Rintaliivit pienirintaiselle?

Kettusanoo

Olen parikymppinen naisihminen ja minulla on pienet, ilmeisesti A-kuppiakin pienemmät, rinnat. Ongelma on, etten löydä sopivia rintaliivejä mistään; tyhjää tilaa jää aina kuppiosan yläpuolelle ja jos on tiukempi tai ohutta kangasta oleva paita päällä, niin sen huomaa.

Olen hoikka 170/53 ja olen itse asiassa vasta viime vuosina tykästynyt vartalooni. Teini-iässä oli vähän sulattelemista, kun ikätoverit saivat kaikenlaisia muotoja, mutta minä jäin tälläiseksi :D. Vaikka olenhan minäkin muuttunut. Tämän alustuksen jälkeen siirryn itse aiheeseen, eli pienirintaisten pukeutumiseen.

Kiinnostaisi pukeutua vähän "naisellisemmin", kun tähän asti olen käyttänyt lähinnä flanellipaitoja ja t-paita ohut neulepaita-yhdistelmää. Ei kai siinä kun olen tämmöinen juppihippipunkkari, mutta tässä iässä tulee vastaan sellaisia tilaisuuksia ja paikkoja, joihin tulee pukeutua aikuismaisesti ja asiallisesti. Ja tosiaan jos saan jonkun mieshenkilön joskus elämääni, niin sitäkin varten haluan oppia näiden alusvaatteiden päälle. Ei tunnu yhtään vakuuttavalta, jos rintaliivit ei istu ja nuissa A-rintsikoissa on yleensä jotain toppausta tai jos ei selvää toppausta niin ainakin ne ovat ylimääräisen paksut. En halua antaa itsestäni kuvaa, että minulla on isommat rinnat kuin oikeasti on, kahdesta syystä: olen sinut itseni kanssa, rintoja on monenlaisia ja minulla nyt on tälläiset ja jos (tai vaihtoehtoisesti kun) joku mies kiinnostuu minusta, niin en tietenkään halua antaa ikävää yllätystä sitten kun...

Onko esimerkiksi jotain toppeja tai sellaisia, joilla saisi nuo nännit piiloon? :D Ketunnokat tökkii paitaa. Se on visuaalisesti epämukava asia ainakin minulle ja lisäksi se hiertää. Seppälässä olen nähnyt jotain AA-kupin rintaliivejä, mutta niissä on jotain ihme sarjakuvia tai pandoja sun muuta. Jotkut yksiväriset tai neutraalin printin omaavat olisivat tervetulleet. Minulla on yhdet Finnwearin AA-rintaliivit, mutta ne ovat jotenkin todella paksua kangasta ja nekin ovat liian isot. Voi toki olla, että käytän väärän kokoisia, mutta jotenkin tuntuu, että taulukoitakin on erilaisia. Olen käyttänyt tähän asti A/AA/75-kokoa. Joku toppi olisi tervetullut, koska ne ovat kai kevyemmät ja mukavemmat käytössä, mutta jotka myös tukevat tarpeeksi ja peittävät nännit.

Ehdotuksia, kanssasisaret ja toki muutkin sisaret? :)

129

9930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauta

      Hei! 3 imetyksen jälkeen ei mullakaan ole edes aa-kokoa,no eipä kyllä ylimääräistä painoakaan (50 kg). Olen tilannut ellokselta kaarituettomia liivejä. Itse aattelen et mieluummin lauta kuin ylipainonen.

      • Miksi nimittelet itseäsi rumasti "laudaksi", vain koska olet ehkä pienirintainen? Vai oletko kenties todellisuudessa joku REKISTERÖITYMÄTTÖMÄN NIMIMERKIN TAAKESE KÄTKEYTYVÄ MIES, joka P E L K Ä Ä JA V I H A A NAISIA, ja on siksi aina valmis mollaamaan heitä - pupupöksyisesti rekisteröitymättömän nimimerkin takaa huudellen(?)

        Minusta näyttäisi LUONNOTTOMALTA, jos hoikassa naiskehossa olisi isot rinnat! Rinnathan ovat suurelta osin rasvakudosta, SUURENEVAT useimmilla naisilla heidän lihoessaan!

        Itse olen tällainen tavallinen, niin ruumiinpainoltani (BMI aina välillä 18,5 - 25) kuin rintojeni kooltakin (kuppikoko B- D, painon mukaan vaihdellen).

        T: Ei hoitoalalla työskentelevä


      • legalzedwriter
        maruna_alkuperainen kirjoitti:

        Miksi nimittelet itseäsi rumasti "laudaksi", vain koska olet ehkä pienirintainen? Vai oletko kenties todellisuudessa joku REKISTERÖITYMÄTTÖMÄN NIMIMERKIN TAAKESE KÄTKEYTYVÄ MIES, joka P E L K Ä Ä JA V I H A A NAISIA, ja on siksi aina valmis mollaamaan heitä - pupupöksyisesti rekisteröitymättömän nimimerkin takaa huudellen(?)

        Minusta näyttäisi LUONNOTTOMALTA, jos hoikassa naiskehossa olisi isot rinnat! Rinnathan ovat suurelta osin rasvakudosta, SUURENEVAT useimmilla naisilla heidän lihoessaan!

        Itse olen tällainen tavallinen, niin ruumiinpainoltani (BMI aina välillä 18,5 - 25) kuin rintojeni kooltakin (kuppikoko B- D, painon mukaan vaihdellen).

        T: Ei hoitoalalla työskentelevä

        ..ja sinun nimesi on..?


      • shenil

        nimimerkki: Lauta
        mulla sama juttu,tosin 2lasta olen imettänyt...olisiko mitään vinkkiä millä ne voisi saada taas kuntoon?


      • normaalia?
        maruna_alkuperainen kirjoitti:

        Miksi nimittelet itseäsi rumasti "laudaksi", vain koska olet ehkä pienirintainen? Vai oletko kenties todellisuudessa joku REKISTERÖITYMÄTTÖMÄN NIMIMERKIN TAAKESE KÄTKEYTYVÄ MIES, joka P E L K Ä Ä JA V I H A A NAISIA, ja on siksi aina valmis mollaamaan heitä - pupupöksyisesti rekisteröitymättömän nimimerkin takaa huudellen(?)

        Minusta näyttäisi LUONNOTTOMALTA, jos hoikassa naiskehossa olisi isot rinnat! Rinnathan ovat suurelta osin rasvakudosta, SUURENEVAT useimmilla naisilla heidän lihoessaan!

        Itse olen tällainen tavallinen, niin ruumiinpainoltani (BMI aina välillä 18,5 - 25) kuin rintojeni kooltakin (kuppikoko B- D, painon mukaan vaihdellen).

        T: Ei hoitoalalla työskentelevä

        Aika suurta vaihtelua sulla painossa lähes alipainoisesta lievästi ylipainoseen :o


      • n+2
        shenil kirjoitti:

        nimimerkki: Lauta
        mulla sama juttu,tosin 2lasta olen imettänyt...olisiko mitään vinkkiä millä ne voisi saada taas kuntoon?

        Täällä kin 2 imettänyt ja pienen pienet terhakat rinnat on. En näe asiassa mitään kuntoon laitettavaa. Ihanaa kun ei mikää roiku :) Rinnat on kuin teinityttönä edelleen. Näkemysero on tässä suuri.


      • termos
        maruna_alkuperainen kirjoitti:

        Miksi nimittelet itseäsi rumasti "laudaksi", vain koska olet ehkä pienirintainen? Vai oletko kenties todellisuudessa joku REKISTERÖITYMÄTTÖMÄN NIMIMERKIN TAAKESE KÄTKEYTYVÄ MIES, joka P E L K Ä Ä JA V I H A A NAISIA, ja on siksi aina valmis mollaamaan heitä - pupupöksyisesti rekisteröitymättömän nimimerkin takaa huudellen(?)

        Minusta näyttäisi LUONNOTTOMALTA, jos hoikassa naiskehossa olisi isot rinnat! Rinnathan ovat suurelta osin rasvakudosta, SUURENEVAT useimmilla naisilla heidän lihoessaan!

        Itse olen tällainen tavallinen, niin ruumiinpainoltani (BMI aina välillä 18,5 - 25) kuin rintojeni kooltakin (kuppikoko B- D, painon mukaan vaihdellen).

        T: Ei hoitoalalla työskentelevä

        Miten tuo hoitoala liittyy asiaan?


      • otto isä 58

        virosta löytyy.olen ostanut ottotytölle 30v rintaliivit sieltä,aina on löytynyt ja sopivat vaikka tytön tyllerö ei ole ollut mukana.ennen viru hotellia rannasta päin yläkerran kaupasta virun vieressä


      • itekki imeny tissiä
        shenil kirjoitti:

        nimimerkki: Lauta
        mulla sama juttu,tosin 2lasta olen imettänyt...olisiko mitään vinkkiä millä ne voisi saada taas kuntoon?

        Ei niissä ole mitään kuntoon laitettavaa ihmetyttää tällainen itseruoskinta.


    • väket

      Hei! Tee itsellesi palvelus ja mene ihan kunnon tissiliiviliikkeeseen mittauttamaan itsesi. Suuri osa naisista käyttää ihan väärää kokoa, koska on tottunut siihen, vaikka myös iän myötä kroppa muuttuu. Saatat esim käyttää liian isoa ympärysmittaa.
      Jos ei ole kauheasti ylimääräistä rahaa erikoisliikkeen tissinkannattimiin, niin ne kaarituettomat on myös todella mukavat päällä :)

      • ap.

        Kiitos ehdotuksesta. No tosiaan liivikauppaan ei ole tässä elämäntilanteessa varaa, mutta nuita kaarituettomia voisin kokeilla. Yhteen aikaan pidin urhelurintaliivejä, mutta niissä oli se huono puoli, että tuntuivat jo vähän liian tiukilta ja olivat lisäksi liian leveät saumoista, eli toppien kanssa ei voinut pitää.


      • snyys
        ap. kirjoitti:

        Kiitos ehdotuksesta. No tosiaan liivikauppaan ei ole tässä elämäntilanteessa varaa, mutta nuita kaarituettomia voisin kokeilla. Yhteen aikaan pidin urhelurintaliivejä, mutta niissä oli se huono puoli, että tuntuivat jo vähän liian tiukilta ja olivat lisäksi liian leveät saumoista, eli toppien kanssa ei voinut pitää.

        change on tosi hyvä liike ja ei mikään kallis. minä olen ollut sielä asiakkaana epätavallisen liivikokoni takia jo monia vuosia. Suosittelen ja sielä olen aina saanut palvelua ja myyjä katsoo mikä sopii ja tukee.


      • kaleidos

        Miten se mittauttaminen vaikuttaa asiaan/muuttaa sitä tosiasiaa että on melkein lauta? Siis eihän ne tissit kasva vaikka sillä mittanauhalla hinkaakin niitä vai kasvaako? Eikä siten muuta sitä tosi asiaa että erittäin pienirintaiselle ei liivejä suomesta saa-siis aikuiselle.

        Kävin nimittäin itse OIKEASSA liiviliikeessä eikä siellä ollut liivejä koossa 75aa eikä se mittaaminen vaikuttanut asiaan! Siis tokihan se nainen mittasi, mutta se tissien koko ei mihinkään muuttunut....Jos rintakehän ympärys on 78cm niin et voi laittaa 70kokoisia liivejä, ne eivät istu myöskään jatkopalalla koska kupit eivät ole sitten oikeilla kohdilla.


      • inhoan rintsikoita
        ap. kirjoitti:

        Kiitos ehdotuksesta. No tosiaan liivikauppaan ei ole tässä elämäntilanteessa varaa, mutta nuita kaarituettomia voisin kokeilla. Yhteen aikaan pidin urhelurintaliivejä, mutta niissä oli se huono puoli, että tuntuivat jo vähän liian tiukilta ja olivat lisäksi liian leveät saumoista, eli toppien kanssa ei voinut pitää.

        Aloittajalle;
        miksi tarvitsee käyttää rintaliivejä, jos ei niitä tarvitse rintojen koon takia? Hanki vaikka korsetti, jos jotain ylimääräistä puristusta kehollesi haluat!!!
        Olin nuorena pienirintainen, mutta en tykännyt liiveistä. Käytin ja käytän vieläkin joko aluspaitoja ( camisole?) tai urheilutoppeja, joita löytyy erimallisia halvallakin.
        Ei siihen mitään kalliita mittatilausliikkeitä tarvita, mutta kaikkia täytyy sovittaa ennen ostamista.
        Lapsien imetysten jälkeen pikkutissini alkoivat roikkua, julkisilla paikoilla liikkuessani käytän jopa rintaliivejä. Ja jos haluaa oikein boostata, löytyy hyviä topattuja liivejä. Minulla ei ole niihin tarvetta, olen aika tyytyväinen näihin luomuihin.
        (ja ihan kivoja kommentteja nöpöttävistä nänneistä saa joskus :)


      • naattikaa tytöt
        ap. kirjoitti:

        Kiitos ehdotuksesta. No tosiaan liivikauppaan ei ole tässä elämäntilanteessa varaa, mutta nuita kaarituettomia voisin kokeilla. Yhteen aikaan pidin urhelurintaliivejä, mutta niissä oli se huono puoli, että tuntuivat jo vähän liian tiukilta ja olivat lisäksi liian leveät saumoista, eli toppien kanssa ei voinut pitää.

        ei ne rinnat tarvitse liivejä.kunhan on toppi.ja onhan ne hienommat katseltavat vain topin kanssa.paita tai toppi riittää.jos joku niistä kiksejä saa sehän on vain hyvä juttu.nauttikaa elämästä ennenkuin isä jumala ne hyrräykset ottaa pois.sekin aika koittaa että kiksejä ei ole eikä tule


    • 15+11

      Tarvitseeko liivejä jos ei ole edes täytettyä niihin?

      • ap vääntää rautalang

        Ehkä et jaksanut lukea kirjoitustani, mutta kuten yllä jo maintsin; ei näytä kivalta, jos nännit paistaa läpi. Kun kuitenkin on rinnat, vaikka ovatkin pienet, eikä vartaloni ole suora lauta. Liivien kanssa rinnat saa "tasaisiksi".


      • fsgsadfadfasdfasddf
        ap vääntää rautalang kirjoitti:

        Ehkä et jaksanut lukea kirjoitustani, mutta kuten yllä jo maintsin; ei näytä kivalta, jos nännit paistaa läpi. Kun kuitenkin on rinnat, vaikka ovatkin pienet, eikä vartaloni ole suora lauta. Liivien kanssa rinnat saa "tasaisiksi".

        öh, vedät laastarit nännien päälle niin ei nöpötä.


      • legalzedwriter
        ap vääntää rautalang kirjoitti:

        Ehkä et jaksanut lukea kirjoitustani, mutta kuten yllä jo maintsin; ei näytä kivalta, jos nännit paistaa läpi. Kun kuitenkin on rinnat, vaikka ovatkin pienet, eikä vartaloni ole suora lauta. Liivien kanssa rinnat saa "tasaisiksi".

        ??? Mielestäni näyttää hyvinkin kivalta..!!


      • uuygökjbh
        fsgsadfadfasdfasddf kirjoitti:

        öh, vedät laastarit nännien päälle niin ei nöpötä.

        Aivan, jesaripalat nänneihin, niin pysyvät uidessakin...


      • Jatkuva selkäkipu

        Oon ihan samaa mieltä! Älä käytä mitään liivejä, kun ei sun tartte! Itellä suureni lasten teon ja imettämisen kautta suuriks ja roikkuviks kun lehmällä. Ei sekään oo kivaa.


      • alirvbu

        Aikuinen tarvii, lapsi ei!


      • entinen pienirintain
        ap vääntää rautalang kirjoitti:

        Ehkä et jaksanut lukea kirjoitustani, mutta kuten yllä jo maintsin; ei näytä kivalta, jos nännit paistaa läpi. Kun kuitenkin on rinnat, vaikka ovatkin pienet, eikä vartaloni ole suora lauta. Liivien kanssa rinnat saa "tasaisiksi".

        Urheiluliikkeestä saattaa löytyä nännilaastareita, niitä käyttävät ainakin maratoonarit kuumissa oloissa.


    • tärkeysjärki

      Tee itsellesi palvelus ja lakkaa huolehtimasta.
      On tärkeämpiäkin asioita kuin rintasi tai mikä
      niitä peittää.
      Voisit vaikka tulla helläksi, hyväksi vaimoksi.
      Miehenä voin sanoa, että sellaisista on aivan
      huutava pula.
      Itsekkäitä, typeriä ja pinnallisia naisia on
      vaikka kaatopaikalle rahtaisi,
      mutta jos haluaisi mennä naimisiin hellän ja
      hyvän naisen kanssa niin eipä löydy.
      Luuletteko että tämä on vitsi.
      Ei ole.

      • ap.

        Kiitos mukavasta kirjoituksestasi, mutta se että löydän sopivat rintaliivit, ei sulje pois sitä ettenkö voisi olla hyvä ja hellä vaimo... :)

        Tämä on tämmöinen asia joka tulee jatkuvasti arjessa vastaan ja helpottaisi elämää, jos löytyisi sopivan kokoiset. Ei se tee kenestäkään pinnallista. Ei siinä muuta. On minulla kyllä suurempiakin onglemia, jos se jotain lohduttaa! :D


      • oivaltanu
        ap. kirjoitti:

        Kiitos mukavasta kirjoituksestasi, mutta se että löydän sopivat rintaliivit, ei sulje pois sitä ettenkö voisi olla hyvä ja hellä vaimo... :)

        Tämä on tämmöinen asia joka tulee jatkuvasti arjessa vastaan ja helpottaisi elämää, jos löytyisi sopivan kokoiset. Ei se tee kenestäkään pinnallista. Ei siinä muuta. On minulla kyllä suurempiakin onglemia, jos se jotain lohduttaa! :D

        Ota rintaliivitatuointi.


      • Anonyymi

        Olipa söpö kommentti. 🙂


      • Anonyymi

        Olipa söpö kommentti. 🙂


      • Anonyymi

        Hieno viesti ♥️


    • kiltti mies.

      Ei nainen tarvii rintaliivejä. Antakaa vaan roikkua vapaasti meidän miesten iloksi.

      • Huomionhakua?

        Itsekään en liivejä tarvitse, mieluiten olisin ilman moisia kuristimia. kotona sellaisia ei tarvitsekaan, mutta mitä luulet sen herättävän, jos julkisesti niin kulkee? Kimppuun tulevat sekä naiset, että miehet. Tosin eri syistä.


    • 18+4
      • n+2

        Kyllä pienetkin rinnat voivat valua kainaloihin iän myötä aikanaan, jos ei niitä mitenkään tue. Kauniista pienistä rinnosita kannattaa pitää huolts, opetti äitini aikoinaan


      • ex-nöpöttelijä
        n+2 kirjoitti:

        Kyllä pienetkin rinnat voivat valua kainaloihin iän myötä aikanaan, jos ei niitä mitenkään tue. Kauniista pienistä rinnosita kannattaa pitää huolts, opetti äitini aikoinaan

        Uusimman tiedon mukaan liivien käyttö voi veltostuttaa rintoja.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11754905

        Omat rintani eivät ole valuneet mihinkään. Näin keski-ikäisenä ne vain ovat pehmeämmät kuin nuorena, sillä rintarauhaskudos surkastuu vanhemmiten ja tilalle tulee rasvaa (jos tulee).


    • c752

      pienet on ihan jees ja jos isompaa haluaa, pitää käydä tallinnassa. esim. tiina jylhällä on itellä todella upeet (nauraa) pallukat!!

    • Nuari naenen
    • KAUNISTA

      Ihana kirjoitus että nuori nainen on sinut itsensä kanssa. JEE kaikille jotka eivät sorru sikoni paskaan

      • Silikoni rules nam.

        Ja sun kuppikoko oli?


      • Small tits Rock!!
        Silikoni rules nam. kirjoitti:

        Ja sun kuppikoko oli?

        En kirjoittanut tuota kommenttia, mutta minun kuppikokoni on A-B, ja tykkään näteistä pikku tisseistäni. Pienet rinnat on mahtavat; en kärsi niska- ja hartiakivuista, urheilu on helppoa ilman painavia rintoja, ja vaatteet istuvat hyvin. En vaihtaisi näitä tissejä mihinkään!


    • ex-nöpöttelijä

      Itselläni on koko jotakuinkin A80 ja kun ei pahaa roikkumista ole koskaan ollut, olen koko elämäni ajan huidellut ilman liivenä. Vasta nelikymppisenä aloin miettimään että ilmeisesti olen ollut joidenkin miesten mielestä härski näky kun nännit tököttävät paitaa vasten (kuka käskee katsella, en minäkään miesten sepaluksia tuijottele...)

      Enivei, silikonirinta"liivit" on yksi vastaus millä nännit saa peittoon, eikä ole leveitä olkaimia, kun ei ole olkaimia ollenkaan. Kyseessä on lätkät joiden materiaali on sen verran "tahmeaa" että ne lätkät tarttuvat ihoon kiinni kun ne asetellaan rintojen päälle. Tuossa jotain osviittaa:

      http://www.mimosette.fi/itsekiinnittyvat-silikonirintaliivit-p-166.html

      https://www.google.fi/search?q=silikoni rintaliivit&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=9wYsU7G_J6Pd4QScmoCQDQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1440&bih=745#q=silikoni rintaliivit&tbm=isch&imgdii=_

      Itse löysin tuollaiset, uudet, joltain kirpputorilta. En muista paljonko maksoin, mutta en paljoa.

      Sporttitopit ovat sitten tietysti se toinen vaihtoehto, mutta niissä kannattaa melkein osaa isommat kuin tarvis, koska muuten ovat hemmetin kireät kroppaa vasten.

      Tokmannilta taannoin ostin sellaiset "televisiosta" tutut saumattomat rintaliivit joita on kokoa S/M ja L/XL - ostin ne isommat kun pienet olivat loppu, ja ihan hyvin ne asettuvat keholle koska ovat joustavaa materiaalia. Siitä en sitten tiedä miten hyvin ne kestävät pesua. Mutta eivät kiristä (hermoja)!

      • ex-...

        Haha, piti olla "televisiosta tutut" - ostos-tv:stä ja sen sellaisesta. Mutta vähän lipsahti nuo lainausmerkit minne sattuu.


    • qqqqqqqqqqqqqq

      Käy bodaamassa, niin saat massaa lisää.

      • n+2

        Se itseasiassa pienentää pieniä rintoja, koska loppukin rasvakudos palaa pois ja lihakset korostuvat rintojen tilalla...


      • 7+2
        n+2 kirjoitti:

        Se itseasiassa pienentää pieniä rintoja, koska loppukin rasvakudos palaa pois ja lihakset korostuvat rintojen tilalla...

        Näinhän se on, rinnat ovat suurimmaksi osaksi rasvakudosta, siksi lihavilla ihmisillä (sukupuolesta riippumatta) on usein isot rinnat.
        Kuntosalilla ja oikealla ruokavaliolla lihakset kasvavat ja läski lähtee. Siksi lähes kaikilla naisfittness-yms. bodareilla on silikonirinnat, koska aitoja ei enää ole.


    • Naapurin likka

      mikä on rinnanalusmitta?
      mikä on rinnanympärys?

      Voisi ajatella, että ottaisit pienemmän rinnanympäryksen 70 tai 65 ja jatkaisit jatkopalalla (myydään erikseen eri väreissä) selän hakasista puuttuvat sentit. Saat pienet kupit, jotka tulevat nätisti eteen.

      • Naapurin likka

        Minä käyn usein uimahallissa ja en voi kuin ihmetellä, miten huonosti istuvia ja väärän kokoisia liivejä naiset käyttävät. Useimmiten ympärysmitta on liian iso. Ja muutenkin... nättejä liivejä erikoiskoossa voi katsoa vaikka liiviliikkeen aleaikaan!


      • oaeub
        Naapurin likka kirjoitti:

        Minä käyn usein uimahallissa ja en voi kuin ihmetellä, miten huonosti istuvia ja väärän kokoisia liivejä naiset käyttävät. Useimmiten ympärysmitta on liian iso. Ja muutenkin... nättejä liivejä erikoiskoossa voi katsoa vaikka liiviliikkeen aleaikaan!

        Naapurin likalla ei ole tuota ongelmaa koska näyttää siltä ettet tiedä mistä puhut. Jos ympärysmitta on iso esim 78cm niin liivit jotka on tarkoitettu pienemmälle rintakehälle eivät istu koska kupit ovat väärällä kohdalla eli liian lähekkäin.Kaarituet tulevat vääriin kohtiin ja painavat.Etenkin jos omistaa ns kainalotissit niin kuin minulla. Näkymä on sitten ihan hullun näköinen- kokeilepas itse, laita päälle rintsikat joissa liian pieni ympärys.


      • Msss

        Minulla taas on ihan päinvastainen kokemus. Rinnakkaiskoko pienemmällä ympärysmitalla (esim. 75B -> 70C) painaa vähemmän rintaan kainalon läheltä. Riippuu varmaan liivimerkistä ja mallista.


    • ncnvn
    • Moarie

      Hei!

      Helsingissä on Viipurin erikoiskorsettiliike Arkadian kadulla. Sieltä löytyy liivit kaiken kokoisille, ja jos ei valmiina löydy, ne voi teettää.

    • Nysäkylli

      Pienet rinnat on söpöt!!!

    • Ei ainakaan roiku

      Pienirintainen ei tarvitse rintaliivejä ;)

    • Lollot

      No mutta mihin kummaan sä liivejä tarvitset, niiden tehtävänähän on pitää lollot kuosissa. Jos omistaisin pienet rinnat, en takuuvarmasti rintsikoita käyttäisi.

    • twiikeri1

      Jos A ja AA jää isoksi, silloin ei rintsikoita tarvii, vaan aluspaidan. Pitäähän sitä olla kuitenkin jotain, mitä niihin kuppeihin laittaa. Osta s tai xs-koon liivitoppi/urheiluliivi.

      • n+2

        Kyllä siro hoikka nainen on kaunis pienissäkin rintaliiveissä tai esim. korsettitopissa, ei seksikäs pukeutuminen ole mikään pamela andersonien yksinoikeus


    • hyviä puolia paljon

      Aloittaja, vanhempana sinulla ei ehkä ole sitä ongelmaa mikä tulee naisille iän myötä tässä rinta-asiassa, eli väistämätön rintojen roikkuminen. Ja mitä katsoo pienirintaisten naisten vanhempia kuvia, ei kukaan ole enää pienirintainen vanhempana. Rinnat muuttuu varsinkin jos teet lapsia, joten mitä pienemmät ne nyt on sen paremmin niiden kanssa pärjäät myöhemmin. Sanoisin näin keski-ikäisenä, että tuo sinun ongelma ei tosiaankaan ole enää ongelma jonkin ajan päästä.

      Voit parantaa asiaa myös painoharjoitelulla ja rintalihasliikkeillä, eli treenaamalla niiden rauhasten alla olevia lihaksia jotka pitää rintaa ryhdikäänä.

      Ole iloinen että olet hoikka ja hyväkuntoinen. Pienien rintojen kanssa pärjää paremmin kuin liika suurten. Isorintainen ei meinaa löytää vaatteita sen takia että mikään ei mahdu päälle ja isorintainen näyttää aina läskiltä.

      • skeibqviy

        Tämä ei pidä paikkaansa, mistä olet nämä olettamukset saanut päähäsi?????

        Minä olen aina ollut pienirintainen, ennen lapsia sellaiset kolmionmalliset isonänniset nippanappa 75A kupit. Nyt on ikää melkein viiskyt ja vaihtaritkin alkaneet. Rinnat toinen 75AA ja toinen pienempi ja ROIKKUVAT. Ihan ovat tyhjät läpyskät.Se vasta onkin hassua kun pikkutissit roikkuu :) ja nännit on ruttuset ja sisäänpäinkääntyneet. Olen näyttänyt näitä kahdelle lääkärille, molemmat sanoivat että ovat surkastuneet.

        Kolmen vuoden kuntosaliharrastus ei ole parantanut näkymiä, vain ympärysmitta on isontunut eli liivienhankinta ennestään hankaloitunut.

        Vaatteeiden löytäminen ei ole helppoa kun kaikkien mekkojen ja jakkujen etumus lopottaa tyhjillään- etenkään sopivia mekkoja ei löydä,varsinkaan kun on leveäharteinen ja rinnaton....kaikissa tyhjät pussit edessä.

        Joten en ole löytänyt hyviä puolia ollenkaan verrattuna normaalirintaiseen.


      • klementiini

        Olen 62 vuotias daami ja vieläkin pienirintainen. Nuorempana ja laihempana kärsin pienistä rinnoista mutta nyt kun ne eivät roikukaan olen suorastaan YLPEÄ!!


    • 85E

      Hyödynnä markettien ja liiviliikkeiden päivät joissa on liivikonsultti paikalla. Sovitan aina itselleni asiantuntijan avustuksella 3-5 sopivat liivit ja otan koot ja mallit muistiin. Paikanpäällä ostan yhdet liivit, muistilappua hyödynnän kun sattuu halvempi liike tai muuten liivit olemaan tarjouksessa. Eikä tarvitse edes sovitella enää.

      • Ei avaruustiedettä

        Nämä markettien liivikonsultit ovat itseasiassa lihatiskin väkeä, ja kyseisiä päiviä vietetään aina silloin kun lihan saannissa tuottajilta on jotain häikkää.

        Itsekin olen välillä joutunut niitä hommia tekemään "liivikonsulttina".


    • Pikkutissinen

      Käytin vuosia liian suuria rintaliivejä. Ympärysmittani on 70, mutta käytin 75 kokoista. A-kupeistakin voit, aloittaja löytää sopivan kokoisen, kunhan kiinnität huomiota juuri siihen ympärysmittaan ja liivin rakenteeseen. Olen huomannut, että monien liivien kupit jää hirveän etäälle, mikä ei ole hyvä pienirintaiselle.
      Monta sovistusta se vain vaatii, että sopiva löytyy, ja ei kannata tosiaan väheksyä niitä kaarituettomiakaan liivejä.

    • - ei pienirintainen

      Kannattaa liiviostosvaikeuksien kanssa mennä asiantuntijakauppaan. Ei market- ja taviskauppojen liiveihin kannata tyytyä, jos on ongelmia. Asiantuntija näkee heti, millaisia liivejä sun pitäis pitää, toki omia toiveitakin kuunnellaan. Toki ne liivit maksaa hieman enemmän, mut parempi sekin, et on epäsopivat ja -mukavat liivit.

      • höynäytetty

        Kerran erehdyin liiviliikkeeseen, myyjä myi kalliilla käyttökelvottomat kidutusraudat eikä suostunut rahoja palauttamaan vaikka esittelin kaaren pään kainaloon kaivamat haavat hänelle. En mene toiste halpaan elikä kalliiseen.


    • TTSS

      Itse ostin Lindeksiltä mustat kaarituettomat lievästi topatut rintsikat kokoa A / 75, Peittää kaiken mutta ei lupaa enempää kuin mitä on tarjolla :) Suosittelen !

      • A 70

        Lindex llä on myös tarjolla sitä AA kuppia. Löytyypä sieltä myös irtotoppauksia, jos täytettä haluat lisää. Lisäksi heidän Ella Mae? merkkiset liivit ja alkkarit ovat normaalia pienempää kokoa. Hinnatkaan eivät ole korkeat.


    • n+2

      Olen itse 165/54 ja koko ei olekaan ollenkaan 75, vaan hoikalla voi olal 65 tai 60. Etsi siis esim. Sokokselta tai rintaliiviliikkeestä kokoa 60A tai 65A, sillä kuppikoko pienenee ja kupin muoto muuttuu kun ympärysmitta on pienempi. Myös netissä on liiviliikkeitä pienirintaisille etsi hakusanalla smallta petite. Siroilla ja hoikilla pienirintaisilla on omat ihailijamme eikä valtavirran panda- tai toppausnäkemykseen tosiaankaan kannata mennä mukaan. Nike tekee hyviä urheiluliivejä pienirintaisillekin

    • 70A

      Rintaliivien malleissa on paljon eroa ja se vaikuttaa hyvinkin paljon, vaikka koko olisi sama. Vastaan viestiisi siksi kun itselläni on samankaltainen ongelma, jonka kanssa olen oppinut olemaan. Itse olen tykästynyt Triumphin Amourette 300 WHP-kevyesti topattuihin kaariliiveihin ja niitä onkin tullut hakintuksi useampia, kun viimein löysin hyvät. On turhauttavaa etsiä kaupasta liivejä, kun tietää ettei sopivia löydy, ja monien liivien kokoluokitukset alkavat vasta b-kupeista. Nyt kun olen löytänyt hyvän mallin, harvemmin edes katselen muita ja pääsen paljon vähemmällä.

    • Lautaisuus on hyvä

      Tykkään että parhaat ovat joko isot hölskyvät mukavasti roikkuvat luomut hoikalla, tai täysin rinnaton ja hoikka nainen.

      Kaikki siltä väliltä ovat taviksia.

    • Joskus tekee löytöjä

      Täällä AA-kuppi ilmoittautuu. Satunnaisesti löydän joskus Lindexiltä, Seppälästä ja Kappahlilta sellaiset A-kupit joissa ei ole muotoiltua kuppia vaan ovat aika "lättänät" ja niissä saattaa olla pieni täyte.

      Muista kaupoista, varsinkaan Sokokselta tai marketeista ihan turha katsoakaan, ovat hehtaaritisseille suunnattuja osastoja.

      Käytän paljon myös urheiluliivejä. Ne on todella mukavat pitää päällä, eikä niissä merkkaa kuppikoko.

      Erikoisliikkeissäkin aika usein on "hehtaaritisseille" vaikka minkälaista mallia mutta ei tällaiselle AA-kuppiselle. Kurjaa koska kyllä AA-kuppinen nainenkin haluaisi vaihtelua alusvaatteisiin, ja erilaisia kuoseja sekä seksikkyyttäkin. Ollaanko me tosiaan niin pieni markkinaryhmä ettei meille kannata myydä mitään?

      • vinkki

        amoena boutigue
        Bulevardi 30
        00120 Helsinki

        www.amoena.fi


      • vinkki
        vinkki kirjoitti:

        amoena boutigue
        Bulevardi 30
        00120 Helsinki

        www.amoena.fi

        siis tarkoitin että sieltä saat vinkkiä kokosi selvittämiseen eikä suinkaan että olisin suositellut rintaproteeseja


    • akka vaan

      Unohda koko liivit. Niin itse tein ja 55 vuotta on mennyt, liiveittä

    • ihanaine N _

      SANOKAA KAUPPAAN pARANNUKSIA, tilaajista! ja valmistajista se lähtee

    • elise1

      Täällä myös yksi 26-vuotias 75AA-kuppinen ja Lindexiltä tosiaan on löytynyt hyvin liivejä. Kaarituettomat istuvat hyvin ja sopivasti topatut push up-mallit, joissa kuppiosa on matalampi, eikä tyhjää tilaa jää yläpuolelle, tai näkymään paidan alta. Kuitenkin itselläni pitää aina tarkistaa ettei kaarituki vain nouse liian korkealle rintojen välistä, koska ne painavat rintalastaa helposti.

    • nettikaupoille

      Ulkomaiset nettikaupat. Googlaa esim. sanoilla small Bra Size, petite lingerie jne jne.
      Paljon valikoimaa ja hinta edullinen.

    • AAAsiantuntija

      Minulla on AAAt, ja tilaan ihan kaikki täältä;

      http://www.littlewomen.com/

      Nopea toimitus, ja kauniisti pakattu. Korkea laatu myös, hintansa arvoiset.

    • ikuinen ongelma

      Voi, tää vois olla mun kirjottama! Olen itsekin aina pulassa, kun koetan löytää liivejä... koko vois olla just ja just pienin mahdollinen A-kuppi, mutta kun niissä kuppikoissa ei ikinä ole tarpeeksi suurta liivimittaa, siis en saa niitä kiinni. ovat niin pienet. Hankalaa, kun on aikuisen naisen keuhkot mutta 12-vuotiaan rinnat. :/ Olisko missään sellaisia sekakokoja, joissa liivimitta olisi vaikka 80 mutta kuppikoko AA tai mikä se pienin mahdollinen koko onkaan? Yleensä kun olen liivejä kokeillut, niin joku 75 tai 60 A olis kupin suhteen sopiva, mutta ei niin pieniä liivejä saa kiinni meikä.... eivät yllä selän taakse kiinni.

      Onneksi on noita toppeja, siis sellaisia kupittomia, löytynyt viime vuosina ihan kivasti. Yllättäen parhaat löysin Lidlistä, istuivat tosi hyvin ja näyttivät hyvältä myäs vaatteiden alla. Harmi kun niitä oli vain pieni erä myynnissä, ei löydy enää.... toivottavasti tulee jotain vastaavaa joskus vastaan.

    • tits forever

      No panic. Älä turhaan käytä rintaliivejä. Se on niin sexyä, kun pikkuiset rinnat nöpöttävät puseron läpi.

    • t. 70AA

      H&M löysin joskus perusmustat ja valkoiset. Katso kunnolla näiden perusliikkeidenkin hyllyt.
      Ah ja Seppälästä juuri löysin beigejä, täydellisen näköisiä, rintoja tukevia, muttei silti paksusti topattuja rintsikoita.

    • Balconetterintsikat!

      KANSSASISAR, ymmärrän hyvin ongelmasi, minulla on nimittäin aivan sama ongelma. Olen hoikka, 175/56, joten rintani eivät mitkään suuren suuret ole, A 75 tai A 70. Rintaliivien löytäminen on yhtä tuskaa ja erikoisliikkeetkään eivät yleensä pahemmin auta ongelmaa, koska useimmiten suurinpiirtein sopivaa kokoa löytyy vain muutama kappale ja nekään eivät mitenkään erityisesti vakuuta. Lisäksi hinta on usein hyvin suolainen opiskelijalle. 60 euron rintskat ovat melko kalliit ja lisäksi haluaisin kuitenkin koneessa pestävät liivit ja erikoisliikkeissä liiveille luvataan kesto vain käsipesussa. Nuorempana käytin pelkästään urheiluliivejä mutta näin parikymppisenä ne eivät käy kaikkien vaatteiden, varsinkaan mekkojen kanssa. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan balconette-mallisia rintaliivejä, joista ainakin minä olen löytänyt kohtuullisen hyvin istuvat rintaliivit pienille ketuilleni. perinteisen mallisissa rintaliivissä kaarituki tuntuu pienillä rinnoilla painavan kuin tikari ja yläosaan tuntuisi mahtuvan kymmenen paria tennissukkia, mutta balconette-liivit istuvat paremmin, kun valitset sellaiset joissa yläreuna on napakka ja muotoiltu. Usein balconette-liiveissä on ylimääräistä toppausta, mutta liivit kuitenkin istuvat mukavasti, ja valitsen mielummin topatun hyvin istuvan liivin kuin toppaamattoman huonosti istuvan. En itsekään kyllä lämpene suurille super-superpush-up liiveille, mutta minkästeet, kun liivejä on miltei mahdoton löytää ja aina tulee vain entistäkin enemmän topattuja liivejä. Sovita liikkeissä erilaisia ja paljon liivejä. Yleensä joudun rahtaamaan 30-40kpl liivejä sovitettavaksi ja hyvällä tuurilla löydän yhdet kohtuuhyvin sopivat. Yllättäen H&Mltä olen löytänyt parhaiten sopivia liivejä. TSEMPPIÄ, ja onnea rintaliivien metsästykseen.

    • pera k

      Pienirintaisella ei ole mitään hätää. Alat pukeutumaan muuten seksikkäästi eli
      ei housuja missään nimessä kun liikut ihmisten ilmoilla vaan hame ja 15 denin nailonit jalkaan ja sirot korkkarit.. voit olla varma että miesten päät kääntyy...ja ajatukset lentää...

    • Vinkkiii

      En käytä enää varsinaisia rintaliivejä (puristavat ikävästi ja kuppeihin jää juuri tuota tyhjää tilaa), vaan käytän lähinnä rintsikkatoppeja eli sellaisia, joissa ei ole kovia kaaritukia, eikä välttämättä edes kuppeja tuomassa muotoa.

      http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit/soft/#!/page1/row1

      Soft-rintaliiveissä ei jää kuppeihin tyhjää tilaa, ja ne on muutenkin paljon paremmat päällä!

    • C95 kokoa

      Jos naisella on minikokoiset rinnat, niin mihin hän tarvitsee rintaliivejä? Jos olisin pienirintainen, en todellakaan käyttäisi liivejä!

    • jffdjvft

      No jos ne minikokoiset on esim löysät ja roikkuvat ajokoirankorvat ja nännit niinkuin nortin natsat ja herkästi napottaa niin mietipä sitä. Asialliseen pukeutumiseen kuuluu pitää kaikenlaiset heilumiset ja napotukset piilossa. Ja sitäpaitsi kauniit rintaliivit tekee naisellisen olon ja seksikkäänkin olo ja Se on ihan kaikkien naisten oikeus. Ne jotka huutelee ettei pieniirintainen liivejä tarvi,niin pyytäkääpä jotain pienitissistä kaveria tai omaa lasta laittamaan tiukka paita päälle ja menemään ulos vähäksi aikaa.....

      • Anonyymi

        Totta.


    • ketunkuonot

      Ihan loistava alusvaateputiikki on Change! Monen kokoista, mallista ja näköistä liiviä tarjolla ja ihan loistavaa palveluakin olen aina saanut. Ja kun hyödyntää alennusmyynnit, niin 15€ voi löytää sopivat.

    • I värtsa fall så får man då skräddarsy den man behöver ha på sig. Borde nog finnas ett brätt urval i butiken. När jag handlar kläder så kan olika butiker haolika mått. Vilket kan vara svårt. Vissa har " medan andra har cm mått. Både mamma & min syster har hittat vad som passar dom utan att blanda in en sömmerska.

    • pera k

      Taas tuli miinusta kommentiin on se j****auta jos sanoo mielipiteensä haluttavuudesta ylipäätään. kyllä se on kumma jos nainen ei tiedä mistä miehet pitää oli iso tai pieni tissinen... kokonaisuus vie voiton eli edelleen sukkikset 15 den ja korkkarit... ei oo un vaimo ainaka ikinä valittanu ja etenkään jostaki tissi mysteeristä.

    • Vaiettu totuus

      Yllättävän moni mieskin käyttää rintaliivejä nykyisin. Uskaltaisin väittää että noin 30-40% kaikista miehistä käyttää rintaliivejä.

    • Same problem

      Hei!
      Pakko kirjoittaa. Itselläni on ollut sama ongelma vuosia kunnes keksin ratkaisun. Olen alkanut ostamaan aA75 sijasta B70, ja toimii hyvin. B- kuppi pienemmällä ympärysmitalla istuu paljon paremmin, kun puolestaan A-kuppi on hieman liian iso. Itse olen kaikki rintaliivini ostanut H&M-liikkeestä ja sieltäkin tietyn malliset ovat hyviä. Muista liikkeistä olen huomannut, että rintaliivit ovat kuppokoiden vaihteluista huolimatta liian isot!

    • Nöpö

      Käyppäs testaamassa Triumph Amourette WHP (vai mikä olikaan) 300 malli.
      Koko 70B tai 75A. Mä olen myös rinnaton ja nuo oli kauniit ja istuikin muka hyvin, vaikka mulla myös ongelma, että kupin yläosa jää tyhjäksi.
      Löytyy ihan marketeista.

      Myös kuppien etäisyydellä on väliä. Mulla itsellä on leveä selkä ja rinnat on ns. etäällä toisistaan. Sen vuoksi push up kupit ei kaikissa liiveissä istu lainkaan, kun kaarituki tulee rinnan päälle. Ikuinen ongelma tämä on ollut mullekin. Eikä tilanne muuttunut lasten myötä. Eikä itsetunto sen suuremmin. Olet fiksu nainen, kun hyväksyt itsesi ja nautit omasta vartalostasi. Mulla on sen suhteen vielä pitkä taival edessä.
      Hoikka olen minäkin, enkä tarvitsisi liivejä, mut kyllä se tuo silti ryhtiä ja naisellisemman olon. Rintani eivät roiku, vaikka olen imettänyt.

      • Näin on

        Jep, Triumphin Amourette on todella hyvä malli ja kaunis malli pienirintaiselle (matalarintaiselle). Kuppi ei ole liian korkea. Toppausta ei myöskään ole, vaikka kangas on tukeva. Muistakin Triumphin rintsikoista löytyy matalampaa kuppia. Mulla on toiminut.


    • mara3

      Osta Tokmannilta kärpäs lätkät,kesä tulossa ajavat 2asiaa!

    • A ja AA

      www.daintylady.co.uk

      ....en ole itse tilannut, mutta suunnitelmissa on. Otto-Suomi pitää joskus valikoimissaan myös AA-kupin liivejä, merkki taisi olla Petit Fleur, sieltä olen tilannut.

      Liivin mallista kyllä riippuu tosi paljon. Itselle käy Lindexin perusmallista A85, mutta monilta valmistajilta pitäis olla ympärysmitassa 90. Ja usein ne koot loppuu jo A75- tai A80-kokoihin kaupoissa. Ja AA-kuppia ei tosiaan oikein löydy, muuta kuin tyttöjen malleja ja kuoseja, ei kai oleteta noin yleisesti että aikuinen nainen voisi olla sitä kokoa.

    • matkamamma1

      Olipa kiva lukea nuoren, fiksun naisen tekstiä. Itse olin ja olen edelleenkin samaa kokoa. Joskus olen häpeillyt kokoa, mutta en ole halunnut toppauksia ainakaan silloin, kun lähden viihteelle etsimään mahdollista kumppania. Olisi todella noloa, kun vaatteiden riisumiseen joskus päädytään, että muhkeat kummut ovatkin vain pienten kumpareiden päällä olevat nännit. Töpöttävät nännit etenkin kesällä tuntuivat kiusallisilta kunnes keksin laittaa imetysajoista jääneet rintaliivin suojukset. Nyttemmin käytän kevyesti topattuja liivejä, mutta paksummat ovat todella naurettavia. Ehkä niitä voisi jonkun juhla-asun kanssa poikkeuksellisesti käyttää.

      Kokeile mikä malli sinulle sopii. Minä käytän sellaisia, jotka eivät tue vain alapuolelta vaan jatkuvat reilusti ylemmäksi. Näyttää hyvältä t-paidankin kanssa. Olen tehnyt saman huomion kuin sinäkin, että esim. Seppälästä voi löytyä pieniä kuppeja, mutta niissä on lapsellisia ja typeriä hahmoja.

      Jännä, miten esim. uimahallin suihkussa saattavat muut naiset jäädä katsomaan rintojani. Joskus joku on kysynytkin, onko niitä jouduttu leikkaamaan. Heidän mielestään taitaa olla hirveän suuri onnettomuus kantaa tällaisia. Minulla on lisäksi jäänyt rintojen kehitys jostain syystä kesken, nännipihat eivät ole koskaan laajentuneet vaan minulla on tutimaiset, isot nännit, jotka töröttävät. Erinomaiset imetyksen kannalta, imetin melkein vuoden.
      No, näillä on pärjätty ja nyt yli viisikymppisenä koen tosi pienten, kohtuullisen vähän riippuvien rintojen nuorentavan olemustani.

      Ole ylpeä itsestäsi, nauti ja tuo kehoasi itsevarmana esille pukeutumalla kauniisti. Onneksi et ole mikään bimbo tyhjäpää.

    • EiSisar

      En ole kanssasisar,Hesassa oli aikaisemmin Korsettiliike joka teki tilausliivejä,
      jospa hakeutuisit sellaiseen asiakkaaksi.Tietysti ne maksavat monien kaupanliivien hinnan?.

    • Olen mies ja rakastan ketunnokkia.

    • BeHa

      Mene nyt hyvä ap. liivien erikoisliikkeeseen. Kai sellainen lähimailta löytyy, On myös olemassa alan ompelijoita jotka tekevät tilaustyönä liivejä.

    • ei rintsikoita 20 vu

      miksi pitää rinsikoita jos on pienet, verenkirto estyy.

    • Lindexiltä ainakin

      En jaksa luke keskustelua, joten enpä tiedä onko täällä jo sanottu, mutta Lindexillä olen ainakin nähnyt AA kokoisia, ihan perus vaaleita tai sitten jotakin, joissa oli pitsiä tmv. :) Toivottavasti olet saanut jo apua!

    • Temps bruit conseil

      Leikkaa T-paidasta yläosa ja käytä sitä. Tai sitten ostoliiveihin on hommattava keinotekoista täytettä.

    • Hyvin tavallista

      Osta lasten uimapuvun yläosa. Ainakin moni lyhyt nainen ostaa lastenpuolelta joitain vaatteita itselleen, miksei myös pienirintaiset löytäisi hyviä vaatteita sieltä.

    • 8+3

      Kannattaa todellakin sovittaa eri mallisia ja kokoisia liivejä!

      Itselläni syystä tai toisesta pelkkien mittojen perusteella valitut tavanomaiset liivit olisivat kokoa 70B, mutta näissä tissit eivät mahdu millään kuppeihin ja ympärys on liian löysä (liivi jää rintojen päälle). Rintani kuitenkin näyttävät pieniltä ja ne mahtuvat melkein kokonaan omaan kämmeneeni. Oikea kokoni on 65DD. Muutoin olen 158/65 ja kokoa 38 eli en ole erityisen pieni ja siro.

      Vielä kommentti nänniongelmaan. Liiveissä oleva kevyt toppaus ei ole mikään häpeä! Kaikki niitä käyttävät, että rinnat saavat ryhtiä ja/tai nännit eivät näy. Miehet eivät moisista välitä tai koe tulleensa huijatuksi, jos naisella ei olekkaan luomuna yhtä terhakat tissit kuin vaatteet päällä... Kaikilla naisilla liivit muuttavat tissin ryhtä ja saavat ne näyttämään hieman isommilta.

    • pieritti

      Rintsikat ovat rintoja varten. Jos ei ole rintoja ei tarvitse rintsikoitakaan. Kunnon rintsikat maksaa 80€ :sta ylöspäin joten säästät "pitkän pennin" kun et tarvitse niitä ostella. Juo vaikka ne rahat niin unohdat pienet tissisi. :D

      • ap.

        Ja alushousut miehiä varten, joilla on munaa.


    • Onko jo kokeiltu?

      Leikkaa takaa hiukset kaljuksi ja tatuoi siihen kasvosi kuva, kampaa etuhiukset oikeiden kasvojesi eteen piiloon, sen jälkeen käännä kaikki vaatteesi päinvastoin päälle että selkäpuoli on eteenpäin paidoissa sekä housuissa, tämän jälkeen opettele kävelemään väärinpäin luonnollisen näköisesti.

      Nyt kukaan jonka kanssa keskustelet ei tiedä että olet itseasiassa väärinpäin ja rintasi ovat piilossa "selkäpuolellasi" eikä nännien paidan läpi näkyminen haittaa.

      Voit myös helposti peittää nännit vaikka koulurepulla.

      • ap.

        Hihi hihi.

        Tissit.

        Hihi.


    • Annukkaoulunsalo

      Itselläni myös olemattomat rinnat mutta nännipihat isot ja tummat sekä nännit valtavan kokoiset vadelmat. Ikää minulla yli 40 v. Pakaroissa ja reisissä jonkinverran liikaa. Usein esim uimahalin saunassa moni riippurintainen kadehtii minun rintoja ja nännejä.

      • Lesbojen imarteluja?

        No on teilläkin puheenaiheet naisten puolella.

        Ei miehet kyllä toisilleen mainitse että vautsi mikä makkara, olisipa itsellänikin tuollainen jytkäle.


    • Onnea etsintään

      Hei
      Olen jo yli viisikymmentä ja minäkin olen kärsinyt ikäni pienistä rinnoista. Koko a tai aa 70/75. Kaksi lasta synnyttäneenä ja molempia imetin vuoden eli maitoa riitti. Nyt oon löytänyt Copelian rintsikoita joissa on sopivasti tukea ja ovat kutakuinkin sopivia. Niissäkin on toki vähän eroja. Mutta kokeilemalla. Mies ei oo koskaan maininnut että on pienet rinnat. Nyt ajattelen että luojan kiitos että on vielä molemmat talella. Toivon että löydät. Kokeilemalla varmaan sinäkin löydät sopivat.

      • ap.

        Kiitti viestistäsi ja vinkistä.

        Huhhuh että kuumotti kun huomasin tämän olevan etusivulla XD


      • Simo Sillikooni
        ap. kirjoitti:

        Kiitti viestistäsi ja vinkistä.

        Huhhuh että kuumotti kun huomasin tämän olevan etusivulla XD

        Hommaa silikoont.


      • Simo Sillikooni
        ap. kirjoitti:

        Kiitti viestistäsi ja vinkistä.

        Huhhuh että kuumotti kun huomasin tämän olevan etusivulla XD

        Hommaa silikoont.


      • Simo Sillikooni
        ap. kirjoitti:

        Kiitti viestistäsi ja vinkistä.

        Huhhuh että kuumotti kun huomasin tämän olevan etusivulla XD

        Hommaa silikoont.


      • Miehet tykkää myös A
        Simo Sillikooni kirjoitti:

        Hommaa silikoont.

        Silikoonit ovat frankensteinin hirviörinnat, niitä ottavat naiset ovat yleensä luonteeltaan ihmisraunioita jotka yrittävät vain miellyttää muita, eli sairasta seuraa.

        Yleensä heillä myös on se sama selitys, jota luultavasti lääkärit ovat heille kaupanpäälle myyneet, eli "otin silarit vain itseäni varten"

        Jos miehille olisi peniksen isonnusleikkaus, niin miltä kuulostaisi selitys "otin tämän kyllä vain itseäni varten"...nettiporno hetkiä varten siis?


    • nainen19.

      Hei! Jos yhtään lohduttaa, olen noin 174cm pitkä ja painan 64kg, itselläni on rinnat alle aa--kuppia ja olen melko lihaksikas.

      Tiedän sen häpeän tunteen kun rinnat rivät näytä sopivan muuhun kroppaan ollenkaan, itselläni kun on vielä kananrinta. Tai no oikeastaan solisluun kiinnittymät rintalastaan nousseet ja tissit ovatkin sitten tietty kaikilla tämän kohdan alla, itselläni se on vain koholla.

      • Mannerhumala

        Pieni tissi sopii hyvin suuhun.


    • ei löydy liivejä

      Ei löydy, jos kuppikoko on aa ja ympärysmitta 90.

      • A ja AA

        Itse olen aa90 ja löysin just Tarjoustalosta Finnwearin Shape-mallin liivit a85, sopi kuin valettu - a85-koko. Kokeilkaa aa-kuppiset tuota mallia. Maksaa n. 20 € ja netistä saa mm. Nansoshopista.


        Ja, Daintyladyyn multa lähti tilaus, siellä on monta mallia nyt -50 %. Kerron miten sopivat kun tulevat.

        www.daintylady.co.uk


      • A ja AA
        A ja AA kirjoitti:

        Itse olen aa90 ja löysin just Tarjoustalosta Finnwearin Shape-mallin liivit a85, sopi kuin valettu - a85-koko. Kokeilkaa aa-kuppiset tuota mallia. Maksaa n. 20 € ja netistä saa mm. Nansoshopista.


        Ja, Daintyladyyn multa lähti tilaus, siellä on monta mallia nyt -50 %. Kerron miten sopivat kun tulevat.

        www.daintylady.co.uk

        ..ja joku mainitsi jo www.littlewomen.com, sitä aion myös kokeilla.


    • Osta Thaimaasta

      Käy Thaimaan matkalla ja osta sieltä. Siellä on runsaasti pienirintaiselle naiselle koko/väri/tyylivalikoimaa.

    • pidän pehmoisista

      itse olen 30-vuotias naikkonen ja en käytä rintaliivejä ollenkaan. Olen tyytyväinen näihin H-kupin rintoihin (tiedän että isot mutta älkää valittako!). Poikaystäväni suositteli rintaliivejä zalandolta(siellä on nimittäin todella seksikkäitä liivejä, kannattaa hankkia!), mutta pidän siitä vapaudesta minkä saa kokea kun liivit eivät purista daisareitani. Ottakaa kantaa tärkeään asiaan!
      ps. oletteko huomanneet että 69 asento on aivan mahtava, vaikka hiemanm ällöähän se on, kun niitä peppuja tungetaan toisen naamaan.

    • täältä

      Kannattaa katsoa myös amazon uk:sta, sieltä olen itse tilannut sopivia edullisesti.
      Tosta löytyy:

      http://goo.gl/Xvb5fA

      • A ja AA

        Ei tuolla Amazonissakaan juuri näytä olevan AA40-kokoa. Eli sitä kokoa en ole löytänyt muualta kuin Daintyladysta ja Littlewomenista. Odottelen vieläkin Daintyladyn tilausta, pian pitäisi saapua.


      • A ja AA
        A ja AA kirjoitti:

        Ei tuolla Amazonissakaan juuri näytä olevan AA40-kokoa. Eli sitä kokoa en ole löytänyt muualta kuin Daintyladysta ja Littlewomenista. Odottelen vieläkin Daintyladyn tilausta, pian pitäisi saapua.

        no niin, Daintyladyn liivit tulivat ja istuvat mun kroppaan täydellisesti, tilasin koossa AA40 eli suomalaisittain AA90. Voin lämpimästi suositella, laatu erinomainen ja mallistoa on perusliiveistä glamourmalleihin (joita itse tilasin).

        Myös siellä Otto-Suomi-firmassa on nyt aiemmin mainitsemiani Petite Fleur-liivejä AA-koossa, useita kivoja värejä, niistäkin minulle AA90-koko on ollut passeli.

        Ihanaa kun ei enää tarvitse säkällä metsästää joten kuten sopivia A85-liivejä!


    • kankkune23
    • kankku23
    • No sit se on voi voi , eikö itku auta !

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe