Mistä "poikatyttö" nauttii seksissä?

pleasure4u2

Mietin täällä sellaista, että kuinkahan paljon mielihalut eroavat seksissä femmejen ja poikatyttöjen välillä? Tietenkään mikään ei ole yksiselitteistä, mutta tämä todellakin minua kiinnostaa. Ja lähinnä minua erityisesti kiinnostaa teidän "poikatyttöjen" halut sängyssä. Sinä olet kuitenkin se maskuliinisempi ja "haluat ottaa naisesi". Mutta mistä sinä nautit, mitä sinä haluat minun sinulle tekevän?

62

3003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+11

      Mitäköhän se voisi olla, mistä poikatyttö nauttii. Varmaan jotain täysin vierasta, jollaista ei ennen ole tällä planeetalla nähty. Ikään kuin ulkoinen olemus kertoisi jotain seksimieltymyksistä. Lopettakaa jo nää.

    • hellyyttä mulle

      Hellyyttä haluan. Ei rajuja otteita. Pitkiä katseita paljon. Pitkiä suudelmia ja vielä uudestaan hellyyttä. Se riittää.

    • pleasure4u2

      No itse olen tyttömäinen ja ihastunut ns. poikatyttöön. En ole ollut aikaisemmin naisen kanssa, ja siksi mietin näitä asioita. Koska kyllä ehkä eroja on miten ns. tyttömäinen tai poikamainen nainen haluaa häntä kosketettavan. Haluaako esim. että rintoja kosketellaan ja suudellaan. Ei me kaikki viestien aloittajat olla miehiä, jotka näitä asioita täällä miettii.

      Yksi ihana vastaus sieltä tulikin, kiitos :)

      • lapsellista

        Ei hyvää päivää! Jättäisitte jo nämä yleistykset ja stereotypiot! Se, miten kukakin haluaa itseään koskettavan ei johdu poikamaisuudesta tai tyttömäisyydestä, vaan jokainen on yksilö! Aivan oikein, yksilö! Tuntuu taas, että tämäkin on tällainen provo kun ei mitään muuta keskustelua tällä palstalla saada aikaiseksi...


    • naisen kosketusta

      Näin poikatyttönä voin vastata, että tykkään juurikin hellyydestä enkä niinkään rajuista otteista. Haluan juurikin naisen kosketusta ja sen vuoksi en varmaan miehistä ookkaan kiinnostunut. :)

    • takatakatalvi

      Toinen poikatyttö tässä taas haluaa sekä rajuja hetkiä että hellyyttä

    • No itselläni kokemuksien perusteella mielihalut eivät juurikaan eroa femmeistä..samalla tavalla myös minä haluan, että minuun päin tehdään se aloite ja että minut "otetaan"...ja eiköhän jokaisen pidä itse selvittää se kokeilemalla mistä toinen tykkää, koska jokainen on erilainen ja mieltymykset vaihtelevat jokaisen ihmisen kohdalla..ja eli niinkuin edellä mainittiinkin, olemme kaikki yksilöitä! =)

      • pleasure4u2

        Kiitos tästä vastauksesta, juuri tällaisia ajatuksia toivoinkin kuulevani. Ja kyllä minä itsekin haluan ihan "kummallakin tavalla", vaikka se tyttömäisempi olenkin. Minussa on kaksi puolta, sellainen herkkä ja hoivaa kaipaava, joka sitten tykkää kun toinen pitää hyvänä ja tekee minulle hyvää. Mutta toisaalta minulle toisen nautinto on ihan äärimmäisen tärkeää. Ja niin tykkään siis sekä että....tulla otetuksi ja toisaalta sitten tehdä näin toiselle...vaikkakin ehkä pikkasen ujo siihen olenkin :D


    • haaaaaloooooooooooooo

      MITÄ V*TTUA TAAS? Jättäkää jo tää palsta rauhaan. Mitä te idiootit selitätte?

      Ulkonäöllä ei_ole_mitään_ tekemistä sen kanssa, mitä sängyssä haluaa. Kuinka tyhmä pitää olla ettei tätä käsitä? Ihmiset on erilaisia.

      "Poikatytöt haluaa ottaa naisen" wtf????

      I-H-M-I-S-E-T O-N E-R-I-L-A-I-S-I-A. Kaikki "poikatytöt" ei halua "ottaa naista". Mene kerjäämään huomioa muualle..

      Minä itse olen ulkoisesti "poikamainen tyttö" ja annan kyllä sängyssä kaikkeni MUTTA haluan myös takaisin, eli kukaan tyynyprinsessa ei mun tyynylle kiipeä vaan haluan kunnon tyydyksen minäkin.

      MIKSEI LESBOT KOSKAAN SAA RAUHAA NÄILTÄ STEREOTYPIÖILTÄ? KERRO

      • pleasure4u2

        Ole nyt ihan rauhassa siellä vaan :)


    • 9+10

      Lienee ihmiskohtaista. Vähän sama kuin tiedustelisit, että mistä punatukkainen nauttii seksissä.

    • pleasure4u2

      No sanotaanko nyt niin, että en etsinyt tässä mitään sillä tavalla stereotypiaa, enkä sitä todella halua tehdä. Mutta se nyt vain on niin, että meissä naisista pitävissä naisissa on tyttömäisempiä ja poikamaisempia. En tarkoita sillä, että kaikilla heillä mielihalut menee nyt sitten automaattisesti sen mukaan. Toivoin vain kuulevani mistä juuri sinä pidät. Meistä jokainen nainen on yksilö, tottakai. No mutta en nyt halua ketään tällä viestillä ärsyttää :/ Olen vain nykyään aivan hassuna naisiin, kun tämän asian vihdoinkin olen itselleni saanut ymmärrettävään muotoon. Ja todellakin haluan ottaa selvää, sitähän tässä juuri odotan enemmän kuin mitään muuta. Ensimmäistä yötäni naisen kanssa, voi että tästä on unelmoitu. Haluan odottaa kuitenkin sellaista siinä mielessä oikeaa naista, että en haluaisi tämän kokemuksen olevan pelkästään yhden yön juttu. Olen liian tunteellinen itse sellaiseen.

    • provo on

      Eiköhän aloitus ole provo. Ei minullakaan ole kokemusta, mutta en silti esittäisi tuollaista kysymystä.

    • pleasure4u2

      No mutta eikös nämä palstat juuri sitä varten ole, että täällä jokainen saa mietiskellä ja kirjoitella juuri sellaisia asioita, mitä itsellä on mielen päällä?

      No mutta eihän tässä kenenkään tosiaan tarvitse yöuniaan menettää.

      Tapaan onneksi tämän ihastukseni pian ensimmäistä kertaa, ja ehkäpä sitten kemiat kohtaa jopa sillä tavalla, että hänestä tulee ensimmäinen naiseni.
      Toivottavasti vain osaisin tuottaa hänelle oikealla tavalla mielihyvää....

    • 2broccoli4you

      Femmejen ja poikatytöntylleröiden mielihalut seksissä eroavat melkoisesti. Poikatyttelit haluavat ottaa mieluiten ohjat käsiinsä ja ratsastaa auringon laskuun, jalkojensa välissä 500 kg lämminveristä lihaa (hevonen). Tämä johtuu siitä että makuukamarissa heitä odottaa joko paikallaan makaava kylmä kala, tai suorasorminen ja kömpelö, mutta lannistumaton onnenonkija, joka yrittää sillipuskasta saada saalista.

      Tämähän siis koskee kaikkia, poikkeuksetta. Poikatytöt tunnetusti ovat samaa maata. Söpön nuoren pojan näköisiä naisia, pitkällä tukalla varmaan näyttäisivät rumilta tytöiltä. He käyttävät kauluspaitoja ja kävelevät miehekkäästi. Nuoremmat poikatytöt jäljittelevät yleensä joko Justin Bieber tai emo -lookkia. Poikatytöt luovat toisiinsa viileitä katseita kilpaillessaan naisellisten lesbojen suosiosta, vaikka salaa haaveilevat kerrankin hyvästä seksistä toisen poikatytön kanssa.

      Ylläoleva oli siis pelkkää läppää, ja ken siitä ottaa onkeensa, se ongen kätkeköön. Vai miten se meni.

      Back in business. Mitä jos kysyisit siltä naiseltas että mitä se haluaa, sitten kun sinne asti pääset. Jos pääset. Kysy että saatko kokeilla sen tissiä vai surkastuuko sen kuvitteelliset pallit siitä.

    • pleasure4u2

      Oikeastaan en voi tähän muuta sanoa, kuin että teidän kirjoitukset on surullista luettavaa, todella surullista. Jos näistä ikävistä viesteistä yksikään todellisuudessa on naisen kirjoittama, toivon todella että ei ole. Häpeän meidän naisten puolesta, jos te todella olette viestien takana. Jonkin verran olen täällä lueskellut aiempia kirjoituksia, ja monta kertaa hävennyt miten suorastaan julmasti monet täällä vastaavat viesteihin. Kannattaa pysyä jatkossakin pois täältä.

      • Manwoman

        Älä välitä. Sulla on hyvä asenne. Säilytä se.
        Sun kysymykseen tuli monta rakentavaa vastausta. Kiinnitä huomio niihin:)


      • 5+5

        Aika monet ovat taatusti kyllästyneitä jatkuviin stereotypioihin, minkä vuoksi sait melko kärjekkäitäkin vastauksia. Niissä monessa oli kuitenkin perää, sillä ei ole mahdollista päätellä kenenkään ulkoisesta olemuksesta sitä, millainen hän on sisältä - tai vaikkapa sitä, millaista seksiä hän haluaa. Tällaisia päätelmiä ei voida tehdä myöskään eri sukupuolten välillä (tyyliin naiset ovat herkkiä ja miehet kovia).

        Vaikka saisit sata samanlaista vastausta, joissa kaikissa olisi samanlaisia ohjeita, tuleva naisesi voi silti haluta jotain muuta. Me kaikki olemme omanlaisiamme yksilöitä. Suurimpia virheitä, joita voi tehdä naisen kanssa rakastellessa, on olla ottamatta huomioon häntä yksilönä. Itse olen sitä mieltä, että rakasteluun uuden naisen kanssa tulee aina lähteä ns. puhtaalta pöydältä.

        Siinä olet oikeilla jäljillä, että myös itsensä lesboiksi kategorisoivissa ja/tai naissuhteissa elävissä voi olla transihmisiä, eivätkä he kaikki välttämättä pidä omien rintojensa tai genitaaliensa koskettelusta, vaan haluavat pikemminkin antaa nautintoa toiselle. Olettaisin kuitenkin, että tässä on kyse melko pienestä vähemmistöstä. Ja jälleen kerran, ulkonäkö ei välttämättä korreloi sisäisen kokemuksen kanssa, eikä sen perusteella voi päätellä mitään.

        Rakastellessa ei pitäisi ensisijaisesti esittää mitään roolia, kuten antajan tai ottajan roolia, vaikka olet jostakin saanut tällaisen käsityksen feminiinisemmän ja maskuliinisemman naisen suhteesta. Sen sijaan täytyisi olla valmis avoimuuteen, kohtaamaan toinen omana itsenään ja samalla antamaan rehellinen kuva itsestään ja omista toiveistaan. Seksi parisuhteessa on yhdessä kasvamista ja oppimista, ei sitä tarvitse, eikä voi, etukäteen osata.


      • Poikamainentyttö 266

        Joo pikkasen minäkin luen näitä kauhulla.
        Lesbot hyökkää silmille, ja luulisi juurikin sitä vartrn olevan tämän palstan että tietämätön saa tukea, mutta ei haukutaan ja arvostellaan että vitunidiootti lähr menee ja senki provo yms et sä oo oikee lesbo mee takas miehes luokse.

        Pikkusen vois jokainen ajatella mitä kirjottelee ja miten lyttää toisen.
        Itse voin kertoa että poikatyttönä haluan samaa kun naisellinen nainenkin. Ja kaikkien naisten kanssa olen sitten "opiskellut" mistä tykkäävät.
        Tsemppiä ja koita kestää näitä hyökkääviä lesboja. :)
        Nyt kaikki miettimään onko tämä provo, oikeesti?!!


      • Lepalepalepakko

        Palauttaisin mieleen, että tänne kirjoittelevat myös hyvin hyvin nuoret ihmiset.

        Varmaan alle 16vuotiaatkin...

        Että siistikääs vähän noita palautteitanne.

        JA sitten ne ATKM..., eli kaikki törkyvastaukset eivät ole lesboilta.


    • oletko tätä miettinyt

      Oletko pleasure miettinyt sellaista että sinun kirjoituksesi ovat todella surullisia ja yleistäviä? Julmalla aloituksella saa julmia vastauksia. Kannattaisi varmaan katsoa peiliin. Tai sitten opetella ottamaan asioita vastaan huumorilla. Ja ehkä hyväksyä se, että ei ole olemassa mitään poikatyttöjä ja femmetyttöjä vaan erilaisia ihmisiä.

    • hellureijahellät

      So much pms on this area xD ei oo niin vakavaa ihmiset/naiset ym. nauretaan myöhemmin tällekin taas..terveisiä vaan kaikille ja porkkanaa lisää salaatteihin :)

    • Kdkdkdkdkdkdk

      Ihmiset on toki erilaisia, mutta itse olen ollut muutaman maskuliinisemman naisen kanssa, ja he tykkäsivät itse enemmän antaa nautintoa kuin saada sitä. Esimerkiksi näin: kymmenestä rakastelukerrasta meni seitsemän kertaa niin, että mun käsi- ja suuhoitoa ei kaivattu, vaan toinen sai orgasmin tribadismilla tai vaan siitä, että hoiteli mut. Kukaan näistä henkilöistä ei ollut transmiehiä mun tietojeni mukaan.

      En siis halua yleistää, ihmisten seksuaaliset tarpeet ovat erilaisia. On varmasti paljon poikatyttöjä/maskuliinisempia lesboja, jotka haluavat, että heidät otetaan tai ainakin he haluavat täydellisen tyydytyksen itsekin. Kohdalleni on vain sattunut yksilöitä, jotka tykkäävät tyydyttämisestä ja etkä vedän tällaisia persoonia puoleeni. Ehdotan aina rohkeasti keskustelemista tai edes jonkinlaista juttelua ennen petipuuhiin ryhtymistä. Suomalaisille se saattaa olla hyvin vaikeaa, monia ujostuttaa ja jännittää. Ideaalitilanteessa itse ensin keskustelisin, sitten (ilman seksiä) oltaisiin alasti ja tutustuttaisiin siihen, millaisesta kosketuksesta toinen pitää ja esim. masturboitaisiin yhdessä. Vasta tämän jälkeen itse seksiä. Kellään ei vaan taida olla energiaa ja kiinnostusta tällaiseen, monella tuntuu olevan kiire repiä niitä pikkuhousuja pois.

      • Jokainenonerilaunen

        Jos haluat olla huonoa seksiseuraa niin älä kysy ihmiseltä itseltään mistä hän pitää.


      • takatakatalvi
        Jokainenonerilaunen kirjoitti:

        Jos haluat olla huonoa seksiseuraa niin älä kysy ihmiseltä itseltään mistä hän pitää.

        Ai että tee sit jotain mistä sun kumppanisi ei tykkää ja oo vielä huonompaa seksiseuraa? Great.


      • 78786
        Jokainenonerilaunen kirjoitti:

        Jos haluat olla huonoa seksiseuraa niin älä kysy ihmiseltä itseltään mistä hän pitää.

        Ei kukaan jossain yhdenillanjutussa mitään kyselekään :D Tässä varmaan puhuttiin seksistä parisuhteessa eikä vaan jostain random-panosta, joka löytyi baarista...


      • Ei ajatuksen voimalla

        Anteeksi mutta kukaan ei saa orgasmia vain antamalla toiselle tyydyksen. Kukaan ei saa orgasmia ajatuksen voimalla. Se on fakta. Siihen tarvitaan sukupuolielinten stimuloimista, enemmän ai vähemmän.

        Sänkykamusi varmaan sai suunnatonta nautintoa siitä että antoi sinulle tyydytyksen, sehän on mahtavaa, mutta ei hän siitä orgasmia saanut.


      • uutisista lukenut
        Ei ajatuksen voimalla kirjoitti:

        Anteeksi mutta kukaan ei saa orgasmia vain antamalla toiselle tyydyksen. Kukaan ei saa orgasmia ajatuksen voimalla. Se on fakta. Siihen tarvitaan sukupuolielinten stimuloimista, enemmän ai vähemmän.

        Sänkykamusi varmaan sai suunnatonta nautintoa siitä että antoi sinulle tyydytyksen, sehän on mahtavaa, mutta ei hän siitä orgasmia saanut.

        Taannoin tässä oli ihan uutisissa juttua naisesta, joka sai aamusta iltaan kaiken aikaa orgasmeja tekemättä itse tai kumppaninsa kanssa yhtään mitään tai edes ajattelematta sen enempää mitään seksuaalisia asioita tai seksiä. Asia muodostui sen verran ongelmaksi, että kumppani päätti toimittaa naisensa sairaalaan.


      • Dkdldkdkqkd

        Pitää ilmeisesti selventää, että mitä tarkoitin "henkisellä orgasmilla". Itse ymmärsin asian niin, että tälle henkilölle tyydytyksen antaminen toi orgasmin kaltaisen tilan, vaikka kyseessä ei olisi ollutkaan varsinainen orgasmi. Ja kai se on mahdollista, että sai sen verran stimulaatiota genitaaleihinkin, että tuli niin kuin tulemista perinteisesti ajatellaan. Orgasmejakin on eri vahvuisia ja erilaisia.


      • Anna Ny

        Erinomainen idea, masturboida yhdessä. Eräs eksäni "huijasi" kerran
        minut masturboimaan ja sitten kun olin sen tehnyt, huomasin että
        ei hänellä sitä kokemusta ollutkaan niin paljon kuin oli antanut
        ymmärtää. No, en pahastunut, se oli oikeastaan ihan mukavaakin.

        Kyllä ainakin minun kohdalla on ollut niin, että erimerkkiset vetävät
        toisiaan puoleensa, eli silloin asiat tapahtuvat luonnostaan, eikä niitä
        tarvi sen kummemmin miettiä, tosin joskus sitä voi kokeilla kepillä jäätä, ja
        tunnustella siten mitä toinen haluaa. Tässä on varmaan kyse vaistoista;
        miten yleensäkin tulee muiden kanssa toimeen. Ja miten sujut on oman
        kroppansa kanssa. Kyllähän se kosketus on se tärkein, ja tunnelma.


    • 69sakerduvillvetaom6

      "Kukaan ei saa orgasmia ajatuksen voimalla. Se on fakta. "

      Ruotsin TV3:lta olen seurannut ohjelmaa "69 saker du vill veta om sex".

      Yhdessä osassa oli ryhmä ihmisiä, jotka meditaation avulla saivat orgasmin. Eivät stimuloineet sukupuolielimiään millään fyysisellä tavalla. Pelkällä meditaation tuomalla ajatuksen voimalla orgasmin saivat.

      • Ei ajatuksen voimalla

        Niin jotku 1 miljoonasta saa orgasmin meditaation avulla vuosien harjoittelun jälkeen. Tais itten sulla on vastenmielinen SAIRAUS jonka vuoksi aivosi ovat tavallaan lukkiutuneet orgasmi -tilaan, ihminen saa kokoajan orgasmeja. Ja se on stressaava ja voimia vievä sairaus. Olen minäkin ohjelmia katsonut.

        Vaan tuon kirjoittajan todennäköisesti aivan tavallinen tallaaja sänkypartneri tuskin on ollut mikään meditoija tai harvinaista sairautta sairastava. Hän ei ole saanut orgasmia vain sormitamalla ja nuolemalla toista ihmistä. Turha kenenkään kuvitella että antaa toisille orgasmeja vain itseään naittamalla


      • 69sakerduvillvetaom6
        Ei ajatuksen voimalla kirjoitti:

        Niin jotku 1 miljoonasta saa orgasmin meditaation avulla vuosien harjoittelun jälkeen. Tais itten sulla on vastenmielinen SAIRAUS jonka vuoksi aivosi ovat tavallaan lukkiutuneet orgasmi -tilaan, ihminen saa kokoajan orgasmeja. Ja se on stressaava ja voimia vievä sairaus. Olen minäkin ohjelmia katsonut.

        Vaan tuon kirjoittajan todennäköisesti aivan tavallinen tallaaja sänkypartneri tuskin on ollut mikään meditoija tai harvinaista sairautta sairastava. Hän ei ole saanut orgasmia vain sormitamalla ja nuolemalla toista ihmistä. Turha kenenkään kuvitella että antaa toisille orgasmeja vain itseään naittamalla

        Mitä väliä sillä on, onko niitä 1, 10, 100 vai 1000 miljoonasta. Vastasin sinun kommenttiin; "Kukaan ei saa orgasmia ajatuksen voimalla. Se on fakta. " Pointtini oli, että se minkä esitit faktana ei sitä ole.


      • Ei ajatuksen voimalla
        69sakerduvillvetaom6 kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on, onko niitä 1, 10, 100 vai 1000 miljoonasta. Vastasin sinun kommenttiin; "Kukaan ei saa orgasmia ajatuksen voimalla. Se on fakta. " Pointtini oli, että se minkä esitit faktana ei sitä ole.

        Eli nussit pilkkua. Nussisit jotain muuta niin olo voisi helpottua ;)


      • 69sakerduvillvetaom6
        Ei ajatuksen voimalla kirjoitti:

        Eli nussit pilkkua. Nussisit jotain muuta niin olo voisi helpottua ;)

        Totesin vain, että sinun ns. fakta otti vesiperän. :)


    • 90999

      Tää on huvittava keskustelu. :D

    • pleasure4u2

      No aika mielenkiinnolla tätä keskustelua tässä itsekin luin :D

      ja kiitti näistä kivoista vastauksista ja tsempeistä mitä myös sain :)

    • Ötzi

      No on täysin mahdollista saada orgasmi koskematta sinne.

      • pleasure4u2

        On tottakai. Tästä puheen ollen itselleni tuli juuri mieleen unien aikaiset orgasmit. Itse olen monta kertaa unesta herännyt sellaiseen, enkä ole itseäni mihinkään kosketellut :D


    • itse haluisin ihanaa,lämmintä huomioo naiseltani. että toinen olisi kiltti,kuuntelisi mun toiveita ja mahdollisesti toteuttas ne.et voitais olla lähekkäin ja nauttia toisistamme. olen poikamainen ja haluan tyydyttää naiseni.mä en lähde joka naisen matkaan. mulla on oma makuni naisten suhteen. ja haluan sänkyyn vain tietyn tyyppisten naisten kanssa.ymmärtäväisyys olis kiva puoli.et se nainen haluais olla vain mun kanssa sillä hetkellä.

      • Carpe D

        Just näin.


    • mindgasmicalinismic

      Se on yllättävän helppoa se "mindgasm" kun vain tajuaa sen miten siitä ajatuksesta saa kiinni. Ei se meditaatiota tarvitse. Riittää kun on kiihottunut ja mieli alkaa vaellella uusille alueilla ja alkaa kokemaan uusia tuntemuksia, tai ajatuksia. Alkuun se oli sellaista väkisin yrittämistä ja päkistelyä, mutta vähitellen opin sen saamaan nopeammin rentoutumisen kautta, huom rentoutumisen, ei meditaation. Sitten se muuttui niin helpoksi, että alkoi tulla tilanteita kun piti sanoa omalle mielelleen "ei nyt". Joskus pelkkä tärinä esim bussissa sai sen aikaan. Siitä on jo kohta 10 vuotta kun sain ensimmäisen kuivan orkun ajatuksen voimalla. Yleensäkin ne orkut on kuivia. Erittäin ERITTÄIN harva saa siemensyöksynkin. Sitten kun aloin harjoittelemaan meditaatiota ja transsia, niin sitten tuli taas ihan uutta potkua. Lopulta opin myös ejakuloimaan ilman orgasmia. Ensimmäisellä kerralla säikähdin aika pahasti, kun kuvittelin, että pelkkä siemensyöksy ei olisi niin voimille käyvää, mutta se miten se sai hengästymään ja uupumaan yllätti mut täysin. Ihan kuin olisi juossut rappuset kutoseen asti. Ehkä siitä olisi pitänyt tajuta, kun pelkkä kuiva orgasmi ei hirveästi edes nosta sykettä ja niitä voikin saada vaikka kymmeniä peräkkäin. Kannattaa kokeilla ja harjotella, niin ei tarvii sitten väitellä keskusteluissa asioista, joita ei ole edes kokenut.

      • 45345345354

        Naisilla ei ole "siemeniä"...


      • wtfff
        45345345354 kirjoitti:

        Naisilla ei ole "siemeniä"...

        joo mäki haluaisin nähdä naisen siemensyöksyn?


      • ...
        wtfff kirjoitti:

        joo mäki haluaisin nähdä naisen siemensyöksyn?

        Ehkä hällä oli vain vahingossa tullut virheellinen sana.
        Parempi sille olisi ehkä ejakulaatio. Sen saa naiset sekä miehet.


    • Sitä samaa mitä muut

      Kannattaa kysyä, se kielii kunnioituksesta. Jos tyttö olettaa, että arvaat mitä se haluaa ja pitää seksistä keskustelua turn-offina, se on sen ongelma. Toki joskus sitä törmää tyyppiin, jonka kanssa kaikki vaan sujuu vaistonvarasesti, mutta harvemmin. Me ollaan yksilöitä, jotkut femmet haluaa "ottaa" ja monien mielestä koko "ottamisen" idea on lähtökohtasesti vanhanaikanen ja rajoittunut.

    • Yksipoikamainen

      Muutaman minuutin intensiivinen suutyöskentely sen päätteeksi kun ensin naiseni on omista orgasmeistaan selvinnyt :) vaimo haluaa sisään ja että olen päällä ja takana ja hitaasti ja nopeasti.. Nautiskella pitkään kaikesta mahdollisesta. Tottakai nautin koko setistä ja eniten siitä kun saan vaimon nauttimaan, mutta ite pidän nopeammasta ja suoraviivaisemmasta :p

    • FruttiDiMare

      "Ehdotan aina rohkeasti keskustelemista tai edes jonkinlaista juttelua ennen petipuuhiin ryhtymistä. Suomalaisille se saattaa olla hyvin vaikeaa, monia ujostuttaa ja jännittää. Ideaalitilanteessa itse ensin keskustelisin, sitten (ilman seksiä) oltaisiin alasti ja tutustuttaisiin siihen, millaisesta kosketuksesta toinen pitää ja esim. masturboitaisiin yhdessä. Vasta tämän jälkeen itse seksiä. Kellään ei vaan taida olla energiaa ja kiinnostusta tällaiseen, monella tuntuu olevan kiire repiä niitä pikkuhousuja pois."

      Lainasin tuon pätkän keskustelusta. Kuinka moni on tosiasiassa keskustellut partnerinsa kanssa ENNEN seksiä siitä, mitä toinen haluaa? Kuinka moni on tehnyt sen ennen ensimmäistä yhteistä kertaa? Minusta seksistä keskusteleminen ennen seksiä on kuin pizzatilausta tekisi. Turn off. Sorry vaan.

      • ölkjgfds

        Mä oon. Monesti. Oon myös todennu että mulla menee todennäköisemmin mielihalut yhteen sellaisten ihmisten kanssa joille seksi ja omat mieltymykset sillä saralla on niin tärkeä juttu että siitä puhutaan etukäteen.


    • Poikanimeltäpirkko

      Täällä kirjoittelee yksi poikamainen, joskin jo viisikymppinen lesbo. Rakkaani on kymmenisen vuotta nuorempi naisellinen femme. Aiemmissa suhteissani seksi on ollut tavallista naisparin seksiä ja sillä tavalla tämän nykyisenkin suhteen seksi alkoi. Vuorotellen oltiin alla ja päällä. Molemmat käyttivät käsiä, suitaan ja vartaloitaan. Aiemmissa suhteissani on ollut myös hihnoilla varustettu sträppäri. Jostain syystä tämä nykyinen suhde on erilainen. Rakkaani on minulle kuin kallis kukka, jota varjelen aivan erityisellä tavalla, vaikka hän on fiksu ja kykenevä aikuinen nainen. Suhteemme alku oli vaan niin hankala, että minulle on kai jäänyt menettämisen pelko. Saattaa olla ikäkysymyskin, mutta en halua rakkaani hyväilevän rintojani seksuaalisessa mielessä. Hän saa niitä esimerkiksi sohvalla maatessamme silittää, mutta en halua imemistä enkä seksin aikaista rintojen hyväilyä. Rakkaani halusi sitä alussa, mutta asia helpottui, kun aloin pitää toppia rakastelun aikana päällä. Koen nykyisin myös syvän penetraation kielteisesti. Rakkaani saa sormeilla minua. Lisäksi pidän penetraatiosta seksielämämme ihmekalulla nimittäin Feeldoella. Tilasimme sen päähänpiston vuoksi ja se on ollut todella hyvä ostos. Alku oli hankalaa, mutta pääsimme nopeasti sinuiksi Feeldoen kanssa. Kokeilimme molemmat olla alla ja päällä, mutta tajusimme heti että ratsastaminen on minun juttu ja rakas viihtyy alla. Ensimmäinen päällä koettu orgasmi oli unohtumaton! Feeldoen kanssa rakkaani puolestaan saa 3-4 orgasmia joka kerta. Hän on välillä vatsallaan ja välillä selällään. Rytmisen liikkumisen lisäksi hyväilemme toisiamme käsin ja suulla. Uutena juttuna vajaan vuoden ajan on ollut rakkaani ranteiden sitominen huivilla. Sitominen oli hänen oma idea, joka ei aluksi minua innostanut. Keskustelimme asiasta ja aloin ymmärtää rakkaani näkökulmaa ja fantasioita. Yllätyksenä minulle on tullut oma nautinto pelinjohtajan roolista. Meillä on kaksi koodisanaa, joista toinen tarkoittaa hiljentämistä ja toinen keskeyttämistä. Koodisanoja on tarvittu muutamia kertoja. Seksiin on tullut enemmän sävyjä, syvyyttä ja varsinkin henkistä yhteyttä. Valta hurmaa minua, mutta vieläkin enemmän minua kiihottaa rakkaani täydellinen antautuminen ja luottamus. Minulla on kova vastuu häntä rakastellessa. Ennen rakkaani oli seksin aikana melkein koko ajan hiljaa. Nykyään hän huohottaa, voihkii, vaimeasti välillä parkaisee ja anelee välillä lopettamaan tai ottamaan rajummin. Hänen vartalonsa tärisee, vapisee, sisäisesti värisee, kiemurtelee ja hikoilee. Orgasmeja saadessaan hän nyyhkyttää ja joskus ulvahtaa. Hänen seksuaalisuutensa näyttäytyy eksoottisena ja erittäin kokonaisvaltaisena. Kiihotun erittäin voimakkaasti häntä katsellessani ja hänen vartalon omallani tuntien. Omat orgasmini ovat muuttuneet voimakkaammiksi ja pitkäkestoisemmiksi. Orgasmiin johtava tuleminen on muuttunut niin, että meinaan menettää tajun juuri ennen tulemista. Saamme aika usein samanaikaisia orgasmeja, sillä Feeldoen kanssa tunnemme toistemme kiihtymyksen vaiheet. Seksimme on uskomatonta! Minulla ei enää kuukautisia olekaan, mutta rakkaallani on vielä. Olemme huomanneet, että hän haluaa villeintä seksiä kierron alkupuolella ja ovulaation aikaan. Kierron loppupuolella hän ei ole yhtä herkkä eikä halukas. Tosin kuukautisten aikana hän haluaa Feeldoe-seksiä, mutta saa vain yleensä 1-2 orgasmia ja nekin helposti. Rajumman Feeldoe-seksin jälkeen paikkamme ovat sillä lailla hellinä, ettemme yleensä käytä Feeldoea muutamiin päiviin. Jos silloin rakastelemme, käytämme käsiä ja suita. Kuusysissäkin minä haluan olla päällä ja voin tehdä face sittingiäkin. Selälläni maatessani rakkaani voi antaa minulle suuseksiä ja käsillä hyväilyä perinteisesti. Muuten olen yleensä aina jollain tavalla päällä. Olemme molemmat hoikkia ja sporttisia, joten erilaiset asennot ja hikinen seksi sopivat meille hyvin. Tämän parisuhteen myötä olen kuulemma muuttunut vähän miehekkäämmäksi. En enää käytä yhtä paljon naisten koruja ja olen kuulemma henkisesti tiukempi mm. työelämässä. Olen tullut kaapistakin hieman enemmän ulos. Olen rakkaastani turhankin mustasukkainen. Aluksi pelkäsin, että hän rakastuu mieheen, koska on bi. Nykyään olen sen suhteen rennompi, koska meillä menee niin hyvin. Seksielämämme on mahtavaa ja olen löytänyt itseni seksuaalisesti uudella tavalla.

      • AnnaRiitta52

        Jos kirjoitus pitää paikkaansa, niin ihanaltahan tuo vaikuttaa. Olen kyllä kateellinen. Yritän parhaillaan pudottaa painoa ja toivon sen vaikuttavan positiivisesti seksielämään. Normaalipainoinen puoliso tukee ihanasti. En varmaan voisi luopua tuolla tavoin kontrollista kuin bissenaisesi. Meillä seksi on tavallista, mutta silti hyvää.


      • Wooouuu

        Huh tuli hiki kun luin ton :O


      • balansssi

        Toinen antaa ja toinen ottaa? Toinen on aktiivinen ja toinen passiivinen? Vieläpä niin, että poikamainen on aktiivinen ”mies” ja naisellinen on passiivinen ”vaimo”. Kaipaan tasa-arvoisempaa ja vastavuoroisempaa seksiä.


      • Omatasapaino

        Jokainen omalla tyylillä?


      • Poikanimeltäpirkko

        Kirjoitin seksistämme vaillinaisesti, koska halusin ketjun mukaisesti korostaa poikamaisen lesbon roolia ja nautintoa seksissämme. Kirjoitan nyt lisää rakkaani roolista, koska nimimerkki "balanssi" otti esiin aktiivisen ja passiivisen roolin.

        Ensinnäkin haluan sanoa, että rakkaani on antelias suuseksin antaja ja hellän sitkeä käsillä hyväilijä silloin, kun harrastamme seksiä ilman Feeldoeta. Hän osaa myös muita juttuja ja on lisäksi meistä aktiivisempi pussailija, silittelijä ja halailija arjessa. Kun Feeldoe on käytössä, hänen asemansa vaikuttaa passiiviselta, mutta ei se ole ihan niin. Rakkaani ei aina tahdo käsiään sidottavan. Jos meillä on stressiä tai ryppyjä rakkaussuhteessa, se vaikuttaa heti petipuuhiin. Kädet vapaina ollessaan hän selällään maatessaan hyväilee käsillään selkääni, pakaroitani, niskaani ja usein myös klitoristani. Me myös suutelemme hänen toimiessa suukkomestarina. Näitä kaikkia ei tietenkään voi tehdä samaan aikaan, vaan peräkkäin. Jos hän on vatsallaan, hän ei pysty käsillään minulle paljon mitään tekemään. Silloin hän joskus hyväilee omaa klitoristaan ja joskus hän kannattelee ylävartaloaan ollen esimerkiksi kontillaan. Hän myös ohjaa Feeldoen takaisin emättimeen, jos se sattuu luiskahtamaan ulos, mitä alussa tapahtui paljon. Olipa hän miten päin vain, hän lantiota jännittämällä ja pienin myötäilevin liikkein helpottaa minun työtäni ja osallistuu molempien kiihottamiseen. Myös muu hänen vartalonsa tekee työtä rakastelun eteen lantionpohjalihaksia myöten. En osaa sitä selittää. Feeldoea käytettäessä molempien koko vartalot ovat hommissa. Rakkaani osa ei myöskään vaikuta kevyeltä. Hän on usein ihan poikki rakastelun jälkeen. Hän on väsyneempi kuin minä. Rakastelun aikana hänen vartalonsa lihakset ovat jännittyneitä ja hän liikkuu pienin liikkein paljonkin. Hän on sanonut, että myös orgasmit ovat raskaita ja kun niitä tulee monta, siinä todella väsyy. Hän saa aina ensimmäisen orgasmin. Minulta menee orgasmin saamiseen aikaa ja oikeastaan kiihotun kunnolla vasta rakkaani saadessa ensimmäisen orgasminsa. Joskus rakkaani saa vain 1-2 orgasmia. Hän on kertonut, että orgasmin jälkeen penetraatio voi tuntua ikävältä, mutta se ei rakkaani mukaan silloinkaan satu. Huomaan kun hän on orgasminsa saanut eikä lisää ole tulossa. Siitä huolimatta hän antaa orgasmiensa jo loputtuakin minun penetroida itseään Feeldoella, jonka toinen pää on minun sisälläni tuottamassa minulle nautintoa. Saatan jyystää kauankin omaa nautintoani, sillä en todellakaan tule kovin helposti. Koko tämän ajan rakkaani rakastelee minua alhaalta päin vartaloaan liikuttaen, penetraatioa sietäen ja käsiensä ollessa vapaana minua hyväillen. Se ei ole passiivista! Tärkeintä on kuitenkin rakkaani heittäytyminen ja antautuminen rakasteluumme. Jos hän ei suostuisi olemaan alla, minä en voisi olla päällä. Kun hän vielä luovuttaa ohjakset kokonaan minulle antaessaan sitoa kätensä, ei sitäkään voi sanoa passiivisuudeksi. Hän on sanonut, että se vähän pelottaa joka kerta, vaikka tilanne on turvallinen. Rakkaani on sanonut, että hänen tekisi mieli neuvoa minua ja kyseenalaistaa neuvojani. Ärsyynnyn helposti neuvomisesta ja siitä, jos toinen ei ns. usko minua. Se on ongelmani. Haluan olla kingi, kontrolloija ja huolenpitäjä. Kyselen häneltä paljon, onko näin hyvä ja tuntuuko tämä hyvältä. Haluan löytää hänen nautintonsa ja antaa hänelle parasta. Antautumalla minun huolenpitoon ja kontrolliin sekä neuvomisesta pidättäytymällä hän antaa minulle todella paljon. Rakkaani on monta kertaa sanonut pitävänsä suunsa kiinni, vaikka hänellä olisi sanottavaa, koska se on kuulemma paras vaihtoehto. Hän ei myöskään jälkikäteen viisastele, vaan kehuu ja pussailee. Arvostan tätä suuresti. Olen alkanut enemmän kyselemään hänen mielipiteitään sekä KUUNTELEMAAN niitä. Rakkaani on viisas nainen ja osaa käsitellä minua. Kielensä ja mielensä hillitseminen ei ole passiivisuutta!

        Sitomisessa laitoimme aluksi huivin niin löyhästi, että rakkaani sai halutessaan kätensä irti. Nykyisin idea on siinä, ettei hän saa käsiään irti itse eikä edes anomalla. Ainoastaan koodisanalla. Seksin suhteen minä teen käytännössä aina aloitteen. Rakkaani kuitenkin usein viestittää jo päivän aikana, että häntä haluttaa tai esimerkiksi aamulla sängyssä koskettelee tietyillä tavoilla. Hän on meistä kahdesta häveliäämpi. Hän sanoo minun riitelevän kuin äijä, kun taas hän vihaisena nyyhkyttää ja kiukkuilee kuin pikkutyttö. Ulkoisesti hän on naisellisen näköinen, muttei ultrabimbo. Minulla on lyhyet hiukset, enkä meikkaa, mutta käytän asiallisia naisten vaatteita. Meidän suhteen aikana olen tullut varmaan jonkin verran maskuliinisemmaksi mm. tuoksujen, korujen ja kellojen osalta. Rakkaani taas alkanut femmeilemään koruhulluuden ja naisellisten harrastusten kautta. Suurin muutos hänelläkin on kuulemma tapahtunut seksirintamalla.

        Seksimme sujuu hyvin. Nyt haluan kehittää jotain toista suhteemme osa-aluetta.


      • Naapurintyttöminäkin

        Huoh... Kiitos yksityiskohtaisesta kuvauksesta, vaikka sen lukeminen oli raskasta. Se aiheutti minulle ahdistusta ja kiihottumista; molempia! Pisin suhteeni on kestänyt 2,5 vuotta, eikä minulla ole kokemusta edes strap-on:sta. Kiva kuulla, ettei elämä pääty kolmekymppissynttäreihin, vaan antoisan parisuhteen voi saada kypsempänäkin. Minua jäi mietityttämään, mitä toista suhteen osa-aluetta haluat kehittää? Vaikuttaa määrätietoiselta...


      • Poikanimeltäpirkko

        Kiitos kysymästä. Minua hieman harmittaa meidän yhteisen ajan käyttö lähinnä arki-iltaisin. Liikaa tulee löhöiltyä kotona vaiteliaasti netissä surffaten tai telkkaria tuijottaen. Me voitaisiin käyttää aikaa hyödyllisemminkin.


      • Onelittleperson

        Nimimerkille PoikanimeltäPirkko: Mulle tuli kyyneleet silmiin, kun luin sun kirjoituksia. On ihanaa, että joillain menee hyvin. Mun kyyneleet johtui kuitenkin siitä, että kirjoitit lesbona niin mielettömän ihanasti bi-rakkaastasi. Itse sain taas kerran rukkaset, koska olen bisse. Tajuan kyllä sen, että kaikki lesbot eivät meistä välitä. Mun mielenkiinto kohdistuu kuitenkin lähinnä lesbonaisiin, koska heidän kanssaan olen ennenkin kokenut parhaat suhteeni. En silti koe olevani lesbo vaan bi ja haluan olla sen suhteen rehellinen, vaikka useinkin tekisi mieli jättää asia kertomatta. Anyway. Mahtava suhde teillä. Toivon teille pitkää elämää yhdessä. Toivottavasti saatte olla terveinä ja nauttia elämästä. On varmaan mahtava elää yhteistä arkea, kun olette jo tuon ikäisiä (ei pahalla!!!!). Tarkoitan sellaista että monethan luovuttavat puolison etsimisen, kun ikää kertyy 40 tai jotain. Ootte esikuvina meille nuoremmille <3 <3 <3 <3 <3!!!!!


      • Allailmanmuuta

        Poikanimeltäpirkko kirjoitti näin:
        "Kuusysissäkin minä haluan olla päällä ja voin tehdä face sittingiäkin. Selälläni maatessani rakkaani voi antaa minulle suuseksiä ja käsillä hyväilyä perinteisesti. Muuten olen yleensä aina jollain tavalla päällä."

        Olen femme. Butch-naiseni tykkää face sittingistä. Koska olen ahtaanpaikan kammoinen, alla oleminen oli minulle aluksi hieman ahdistavaa. Kun totuin, aloin tykätä siitä. Monissa asennoissa selkä ja niska ovat huonoissa asennoissa, mutta face sittingissä ainakin alla olevan asento on hyvä. Kokeilin päällä olemistakin, mutta en tykännyt yhtään. En yleensä voi kauheasti nauttia, jos painoni lepää omilla jaloillani. Kiihotus vie minulta jalat alta. Face sitting päällä ollen tuntui lähinnä ikävällä tavalla kutittavalta. Yleensä pidän suuseksin saamisesta. Esimerkiksi kuusysi perinteisesti on suosikkini, mutta tietenkin tahdon olla alla. Myös kuusysi kyljellään on aika hyvä ja se sopii erityisesti sellaisiin suhteisiin, joissa kumpikaan ei halua olla alla tai päällä. Onneksi naiseni nauttii päällä olemisesta, sillä se ei todellakaan ole minun juttuni. Mukavaa kun täällä riittää juttua seksiasioista.


    • NäinSelvennyksenä

      Nautin nimenomaan siitä että nainen "antautuu" minulle, muttei passiivisesti vaan näyttäen kiihkonsa minua kohtaan ja hellimällä ja hyväilemällä samanaikaisesti. Esim.päällä ollessani mikään ei ole kiihottavampaa kuin nainen joka puristaa selkääni/takamustani ja "ohjaa" minun työntyvän vielä syvemmälle ja kovemmin häneen. 69 on myös mieleeni ja pieni minuun kohdistuva hyväily mutta kaiken muun suhteen minä tykkään olla se joka "ottaa" toisen hellästi tai rajusti, välillä kirjaimellisesti p*nnen aivot pihalle!

      • Poikanimeltäpirkko

        Kyllä maar... Usein teemmekin rakkaani kanssa niin, että avaan lopussa huivin hänen ranteistaan ja hän kääntyy selälleen, jolloin voi hyväillä minua pakaroista, reisistä, selästä ja niskasta. Se on taivaallista. Kun saan orgasmin, "tipun" hänen syliinsä ja aika usein rakkaani saa viimeisen orgasmin siinä samalla täristen sylissäni. Minä hänen sylissään ja hän minun sylissäni. Voiko maailmassa olla mitään upeampaa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe