Call Sektor Oy

myyjä

Millainen paikka kyseessä? Sain haastattelupyynnön? Mitä myyvät ja onko luotettava??

174

4217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannelmäki90

      Itse olen miettinyt aivan samaa tuosta työpaikasta! Täällä Kannelmäessä haetaan muutamia työtekijöitä kyseiseen paikkaan, monesti olen miettinyt, että kannattaako edes hakea? Oon kuullut, että puhelinkauppa työ ei ole oikein kiva, ja palkasta puhumattakaan.. Jotkut on saanut palkan jotkut ei, ja joskus on vähennetty palkkaa ties mistä syystä!!

      Jos joku vielä tietää tästä mestasta jotakin, niin kerro kaikki! :D

    • hippi89

      Joo tosiaan sain itse kanssa työhaastattelupyynnön kyseiseen firmaan ja lupasivat sitä ja tätä palkkaa jne koulutus kanssa :D mutta kuuluuko tähän pohjapalkka ? vai meneekö se sen perusteella mitä myyt ? eli jos et saa kauppoja tehty ollenkaan niin et saa myös palkkaakaan ja johtaja oli tosi hätänen ja outo :D mutta hyväksyin työn ja kahtotaan minkälaista on ! ;D että kauanko jaksaa ennenku menee hermot.. :DD

      • klfmdbl

        Ootko nyt sitten töissä siellä? Minkälaisia kokemuksia? Saako palkan ajallaan?

        terveisin huomenna haastatteluun menevä D:


      • MikkiHiiri6w

        Tunnettuja puhelinmyyntifirmojen käyttämiä vedätyksiä (suoraan heidän sivuiltaan):

        "Mahdollisuus edetä uralla
        Call sektor Oy on erittäin nopeasti kasvava yritys, viime vuoden aikana toimisto- ja henkilöstömäärämme triplaantui. Kasvu on äärimmäisen tärkeää liiketoiminnan kannalta. Se avaa myös yrityksessämme jatkuvasti esimiespaikkoja, jotka pyritään ensisijaisesti täyttämään luottomyyjistä.

        Palkka
        Tarjoamme alan parhaat palkat, kannustinjärjestelmän sekä bonukset."


        Huom:
        MAHDOLLISUUS edetä uralla. ALAN PARHAAT PALKAT, KANNUSTINJÄRJESTELMÄT JA BONUKSET.

        Mitkä palkat? Paljon se palkka on? Tuttua roskaa ja puppua. Mitä ovat kannustinjärjestelmät ja bonukset? Lukuja kehiin. Onko pohjapalkkaa? Ei varmasti ja mikäli on, niin todennäköisesti jotain naurettavaa 500E:n luokkaa ja sitä aletaan mahdollisesti tienaamaan 1-2kk työssäalkamisen jälkeen, jos palkanmaksaja "muistaa" maksaa. Ja päälle ehkä 50-100 Euron naurettavat "bonukset ja kannustinjärjestelmät".

        Jos olen väärässä niin ei muuta kuin pistäkää luvut tänne KONKREETTISESTI. Ilman kiertelyjä ja kaarteluja. Ja alkaako niitä tienaamaan heti ensimmäisenä työpäivänä vai onko kyseessä "mahdollisuus alan korkeimpiin palkkoihin", HAH HAH HAH XDDDD

        Todella säälittäviä nämä "alan parhaat palkat, kannustinjärjestelmät ja bonukset". Jos kerran ovat niin ei muuta kuin LUVUT tänne ja pistetään vertailuun kaikkien firmojen kesken. Mikäli eivät ole niin syyllistyvät harhaanjohtavaan markkinointiin.

        Harvinaisen säälittävää touhua. En menisi kyseiseen firmaan pitkällä tikullakaan.


    • Joo o

      No onko kellään mitään positiivisia kommentteja?

      • suvi2

        Suosittelen lämpimästi ,kiva työporukka.


      • JRJRJRJR
        suvi2 kirjoitti:

        Suosittelen lämpimästi ,kiva työporukka.

        Toivottavasti et ole firman pomo, joka kehuu :)


      • riku3
        JRJRJRJR kirjoitti:

        Toivottavasti et ole firman pomo, joka kehuu :)

        Mesta on ihan jees .


      • jyri4
        riku3 kirjoitti:

        Mesta on ihan jees .

        Palkkaa helposti 4000€/kk vain luuri korvassa


      • anusaukko5
        jyri4 kirjoitti:

        Palkkaa helposti 4000€/kk vain luuri korvassa

        Minä tienasin tulokaskuukautena 6000€ ja risat!!! Tuote meni helposti kaupaksi ja klousasin kauppoja niin tohkeissani että minua ei meinattu saada kotiin millään !!!


      • znzjzn
        anusaukko5 kirjoitti:

        Minä tienasin tulokaskuukautena 6000€ ja risat!!! Tuote meni helposti kaupaksi ja klousasin kauppoja niin tohkeissani että minua ei meinattu saada kotiin millään !!!

        Call sektorilla jokainen työntekijä tienaa helposti joku 250,000€ vuodessa ja saa autoedun niiku joku verkostomarkkinoija. lomaedut on kans hyvät ku pääsee firman laskuun 2 krt vuodessa etelään.

        Niin, näin siis voisi olla jos firmalta sais koskaan penniäkään palkkaa. Omani joudun hakemaan oikeusteitse, meni yli 1,5v mutta sain omani pois korkoineen.


      • Caro1
        znzjzn kirjoitti:

        Call sektorilla jokainen työntekijä tienaa helposti joku 250,000€ vuodessa ja saa autoedun niiku joku verkostomarkkinoija. lomaedut on kans hyvät ku pääsee firman laskuun 2 krt vuodessa etelään.

        Niin, näin siis voisi olla jos firmalta sais koskaan penniäkään palkkaa. Omani joudun hakemaan oikeusteitse, meni yli 1,5v mutta sain omani pois korkoineen.

        Hei znzjzn,

        Onnea! Onpas todella mielenkiintoista! Olisiko muitakin, jotka ovat onnistuneet saamaan oikeusteitse saatavansa, jos yritys ei suostu niitä maksamaan.

        Kerrotko lisää oikeusprosessista ja missäpäin oikeutta hait? Olisin ehdottomasti kiiinnostunut kuulemaan lisää ja kaiken asiasta. Miten saisin yhteyttä sinuun, jotta kuulisin tarkemmin yksityiskohdat? Mietin nimittäin parhaillaan miten etenen palkkasaamisen kanssa......Onnistunut oikeuscase tai mistä saisin siitä tietoa auttaisi kovasti minua omassa asiassani eteenpäin.

        - todella kiitollinen lisätiedoista -


      • Liikevaihto
        anusaukko5 kirjoitti:

        Minä tienasin tulokaskuukautena 6000€ ja risat!!! Tuote meni helposti kaupaksi ja klousasin kauppoja niin tohkeissani että minua ei meinattu saada kotiin millään !!!

        Huvittaa lukea näitä huikeita myyntejä. On ihan julkisesti luettavissa mikä on yrityksen liikevaihto. :-)


      • SaatananHuijarit

        Moi kaikille,
        Olin Call Sectorilla melkein 4 kuukautta duunissa ja on hyviä ja huonoja kokemuksia.
        Erinomaisia tuotteita on tullut myytyy, mutta kannelmäen toimistossa joillakin onnistui ja joillakin ei niin hyvin, riippuuhan se tietenkin asenteesta. Ryhmähenki oli tosi hyvä ja työnantajatkin olivat kovia neuvomaan, mutta myös vittumaisia.
        Itse en ole saanut vieläkään viimeisen kuukauden palkan. En ole edes saanut selitystä miksi en, enkä ole saanut viesteihin vastausta vaikka tiedän entisien työnantajien olevan lukenut ne. Tammikuun palkka ei tullut tililleni, vaan valittamisen jälkeen tuli käteisenä. Ja sekin oli vain huimat 220e, parhaimmillani sain 430e kuukaudessa, eli paskanmarjat jostain 6000e, varsinkin nykyään, kun sitä tuotetta ei ole edes myynnissä enään, ja oli muutenkin huonon laatuinen. Pakkimäärä, eli peruutuksia on tullut yli 50%, kaverilla jolla oli yli 160 kauppaa sai jopa yli 70% pakkeja. Ton kaupan määrällä, sai oliko se 12 tai 13e/kauppa jos kaikki olisi menny sisään. Mutta palkkamäärät on 9e/kauppa-15e/kauppa välissä. yli 100 kauppaa kuukaudessa pitää saada sisään, eli ei peruutuksia, jotta pääsee helpottavampaan liksaan, mutta tämä on melkein mahdoton, mitä itse olen kokenut työn aikana. En suosittele, tämä paikka on ollut läheinen, mutta kun kusetetaan palkkojen suhteella, ja haukutaan muita että on ollut paska myyjä lopuksi ja kaverin tuttavaa on haukuttu vammaiseksi, niin todella kieroista huijareista on kyse. EN SUOSITTELE vaikka kuinka paljon houkuttaa kaikki palkinnot yms, sillä näihin ei pääse paitsi jos on ihan oikeasti ammattimainen puhelinmyyjä. Jos haluat päästä jonnekin puhelinmyyjäksi, niitä on moni muukin. Tässä on vain provikkapalkka, ei pohjapalkkaa, eli jos ei onnistu yhtää, saatat jäädä jopa 0e koko kuukauden duunista.


      • SaatananHuijarit
        znzjzn kirjoitti:

        Call sektorilla jokainen työntekijä tienaa helposti joku 250,000€ vuodessa ja saa autoedun niiku joku verkostomarkkinoija. lomaedut on kans hyvät ku pääsee firman laskuun 2 krt vuodessa etelään.

        Niin, näin siis voisi olla jos firmalta sais koskaan penniäkään palkkaa. Omani joudun hakemaan oikeusteitse, meni yli 1,5v mutta sain omani pois korkoineen.

        Kuka ikinä sä oletkaan, sä oot joku henkilöstöpäälliköistä. Te ehkä saatte huijattuaan meidän tekemisistä töistä sen 250.000€ vuodessa = 20.833€/kk ja pääsette ulkomaille. 20.833€, eli 1.388 kauppaa kuukaudessa, eli noin 70 kauppaa päivässä! Toimistossa missä olin silloin töissä sen 4kk aikana oli paras tulos 16, että miettikääpäs sitä. Ja siitähän vitun huijarit ottavat itselleen kauppoja eli hyvällä onnella saat sen 8 kauppaa sisään. Vittu teidän kanssa. Kusettaa että muissa toimistoissa on mennyt monta kertaa paremmin, ja vitut et on mennyt. Hävettää!


      • jere1165
        anusaukko5 kirjoitti:

        Minä tienasin tulokaskuukautena 6000€ ja risat!!! Tuote meni helposti kaupaksi ja klousasin kauppoja niin tohkeissani että minua ei meinattu saada kotiin millään !!!

        Miksi nää kommentit poistetaa ja jätetään sitten positiiviset kommentit mut sit jos ei kiinosta niin poistetaan kaikki negatiiviset kommentit.kuka nyt oikee uskoo että tästä tienaa jotain 6000e/kk täyttä ku****sta.


      • TeuvoLeppis
        JRJRJRJR kirjoitti:

        Toivottavasti et ole firman pomo, joka kehuu :)

        No mitäs luulet? :)


      • mahdollisuuslottoon
        jyri4 kirjoitti:

        Palkkaa helposti 4000€/kk vain luuri korvassa

        Ei muuta kuin pistä työntekijöiden 4000E:n ja yli menevät palkkakuitit tänne näkyville. Ja käydään vielä lisäksi pankissa tarkistamassa, että rahat tulivat tilille. Vai oliko vanhaa tuttua sanahelinää?


      • Cheatcenter
        SaatananHuijarit kirjoitti:

        Moi kaikille,
        Olin Call Sectorilla melkein 4 kuukautta duunissa ja on hyviä ja huonoja kokemuksia.
        Erinomaisia tuotteita on tullut myytyy, mutta kannelmäen toimistossa joillakin onnistui ja joillakin ei niin hyvin, riippuuhan se tietenkin asenteesta. Ryhmähenki oli tosi hyvä ja työnantajatkin olivat kovia neuvomaan, mutta myös vittumaisia.
        Itse en ole saanut vieläkään viimeisen kuukauden palkan. En ole edes saanut selitystä miksi en, enkä ole saanut viesteihin vastausta vaikka tiedän entisien työnantajien olevan lukenut ne. Tammikuun palkka ei tullut tililleni, vaan valittamisen jälkeen tuli käteisenä. Ja sekin oli vain huimat 220e, parhaimmillani sain 430e kuukaudessa, eli paskanmarjat jostain 6000e, varsinkin nykyään, kun sitä tuotetta ei ole edes myynnissä enään, ja oli muutenkin huonon laatuinen. Pakkimäärä, eli peruutuksia on tullut yli 50%, kaverilla jolla oli yli 160 kauppaa sai jopa yli 70% pakkeja. Ton kaupan määrällä, sai oliko se 12 tai 13e/kauppa jos kaikki olisi menny sisään. Mutta palkkamäärät on 9e/kauppa-15e/kauppa välissä. yli 100 kauppaa kuukaudessa pitää saada sisään, eli ei peruutuksia, jotta pääsee helpottavampaan liksaan, mutta tämä on melkein mahdoton, mitä itse olen kokenut työn aikana. En suosittele, tämä paikka on ollut läheinen, mutta kun kusetetaan palkkojen suhteella, ja haukutaan muita että on ollut paska myyjä lopuksi ja kaverin tuttavaa on haukuttu vammaiseksi, niin todella kieroista huijareista on kyse. EN SUOSITTELE vaikka kuinka paljon houkuttaa kaikki palkinnot yms, sillä näihin ei pääse paitsi jos on ihan oikeasti ammattimainen puhelinmyyjä. Jos haluat päästä jonnekin puhelinmyyjäksi, niitä on moni muukin. Tässä on vain provikkapalkka, ei pohjapalkkaa, eli jos ei onnistu yhtää, saatat jäädä jopa 0e koko kuukauden duunista.

        Joo, eiköhän tämä kerro kaiken oleellisen koko firmasta. Näin epäilinkin asian olevan. Todella helppo huomata kun katsoo pelkästään heidän kotisivut pehmeine teksteineen.


    • TykkiTony

      Mulla on kuitenkin mahdollista vaikuttaa duunimäärään.Loppupäiväkin meni hyvin tutulla kaavalla eli salilta töihin ja töistä kahvittelemaan ystäväni kanssa. ... Vielä kaksi päivää duunia ja sitten rokrok =)

      • LauraAurinko

        Kyllä,kyllä...Työssäni minua motivoivat haastava työ ja mukavat työkaverierittäin hyvä ja viihtyisä työpaikka.

        Jos aurinko ei tule luoksesi,mene auringon luokse! ;)


    • MunduuniMesta

      Tää on mun paikka! ((:

    • Elomyy

      Jokainen ihminen tarvitsee positiivista palautetta tekemästään työstä tai muista elämänsä onnistumisista.Oikea paikka myymiseen.

      • mari21

        Työyhteisö mukava, työ itsessään on mielekästä ja "lähellä


      • RikuPuerto
        mari21 kirjoitti:

        Työyhteisö mukava, työ itsessään on mielekästä ja "lähellä

        Tämä on minun paikkani !


      • Teuvozzz

        Saitko vielä "mukavan ilmapiirin" ja "kivojen työkaverien" lisäksi oikein palkkaakin?


    • TYKITTÄJÄ

      THIS IS MY PLACEEE!

    • ILOINE

      pääsin teille duuni =)))

    • _fukdi654

      Mulla työhaastattelu tonne perjantaina :)

    • Kävin tänään Call Sektorin haastattelussa. Huomenna toinen paikka. Haastattelija puhui vakuuttavalla äänellä huippumyyjistään. Kuka ekana päivänä oli myynyt niin ja niin paljon. Kuulemma yli 4 000 €:n tilin tehnyt. En oikein saanut selvää palkkausjärjestelmästä. Tunnetusti puhelinmyynnissä tehty monimutkaiseksi. En huomannut kysyä, että jos myynti on 0 €, niin tuleeko potkut. Tai ylipäätään mitä pitää myydä, että palkka juoksee. Peruutuksista ei puhunut mitään. Ulkomaalainen tj arveluttaa. Eikö Suomesta löydy kaveria vetämään moista touhua? Joka tapauksessa olen tällä hetkellä puhelinmyyjänä yhdessä toisessa firmassa. Myyn aikauslehtiä ja vaikeaa on. Kukaan ei halua tilata; ei kiinnosta, kesällä muuta tekemistä, kiintiö täynnä, tehty periaatepäätös, että enää ei tilata, jne... Vanhanaikainen tuote myydä. Kuukausipalkka luvalla sanoen olematon. Mitähän tehdä? Vaihtaa firmaa. En usko, että pienempää tiliä voi enää tehdä, kuin nykyisessä teen. Ilman muuta tuloa, en missään nimessä eläisi nykyisellä.

    • Suosittelen

      Meikäläinen viihtyy hyvin...osanottoni niille ressukoille jotka vetävät itkupotku raivareita.. tää on kuitenkin asennehomma myöntäkää nyt. Täällä on kyllä palkkamallit joka seinällä...easy-peasy! Lehtiä en myisi vitullakaan, siksi olen CS:llä duunis!

      • KannataTony

        Luuserit itkee mä teen kauppa X)


      • K-kauppias11w
        KannataTony kirjoitti:

        Luuserit itkee mä teen kauppa X)

        Saitko vielä rahatkin kaupoista?
        Ajattelitko mihin sijoittaa nämä miljoonat?


    • AsiaTekstiä

      Asiaa!

      • Tero5

        Kyllä! Juuri näin. ...asiaa !


      • MiraMyy
        Tero5 kirjoitti:

        Kyllä! Juuri näin. ...asiaa !

        PARAS DUUNI IKINÄ


      • Kylläkyllä
        MiraMyy kirjoitti:

        PARAS DUUNI IKINÄ

        Työpanos 100 % !! Kyllä raha tulee !!!


      • HelppoaRahaa1
        Kylläkyllä kirjoitti:

        Työpanos 100 % !! Kyllä raha tulee !!!

        Rahaa tulee jo niinpaljon ettei mahdu asunnon ovet kiinni, pitäisiköhän mennä pankkiin tallettamaan? Ja töitäkin teen vian 3h per päivä ja sillon kun itteäni huvittaa. Ei voisi olla helpompaa !!!


      • ParasDuuni
        HelppoaRahaa1 kirjoitti:

        Rahaa tulee jo niinpaljon ettei mahdu asunnon ovet kiinni, pitäisiköhän mennä pankkiin tallettamaan? Ja töitäkin teen vian 3h per päivä ja sillon kun itteäni huvittaa. Ei voisi olla helpompaa !!!

        Kävin kovan elämän_koulun enkä enää uskonut töitä löytäväni. Sain cvnetin kautta viestin Call Sektorin työhaastatteluun. Uskomatonta, sain kutsun suoraan työhaastatteluun huonosti kirjoitetun netti-cv avulla. Tämä tuntui liian hyvältä ollakseen totta.

        Kävin työhaastattelussa ja sekin tuntui menevän penkin alle, mutta ihmeen kaupalla minut palkattiin heti!

        Alkuun epäilinkin mutta en enää.

        Jo ensimmäisenä päivänä taoin itselleni palkkaa 675€ tekemättä lähes mitään, sillä tuote myi melkeinpä itse itsensä eikä minun tarvinnut kuin lähinnä mainita tuotteen nimi. Ostajia oli jopa liiaksi!

        Helpoa kuin heinän Teko!


      • pilluheikki
        ParasDuuni kirjoitti:

        Kävin kovan elämän_koulun enkä enää uskonut töitä löytäväni. Sain cvnetin kautta viestin Call Sektorin työhaastatteluun. Uskomatonta, sain kutsun suoraan työhaastatteluun huonosti kirjoitetun netti-cv avulla. Tämä tuntui liian hyvältä ollakseen totta.

        Kävin työhaastattelussa ja sekin tuntui menevän penkin alle, mutta ihmeen kaupalla minut palkattiin heti!

        Alkuun epäilinkin mutta en enää.

        Jo ensimmäisenä päivänä taoin itselleni palkkaa 675€ tekemättä lähes mitään, sillä tuote myi melkeinpä itse itsensä eikä minun tarvinnut kuin lähinnä mainita tuotteen nimi. Ostajia oli jopa liiaksi!

        Helpoa kuin heinän Teko!

        HAHA :DD Ootsä tosissas, et joku uskoo ton stoorin. Toi stoori on liian leffamainen :D
        mut kiva =)7


    • Hyviäkokemuksia

      Yksinkertaisesti.. tein kauppa sain raha , harvinaisen selvä jako ja mukava työpaikka.
      Hyvää Juhannusta Kaikille!

      • Mukavatyöpaikka

        Henkilöstötutkimuksemme osoittavat, että valtaosa työntekijöistämme viihtyy meillä hyvin tai jopa erittäin hyvin. Erityisesti työilmapiiriä, työn vaihtelevuutta ja sopivaa haasteellisuutta sekä työkavereita kiitellään kaikissa tutkimuksissa. Tämä on siis mukava työpaikka. Mekin tietysti vaadimme paljon, mutta meillä on rento, jännittämätön meininki. Suuri osa uusista työntekijöistämme tuleekin jo meillä olevien tuttaviensa suosittelemana. Sehän kertoo paljon.
        Asiakaspalvelualan palkkauksesta on käyty paljon keskustelua julkisuudessa. Meillä kuitenkin maksetaan kunnollista pohjapalkkaa, etkä joudu pelkkien provisioiden varaan. Valtaosa meiltä lähteneistä ilmoittaa lähtönsä syyksi opintojen vaatimukset.
        Call Sektorissä jokaisella yksilöllä on vastuu oman työyhteisönsä myönteisen ilmapiirin ylläpitämisestä. Pelisääntöihin kuuluvat hyvät käytöstavat muita työyhteisön jäseniä kohtaan, avun tarjoaminen ja tasapuolisuus töiden jakamisessa. Työyhteisössämme ei sallita muiden kiusaamista tai häirintää. Call Sektorissä huolehditaan työtilojen viihtyvyydestä, toimivuudesta, turvallisuudesta ja ergonomiasta. Työpisteet pyritään järjestämään viihtyisiksi ja ergonomisesti.
        Ennen muuta, työ meillä on vaihtelevaa ja mukavaa, joskus raskasta niin kuin kaikki työ, joskus kevyempää. Harvoin kaksi päivää ovat samanlaisia.


      • duunari777
        Mukavatyöpaikka kirjoitti:

        Henkilöstötutkimuksemme osoittavat, että valtaosa työntekijöistämme viihtyy meillä hyvin tai jopa erittäin hyvin. Erityisesti työilmapiiriä, työn vaihtelevuutta ja sopivaa haasteellisuutta sekä työkavereita kiitellään kaikissa tutkimuksissa. Tämä on siis mukava työpaikka. Mekin tietysti vaadimme paljon, mutta meillä on rento, jännittämätön meininki. Suuri osa uusista työntekijöistämme tuleekin jo meillä olevien tuttaviensa suosittelemana. Sehän kertoo paljon.
        Asiakaspalvelualan palkkauksesta on käyty paljon keskustelua julkisuudessa. Meillä kuitenkin maksetaan kunnollista pohjapalkkaa, etkä joudu pelkkien provisioiden varaan. Valtaosa meiltä lähteneistä ilmoittaa lähtönsä syyksi opintojen vaatimukset.
        Call Sektorissä jokaisella yksilöllä on vastuu oman työyhteisönsä myönteisen ilmapiirin ylläpitämisestä. Pelisääntöihin kuuluvat hyvät käytöstavat muita työyhteisön jäseniä kohtaan, avun tarjoaminen ja tasapuolisuus töiden jakamisessa. Työyhteisössämme ei sallita muiden kiusaamista tai häirintää. Call Sektorissä huolehditaan työtilojen viihtyvyydestä, toimivuudesta, turvallisuudesta ja ergonomiasta. Työpisteet pyritään järjestämään viihtyisiksi ja ergonomisesti.
        Ennen muuta, työ meillä on vaihtelevaa ja mukavaa, joskus raskasta niin kuin kaikki työ, joskus kevyempää. Harvoin kaksi päivää ovat samanlaisia.

        Voin lämpimästi suositella, kannatta.


      • homoddld

        PILLuaAA


    • Myy?

      Näin mainoksen Call sektorista jossa sanottiin "ei lehti, kanavapaketti tai liittymämyyntiä". Mitä siis myyvät?

    • puhelinmyyjä

      Jos tekee mieli luovuttaa, soitan...! Tämä on asenne mitä ko. työssä tarvitaan oli myytävänä sitten ihan mitä tahansa.

    • ihmettelenhuutelua

      en tiedä ketään ketä meillä duunissa olisi jäänyt liksa saamatta itse talossa 13kk!

    • terkutkantsuun

      Kiitos koko Callsektorin poppoolle kesätyöpaikasta oli kiva ja harvinaisen kuuma kesä!

    • NoStress33

      helpot tavoitteet ollu kiva porukka 4kk kokemuksella

    • DuunaTerhi

      mukava työpaikka ... kun oli tekemistä koko ajan, työkaverit oli myös todella mukavia ja palkat maksettiin ajallaan jne.. :)

    • hellouhellou

      Hauska huomata että nää huonot kirjoitukset ovat kilpailijoiden potaskaa kyllä call sektor on yksi niistä harvinaisen hyvistä paikoista ja luotettavimmista koko alalla! terveisin osa-aikainen myyntitykki!

    • tyttövoimaa

      On mulle ainakin palkat aina tulleet sovitun mukaan. Vaikka tavoitteet ovat korkeat, yritys ja työnteko silti palkitaan. Kunhan osaa olla kärsivällinen ja on tavoitteet mielessä, niin kaikki sujuu paremmin, kuin osaa odottaa.

    • Tuoppi12

      Kun törmäsin tähän palstaan niin voin kertoa että pidän meidän duunissa siitä että on aina joku henkilö joka on motivoimassa aina joku auttaa parempaan suoritukseen ja hyvällä meiningillä. Tiedän että en ole mikään järjen jättiläinen eikä ole kuin muutama vuosi työkokemusta mutta voin väittää että ihan kaikkialla ei samanlaista tukea ja hyväksyntää saa kuin meillä call sektorilla on saannu

    • Ei selviä, ei

      Ei tästä nyt edelleenkään saa selvää, mitä siellä myydään? Lahteen avataan toimisto ja haetaan porukkaa, mutta mitä myydään? Miten palkka koostuu, miksi tai mitä siellä "perutaan"? Kertokaa nyt, vaikka työntekijät tai itse omistajat.

    • spekulaatio

      Mene työhaastatteluun ei kannata olla arka lainkaan siellä varmasti selviää ...spekulointi vain etäännyttää sinua työelämästä ota rohkea askel uuteen nousuun!

      • TurhaSpekuloidÄlämee

        Hämärän työpaikkailmoituksen työhaastatteluihin on ihan turha mennä. Meneminenkään ei ole ilmaista. Menee mielummin niihin, jossa lyödään selkeästi myytävä tuote tai tehtävä asia pöydälle, sekä se, mikä on palkka, tai edes palkan tyyppi (provisio, pohja provisio, tuntipalkka).

        Jos jotain oleellista jätetään työpaikkailmoituksessa mainitsematta, on siihen yleensä hyvä syy.

        Älkää hyvät ihmiset tuhlatko aikaa hämäräfirmojen kanssa! Pahimmillaan vasta paikanpäällä selviää huonot palkkaehdot, ja sitten alkaa se "mutta jos sä et ota niin mäpä ilmoitan tästä TE-keskukseen". Vaikka kyseessä olisi pelkkä provikkapalkka. Kannattaa varoa!

        Puhelinmyynti on muutenkin jo antiikinaikainen juttu tällä internetin aikakaudella. Siinä hyötyvät vain firman pyörittäjät. Myyjillä jää käteen pari hassua murusta jos sitäkään, ja työehtosopimusta alalla ei ole - joten huijausta on PALJON.

        Paras olisi että koko ala kuolisi tai siirtyisi netin puolelle. Se on yksi syöpä rehellisen työn jaloissa.


    • markotässä

      Pelataan hyvällä meiningillä, tehdään paljon maaleja ja pidetään hauskaa.TV Marko

    • marimekko96

      Kiitos, kun pääsin tekemään juuri sitä työtä, jota eniten todella janosin.

    • vastaus2

      Sähkösopimuksia kaupittelevat. Siellä myydään sähköä.

      • the second coming

        Ei kai ole Market Energian toinen tuleminen?

        Ei kai heillä ole kytköksiä Market Energiaan, 220 Energiaan, tai Suomen Energiayhtiöön?

        Toivottavasti ei. Muuten näen punaista.


      • Ksigoeoia
        the second coming kirjoitti:

        Ei kai ole Market Energian toinen tuleminen?

        Ei kai heillä ole kytköksiä Market Energiaan, 220 Energiaan, tai Suomen Energiayhtiöön?

        Toivottavasti ei. Muuten näen punaista.

        Suomen Energiayhtiöön nimenomaan. Suomen energiayhtiön sähköä myydään, puhelu aloitetaankin "Suomen Energiayhtiöstä hyvää päivää..."


      • Kslldxkiaia
        Ksigoeoia kirjoitti:

        Suomen Energiayhtiöön nimenomaan. Suomen energiayhtiön sähköä myydään, puhelu aloitetaankin "Suomen Energiayhtiöstä hyvää päivää..."

        Mistään market energiasta en siis ole koskaan kuullutkaan, mutta tuolla soitellaan nimenomaan Suomen Energiayhtiön sähkösopimuksista.


      • sherlocki124
        Kslldxkiaia kirjoitti:

        Mistään market energiasta en siis ole koskaan kuullutkaan, mutta tuolla soitellaan nimenomaan Suomen Energiayhtiön sähkösopimuksista.

        Ok, no sitten en ihmettele yhtään noita ym. kokemuksia siitä että palkkaa ollaan jätetty maksamatta - vedoten mm. peruutuksiin jne. Homma alkaa näyttääkkin harvinaisen selvältä.

        Mielipiteeni: pysykää kaukana näistä kuvioista!


      • Ei selviä, ei

        KIITOS! Eli ei tartte hakea.. :D Näköjään ei oo ilmoitus paljoa lahtelaisia kiinnostanut, koska tänään oli ilmestynyt uusi hakuilmoitus. Voi voi.


      • kiitosjakumarrus
        Ksigoeoia kirjoitti:

        Suomen Energiayhtiöön nimenomaan. Suomen energiayhtiön sähköä myydään, puhelu aloitetaankin "Suomen Energiayhtiöstä hyvää päivää..."

        Yritys on ollut todella hyvä paikka työskennellä usein remmistä tipahtaa semmoiset kaverit jotka eivät saa mitään aikaiseksi tai ovat muuten vain kuutamolla. Call Sektor on tarjonnut minulle parhaat mahdolliset eväät työelämään, kiitos kaikille kouluttajille!


    • ROSKA-CLUB

      Ksigoeoia 29.8.2014 15:18
      Kslldxkiaia 29.8.2014 15:26
      sherlocki124 29.8.2014 15:51

      Hauska huomata että nää huonot kirjoitukset ovat kilpailijoiden roska =)

    • KRISTALLIPALLO-CLUB

      Kristallipallostako tihrustit että negatiivisten kommenttien kirjoittajat ovat nimenomaan kilpailijoita, eikä vaikka asiakkaita? Kerro kerro kuvastin...

      PS. Lopettakaa se cv-netin välityksellä spämmääminen samasta Call Centerin työpaikkailmoituksesta. Kyllä nyt parin päivän sisällä kerta riittää, ei tarvii kolmea-neljää viestiä kiitos! Tai kirjoittakaa edes selkeämpi työpaikkailmoitus, jossa lyödään pöytään palkka, tai edes palkan tyyppi (provisio, pohja provikka, kiinteä), se minkä alan työehtosopimusta noudatetaan, sekä myytävä tuote.

      Hämärää markkinointia sulta! :lollero: :smile:

      Kannattaisi edes valita vähemmän hämärä yhteistyökumppani kun Suomen Energiayhtiö. Toivottavasti kaatuu koko puhelinmyyntibisnes että loppuu työntekijöiden palkkojen polkeminen tällä alalla.

    • SähkönSenssLinja

      No, mites Call Sektorilla menee nykyisin? Taotaanko rahaa hyvin häiriköimällä iltaisin puhelimitse ihmisiä? Sanokaa nyt joku jotain herranen aika! Älkää antako tämän ketjun kuolla pls, kun se alkoihin niin pontevasti, että kaikki vaan teki rahaa parhaassa työssä ikinä jota oli aina janonneet päästä tekemään. Mäki olen halunnut aina toistaa samaa litanjaa puhelimessa, joten asia kiinnostaa.

      Mikä meno? Onko linjat kuumana?

    • Ei enää ikinä

      Koko paikkahan on suoraansanoen aivan paska, vaikka firman nettisivuista kuitenkin saa erilaisen kuvan. Kestin kolme päivää ja sitten oli pakko irtisanoutua. Palkkaa en niistä päivistä saanut penniäkään, vaikka täysiä työpäiviä olivat. Naurettavaa touhua, ja kaikista pahinta että koko paikka on täynnä alaikäisiä jotka eivät välttämättä vielä ymmärrä kuinka niitä kusetetaan kaikenlaisilla ihme säädöksillä ja määräaikaisilla sopimuksilla.

      • Ksigoeoia

        Samaa mieltä, samanlainen kokemus itsellä. Nettisivuista ja puheista saa täysin erilaisen kuvan... Niin jäätävää meininkiä kyllä, on tullut useita varoiteltua tästä paikasta. Täyttä kusetusta. Alaikäisethän sinne sitten jäävät, harmi juttu että nuoria on niin helppo huijata. Itsekin lähdin menemään ja kappas kummaa, senttiäkään palkkaa ei tullut.

        Ja niin, kommentoijat "Ksigoeoia" ja "Kslldxkiaia" olin minä, peräjälkeen kommentoin tuosta samasta asiasta kun oli vielä jotain lisättävää.. Oli niin antaumuksella mietitty ja suunniteltu nimimerkki tuo ksigoeoia että ihmettelen itsekin miksen täsmälleen samaa valinnut..... ;) ehkäpä vain painelin näppäimistöä randomisti kun joku nimimerkki vaadittiin hmm...


      • jomjom1

        ei kauppaa kolmeen päivään? :D eli oot paska myyjä. tuu mun firmaan töihin, ei tarvii tehä töitä eikä tuottaa tulosta, tuut vaan laitat kuulokkeet päähän ja viheltelet! palkkaa maksan sulle 15€/t ja hei: älä tuu motivoutuneena töihin, älä pistä parastas!

        "määräaikaisilla sopimuksilla"? eiköhän ole koeaika ennen mitään määräaikaisia soppareita? vai oliko sulla kenties 3:n päivän määräaikainen sopimus? ei vittu xD


    • Jeisonii2

      Naurattaa aika paljon tämän yhden hullun kirjoitukset minulla on ollut todella hyvää ja vain pelkkää positiivista kokemusta yrityksesta! Harmi että löytyy aina joku huonosti käyttäytyvä kilpailija joka jaksaa meuhkata suomi24 osastolla. Suosittelen kaikille lämpimästi paikkaa ja tervetuloa!

    • PISTE.

      Pelkkää hyvää kerrottavaa yrityksestä mä oon ollut osarina n. 4kk ja jatkan vuoden loppuun mut on kyllä opetettu kotona arvostamaan työantajaa ja ajattelemaan muutenkin positiivisesti se on aina helppo haukkua ja metelöidä kaikkien toimista mutta totuus on se että meillä on ollut duunissa todella kivaa eikä tälläiset leuan paiskomiset keskustelupalstalla tule pilaamaan meidän menoa!

    • perussetti

      Jaaha. Firman poikien spammaus alkoi taas. Kohta varmaan ilmestyy tyhjästä ne 24 pluspeukkua, vaikka koko ketjullakaan ei liene montaa lukijaa enempää.

    • Perussetti

      Siskolla on vain pelkkää hyvää kerrottavanaan: – Hyvä pojat!

    • Idästä84

      Itsellä vain hyviä kokemuksia ,suomalaisista tuotteista, joista oli pelkkää hyvää kerrottavana.

    • työkaveri

      Uutta ja kehittää itseäni. CS- työympäristössä on mielekästä työskennellä, ja minulla on hyvä porukka, joiden kanssa on mukava tehdä töitä. Ryhmässä oli hyvä henki ja tekemisen meininki.

    • vastuumyyjä

      Puheyhteys tapahtuu modernin soittojärjestelmämme kautta jonka kanssa on kiva työskennellä. ... Myyntityö on ura jota arvostavat jokaisen alan työnantajat

      • CVmies

        Kun kerrot työhaastattelussa, että olet ollut puhelinmyyjänä pelkällä provisiolla, niin kyllä se varmasta on tosiaan semmoinen työ jota jokainen työnantaja arvostaa... ja muistaa sen viimeperjantaisen häirikön joka koitti väkisin tuputtaa sopimusta puhelimitse, ja sen jälkeen pisti suoraan laskun kotiin väittäen että kaupat syntyivät.

        Hyvä pojat! Puhelinmyynti CV:ssä on ehdottomasti hyvä juttu.


    • Zxwjgsgs13+1i1Li!1

      Taitaa olla Call Sektorin pikkupomolla ollut kahvitauko tänään 9:39, ruokatauko 12:26, ja iltapäivän kahvitauko 13:43. ;) Viestien kirjoittelu on toki ihan kivaa puhdetta sieltä läppäriltä.

      PS. Missä on ne positiiviset asiakaskokemukset? On vain ylistäviä (entisiä?) samalla kieliasulla ja kaavalla kirjoittelevia työntekijöitä, paitsi ne pari kritisoivaa... ai niin, nehän olikin mustamaalaavia kilpailijoita.

      Saadaankos jo kohta pitkä liuta viestejä myös niiltä Call Sektorin kuluttaja-asiakkailta, jotka ylistävät puhelinmyyjien tasoa sekä Suomen Energiayhtiön sähkösopimuksia?

      • Ei enää ikinä2

        Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Toisaalta eiköhän jokainen tämän lukeva, jolla on edes vähän järkeä päässä tajua että tässä firmassa asiat eivät ole kunnossa. Ollessani Call Sektorilla alaikäisiä oli töissä enemmän kuin täysi-ikäisiä. Puhelinmyynnissä ei ole mitään vikaa - kunhan työtä tehdään rehellisesti ja työntekijöitä huomioiden. Call Sektor voisi myös ottaa opikseen näistä negatiivisistä palautteista ja panostaa vaikkapa työntekijöiden koulutukseen enemmän, jottei näitä "peruuntuneita kauppoja" tulisi. Erinomaisia suosituksia asiakaspalvelu- ja myyntitöistä saaneena olin suorastaan tyrmistynyt yrityksen toimintamalleihin. Pomot nettoavat varmasti hyvät massit kun taas työntekijät jäävät ilman, joten aika mukavahan tänne on kirjoitella kahvitauoille kun samalla raha virtaa.


    • ROSKA-CLUB

      ROSKA-CLUB-JATKUU




      CVmies 8.9.2014 15:51
      Zxwjgsgs13 1i1Li!1 8.9.2014 15:47

      Viestien kirjoittelu on toki ihan kivaa ,)))
      Hyvä juttu !

    • minuntarinani

      Vaihdoin työpaikkaa vuoden vaihteessa ja sain ilon elämääni ja työn tekemiseen takaisin. ..... Meillä on hauskaa keskenämme samalla kun teemme työtä.

    • arkipäivä

      Voi tätä raskaana olevan hermoilua ja hormonisekoilua!
      Olen ehkä liian tottunut siihen, että minulla on ollut aina joku ... Pientä häpeää tunnen siitä, että saan nauttia hyvästä toimeentulosta täällä Call Sektorilla.

      • Vaatikaa pohjapalkka

        Hahahahahaha!! Hieman repesin tällekin! "..nauttia hyvästä toimeentulosta call sektorilla." Hahahah!
        Täällä on pari aitoa kirjoittelijaa ja ovat juuri meitä joilla on negatiivistä sanottavaa.
        Nämä KAIKKI puolustajat ovat yrityksen listoilla olevia surkeita luuserimyyntipäälliköitä jotka yrittävät pitää rekrytointikoneen käynnissä.

        Jokaista työntekijää kusetetaan tuossa firmassa! Ottakaa kusetetut heti yhteyttä työsuojelupiiriin, heiltä saatte apua palkkaongelmiinne. Mikäli töissä oleville ei palkat tule ajoissa, suosittelen siirtymään erääseen A:lla alkavaa puhelinmyyntiyrityskseen jossa ainakin palkat tulee oikein ja ajallaan. Call Sektorilla näin ei koskaan ole, eikä tule olemaan.

        Vaatikaa Pohjatuntipalkaa proviisiota!


    • Oppitunti

      Joutuu taas alentumaan kirjoittamiseen, ei voi mitään.

      Kun menet työhaastatteluun ja sinulla on oikeasti hyvät paperit myyntialan
      yrityksestä eli todistus siitä että olet ollut ahkera, ajallaan töissä ja osoittanut
      poikkeuksellista työmoraalia työyhteisössä, on sinulla huomattavasti paremmat
      edellytykset saada ko. työ. Siihen kun lisätään erillinen paperi työtehosta, todisteet
      tuloksellisesta myynnistä ja konkreettisesta tuloksesta, olet arvokas työnhakija ja yritys kuin yritys kiinnostuu sinusta. Tämän tiedän koska olen tehnyt vuosia erilaisia rekrytointeja eri alojen yrityksiin. Jos otetaan esim. rakennusalan osaajan tai varastomiehen työtodistus, se ei ole yhtään mitään edellämainittuihin. Tietysti pitää huomioida myös haettava ala, eikä tämä ole suinkaan kaikkia aloja koskeva, yleistävä argumentti vaan pikemminkin koskee myynti-, asiakaspalvelu- ja hallinnollisia aloja enemmän kuin varsinaista suorittavaa työtä (esim. varasto- tai rakennusala). Eli kyllä, sillä myyntialan työtodistuksella tekee todellakin enemmän kuin sinun alepan kassan papereillasi.

      Muihin kommentteihin vastaukset kuuluvat:

      - Kesän aikana töissä taisi olla kolme alaikäistä. Kaksi heistä saivat potkut.

      - Palkat on maksettu työsopimuksen mukaan jonka olet allekirjoittanut.
      Tehdäksesi työtä myyntialalla, täytyy sinun ymmärtää asia myös yrityksen näkökulmasta: Ei ole liiketoiminnallisesti kannattavaa maksaa työntekijästä, joka ei tee mitään, tai aivan liian vähän. Nykyajan nuoret ovat tottuneet varmaan palkkaan
      joka tulee tekemättä mitään. Olen kuullut OIKEASTI seuraavat "Lol joutuuks tääl oikeesti vittu tekee jotain, onks vähä perseestä!", "Oon kipeenä mut en käyny lääkärissä ku pelkäsin et se tarttuu siihen lääkäriin" ja lempparini: "Tein viimekuussa 20 (brutto)kauppaa, haluun niistä rahat ku juttelin yhen frendin kaa ni se sano et teiän pitää maksaa ne perututki!!" Mielummin selkeästi pelataan pleikkaa himassa, eikä siinä sinällään mitään vikaa ole, sillä nyt vaan ei pääse elämässä mihinkään.

      - Tähän viimeiseen kommenttiin viitaten, on varmasti kaikille selvää, että palkka
      maksetaan nettokauppojen mukaisesti. Tämä tarkoittaa käytännössä että te kaikki
      Jani-Petterit ja Pissa-Liisat jotka olette myyneet tilauksen tietoisena asiakkaan ymmärryksen puutteesta myyntitilanteessa, ette saa siitä rahaa! Tämä lukee selkeästi työsopimuksessa sekä siitä kerrotaan, jos ei päivittäin, niin ainakin viikottain. Nämä KAIKKI perutut kaupat voi toki tulla AINA soittamaan läpi ja tarkistaa itse peruutusten oikeellisuuden. Mikäli ei viitsi, tai on kivempaa mennä snygyn ja antsan kanssa ostarille pyörimään merkityksettömästi ilmaisen röökin toivossa, on turha valittaa.

      - Suomen Energiayhtiö ei ole millään tavalla "hämärä" yhteistyökumppani. Yritys joka on tällä hetkellä koko suomen 4. suurin sähköntoimittaja, kilpailee mm. Helsingin Energian ja Fortumin kanssa ja jolla on yli 130000 asiakasta ja joka toimittaa sähkön yli 500 000:lle suomalaiselle ei mielestäni täytä "hämärän" kriteerejä. Tervetuloa tutustumaan: http://energiayhtio.fi/

      - Taukoaikamme eivät ole 09:39, 12:26 tai 13:43

      - Jos ette halua CV - Netin välityksellä työpaikkailmoituksia, ottakaa itsenne pois sieltä. En usko että olette sieltä ainuttakaan tarjousta edes saaneet.

      Loppukaneettina käytän vanhaa sananlaskua:

      He who dares, wins.

      • Opea opettamassa

        Minäkin kommentoin vastauksiasi.


        -Siis 2 kolmesta työntekijästänne sai potkut? Vaativatko he siis mitä heille kuuluikin?

        - Teidänlaisianne cowboy-yrityksiä suojaa vain se, ettei kukaan ehdi valvomaan toimintaanne. Työsopimuksenne ovat roskaa, vain ensityöpaikkaa hakeva ei sitä ehkä itse vielä tajua. "Tein viimekuussa 20 (brutto)kauppaa, haluun niistä rahat ku juttelin yhen frendin kaa ni se sano et teiän pitää maksaa ne perututki!!" -Kuten varmaan jo tiesitkin, näin todellakin on! Olette valvollisia maksamaan myös perutuista kaupoista.

        -Suomen Energiayhtiö on juuri hämärä yhteistyökumppani. Siksi sen tuotetta myyvät kaltaisenne luokattomat huijariyritykset. Ei yrityksen koko tässä tapauksessa kerro totuutta asiasta, ymmärräthän itsekin sen? Hämäryys selvinnee vähemmän terävimmillekkin varmasti ihan lähiaikoina, valveutuneimmat sen jo tietävätkin.

        -Saivartelet, mutta ehkä tosiaan kirjoittelette kehuja ja palautteita "työaikanakin"

        -Kuka ei saisi puhelinmyyntityötä esim teiltä mikäli vaan viitsisi vaivautua paikalle? 99,9% ihmiskunnasta saisi, mutta he eivät halua!! SIksi soittaessanne heille, heitä ei kiinnosta. Kukapa haluaisi tulla huijatuksi?

        Loppukaneettinani minäkin annan sinullekin oppitunnin, ystävällisyyttäni:

        "He who dares, wins" ei ole oikein vaan se kuuluu "Who dares, wins".
        Ja kyseessä ei ole mikään sananlasku kuten virheellisesti mainitsit vaan SAS:n motto.


    • Oppitunti nr. 2

      "Väittäisin kyllä, että Alepan kassan työtodistuksella tekee enemmän kuin puhelinmyyntialan työtodistuksella"

      Olet siis tehnyt rekrytointia, työhaastatteluita ja palkannut ihmisiä eri aloille? Olet selkeästi myös tehnyt kuluttajamyyntiä ja se löytyy CV:stäsi joten tiedät minkä arvoista se on työmarkkinoilla? Nimittäin mikäli et ole, tämä argumentti ei perustu faktatietoon ja on pelkkä mielipide. "Väittäisin kyllä, että et oikein ymmärrä mistään mitään"

      Voin kertoa sinulle rekrytointia pitkään tehneenä ettei rekrytoinnista vastaavaa henkilöä yleensä kiinnosta pätkääkään onko aiemmin ollut provisiopalkka vai tuntipalkka. Ja jos luet vaikka vähän tarkemmin tuon aikaisemman kirjoitukseni missä lukee selkeästi:

      Kun menet työhaastatteluun ja sinulla on oikeasti hyvät paperit myyntialan yrityksestä eli todistus siitä että olet ollut ahkera, ajallaan töissä ja osoittanut poikkeuksellista työmoraalia työyhteisössä, on sinulla huomattavasti paremmat edellytykset saada ko. työ. Siihen kun lisätään erillinen paperi työtehosta, todisteet tuloksellisesta myynnistä ja konkreettisesta tuloksesta, olet arvokas työnhakija ja yritys kuin yritys kiinnostuu sinusta.

      Toisinsanoen jos sinne työhaastatteluun menee pelkän paperin kanssa: On ollut töissä blaablaablaa xx.xx.xxxx - xx.xx.xxxx, se Alepan todistus on aika lailla yhtä pätevä kuin mikä tahansa muukin. Jos sensijaan sieltä todistuksesta löytyy konkreettisia tilausmääriä ja työntekijän tehosta kertovia tunnuslukuja, yhdistettynä työntekijän itsevarmaan asenteeseen, muuttuu se paperi kullanarvoiseksi.

      Kai olet selvittänyt ketkä SEY:n omistaa?

      Kai olet myös selvittänyt ketkä SEY:tä myy, ja mitkä firmat on näitä huijauksia tehneet?

      Market energia ei liity SEY:hyn.

    • sami4

      Ihanaa syksyä! ... Kiitos hyvin sujuneista kaupoista!

    • Henkkawa

      Firma toimii alihankkijana, yritys on luotettava koska olen tehnyt samaa hommaa myyntipäällikön hommissa, kyse on seyn sähkön myynnistä.
      Palkka koostuu proviisiosta, kun myyt hyvin ja saat hyvän liksankin!

    • työläinen

      Sellaiset "roskaa kirjoittelevat kilpailijat" kuin Helsingin Sanomat ja Talouselämä ovat antaneet aika kylmää kyytiä Suomen Energiayhtiölle (eli tuotteelle, jota Call Sektor myy.) http://www.talouselama.fi/uutiset/jos suomen energiayhtiosta soitetaan kannattaa olla todella tarkka sanoistaan/a2207600 http://www.hs.fi/kotimaa/a1393484928997

      Postiluukusta kolahti tänään Call Sektorin mainos (ovemme ei mainoksia -ohjeesta huolimatta) ja läpyskän visuaalinen ulkoasu oli niin houkutteleva, että googlasin jopa yrityksen sivut. Kun selvisi että kyseessä on taas puhelinmyyntihommia eikä selkeitä palkkoja tai myyntitavaraa ilmoitettu helposti, epäilykset alkoivat nousemaan.

      Tällaiset firmat eivät ole reiluja ja käyttävät hyväksi sekä asiakkaitten että (yleensä nuorten tai huono-osaisten) työntekijöiden tietämättömyyttä. Vaikka joku yksilö saattaisikin suupalttina täällä menestyä, yksilönä hänen olisi arvokkaampaa kieltäytyä. En ole tosin kuullut kenestäkään joka olisi jaksanut puhelinmyyntifirmassa maksimissaan muutamaa kuukautta kauemmin. Parhaimmin veti kaveri, joka osasi sujuvasti ruotsia ja sai sitten ihan kiitettävät ekstrat.

    • ElectricTelefon23242

      Suomen Energiayhtiön sähkösopimuksia kauppaavat puhelimitse. Kannattaa lukea ketju silmäillen "rivien välistä" sekä suhtautua skeptisesti peukutuksiin, ja vetää siitä sitten johtopäätökset onko luotettava vai ei.

      Toivottavasti kuitenkin joku luotettavakin työpaikka sinulle löytyy!

    • mate95

      Hyvä duunipaikka ainakin itselle ollu.... oma henkilökohtainen mielipide.

    • haastattelussa käyny

      Kusettavat jo työpaikkailmoituksessa. Hakivat sinne esimiesharjoittelijaa ja lupasivat ilmoituksessa vaikka mitä esimieskoulutusta ja oman myyntitiimin johtamista ja ties mitä muuta. Haastattelussa sitten selvisikin, että kyse on normi puhelinmyynnistä ja mitään työilmoituksessa luvattuja etuja ei ole ja työnkuvakin ihan eri mitä työilmoituksessa. Itse kävelin haastattelusta heti ulos kun tämä selvisi. Ei anna kovin hyvää kuvaa yrityksestä, että kusettavat ihmisiä heti alusta asti.

    • elämästänauttija

      Hyvä paikka meillä on hyvä meininki ollut jo pari vuotta ja vakkarit ollaan saatu hyvää tsemppiä ja palautetta, muille voisin sanoa että tervetuloa kokeilemaan jos vaikka onnistuisi itselläni oli aika ruffi startti mutta jatkuva kouluttaminen auttoi todella paljon suosittelen lämpimästi kaikille!

    • hyväntahtoinen

      Periksi ei kannata antaa ja aina pitää yrittää parhaansa. Loppujen lopuksi se unelmien työpaikka palkitsee ja siitä osaa nauttia.

    • KOKEMUSTA

      Joo en haluasi antaa mitään huonoa kokemusta mutta täytyy aina kertoa kokemuksista Olin töissä vain 4kk ja PALKAT JÄI VÄHÄN EPÄSELVÄKSI JA JOSKUS EN SAANUT PALKKAA AJALLANI JA PALKKAA TULI VÄHEMMÄN JA VÄHEMMÄN.EI MILLÄÄN PAHALLA MUTTA TÄMÄ OLI PAKKO KERTOA

      • Kokenut2

        Mulla täysin samat kokemukset! Palkat oli aina oudon pieniä eivätkä tulleet ajallaan. Luulen, että koko firma on rahavaikuksissa. En oo kyllä ihan varma ton puljun toiminnasta. Onneksi pääsin parempiin hommiin :)


    • TsemppiäJÄTKÄT

      Kiitos CS pojille hyvästä syksystä! Halusin kirjoittaa tänne sen takia koska CS asaitsee kunniaa! Yrityksessä tehdään kovasti työitä niin myyjien kesken kun johtoportaassa. Tässä on tulevaisuuden telemarkkinointi yritys!

    • JukkaRon

      Oli mahtavat pikkujoulut viikonloppuna! Kiitos callsektorille ja duunikavereille kuluneesta vuodesta .Mukavaa joulun odotusta ! )

    • MeidänJätkät

      Moi ihan huikeeta drive Tsemppiä jätkät, hienolla asialla olette !VOITTO kotiin!!!! Noin 2 vuotta CS-tiimissä !

    • yrityspuolellrahaa

      Ajattelin, että call sektor oy:n yrityspuolella rahaa on enemmän. Aloin tehdä yritysmyyntiä.

    • fastmarkko

      Tutkimushaastattelija paikka sain .. takuupalkalla 1800 € . kerkesin olla Call Sektorilla jo pari kuukautta. Tähän menessä kaikki näyttä olevan ok. Yritän päästä myöhemmin yritysmyynti puolelle.

    • Nähty on

      On kyllä noi kaikki "kehut" niin paskaa ja yrityksen itsekirjoitettuja. Aivan törkeä vaihtuvuus työntekijöissä ja ihmekkös tuo kun on koko ajan palkkaepäselvyyksiä ja jos olet vähänkin vaisumpi persoona, etkä osaa pitää puoliasi niin räikeimmissä tapauksissa eivät ole saaneet edes itselleen kuuluvaa proviisiota.

      Kannattaa kiertää kaukaa. Harva puhelinmyyntiyritys on erinomainen työnantaja ja tämä ei varmasti ole niitä.
      Aluksihan tämän yrityksen omisti joku ihan konkurssikypsä ryssän pyörittämä ryssäfirma, mutta viime kesällä taisi nykyinen omistaja saada kai luottotietonsa takaisin? Yrityksen toimitilat ovat tyylikkäitä pyöräkellareita, mutta kukin tavallaan.

      Huijareita, Huijareita, kiertäkää kaukaa!!

      "Tutkimushaastattelija paikka sain .. takuupalkalla 1800 € . kerkesin olla Call Sektorilla jo pari kuukautta. Tähän menessä kaikki näyttä olevan ok"

      Väittää saaneensa takuupalkkaa? Call sektor siis kertoo työhaastattelussa, että teitpä kauppaa tai et, saat 1800e/kk ? Sitähän takuupalkka tarkoittaa. Jos sinun pitää sen eteen tehdä kauppajoa, ei kyseessä ole takuupalkka!
      Jos sinulle kerrotaan jotain muuta tai tarjotaan sekavan kuuloista "palkkasysteemiä", nouse ylös ja toivota hyvää jatkoa. Jos haluat tulla huijatuksi ja uhrata aikaasi hyväntekeväisyyteen josta et tienaa penniäkään ja kartuttaa ainoastaan muiden kun itsesi tilipussia, kirjoita toki sopimus.

      Kysymys on siitä, että et koskaan pääse edes tyydyttävälle tulotasolle. "myyntipäällikköiden" palkka koostuu proviisiosta eli siitä paljonko heidän alaisuudessaan toimivat puhelinmyyjät myyvät ja omaa tilipussiaan kartuttaakseen he koittavat piiskata puhelinmyyjiä tekemään kauppaa kovemmin.
      Mikäli he eivät jatkuvalla syötöllä saa uutta pokaa vanhan lähtevän ja lypsetyn tilalle, kuihtuu heidänkin tilipussinsa olemattomiin. Siksi nämä "myyntipäälliköt" joutuvat tänne palstoille kirjoitella kehuja paskayrityksistään muka työntekijän kokemuksilla. Kieltämättä erinomainen keino yrityksen omistajalle saada myyntipäällikötkin tekemään ylimääräistä palkatonta työntä.

    • fuck u

      oon ollu paskois puhelinlafloiks mut call sektor on kyllä ihan surkeimmasta
      päästä työstä ku ois kiva saada liksaaki

    • Puhelinmyyjä

      On se ihme homma miksei yritykset saa tehdä rauhassa työtään. Kun aina joku palkkaas näitä vale kirjottajia puhumaan muista yhtiöistä pahaa. Kysyn kaikilta kirjottajilta paljonko oikee teille maksetaan tästä että kirjotatte muista yhtiöistä pahaa tänne netti palstoille?. Itse olin yrityksessä missä selvitettii poliisin kautta tällänen samanlainen huuhaa puhuja niin siinä sai jätkä ja takana oleva firma hyvät sakot. Kuitenkin jokaisessa suomessa olevassa työpaikassa tarvii tehdä töitä sen palkan eteen. Itse kannatan provisio työtä koska siinä erotetaan tosi myyjä laiskasta myyjästä joka hakee vaa tuntipalkka työtä.PS olen itse ollu tosi monessa puhelinmyynti firmassa ja voin sanoa että call sektor yksi harvoja firmoja jolla on selvät pelisäännöt ja suosittelen käymää työhaastattelussa niin kaikki kerrotaan selkeästi.

      • yhdissanapoliisi

        Toimitusjohtaja opettelee nyt vaan ne yhdyssanat ensimmäiseksi. Ei ihme ettei yritys pärjää jos suomenkielen taito on tätä luokkaa.


    • IloinenAnette85

      Kiitos kaikille työkavereille ihanasta menneestä puolikkaasta vuodesta.
      Jatkan töitä call sektorilla Barcelonassa =)
      Huippufiilis ..te ootte sika hyvii ... ootte super joukkue! tsemppii kaikki

    • jarno6

      Suurin osa tämän ketjun viesteistä on kirjoittanut sama CallSektor henkilö. Tunnen yhden CS entisen työntekijän joka etsii nyt muuta työtä. Jos firma olisi oikeasti sitä mitä tässä kirjoitetaan niin tuskin kaverini olisi lähtenyt. Nyt hän istuu työttömänä.

      Siitä voi vetää omat johtopäätökset

    • sano A.. v..a..n..t

      vituttaa ku vieläkään oo palkkakourjauksista kuulunut.
      hyvätasosta jengii call sektorilla töissä. Olin itse espoossa siellä jonkun mainitsemassa "pyöräkellarissa". se oli tosi perseestä. kukaan ei oikein tehnyt kauppaa ja työtovereina oli vaihtelevasti 2-3 tyyppiä. kaikki oli aina just ulkomaalaisii jostain irakista ja toinen yhdistävä tekijä niil oli, et kaikki oli nuoria.
      no eipä meistä kukaan jaksanut kun kaikilla oli samat palkansaantiongelmat.
      Jotku ei palanneet tupakkatauolta. onhan tuolla oikeitakin firmoja mistä saa oikeeta palkkaa ...esim stadissa annankadulla jossa nyt oon töissä. tää on oikee firma ja palkat tulee oikein ja hyvät tuotteet. ei mitään ihmisten kusettamista puolin meikä toisin.
      Tosi huono firma toi call sektor. pari tuntii vielä ja pääsen aamusalin kautta raikkaaseen ilmapiiriin tekee hyvää myyntiä ja kerryttää hyvää palkkaa.

      call sektorilla kk palkka oli hyvinä viikkoinakin korkeintaan muutamia kymppejä. Nyt samoilla kauppamäärillä saan noin tonnin viikossa. kumma juttu? ne call sektorilla vaan kusettaa sua ja oottaa että lähtisit itse pois.

    • sasha9säri

      kävin haastattelusa ja voi sano että ei ole hyvä paikkaa.
      se miten palka koostu on tosi epäselvä. kysyin joku asia monta kertaa
      mutta esimies väisteli kysymyksen mont kerttaa. palkansaantikaava on liian monimutkaienen.
      se kerto, että on epärehellinen yritys kysessä.

      lähtiesäni tupakkalla ollut myyjä sanoi toiselle, että palka jäi saamatta. hän polta tupakkan loppun ja lähte menee.

      etsin itse jotain muuta. ehdottan sama sulle.

    • JesseX

      Tietääkö kukaan mikä yhteys on Call Sektor Oy:llä, NordVoicella ja Jokisuun Huolinta Oy:llä/GIGA-CENTER:llä? Nyt ainakin mol.fi sivuilla on työpaikkoja auki.

      Laitoin hakemuksen NordVoicen sähköpostiin ja Call Sektor Oy:stä soitettiin?!? Öööö?!? Oon menossa haastatteluun ja nyt jäin miettimään et perunko sen.

      Ilmeisesti myyvät vitamiineja ja sähkösopimuksia...mitä muuta? Myyntipäälikön tehtävät kiinnostais, koska olen niitä hommia jo tehnyt useamman vuoden ajan. Nyt vain alkanut tökkiä samat myyntituotteet ja kiva ois saada vaihtelua. Onko mikälainen paikka oikeasti työskennellä myyntipäällikkönä? Pitääkö tuo työpaikkailmoitus kutinsa? Muutamat paikat olen kiertänyt kaukaa, kun tiedän heidän hakevan pääliköitä "hyvällä" palkalla ja totuus on jotain muuta. Eli yrittävät saada huipputyypin/päällikkötasoisen henkilön tekemään "perus"puhelinmyyjän hommia. "Sun pitää nyt näyttää useamman kuukauden ajan et osaat tän homman"...mitäääh?!? Vähän sama kun hakisit kauppaan myymäläpääliköksi ja joutuisit hyllyttäjäksi. En ymmärrä miksi edes ilmoittavat päälikkötason paikoista. No, toivottavasti tämä ei ole sellainen lafka!

      • eikannata

        Tää paikka on ihan samallainen. Löytyy omaa kokemust


    • kokenut-nainen

      Oman kokemuksen perusteella voin sanoa että työhaastattelun yhteydessä asiat tuotiin aika hyvin esille mitä on tulossa. Hyväksyin tarjouksen !Nykyiseen paikkaani päädyin kaverini kautta. Ansiotaso on ihan kelvollinen 1750-2480 € ja työn arvostus on hyvä.

      • Talousnero

        Todella erikoista lukea te-toimiston työpaikkailmoituksia joissa call sektor ilmoittaa, että työntekijöitä on 50 työntekijää, palkkaa maksetaan 1800-3150€/kk tai provisiolla pääsee vieläkin huikeempaan ansiotasoon. Ihan mielenkiinnosta tarkastakaa mikä on yrityksen liikevaihto ja toki voi verottajalle tai eläkevakuutusyhtiöltä kysellä asioista.
        Itse tsekkasin liikevaihdon täältä: https://www.asiakastieto.fi/yritykset/call-sektor-oy/24994505/taloustiedot

        Taitaa vaan mun matikkapää pettää vai mikä ei nyt oikein täsmää? :-)


      • Duunari111

        Kai tiedät myös sen että tuo on vuoden 2012 liikevaihto?


    • Oikea työnhakija

      Kävin myös haastattelussa ja se sujui ihan hyvin. Haastattelijana oli toimitusjohtaja, joten kuka muu voisi tietää yrityksen asiat paremmin ja sen minkälaista henkilöä sinne etsivät.

      Toimitilat oli kylläkin vasta hankittu ja toimintaa käynnistellään, mutta minua se ei häirinnyt. Varmasti johtuu siitä, että ala on itselleni noin muuten tuttua ja olen toiminut esimiehenä todella "hektisissä" yrityksissä.
      Yrityksestä en niinkään ollut kuullut aikaisemmin ja hain myös "eri" paikkaan. Tiedän myös, että alaa käy kokeilemassa ihmiset. Pettymys on varmasti suuri, jos ei pääse tuloksiin ja toisia/johtajia/yritystä on aina helppo syyttää. Kaikista ei vain tälle alalle ole. En myöskään usko, että palkat olisi jäänyt maksamatta (en ainkaan yllä olevien kirjoitusten pohjalta).

      Muutama asia jäi itseäni mietityttämään, mutta ainahan voi kysyä lisäkysymyksiä, mikäli ei kaikki tullut heti selväksi. Hämmästelen suuresti, että miksi ihmiset kirjoittelevat tänne kysymyksiään, jotka voi kysyä suoraan yrittäjältäkin?

      Ihan hyvillä mielin siis haastattelun jälkeen ja nyt pohdinta käynnissä, että onko tämä se paikka, jossa nauttisin tehdä töitä. Itselläni on sinänsä hyvä tilanne, koska on pari muutakin työtarjousta tullut.

      • Hälytyskellot hoi!

        1. Suosittelen tarkistamaan yrityksen taustat. Liikevaihto, yrityksen omistajat ja sidokset muihin yrityksiin sekä muut perustiedot.
        2. Lukemaan huolellisesti työsopimuksen (erityisesti palkkakohdan). Mikäli olet hakenut töitä, jossa luvataan kuukausipalkka tai tuntipalkka lisät/bonukset, sen on myös oltava sitä. Älä kuuntele turhia lupauksia huikeista provisioista. Älä allekirjoita työsopimusta heti, vaan lue se rauhassa kotona tai anna se ammattilaisen tarkistettavaksi. Vertaa myös mitä työpaikkailmoituksessa lupasivat (täsmääkö tiedot) työtehtävät ja palkka sekä työaika.
        3. Säilytä kaikki dokumentit (työpaikkailmoitus, hakemuksesi ja muut tiedot).
        4. Mikäli koet tulleesi huijatuksi, tee ilmoitus te-toimistoon, työsuojelupiiriin, ammattiliittoosi ja tarvittaessa poliisille. Toki nämä tahot auttavat myös, jos haluat puolueettomalta taholta kysyä neuvoja.

        Onnea työnhakuun ja olkaa tarkoina sekä ottakaa riittävän ajoissa selvää!

        Tämän yrityksen osalta on epäselvää jo se miten voivat saada hakemukset toiselta yritykseltä (henkilötietosuojalaki/asiakasrekisteri ja jne.). Eivät ole samaa yritystä todellakaan, vaikka väittävät kuuluvansa samaan "konserniin". Eli hälytyskellojen pitäisi soida jokaisella jo tässä vaiheessa. Palkkaavat siis puhelinmyyjiä provisiopalkalla. Lupaavat paljon ja selittelevät, että pitää näyttää olevansa huippumyyjä. Älkää ryhtykö tähän, ellei taloustilanteesi ole hyvällä pohjalla ja varaa ottaa karenssia/jäädä ilman ansiosidonnaista tai provisiopalkkasi jääkin onnettomaksi. Mikäli olet valmis ottamaan riskin, niin ei muuta kun D-vitamiineja myymään ja sähkösopimuksia provikalla mukavien duunikavereiden kanssa ja kannustavan johdon. Huikeen koulutuksenkin näihin työtehtäviin saa aivan varmasti.


      • FOLIOHATTUPÄÄHÄN

        Ja lopuksi hyppää kaivoon ennen kuin ydinsota alkaa! hohhoijaa mitä uunoja :D


    • predator2015

      Joo Call sektor Kouvolan pisteessä kävin työhaastattelussa, siellä mainitsin että harrastuuksiini kuuluu järjestötoiminta, ajattelin että kohta tulee lisäkysymyksiä mutta ei yhtään miitän kysynyt? Ihmeellistä sillä olen moniin paikkoihin laittanut samat tiedot ja aina on joku kysynyt jotain. Selvisi että D-vitamiinia myydään 1 tasolla ja 3 tasolla yrityksille sähkösopimuksia. Kyllä tänne tullaan ilman takuu palkkaa työtä tekemään eli ansiot voivat jäädä nollaan ja viikossa työtunteja tehdään 37,5 ilman takuupalkkaa. Jotain on nyt ihan selvästi pielessä tässä firmassa, no ottivathan ne töihin siltä istumalta, mutta enpä taida aloittaa niitä töitä kun ei kuin suullinen sopimus niin se ei ole sitova. Välttäkää tätä paikkaa jos voitte, jatkan lisäselvitysten tekemistä tästä paikasta. Esim PAM alutoimistolta kysymällä.

      • eikannata

        Joo täyttä paskaa koko firma en suosittele. Kerkesin olemaan 3 viikkoo ja pomo antoi potkut ihan vaan sen takii ku ei jaksanu katella minuu. Palkkaa ei oo näkyny ja proidi sai 120 kuukauelta. Täys kusetus firma eli kannattaa varoittaa muitakin ettei edes harkitse koko firmaa. Ja tää kävi kouvolas


    • Lapinsanttu

      Päevää! Sen verran vaan että on kyllä myyntimailmassa ihan normaalia että on proviisio palkat. Oon ite ollu callsektorilla töissä ja oli ihan mukava kokemus, siel oli hyvät fiilikset aina ja rento henkilökunta. Olisin jatkanu töitäkin mutta opiskelut jatkuu niin oli mentävää takaisin pulpetin ääreen. Mutta tiedoks ihan jokaiselle mun omasta kokemuksest: ei ollu mitään kusetusta ilmas, eikä lupailtu mitään turhia. Ihan perus myyntiduunia ja tulosta tuli ainaki mulla & palkka tuli ajallaan & sopimus tehtiin ihan niinkuin missä tahansa muuallakin.

      Sellasta :)

    • perusduunari

      Miulla on nyt aika kiva työpaikka call sektor oy:n tiimissä . Mistä vois vielä kouluttamaton nuori saada kivan työpaikan, jossa olis hyvä työilmapiiri ja itse työ ei olisi ihan puuduttavaa liukuhihnatyötä?
      Jos työpaikalla on ystäviä, töihin on kiva mennä.
      Ei ole liian isoja duuneja, on vain liian alhaisia ... Tsemppiä.

    • kertoorehellisesti

      Mulla meni 2-3 pv ihan perusjuttujen oppimiseen ja perehdytys kesti muutama viikko.
      Jossain vaiheessa homma menee jo hyvällä kiukulla: ärsyttää, kun jotain ei osaa.
      Olen viime aikoina paljon pohtinut sitä, miksi minä onnistuin ja miksi jotkut toiset ovat epäonnistuneet.

    • Predator2015

      Pieni puhelinmyyntifirma, palkkaus perustuu progressiiviseen palkkamalliin eli itse teet omalla myynnilläsi palkan. Siellä myydään D-vitamiinia, sähköä, ja yrityspuolella parempia sähkösopimuksia. Työaika 37,5 tuntia per viikko. Kysyit että onko luettava vastaus on että ei ole. Call Sektor yrityksen liikevaihto oli vuonna 2013 vaiko 2012 vaivaiset 24 tuhatta euroa.

      • Predator2015

        Olen harkinnut roskakuskin ammattia ja tosissani kiinnostunut alasta.Mitään romanttisia haavekkuvia minulla ei ole alasta. Normi roskakuksi saa vuodessa noin 25000 e palkkaa .


    • bestmänni

      Hei MEikäläiseltä rehellinen mielipide! Hyvä mesta. Ei muuta. Firmassa toimii kaikki mitä vaadin: meininki, liksa, pomo, frendit... huomasin että valittajat ovat luovuttajia jotka eivät pärjää edes vessan siivoamisessa.. ei mitään terveisiä Kantsun toimistoon! (:

      • Respect00420

        Komppaan bestmännia. CS on Stadin paras paikka! Arvostan erittäin paljon jokaista myyjää joka on meidän firmassa duunissa ja samoin arvostan myös yrityksemme johtoa ja esimies tasoa jotka jaksavat panostaa meidän hyvinvointiin!


    • NykyinenMBA

      Call sektorilla on ollut kyllä hyvät meiningit viime vuoden keväällä...muistan vieläkin meidän "mieskuroron" räjäytettiin myyntiä oikein viimoisiin asti. Kyllä se on aina niin että hyvä myyjä tarvitsee vain 1,5 Kokispullon ja vähän soittolistaa niin loppu on historiaa! Oma kokemus kall sektorista oli pikemminkin duuni koulun ohella mutta muutama työkaveri veti kyllä pitkää päivää kun tulostakin tuli. Suosittelen kaikille suomi24 roikkujille Call Sektoria käsi sydämmellä.

    • pelokastyonhakija

      Moikka! mulla ylihuomenna työhaastattelu, onko oikeasti vaivan arvoista mennä? :D

      • yateris

        Siis itse olen buusterissa töissä ja kyllä siellä nykyään palkat maksetaan


      • teikäläinen88

        ei kannata jännittää ei mitään erikoista hyvä tuote myynnissä ja hyvä työympäristö, riittää meikäläiselle


    • Jarnozz

      ihan jees paikka ainakin tammikuussa työaikaa kerkesin tekemään noin kaksi kuukautta.. Nytten luen pääsykokeisiin, ehkä kesällä jatkuu hommat

    • HeikkiL

      ole oikein rohkea, mene paikan päälle kyselemään ja tutustumaan. .... Paitsi jos olet sekopää, jolle ei kelpaa mikään - sitten sinua ei voi auttaa kukaan ;).

    • faktaa

      Luulen että monella käynyt tämmöinen juttu: Laitat työ hakemuksen Jokisuun houlinnalle tutkimus haastattelijan hommaan jossa luvataan 1800 lisät ja Call Sektorilta soitetaan ja vakuutetaan kyseessä olevan aivan sama homma. Työ haastattelussa selvisi, että joo sama homma, mutta työehdot (palkka) eivät tietenkään ole samat. Elikkä kyseessä on työ, jossa "takuu palkka" 500 kuussa, ja kauppoja sen eteen pitää kuitenkin tehdä muutama kauppa päivässä. Kirjallisia työehtoja ei suostuttu antamaan. En halua mustamaalata firmaa ja varmaan jos sattuu olemaan hyvä tuote (tai hyvä myyjä) voi saada ihan kohtuu palkkaa. Mun mielestä on kuitenkin ihan järetön riski mennä kokeilemaan ja ehkä todeta kuun lopussa tehneensä töitä 2 euron tuntipalkalla. :)

      • näimpäkäynyt

        on käynyt joo ilmotuksessa luvattiin 1800 egee palkkaa sit kun sieltä soiteltiin haastatteluun ja kyselin tarkemmin palkasta se muuttu 600 euroks eihän tuossa nyt tietenkää iso ero oo ja tiedän nipotan turhasta jos nyt yks 1200 jää uupumaan nin ei oo paljoo..huiputtaminen alkaa jo heti..sovin tietenkin haastattelu ajan mihinkä en koskaan mennyt..pikkasen kuittia takas


      • danielailantseva
        näimpäkäynyt kirjoitti:

        on käynyt joo ilmotuksessa luvattiin 1800 egee palkkaa sit kun sieltä soiteltiin haastatteluun ja kyselin tarkemmin palkasta se muuttu 600 euroks eihän tuossa nyt tietenkää iso ero oo ja tiedän nipotan turhasta jos nyt yks 1200 jää uupumaan nin ei oo paljoo..huiputtaminen alkaa jo heti..sovin tietenkin haastattelu ajan mihinkä en koskaan mennyt..pikkasen kuittia takas

        Mulle luvattiin 800€ pohjaks, ni otin työn vastaan ja tein 5 kauppaa kuukaudessa niinku työkaveritkin(jopa 2 työkaverii) , tilipäivänä tuli 25000 joka pojan tilille ja soitettii tjlle et oli maksanu iha liikaa palkkaa, ni tj sano vaan "joo rahaa tulee näis hommis vähä reilummin, mut mitäpä parista eurosta, ei muuta ku otatte parin viikon loman ja nautitte pikku bonuksesta". Ja firman rajaton luottokortti tulee kans automaattisesti työsopparin mukana.


      • jokisuu123

        Joo työkkärin sivuilla haetaan jokisuun huolinta oo yylle vaikka mitä johtajan ja tiimivetäjän ynnä muun vessan pesijän paikkoja lähes parin tonnin vähittäis palkalla
        Mutta paikalle päästyäsi haastatteluun eivät tiedä sellaisista paikoista mitään vaan ainoa tarjolla oleva työ on samaa puhelinmyyntiä niinkuin muillakin siellä eikä palkastakaan ole maksupäivänä tietoakaan. Suosittelen siis ehdottomasti jos haluat tulla vedätetyksi.


      • tiuu

        Nii kannattaa kaks kertaa miettiä haluaako sellaiseen paikkaan, joka jo heti alkuunsa toimii näin...

        Kaikille Call Sektorin pikkupomoille yms. (joita täällä paljon käy "jeejee, puhelinmyynti on mun unelma-ammatti!!!!" -kommenteista päätellen) sanoisin, että puhelinmyyntiinkin on mahdollista saada työntekijöitä, mutta tänä Internetin aikakautena avoimuus ja rehellisyys on avainsanoja. Kuka menee töihin, jos on pienikin mahdollisuus, että joutuu kyselemään palkkojensa perään ja tulee ties mitä sotkuja. Parempi on rehellisesti sanoa mitkä ovat työehdot ja palkat ja sitten pitää sen minkä on luvannut vaikka lupaukset olisivat pienetkin.

        Huonot kokemuksetkaan eivät tule tyhjästä ja ei niistä kunnollisista paikoista myöskään negatiivisia kokemuksia löydy eikä kukaan koe tarvetta mustamaalata, jos hommat on työnantajan puolelta hoidettu kunnolla.


    • pedunakks5

      >Ole CallSektorilla lokakuun lopusta joulukuun loppuun
      >Vaativat minua olemaan töissä joulukuun loppuun, jotta suostuvat yhdistämään vajaan lokakuun läpimenneet kaupat marraskuun palkkaan
      >Tämän jälkeen haluavat vielä mielivaltaisesti pitää minua töissä tammikuun puolella

      • mrr35

        Menee juuri näin kokemusta on n. 2v puhelinmyyntityötä tehneenä


    • N1-Tykkimies

      Mielummin överit kuin vajarit – Puhekilpailun voittajan tuoreita fiiliksiä ... siitä, että puheen jälkeen tulee kutakuinkin aina hyvä fiilis ! Nyt näyttää ennätykset paukkuvan joka viikko !
      Mä on paras !!

    • Instamään

      Ainoa firma enään jossa pääsee skabaamaan pomon kanssa. Hyvät kokemukset jäi viime kesästä..tänä kesänä uusiks!

    • onneeeeeeee

      ehdottomasti kannattaa mennä..sinnehän on kauhee tunku joten olet onnen pekka kun pääsit haastatteluun..ala on todella arvostettu ja vaihtuvuus pieni..palkka joka on tosi jykevä tulee ajallaan ja kaikki edut saat myös lounas setelit autoetu yms..voi jotta kun jollain voi käydä munkki...toivottavasti haastattelu meni hyvin ja nautit jo yltäkylläisyydestä

    • mattihelsinki

      en suosittele kyseistä firmaa kellekkään.

      Jättää palkat maksamatta

      • kristiinaKurnunen

        Täällähän palkat maksetaan yleensä tuplana, iha perusmenetelmä, näin niinku varmuuden vuoksi. Trust me


      • kunnian_petos

        Tästä kommentista tulossa kunnian petos syyte ja identi teetti varkaus kohta on poliisi mies ovella!!!!!!!!!!!!


    • realdeal12

      Jani tässä terve! ihan jees paikka palkat tulee niinkuin kuuluukin foliohatut voi jättää haukut muualle

      • onsekummajuttu

        Niinpä, lopettakaa jo se valitus, p@lkat tulee tjlle niinku kuuluukin.


    • tyytyväinennn

      Minäkin sain palkkani triplana, siis ihan uskomattoman hyvä työpaikka ja pomo on varsin kiva.

    • Kaskenpolttajantie

      Ite aloitin viime perjantaina ei oo oikein mistä valittaa meikäläista on opetettu kotoota lähtien että hommat hoidetaan hyvin. Tarkoitus on olla sinne syyskuun alkuun ennen kouluja. Työ on kyllä helppoa se ei paljoa vaadi

      • foliohattumies

        Mistä lähtien puhelinmyynti on ollut helppoa?

        Salli mun nauraa! Hah hah. Yksi vaikeimmista ammateista nykyisin koska kukaan ei halua ostaa puhelimen kautta hämärien ehtojen kautta tuotteita. Netti vie ja puhelinmyynti vikisee.

        "meikäläista on opetettu kotoota lähtien että hommat hoidetaan hyvin"

        Tämä lausahdus esiintyy muuten yllättävän monessa firmaa kehuvassa postauksessa tässä ketjussa. Eihän vaan yhtään mitenkään voisi edes teoriassa olla mahdollista, että näitä samoja lausahduksia sisältävät viestit ovat yhdeltä ja samalta henkilöltä? Voisikohan tämä henkilö olla jopa firmassa töissä ylemmässä portaassa?


    • 6Vsähkökauppiaana

      Olisin menny tonne töihi, jos siel olis ollu sähkö kauppaa, mut ei ni ei. Sähköllä tekee fyffee.

    • makkonen42

      ihan hyvä paikka ollut eipä oo ollu valitamista (:

    • Danielle_Ilantaseva

      Mulla jäi vaan 2 palkkaa saamatta ja muutamalla frendillä jäi kans vilat palkat saamatta. Kannattaa mennä tuonne töihin jos ei rahalla oo niin väliä!! Toivottavasti tää firma menestyy jatkossakin jotta tj:llä on varaa ajella Bemarillaan! Terveisiä toimarille ja hänen koiralleen Kristiinalle :)

      • Moitaas2

        Jep ja sille vitun apina miksulle


    • HuonoTyöpaikka

      Älkää hyvät ihmiset menkö tänne firmaan töihin. Tällä saitilla kirjoitetut positiiviset kokemukset ovat täyttä puppua. Kysykää Etelä-Suomen Aluehallintovirastosta faktaa tästä puljusta! Eivät maksa palkkoja, eivät seuraa työaikaa, työsopimukset ovat täynnä mitättömiä kohtia, eivät maksa lomakorvauksia eivätkä suurinta osaa myyntiprovisioistakaan, työtodistuksiakin saa pyytää viranomaisten avustamina! Jos lähtee peräämään omia oikeuksiaan, tulee uhkauksia ja pelkkää sontaa päälle. Eivät osaa edes käyttäytyä kuten työnantajalta voisi edellyttää. Myöskin työntekijöiden kohtelussa on suuria epäkohtia. Nuoria ihmisiä painostetaan esim. kesken työsuhteen tekemään uudet työsopimukset korkeammilla tavoitteilla jne. En missään tapauksessa suosittele työpaikaksi kenellekään.

      • callsuktor

        Huh huh mitä meininkiä! Nyt kyllä kuulostaa semmoselta menolta, jota en tukis itse ikinä vaikka tuotteet olisivat kuinka halpoja tahansa.

        Jumalauta, ei saatana! Ei kai tähän voi muuta sanoa.


      • entinentyöntekijä

        Ite kyllä olin kyseisessä firmassa yli puol vuotta ja kaikki ketkä oli kyseisessä toimistossa töissä niin sai palkat kyllä mutta kun lähti niin ei kellee maksettu viimeistä palkkaa kaikki joutu liiton kautta tai viranomaisten avulla hakee viimenen palkka. Niin et yhtää ihmettele jos tj voi ajaa bemarilla joka on maksettu edellisten työtekijöitten viimesellä palkalla.


    • Töölöntyttö

      Ite viihtynyt tosi paljon ei oo valittamista

    • olenpohtinutmies

      Oletteko koskaan pohtineet miksi tämä viestiketju etenee näin:

      1. negatiivinen kommentti yrityksestä
      2. välitön geneerinen positiivinen kommentti yrityksestä
      1. negatiivinen kommentti yrityksestä
      2. välitön geneerinen positiivinen kommentti yrityksestä
      1. negatiivinen kommentti yrityksestä
      2. välitön geneerinen positiivinen kommentti yrityksestä
      1. negatiivinen kommentti yrityksestä
      2. välitön geneerinen positiivinen kommentti yrityksestä

      ...

      jne.

    • jann1221

      Tilikaudet - Jokisuun Huolinta Oy

      Tilinpäätöstiedot saadaan kaupparekisteristä. Velvollisia tilinpäätöstietojen toimittajia ovat osakeyhtiöt (oy), julkiset osakeyhtiöt (oyj) ja osuuskunnat.
      Tilikausi 12/2013 ()
      Nimike Määrä Selite
      Liikevaihto 184 000,00 EUR 0,0 %:n muutos edelliseen tilikauteen verrattuna
      Liikevoitto 15 000,00 EUR Liikevoitto on 8,2 % liikevaihdosta
      Nettotulos 15 000,00 EUR Nettotulos on 8,2 % liikevaihdosta

    • jann1221112121

      Katsoin yrityksen liikevaihdon, ja yrityksellä on toimipisteitä n. 14.
      Hämeenlinnaan hakevat 30 työntekijää nonstop tyyliin ja kiinteä peruspalkka 1800€ provikat puhelintyöstä ei todellakaan kuulosta todelliselta.
      Haloo!!, liikevaihto 184 000 / vuosi. Ja tuollainen määrä toimipisteitä & työntekijöitä, tuollaisilla palkoilla???, osaako kukaan matematiikkaa; tuo ei ole käytännössä edes mahdollista.

      Eli tervejärki mieleen ja unohdan ainakin kohdallani moisen firman, tälläiset korruptoituneet yritykset eivät tuo työntekijälle mielipahaa.

      Varmasti moni nuori ja kokematon haksahtaa tälläiseenkin.

    • jerre34

      En suosittele kenellekkään tätä paikkaa ja kaikki epä miellyttävät kommentit poistetaan täältä.palkka ei pidä paikkansa.

    • MaunoG
    • IlikeIT

      ihan ässä paikka! paras paikka tehdä duunia alalla!

    • Kakkakuppa

      Ässä on ihan pe**eestä, jokerilla pärjää paremmin! Onneks en oo tos lafkas duunissa!

    • Saloma72

      Veroja näyttää olevan maksamatta aika reippaasti ko. firmalla. Tuskin on kovin pitkäikäinen pulju.

    • suomionaaaavara

      se hyöty kirjoittelustanne on, että nyt kun vertaan kautta maan etätyöpaikkoja, tuonne en hae.

      en siis missään nimessä ota riskiä, että palkkani edes myöhästyy, saati että sitä ei saa kuin viranomaisten kanssa perimällä.

      valittaminen on tällä palstalla tapana, mutta tuo on uskottavuuden takuu kun kerrotte vanhan "kikka kolmosen" olevan heillä taas käytössä, eli poislähteneelle ei makseta mitään kuin vasta uhkailun alla.

      onhan noita rehellisiäkin paikkoja suomessa...

      kiitos vinkistä!

    • Aniskarkki

      Call Sektor Oy on haettu konkurssiin 3/2016. Mielenkiintoista onkin seurata mitä toimitusjohtaja Daniel Ilantsev ja kumppaninsa tekevät. Aloittavatko jonkun vastaavan toiminnan uudelleen konkurssin jälkeen. Kannattaa siis olla takkana ja selvittää yrityksen taustat huolella ennen kuin menee ainakaan näiden vetäjien firmaan töihin. Täysi pettymys koko firma ja vetäjät samanlaisia myös. Tässä on lopputulos. Olen niin iloinen, että yritys meni konkurssiin, koska 'miten se metsä vastaa kun sinne huudetaan'. Firmalla ei ollut minkäänlaisia toimintaedellytyksiä menestyä. Saivatpa maistaa omaa karvasta kalkkiaan ns toimitusjohtaja ja köörinsä. Ei liiketoimintaa voi tehdä ja vetää tällä tavalla - täysin amatöörimäistä puuhastelua.

      • rolleris

        Yrittäjä perusti heti konkurssin jälkeen uuden yrityksen ja jatkaa toimintaansa niin kuin ennenkin Armada Marketing Oy nimisellä yrityksellä jolla koko aja työpaikkoja auki ja kasvaa ja menestyy työpaikkailmoituksien mukaana. Call Sektor meni Suomen Asiakastioto Oy,n mukaan konkurssiin heinäkuussa 2015. Armada Marketing oyn liikevaihto 2015 6 kk tilikautena muistaakseni hieman yli tai alle 40 000 eur ja tilikauden tulos n. 15ooo eur miinuksella.


    • Anonyymi

      Tämä on nykyisin vakaa varainen firma kaikki kunnossa luottotiedot myös Luottakaa huoletta yrityksen laajenevaan toimintaan luotettu Di M. Tarvainen

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe