kyllä kuitenkin rintojeni koosta ja muodonkin oon oppinut hyväksymään.

      9.Minkäikäinen olet?
      -Kohta 14-vuotias, murrosikä on mennyt ja elän nyt tasaista elämää.

      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      -Oih, kyllä oli.

      Puhu vaan suoraan äidillesi. Kyllä hän varmasti ymmärtää. Sun täytyy vaan olla rohkea! ^_^

    • T99

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      Olisko ollut 10-vuotiaana? 2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Äiti.
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. Äiti huomasi itse ennenkuin kerkesin koko asiaa miettiäkään.
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? Kyllä kai :D
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. En.
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? En.
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei onneksi :D
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? En edes muista enää.
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 75B. Mallista en osaa sanoa.
      9.Minkäikäinen olet? 15.
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Juuh.

    • näinmulla

      1. Taisin olla siinä 12-vuotias.
      2. Äidin kanssa hankittiin, ja hän auttoi :--)
      3. Äidille kerroin että juostessa ja muutenkin tuntuu epämiellyttävältä, ja vähän vihjailin siihen suuntaan. Olihan mun äiti kyllä niistä jo puhunutkin, että kun vaan haluun niin mennään ostoksille.
      4. En ollut, mutten myöskään vikakaan.
      5. Muistan, ei kukaan edes huomannu.
      6. Kukaan ei mitään huomauttanut. Ainoastaan kerran vähän joku liikassa katto ku oli harjotusrintsikat päällä.
      6. Ei ole sanonut.
      7. Tais olla 65A ja malli aika normaali, taisi olla seppälän.
      8. Nyt on H&M:n vaalean turkoosit pitsiset, koko taitaa olla 70B tai 70C
      9.pian viistoista
      10. Oli ihan kiva, hankala vaan sen takia et mobiililaite :--D

    • Tamtam

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 11v, mulla ja kaverilla alko murrosikä aikasin
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Myyjä
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. Sanoin vaan äitille et ostin rintsikat
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? Joo mä ja mun kaveri, kun ostettiin yhes
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. En
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? En
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Joku vanha puliukko joskus :D
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? 70B ja sellaset tavalliset ei topatut
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 70E D: & sellaset normit
      9.Minkäikäinen olet? 14
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?

    • avara

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 11
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Kaverit
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. Äidille
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En!
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. En. C:
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? En, olin ylpeä niistä.
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei onneksi!
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? Kaarituelliset topatut kokoa 65AA
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! Kevyesti topatut urheilurintsikat ja koko on 65B vaikka urheilurintsikoissa se on vain S
      9.Minkäikäinen olet? 12(kohta 13)
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?

      • gkgkl

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 11
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Äiti
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. Äitille
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?kyllä
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. En xd
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? No riippuu
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? 75B ja sellaset perus
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 75C ja perua
        9.Minkäikäinen olet?12
        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?


      • biggerboobzplz
        gkgkl kirjoitti:

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 11
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Äiti
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. Äitille
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?kyllä
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. En xd
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? No riippuu
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? 75B ja sellaset perus
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 75C ja perua
        9.Minkäikäinen olet?12
        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?

        Itken koska mua monta vuotta nuoremmil on isommat boobsit


    • muuaneräs

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 12-vuotiaana.
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Äiti.
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. Äidille, ihan kursailematta "ihan oikeat kupilliset rintsikat nyt ennen yläasteen alkua ois oikeesti paikallaan" -tyyliin.
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En.
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. Joo-o.
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? En, kaikilla muillakin tytöillä oli jo kauan ollut.
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei.
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? Kupilliset olivat semmoset aika perusmallia, kokoa 75A. Leikkirintsikat semmoset joissa ei oo kunnon paksua kuppia, saa lasten osastolta.
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! Malli aika perus (?), koko edelleen sen 75A. Toivottavasti pysyy näin pieninä.
      9.Minkäikäinen olet? 13 v.
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Helppo joo, ei mitenkään erityisen loistojuttu vastata.

    • terveterve

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 12 v
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Äiti ja kaupan tyyppi
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat? Itseasissa en sillon edes miettinyt että tarvitsisin rintsikat mutt äiti sitte oli et nyt mennään ostamaan sellaset ja piste.
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En yhtään muista mitä väliä?:D
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. En muista xc
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? En, eipä niitä kukkaan varmaa huomannu ihan perus asia jos on rintisikat:D
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Eipä vissiin
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? Tais olla kokoo 70AA yhet kaarituettiliset ja semmoset jännät XD
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! Semmosia ihan perus liivejä koko oiskohan 75C :)
      9.Minkäikäinen olet? 17
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? juuu ihan kiva galluppi oli :D

    • Jeeeeeeeee

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? - 11,5 olin sillon
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? - ei kukaan. äiti makso vaa ne
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. - äitille
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? - en tosiaan
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. - joo kaverit heti huomas ja piti kauheen kyselyn
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? - en
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? - miks hitossa olis sanonu :D
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? - no ihan sellaset perus topatut liivit cubukselta koko oli 70A
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! nyt mulla on päällä 70C kokoiset rintsikat joissa ei oo lähes yhtään toppausten ja en mä tiiä mikskä näitä sanotaa iha perus malli :D
      9.Minkäikäinen olet? 13
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Oli (:

    • jeejee1

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? -12v
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? - mutsi vaa makso ne
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. - menin vaa rintaliivi osastolle ja katoin sielt jotku :d
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? - een kai
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. - juu
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? - enn
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? - ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? - ekat oli kai 65 A ja sellaset tavalliset
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! - 70 B sellaset mustat mis on pinkkii pitsii
      9.Minkäikäinen olet? 14
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? olii (:

    • iasdhg

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? Vasta 13v
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Kaverin kans käytii kattoon rintsikoita ja ostin siin samalla
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. En kenellekkää
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. Joo
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? En yhtää
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei ole
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? Oliskoha ollu 65A vai 70A ja tais olla ihan perus topatut
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 70B Push upit
      9.Minkäikäinen olet? Kohta 15v
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Juu oli

    • siismoiiih

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      - 14- tai 15-vuotiaana

      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      - ei kukaan

      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      - en kenellekään ku sehän on mun oma asia? Ketä hei kiinnostaa mun rintsikat

      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      - en vaan vissiin viimenen :P

      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      - No en todellakaan :DD siin ei oo mitään eroo onko rintsikat vai eikö ole, ainaki jos on tottunu olemaan ilman.

      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      - Siis mitä ihmettä sä puhut?? Sitä mä häpesin ku mul ei ollu liivei, mitä hävettävää rintsikois on? Mul ei oo mitää negatiivista aateltavaa niista vaiks 12 v tyttö käyttäis sellasii, koska jos tarvii ni sit tarvii.

      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      - Never, miks ois?

      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      - 70A ku hieno alusvaateliike meni konkkaan ni sain sielt tosi laadukkaat sileäpintaset ja hienot rintsikat, ja niit kehuttiin ku kaverit näki jo olkaimist et ne on vähä erikoisemmat :)

      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      - Jaa-a, 70B normaalin näköset :D

      9.Minkäikäinen olet?
      -17 vuotta

      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      -Vähä hassu gallup mut helppo

    • Tyttö98

      1. 12-vuotiaana
      2. Ei kukaan, ite kävin ostamassa
      3. En kenellekkään
      4. En ollu eka mut en kyl vikakaan
      5. En enään
      6. Joo vähän. Häpesin kyl ilman liivejäkin...
      7. Lindexin valkoset kevyesti topatut 70a rintsikat
      8. Tämmöset ihonväriset kokoa 65G
      9. 15
      10. Ihan kiva

      • Juusot

        Wau!
        Hoikka vartalo ja mahtavat puskurit...

        Pojat kyllä tykkää!


      • Wow! Hoikka nainen ja mielettömät rinnat, G-kupit...


      • lolololololololololnope
        jussi_3 kirjoitti:

        Wow! Hoikka nainen ja mielettömät rinnat, G-kupit...

        Tais tytöllä osua sormi väärälle kirjaimelle näppäimistöllä


    • olinnolopienen.nyt15

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?/// joskus 11?XD
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?/// ostin ite ku näin kaupassa sellaset 65AA
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. ///En kenellekkää :D
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? ///olinkoha toka
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun./// Joo pidin hupparii vaa kiinni ja jos joku tuijotti nii muistaakseni kysyin ''No mitä? Eiks itelläs viel oo?'' XDXD
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?///En paljoo, oon aina ollu aika itsevarma ja vittuileva, sillee et jos joku ois kysyny nii ois kyl tullu sellast settii takas :D
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? ///Joo olikoha puolvuot sit ku kummitäti kysy : ''Onks noiki nyt sellaset PUSH UP liivit niiku Merjalla?'' (nimi keksitty. Merja on siis 3v nuorempi serkku.)
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?/// 65AA sellaset normivalkoset
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! /// Sellaset ''kolmiot 75A
      9.Minkäikäinen olet? ///Täähä oli rintsikkagallup?
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? no jaa :D

      • rintsikat mulle kans

        Millon sait ensimmäiset oikeat kuppiliivit? Ensimmäiset omat kuppiliivit sain vasta 14 vuotiaana. Olin kylläkin käyttänyt salaa isosiskoni topattuja kuppiliivejä.
        2. Kuka autto liivien hankinnassa? Sisko kanteli ensin äidille, että olin käyttänyt hänen liivejä ja sitten äiti päätti, että mulle ostetaan omat rintsikat, joita saan pitää sillon kun tahdon.
        3. Mun ei tarvinnut ilmottaa kenellekkään, koska isosisko teki sen puolestani ja äänekkäästi.
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? No empä ollut, mutta tuskin viimeinenkään.
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oikeat rintaliivit päällä kouluu. Muistan todellakin ja se oli todella kauhistuksen päivä.
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain. Häpesin häpesin ja pelkäsin, että joku huomaa. Kaksi meidän luokan tyttöä kävi halaamassa mua, ja olin varma, että he tuntevat liivit kädellään, en tiedä huomasivatko, mutta eivät ainakaan sanoneet mitään.
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi. Liivikaupan myyjä sano, että noi rintsikat istuu sun päälle tosi hyvin.
        7. Minkäkokoset ja malliset ensimmäiset rintsikkasi olivat. 75B ja topatut, samaa mallia kuin systerillä.
        8.Minkäkokoset ja malliset sulla on nyt? Aivav samat kuin äskenkin.
        9. Minkäikäinen olet? Olen 14 vuotta.
        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Oli oikein kiva, ja toivottavasti mahdollisimman moni vastaa.

        Toivoo rintsikkapoika 14v!

        Ps. Rohkasua Ap:lle, kyllä sä liivit varmasti saat, ku mäkin sain, vaikka oon poika.


    • rintsikat Ap.

      Tuhannet kiitokset teille kaikille!
      20 upeaa vastausta on tullut, joissa yksi pojalta.

      Kyllähän poikakin toki voi rintsikoita pitää, jos haluu.
      Se ois musta ainakin söpöö.

      Jatkakaa vaan vielä kaikki rintsikkagalluppiin vastaamista, että saadaan oikeen pitkä ketju, jota sit vaikka mummona keinutuolissa istuen ois tosi hauska lukee.


      Nyt kaikkien on pakko vastata iloiseen rintsikkagalluppiin!

    • ://

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? en muista kai seiskalla
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? ei kukaa
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. -
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? varmaan vika
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. en
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? en
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? en muista, pienet
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 75B vaik oon 65AA kokoo.
      9.Minkäikäinen olet? 16
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? nojaa

      • 16;)

        Moi ://, sulla on tosi mahtava niki!
        Mulla on kans oikee koko jotain 65AA, enkä tykkää tippaakaan niin pienistä tisseistä, mut oon suurentanu vaan kuppii ja pitäny rintsikoitten ympärysmitan samana, eli sopivan tiukkana, ettei se lähde nouseen selästä, mutta kuppi on D, eli vastaa kooltaan (tilavuudeltaan 75B:tä).
        65D rintsikat sopivilla kohokkeilla on just mun rintsikat. Vois olla sullekki hyvä.


    • moiiiii

      Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      Sain 11v
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? äiti ja sen täti
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.äiti sano et nyt tarviit kunnon liivit
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? todennäköisesti
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. joo, oli paksu paita että ei näkyis
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?yks sano mulle että sulla on liivit oli vaan et lopeta
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?kaupan perus liivit 65a?
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! Kaupan perus,:D
      9.Minkäikäinen olet?11v
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? oli, kiva jos auttaa;);) tsemii sulle:D

    • 1000Z...

      1000Z

      • rintsikat Ap.

        1000z...
        Olis ollu kiva kuulla susta ja sun rintsikkajutuista vähän enemmänkin, mutta meneehän se tietenkin näinkin, jos on hirveen kiire tilanne päällä.

        Toivottavasri palaat tänne galluppiin, kun kiireet hellittää ja aika antaa taas mahdollisuuden.

        Terveisin: rintsikat Ap.


      • Terävätissi
        rintsikat Ap. kirjoitti:

        1000z...
        Olis ollu kiva kuulla susta ja sun rintsikkajutuista vähän enemmänkin, mutta meneehän se tietenkin näinkin, jos on hirveen kiire tilanne päällä.

        Toivottavasri palaat tänne galluppiin, kun kiireet hellittää ja aika antaa taas mahdollisuuden.

        Terveisin: rintsikat Ap.

        Terve rintsikat Ap. toivottavasti oot jo saanu rintsikat.
        1. Milloin sait ensimmäiset oikeat kuppiliivit? Olin jo 13 ja mulla oli jo melko isot tissit, mutta en yhtään tajunnu, että olis jo rintsikoitten aika.
        2. Kuka autto liivien hankinnassa? Äiti toi yhtenä päivänä liivit, ja sano, että sä taidat tarvita näitä jo.
        3. Kenelle ja miten ilmoitit, että haluat ja tarvitset rintsikat. En ilmottanu kellekkään, kun en yhtään tajunnu, että mun tissit on kasvanu sen verran, että liivit piräs hankkii.
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä. No empä ollu ensimmäinen. Aika monelka oli jo kuppiliivit, vaikkei paljon rintojakaan ollu. Kahdella oli semmoset lasten harjoitusliivit, vaikkei niillä ollu yhrään rintoja.
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oikeat rintaliivit päällä kouluun? Muistan todellakin, sillä mua ruvettiin kiusaan heti ekasta päivästä lähtien mun rintsikoista, kun ne oli 75B kokoo ja paksusti topatut ja malliltaan sellaset terävät, jotka tekee tissit terhakan näkösiks
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? No empä hävenny, vaan tykkäsin niistä liiveistä tosi paljon, ja ne kyllä huomattiin meidän luokassa ja niistä on mua kiusattu ja huudeltu.
        6. Onko joku random aikuinen sanonu jotain liiveistäsi. Mun miesope on kattonu pitkään, mutta ei sanonu mitään.
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsikkasi oli? Ne oli 75B ja paksusti topatut, jotka tekee tissit teräviks. Aivan ihanat liivit.
        8. Minkä kokoiset ja malliset rintsikat sulla nyt on? Mulla on nyt 75D ja samanmalliset, eli topatut ja muodoltaan bullet bra.
        9. Minkäikäinen olet nyt? Olen 14v.
        10. Oliko tähän gallupuppiin kiva ja helppo vastata? Oli oikein kiva ja helppo, kun tykkään gallupeista.

        Jos haluat tietää enemmän mun rintsikoista, niin hakeudu seuraavaan osioon niin hämmästyt todella, mitä kaikkee rintsikat voi aiheittaa.

        Nuoret/Kiusaaminen/Mua rääkätään mun rintsikoista.
        Mielenkiintoisia lukuhetkiä!


      • rintsikat Ap.
        Terävätissi kirjoitti:

        Terve rintsikat Ap. toivottavasti oot jo saanu rintsikat.
        1. Milloin sait ensimmäiset oikeat kuppiliivit? Olin jo 13 ja mulla oli jo melko isot tissit, mutta en yhtään tajunnu, että olis jo rintsikoitten aika.
        2. Kuka autto liivien hankinnassa? Äiti toi yhtenä päivänä liivit, ja sano, että sä taidat tarvita näitä jo.
        3. Kenelle ja miten ilmoitit, että haluat ja tarvitset rintsikat. En ilmottanu kellekkään, kun en yhtään tajunnu, että mun tissit on kasvanu sen verran, että liivit piräs hankkii.
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä. No empä ollu ensimmäinen. Aika monelka oli jo kuppiliivit, vaikkei paljon rintojakaan ollu. Kahdella oli semmoset lasten harjoitusliivit, vaikkei niillä ollu yhrään rintoja.
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oikeat rintaliivit päällä kouluun? Muistan todellakin, sillä mua ruvettiin kiusaan heti ekasta päivästä lähtien mun rintsikoista, kun ne oli 75B kokoo ja paksusti topatut ja malliltaan sellaset terävät, jotka tekee tissit terhakan näkösiks
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? No empä hävenny, vaan tykkäsin niistä liiveistä tosi paljon, ja ne kyllä huomattiin meidän luokassa ja niistä on mua kiusattu ja huudeltu.
        6. Onko joku random aikuinen sanonu jotain liiveistäsi. Mun miesope on kattonu pitkään, mutta ei sanonu mitään.
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsikkasi oli? Ne oli 75B ja paksusti topatut, jotka tekee tissit teräviks. Aivan ihanat liivit.
        8. Minkä kokoiset ja malliset rintsikat sulla nyt on? Mulla on nyt 75D ja samanmalliset, eli topatut ja muodoltaan bullet bra.
        9. Minkäikäinen olet nyt? Olen 14v.
        10. Oliko tähän gallupuppiin kiva ja helppo vastata? Oli oikein kiva ja helppo, kun tykkään gallupeista.

        Jos haluat tietää enemmän mun rintsikoista, niin hakeudu seuraavaan osioon niin hämmästyt todella, mitä kaikkee rintsikat voi aiheittaa.

        Nuoret/Kiusaaminen/Mua rääkätään mun rintsikoista.
        Mielenkiintoisia lukuhetkiä!

        Terve Terävätissi!
        Mä kävin lukemassa sun tarinan ja täytyy sanoo, että sulla ei oo ollu helppoo.
        On aivan pöyristyttävää, että jotkut tulee rämpsutteleen ja kouriin sua uusien rintsikoitten tähden.
        Ihmeellistä on myös se sormilla tökkiminen ja kaikenlainen dissaaminen.
        Toivon sydämestäni, että se pilkkaaminen on jo taaksejäänyttä elämää.
        Munmielestä rintsikat pitää olla meille kaikille iloinen asia.

        Ottakaa kaikki osaa tähän rentoon rintsikkagalluppiin, että saadaan mahdollisimman monta rintsikkajuttua.

        PS. Yks rintsikoitakäyttävä poikakin on osallistunut, olishan se kiva, jos löytys muitakin ja tytöt, kaikki tänne kertoon, kuinka ja mistä ja miten ne rintsikat oikein ilmesty sun päälle.
        Terveisin: rintsikat


      • Terävätissi kirjoitti:

        Terve rintsikat Ap. toivottavasti oot jo saanu rintsikat.
        1. Milloin sait ensimmäiset oikeat kuppiliivit? Olin jo 13 ja mulla oli jo melko isot tissit, mutta en yhtään tajunnu, että olis jo rintsikoitten aika.
        2. Kuka autto liivien hankinnassa? Äiti toi yhtenä päivänä liivit, ja sano, että sä taidat tarvita näitä jo.
        3. Kenelle ja miten ilmoitit, että haluat ja tarvitset rintsikat. En ilmottanu kellekkään, kun en yhtään tajunnu, että mun tissit on kasvanu sen verran, että liivit piräs hankkii.
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä. No empä ollu ensimmäinen. Aika monelka oli jo kuppiliivit, vaikkei paljon rintojakaan ollu. Kahdella oli semmoset lasten harjoitusliivit, vaikkei niillä ollu yhrään rintoja.
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oikeat rintaliivit päällä kouluun? Muistan todellakin, sillä mua ruvettiin kiusaan heti ekasta päivästä lähtien mun rintsikoista, kun ne oli 75B kokoo ja paksusti topatut ja malliltaan sellaset terävät, jotka tekee tissit terhakan näkösiks
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? No empä hävenny, vaan tykkäsin niistä liiveistä tosi paljon, ja ne kyllä huomattiin meidän luokassa ja niistä on mua kiusattu ja huudeltu.
        6. Onko joku random aikuinen sanonu jotain liiveistäsi. Mun miesope on kattonu pitkään, mutta ei sanonu mitään.
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsikkasi oli? Ne oli 75B ja paksusti topatut, jotka tekee tissit teräviks. Aivan ihanat liivit.
        8. Minkä kokoiset ja malliset rintsikat sulla nyt on? Mulla on nyt 75D ja samanmalliset, eli topatut ja muodoltaan bullet bra.
        9. Minkäikäinen olet nyt? Olen 14v.
        10. Oliko tähän gallupuppiin kiva ja helppo vastata? Oli oikein kiva ja helppo, kun tykkään gallupeista.

        Jos haluat tietää enemmän mun rintsikoista, niin hakeudu seuraavaan osioon niin hämmästyt todella, mitä kaikkee rintsikat voi aiheittaa.

        Nuoret/Kiusaaminen/Mua rääkätään mun rintsikoista.
        Mielenkiintoisia lukuhetkiä!

        14v ja 75D, kelpaa kyllä katsoa.


    • joku 123

      1. 11- vuotiaan
      2. Vrm kaverit
      3o En kenellekkää mutsi kyl sit tietty huomas
      4. En, hankittiin parin kaverin kaa samaan aikaa
      5. En.. ihan perus päivä se vrm oli
      6. Ei
      7. Öö... ehg 65A
      8. 70A iha perus rintsikat jonku verran toppaust:)
      9. Juu oli

    • jukuvaaaa

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 11v kai
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? olin kaverin kaa shoppailemassa ja sit vaa ostettii rintsikat
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. no aluks en kellekkää ku hankin ne keverin kaa mut sit sanoin äitille et tarvisin rintsikat ja sit se osti mulle lisää
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? en, varmaa joku 3-4
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. juu kai
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? en
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? sellaset normit 70A
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 70B ja sellaset normit
      9.Minkäikäinen olet? 13v
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? iha juu

    • kullisade

      1.10
      2.äiti
      3.äitille
      4.en kai
      5.en
      6.en
      7.emt
      8.75a
      9.12
      10. ei

    • pillunponkaaja

      1.12
      2.äiti
      3.äitille
      4.en
      5.juu
      6.ei
      7.75a
      8.75a
      9.12
      10.juu

      • tytttö 16v

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
        - 13-vuotiaana
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
        - Sanoin äidille tarvitsevani, ja toi kaupasta sitten.
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
        - Äidille, sanoin vaan että tarvitsen
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
        - En ollut
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
        - En muista
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
        - En hävennyt
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
        - No kehunut tissejä vaan :D
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
        - 75A, missä ei ollut kaaritukia, pelkät pehmeät kupit vaan
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
        - 75D, normaalit kaarituelliset
        9.Minkäikäinen olet? 16v
        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Olihan se


      • tytttö 16v kirjoitti:

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
        - 13-vuotiaana
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
        - Sanoin äidille tarvitsevani, ja toi kaupasta sitten.
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
        - Äidille, sanoin vaan että tarvitsen
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
        - En ollut
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
        - En muista
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
        - En hävennyt
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
        - No kehunut tissejä vaan :D
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
        - 75A, missä ei ollut kaaritukia, pelkät pehmeät kupit vaan
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
        - 75D, normaalit kaarituelliset
        9.Minkäikäinen olet? 16v
        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Olihan se

        D-kuppi on minusta kiva ja sopiva koko.


    • 65C 14we

      "Olen 15v tyttö, melkein lauta." Ööh mihin sitten tarvitset liivejä jos sinulla ei ole mitään rintoja? :D

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      -12vuotiaana kuudennen luokan lopussa siinä vain pari viikkoa ennen kesälomaa.
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? -Äiti. Menimme yhdessä kunnon liikkeeseen, jossa saimme myyjältä asiantuntijan apua.
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      -Olin miettinyt asiaa jo jonkun aikaa, käytin aiemmin vain sellaisia "pikku-tyttöjen rintsikoita" niiku semmosia pikkutoppeja vaan, ne tuki vähän kun oli kuitenki nii pienet ettei tarvinnut enempää tukea. Äidin kanssa oli muutenkin puhuttu murrosiästä ja voidaan puhua kaikesta kun ollaan tosi läheisiä niin kysyin vaan ihan suoraan "Voitaisko mennä joku päivä kauppaan kun mä tarvisin varmaan jo kunnon rintsikat?"
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? -En ihan ensimmäinen, mutta kolmas :D
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. -Muistan
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? -En todellakaan! Mitä hävettävää niissä on? Naisille useimmiten kasvaa rinnat ja on ihan normaalia käyttää rintaliivejä xD
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? -Ei tietenkään
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? -En muista
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! -En osaa kuvailla mallia, mutta koko on 65C
      9.Minkäikäinen olet? -14vuotta
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? -Tykkään vastailla kaikenlaisiin galluppeihin :) Vähän outoja kysymyksiä osa, mutta ihan kiva.

      • rintsikat Ap.

        Terve 65C 14we
        Kiitos sulle tähän rintsikkagalluppiin osallistumisesta, oli kiva kuulla, kuinka sinä sait ensimmäiset rintaliivisi, ja kuinka niihin reagoitiin, niin koulussa, kotona, kuin muuallakin.
        Pidit joitakin kysymyksiä kummallisina. Voisitko kertoa tarkemmin, mitkä kysymykset tuntuivat oudoilta ja miksi?
        Olisko sulla ehdottaa hyviä kysymyksiä seuraavaan galluppiin?
        Hyvät uudenlaiset rennot kysymykset ovat aina tervetulleita ja vanhoja huonoja, tai tylsiä kysymyksiä voidaan toki jättää pois.
        Ihmettelit, että miksi, melkein lauta 15 vuotias tyttö haluaa rintsikat, vaikka rintoja ei ole ja joka-ainoalla kaverilla ja luokkakaverilla on muhkeat tissit ja seksikkäät rintaliivit ollut jo vuosia.
        En usko, että et arvaa syytä!

        Kai mulla on joku viivästyminen kehityksessä, kun rinnat ei oo kasvanu juuri mitään, menkatkaan ei oo alkanu ja pimppikarvatkin on hyvin ohutta ihokarvaa.
        Terkallakin oon käyny juttelemassa, mutta se vaan sano, että odotellaan.
        Terveisin: rintsikat


      • 65C 14we
        rintsikat Ap. kirjoitti:

        Terve 65C 14we
        Kiitos sulle tähän rintsikkagalluppiin osallistumisesta, oli kiva kuulla, kuinka sinä sait ensimmäiset rintaliivisi, ja kuinka niihin reagoitiin, niin koulussa, kotona, kuin muuallakin.
        Pidit joitakin kysymyksiä kummallisina. Voisitko kertoa tarkemmin, mitkä kysymykset tuntuivat oudoilta ja miksi?
        Olisko sulla ehdottaa hyviä kysymyksiä seuraavaan galluppiin?
        Hyvät uudenlaiset rennot kysymykset ovat aina tervetulleita ja vanhoja huonoja, tai tylsiä kysymyksiä voidaan toki jättää pois.
        Ihmettelit, että miksi, melkein lauta 15 vuotias tyttö haluaa rintsikat, vaikka rintoja ei ole ja joka-ainoalla kaverilla ja luokkakaverilla on muhkeat tissit ja seksikkäät rintaliivit ollut jo vuosia.
        En usko, että et arvaa syytä!

        Kai mulla on joku viivästyminen kehityksessä, kun rinnat ei oo kasvanu juuri mitään, menkatkaan ei oo alkanu ja pimppikarvatkin on hyvin ohutta ihokarvaa.
        Terkallakin oon käyny juttelemassa, mutta se vaan sano, että odotellaan.
        Terveisin: rintsikat

        No moi :) En yleensä vastaile enää tälleen jälikäteen näihin kommentteihin, mutta puhut niin asiallisesti niin vastataanpas nyt tämän kerran. Mielestäni nämä 2 kysymystä olivat vähän erikoisia: "Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?"
        "Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?"
        Koska miksi liivejä häpeäisi? Kaikki naisethan niitä käyttävät. Ja kuka random aikuinen nyt tulee huomauttelemaan jonkun rintaliiveistä? :D Tai siis ehkä voi tullakin, mutta mielestäni on aika outo aikuinen siinä tapauksessa. Mielestäni kenenkään pukeutumiseen ei tulisi puuttua, ei etenkään kenenkään randomin!
        Sinulla on varmaan oikeasti joku viivästys murrosiän alakmisessa, hyvä että olet puhunut terveydenhoitajalle asiasta. Toivottavasti nyt saadaan sinunkin murrosikäsi pian alkamaan :)
        Luulin että olet vain joku nälkiintynyt pelle ja sen takia lauta, anteeksi, en tiennyt tilannettasi.


      • OSALLISTU ! ! !
        65C 14we kirjoitti:

        No moi :) En yleensä vastaile enää tälleen jälikäteen näihin kommentteihin, mutta puhut niin asiallisesti niin vastataanpas nyt tämän kerran. Mielestäni nämä 2 kysymystä olivat vähän erikoisia: "Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?"
        "Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?"
        Koska miksi liivejä häpeäisi? Kaikki naisethan niitä käyttävät. Ja kuka random aikuinen nyt tulee huomauttelemaan jonkun rintaliiveistä? :D Tai siis ehkä voi tullakin, mutta mielestäni on aika outo aikuinen siinä tapauksessa. Mielestäni kenenkään pukeutumiseen ei tulisi puuttua, ei etenkään kenenkään randomin!
        Sinulla on varmaan oikeasti joku viivästys murrosiän alakmisessa, hyvä että olet puhunut terveydenhoitajalle asiasta. Toivottavasti nyt saadaan sinunkin murrosikäsi pian alkamaan :)
        Luulin että olet vain joku nälkiintynyt pelle ja sen takia lauta, anteeksi, en tiennyt tilannettasi.

        Kiitos sulle 65C 14w, oli kiva kuulla, että juuri nuo kaksi kysymystä ihmetyttivät sinua.
        6.Häpesitkö liivvejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
        Uudet rintsikat ensimmäisiä kertoja päälä tuntuvat tietenkin jokaisesta oudolta, ja monesta jotenkin hävettävältä, kun tissit nousevat liivien takia korostetusti esille. Jos joku vielä huomaa ne ja sanoo, et ootko saanut rintsikat, niin outo tilanne ja kysymys hämmästyttää monia siinä tilanteessa.
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
        Tilanne tytöllä uusi ja outo uudet liivit päällä ensimmäisiä kertoja.
        Joillekkin kavereilleni ovat tuntemattomat aikuiset sanoneet esim, että miks sulla on noin isot ja nätit tissit? Tai vähän känniseet miehet kysyneet liivien puhelinnumeroo, kun ne kerran on niin tyrkyllä.
        Näillä, niinkyin muillakin kysymyksillä oon yrittäny saada vähän laajempia ja persoonallisempia vastauksia ja yrittäny saada jokaiselta erilaisen ja henkilökohtaisen vastauksen tähän galluppiin.
        Tylsintä olis lukea 50 gallubvastausta, jotka olisivat täysin identtiset keskenään.

        Osallistukaa rintsikkagalluppiin ja antakaa meidän kaikkien saada tietää, kuinka juuri sinä sait ensimmäiset rintsikkasi ja mitä sitten tapahtu!

        Terveisin: rintsikkaballubemäntä rintsikat Ap.


    • Jibiih!

      Tiesitkö että jossain tyyliin Pariisissa tytöt ei välttämättä ees piä rintaliivejä kesällä? Nii sun kantsis ehkä muuttaaki Ranskaan koska siellä tykätään jos ei oo isot rinnat joten voisit olla suosittu :) Eikä sille mitää voi jos kehitys on eri ajassa kuin muilla vaik oishan kiva että kaikki kehittys samaan aikaan ja suunnillen samanlaisiksi.

      1. sain ekat kupilliset rintaliivit 14-v
      2. äiskän kanssa ostoksille ja yks kaveri mukana
      3. joku ohjelma oli missä oli rinnoista asiaa nii sit tuli puheeks että mulleki liivit
      4. olin varmaan niitä viimesiä
      5. en muista ekaa päivää jollon menin kouluun rintaliivien kanssa
      6. en hävenny liivejä
      6. ei oo kukaan aikuinen sanonu rintaliiveistäni mitään
      7. no oisko ollun jotku 65B ja ilman niitä metallijuttuja siinä kupissa
      8. nykyään 65C eli ei oo paljon vielä kasvaneet :(
      9. 16-v
      10. -

      • Muista osallistua!

        Terve Jibiih!
        Taisimpa lukee tosta samasta jutusta jommasta kummasta iltalehdestä.

        Se voi pitää jopa paikkansa, sillä olin pari vuotta sitten viikon verran Ranskassa juuri elokuun pahimpien helteiden aikaan perheeni kanssa mm.Euro Disneyssä ja 34 ilmastossa ei monikaan pienirintainen nainen käyttänyt rintaliivejä.
        Äitini käytti, koska hänellä on 90D rintsikat.

        Muistan kun kävimme äitini kanssa erään pikkukaupungin liiviliikkeessä, ei myyjä osannut sanaakaan mitään muuta kieltä kuin ranskaa.
        Äitini osaa sitä hieman ja liivikaupatkin sujui ainakin 10 sovituskerran jälkeen hyvin.

        Myyjä tarjos myös mulle sovitettavaksi useita tosi nättejä liivejä, mutta äiti sano myyjälle, että ei se tarvi liivejä, kun ei sillä rintojakaan ole.

        Siitä mä suutuin niin äidille , että en puhunu sille kahteen viikkoon sanaakaan.
        Että sellainen Ranskanmatka!

        Terveisin galluppiemäntä rintsikat Ap.


    • toffeekameleontti

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 11-vuotiaana
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Äiti
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. Olin jo pidemmän aikaan käyttänyt ns. toppeja. Sanoin vain äidille, että tahdon oikeat rintsikat.
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En muistaakseni
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. Muistan kyllä, olin naiivi ja pelkäsin että joku näkee olkaimet paitani läpi
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? Häpesin hieman, 5-luokalla olin kuitenkin ekojen joukossa joka käytti liivejä (kehityin fyysisesti verrattaen nopeasti).
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? Hyvin pienet, varmaan pienin mahdollinen koko. AA..? ympärystä en muista. Olivat valkoiset söpöillä sydän ja snoopy- kuvioilla.
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! Omistan useat rintaliivit. Vältän liian topattuja malleja, käytän kokoa 75 tai 70 B
      9.Minkäikäinen olet? 17-vuotta
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Kyllä oikein mukavaa

    • moikaikki1

      1. 11
      2. äiti
      3. äitille
      4.en
      5.joo ihan normaalii
      6. een
      6. ei :D
      7. semmmoset perus kaarituolliset teepaita rintsikat ja 65AA
      8. 80D(vähän pieni) ja en mä tiiä niitten mallii
      9.13
      10. joo

    • Blood-Staz

      No aika hyödytöntä minun osallistua, mutta jos kerran pakko on, niin...



      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      V: Enpä ole vielä saanu, tuskinpa tulen saamaankaan.

      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      V: Kukaan ei sanonu että on pakollista osallistua jos omaa rintaliivit, sanottii vaa et pakko osallistua, eli kuten sanoin, ei ole liivejä, ei auttanu kukaa.

      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      V: No en oo kellekää ilmottanu, haluan pitää manboobsini luonnollisina ja helposti saatavilla joten en edes halua rintaliivejä.

      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      V: En, mutta jos nyt alkasin käyttää nii aivan varmasti oisin ainoo ja ensimmäine pojista jotka sillee tekis.

      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      V: En, koska niin ei ollu, mutta jos niin ois ollu nii oisin varmaan hehkuttanu kaikille ja huudellu kuinka ihq olen.

      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      V: En käytä niitä, ja jos käyttäsin nii enpä tiiä... Siinä mielentilassa ei välttämättä enää välittäs muitte kommenteista.

      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      V: Ei... Mutta ku nahkaliiviä välil käytän nii välil luultu et oon jostai moottoripyöräjengist.

      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      V: No se ensimmäine nahkaliivi minkä sain... Hmm... Mustaa nahkaa, aika iso tais olla se koko, sellaset hapsut siin sivus ja pari taskuu ja yks povari. On se vielki miul olemas.

      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      V: En edelleenkään käytä rintsikoita vaan pidän manboobsini naturallisesti vapaana ja käden ulottuvilla.

      9.Minkäikäinen olet?
      V: Henkinen ikä vaihtelee aivan helvetisti, mutta jos viinaa ostan nii aina toteevat että olen vast 16 :/

      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      Ihan kivaha tää oli, mut aika hankala oli vastailla kysymyksiin omistamistani ja käyttämistäni rintsikoista kun en sellaisia omista tai käytä, onneksi parissa kysymyksessä kysyttiin liiveistä rintsikoiden sijaan :)

      • DemBoobZ

        päivän naurut :DD:D:D:D::D:D


    • Tykkään rintsikoista

      Tytöt äkkii vastaileen, ku niitä on niin kiva lukee!

      Toivoo rintsikkajutuista tykkäävä poika.

      • heinikkotyttö

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
        - Varmaan siinä kuutosluokan alussa aloin käyttämään ensimmäisiä, topattuja liivejä.
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
        - Rahallisesti vanhemmat, itse kuitenkin ne valitsin, koitin ja ostin.
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarvitset rintsikat?
        - Äiti antoi rahaa, ja käski niillä ostaa rintsikat, mikäli jo haluan alkaa käyttämään.
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
        - En, mutta varmaan ensimmäisten joukossa.
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
        - Eipä juuri tule mieleen!:--D
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
        - Miksi häpeäisin, normaaliin elämään ne kuuluvat :--D
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
        - Ei, onneksi!
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
        - Mallia en muista, koko taisi olla 70A tai 75A, en muista enää.
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
        - Nyt on 75B, normaalinmalliset? :--D
        9.Minkäikäinen olet?
        - 15-vuotias.
        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
        - Kyllähän se siinä meni:)


    • tyttönen15

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      - oisinko ollu tyyliin joku 12 tai 13?
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      - itte taisin kauppaan vaan mennä, ja ostaa jotkut :D
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      - en mitenkää erityisemmi ilmottanu, kyl se äiti ny huomaa aika nopeesti
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      - en, jotkut käytti jo varmaa 10 vuotiaana liivejä o.o
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      - Miks ihmeessä muistaisin XD
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      - miks ihmeessä häpeäisin, voin vaikka vannoo että aika moni muu suomes käyttää liivejä
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      - Ei? XD
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      - 65A sellaset lindexin ohuesti topatut
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      - 75A ja joko t-paita tai pushupit (tosi pienellä nostatuksella)
      9.Minkäikäinen olet?
      - 15 :) rinnatki vielä kasvaa :D vielä kun saavuttais sen aikuispituudenki
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      - ihan kiva kai :D onnea rintaliivien ostoon, muista ei kannata liian paljoo käyttää, ettei kasvu lopu ;)

      • kertokaa

        En muista kysymyksiä mutta ostin ekat rintsikat 13v ja koko oli sillo n. 80A, menin ostamaan omasta tahosta. Nyt koko on 87B ja olen 15v mietin onko olemassa muna liivejä sillä kaluni tuntuu tippuvan housujen lahkeesta ulos.


      • Äidin housuliivit
        kertokaa kirjoitti:

        En muista kysymyksiä mutta ostin ekat rintsikat 13v ja koko oli sillo n. 80A, menin ostamaan omasta tahosta. Nyt koko on 87B ja olen 15v mietin onko olemassa muna liivejä sillä kaluni tuntuu tippuvan housujen lahkeesta ulos.

        On olemassa, niitten nimi on housuliivit.
        Moni tyttö ei tiedä, mitkä ne on, mutta kaikki pojat tietää, tai ainakin poikien äidit.

        Kysykää vaikka!


    • Heipsann

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      - 13v
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      - Ihan äidin kaa käytiin hankkimassa.
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat?
      - Äidille [:
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      - En todellakaan.
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun?
      - En.
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      - Kukaan ei huomauttanut
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      - Eeei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      - 70 A
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      - Ne pirun 70 A >:
      9.Minkäikäinen olet?
      - 13 :p
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      - Jjuu :)

      • Extra kysymys?

        Heipsan kaikki ihanat tytöt, jotka ootte ottanu osaa tähän rentoon rintsikkagalluppiin.
        Te ootte auttanu mua Ap. paljon ja varmaan mäkin rohkenen jokupäivä liiviliikkeeseen sovitteleen rintsikoita, vaik ei paljon tissejä ookaan.
        Mun äiti vaan sanoo mulle, että miks sä niitä rintsikoita vingut, kun sulla ei oo rintojakaan.
        Musta se on uskomattoman typerä nainen, kun se ei tajuu, että ei kai kukaan poika voi olla seksuaalisesti kiinnostunu musta, jos mulla ei oo edes rintsikoita.
        Mulle on tullu hirvee tarve saada oikee poikaystävä, joka tyydyttäs mua seksuaalisesti, sillä todellakin mä oon valmis ja erittäin halukas seksiin, mut en todellakaan ilman rintsikoita.

        Kirjoittakaa kivoja ja pitkiä vaStauksiA rintsikkagalluppiin, ja vastatkaa, että oonko mä ihan pihalla ajatuksineni!

        Te kaikki ootte niin ihanii!
        Rintsikat Ap.

        Extra kysymykset:

        11. Mikä rintsikoissa on kaikkein ihaninta, jonka takia et ikinä luopuisi niistä?

        12. Mikä rintsikoissa on kaikkein inhottavinta, jonka takia inhoat ja vihaat niitä, mutta et voi heittää niitä roskikseen, vai voitko?


      • Tiedonhaluinen poika
        Extra kysymys? kirjoitti:

        Heipsan kaikki ihanat tytöt, jotka ootte ottanu osaa tähän rentoon rintsikkagalluppiin.
        Te ootte auttanu mua Ap. paljon ja varmaan mäkin rohkenen jokupäivä liiviliikkeeseen sovitteleen rintsikoita, vaik ei paljon tissejä ookaan.
        Mun äiti vaan sanoo mulle, että miks sä niitä rintsikoita vingut, kun sulla ei oo rintojakaan.
        Musta se on uskomattoman typerä nainen, kun se ei tajuu, että ei kai kukaan poika voi olla seksuaalisesti kiinnostunu musta, jos mulla ei oo edes rintsikoita.
        Mulle on tullu hirvee tarve saada oikee poikaystävä, joka tyydyttäs mua seksuaalisesti, sillä todellakin mä oon valmis ja erittäin halukas seksiin, mut en todellakaan ilman rintsikoita.

        Kirjoittakaa kivoja ja pitkiä vaStauksiA rintsikkagalluppiin, ja vastatkaa, että oonko mä ihan pihalla ajatuksineni!

        Te kaikki ootte niin ihanii!
        Rintsikat Ap.

        Extra kysymykset:

        11. Mikä rintsikoissa on kaikkein ihaninta, jonka takia et ikinä luopuisi niistä?

        12. Mikä rintsikoissa on kaikkein inhottavinta, jonka takia inhoat ja vihaat niitä, mutta et voi heittää niitä roskikseen, vai voitko?

        Tytöt Tytöt Tytöt ! ! !

        Tääl on vielä miljoona tyttöö, jotka ei oo kertonu tulevaisuuden tutkijoille, miten ja mistä ja miksi hankkivat ensimmäiset rintsikat ja mitä sitten tapahtu" ? ! ?


      • olin11v :o

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
        -11
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
        -kaveri
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
        -en kellekkään, kaupasta vaan ostin kun satuin siellä olemaan
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
        -en
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
        -en
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
        - en hävennyt, kukaan ei sanonut mitään
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
        - ei, onneksi
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
        - 70AA ja semmoset tavalliset ? :D
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
        -75A
        9.Minkäikäinen olet?
        - 12
        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
        -juu


      • Ap. ei vieläkään bra!
        olin11v :o kirjoitti:

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
        -11
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
        -kaveri
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
        -en kellekkään, kaupasta vaan ostin kun satuin siellä olemaan
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
        -en
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
        -en
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
        - en hävennyt, kukaan ei sanonut mitään
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
        - ei, onneksi
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
        - 70AA ja semmoset tavalliset ? :D
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
        -75A
        9.Minkäikäinen olet?
        - 12
        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
        -juu

        Hienot vastaukset!

        Kiitos!


    • likka17.

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      14-vuotiaana.

      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      Oma äiti.

      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      Äidilleni.

      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      En.

      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      En.

      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      Miksi niitä pitäs hävetä? Olo tuntui heti paljon naisellisemmalta.

      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      No ei todellakaan ole :D

      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      70AA ja semmoset perus rintsikat.

      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      75A ja ihan normaalit rintsikat.

      9.Minkäikäinen olet?
      17 vuotta.

      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      Oli.

    • Rohgee33

      Kysyin rohkeesti äidiltä ja selitin asian sain 80A:t. :)

      • ap. rintsikat

        Vautsi vau!
        Todella hienoja vastauksia!

        Ootte upeita. Liivimalleja on topatut, toppaamattomat, balkonet eli parveke, kokokuppi, puolokuppi, puss up ja oikeen maxitoppi, jonka nimee en nyt muista jne.muistampas bommtsel.
        Sit siellä on 2 ylimäärästä kysymystä, jos joku löytää ne.
        Sit kysutään vielä, että minkälaiset ja mitkä on housuliivit.
        Ei saa googlettaa, vaan pitää kysyä äidiltä, tai tädiltä, tai isältä, tai sedältä!

        Kukahan on se galluppimestari, joka vastaa niihin kailkiin kysymyksiin?


        Jään innolla odottamaan!


    • kalslaöla

      Olen 15v tyttö, melkein lauta.En kehtaa pyytää äidiltä rintsikoita, enkä rahaa niidem ostamiseen, koska hän ei ole puhunut mulle mitään liivien hankinnasta, eikä murrosiästä, eikä mistään, vaikka käydään saunassa yhdessä joka viikko.Kaikilla luokkakavereilla ja kavereilla on ollu rintsikat jo monta vuotta, mulla vaan ei, vaikka haluaisin.Haluisin teiltä vastauksia, jotka varmasti auttas mua!1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?-nosiis kutosel aloin käyttää sellasii "harjotusrintsikoita" ja vast seiskan lopussa kunnon :D 2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?-serkku 3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.-serkulle 4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?-en todellakaan. Yks viimesistä 5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.- en 6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?- en. Häpesin just ilman rintsikoita 6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?-eii7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?- 65A ja sellaset kaarituettomat ja toppauksettomat 8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!- 75A ja sellaset joko push up tai topatut. 9.Minkäikäinen olet?- Ysillä oon nytte 10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? -juu :)

    • HemuliTerveVaan

      1. 14
      2. Ite kävin kauheil paineil ostamas
      3. En sanonu kenellekää ostin vaa ja aloin käyttää
      4. viimene xD
      5. Elävästi
      6. No juu kuumotteli ja laitoin jättipaidan päälle ettei kukaa kiinnitä huomioo
      6. Ei onneks
      7. En kyl ees muita mut jotku normit t-paita liivit (onks se se nimi....)
      8. 75AA
      9.iha just 15
      10. Kiva oli ja iha semi helppo

      • rintsikat

        Terve Hemuli!
        Sanoit tuossa, että kävit ostamassa rintsikat kauhella paineella.
        Viitsisitkö kertoa meille, että mikä sen paineen aiheutti?
        Sit kerroit, että sulla oli kauhee kuumotus, kun laitoit rintsikat ekana koulupäivänä sinne jättipaidan alle.
        Voisitko tätäkin hieman avata ja kertoa, mikä sen kuumotuksen aiheutti!
        Meillä kaikilla on kaikenlaisia tilanteita, jotka jänskättää ja kauhistuttaa, mut, kun on vaan rohkeesti menny tilanteeseen ja selvinny siitä, niin saa ison pussillisen itsetuntoo ja sitähän me kaikki tarvitaan lisää.
        Olis kiva kuulla, kuinka sä selvitit ne pahat paikat!
        Trrveisin Ap. rintsikat ja kiitos sulle Hemuli ja kaikille muillekkin ihanista vastauksista!


    • blondeangel

      Vastaan nyt vaan noihin kysymyksiin, kun en jaksa alkaa psygologiks just nyt :DD
      1. Olisko se ollu kun olin 11.v :)
      2. Äiti ja ostin kyl ite ihan ekat liivit, kun en kehannu äitiltä pyytää :'D
      3. En mä ilmottanu, ku ostin parit ekat omilla rahoilla ja äiti sitte lopulta vaa kysy, että tarvisinks mä rintsikoit. Eka oli ärsyttävää ku se osti vaan sellasii "kangasriepuja", jotka ei tukenu yhtää rintoi :D
      4. En ollut eka, halusin rintsikat siks, koska pari muutaki käytti :D
      5. En muista sitä päivää :P
      6. Ei kukaan random aikunen oo koskaan kommentoinu mitään, mut sillonku mul oli viel niit kangasriepui, nii pari tyttöö vaa pilkkas mua niist..ja kuulemma yks poika vaa tuijotti niit koko aja.
      7. Mun ihan ekat ja oikeet rintsikat oli sellaset perus pyöreet ei topatut 75A liivit :D
      8. Nyt mulla on sellaset pyöreet, rintoja tukevat ja ei topatut pitsirintsikat, kuppikoko nykyään n. 75B :P
      9. Olen 12.v nytte! :)
      10. Olihan tähän ihan kiva vastaa, olis kiva jos tulis useemminki tälläsii :))

      • Suuri ihmetys?!?!

        Hei apua,minne tää galluppi hävis?


    • ShingekiNoKyojin00

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 11v.
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Mummo
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarvitset rintsikat? Mummolle
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun? Eeen :D
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? Eeeeeeen :D
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Nope eipä ole :D
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? Jotku perus ns. harjotusrintsikat
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 75A
      9.Minkäikäinen olet? 13
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Juu :3

      En ole itse äidilleni sanonut koskaan tarvitsevani rintsikoita, sillä en ole erityisen läheinen hänen kanssaan :O Mutra mummolle kannattaa sanoa ;)

      • Ap. rintsikat

        Terve ShingekiNoKyojin00

        Kiitos sulle tosikivoista vastauksista!
        Mullakin on hirmusen kiva mummo, jonka kanssa on niin helppo jutella kaikista asioista.
        Hän on sanonu mulle jo pari vuotta sitten, että jos tarvitsen jotain, tai haluun jutella mistä tahansa asiasta, niin hänen luokseen voi tulla, vaikka lomilla pitemmäksikin aikaa.
        Ajattelinkin mennä ensi kesänä ja myös pyytää mummolta apua ensimmäisten rintaliivien ostoon.
        Mummo käyttää vanhanaikaisia pitkiä rintaliivejä ja välillä varsinkin juhliin tulee kunnon kureliivit, joissa on sukkanauhat.
        Mummolla on myös monet pitkälahkeiset housuliivit.
        Kaikki liivit on kuin uusia ja niin hyväkuntoisia, että ei uskos joidenkin olevan yli 20 vuotta vanhoja.


    • minävain:p

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? joskus ala-asteel
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?kaveri
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.mutsi. sanoin vaan et tarviin, se anto rahaa
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?en
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun?en kunnol:D
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?en
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?siis nyt vai sillon? ei:D
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?70/a sellaset normit:D
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 75/c ja topatut:D
      9.Minkäikäinen olet?16
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?ihajuu:D

      • Ap. riintsikat

        Terve minävain:p!
        Kiitos sulle galluppiin osallistumisesta ja tosikivoista vastauksista!

        Tohon kysymykseen, et onko joku random aikuinen, tai vaikka tuttukin aikuinen sanonu jotain sun liiveistä. Ajattelin lähinnä jotain kännisiä, vaikka kadulla, tai illalla jossain, vaikka Mäkissä, semmosia kuulee joskus.

        Sit tietenkin toinen semmonen kaikkee ihmettelevä ryhmä on tädit ja äitien kaverit ja tietenkin mummot ja kummitädit jne.

        Monelle mun kavereille on sanottu heti ekana päivänä, kun uutuuttaan hohtavat ensimmäiset oikeat topatut kuppirintsikat on laitettu juhlan kunniaksi päälle, että herran tähden joko toi Pikku-Maijakin on kasvanu niin isoks, että sillä on ihan rintaliivitkin.
        Tuus ny näyttään kaikille ja miltäs se nyt tuntuu, kun sähän oot jo melkein nainen ja tissitki jo niin koholla, meinaakko lähtee poikia iskeen, ku sun tissis on niin tyrkyllään, kyllä pojat ny niin tykkää susta, eiks tykkääkki. APUA!

        Kyllä varmaan kaikki tytöt on haltioissaan noista sanoista, varsikin kun ne huudetaan suureen ääneen jossakin sukukokouksessa tai rippijuhlilla tai vaikka kesähäissä.

        Onks kellekkään käyny mitään tän tyyppistä? Luulisin, että aika monelle, tai olet ainakin kuullu jollekkin käyneen.

        Kerro siitä meille muillekkin!
        Terveisin Ap. rintsikat


    • Älä turhaan huoli!

      Hei, en vastaa galluppiin mutta tahdon kertoa sinulle ettei kannata huolehtia murrosiästä ja sen alkamisesta. Itselläni on rintoja tuskin lainkaan, ja menkat alkoivat vasta muutama kuukausi sitte. Olen siis nyt jo 17 vuotias.XD tosi hyvä juttu että olet käynyt terkkarin puheilla, itselläni isoin kynnys oli lähinnä uskaltaa mennä terkkarille juttelemaan. Olen pitänyt rintsikoita reilun vuoden. Ihan itse kävin h&mssä ostamassa ja olihan se jännittävää ja noloa, mutta nolompaa se oli olla lukiossa ilman liivejä. Toivotan sulle tsemppiä ja uskoa siihen, että kyllä se murrosikä tulee ajallaan!:)

      • Ap. rintsikat

        Älä turhaan huoli!


    • moi vaa

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 11v
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Äiti autto :)
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. Äidille
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En muista
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.Ennn
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? En
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? tais olla 70A ja semmoset tavalliset t-paita liivit
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! Nykyään 75DD-E
      9.Minkäikäinen olet? 17
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Jep :)

      • Mahtavan kokoiset munkit sulla!


    • sieni

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 12 v.
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Mummi osti ne kun vihjailin sille että haluaisin rintsikat.
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat? Mummille ilmoitin että haluan rintsikat, sillai ohimennen vain sanoin sen.
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En..
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun? Joo, olin kuudennella luokalla.
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? Häpesin ja kysyin koko ajan kaverilta että näkyykö ne jotenkin.
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei.
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? 65A, hieman olivat isot (mulle olis riittäny aa-kuppi..) ja sellaiset pinkit jostain prismasta ostetut.
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt? 70A.
      9.Minkäikäinen olet? Kohta 15.
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Joo.

      • Ap. rintsikat

        Moi vaan ja sieni, kiitos tosi tosi paljon teidän kivoista vastauksista!

        On niin kiva lukee, kun kaikilla tie ekoihin rintsikoihin kulkee vähän eri tavalla.

        Moi vaan, sulla on tosi isot tissit, voisitko kertoo meille pikkutisseille mitenkä noin nuori ja hoikka tyttö on pärjänny DD-E tissiensä kanssa.
        Lähinnä tulee mieleen miesopet ja miehet, puhuvatko ne tisseillesi, vai ihan sulle?
        Kerro meille!


      • kesälomaaa!!!
        Ap. rintsikat kirjoitti:

        Moi vaan ja sieni, kiitos tosi tosi paljon teidän kivoista vastauksista!

        On niin kiva lukee, kun kaikilla tie ekoihin rintsikoihin kulkee vähän eri tavalla.

        Moi vaan, sulla on tosi isot tissit, voisitko kertoo meille pikkutisseille mitenkä noin nuori ja hoikka tyttö on pärjänny DD-E tissiensä kanssa.
        Lähinnä tulee mieleen miesopet ja miehet, puhuvatko ne tisseillesi, vai ihan sulle?
        Kerro meille!

        1 Sain rintsikat 13 just ennen kesäloman alkua.
        2. Äiti ja liiviliikkeen myyjä.
        3. Joskus talvella illalla vaan kysyin että tartteenko mä jo rintsikat, koska en ollut ihan varma. Sit äiti oli silleen et ehkä siinä kesälomaa ennen kun mennään helsinkii. ( En jostain syystä viittinyt käydä tästä kaupungista ostaa, kun olin vasta kutosella, ja ainakaan meidän luokan 20 tytöstä vain muutamalla oli rintsikat silloin)
        4. En, mutten tosiaan viimonenkaan.
        5. Seiskan alussa aika monelle oli ilmestynyt rintsikat, eli ei ollut mitään outoa.
        6 ehkä vähän:)
        6. Ei kukaan random, täti vaan jotain kun näki mut kun mentii niiden mökille juhannukseksi, oli sillee kun nousin autosta että hei!Nyt elinakin o saanu rintsikat! Se oli TOSI kivaa.
        7. Ekat oli jotku 70a
        8. Nyt on 75c
        9. 14
        10. Iha


      • Tuu viel vastaileen!
        kesälomaaa!!! kirjoitti:

        1 Sain rintsikat 13 just ennen kesäloman alkua.
        2. Äiti ja liiviliikkeen myyjä.
        3. Joskus talvella illalla vaan kysyin että tartteenko mä jo rintsikat, koska en ollut ihan varma. Sit äiti oli silleen et ehkä siinä kesälomaa ennen kun mennään helsinkii. ( En jostain syystä viittinyt käydä tästä kaupungista ostaa, kun olin vasta kutosella, ja ainakaan meidän luokan 20 tytöstä vain muutamalla oli rintsikat silloin)
        4. En, mutten tosiaan viimonenkaan.
        5. Seiskan alussa aika monelle oli ilmestynyt rintsikat, eli ei ollut mitään outoa.
        6 ehkä vähän:)
        6. Ei kukaan random, täti vaan jotain kun näki mut kun mentii niiden mökille juhannukseksi, oli sillee kun nousin autosta että hei!Nyt elinakin o saanu rintsikat! Se oli TOSI kivaa.
        7. Ekat oli jotku 70a
        8. Nyt on 75c
        9. 14
        10. Iha

        Kiitos kivoista vastauksista Elina!
        Onkohan moni muukin alottanu
        rintsikoiden pitämisen vaikka 7
        alussa syksyllä.
        Rinnt varmaan kasvaa juuri
        kesällä erikoisen hyvin.

        Toivoisin, että vielä ennen kesälomia
        mahdollisimman moni vielä jaksas
        osallistua tähän kivaan galluppiin!
        Terveisin Ap. rintsikat


    • Tuntuu vanhalta

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      - 11-12 vuotiaana
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      - Äiti
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      - Kaupassa hain rintsikat ja kysyin että saanko ne.
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      - En
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      - Ei se mikää ihmeelline päivä ollu
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      - Kukaa ei huomannu tai sanonu mitää
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      - Mikä tää kysymys oikee oli? :D Kukaa aikuinen ei kommentoi toisten tissiliivejä :D
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      - A70 kaarituelliset
      8. Minkä kokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      - A65 topatut ja kaarituelliset
      9. Minkä ikäinen olet?
      - 15v.
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      - Miettii et 15v. on tehny tän.. tekee mieli facepalmaa.. koska 15 vuotiaan pitäis ensinnäki osata kirjottaa yhdyssanat yhteen ja erilliset sanat erilleen ja uskaltaa pyytää äidiltään rahaa rintsikoihin.

      • Tuu vastaan! S I N Ä

        Nyt on pakko nostaa tää!
        Kaikki ihanat tytöt tulkaa vastaileen!

        Rintsikat Ap.


    • marizzzz

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?=12v
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?= äiti
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.= äitille sanomalla että tartten rintsikat
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? = en
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.= kyllä
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? = en todellakaan
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?= ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?=75A
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 80D
      9.Minkäikäinen olet? 14v
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? oli

    • girl13

      Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? Varmaanki noin11v 2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Minä itse... oltii kaverin kaa kaupoilla ja sit mä olin sillee et käydääks huviks testaa noit liivei.... sit ku oltii testattu ni se oli sillee "et noi oli kyl iha kivat... otetaaks noi??"3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. Itelleni..4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En oo ihan varma...5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.6 juu.. ihan normipäivä:D. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? En...6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Juu.. joku ulkomaalai mies tuli yks kerta osottelee mun rintoi mut en välityäny:D7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? En muista
      ..8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!n. 65B-70B...se riippuu niiku liiveistä;D9.Minkäikäinen olet?13v10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Oli!:)

    • -00 tyttö

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      -11 tai 12
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      -äiti
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      -äidille
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      -en
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      -muistan :D
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      -en kai?
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      -ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      -65AA, sellaset normit :D
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      -75A, sellaset perus kaarituelliset :D
      9.Minkäikäinen olet?
      -13
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      -joo

    • 11+2

      Ööö... Jos oot melkeen lauta nii et varmaa tarttee niitä liivejä (?)

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? -11 vuotiaana
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?-Ihan itse ostin
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarvitset rintsikat. -En mä kenellekkään ilmottanu
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? -toinen tai kolmas
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. -en muista, ja ei kaverit huomautellu, naapuriluokkalaisillakin oli
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? -en, paitsi joissakin tilanteissa jossa jouiduin olemaan nuorempien kanssa
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? -ei, kyllä joskus joku aikuinen on ollu vähän "O.O"
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? 65/70AA normaalit t-paitaliivit kupeilla ja kaarituilla
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt? -75A "bandeaun" muotoiset (koska kuuma)
      9.Minkäikäinen olet? 12 kohta 13
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Joo, piti vähän muistella ;)

    • Lautaneb

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? Oon kohta 15, eikä oo viel kunnon rintaliivejä.
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Sitten kun aika tulee, niin äiti tai sisko. Tämmöset ei kupilliset äiti osti jossai vaiheessa.
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat?
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En, varmaan oon viimenen sitten kun riittää koot kuppeihin asti.
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun? Ei oo viel tullu sitä pöivää...
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? Häpeän näitä "harkkareita"
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? ..
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! Semmoset, jossa ei oo kuppeja..
      9.Minkäikäinen olet? 14, pian 15
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Emt

      • Heti osallistumaan!

        Lautaneb, älä sure, ei oo mullakaan minkäänlaisia rintsikoita, ei edes harkkareita!
        Terveisin Ap. rintsikat


    • girl13

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      12v kävin ostaa ite
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      No ei vittu kukaa jouduin ite miettii kaiken kosk äiti on liia suojelevaine
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      En kellekkää?
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      Viimenen :^
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun
      Juu oli vähä vaikee olla kosk ei tuntunu hyvält mut niihi tottu
      .6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      Miks kukaa sanois niist mitää ku ne on normaali asia
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      Nope
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat
      Siniset ja 70B
      ?8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! Sama koko edellee mut en käytä niit enää käytän bandeauta
      9.Minkäikäinen olet? 13
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      Iha

    • Rintsikkakeiju xD

      1. Ekat joskus 5 luokalla, sellaset kolmiorintaliivit joissa ei oikeestaan tukea ollu vielä. Kunnolliset uotta myöhemmin.
      2. Äiti oli ekalla kerralla :'D Sen jälkeen oon ite ostanu
      3. Olin niin nolo, että kirjotin vaan päiväkirjaan että tarvihtisin rintsikat ja jätin "vahingossa" sen sit päivän ajaks näkyville, ja mutsi sen kai sitte luki.
      4. En ihan ensimmäinen mutta ensimmäisiä.
      5. En muista oikein.
      6. En koska kaveriporukkani ollut aina sen verran perverssiä ja avointa. :D
      6. Ei oo kukaan aikuinen kommentoinu, luojan kiitos o.O
      7. En muista kokoa mutta pienet ja sellaset kolmiorintsikat. xD
      8. 80C on tällä hetkellä, jotki push-upit. Vaaleanpunaiset joissa valkeita pilkkuja.
      9. Olen 17
      10. Oli, kiitos kysymästä.

    • Sillesti

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?13
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?äiti
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.ihan vaan sanoin et tarvin isommat ku oli lasten rintsikat jostain 10.v asti
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?en
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa joo
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?en
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?ei tod
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?push up 75B
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!75C
      Ja oon ny 13

      • Ap. rintsikat

        Mun äiti toi mulle 15v tytölle kupittomat lasten harjoitusrintsikat ja sano, että sunkin on jo aika tutustuu rintsikoitten pitoon.
        Miettikää, hei kehtaaks kukaa tän ikäne pitää jotain harkkareita?
        Mua hävettää koulus, ku ei oo rintsikoita, mut vielä enemmän hävettäs pitää harkkareita.
        Onks kukaan kuullu, et joku pitää viel 15 vuotiaina harkkareita?


    • AA kupit

      1. En ole vieläkään saanut.
      2. Nobody
      3. En halua rintsikoita
      4. Ei vielä rintsikoita
      5. Joku tulevaisuuden muisto
      6. Häpeäisin
      6. Nope
      7. Ei vielä rintsikoita
      8. Ei ole
      9. 19
      10. Ei ollu kivaa ku oon poika, mut oli silti pakko vastata ku käskettiin
      --->aiheen otsikko

    • vähän ehkä myöhäs mut...

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? -oisko ollu siinä 12-13v :)
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?- äiti
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.-no sanoin äidille et hei nä mun nykyset (sellaset pikkurintsikat, ei sellaset kunnon) on pienet ja ahdistaa, ja kaupasta mentiin sit ostaa kupit :)
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? -Taisin olla ensimmäisten joukossa, mutten ensimmäinen.
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. -no enpä oikeestaan
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?-en, olin tosi ilonen niistä sillä ennen oli näkyny kaikki paidan läpi :D
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?-ei ole, onneksi
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? -Kokoa en muista, tosi pienet oli. Vähän korkeemmat keskeltä ku nykyään, mut ei ihan yhtenäiset
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! -malleista ihan normaalei rintsikoita, push uppeja pari. Koko on 75B.
      9.Minkäikäinen olet? -pian 14v :D
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? -oli :)

      Ja hei kuule, mene vaan ostaan ne rintsikat jos et oo menny viel, tosi moni nainen käyttää rintaliivejä. Älä välitä niistä jotka ehkä nauraa, ajattele vaan että nyt mä viimein sain ne! :)

      • tyttö@_@

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? ////Pian 13v
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?//// äiti
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat./// äitille, jtn "paidasta näkyy läpi jos pidän ei kupillisii/topattui"
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? ////Ennnn
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun./// juuhC:
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?//// en todellakaan jos joku alko jotain huomauttelee nii sai kyllä vittuiluu kerrakseen takas
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? /// eioo
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? /// 75A, push-up
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! /// edelleen 75A ja push-up ja normi topattui kaarituellisii
        9.Minkäikäinen olet?/// 13,9v
        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? /// juuh eri kiva :D


      • Ap. rintsikat
        tyttö@_@ kirjoitti:

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? ////Pian 13v
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?//// äiti
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat./// äitille, jtn "paidasta näkyy läpi jos pidän ei kupillisii/topattui"
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? ////Ennnn
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun./// juuhC:
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?//// en todellakaan jos joku alko jotain huomauttelee nii sai kyllä vittuiluu kerrakseen takas
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? /// eioo
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? /// 75A, push-up
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! /// edelleen 75A ja push-up ja normi topattui kaarituellisii
        9.Minkäikäinen olet?/// 13,9v
        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? /// juuh eri kiva :D

        Apua, en oo vieläkäään kehdannu mennä sovitteleen kuppirintsikoita, siel on aina joku lissu ostamassa ja nehän kuolis nauruun jos ne mut näkis sovittelemas jotain. Ärr ärr ärr!


    • absfalfka

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      - 6. luokalla D:
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      - äiti
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      - en muista enää miten, mutta äitille
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      - en
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      - en :D
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      - häpesin niiden ostamista monta vuotta :D
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      - ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      - joku 70a :D tai olla jotkut push-upit :S
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      - 75b ja push-upeilla mennään vieläkin. Nyt on tosin päällä bandeu-malliset, missä on vähän toppausta :D nää on tosi mukavat
      9.Minkäikäinen olet?
      - 18
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      - ihan joo

      • RINTSIKKAGALLUP SULLE!

        Sinä mukava ja iloinen tyttö, joka et ole vielä osallistunut tähän kivaan rintsikkagalluppiin, niin tee se nyt.
        Kerro oikein pitkät vastaukset jokaiseen kysymykseen, kun niitä on niin kiva lukea!
        Rintsikkagallup terveisin: Ap. rintsikat


      • Rintsikkatytsy 12v.
        RINTSIKKAGALLUP SULLE! kirjoitti:

        Sinä mukava ja iloinen tyttö, joka et ole vielä osallistunut tähän kivaan rintsikkagalluppiin, niin tee se nyt.
        Kerro oikein pitkät vastaukset jokaiseen kysymykseen, kun niitä on niin kiva lukea!
        Rintsikkagallup terveisin: Ap. rintsikat

        Olisin aiemmin osallistunut mutta ei ollut rintsikoita, mutta nyt on! :)

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
        12v. , siis tänään.
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
        Äiti
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
        Äitille
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En ole
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun?
        Huomenna meen, nähdään sitten.

        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
        En häpeä

        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
        Ei

        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
        Jotku H&M liivit. 140
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
        140
        9.Minkäikäinen olet?
        12

        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
        Oli!


      • Ap. rintsikat
        Rintsikkatytsy 12v. kirjoitti:

        Olisin aiemmin osallistunut mutta ei ollut rintsikoita, mutta nyt on! :)

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
        12v. , siis tänään.
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
        Äiti
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
        Äitille
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En ole
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun?
        Huomenna meen, nähdään sitten.

        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
        En häpeä

        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
        Ei

        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
        Jotku H&M liivit. 140
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
        140
        9.Minkäikäinen olet?
        12

        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
        Oli!

        Voi miten kiva Rintsikkatytsy 12v, että tulit vastaamaan tähän galluppiin!

        Olis tosi kiva tietää, miten sun eka päivä rintsikoilla koulussa meni!
        Kerroitko kellekkään?
        Huomasko kukaan?
        Sanoks joku jotain? jne.


      • Rintsikkatytsy 12v.
        Ap. rintsikat kirjoitti:

        Voi miten kiva Rintsikkatytsy 12v, että tulit vastaamaan tähän galluppiin!

        Olis tosi kiva tietää, miten sun eka päivä rintsikoilla koulussa meni!
        Kerroitko kellekkään?
        Huomasko kukaan?
        Sanoks joku jotain? jne.

        Meni ihan huipusti! Paras kaveri ihasteli niitä rintsikoita, ja kukaan ei sanonut mitään ilkeää. Jännitti että sanooko joku meidän luokan pojista jtn. Mutta ei sanonut :)


      • Ap. rintsikat
        Rintsikkatytsy 12v. kirjoitti:

        Meni ihan huipusti! Paras kaveri ihasteli niitä rintsikoita, ja kukaan ei sanonut mitään ilkeää. Jännitti että sanooko joku meidän luokan pojista jtn. Mutta ei sanonut :)

        Ihanaa, ihanaa, ihanaa,


    • isopovi17

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 11-vuotiaana
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Oma äite
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. Äitelle sanoin että haluaisin.
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En ollut.
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. En muista.
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? En hävennyt.
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei ole.
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? 65A oli ensimmäisten koko ja ihan normi kaarituelliset ei juurikaan toppausta.
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt? Nyt on 75E kokoset tissit ja edellee on kaarituelliset topatut ihan normaalit rintsikat.
      9.Minkäikäinen olet? Olen 17.
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Noju.

      • Horge

        Mahtavat munkit!


    • pieni rintainen

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?14 vuotiaana
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?äiti
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.en kenellekkään se oli äitin idea
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?en todellakaan
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.joo koska se oli ihan vasta
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?en
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?ei todellakaan
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?75 a
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!75a ja nekin ovat vähän isot
      9.Minkäikäinen olet?14
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?juu

    • hopely it helped

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?--13w
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?--äiti
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.--äiti ehdotti itse Eli en kenellekkään
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?--en
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.--en muista, EI se niin ihmeellistä ollut!
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?--ensiksi vähän mutta totuin siihen
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?--EI
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?--LINK 75A sellaset normaalit
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! -- MONIA erilaisia kokoa75A
      9.Minkäikäinen olet?-- 14
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?--juuu

    • bööbööhöönöö

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      - Eh, tarpeelliseksi tuli jo joskus 11(/10?)) vuotiaana.

      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      - Oma äiti, tai ei se mitään auttanut vaan hoiti koko homman mun puolesta :D

      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      - En itse sen ikäsenä tajunnut, kun kavereillakaan ei ollut, vaan äiti kommentoi (:

      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      - Uskoisin

      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      - En todellakaan, sehän oli vaan vaate :d

      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      - Hiukan esimerkiks just liikkatunneilla kun piti vaihtaa, aluks otin ne aina salaa vessassa pois (idiootti :D)

      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      - Miks olis??

      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      - Ei harmaintakaan aavistusta. Veikkaisin että 75A, luultavammin perus t-paitaliivit

      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      - 80B, mulla on eri mallisia eri vaatteille P: Suosin vieläkin eniten T-paitaliivejä, comfy ^^

      9.Minkäikäinen olet?
      - 14

      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      - öh, ei oikeastaan. Kauheesti joutu muistelemaan.

      • rintsikat ;)

        1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? - En ole vielä hankkinut, mutta olisi tarkoitus hankkia. Kerran olin jo hankkimassa, mutta löysin vain yhdet liian pienet!
        2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? - Oma äiti osaa auttaa parhaiten, ja jonka kanssa niitä voi huoletta ja häpeämättä sovittaa!
        3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarvitset rintsikat? - Itse asiassa äiti ehdotti minulle, että mulle voitais ostaa rintsikat. Olin silloin mielestäni 10-vuotias(?)
        4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? - En ollut.
        5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun? - En muista, mutta muistan, että menimme shoppailemaan ennenkuin lähdimme laivalle, siellä ostin ensimmäiset rintaliivini. Oli kyllä tuskaa pitää sellaisia kiristäviä liivejä, mutta nyt on juuri päinvastoin - en voisi elää ilman rintaliivejä.
        6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? - En häpeä, olen ylpeä niistä ;-)!
        6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? - Ei se kenenkään muun aikuisen asia olla minun rintsikat!
        7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? - Ne olivat Seppälästä muistaakseni ja olivat harjoitusrintaliivit.
        8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! - samanmuotoiset kuin kupeissa, mutta ei ole kuppeja!
        9.Minkäikäinen olet? - 12-vuotias
        10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? - Ihan kiva,jos tämä auttaa sua :)!


    • minä vain

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      12
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      Äiti. Oltiin stockmannilla ostamassa kenkiä ja toppia ja se toppi löytyi rintsikka osasrolta, ja äiti siinä sit kysy et haluisinko jo oikeet rintsikat.
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      En ite kehdannu mainita asiasta kellekkään, vaan äiti huomas sen siitä ku käyrin sellasta ylitiukkaa toppia, jotta mun nännit ei näkyis muodoltaan joka paidassa, kun olin sovittamassa uikkaria.
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      En, sanottaisko että neljäs tai viides
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      Muistan, se päivä oli jännittävä.
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      En mä niinku koulssa hävenny muuta ku pukkarissa ku piti vaihtaa vaatteet. Ja sillon ku mun kaveri oli meillä yötä ja pitii pukee ja riisuu niitä, mut ei mun kaveri siihen mitää, ku ollaan muutenki nii läheisiä.
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      Ei oo sanonu, mut pari aikuista on kattonu hetken aika ärsyttävästi(mulla onsiis muuten lapsen vartalo vyötärö muodot mm.)
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      70A näin nopeesti arveltuna keskellä yötä. Ne oli sellaset ihan perus valkoset toppaamattomat ja kaarituettomat(ja samanlaiset mustat)
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt?
      Käytän edelleen samoja
      9.Minkäikäinen olet?
      12
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      Oli kiva, mutta koska sain rintsikat vasta pari kk sitten, ei ole paljon "kokemusta"

    • quornpapu

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? -12-vuotiaana
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? - Käytin isosiskon vanhoja
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. -Itse en ilmoittanut. Isosisko valitti ja painosti että minun täytyisi niitä ruveta käyttämään
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? -En
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. -En
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? -En
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? -Ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? -70AA :D
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 80B
      9.Minkäikäinen olet? 14
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Juu

      • quornpapu

        Anteeksi, korjaan. Nyt on siis 75B. Kirjoitusvirhe.


      • Ap. rintsikat
        quornpapu kirjoitti:

        Anteeksi, korjaan. Nyt on siis 75B. Kirjoitusvirhe.

        On hirmusen kiva lukee teidän tarinoita ensimmäisistä rintsikoista.

        Olis tosi kiva, jos laitatte niitä lisää!

        Kesäksi varmaan moni on hankkinut ensimmäiset rintsikat.
        Kertokaa miten se tapahtu vastaamalla suureen rintsikkagalluppiin!!!


    • Rintsikkapoika-95

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      -16-vuotiaana (ensimmäisistä kesätyörahoista). Olin käyttänyt salaa siskojeni liivejä, mutta kiinnijäämisen pelossa ja koska halusin itselle sopivat liivit niin päätin ostaa itselleni omat.

      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      -Ostin ihan itse, olin kokoni katsonut etukäteen ja häpeästä punaisena sovitin vielä, että varmasti ovat sopivat.

      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      -En ilmoittanut

      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      -En ollut

      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      -En ole pitänyt koskaan rintaliivejä koulussa. Muutaman kerran kulkenut ulkona siten, että liivit olivat normaalien poikien vaatteiden alla. Aina siinä jännittää, huomaako joku, mutta toisaalta ehkä salaa toivon, että joku huomaisi paidan alla pullottavat liivit.

      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      -Edellisessä kohdassa jo osittain vastasin tähän. Jos joku tuttu huomauttaa, niin luultavasti häpeäisin. Riippuu tilanteesta ja huomaajan suhtautumisesta.

      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      -Ei.

      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      -80B oli koko, sellainen söpö valkoinen liivi jossa keltaisia täpliä. Push up -liivit, mikäli oikein muistan, kuitenkin suhteellisen kevyesti topattu malli.

      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      -Tällä hetkellä kaapista löytyy - kauhea miten paljon rahaa näihin on mennyt - kymmenet liivit, joiden koot ovat M (1 kpl, olkaimeton malli ja ihan liian pieni), 80C (3 kpl, kaksi bombshelliä, yksi normaalia push uppia), 85B (2 kpl, T-paitaliivi ja maximise push bra), 85C (3 kpl, kaikki bombshelliä) ja yksi 90A:n T-paitaliivi, joka on lähinnä oikeaa rintojeni kokoa. Päällä tällä hetkellä 85C:n kokoruskea bombshell-liivi.

      9.Minkäikäinen olet?
      -Tällä hetkellä 19v.

      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      -No aluksi mietin, että en vastaa, mutta oli kiva verestää vähän omien rintaliivien käyttöhistoriaan liittyviä muistoja :)

      • Carola15

        Kiva, että pojatkin vastaavat ja kertovat rintsikkakokemuksistaan. Tiedän, että monet pojat tykkäävät tyttöjen alusvaatteista ja siksi pitävät niitä omien vaatteidensa alla. Monet pojat haluavat pukea rintaliivit ja tyydyttää itsensä siinä asussa. Mun poikaystävä tekee sitä ja on pyytänyt muakin auttamaan häntä siinä puuhassa. Olen tehnytkin sen monta kertaa.


    • shaodnwvaish

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      - 15-vuotiaana.
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      - Ei kukaan, kävelin ihan itse kauppaan ja ostin.
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      - En kellekään. Jos nyt jollekkin olisi pitänyt sanoa niin äidille olisin sanonut ihan simppelisti että nyt tarvitsisin rintsikat.
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      - En
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      - Heh, kyllä sen voitonriemuisen fiiliksen muistan :D
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      - No en tietenkään. Aika outoa jos joku sanoisi jotakin, rintsikathan on ihan perusjuttu kaikkien naisten elämässä!
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      - No ei ole.
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      - 70B
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      - Eipä nää oo tästä mihinkää kasvanu, 70B:llä mennään yhä
      9.Minkäikäinen olet?
      - Tarpeeksi vanha
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      - Jep

    • kuppi E

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?-12
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?- liiviliikkeen myyjä
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.- tarvitsen rahaa niiden ostoon.

      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?- kyllä
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.- kyllä
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?-en
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?-ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?-topatut B kuppiset
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!- E/85 tuetuilla kupeilla
      9.Minkäikäinen olet?- 41
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? - kyllä

    • näkymätöntyttö

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      - ku olin 13 (':
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      - äiti
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      - en mä ilmottanu, vaa äiti sano et pitäis hankkii :D
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      - een ollu
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      - en muista :D
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      - aluks ehkä vähän joo, mut en enää x)
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      - eei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      - en muista :s
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      - 80C ja iha perus mustat :>
      9.Minkäikäinen olet?
      - 14
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      - juu

    • rinnaton

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      - 15 vuotiaana
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      - mutsi
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      - En oikeestaan ilmottanu, vaan olin menossa hierojalle, eikä mulla todellakaan ollut aikomusta mennä heilumaan ilman mitään sen hierojan eteen (oli muuten mies), joten katottiin mutsin kaa parhaaks käydä ostaa rintsikat.
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      - en tod :D
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      - en ole mennyt
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      -en
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      -eip
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      -emt, jotkut random t-paitaliivit, oisko ollu 75 A, ja nekin oikeestaan on isot
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      -noi samat, en käytä kylläkään :P Käytän urheilutoppia/urheiluliivejä
      9.Minkäikäinen olet?
      -15 v.
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      - Juuh

      • kesärintsikat

        Terve rinnaton!
        Kiva, että otit osaa tähän galluppiin. Ootko käyny hierojalla viimeaikoina ja ootko muistanu laittaa rintsikat päälle?


    • tyttö-00

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      12v
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      Ite ostin
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      Edelleen ite ostin
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      En
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      Jep
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      En
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      Ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      70A ja balconette malliset
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      70C push-up
      9.Minkäikäinen olet?
      14
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      Juu

    • tyttönen16

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      - 11-vuotiaana.
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?¨
      - Oma äiti.
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      - Äidille.
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      - En.
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      - En muista.
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      - En.
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      - Ei niinkään liiveistä, mutta rinnoista kyllä. Nykyään, kun rinnat ovat kokoa 75E, jopa kaduilla saattaa miehet huomautella. Ollessani kaupassa töissä, sain kuulla rinnoistani vähän turhankin usein..
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      - No ihan perus kaarituelliset liivit. 65AA, eli ihan mitättömät ja periaatteessa turhat. Piti vaan olla cool 11-vuotiaana.
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt?
      - Edelleen ihan normaalit topatut (EI KOKONAAN, HYI JEESUKSENPERSE NE LIIVIT ON HIRVEITÄ) ja kokoa 75E.
      9.Minkäikäinen olet?
      - Syntynyt 1997.
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      - Juu.

    • 6uwjeik664wy

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      6lk
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      äiti otti mitat ja kävi ostaa
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarvitset rintsikat.
      äiti ite ehdotti et ostettais
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      en
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      en mut muistan et ne alkuu tuntu epämukavilt
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      en xd
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      ei, miks ois?
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      70A
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      ihan tavalliset 70B
      9.Minkäikäinen olet?
      15v
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      oli helppo mut en tajuu mitä kivaa täs pitäis olla:D
      ja btw täs on kaks kutosta :p

      • kivagallub

        1 Millon sait ensimmäiset oikeat kyppiliivit?Olin 12v.
        2 Kuka autto liivien hankinnassa? Äidiltä pyysin monta kertaa rintsikoita, koska halusin niitä tosi paljon, vaikkei tissejäkään ollut paljon mitään. Halusin esittää mun poikaystävälle, että mulla on rinnat ja tarvii käyttää rintaliivejä.
        3 Kenelle ja miten ilmoitit, että haluut ja tarvitset rintsikat? Äidille ronguin niitä pitkään ja isällekkin sanoin, että tarviin rintaliivit ja isä lupas ne heti mulle.
        4 Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? Taisin olla kolmas, mutta olin ensimmäinen, jolla oli paksusti topatut suipot rintaliivit.
        5 Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oikeat rintaliivit päällä kouluun?
        Kyllä todellakin muistan, kun uudet liivit tuntuivat niin hienolta päällä ja oli jotenkin niin naisellinen olo, kun tissit näkyivät selvästi ja topatut rintsikat tuntu niin ihanilta päällä.
        6 Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
        Kaikki meidän luokalla huomas ne ja kaikki kehu niitä hienoiks ja pojat tykkäs erityisen paljon ja tulivat kourimaan takaa päin.
        6 Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
        On aika monikin ja ovat tykänneet, kun ne on niin suipot. Miesopettajatkin ovat katsoneet pitkään, mutta euvät oo sanoneet mitään.
        7 Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsikkasi olivat?
        70A ja suipot ja topatut.
        8 Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt?
        75B ja edelleen topatut ja suipot.
        9 Minkäikäinen olet?
        14v
        10 Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
        Joo oli oikein helppo ja kiva. Toivottavasti vielä moni vastais, kun niitä on niin kiva lukee!


    • eräs poika

      Kaikkien pakko vastata? En osaa

    • P asd a

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      En ole vielä saanut
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      Ei kukaan
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      En kellekkään
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      En
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      Muistan toki
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      Kyllä varmana
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      Ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      Ei ollut
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      Ei ole
      9.Minkäikäinen olet?
      16
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      Oli :::):):):):)

    • Ihanvammasta

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? En oo saanu viel :(
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? -
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. -
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? -
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. -
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? -
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? -
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? -
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! -
      9.Minkäikäinen olet? 13
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Ei ollu kivaa ja juujuu

    • Minä vaan

      1. No ekat "kunnon liivit oli kylläkin topatut, mutta ei ollut kaaritukea ja sellaset toppimaiset, tosi hyvät päällä ja cubuksesta saa, reilun kympin maksaa. Olin 13
      2. Sisko kertoi mistä löytyy, molemmat siskoni käyttää sellasia(vaatimattomasti 2 kokoa isompia kuin itselläni), iso povi molemmilla, ilmeisesti hyvät geenit.
      3. En kenellekkään
      4. En
      5. En, ei ollut ihmeellinen
      6. En, miksi sanoisi
      6. Ei
      7. Vastaus ylempänä
      8. Edelleen Cubuksen topatut, kaarituettomat liivit, kokoa XS
      9.13

    • Mansikkalapsi

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      Jos oikein muistan niin 13 vuotiaana.
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      Äitini.
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      Äidilleni.
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      En ollut.
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      Muistan. Tuntui niin jännittävältä, uudelta ja naiselliselta.
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      En. Meidän luokalla oli silloin ennemminkin niin päin, että liivien saamisesta oltiin ylpeitä ja monet pitivät sellaisia toppeja, että olkaimet varmasti näkyvät.
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      Ei.
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      En muista enää.
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      75B ja t-paita malli.
      9.Minkäikäinen olet?
      15.
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      Oli ihan mukava gallup. :)

    • Tytytytsy

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? 12v?
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Äiti
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. Sanoin että kävellessä sattuu kun kupittomat ei tue tarpeeksi
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. En
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? En usko
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? En muista
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! Normaalimalliset? 70B
      9.Minkäikäinen olet?15
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?juu

      • Rintsikat Ap.

        Heippa kaikille ja kiitos ihanista vastauksista rintsikkagalluppiin.
        On aivan ihana lukee teidän ensimmäisistä rintaliiveistä ja niiden hankinnasta.
        Toivon, että vielä moni kertoo oman rintsikkajuttunsa ja vastaa tähän galluppiin!
        Terveisin: Rintsikat


    • SiriusliwtfXD

      1. Oiskohan ollu 11-12 vuotiaana
      2. Öö mihin siinä apuu tarvii? Marssin ihan itse sanomatta kauppaan ja ostin ihan itse vittu omalla rahalla ne liivit. En vittu ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta:D
      3. ^huoh. Selittäiskö joku miks mun pitää kysyä/ilmottaa asiasta??
      4. En. Yks siellä tais olla joka niitä oikeesti tarvitsi, loput käytti niitä naurettavia u know AA kuppeja, jotka ei siis oo kupit vaa pelkät lättänät toppaukset.
      5. Öööööööö en mitä vittua XD miks siitä tehää nii iso juttu :DDD
      6. XD nää kysymykset:D
      Miks häpeisin :DD??!
      6. Ai joku ohikulkija "hei ompas sulla mageet läpykät siinä"
      :DDDD en kestä näit kyssiixD
      7. Siis ensimmäiset _kaarituelliset_? Siis se perusmalli, koko tais olla.. 75A?
      8. 75C/75D, riippu mallista. En käytä toppauksia _ikinä_, ja siis perusmalli, tuubimalli yms
      9. 15 vuotiashan taidan olla
      10. Kiva: kyllä, koska kysymykset oli naurettavia, sai mut iloseks
      Helppo: no siis mikä täs ois hankalaa kertokaa toki

    • 6teen and nobboobs

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      - öö 15 (oon siis nyt 16)
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      - äiti
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      - äiti
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      - en todellakaan
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      -en
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      - en?
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      - wat ei oo
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      - no siis mullahan ei oo rintoja ees sanottavaks siis joku 70Amut emt kai jotkut perus liivit
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      - 75A (vähä topatut koska whynot) :D:D lol
      9.Minkäikäinen olet?
      - 6teen baby
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      - juu

    • rintaliiviratsastaja

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?/ Joskus 19v
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?/ Rehtori
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarvitset rintsikat./ Opettajalle
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?/ En käyttänyt peruskoulussa rintaliivejä
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. Ei ollut
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?/Jos joku mies kehui niitä ehdotin suihin ottoa
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? /Rekkamies sanoi että onpas seksikkäät liivit, haluatko kyrpää tissien väliin?
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? 85G
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!85G
      9.Minkäikäinen olet? 27
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Ei todellakaan

    • kaikkien piti vastat

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? en saa, koska olen poika
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?ei kukaan, koska en hanki
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.en kenellekkään koska en tarvitse
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?en
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.en ole ikinä mennyt kouluun rintaliivit päällä
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?en käytä
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?en omista
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?en edelleenkään omista
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nut!aiolee
      9.Minkäikäinen olet?14
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?

    • Jonkinlainen

      . Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      9.Minkäikäinen olet?
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?

      Vastaus. Kuppiliivejä en vielä käytä vaikka oonki 12w. Kaapissani on kyllä yhdet kuppiliivit pehmikkeillä mutta ne ei oo oikeen mukavan tuntuset.
      Ekan kerran kun ajattelin et tarvisin vrm. rintsikat nii pyysin äitii shoppailee mun kans ja ku oltiin h&m nii sanoin et voisko se ostaa mulle rintsikat ja äiti sano joo. Sit me ostettiin ne, mut nykyään oon siirtyny kangasliiveihin.
      Ilmotin siit siis äidilleni ja tätini huomasi myös että tarvitsisin.
      En ollut eka luokallani joka käytti rintaliivejä.
      Muistan ja ei siinä mitään pahaa ollut.
      En häpeä, se on oma asiani kuinka kasvan ja käytänkö liivejä.
      On kerran kun äitini sanoi että kannattaako minun ostaa sinisiä liivejä kun ne näkyvät läpi.
      En muista kuppikokoa mutta vaatekokona ne olivat 158-160cm.
      170cm ja kangasliivit h&m:ltä.
      Olen 12w.
      Oli, toivottavasti tästä oli apua!

    • ...

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? -Taisin olla 10v.
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? -Äiti ehdotti ostamista
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. - ↖
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? -En kai
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. -En
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? -VÄhä joo
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? -Ei mut luokkalaiset on kommentoinu tyylii halatessa et "onpas sulla isot tissit"
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?- 70A iha perus
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! -70-75D ja ihan perus, taitaa olla parit push upitki mut tosi epämukavia, että käytän vaan jos on pakko.
      9.Minkäikäinen olet? -13 marraskuus täytän 14
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? -juu

    • Tyttö myös

      1. 12-vuotiaana.
      2. Äiti
      3. Äiti ehdotti. :3
      4. En tiiä, kesällä ostettiin.
      5. En kiinnittänyt siihen mitään huomiota. :/
      6. En?
      6. En
      7. Lindex 75A. 80A olis ollut parempi, mutta en tykännyt kaarituista.
      8. 75A ja 80A, riippuu merkistä.
      9. 13
      10. Joo, koska et kysynyt mitään henkilökohtaisempaa. :)

      • Rintsikat

        Kiitokset kaikille vastaajille, erikoisesti sinulle Jonkinlainen. Kerroit, että sinulla on komerossa kuppiliivit pehmukkeilla, mutta et kehtaa käyttää niitä niiden suuren koon takia. Pehmukkeet tietysti liiveissä suurentaa rintoja, mutta haitanneeko tuo mittään. Monet ostaa topattua ja pus app liiviä juuri siksi, että tissit näyttäs suuremmilta.
        Rohkase vaan mieles Jonkinlainen ja laita vaan ne topatut liivit päällesi. Olen varma, että ne näyttävät tosi hyvältä sun päälläs ja varmaan pojatkin kiinnostuvat, että mikäs se sun puseroo on niin alkanut nostaa.


    • tyttönen

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?taisi olla 4-5 luokalla.
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? äitini
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.en vihjaillut kellekkään
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?luulisin että samoihin aikoihin kuin muutkin, en aijemmin enkä myöhemmin.
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.itse asiassa en :D
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?en
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?ööö ei :D rintaliivit on iha normaali asia naiselle/tytölle , ei siinä miun mielestä pitäs olla mitään hävettävää tai kummaksuttavaa.
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?balconetet muistaakseni
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!70 b-c mallista riippuen
      9.Minkäikäinen olet?16
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?

    • Kuppikoko D

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      17v
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      minä
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      en kenellekään
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      viimeinen
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. muistan
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      en
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      ei
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      65C Triumh Doren
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      75 D
      9.Minkäikäinen olet?20
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata
      oli

    • rintsikat wuuhuu

      1. 10
      2. Äitini
      3. Äitini mainitsi
      4. Olin
      5. En
      6. Juu
      6. Ei
      7. En muista
      8. 85 G
      9.19
      10. Juu

    • rhywrht

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? Taisin olla 12.v
      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Olin kaverin kanssa kaupoilla
      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. en kellekkään, mä vaan ostin ne:D
      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? en läheskään
      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. en mutta varmasti olin ihan nolona
      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? en muista tarkkaan mutta varmaan
      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? ei kukaan oo ikin mitää muut ku kaverit jtn.
      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? ne oli semmoset seppälän ihan kaarituelliset, koko oli 70A
      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! nyt ne ovat yhä kaarituelliset,ja vähän tupatut. kokoa on 70C
      9.Minkäikäinen olet?15
      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?olihan se lystiä

    • 14 v

      Äiti ehdotti, että ostetaan liivit kun olin Seppälässä 5 luokalla. Kokeilin erillaisia ja ne mitkä oli parhaat (pinkit pikku liivit :D) ostettiin ne. Ollaan aina välillä jälkeen kokeiltu kaupassa uusia. Olin varmaa eka mut sit ku muille tuli nii en enää hävenny rintsikoita. Tuntu tosi epämukaville ja hankas ja pisti :'( ja välillä vieläki!! Yks aikuinen sano et turhaa ppitää rintsikoita ky mulla on nii pienet tissit... :\

    • munkkiporsas

      1.sain ekat liivit 12 v
      2.äiti
      3.en ilmoittanut vaan äiti kysyi että haluanko rintsikat
      4.en vaan toka
      5.ööö en
      6.no en hävennyt mutta ei kukaan ilmoittanut mitää (ei myöskään kukaan aikuinen)
      7.tais olla joku a-kuppi ja semmoiset kaarituki
      8.75B
      9.13
      10. Oli kiva vastata :D

    • 2woduc2e3

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      - 14v.

      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      - Ei kukaan. Itse hankin :D

      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      - En kenellekään.

      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      - En varmana :'D

      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      - Muistan ja vittu ku oli naiselline olo!!

      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      - En?

      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      - No ei ole.

      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      - Sellaset Seppälän ruutuliivit :D Push-up.

      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      - Valko-Vaaleenpunaset pitsiliivit, ovat superpushuppia ja koko 75D ;)

      9.Minkäikäinen olet?
      - 15v.

      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      - Juu :D

    • top149

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      - Öh, taisin olla 12 kun sain siskon vanhat.

      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?
      -Ei kukaan-

      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat.
      -En kenellekään. :D

      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?
      -No enn.

      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.
      -Jotenkin kai. Olihan se sillee aika jännää ja kivaa. :P lol

      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?
      -No ennen ehkä vähän, nykyään en.

      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?
      -Hmmm.. Ei.

      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?
      -Vaaleanpunaiset 70A, kaarituelliset push-upit. <3

      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt!
      -Siniset 65A, kaarituelliset rintsikat.

      9.Minkäikäinen olet?
      -01.

      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata?
      -Ihan jees.

    • rintsikkahullu

      1 Ensimmäiset rintaliivit sain 12 vuotiaana, kun olin pyytänyt niitä äidiltä jo melkein vuoden.
      2 Mä pyysin äidiltä topattuja 70A rintsikoita, vaikka mulla ei vielä silloin ollut yhtään rintoja.
      3 Äidiltähän niitä pyytelin ja melkein rukoilin.
      4 En ollu eka, sillä siellä oli mun kaveri, jolla oli topatut 65A rintsikat ja mä halusin isommat.
      5 Oikein hyvin muistan ekan päivän uusilla rintsikoilla koulussa, koska silloin alko tissit näkymään puseron alta ja pojat innostu puristelemaan.
      6 En tippaakaan hävennyt, sillä olin ylpeä niistä, sillä olinhan melkein vuoden ronkunu niitä äidiltä.
      6 Kerran yks mies sano kaupassa, että saako noin pieni tyttö pitää noin topattuja liivejä? Mä sanoin sille, että koitas arvata ja röyhistelin sille topattuja liivejäni, kuin ne olisivat olleet täynnä tavaraa, jota ne ei todellakaan ollu.
      7 Topatut valkoiset 70A.
      8 Mulla on nyt samaa kokoo, vaikka tissit on vähän kasvanu.
      9 Olen 13.
      10 Oli se ihan kiva ja kiva, että joku on löytänyt sen tuolta historian hämärästä taas parrasvaloihin.

    • Dadidam

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit?
      -10 tai 12 vuotiaana.

      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? -Äitini.

      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. -Äitille, tai siis mun äiti sano mulle, että mä tarvitsen rintaliivejä.

      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä?-Kai mä olin?

      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun.-En oileestaan.

      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain?- En, mulle kai siitä parikertaa jotain mainittiin, mutta enpä huomioinu.

      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?-Ope joskus jotai mun rintaliivien olkaimista.

      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat?- Semmoset söpöt mustat kiroileva siili rintsikat, koko oli kai 80 A?

      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! - Mustat normaalit. Koko on C 80

      9.Minkäikäinen olet? 13..

      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Jep!

    • rintsikkagallup

      Up.

    • HALUAISINPIENEMMÄT

      1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? -Tais olla 10 - 11 vuotiaaana.

      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa?- Äiti auttoi

      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. - En ilmoittanut, kun äiti ehotti.

      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? -Olin.

      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun. -En :D

      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? - En häpeä, normaali asia.

      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi?- Ei kai?

      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? Ne oli kokoa 70 A tai B ja ne olivat pinkit kiroileva siili kaari liivit.

      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 80 D Ja Ihan normaalit urheilu rintsikat?

      9.Minkäikäinen olet? 13

      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Oli :)

    • 1. Minkäikäisenä sait ensimmäiset rintaliivit, siis oikeat kuppiliivit? Taisin olla 12v tai 13v

      2. Kuka sinua auttoi liivien hankinnassa? Äiti

      3. Kenelle ja miten ilmotit, että haluat ja tarviyset rintsikat. Äidille

      4. Olitko luokkasi ensimmäinen rintaliivin käyttäjä? En

      5. Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäistä kertaa oiket rintaliivit päällä kouluun? En

      6. Häpesitkö liivejä, jos joku huomaa ne ja sanoo jotain? En hävennyt alussa enkä nytkään. Normaali asia

      6. Onko joku random aikuinen sanonut jotain liiveistäsi? Ei

      7. Minkäkokoiset ja malliset ensimmäiset rintsilkasi olivat? 70A kaarituella, ei toppauksia

      8. Minkäkokoiset ja malliset rintsikat sulla on nyt! 75B kaarituella, ei toppauksia

      9.Minkäikäinen olet? Kohtapuoliin 15

      10. Oliko tähän galluppiin kiva ja helppo vastata? Juuh

    • rintsikkagallup

      Up!
      Kiva, kun tää on vielä hengissä!

      Vastatkaa!!!

    • ihanuusoot

      Kuka tykkää mistäkin ....Minusta piednet,kiinteät rinnat on TODELLA kiihottavat !!!!!

    • Anonyymi

      Moikka! Mä oon 13v tyttö ei hirveen isot rinnat mut semi isot mun ikään nähen.

      1. Mä en oo vielä saanu sellasia mutta topatut liivit sain maaliskuussa kun täytin 13.
      2.Äiti ja 18v isosisko.
      3. Äidille, sanoin että vanhat urheiluliivit alkaa olla pienet.
      4. En todellakaan, ennemmin viimeinen...
      5. No tosiaan niitä oikeita liivejä mulla ei oo mutta olihan se hienoa mennä kouluun sellasilla topatuilla liiveillä!
      6. Riippuu kuka sanoo, jos ystävät sanoi niin en hävennyt mutta jos pojat huomaitti niin kyllä vähän nolotti.
      7. Kokoa en tiedä mutta niissä on sellaiset normi rintsikoitten olkaimet mutta urheiluliivin tyylinen ympärys.
      8. Ne samat
      9. Sanoin sen jo tosiaan alussa, 13v
      10. Oli kiva vastata ja ihan helppo!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe