EX Vie kaiken!

Tasaarvo erossa

Eikö sille mikään riitä!!
Vei lapsen ja määrää näkemisen.
Hän sai lastenvalvojatkin puolelleen kun on sosiaalialalla.
Vei asunnon pakkomyyntiin vaikka ammatti ihmisten kanssa
tehty asianmukainen tarjous osuudesta.
Itse ei halua asua omakotitalossa eikä anna minunkaan asua.
Hänestä on epäreilua että saisin asunnon.
Lapseni takia en haluaisi tapella oikeudessa
Miksi mies on aina se keikompi osapuoli lain silmissä.
Mies aina syypää eroon.
Miehen oikeudet erossa: Maksa! maksa maksa

63

4919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "isä myös"

      Näin se toimii tämä Suomalainen "tasa-arvon" maa feministien järjestämänä niin että isällä ei ole mitään oikeuksia on vain velvollisuus maksaa vaikka toisen tahdon mukaisesti et näe lapsiasi ja voi hän muuttaa lapsineen vaikka toiselle puolelle Suomea.
      Sosiaali toimi, kela ja oikeuslaitoskaan ei tunne ja tunnusta sitä todellista yhteishuoltajuutta vaan korulauseita lasten oikeudesta kumpaankin vamhempaan.

      Isätkin on alkaneet ottamaan lähihuoltajuutta mikä on 70 luvulla (40v vanha?!)luotu järjestelmä etä- ja lähihuoltajuuksineen!

      Netti on siinä ihmeellinen kun näitä kaikkia isienkin kokemia vääryyksiä tuotte esille niin jonkunhan päättävän politiikikonkin pitää reagoida.

      • politrukkien opit

        Eivät taida reagoida ennen kuin järjestäydytte jonkinlaiseksi organisaatioksi, joka järjestää marsseja, näkyy katukuvassa ja on kuin takiainen päättäjien vaatteissa, ottaa yhteyttä tiedotusvälineisiin, järjestää lakiapua niille, jotka ovat joutuneet virkamieskunnan kanssa tekemisiin, tehtailette valituksia Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen jne. Asiaa auttaa ihmeesti, jos joukkoon eksyy muutama lakialan ammattilainen.

        Näinhän nuo vihreät ammattivalittajat ovat saaneet aika monta asiaa läpi tässä maassa. Matkikaa niitä, niin huomaatte, että asiat muuttuvat.

        Aika moni asia on kopioitu tänne Suomeen Ruotsista. Niin on tämä huostaanotto, sosiaalinaisten ja ylipäätään naisten ylivoimakin. Yksi veto olisi se, että käyttämällä hyväksi sukupuolikiintiöitä tuolle alalle tuotaisiin järjestelmä, missä miehiä pitäisi oletusarvoisesti olla 50% opiskelijoista. Siinä kun aika kuluu, ei enää päätöksiä tehdäkään (oletusarvoisesti) sukupuolen perusteella.


      • jladjlasj

        Lastenvalvojilla ei ole mitään juridista päätäntävaltaa.
        On parempi hankkia asianajaja ja viedä asiat käräjäoikeuteen.

        Menee vielä vuosia ennen kuin isät saavat oikeutta ilman tuomioistuimia.

        Tämän vuoksi olen itse hankkinut asianajajan ja selvittänyt kaikki asiat hänen avullaan. Lastenvalvojat ja muu roskasakki määrää yhä tänä päivänä isälle maksettavaksi vaikka mitkä maksut ja lainvastaisesti. Etenkin Espoossa.

        Käräjäoikeuteen vieminen maksaa sekin, mutta ilman sitä isiin kohdistuva rasismi senkuin vain kasvaa: MAKSA KAIKKI JA LAPSIA TAPAAT VAIN SILLOIN KUIN LASTEN ÄiDIlLLE SE SOPII.

        Ei se peli vetele. EIKÄ OLE LASTEN EtUJEN MUKAISTA - tämä lause jota he käyttävät aina kun on mahdollista.


    • Ahhjk

      Auts... Kuulostaa tutulta, ex kans sossussa töissä.

      Selvitä omat oikeutesi ja pidä niistä kylmän rauhallisen viileesti kiinni. Kirjoituksestasi näkee, että olet järkyttynyt ja suhtaudut tunteella asiaan. Se ei auta, ei toimi, ei tuo mitään hyvää.

      Pudota tunteet. Sori, sun on pakko erottaa nopeesti eron tuska, pettymys, tunteet exään ja käytännön asiat. Sen on sen jo tehnyt ja kävelee sun yli. Systeemi on sua vastaan, älä kapinoi, se ei auta... Tsemppiä :(

    • Ihemetelkää sitten

      Heh, taas yksi reppana itkemässä vaimon perään!
      "Lapsen takia" (?) ei haluta tapella oikeudessa. Vaimo vie ja maksattaa kaiken.
      On ne vaan kovia mimmejä nuo, eihän siinä miesparka mitään mahda!
      Ollaan niin avuttomia kuin vastasyntyneet kissanpojat, nämä "miehet".

    • Ota yhteyttä
      • ksdjal+89asdn

        Vaihtoehtona on myös toinen hieman voimakkaammin asioita eteenpäin ajava yhdistys joka ei keskity niinkään nyyhkyilyyn vaan laissa oleviiin muutoksiin.

        Mutta sen nimen saa itse kaivaa internetistä.


    • Näytetään niille!

      Hei! perustetaan AUA; = Avuttomien Ukkojen Armeija!
      Yhdessä meissä on voimaa!
      Kyllä täältä pesee( - ja kyllä meirän äite teirän äiten voittaa.)

      • Iskät_yhdistys

        Perusta ja rekisteröi ihmeessä omalla nimelläsi tuollainen "avuttomien ukkojen armeija".

        Katsotan miten pitkälle pääset asian kanssa ja kauanko kestää ennen kuin joku vaatii sen lopettamista.


    • gjllljgbnllkytrroln

      Aloittaja hoi, katso peiliin, sieltä se vika löytyy!!!

      • LUCAS89898

        Ehkä se olet juuri sinä jonka pitäisi katsoa itseäsi peiliin???


    • jglsdgjöa

      Noh. Lohduttaako yhtään, kun minä maksoin exälle erosta? Lapset, jo teini-ikäiset, jäivät kylläkin minulle, mutta mitään emme saaneet mukaan, kaikki piti ostaa.

      Epäreiluksi koin eromme, mutta vielä epäreilummaksi liittomme. Minä maksoin, tein, hoidin - ex komensi ja sähläsi omiaan. Myöhemmin totesin, että vapaudesta kannatti todellakin maksaa!

      "Itse ei halua asua omakotitalossa eikä anna minunkaan asua."

      Mikä sinua estää ostamasta toista omakotitaloa, kun olette omaisuutenne osittaneet? Vai olisiko niin, että haluaisit ostaa nykyisen talonne pilkkahintaan, eikä vaimosi siihen, jostain kumman syystä, suostu?

      On olemassa tietty miestyyppi. Sellainen, joka haluaa ostamastaan maksalaatikostakin itselleen tasan puolet. Vaimo ja lapset saavat sitten keskenään sopia, miten toinen puoli jaetaan. En sano, että juuri sinä kuuluisit tähän tyyppiin, mutta kannattaisi ajatella eroanne hieman toisin. Edes yrittää ymmärtää vaimoa.

    • Myös eronnut isä

      Miten minä en erossa kohdannut tälläistä? Palstoilla saa aina lukea miten isiä kyykytetään lapsenvalvojan luonna.

      Äiti ei nyt voi ihan noin vain muuttaa toiselle puolelle maata lasten kanssa. Kyllä siihen isänkin suostumus tarvitaan. Myöskään "Sossutädit" ei määrää mitään. He voivat vain suositella asiota. Käräjäoikeus sitten määrää.


      Asunnon myynti menee siten että, jos toinen haluaa myydä niin toinen voi lunastaa markkina tai sovittuun hintaan toisen puoliskon asunnosta.
      Kirjoittaja ei nyt kertonut mihin hintaan hän olisi puoliskon lunastanut.
      Näissä tapauksissa kannattaa pyytää välittäjää arviomaan asunnon arvo.

    • pahamaaa

      Lastenvalvojat on kokonaisprosessin kannalta pelkkää ilmaa. Sinun tulee nyt asettaa fokus lapsiisi. Ota yhteys kunnon asianajajaan ITSESI JA LASTEN EDUN TAKIA. Jos exäsi ei ole yhteistyökykyinen vaikuttaa se viimeistään hovioikeudessa päätökseen lähivanhemmuudesta. Pää pystyyn ja taistele. Vaikka asiat tuntuu epätoivoisilta ne kääntyvät pikkuhiljaa. Ole edellämainittuun miessakkeihin yhteydessä ja käy puhumassa asioistasi. Samoin jos haluat käy psykiatrilla ja hae kelalta avustusta psykoterapiaan. Enkä tarkoita siksi että sinussa olisi vikaa vaan siksi että systeemi tykkää kun mies hoitaa itsensä kuntoon ja loppupelissä nainen jää heikompaan valoon kun ei ole tehnyt mitään kriisissään. Ja sen asunnon saat lunastettua, mutta tarvitset nyt hyvää asianajajaa ja unta ja lepoa ja fokus lapsiin. Huoltoriita voi kestää kolmekin vuotta ja maksaa kymmeniä tuhansia, mutta se on vaan rahaa ja lapset on tärkeimmät. Tietenkin tilannetta helpottaa jos lapset on isompia 12 vuotiaita niin ne saa itse sanoa missä haluavat asua.

    • anis_anis

      Onpa harmillista, että eron tiimellyksessä monilta fiksuiltakin ihmisiltä katoaa suhteellisuudentaju ja käsitys siitä, miten käytännön asiat voisi erossa sopia lasten kannalta mahdollisimman vähin vaurioin. Pakko kertoa, ettemme kaikki naiset toimi itsekkäästi erossa, vaan jopa ihan tasa-arvoisesti.

      Itselläni ei käynyt mielessäkään, että yrittäisin evätä ex:ltä yhteishuoltojuuden. Sovimme lasten asiat aivan keskenämme, eikä pulmia ole ollut reilun kolmen vuoden aikana. Vaikka rakkaus liitostamme loppui ja päädyimme eroon, vanhemmuus ei katoa kummaltakaan mihinkään ja siten vastuun ohella myös ilot siitä tulee olla jatettuja.

      Sovimme myös kaikki muut asiat keskenämme ilman ketään ulkopuolisia (paitsi kiinteistövälittäjät, jotka arvioivat talon ja huvilan). Ex maksoi minut ulos talosta ja jäi siihen, mikä on minusta oli vaan hyvä asia. Lasten kannalta helpotti, että vain toinen koti oli uusi. Sovimme myös, että jaamme lasen kulut tasan puoliksi. En edellyttänyt tästä virallista sopimusta, vaikka tiedän, että sen myötä ex olisi joutnut maksamaan enemmän. Raha ei ratkaise, vaikka sitä ei itsellänikään ylenmäärin ole.

      Minusta on kaikkien etu, että erossa asiat voidaan sopia ryhdikkäästi ja siten katsoa jatkossakin silmiin kaikkia osapuolia. Asiallinen aikuinen voi käyttäytyä ja toimia asiallisesti omista tunteistaan riippumatta, kun vain niin haluaa.

      Tsemppiä! :)

      • huijattu vaimo

        Kyllä ne miehetkin kyykyttää ja lujaa...olemme molemmat yrittäjiä, kaksi lasta.mies ilmoitti että nyt se on loppu-ei siinä mitään jos näin on päättänyt, hänellä on siihen oikeus, Mutta....oma yritykseni sijaitsee tontillamme ja olen vuosien saatossa kasvattanut melkoisen omaisuuden tiluksillemme (velkaa vähän) erilaisten toimintojen ja arvorakennusten merkeissä...niinkuin tiedämme, jos avioehtoa ei ole, kaikki menee puoliksi (varallisuus-valat, ja viivan alle jäävä puoliksi).tässä vaan ilmeni sellainen seikka, että mieheni on ottanut yritysvelkaa omaan yritykseensä tietämättäni-japaljon (satoja tuhansi).ositusessa viivan alle jää miinusta, eli minä joudun maksumieheksi, enkä saa mitään.lisäksi sanoi vievänsä vielä lapsetkin...tehkää hyvät ihmiset se avioehto, ettei käy niinkuin minulle.


      • mek
        huijattu vaimo kirjoitti:

        Kyllä ne miehetkin kyykyttää ja lujaa...olemme molemmat yrittäjiä, kaksi lasta.mies ilmoitti että nyt se on loppu-ei siinä mitään jos näin on päättänyt, hänellä on siihen oikeus, Mutta....oma yritykseni sijaitsee tontillamme ja olen vuosien saatossa kasvattanut melkoisen omaisuuden tiluksillemme (velkaa vähän) erilaisten toimintojen ja arvorakennusten merkeissä...niinkuin tiedämme, jos avioehtoa ei ole, kaikki menee puoliksi (varallisuus-valat, ja viivan alle jäävä puoliksi).tässä vaan ilmeni sellainen seikka, että mieheni on ottanut yritysvelkaa omaan yritykseensä tietämättäni-japaljon (satoja tuhansi).ositusessa viivan alle jää miinusta, eli minä joudun maksumieheksi, enkä saa mitään.lisäksi sanoi vievänsä vielä lapsetkin...tehkää hyvät ihmiset se avioehto, ettei käy niinkuin minulle.

        Ei ne välttämättä puoliksi mene jos voitte sopia asian että kumpikin pitää oman omaisuuden ja se siitä. Olisit ennen erohakemusta selvittänyt miehesi firman asiat tai heti miehen ilmoituksen jälkeen vaatinut avioehtoa enne eroa niin olisit päässyt helpommalla. Aina kun henkilöllä on yritystoimintaa niin avioehto pitää olla ette itoinen puoliso pääse rahastaamaan tai sitten olla vain avoliitossa.


      • yrittäjä itsekin.
        huijattu vaimo kirjoitti:

        Kyllä ne miehetkin kyykyttää ja lujaa...olemme molemmat yrittäjiä, kaksi lasta.mies ilmoitti että nyt se on loppu-ei siinä mitään jos näin on päättänyt, hänellä on siihen oikeus, Mutta....oma yritykseni sijaitsee tontillamme ja olen vuosien saatossa kasvattanut melkoisen omaisuuden tiluksillemme (velkaa vähän) erilaisten toimintojen ja arvorakennusten merkeissä...niinkuin tiedämme, jos avioehtoa ei ole, kaikki menee puoliksi (varallisuus-valat, ja viivan alle jäävä puoliksi).tässä vaan ilmeni sellainen seikka, että mieheni on ottanut yritysvelkaa omaan yritykseensä tietämättäni-japaljon (satoja tuhansi).ositusessa viivan alle jää miinusta, eli minä joudun maksumieheksi, enkä saa mitään.lisäksi sanoi vievänsä vielä lapsetkin...tehkää hyvät ihmiset se avioehto, ettei käy niinkuin minulle.

        " mieheni on ottanut yritysvelkaa omaan yritykseensä tietämättäni-japaljon (satoja tuhansi)"

        Eihän se velka omaa pääomaa syö, vaan virheinvestoinnit.

        Mihin velka on käytetty? Hanki firman tulostiedot, jos kyseessä osakeyhtiö, ne ovat julkista tietoa. Saa mm. kauppalehdestä muutaman euron hintaan.

        Jos yhtään lohduttaa niin eipä nuo pankit myönnä lainaa, jos ei ole vakuudet ja liiketoimintasuunnitelma kunnossa.


    • Onko siis miehen yritys arvoton, konkurssikypsä? Eikö sillä velkarahalla ole tehty investointeja, ovatko rahat lentäneet taivaan tuuleen?

      Jos miehen firma on OY, sen arvo osituksessa on positiivinen tai 0. Miehen muu omaisuus on firmasta erillään (ellei ole velkojen vakuutena). Miehen ositettava varallisuuskin on vähintään 0, miinusmerkkistä nettoa ei ole. Mies siten vastaa veloistaan. Toki miehet velat siltä osin kuin ne pudottavat nettovarallisuuden nollaan asti, vaikuttavat sinun maksettavaa tasinkoa lisäävästi.

      Avioehto olisi ollut paikallaan. Puolison konkurssitapauksessa toinen puoliso voi kuitenkin yksipuolisella toimella poistaa kummankin puolison avio-oikeuden.

      AL 35.4
      "Jos puolison omaisuus on luovutettu konkurssiin, toinen puoliso voi poistaa kummankin puolison avio-oikeuden ilmoittamalla siitä maistraatille vuoden kuluessa konkurssin alkamisesta siten kuin maistraattien eräistä henkilörekistereistä annetussa laissa (57/2005) säädetään. (4.2.2005/58)"
      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1929/19290234#L2P35

    • mek

      Eihön sitä taloa voi pakkomyyntiin laitta jos sinä et suostu ja sinun tarjouksesi naisen osuudesta on ihn käypä arvo ja se siitä. Jos sinä et myyntisoppariin nimeä laita niin milläs omakotitalo myydään.

    • Oikotie onneen

      Vaimo vie erossa kaiken. Lapset, asunnon, irtaimiston ja rahat. Avioliittoa helpompi tie olisi heti suoraan, etsiä sellainen nainen joka vihaa miestä ja antaa hänelle asunto, tavarat ja kaikki rahat. Näin jäisi yksi riitainen turha välivaihe pois.

      • …..

        Meillä kävi täsmälleen näin, paitsi että se oli mies, joka vei kaiken. Lapsia ei onneksi ollut, ne olisin varmaan saanut pitää.


    • Benny Hill

      Tasaarvo erossa
      EX vie kaiken.
      Viekö hän sinutkin ? Jos näin on niin hyvä ero.
      Minulla vaimo vei kaiken paitsi minut. Tiskipöydällä oli kyllä lappu jossa luki. Jätämme sinut .

    • oili onnellinen

      aviomieheni erossa ei mitään vaatimuksia,,,,,,,,, käydessä uhkaili pyssyillä ja käsikranaateilla ,lopetin lasten tapaamiset,,,,,,,,,tein tytön mies oli meillä vähän aikaa ,,,ei olis maksanut elatusmaksuja mutta oli tytön tunnustanut kun löysi uuden tapaamiset loppu siihen mutta maksoi elatus maksut kiltisti , aviomieheltäni sain 4000mk yhteensä elatus rahoja ,onneksi valtio huolehtii siitä osasta kumpikin nyt aikuisina pitää yhteyttä ,,,,,se hyvä

      • parasta kaikessa

        Ja eron jälkeen ,,,,,, lakkasi ajatus,,,,,,, pätkimästä.


    • Lepsu

      Ex voi lapset viedä mutta omaisuus jaetaan puoliksi . Jos asia menee vaikeaksi niin hae oikeudelta pesän jakaja joka katsoo miten omaisuus jaetaan . Talo voidaan panna myyntiin jos sinulla ei ole rahaa maksaa toista ulos . Kun on hankala ja haluton sopimaan asioita on ammuttava kovilla takas jos edelleenkin lepsuilet niin sinulla ei lapsia , ei omaisuutta mutta maksajan osa on . Oikeuteen meneminen on oikeuksista kiinni pitämistä .

    • järjen puhuja

      jaaha, puolustan nyt miehiä, olen nainen, on eroja, joissa mies suostuu luikkimaan omistusasunnosta häviämällä osituksen, ottamalla kiltisti vaan reilusti alle puolet mitä asunnon arvo, maksaa halavatun isot elatusmaksut,vaikka lapset miehellä arkena ja viikonloppuina aika paljon,nainen saa lapsilisät ja kaikki muut edut, mies ottaa lapset, milloin ex soittaa tai laittaa tekstarin, muutaman tunnin varoitusajalla, viikoksikin, ikäänkuin toimisi lastensa vahtina, kun ex päättää, mies lainaa vielä autoaan exälle ja jää itse vaikka juhlapyhiksi kotiinsa kökkimään sen vuoksi, ottaa lapset kesällä sen mukaan, mitä ex haluaa eikä suunnittele ns omaa lomaansa , mitenkäpä voisikaan, onko tämä tasa-arvoa enää:(

    • law and order

      HANKI ITSELLESI KUNNON JURISTI....EI OLE PAKKO SUOSTUA ORJASOPIMUKSIIN....


      KATSO MYÖS OIKEUSMINISTERIÖN OHJEET ELATUSAPUJEN MAKSAMISESTA

      ÄLÄ OLE TOOPE VAAN PUOLUSTAUDU LAILLISIN KEINOIN....

    • jepulis3

      MUUTA VIROON......PERUSTA ISELLESI POSTILAATIKKOFIRMA

      • näin sitä mennään

        JA KÄYTÄ PIRUUTTAS MEILEISSÄ CAPSLOCKKIA!


    • Näin se menee

      Miehelle ei jää useimmiten muuta kun muovikassi jossa likaisia kalsareita!

    • noitatrolli

      Tuossa ilmeisesti trollissa on jotain muttia.

      Miten sinun 50% omistama asunto voitaisiin viedä pakkomyyntiin?
      Jos et suostu?

      Miten hän erottuaan voisi määrätä missä asut?

      Miten hän voisi yksin määrätä lasten tapaamiset?

      Miksi sinä et saanut lapsia?

    • Maksa vaan tyhmä

      Ämmä ei pysty yksin taloa pitämään eikä halua että mieskään siihen jäisi. Hän pelkää että saisit uuden emännän taloosi.

      Vanhalle omakotitaloalueelle muutettuamme olen saanut tutustua sellaisiin pariskuntiin joilla on neljänkymmen vuoden yhteiselo takana ja ihailen sellaisia ihmisiä. Ne rakastavat toisiaan kuin hullu puuroa vaikka olisi mitä vastoinkäymisiä ollut takana. Vaikka mitä tulisi niin ne puhaltavat yhteen hiileen. Meillä on vasta vajaa kolmekymmentä vuotta takana ja olemme kestäneet monet ikäkriisit. Hyvä huumorintaju auttaa. Yritetään sitkeästi ratkaista ongelmia eikä heti lyödä hanskoja tiskiin kun alkaa turhautumisen tunteita tulemaan. Liian helposti eroavalla on itsellä usein se pahin ongelma ettei kykene konflikti tilanteita ratkaisemaan. Pitäisi mennä vähän itseensä ettei ala olemaan liian ahne hyväksikäyttäjä ja mikä on niin tärkeämpää että haluaa perheensä hajoittaa. Toiselta ihmiseltä ei kannata täydellisyyttä alkaa vaatimaan kun itsekkään ei ole täydellinen mutta itsekeskeinen ihminenhän kuvittelee olevansa itse täydellinen.

      Levotonta ihmistä ei kannata puolisokseen valita vaikka kuinka hurmaavalta ne tuntuvat alussa Alkuhuuma kun loppuu niin ne eivät jaksa vaikkei puolisossa mitään vikaa olisikkaan. Tuntemattomaan ihmiseen on helppo rakastua mutta kun sen alkaa liian hyvin tuntea niin ei halutakkaan elää sellaisen kanssa. Kukaan ei halua tunnustaa että omassa päässä on vikaa vaan on kaikkein helpoin se sälyttää puolisolle. Ei tarvitse koskaan muuttaa omaa itseään ja hepoin tie on erota. Lapsen teko on maailman helpoin asia mutta parisuhde on kaikkein vaikein. Lapsen kanssa pärjää sosiaalisilta taidoilta heikkokin kun sitä voi ohjailla mutta aikuista ei ohjaillakaan niin helposti. Minkä takia on niin paljon yksinhuoltajia joilla ei aikuisen kanssa suhde toimi mutta lapsen kanssa pärjää. Lapsi kun tulee niin ei viitsitä enää siihen parisuhteeseen panostaa eikä hoitaa sitä. Minulla mies on kuin pikkulapsi että tarvitsee huomioo ja hemmoittelua siinä missä lapsikin. Omilta vanhemmilta hän ei ole saanut ikinä mitään. Minä olen vähän kuin äidin korvike mutta ei se haittaa. Palkinnoksi saan ihailua ja kunnioitusta niin ettei mies ole muita naisia katsellut. Uskollinen mies on aika saavutus. Olen sosiaalinen luonne ja tykkään antaa enemmän mitä saan. Ahneudella en saa onnea enkä saavuta yhtään mitään. Jos ihmissuhteet eivät toimi niin korvataan niitä materialla ja ahnehtimalla itselle kaikki toisilta niin paljon kun pystyy.

      Sinulla ei auta muu kuin alkaa tyhjästä taas ja oppia jotain virheistä. Kovaa se on häviäjän rooli mutta opettaa enemmän kuin sen voittajan rooli. Moni mies tekee samat virheet uudelleen ja uudelleen kun eivät ole yksin hetkeäkään vaan pitää uusi perhe perustaa heti vanhan menetettyä. Olisiko mies silloin läheisriippuvainen niin että hankkiutuu ihan omasta tahdosta hankaluuksiin ja sitten valittaa kun joutuu maksajaksi. Ei viitsitä tutustua siihen kumppaniin vaan heti aletaan perhettä perustamaan. Narsistisille ahneille naisille te olette helppoja nakkeja. Kannattako valittaa jos on ihan itse hankkiutunut ongelmiin.

      • psykiatrian väärinkäyttö

        minut poikani ja myös ex vaimoni ryösti puolalainen anoppi joka sai Suomesta 3 maksutonta lakimiesta ja he kayttivat tekaistua psykiatriaa

        Käräjätuomari Erkki.Marttila julisti 15.4.2010 Jyväskylässä lähestymiskiellon ja väitti minun olevan mielisairas.En saa olla missään tekemisissä poikani kanssa tämän takia,

        Kun valtiovallan edustaja rikkoo isä/poika suhteen noin,vaadin että Suomen valtio esittää todisteet,jotka kumoavat terveydentilastani vastuussa olevan espanjalaisen Martinez Galendon toteaman,etten ole minkäänlaisten psykiatristen palvelujen tarpeessa ja että olisin mainio isä pienelle pojalle.

        Näin ovat todenneet myös kolme helsinkiläistä psykiatria Keränen, Kuokkanen ja Luoto,sekä Antero Lassila


        Kun myös keuruulainen yleislääkäri Tuomo Reina on tuollaisia kirjoitellut, eikä keuruun poliisi suostu tutkimaan ilmiselvää rikosta, poliisi valtiovallan edustajana syyllistyy väkivaltaan minua ja Keuruulle Haagin sopimuksen vastaisesti kidnapattua poikaani kohtaan, ja kuten [email protected] ja [email protected] tietävät, asiaan liittyy huomattava omaisuusrikos ja paljon muutakin laitonta kuten poliisi-syyttäjä-terveys ja konsulaattipalvelujen poisottaminen.

        ´´Mielisairas´´ väitteitä esittäneiden on kyettävä osoittamaan koti sivuni tekstistä lääketieteelliset faktat, missä se ´´sairaus´´ ilmenee ja kerrottava lakimies Ari Kuukalle, Multiantie 1 B 12 42700 Keuruu, jonka tulee toimittaa vastauksenne Strasbourgiin numerolla 55935 / 13 . Muussa tapauksessa pitää maksaa isot korvaukset perättömistä tölväilyistä, joilla vahingoitetaan Keuruulle kidnapatun poikani elämää

        lukekaa ja ihmetelkää, tässä on varsin sotkuinen tapaus
        ootteko kuulleet hirveämpää

        www.unianova.eu/poliisi.htm


    • Tyyne3

      Ei sun tartte taistella sitä varten on asianajajat

      • miehen tie.-

        asianajajat ovat ketkuja kaikki,en ole tavannut yhtaakaan rehellista. Syy sille miksi karajaoikeus haukkuu minua mielipuoleksi, johtuu tamantyyppisesta ajattelusta ja sita puidaan nyt sitten kansainvalisessa rikosoikeudessa vahan isomman jutun mukana


        Meni maapostissa kirje Maanweg 174, 2516 AB The Hague, medialle vapaa julkaisu/ja seurantaoikeus

        myös
        Jyväskylän poliisin sähköiseen järjestelmään jätetty rikostutkintapyyntö, jossa pyydetään vahvistamaan kansalaisjärjestön Keltaiset ry Les Jaunes- die Gelben hallituksen allekirjoittama kirje. Vaadimme Haagin sotarikosoikeuden avaamisesta Puolaa ja Yhdysvaltoja vastaan jotka aloittivat miljoonia ihmisiä surmanneen sodan YK n kielloista piittamatta.

        Rikos on sama kuin mihin Hitler syyllistyi ja Ukrainan kriisi on jatkoa tälle operaatiolle. Myös Saksa liittyi siihen unohtaen v 1945 antamansa lupauksen ettei koskaan lähettäisi aseistettuja joukkoja maansa rajojen ulkopuolelle. Vaadimme tässä kirjelmässä kuvattuja rangaistuksia

        Jälkeen Hitlerin aikojen, ei juutalaisten elämä Israelissa ole ollut näin vaarallista. Olen itse juutalainen , asunut pitkään Jerusalemissa ja minulla on siellä tuttavia. Kun Usa ja Puola olivat tuhoneet Neuvostoliiton, he halusivat tuhota islamilaiset vapaustaistelijat, mutta he ovat nyt vahvempia kuin koskaan. He eivät ennen omistaneet öljykenttiä Libyassa. Marokossa yli 90 % väestöstä tukee Al Qaidaa ja he operoivat kaikkialla maailmassa, myös Suomessa.

        Al Qaida europa pudotti mm. Puolan presidentin lentokoneen 4 vuotta sitten Smolenskissa elektronisilla aseillaan, mutta sitä tietoa ei päästetty mediaan, kertoi minulle Wroclawissa al qaida poliisi, äänite keskustelustamme 3.5.2011 on lakitoimistossa [email protected]

        Yleisesti ajatellaan että Barack Obama on ´´hyvä rehellinen mies ´´ mutta hän, eikä kukaan muukaan Yhdysvaltain presidentti voi muuttaa pitkän tähtäimen ohjelmaa, jota kutsutaan ´´amerikan kansallisten etujen turvaamiseksi´´ . Se tarkoittaa Hitleriltä adoptoitua megalomaniaa ryöstää ja hallita koko muuta maailmaa, sanoo tutkija Galtung YK sta.

        Usa pudotti pommeja ja myrkkyjä pieneen Vietnamiin enemmän kuin yhteensä koko toisessa maailmansodassa pudotettiin. Laosiin meni sitäkin enemmän. Usa sanoi puolustavansa ´vapautta´´ muttei sallinut että nuo kansat saisivat päättää omista asioistaan

        Bostonissa nähtiin ettei terroristeja ole vain Al qaida, ja myös tiedetään miten Puola on äärimmäisen rikollinen maa , jossa poliisi ja syyttäjä ovat korruptoituneita post kommunisteja. Mutta heidän armeijansa ei ole lainkaan kiinnostuneet omien terroristiensa jahtaamisesta. Tavoitteet Afganistanissa Irakissa Syyriassa Libyassa Iranissa Ukrainassa ovat sidoksissa öljyyn ja mineraaleihin. Vietnamissa oli kyse maailmanhegemoniasta ja se sama ottelu uusiutuu nyt Ukrainassa

        . Dr Galtung sanoo olevansa 99,9 % varma siitä että sarinkaasu isku Syyriassa oli Usan tekemä, tai apureillaan teettämä, mutta kun USA ei hyväksy asiaan liittyviä tutkimuksia, ne on saatava aikaan Haagin sotarikosoikeudesta käsin .

        haaste ja vaatimukset kokonaisuudessaan on sivulla www.unianova.eu


      • Hohhoijjaa
        miehen tie.- kirjoitti:

        asianajajat ovat ketkuja kaikki,en ole tavannut yhtaakaan rehellista. Syy sille miksi karajaoikeus haukkuu minua mielipuoleksi, johtuu tamantyyppisesta ajattelusta ja sita puidaan nyt sitten kansainvalisessa rikosoikeudessa vahan isomman jutun mukana


        Meni maapostissa kirje Maanweg 174, 2516 AB The Hague, medialle vapaa julkaisu/ja seurantaoikeus

        myös
        Jyväskylän poliisin sähköiseen järjestelmään jätetty rikostutkintapyyntö, jossa pyydetään vahvistamaan kansalaisjärjestön Keltaiset ry Les Jaunes- die Gelben hallituksen allekirjoittama kirje. Vaadimme Haagin sotarikosoikeuden avaamisesta Puolaa ja Yhdysvaltoja vastaan jotka aloittivat miljoonia ihmisiä surmanneen sodan YK n kielloista piittamatta.

        Rikos on sama kuin mihin Hitler syyllistyi ja Ukrainan kriisi on jatkoa tälle operaatiolle. Myös Saksa liittyi siihen unohtaen v 1945 antamansa lupauksen ettei koskaan lähettäisi aseistettuja joukkoja maansa rajojen ulkopuolelle. Vaadimme tässä kirjelmässä kuvattuja rangaistuksia

        Jälkeen Hitlerin aikojen, ei juutalaisten elämä Israelissa ole ollut näin vaarallista. Olen itse juutalainen , asunut pitkään Jerusalemissa ja minulla on siellä tuttavia. Kun Usa ja Puola olivat tuhoneet Neuvostoliiton, he halusivat tuhota islamilaiset vapaustaistelijat, mutta he ovat nyt vahvempia kuin koskaan. He eivät ennen omistaneet öljykenttiä Libyassa. Marokossa yli 90 % väestöstä tukee Al Qaidaa ja he operoivat kaikkialla maailmassa, myös Suomessa.

        Al Qaida europa pudotti mm. Puolan presidentin lentokoneen 4 vuotta sitten Smolenskissa elektronisilla aseillaan, mutta sitä tietoa ei päästetty mediaan, kertoi minulle Wroclawissa al qaida poliisi, äänite keskustelustamme 3.5.2011 on lakitoimistossa [email protected]

        Yleisesti ajatellaan että Barack Obama on ´´hyvä rehellinen mies ´´ mutta hän, eikä kukaan muukaan Yhdysvaltain presidentti voi muuttaa pitkän tähtäimen ohjelmaa, jota kutsutaan ´´amerikan kansallisten etujen turvaamiseksi´´ . Se tarkoittaa Hitleriltä adoptoitua megalomaniaa ryöstää ja hallita koko muuta maailmaa, sanoo tutkija Galtung YK sta.

        Usa pudotti pommeja ja myrkkyjä pieneen Vietnamiin enemmän kuin yhteensä koko toisessa maailmansodassa pudotettiin. Laosiin meni sitäkin enemmän. Usa sanoi puolustavansa ´vapautta´´ muttei sallinut että nuo kansat saisivat päättää omista asioistaan

        Bostonissa nähtiin ettei terroristeja ole vain Al qaida, ja myös tiedetään miten Puola on äärimmäisen rikollinen maa , jossa poliisi ja syyttäjä ovat korruptoituneita post kommunisteja. Mutta heidän armeijansa ei ole lainkaan kiinnostuneet omien terroristiensa jahtaamisesta. Tavoitteet Afganistanissa Irakissa Syyriassa Libyassa Iranissa Ukrainassa ovat sidoksissa öljyyn ja mineraaleihin. Vietnamissa oli kyse maailmanhegemoniasta ja se sama ottelu uusiutuu nyt Ukrainassa

        . Dr Galtung sanoo olevansa 99,9 % varma siitä että sarinkaasu isku Syyriassa oli Usan tekemä, tai apureillaan teettämä, mutta kun USA ei hyväksy asiaan liittyviä tutkimuksia, ne on saatava aikaan Haagin sotarikosoikeudesta käsin .

        haaste ja vaatimukset kokonaisuudessaan on sivulla www.unianova.eu

        Kun tuota tekstiäsi ja sivujasi katsoo, niin en yhtään ihmettele, että kanssasi elämä on sotkua. Mitään tolkkua ei tekstistä saa, asiayhteydet hyppii sinne tänne.


      • ryöstetty,-
        Hohhoijjaa kirjoitti:

        Kun tuota tekstiäsi ja sivujasi katsoo, niin en yhtään ihmettele, että kanssasi elämä on sotkua. Mitään tolkkua ei tekstistä saa, asiayhteydet hyppii sinne tänne.

        elämäni oli Suomessa aivan hyvässä järjestyksessä , mutta kun puolalainen vaimoni , tai anoppi takana, houkutteli myymaan kaiken ja investoimaan Puolaan


        siita tuli aikamoinen sotku

        joka ei ihan helposti selaamalla kylla selvia

        yrita silti pidattaytya julkiselta herjaamiselta


      • hohhhoijaa hohhhoijaa
        ryöstetty,- kirjoitti:

        elämäni oli Suomessa aivan hyvässä järjestyksessä , mutta kun puolalainen vaimoni , tai anoppi takana, houkutteli myymaan kaiken ja investoimaan Puolaan


        siita tuli aikamoinen sotku

        joka ei ihan helposti selaamalla kylla selvia

        yrita silti pidattaytya julkiselta herjaamiselta

        hohhhoijaa hohhhoijaa hohhhoijaa

        joka kayttaa tuollaisia teeveesta apinoimiaan sanontoja


        voi olla naita jenkki ihailijoita

        ja ottaa pannuun tuo haag oikeus haaste


        samasta syysta karajatuomari

        estaa minua kokonaan tapaamasta lastani

        siis poliittinen syy


        Suomi on täynna jenkkien perseennuolijoita

        sehan tiedetaan

        hohhhoijaa hohhhoijaa hohhhoijaa hohhhoijaa


      • hohhhoijaa hohhhoijaa ho
        miehen tie.- kirjoitti:

        asianajajat ovat ketkuja kaikki,en ole tavannut yhtaakaan rehellista. Syy sille miksi karajaoikeus haukkuu minua mielipuoleksi, johtuu tamantyyppisesta ajattelusta ja sita puidaan nyt sitten kansainvalisessa rikosoikeudessa vahan isomman jutun mukana


        Meni maapostissa kirje Maanweg 174, 2516 AB The Hague, medialle vapaa julkaisu/ja seurantaoikeus

        myös
        Jyväskylän poliisin sähköiseen järjestelmään jätetty rikostutkintapyyntö, jossa pyydetään vahvistamaan kansalaisjärjestön Keltaiset ry Les Jaunes- die Gelben hallituksen allekirjoittama kirje. Vaadimme Haagin sotarikosoikeuden avaamisesta Puolaa ja Yhdysvaltoja vastaan jotka aloittivat miljoonia ihmisiä surmanneen sodan YK n kielloista piittamatta.

        Rikos on sama kuin mihin Hitler syyllistyi ja Ukrainan kriisi on jatkoa tälle operaatiolle. Myös Saksa liittyi siihen unohtaen v 1945 antamansa lupauksen ettei koskaan lähettäisi aseistettuja joukkoja maansa rajojen ulkopuolelle. Vaadimme tässä kirjelmässä kuvattuja rangaistuksia

        Jälkeen Hitlerin aikojen, ei juutalaisten elämä Israelissa ole ollut näin vaarallista. Olen itse juutalainen , asunut pitkään Jerusalemissa ja minulla on siellä tuttavia. Kun Usa ja Puola olivat tuhoneet Neuvostoliiton, he halusivat tuhota islamilaiset vapaustaistelijat, mutta he ovat nyt vahvempia kuin koskaan. He eivät ennen omistaneet öljykenttiä Libyassa. Marokossa yli 90 % väestöstä tukee Al Qaidaa ja he operoivat kaikkialla maailmassa, myös Suomessa.

        Al Qaida europa pudotti mm. Puolan presidentin lentokoneen 4 vuotta sitten Smolenskissa elektronisilla aseillaan, mutta sitä tietoa ei päästetty mediaan, kertoi minulle Wroclawissa al qaida poliisi, äänite keskustelustamme 3.5.2011 on lakitoimistossa [email protected]

        Yleisesti ajatellaan että Barack Obama on ´´hyvä rehellinen mies ´´ mutta hän, eikä kukaan muukaan Yhdysvaltain presidentti voi muuttaa pitkän tähtäimen ohjelmaa, jota kutsutaan ´´amerikan kansallisten etujen turvaamiseksi´´ . Se tarkoittaa Hitleriltä adoptoitua megalomaniaa ryöstää ja hallita koko muuta maailmaa, sanoo tutkija Galtung YK sta.

        Usa pudotti pommeja ja myrkkyjä pieneen Vietnamiin enemmän kuin yhteensä koko toisessa maailmansodassa pudotettiin. Laosiin meni sitäkin enemmän. Usa sanoi puolustavansa ´vapautta´´ muttei sallinut että nuo kansat saisivat päättää omista asioistaan

        Bostonissa nähtiin ettei terroristeja ole vain Al qaida, ja myös tiedetään miten Puola on äärimmäisen rikollinen maa , jossa poliisi ja syyttäjä ovat korruptoituneita post kommunisteja. Mutta heidän armeijansa ei ole lainkaan kiinnostuneet omien terroristiensa jahtaamisesta. Tavoitteet Afganistanissa Irakissa Syyriassa Libyassa Iranissa Ukrainassa ovat sidoksissa öljyyn ja mineraaleihin. Vietnamissa oli kyse maailmanhegemoniasta ja se sama ottelu uusiutuu nyt Ukrainassa

        . Dr Galtung sanoo olevansa 99,9 % varma siitä että sarinkaasu isku Syyriassa oli Usan tekemä, tai apureillaan teettämä, mutta kun USA ei hyväksy asiaan liittyviä tutkimuksia, ne on saatava aikaan Haagin sotarikosoikeudesta käsin .

        haaste ja vaatimukset kokonaisuudessaan on sivulla www.unianova.eu

        ei tassa asiayhteydet hypi

        asia on ihanselva


        mutta jenkki natseja ottaa pannuun varmasti


      • Hohhoijjaaa
        hohhhoijaa hohhhoijaa ho kirjoitti:

        ei tassa asiayhteydet hypi

        asia on ihanselva


        mutta jenkki natseja ottaa pannuun varmasti

        Siis kukaan ei ota tosta mitään selvää. Investoit Puolaan ja sen jälkeen jenkki_natseja ottaa pannuun. Ja keskustelun aihe on "EX Vie kaiken" alueella "Avioero". Sekaisin mikä sekaisin, ei ihme että sinua ei käräjäsalissa kovin arvosteta.

        Neuvot että pitäisi pidättäytyä julkiselta herjaamiselta, ja itse herjaat asianosaisiasi omilla nimillään sekä julkaiset yhteystietoja. Että näin meillä.


      • PiluPolliisi
        miehen tie.- kirjoitti:

        asianajajat ovat ketkuja kaikki,en ole tavannut yhtaakaan rehellista. Syy sille miksi karajaoikeus haukkuu minua mielipuoleksi, johtuu tamantyyppisesta ajattelusta ja sita puidaan nyt sitten kansainvalisessa rikosoikeudessa vahan isomman jutun mukana


        Meni maapostissa kirje Maanweg 174, 2516 AB The Hague, medialle vapaa julkaisu/ja seurantaoikeus

        myös
        Jyväskylän poliisin sähköiseen järjestelmään jätetty rikostutkintapyyntö, jossa pyydetään vahvistamaan kansalaisjärjestön Keltaiset ry Les Jaunes- die Gelben hallituksen allekirjoittama kirje. Vaadimme Haagin sotarikosoikeuden avaamisesta Puolaa ja Yhdysvaltoja vastaan jotka aloittivat miljoonia ihmisiä surmanneen sodan YK n kielloista piittamatta.

        Rikos on sama kuin mihin Hitler syyllistyi ja Ukrainan kriisi on jatkoa tälle operaatiolle. Myös Saksa liittyi siihen unohtaen v 1945 antamansa lupauksen ettei koskaan lähettäisi aseistettuja joukkoja maansa rajojen ulkopuolelle. Vaadimme tässä kirjelmässä kuvattuja rangaistuksia

        Jälkeen Hitlerin aikojen, ei juutalaisten elämä Israelissa ole ollut näin vaarallista. Olen itse juutalainen , asunut pitkään Jerusalemissa ja minulla on siellä tuttavia. Kun Usa ja Puola olivat tuhoneet Neuvostoliiton, he halusivat tuhota islamilaiset vapaustaistelijat, mutta he ovat nyt vahvempia kuin koskaan. He eivät ennen omistaneet öljykenttiä Libyassa. Marokossa yli 90 % väestöstä tukee Al Qaidaa ja he operoivat kaikkialla maailmassa, myös Suomessa.

        Al Qaida europa pudotti mm. Puolan presidentin lentokoneen 4 vuotta sitten Smolenskissa elektronisilla aseillaan, mutta sitä tietoa ei päästetty mediaan, kertoi minulle Wroclawissa al qaida poliisi, äänite keskustelustamme 3.5.2011 on lakitoimistossa [email protected]

        Yleisesti ajatellaan että Barack Obama on ´´hyvä rehellinen mies ´´ mutta hän, eikä kukaan muukaan Yhdysvaltain presidentti voi muuttaa pitkän tähtäimen ohjelmaa, jota kutsutaan ´´amerikan kansallisten etujen turvaamiseksi´´ . Se tarkoittaa Hitleriltä adoptoitua megalomaniaa ryöstää ja hallita koko muuta maailmaa, sanoo tutkija Galtung YK sta.

        Usa pudotti pommeja ja myrkkyjä pieneen Vietnamiin enemmän kuin yhteensä koko toisessa maailmansodassa pudotettiin. Laosiin meni sitäkin enemmän. Usa sanoi puolustavansa ´vapautta´´ muttei sallinut että nuo kansat saisivat päättää omista asioistaan

        Bostonissa nähtiin ettei terroristeja ole vain Al qaida, ja myös tiedetään miten Puola on äärimmäisen rikollinen maa , jossa poliisi ja syyttäjä ovat korruptoituneita post kommunisteja. Mutta heidän armeijansa ei ole lainkaan kiinnostuneet omien terroristiensa jahtaamisesta. Tavoitteet Afganistanissa Irakissa Syyriassa Libyassa Iranissa Ukrainassa ovat sidoksissa öljyyn ja mineraaleihin. Vietnamissa oli kyse maailmanhegemoniasta ja se sama ottelu uusiutuu nyt Ukrainassa

        . Dr Galtung sanoo olevansa 99,9 % varma siitä että sarinkaasu isku Syyriassa oli Usan tekemä, tai apureillaan teettämä, mutta kun USA ei hyväksy asiaan liittyviä tutkimuksia, ne on saatava aikaan Haagin sotarikosoikeudesta käsin .

        haaste ja vaatimukset kokonaisuudessaan on sivulla www.unianova.eu

        Näyttää kyllä siltä nuo sun juttusi, että käytät huumeita. Ikävä kyllä. Toitko Puolasta paljonnkin kamaa Suomeen anoppisi hameessa? Aivan selvää huumepössykän juttua sun juttus. Se siitä. Onneksi on oikeus etkä saa lasta pilattavaksesi. Hvästi !!! Sun kannattaa mennä hoitoon!!


    • urts

      Laulussakin sanotaan: "Rosvo vei perkele kaiken"

    • urpooooooo

      ehkä sun muija lähti jut sen takia kun sä et oo MIES,vaan nössö itsesääliä kerjäävä nörtti.NAISET HALUAA MIEHEN EIKÄ MTN:KYNNYSMATTOA URPO.

    • Vaikka hammasta pur.

      Voi voi, kyllä nyt harmittaa - miksi et pitänyt perheestäsi huolta, nyt niität sitä mitä olet kylvänyt. Mies ei valita, tai ei ole mies.

    • Ohara

      Eipä ole mies lain tai sossun silmissä aina luuseri.

      Itselleni jäi erossa muksut, velkainen asunto lainoineen, lasten sängyt, sohva ja tv.
      Kaiken muun vei Rouva mukanaan uuteen elämäänsä, vaan voittavana osapuolena itseäni pidän; kolme vuotta ollaan poikien kanssa rakennettu omaa elämäämme ja nyt alkaa jo tuntua ihmismäiseltä, on sängyt ja verhot, astioitakin hankittu, mattoja, pyyhkeitä...

      Asenne ratkaisee paljon, älä jää tuleen makaamaan, vaan ärnänmurnanpurnalla ettepäin...

    • tasa-arvonen

      Syyllistä avioeroon ei enää haeta, koska nainen on 80% eroista syyllinen ja joutuyisi maksajaksi.
      Syyllistä ei haeta, koska se on naisen edunmukaista.

    • järjestäydytään

      Vai vielä tasa-arvoa. Talo ei mene pakkomyyntii voit arvioittaa sen puolueettomalla välittäjällä. Pitäs alkaa kehitteleen systeemiä, jolle jää lapset maksaa sille joka jää yksin rahaa yksinäisyydestä. Lakimiehet vain asialle.

      • petetty vaimo

        Joo, niinkuin yllä kirjoitin, maksajaksi joutuu nyt nainen, miehen firma velkasaneerauksessa, velkojat kimpussa heti kun eropaperit vei, jaksais nyt vaan eteenpäin ettei lapset kärsi tai tule konkurssi-sitten ei jää käteen ku känsät.eroilmoitus tuli siis miehen puolelta ihan puskista, oltiin vielä samana päivänä ulkona syömässä koko perheen voimin ja kotiin kun päästiin niin iski paperit pöytään...


      • ota_selvää
        petetty vaimo kirjoitti:

        Joo, niinkuin yllä kirjoitin, maksajaksi joutuu nyt nainen, miehen firma velkasaneerauksessa, velkojat kimpussa heti kun eropaperit vei, jaksais nyt vaan eteenpäin ettei lapset kärsi tai tule konkurssi-sitten ei jää käteen ku känsät.eroilmoitus tuli siis miehen puolelta ihan puskista, oltiin vielä samana päivänä ulkona syömässä koko perheen voimin ja kotiin kun päästiin niin iski paperit pöytään...

        Jaksa ekaksi etsiä hyvä juristi. Katso laintuntijan vastaus ylempää (nix_nax) ja pidä omasta edustasi huolta kuin naarastiikeri.


    • dfg'hdghsd

      TYperä ämmä olet kyllä! Taidat olla narsisti jossa ei koskaan ole mitään vikaa.
      Onneksi ukkosi huomasi että tuosta pitää päästä eroon. Kantsii ehdottomasti hakeutua mielenterveyspalveluiden piiriin koska olet täysi sekopää.

      • huijattu vaimo

        Mikä tekee mielestäsi minusta narsistin? Sekö, että en tajunnut tehdä avioehtoa, tai että ero tuli puskista? Tiedän kyllä hyvin että riitaan tarvitaan kaksi-pulmuseksi en ole itseäni väittänytkään, mutten ole tehnyt mitään tyhmääkään (pettänyt, tuhlannut, ryypännyt ym.).ehkä olin vain sinisilmäinen, enkä nähnyt metsää puilta.


    • Näinhän se menee

      Sossuakat ovat eksäsi puoleella, vaikka hän olisi se pettäjä ja perheen hajottaja. Parhaimmillaan Sinä muutat (omistus-)asunnostasi pois ja maksat vielä elarit pettäjälle. Naiset ovat pääsääntöisesti hyväksikäyttäviä mulkvistejä...

    • äidin näkökulma

      Välistä vähän äidinkin näkökulmaa. Ymmärrän et on sellaisia tapauksia missä isejä sorretaan ja he ovat heikommassa asemassa. Mutta ainakin omasta kokemuksesta kaikki sossujen ja muiden tahojen tuki äidille häviää jos isä tahallaan ryhtyy vaikeaksi. Omaa kokemusta on etä ja lähivanhemmuudesta sekä helposta yhteishuoltajuudesta ja vaikeasta sellaisesta. Lähtökohdan ei pitäisi olla äiti tai isä vaan lapsen etu.
      esim isä joka ei suhteen aikana tehnyt mitään eron aikaan alkaa vaatia lapsia itselleen ja pelottelee sossun isäpropagandalla
      esim 2 äiti käyttää lasta kupatakseen isältä rahaa ja vaatii mini tapaamisia
      ensimmäinen on oma kokemus ja toinen miepuolisen kaverin kohtalo, molemmat ratkesi kuitenkin parhain päin oikeudessa. Jos ylipäätään haluaa lapsen edun mukaisen päätöksen niin kannattaa mennä oikeuteen

    • Perrrrrrrkele!

      Enempää asiaan puuttumatta;
      Kaikille teille avuttomille miesparoille: pitäkää puolenne. Vaatikaa oikeuksianne.
      Miksi jäätte kynnysmatoksi? Totta kai teitä poljetaan kun avuttomine asetutte makaamaan toisen jalkioihin!
      Tänne Suomi24-palstalle uikutus on hyödytöntä.
      Robin Hood tai Batman ei päivystä täällä, eikä muuten Mustanaamiokaan. Valmiina heikkojen ja sorrettujen avuksi!
      Kyllä teidän aikuisten miesten nyt pitää itse niistää nenänne ja nostaa housunne ja käydä tarmokkaasti oikeuksienne puolustamiseen, ITSE!

    • Äänestäkää eronneita miehiä tai yleensäkin samaan asemaan joutuneita miehiä eduskuntaan kaikenmaailman Stubbin tai muiden vastaavien tavallisesta kansasta vieraantuneiden sijaan. Sillähän tavalla voidaan poliittisella tavalla vaikuttaa. Eri asia miten sillä on vaikutusta ruohonjuuritason toimintaan sossussa ja oikeusistuimessa. Itse annoin ääneni europarlamenttivaaleissa eronneelle ja etävanhemmuudesta kärsivälle miehelle.

    • elää toiveessa?

      Mutta okeesti missä menee mitäkin raja? Olen Jätetty petetty nainen. Jäin kahden alle kouluikäisen lapsen kanssa yksin. Hän asuu toisen naisen kanssa tällä hetkellä. Olin Hänen mielestä paras mitä hänellä voi ikinä olla. Hän oli surkea aviomies, joka ei muistanut minun synttäreitäkään. Ei koskaan panostanut suhteeseen ja ei viettänyt aikaa lasten kanssa paljoakaan. Kun puhelin aina kädessä ja oli muuta menoa. Ja minä tyhmähänä pysyin hänen rinnalla myötä ja vastoin käymisessä. Hän halusi sitten erota. puoli vuotta pallotteli, että asuuko meidän kanssa vai ei. päivän oli kotona ja toisena laittoi viestiä, ettei voi asua. Kun häntä ahdisti olla kotona. Hän oli siis jäänyt kiinni pettämisestä. Ja minä tein keikkeni, jotta voidaan korjata suhteemme ja aloittaa alusta kaikki. Mutta hän sitten tapasi naisen johon sokeutui. Pätti ettei tule enää kotiin. Ei sitten voinut edes kasvattaa mun kanssa lapsia, kun ehdotin, että olisi kämppiksenä ja pitäisi hulen lapsista ja raha asiat pitää hoitaa. Niin päätti kuitenkin muutta naisen luokse ja hän lupasi hoitaa ne raha velvollisuudet. Sitten tuli sota siitä, ettei haluakkaan maksaa mitään ja, että hänellä oikeus lapsiin myöskin. Annoin hänelle kaikki mitä nainen voi antaa mihelleen. Nyt kohtelee kuin roskaa. Tapaa lapsia aina kun ehtii. Kakkonen tulee aina kaiken edelle. Eli tässä tapauksessa kiitän luojaa, että suomen laki on tollanen. Hän repi minulta elämän ilot. Hän vei minulta kaiken mitä haluan tältä elämältä. Ja nyt hän sitten tekee toista naista iloiseksi. Jätti perheensä taakse, ja todennäkösesti rupee tekemään uutta perhettä itselleen. Minä silti häntä rakastan, ja odotan sitä päivää kun se tajuaa, kuinka hän on meitä kohdellut ja palaa häntä koipien välissä. Siihen asti elän uutta elämää ja toivon, että hän saa kokea kaiken mitä on pistänyt meitä kokemaan. Ellei suomen laki niin kuka minua ja lapsia pelastaisi?

      • elää toiveessa?

        Minä olen vanhanaikainen ihminen ja kun menin naimisiin tiesin, että teen kaikkeni suhteen eteen vaikika olisi mitä vastoinkäymisiä. Ja näin hän myös lupasi minulle. siis pettänyt ja minä olin kuitenkin se joka teki töitä, jotta saadaan se suhde korjattua. Mutta tilanne kuin mikäkin tilanne. EI KOSKAAN SAA JÄTTÄÄ OMAA PERHETTÄ TAAKSEEN JA PERUSTAA UUTTA PERHETTÄ, KUN EI OLE SEN ENSIMMÄISEN PERHEEN ETEEN EDES TEHNYT TÖITÄ! Jos se suhdekkaan ei ole sen arvoista niin lapset on aina sen arvoisia, että pitää tehdä kaikkensa jotta heillä on isä ja äiti saman katon alla. Sen takia pysyin hänen kanssa ja sen takia olen edelleenkin valmis ottamaan häntä takaisin meidän luokse.


    • mies12

      ostetin omakoti. 1'5kuukauta.osto jälke
      pakotetin muutama pois
      ja jos tahton talo itele . uhkalan laste kans
      että ei näe enä lapsi..
      uusi mies asu jo minu omistavast talos
      . ex ei pysty minu osusta ostama
      en tietä mitä pitäs tehtä.. sen paska takija. en pysy. kaua pinnasa. lisa kuluja helvetisti...

    • "Vei asunnon pakkomyyntiin vaikka ammatti ihmisten kanssa
      tehty asianmukainen tarjous osuudesta.
      Itse ei halua asua omakotitalossa eikä anna minunkaan asua.
      Hänestä on epäreilua että saisin asunnon."

      No pystyt edelleen tekemään tarjouksen asunnosta ja ostamaan sen itsellesi.

      • 2014nyt2019

        Ne on jo osoittaneet, 5 vuotta jo kulunut.


      • 2014nyt2019 kirjoitti:

        Ne on jo osoittaneet, 5 vuotta jo kulunut.

        Kappas :-D


    • Anonyymi

      Miksi nämä vanhat aloitukset pyörii täällä vuodesta toiseen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe