Tietääkö kukaan hyvää selvännäkijää

sari7

Auttakaa , kun mun hyvä selvännäkijä kuoli ja nyt tarve olisi uudelle !! Auttakaa. !!

18

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karttakaa heitä

      "Tietääkö kukaan hyvää selvännäkijää"

      Jokunen vuosi sitten lueskelin selvänäkijöiden omia sepustuksia ahkerasti. Samoin muiden kirjoittelemia kokoomateoksia heistä.

      Jossakin vaiheessa alkoi väsyttää. Kun se tietämisten määrä on noin samaa tasoa kuin lottonumeroiden arvaaminen. Korostetaan kyllä jotain onnekasta sattumusta, tyyliin, että "kylläpä silloin hyvin tiesin". Mutta mielestäni kannattaa kiinnittää huomio ensiksi niihin ennustuksiin, jotka selvänäkijöillä ovat menneet pieleen. Niitä ei tietysti juuri heitä kehuvissa kirjoissa ole. Mutta on toisiakin kirjoja, rehellisempiä. Selvänäkijän osaamisen mitta on hänen epäonnistumisissaan. Viisi hyvältä näyttävää ennustusta ei meinaa mitään, jos vanavedessä kulkee viisisataa pieleen mennyttä umpiarvausta.

    • meiju.

      Nina Kallio on erittäin pätevä, vastailee lisäkysymyksiinkin ilmaiseksi eikä pyydä lisäveloitusta

      • {°°}

        Keskiyö/Tuntijasi


      • Sari /

        Mistä saan hänen yhteystiedot?


      • sari7

        Mistä saan yhtetystiedot?


      • selainnainen
        sari7 kirjoitti:

        Mistä saan yhtetystiedot?

        sekä Keskiyö / Tuntijasi että Nina Kallio löytyy googlaamalla


      • selainnainen
        selainnainen kirjoitti:

        sekä Keskiyö / Tuntijasi että Nina Kallio löytyy googlaamalla

        Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi


      • selainnainen
        selainnainen kirjoitti:

        Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi

        tuntianasi on profiili, siitä saat Tuntijan s-postiosoitteen. Ninalla on ymmärtääkseni kotisivut


      • Sari 7
        selainnainen kirjoitti:

        sekä Keskiyö / Tuntijasi että Nina Kallio löytyy googlaamalla

        Kiitos kaikille !!


      • selainnainen kirjoitti:

        Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi

        Hei

        huomasi tämän kirjoituksen vasta nyt. profiilini ei ole käytössä, mutta sähköposti on.
        hyvää kevättä kaikille!

        t. Keskiyö


    • Onnellinen59

      Maija H .Mirja ja Kaisa ovat minulle nähneet samallalailla ja tiesivät hyvin!!

    • uskalla elää itse

      Mihin sinä näkiää tarvit.
      Mieti itse valitojasi ja ELÄ itse elämäsi.
      Ei siihen tarvitse toisen ihmisen luotsausta.
      Ja jos povari pyytää rahaa se on todellakin väärin.

    • Kymppi

      Ottakaa vastuu elämästänne ja tunteistanne. Ei se oma elämä sillä muutu, että maksaa kakskymppiä jollekin korttipakan plärääjälle. Aikuisten leikkiä sellainen on ja sisimmässänne tiedätte sen. Toki ennustajille se ei ole leikkiä, vaan tienaamista.

      • no joo niinpä

        miksi itse liikut ennuspalstalla sitten? kun pidät tätä leikkinä?


      • Suffailen
        no joo niinpä kirjoitti:

        miksi itse liikut ennuspalstalla sitten? kun pidät tätä leikkinä?

        Nähdäkseni sinäkin selailet muitakin sivustoja kun tämä . Riittääkö vai kerronko lisää ...


    • Suosittu Selvänäkijä

      Tiedän erittäin hyvän Selvänäkijä/Shamaani puhelin: 044 9642678 OTA YHTEYTTÄ

      • tuuttuut

        No minulla on tiedossa joka näkee mulle eli Kristallikello nimellä Anne Vesanen, ei tee minuuttimaksulla. Uskallan suositella.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe