Parhaat rullasukset

Hiihtelijä

Olen ostamassa rullasuksia. Mikä merkki on paras? Haluaisin suuntavakaan, helppohiihtoisen ja tärinää hyvin vaimentavan mallin. Painoa on yli 90 kg eli ilmeisesti aika rajallinen määrä niitä mitkä sopii. Ilmeisesti myös tuo paino vaikuttaa aika paljon rengasvalintaan. Mitä mieltä ootte niiden valinnasta?

9

2641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Swenor

      Swenor skate elite on hyvä. Mulla painoa on noin 80 kg et en ihan tiiä miten toimii yli 90 kiloisella.

      • Einari Pitopohja

        Komppaan edellistä: swenorit löytyy ja pidän merkkiä parhaana (voin tosin olla väärässäkin kun en ole kaikkia testannut - tosin tuskin noissa paljon eroja on)


    • ysiviitonen

      Paino on ongelmana rullasuksissa itsellä swenoreilla kaksikertaa kunnolla turvalleen kun sepeli osui suksen pohjan ja asvaltin väliin ja paino juuri sillä suksella . (joustaa niin paljon ettei maavara riitä).

      Joten uskoin ja siirryin rullaluistimiin.

      • einari pitopohja

        itsellä runko (metallia - alumiini?) joten eipä juurikaan jousta. Tosin malli kisasuksi joten ongelma lähinnä se että turhankin vauhdikas suksi huonoille asvalttiväylille.
        Kumipyöräversio ehkä parempi kun hitaampi etc


      • Hiihtelijä

        Oliko sulla juuri tuo swenor skate elite malli, joka oli liian joustava? Onkohan alumiinirunkoiset jäykempiä?


    • Itsellä

      Minulla löytyy Start Elegance vapaantyylin alumiini sukset,uretaani pyörät 26mm/100mm halk.,joten aika nopea on suksi.

      Oli mahdollisuus testailla muutamia suksia ja nuo oli ainakin itselle ja omalle tyylilleni vakaimmat sukset jotenka päädyin noihin.
      Suosittelen.

      • Einari Pitopohja

        Minulla taasen swenor equipe R2 kisa rullikset - ilmeisesti lähelle samantyyliset kuin nuo startin vermeet. pirun nopeat ovat ( rullaluistelijat tahtoo jäädä kuin se kuuluisa tikku sinne ruskeaan eritteeseen..) no jos asvaltti / reitit ok niin suosittelen . Tosin ei taida olla kyseinen malli enää myynnissä. Vastaavia toki löytyy. Jos kovin huonokuntoinen pinta tiessä niin ehkä kumipyörillä varustetut sivakat antavat tasaisempaa kyytiä..


    • Hiihtelijä

      No olisiko 90kg hiihtäjälle näistä joku sitten se paras ja laadukkain: swenor equipe R2, Vauhti skate 3 WRX RACE tai sitten swenor skate elite (yksi kommentti oli et joustaisi liikaa. Jostain kyl luin ttä pitäisi olla vähintään 75 kg painoa tuntee sen jouston. Tietty liika on liikaa jos alkaa lähestymään maanpintaa keskeltä.)

      Swenor equipe R2 ja Vauhti skate 3 WRX RACE ilmeisesti aika saman tyyliset ja nopeuksiset PU-pyörillä. Onko elite skate nopeimmilla kumipyörillä miten nopea? Haluaisin, että rullailu kesällä olis jonkin verran keveempää kuin talvella ja jotenkin tuntuu normi kumipyörillä meno voi olla 90 kg painolla melko tahmeeta (Ainakin rullaluistimen pöyrät on aika lämpimät jo pikku lenkin jälkeen).

      • Niilo Lylykorpi

        Suosittelen soittamaan Häijäälle ja kyselemään suositusta vaikkapa Holmalan Eerolta ! Tuntee tuotteet ja kuulee hiihtäjiltä niistä palautteet..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe