nyky miehet akkoja

laittakaa vielä hame

Pitää olla tukka justiinsa hyvä kun eivät käytä kynsi lakkaa housut saumat suoraan

14

329

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesonmies

      Amen, man.
      Juuri näin.
      Kuka opettaisi näille massamedian
      manipuloiduille zombielle, mitä on olla
      oikea mies?

      Oikea mies esimerkiksi rakastaa totuutta.
      On hämmästyttävää kuinka paljon naiset
      rakastavat miestä, joka pysyy aina totuudessa.

      • azyzz

        Oikea mies tekee mitä lystää, itsestään huolehtiminen ei ole mikään naisten etuoikeus


      • rumilus64
        azyzz kirjoitti:

        Oikea mies tekee mitä lystää, itsestään huolehtiminen ei ole mikään naisten etuoikeus

        just niin... ja haittaks se ketään jos saa 10 vuotta ulkonäköä nuorennettua pienellä ehostuksella?


    • minävain_

      näinhän se on että jokainen saa tehdä mitä lystää. en minäkään ymmärrä miten joku mies jaksaa laittaa hiuksiaan ja pyöriä vaatekaupoissa merkki vaatteita ostelemassa jne. mutta eipä tuo minulta ole pois.

    • nainenD:

      Heheh, oikea mies vois opetella ainaki kielioppisääntöjä hieman :D ^^

    • 20+8

      Hame tai kiltti on miehillä HOT. Miehet voisivat opetella käyttämään muitakin alaruumiin verhoja kuin lökäpöksyfarkkuja tai niitä karseita seksintappaja-ruutu-bermudashortseja.
      (Monilla miehillä on paremman näköiset sääretkin kuin minulla tai muilla naisilla...)

      • veiljo

        Rumia nuo lökäpäksyt jotka roikkuu niin että persvako loistaa.
        Itse pidän hyvin istuvia melko tiukkoja farkkuja koska ne pysyy päällä, inhottaa liian väljät housut oli ne millaiset tahansa.


    • 20v

      Minusta taas naisilla kaunista tekoripset hieno meikki, suuret pitkät hiukset ja korkokengät. Mikä olisikaan viehättävämpää kun kauniisti laittautunut nainen. Eli se on minun mielipide "kunnonaisista" enkä voi tänne tulla huutelemaan että naiset ovat ukkoja kun eivät he laittaudu. Joten se minkä minä teen eli laitan hiukset ostan merkki vaatteita ja haisen kilometin päähän hajuvedelle on v'ähän verrattuna mitä odotan naisen laittautuvan :)

    • tosimies123

      joo kyllä tosi miehellä on sen verran housussa ettei kalsarin sauma hierrä. oikea mies juo kossua ja pieksee muijaansa. on taas keskustelun aloittanut joku kaappihomo. eletään vuotta 2014. miten olisi vähän suvaitsevuutta. tai rakenna aika kone ja palaa kivi kaudelle! nuoret elää omaa aikaansa ja päivittelee tulevia sukupolvia ihan niin kuin mekin.

    • Kivikausiko?

      Mitä se sinulle kuuluu, jos minä käyttäisin kynsilakkaa tai hametta. Voit minun puolestani sulkeutua pimeään kellariin, niin ei nykyaika satuta silmiäsi.

    • kfdslkfjsdflsdfj

      Jos mies pukeutuu siististi, niin ei se miehestä akkaa. Tilannetajua sen sijaan pitäisi olla.

    • CDBoy

      Kynsilakkaa laitan jos sukkahousuhini tulee silmäpako.

      • TGpoikanen

        Kellohameen vekit pitää olla suorassa.


    • srjdhstgbs

      Ei nämä 40 luvulla vieläkin elävät tajua sitä että ajat muuttuu ja kaikki sen mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe