Metalcore, punk, pop punk, rock

Music = life

Kuunteleeko ketkä tällasta musiikkia?
Itse meinaa kuuntelen ja ois kiva tutustua ihmisiin joilla on saman tyyppinen musiikkimaku.

58

332

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevari97

      Metalcoree jonki verran ja rockia ja metallia paljon :)

    • 16v tyttö

      Yksi 16v pk seudusta oleva yttö ilmoittautuu ^.^

    • Nää kaikki käy.

      Noita kaikkia en kuuntele muuta!

    • Deth2Posers

      mainitset metalcoren ja pop punkin jotka pahinta syöpää rock ja metallimusiikissa. (paitsi kunnollinen, oikea metalcore esim Trivium ja Killswitch Engage, ei sellainen paska kuten Asking alexandria yms emoscenepaskacore) Ja aika suurella todennäköisyydellä olet (metalcoresta ja pop punkista päätellen) tai yrität olla jonkinsortin emo tai scene. Eli siis ei kiitos. Kuuntelen laajalti kaikenlaista bluesista äärimetalliin mutta jotkut genret eivät vaan uppoa että... (juu vähän tälläne elitistipaska olen :D) (ja muuten millastas rockia ja punkkia sit kuuntelet?)

      • Aloittaja!

        No kyllä myönnän että kuuntelen esim Asking Alexandriaa mutta kun kysyit Rockia ja Punkkia niin esim:
        Blink - 182
        Green day
        Ramones
        Sex Pistols

        ja sitten

        Motley crue
        Kiss
        Guns n roses
        Michael Monroe
        Alice Cooper
        Metallica


      • STAY UNTR00

        Y U NO STAY POSI ??

        Tiedän tunteen, kun otin musiikin ja itseni liian vakavasti. Olin vihainen ja stressaantunu siitä, että oli niin paljon musiikkia jota vihata ja tuntui ettei minulla ollut aikaa vihata kaikkea. Kuulostaako tutulta? Katoavatko entiset ystävät ympäriltäsi ja normaalit ihmiset välttelevät sinua? Ei hätää, koskaan ei ole liian myöhäistä lopettaa internet metal nörttäämistä. Kyllä, juuri sinä voit vielä joskus puhua jälleen naispuolisille henkilöille ja mahdollisesti jopa tehdä heidän kanssaan jotain intiimiä. Kaikkea hyvää sinulle, PLS be safe!


      • dkdoflebdd
        Aloittaja! kirjoitti:

        No kyllä myönnän että kuuntelen esim Asking Alexandriaa mutta kun kysyit Rockia ja Punkkia niin esim:
        Blink - 182
        Green day
        Ramones
        Sex Pistols

        ja sitten

        Motley crue
        Kiss
        Guns n roses
        Michael Monroe
        Alice Cooper
        Metallica

        Blink-182 on grungebändi


    • morojukka

      No punk:
      misfits
      dead kennedys
      bad religion
      AFI
      Nirvana
      yms.

      Metalli(en oo varma et mitä lajii vai onks ees metallii):
      Disturbed

      • rock'n roll radio?

        Ihanaa kun tälläsii ihmisii on vielä :3 ja alottaja sulla on ihan paras musamaku


      • Punkkarixo
        rock'n roll radio? kirjoitti:

        Ihanaa kun tälläsii ihmisii on vielä :3 ja alottaja sulla on ihan paras musamaku

        Hei itekki haluisin tustuu tälläseen porukkaan. ;) mää kuuntelen eniten
        Green day
        Ramones
        Sex pistols
        My chemical romance yms.
        En tunne ketää joka ois suunnillee saman ikäne ja kuuntelis tälläst musaa...


      • Kylläjuu

        Disturbed on vissiin kai nu-metallia, en tiiä onko täysin puhdasta, mutta jotain sinnepäin ainakin.. Metallia ainakin on!!


    • satanslave

      Ei kyllä mikään noista. Death metal all the way!

    • jebz

      Kiinnostaako ketään laittaa bändii pystyy?

    • hc pung

      Mä kuuntelen. on vähän outoo, ku muut kuuntelee jotain robinia.... en nörttää kovinkaan, enkä oo mitenkään sisäänpäinkääntyny (?) mutta ei oo oikein muita ku pikkuveli.... jotka kuuntelee samaa musiikkia. Mutta siis mä kuuntelen kaikkee kunnon metallia ja hcpunkkia. (greenday ei musta oo punkkia xd vaa ramonesin matkija) mut päivänjatkoo kaikille!

      • sheena is a punk rocker

        Montako biisii oot kuunnellu green daylt?? Anteeks mut kilahdan aina ku joku dissaa green dayt xD Ihanaa ku jotkut kuuntelee viel oikeeta kunnon musaa muute! omii lempi bändei on hanoi rocks, ramones, sex pistols, alice cooper, black sabbath, rush.. mitä vielä


    • Pistols4ever

      Ite kuuntelen mm. Kohu 63, sex pistols, ramones, riistetyt, kaaos,... Korostatteko pukeutumisessa musiikkimakuanne, ja miten?

      • Sheena is punk rocker<3

        Joo musta yleensä näkee millasta musaa kuuntelen. Käytän usein bändipaitoi, ihan paskana olevii farkkui ja converei (neki menny iha paskaks..) en tiiä tykkään olla sellane röntön näköne jostao syystä :D inhottaako teitä muita muute et nykyää lissut pukeutuu just rwvittyihi farkkuihi ja nahkatakkeihi? Ärsyttää ku ite tykkään just sellasist mut en haluu näyttää massalta


      • Pistols4ever
        Sheena is punk rocker<3 kirjoitti:

        Joo musta yleensä näkee millasta musaa kuuntelen. Käytän usein bändipaitoi, ihan paskana olevii farkkui ja converei (neki menny iha paskaks..) en tiiä tykkään olla sellane röntön näköne jostao syystä :D inhottaako teitä muita muute et nykyää lissut pukeutuu just rwvittyihi farkkuihi ja nahkatakkeihi? Ärsyttää ku ite tykkään just sellasist mut en haluu näyttää massalta

        Tli on niin totta. Kaikki saa pukeutuu niinku haluu, mut ei tostakin tarvis tehä massaa ja viedä meinstriimimpään suuntaan vrt. punkin uusi aalto


      • sheena <3
        Pistols4ever kirjoitti:

        Tli on niin totta. Kaikki saa pukeutuu niinku haluu, mut ei tostakin tarvis tehä massaa ja viedä meinstriimimpään suuntaan vrt. punkin uusi aalto

        Niimpä!! Jumalauta lissut mistää punkista kuulukkaa. Näättekl muute kaupungilla ikinä sellasii kunnon rokkarin/punkkarin näkösii nuorii? Näin yks päivä stadissa mitä komeimman pojan kiss:in paita päällä ja tukka miten sattuu!! Aah se oli ihana missää ei nää sellasii jätkii enää..


      • jdbdkafj
        sheena <3 kirjoitti:

        Niimpä!! Jumalauta lissut mistää punkista kuulukkaa. Näättekl muute kaupungilla ikinä sellasii kunnon rokkarin/punkkarin näkösii nuorii? Näin yks päivä stadissa mitä komeimman pojan kiss:in paita päällä ja tukka miten sattuu!! Aah se oli ihana missää ei nää sellasii jätkii enää..

        Myös jos joku kuuntelee vain paska pop punkia (kuten green day, blink 182 jne) eivät ole myöskään mistään punkista kuullutkaan.


      • nkkfxukm

        Hirveästi on ihmisillä alan tunnetuimpia nimiä kuuntelussa, kuunteletteko muutkin kuin tämä joka mainitsi mm. Kaaoksen, kohu 63 ja riistetyt, tällaista ei ehkä ihan niin tunnettua, tai yleensäkkään suomipunkkia (esim. Pyhäkoulu, Sanktio, Kakkahätä 77, Nyrkkitappelu, Koljosen tiekiista jne...)


      • kdlfdkd
        nkkfxukm kirjoitti:

        Hirveästi on ihmisillä alan tunnetuimpia nimiä kuuntelussa, kuunteletteko muutkin kuin tämä joka mainitsi mm. Kaaoksen, kohu 63 ja riistetyt, tällaista ei ehkä ihan niin tunnettua, tai yleensäkkään suomipunkkia (esim. Pyhäkoulu, Sanktio, Kakkahätä 77, Nyrkkitappelu, Koljosen tiekiista jne...)

        Ja suosittelen tutustumaan yhtyeeseen nimeltä Mullets n' Bullets, aivan mahtava bändi täältä omilta kotiseuduilta Joensuusta.


      • 2000 light years away
        nkkfxukm kirjoitti:

        Hirveästi on ihmisillä alan tunnetuimpia nimiä kuuntelussa, kuunteletteko muutkin kuin tämä joka mainitsi mm. Kaaoksen, kohu 63 ja riistetyt, tällaista ei ehkä ihan niin tunnettua, tai yleensäkkään suomipunkkia (esim. Pyhäkoulu, Sanktio, Kakkahätä 77, Nyrkkitappelu, Koljosen tiekiista jne...)

        Myönnän kyllä että green dayn uusimmat levyt ovat vähän popinpaa mutta ite kuuntelen enemmän niitä 90 luvun albumeita, kerplunk, dookie ja 1,039 smoothed out slappy hours on niitä parhaita ehkä. Blink-182 on kyllä ihan paskaa ja loput sellaiset emopunkpop sälät


      • beat on the brat
        2000 light years away kirjoitti:

        Myönnän kyllä että green dayn uusimmat levyt ovat vähän popinpaa mutta ite kuuntelen enemmän niitä 90 luvun albumeita, kerplunk, dookie ja 1,039 smoothed out slappy hours on niitä parhaita ehkä. Blink-182 on kyllä ihan paskaa ja loput sellaiset emopunkpop sälät

        Te jotka ootte tähänä keskusteluu osallistuneet nii ootteko poikii vai tyttöi?


      • with a baseball bat
        beat on the brat kirjoitti:

        Te jotka ootte tähänä keskusteluu osallistuneet nii ootteko poikii vai tyttöi?

        16v jätkä täällä. Ja itellä on muute myös tälläne punk/rock bändi, on vaa enimmäkseen suomenkielinen, jos se jotain sitten edes haittaa. Niin tosiaan kuunteleeko ihmiset suomipunkkia?


      • Pistols4ever
        with a baseball bat kirjoitti:

        16v jätkä täällä. Ja itellä on muute myös tälläne punk/rock bändi, on vaa enimmäkseen suomenkielinen, jos se jotain sitten edes haittaa. Niin tosiaan kuunteleeko ihmiset suomipunkkia?

        Kohta 16v jätkä ja kuuntelen myös suomipunkia. Soitan itse kitaraa ja teen joskus omia sanoituksia ja sävellyksiä


      • sheena is a punk rocker
        Pistols4ever kirjoitti:

        Kohta 16v jätkä ja kuuntelen myös suomipunkia. Soitan itse kitaraa ja teen joskus omia sanoituksia ja sävellyksiä

        Vähänkö siistiä. Oon oikeesti nii ilonen ku maailmasta löytyy vielä tälläsii ihmisii. Oon ite koht 17v.tyttö. Tietääkö kukaa muute sellast bändii ku Rush? Oon aivan ihastunu siihe ehkä yks parhait bändei mitä oon kuullu :)


      • Pistols4ever
        sheena is a punk rocker kirjoitti:

        Vähänkö siistiä. Oon oikeesti nii ilonen ku maailmasta löytyy vielä tälläsii ihmisii. Oon ite koht 17v.tyttö. Tietääkö kukaa muute sellast bändii ku Rush? Oon aivan ihastunu siihe ehkä yks parhait bändei mitä oon kuullu :)

        En oo kuullu mut pitää ottaa selvää. Asutteko muuten missä päin suomea?


      • what can you do?
        Pistols4ever kirjoitti:

        En oo kuullu mut pitää ottaa selvää. Asutteko muuten missä päin suomea?

        Pääkaupunki seudulla. Ja joo kannattaa tsekata ainaki mission, spirit of radio, temples of synrix.. :) ihan mielettömiä itekki tutustuin vähä aikaa sitte tuohon bändii


      • let there be rock <3
        what can you do? kirjoitti:

        Pääkaupunki seudulla. Ja joo kannattaa tsekata ainaki mission, spirit of radio, temples of synrix.. :) ihan mielettömiä itekki tutustuin vähä aikaa sitte tuohon bändii

        No, mitäs pidit? :) Oon tosi tylsistyny. Voisin mennä keskelle peltoo laulamaan. Eiku mitä??


      • sadfsda
        sheena is a punk rocker kirjoitti:

        Vähänkö siistiä. Oon oikeesti nii ilonen ku maailmasta löytyy vielä tälläsii ihmisii. Oon ite koht 17v.tyttö. Tietääkö kukaa muute sellast bändii ku Rush? Oon aivan ihastunu siihe ehkä yks parhait bändei mitä oon kuullu :)

        Eihän kunnon punkkarit mitään progea kuuntele! Ja kuka ei Rushia tietäisi. Onhan se kova, mutta ei ainakaan omasta mielestä kumminkaan parhaita bändejä. Jos progea diggaa nii kuunteleppa muitakin klassikkoja esim King Crimson, Yes, ELP jne... ja mahtavia suomalaisia esim. Wigwam, Tasavallan Presidentti, Kingston Wall, YUP... just to name a few.


      • let there be light!!
        sadfsda kirjoitti:

        Eihän kunnon punkkarit mitään progea kuuntele! Ja kuka ei Rushia tietäisi. Onhan se kova, mutta ei ainakaan omasta mielestä kumminkaan parhaita bändejä. Jos progea diggaa nii kuunteleppa muitakin klassikkoja esim King Crimson, Yes, ELP jne... ja mahtavia suomalaisia esim. Wigwam, Tasavallan Presidentti, Kingston Wall, YUP... just to name a few.

        En oo väittäny et oon kunnon punkkari? Tykkään siitä musasta mistä tykkään enkä välitä mitä gendreä bändi edustaa kunhan on hyvää musaa. Mutta kiitos bändi ehdotuksista, pitää ottaa tarkempaan kuunteluun!


      • Rauhottukaa
        let there be light!! kirjoitti:

        En oo väittäny et oon kunnon punkkari? Tykkään siitä musasta mistä tykkään enkä välitä mitä gendreä bändi edustaa kunhan on hyvää musaa. Mutta kiitos bändi ehdotuksista, pitää ottaa tarkempaan kuunteluun!

        Ihme tappelut


      • rauhotu iteee
        Rauhottukaa kirjoitti:

        Ihme tappelut

        En nyt sanois tappeluksi tuota.. Mielipiteitä vaan esitettiin.


      • kikkelikoiäooäöö
        rauhotu iteee kirjoitti:

        En nyt sanois tappeluksi tuota.. Mielipiteitä vaan esitettiin.

        Hhggggj


      • Oh yeah oh yeah!
        with a baseball bat kirjoitti:

        16v jätkä täällä. Ja itellä on muute myös tälläne punk/rock bändi, on vaa enimmäkseen suomenkielinen, jos se jotain sitten edes haittaa. Niin tosiaan kuunteleeko ihmiset suomipunkkia?

        Beat on the brat with a baseball bat!


      • kddodpdpdldöld
        jdbdkafj kirjoitti:

        Myös jos joku kuuntelee vain paska pop punkia (kuten green day, blink 182 jne) eivät ole myöskään mistään punkista kuullutkaan.

        Ei varmaankaan ole kuullut, kun Blink-182 on grungebändi...


    • diva

      Rockia tulee mielentilasta riippuen silloin tällöin kuunneltua,
      kuten myös evanescencea ja three days gracea (tyylilajista en ole varma).

      • Nekkux

        Kuuntelen just niitä samoja mitä alottaja ♡


      • joey <3
        Nekkux kirjoitti:

        Kuuntelen just niitä samoja mitä alottaja ♡

        What can you do? What can you do? With a brat like that always on your back!!!


    • drum_troll
      • for whom the bell tolls

        Tääl palstal on koko vitun s24 parhaat tyypit. Hienoo et teitä viel löytyy!


    • atetdsdtgasdg

      Kuunteleeko kukaan täältä psychobillyä? Tai ihan rockabillyä? Nimimerkillä Nekromantix juuri soimassa.

      • shoot to thrill soi nyt

        No joskus tulee sitäkin kuunneltua muttei ole silti se mun juttu


      • Pistols4ever
        shoot to thrill soi nyt kirjoitti:

        No joskus tulee sitäkin kuunneltua muttei ole silti se mun juttu

        Mistä hankitte musiikkinne jota kuuntelette?


      • sheena is a punk rocker
        Pistols4ever kirjoitti:

        Mistä hankitte musiikkinne jota kuuntelette?

        Lataayoutube:sta, mut sellaset tärkeet hommaan kyl iha levynä. Iskän levyhyllystä löytyy kyl sellane kokoelma et melkein kaiken löytää sielt :)


      • gdagd
        sheena is a punk rocker kirjoitti:

        Lataayoutube:sta, mut sellaset tärkeet hommaan kyl iha levynä. Iskän levyhyllystä löytyy kyl sellane kokoelma et melkein kaiken löytää sielt :)

        Olisko tuo piratebay tai sitten jos ihan laillisia hommia niin kuuntelen spotifysta tai youtubesta tai ostan fyysisen kopion jostain taikka lainaan kirjastosta... Kuka helvetti jaksaa ladata jostain lataayoutubesta :D ? ettekö osaa torrentilla juurikin pirattisivustoilta ladata?


      • dkkdkdkd
        gdagd kirjoitti:

        Olisko tuo piratebay tai sitten jos ihan laillisia hommia niin kuuntelen spotifysta tai youtubesta tai ostan fyysisen kopion jostain taikka lainaan kirjastosta... Kuka helvetti jaksaa ladata jostain lataayoutubesta :D ? ettekö osaa torrentilla juurikin pirattisivustoilta ladata?

        No helpompi se lataayoutube on kuin torrentit niin miksi vaivautua?


      • saggsadgf
        dkkdkdkd kirjoitti:

        No helpompi se lataayoutube on kuin torrentit niin miksi vaivautua?

        ei todellakaan ole :D parempi äänenlaatu ja usein kaikki on jo valmiiksi lajiteltu albumeihin jne. Kun yhden biisin lataat lataayoutubesta, saat samalla ladattua jonkun suositun kokonaisen albumin torrentilla melkeinpä samassa ajassa.


      • djdjdd
        saggsadgf kirjoitti:

        ei todellakaan ole :D parempi äänenlaatu ja usein kaikki on jo valmiiksi lajiteltu albumeihin jne. Kun yhden biisin lataat lataayoutubesta, saat samalla ladattua jonkun suositun kokonaisen albumin torrentilla melkeinpä samassa ajassa.

        No voi olla mut tuota nyt tottunu käyttää. Sitäpaitsi myönnän etten osaa oikei käyttää torrenttei, enkä kyllä ole hirveesti vaivautunu opetteleekaan.


      • UNiTE
        djdjdd kirjoitti:

        No voi olla mut tuota nyt tottunu käyttää. Sitäpaitsi myönnän etten osaa oikei käyttää torrenttei, enkä kyllä ole hirveesti vaivautunu opetteleekaan.

        Kuuntelen j-rockia ja visual keitä joka on melko lähellä perus rockia ja metalcoree sekä grungea ×_×
        Parhaita bändejä on:
        Mejibray
        Dog in the parallel world orchestra
        UNiTE
        Div
        Fear and loathing in las vegas
        Royz
        Misaruka
        R-shitei
        Alice nine
        Girugamesh
        Sug
        Spyair
        Lin
        Sadie
        Kiryu
        Diaura
        Versailles philharmonic quintet
        An cafe
        ^^ ja todella hyvää musaa niillekkin, jotka eivät niin otakuja ole / kiinnostuneita japanin populaarikulttuurista.
        Normi rockista tykkäävälle voisin suositella
        Exist Tracea, UNiTEa, fear and loathing in lvtä (vaikutteita tanssimusasta ja EDMstä), spyairia ja Diviä.
        Joillekkin Mejibrayn ravenit ja fanservicet voi olla liikaa ;D
        Joillekkin meji


      • kukkonen!!!
        UNiTE kirjoitti:

        Kuuntelen j-rockia ja visual keitä joka on melko lähellä perus rockia ja metalcoree sekä grungea ×_×
        Parhaita bändejä on:
        Mejibray
        Dog in the parallel world orchestra
        UNiTE
        Div
        Fear and loathing in las vegas
        Royz
        Misaruka
        R-shitei
        Alice nine
        Girugamesh
        Sug
        Spyair
        Lin
        Sadie
        Kiryu
        Diaura
        Versailles philharmonic quintet
        An cafe
        ^^ ja todella hyvää musaa niillekkin, jotka eivät niin otakuja ole / kiinnostuneita japanin populaarikulttuurista.
        Normi rockista tykkäävälle voisin suositella
        Exist Tracea, UNiTEa, fear and loathing in lvtä (vaikutteita tanssimusasta ja EDMstä), spyairia ja Diviä.
        Joillekkin Mejibrayn ravenit ja fanservicet voi olla liikaa ;D
        Joillekkin meji

        Täh en oo ikinä kuullukkaa tollasist. Mie kuuntelen suomirokkia!!


      • sdasadsa
        kukkonen!!! kirjoitti:

        Täh en oo ikinä kuullukkaa tollasist. Mie kuuntelen suomirokkia!!

        Mieki ja ''mie soitan suomirokkii'' ;D myös


      • kfkfkf
        sdasadsa kirjoitti:

        Mieki ja ''mie soitan suomirokkii'' ;D myös

        Ai nii nii se oliki xD paras leffa ikinä jos ees puhuit siitä :D


    • niinpätullee

      Itellä tulee kuunneltuu suomalaista ramo/hcpunkkia (häiriköt, lama, ne luumäet, kivesveto go-go, kh77) sitte jotai rammsteiniä, sex pistolsia, ramonesia yms. :D

    • äbinjuttuviljami

      Välil rokkii, mut pääasias kantrii ja iskelmää.

    • afpå

      Avenged Sevenfold, Metallica, Nirvana, Green Day, The Offspring, Foo Fighters

    • vitunpienimörkö

      no nää bändit ei varmaan ketään kiinnosta (en tiedä en jaksanut tälleen puoliunessa lukea kommentteja) mutta kuuntelen: cattle decapitation, cannibal corpse, infant annihilator, whitechapel, cemetery rapist(jotenki jännää musaa :D), atrocious abnormality, ivebeenshot, mayhem, anal blasphemy, ajattara, blutengel(suosittelen vahvasti niille jotka tykkäävät rauhallisesta!), impaled nazarene, gorgoroth. ja 15v jätkä täälänäi kirjottelee :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe