Mulle kävi kauhea asia... :(

Mikaman88

Joo eli menin viime viikolla töihin normaalisti aamu kaheksalta. Aloin laittamaan autoja normaalisti. Sitten yhteen bemariin tuli joku vika ja konepellin alla oleva osa syttyi palamaan. No kauhea savuhan siitä tuli ja palokunta tuli paikalle. Pomo hermostui niin perkeleesti sanoi: "Joo vitun uusavuton sun on sitten tästä päivästä alkaen aivan turha tulla tänne enää." Olin silleen, että no selvä sitten. Ja lähdin puoliksi itkien kotiin. Kauhea masennus ja itsesääli pommitti minua kuin mitäkin pahaa ihmistä. Vahinkojahan sattuu kaikille.

No tapaus vitutti ja ahdisti niin paljon, että läksin alkoon. Ostin neloskaljaa lavan ja litranpullon kirkasta viinaa. Olutta aloin napsia neljän jälkeen jo. Kahden alkubissen ajan ajattelin vain päässäni, että en voi enää ikinä mennä minnekkään töihin ja olen helvetin huono ihminen ja yms. Sitten juotuani viisi olutta avasin viina pullon. Siitä naukkailin pitkin iltaa viinaa ja katsoin työpaikkoja. Mutta turhaan. Mistään ei löytynyt autoalan töitä. Lopulta heitin suutuksissani tietokoneen seinään. No voitte arvata hajosiko. Kyllähän se hajosi. Join pitkän ryypyn pullosta ja sen jälkeen suht nopeasti oluen. Ajattelin lähteä baariin juttelemaan ihmisten kanssa. Olin jo reippaassa alkukännissä. Jaa että alku kännikö?

Kun lähdin ovesta muistan vain sen, että kävelin pihatietäni keskustaa kohti ja sen jälkeen filmi katkesi. Olin mennyt baariin ja siitä se kauhein asia vasta alkoi. Jatkakaamme...

Noh sänkykaverini tarina: Olin tullut baariin. Tilasin olutta ja join sitä kovalla tahdilla. Tuopin loputtua eräs Jessica halusi tulla pöytääni istumaan. Kysyi kuulema: "Voinko tulla istumaan tähän?" Totesin, että tottakai voit tulla. Siinä sitten juttelimme parisen tuntia joista en muista yhtikäs mitään. Sitten alkoi karaoke. Jessica kysyi haluaisinko tanssia hänen kanssaan musiikin tahdissa. Vastasin myöntävästi. No menimme sitten tanssimaan ja suutelimme siinä. Tilasimme vielä muutamat tuopit ja sitten Jessica alkoi itsekin olemaan melko kännissä hänen puheidensa mukaan ja päätimme lähteä hänen luokseen jatkoille. Menimme sinne kuulema ja hän alkoi heti ovellaan suudella minua. No minä tietysti humalassa vastasin ja menimme sänkyyn. Heräsin aamulla darrassa roskiskatoksesta ja en tiennyt yhtään missä olin. No lähdinpä sitten kotiin.

Menin kotiin ja otin pari tasottavaa kunnes puhelin soi. Jessica soitti. Vastasin siihen. Hän sanoi: "Haloo mitäs Mika onko krapula?" Kysyin, että kuka hitto hän on. No Jessica vain totesi, että en ilmeisesti muista mitään. Sanoin, että en todellakaan yhtään mitään. No Jessica kertoi koko tarinan ja myös sen, että harrastimme seksiä. Ehkäisystä hän ei muistanut mitään ja se ahdisti minua. Alkoi uusi viikko viikonlopun jälkeen ja menin työkkäriin. No sain sovittua tietyn summan kassarahaa ja tuntui, että elämä alkaa taas rullaamaan, mutta eipäs taida niin mennäkkään.

Kun pääsin kotiin Jessica soitti. Vastasin tietysti. Sieltä tuli heti: "No moi vitun kullipää tiedätkö saatanan paskiainen mitä oot saannut aikaan vittu?" Olin aluksi, että mitä nyt on tapahtunut. No hän vastasi: "Sun kannattas enskerralla hankkia ne kortsut tulevalle hoidolles ettei käy niin kuin mulle!" Sanoin ääni väristen, että e-e-eikai vain... Ja samassa Jessica huusi: "Kyllä vain mulkku! Panit mut paksuksi! Ja meinaat jättää asian sikseen! Vitun paskiainen miten sä voit olla tollanen! Vittu älä soitakkan mulle ja pidä huoli etten nää sua ikinä!" Ja hän löi luurin.

Tiedättekö millaisessa jamassa olen? Olen kussut elämän pahan kerran. Nyt on vain kysymysmerkin alla meinaako hän tehdä abortin vai mitä?! Olen ahdistunut ja masentunut! Haluaisin neuvoja juuri tälläistä kokeneilta! Ja joo en tiedä mihin palstalle tämä kuuluu, mutta laitan nyt tänne. Viina on pahasta ja sekoittaa järkevänkin ihmisen pään! Juuri tälläistä sattuu kun juo mitä vittua mä oikeasti teen?! Kiitän jos autatte.

4

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertta3

      Rauhoitu ihan ensimmäiseksi!Tuo tyttö on voinut olla jo raskaana,ja yrittää saada sinusta maksajaa,kun huomaa miten tunnollinen olet.Siis älä ota paineita hänen raskaudesta,unohda koko juttu.Ja jos olet ollut niin kännissä,tuskin olet ketään pystynyt alulle panemaan...mieti nyt vähäsen!Millanen työsuhde sulla oli tuonne autokorjaamoon,ei tuollai voi irtisanoa jos et ole ollut jollain koe-ajalla!Vähemmästäkin menee kortit sekasi...Menkööt itteensä se Jessica kun ei huolehtinu ehkäsystä,yhtä lailla se on hänenkin vastuulla,turhaan sua syyllistää!JJos se vielä ottaa yhteyttä se Jessica,sano että vaadit isyyden todistamista verikokeilla,itsehän se päättää alkaako äidiksi vai minkä ratkasun tekee...Kokoa ittes ja älä juo muistamattomaksi itteäs jatkossa.ota opiksesi tästä!

    • POIKASEN ÄET

      Moi Mikaman. Naisena, äitinä 43v ihmettelen ekana Jessican näin nopeaa raskauden toteamista.. Montako päivää oli välissä kun hän asiasta ilmoitti? Kyllä hänelläkin on puolet vastuuta ehkäisystä, turha siitä mahdollisesta raskaudesta on yksin syyttää. Jos nainen ei tiedä mitä seksistä saattaa seurata niin olisi fiksuna ja vastuullisena naisena pitänyt housut jalassa. Mielestäni hän toimi aivan törkeästi, suorastaan käytti hyväksi.Haukkuminen oli aivan asiatonta. Jos aiot itse ottaa yhteyttä häneen niin tee se vain tekstarein ja säästä ne todistusaineistoksi. Omat puolensa pitää pitää aina. Ja tämä kuspää työnantaja, Näitä aina löytyy ja ikävä kyllä nyt sun kohdalle se napsahti. se vain auto ja ei takuulla ole ensimmäinen tuleen syttynyt. Sun taloudellinen pärjääminen pitäisi jaksaa selvittää, duunia kyllä ehdit tehdä eikä tämä mulkero työnantaja saa kirjoittaa negatiivista palautetta miksi suhde purettu, eli siitä ei kannata kantaa huolta.Niinkuin edellinen "Hertta3", rauhoitu jookos, yritä edes pikkuisen? Vedit totaali örvelöt ja silloin et todellakaan ollut oma itsesi, ole nyt armollinen itsellesi, oikeasti. Yritä pitää juomat juomatta ja varaa mieluummin aika esim paikkakuntasi kriisikeskuskseen tai ihan terkkariin lääkäriin ja käy puhumassa näistä asioista. Et todellakaan ole ensimmäinen jolle käy näin. Ja todella usealle käy paljonkin huonommin, tietty tämä tieto ei sun lohduta kun kyseessä sun oma elämä mutta silti tämän kerron. Sun olisi tärkeätä muistaa levätä ja syödä, ihan perusasioita noudattaa ja mennä hetki kerrallaan. Suosittelen jopa tarvittaessa ahdistusta poistavaa lääkitystä pahimman vaiheen yli. Ota kaikki apu vastaan,selviät kyllä ajan kanssa.Nyt on tärkeintä sun oma jaksaminen eli sun henkinen hyvinvointi. Kirjoita mitä sulle kuuluu, jookos?

    • konekirjoituskone

      Ostitko lopputilirahoilla uuden tietsikan, kun skrivaat tänne?

      • POIKASEN ÄET

        "konekirjoitusvirhe" tiedätkö mikä sun ongelma on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe