AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  /  / Lumia 520 - eikö tietokoneelta voi siirtää musiikkia Lumiaan?

Lumia 520 - eikö tietokoneelta voi siirtää musiikkia Lumiaan?

10 Vastausta 103 Lukukertaa
Tietokoneella Windows 7. Eikö tuo musiikin siirtäminen ole mahdollista vai onko jotakin temppuja joilla onnistuu? Kiitos jos joku tietää ja kertoo.
Aivan yksinkertainen temppu.

Liittää Lumian microUSB-kaapelilla tietokoneeseen.
Avaa semmoisen tiedoston tietokoneessa johon on
musiikkia tallennettu.
Ohjaa hiiren nuolikursorin halutun musiikkitallenteen kuvakkeen
päälle ja klikkaa hiiren oikeaa näppäintä.
Siirtää hiiren nuolikursorin näytölle ilmestyvän listan "Lähetä kohteeseen" rivin päälle ja klikkaa näytölle ilmestyvästä pienestä kohdelistasta Windows Phone.

Musiikin siirto alkaa.
Kokeilin jo tehdä näin, mutta ei onnistunut.
Mä kyllä avaisin kansion, johon musa on tallennettu...
Ja sitten.......?
Kerro vapunen aivan omin sanoin miten tuo musiikin siirto
Lumiaan tapahtuu?
Ei ole tarvetta kun siihen on olemassa selkeitä ohjeita ainakin minun mielestäni.
Ite siirrän tällä sovelluksella,on helppo eikä vaadi johtoja..vaatii kyllä langattoman verkon eli jos käytät läppäriä wifillä niin homma on aivan simppeli,kirjoitat osoitepalkkkiin IP osoitteesi mikä näkyy sovelluksessa sitten vaan raahaat kappaleet valkoiseen "ympyrään" ja pudotat
http://www.windowsphone.com/fi-fi/store/app/music-drop/09a12ce5-26ec-4251-b7a1-16216de4c2fb
Tässä selvennystä musiikin siirtoon:

http://aijaa.com/h9sbot
Ja jos näyttää siltä ettei tietokone tunnista Lumiaa niin minulla auttaa se että otan piuhan irti ja sammutan puhelimen. Kun puhelin on päällä, piuha kiinni ja homma toimii :)

Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
 /   /  /  /  /  / Lumia 520 - eikö tietokoneelta voi siirtää musiikkia Lumiaan?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta