Asiakaspalvelun plussia ja miinuksia

Hyvä asiakas

En tiedä mihin ketju on kadonnut, mutta aloitetaanpa uusi :) Eli olisi kiva kuulla plussia ja miinuksia Hyvinkään asiakaspalvelusta eri paikoissa!

Plussat:
K-Market UkkoPekka
Wok King
Carlings
Just for You
Life
Raikas Olo - kauneushoitola
Posti
Willan suutari
Custom Curls-kampaamo

Miinukset:
- Prisman jotkut myyjät
- Specsavers jotkut työntekijät
- Säästökarit

65

2857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perusteluja

      Hyvä ketju, mutta olisi informatiivisempaa kuulla, miksi joku saa plussia. Pelkkä plussa kun ei kerro mitään.

      Kauhean paljon muuten tuo aloittaja käyttää Hyvinkään liikkeitä. Itse olen asunut paikkakunnalla toistakymmentä vuotta ja enin osa liikkeistä oli nimeltä avian tuntemattomia. No postin tietysti kaikki tietävät, mutta eihän nykyihminen tarvi postia käytännöllisesti katsoen koskaan.

      • Kauan asunut myös

        Ukko-Pekka ja Posti ainoat tunnetut. Posti piilotettu jonkun rakenneksen kellariin, joten siitäkään ei tietoa. Ukko-Pekkaa ollaan laajentamassa, mutta nykyisestä ei mitään kokemusta.Säästökareilla on käyty joskus, eikä mitään moittimista.


    • Plussa

      Plussat:
      Prisman myyjät
      Specsavers
      Säästökarit

      Miinukset:
      - K-Market UkkoPekka
      - Wok King
      - Carlings
      - Just for You
      - Life
      - Raikas Olo - kauneushoitola
      - Posti
      - Willan suutari
      - Custom Curls-kampaamo

    • _kranssit_

      Hyvivalon hoitajat - aina hyvää palvelua ja aikaa asiakkaalle! kiitos!

      Pentikin nuoret myyjät, huomaavaista ja iloista palvelua vanhemmallekin tädille!

      - Prisman Info, tärkeämpää myyjille oli taas keskustella keskenään kuin palvella asiakkaita. Menkää ottamaan oppia Cittarin infosta!

    • omat arvostelut

      Kehuja: Ale pubin henkilökunta, keilahallin iloiset pojat, ravintola mekhong - hyvä ruoka ja palvelu, new yorker mukava palvelu, Laineen leipomon kummatkin myymälät.

      Moitteita sitten menee kanssa tonne Prisman infoon, sama syy kuin tuolla ed. kirjoittajalla ja osa Prisman kassoista ynseitä. Ukkopekka ei ainakaan aiemmin mitenkään ilahduttanut, huono valikoima. Hopealyhty, hyvä paikka pilattu teinien pallomereksi! Wok King taas tarjoaa aika olematonta tasapaksua "itämaista".

    • Mievaaan

      Plussat:

      -Medicin Man (Hyvä palvelu ja hyvä ruoka)
      -Royal Mekong (erinomainen ruoka ja ystävällinen palvelu)
      -Fedele
      -Suomalainen kirjakauppa
      -New york
      -Posti

      Miinukset:

      - Wok king (Samaa ruokaa joka päivä, kerran sain mahataudin)
      - Martina (epäystävällinen palvelu)
      - Prisma
      - Clas ohlson

    • popopopo

      - s-market. Muuten ei, mutta kaarina-kassavastaava hapannuttaa maidotkin asenteellaan. Epäasiallinen käytös asiakkaille (paitsi vanhuksille) ja välillä myös henkilökunnalle, joiden puolesta myötätunto.
      -martina kts. ylle
      -fedele.. tasoita latvoja, joo mä halusinkin kynityn kanan perseen.
      - oluthuone viljami..omistaja kuvittelee itsestään liikoja. Hyvä henkilökunta lähtenyt.
      -prisman info..kts. ed vastaukset
      uudenmaankadun kinkki
      alen henkilökunta
      willan suutari
      specsavers, aina hyvää palvelua
      /- hyvinkään taksit

      • Kaljaveikko

        Viljamissa on tietääkseni monta omistajaa. Henkilökunnasta en tiedä mutta ainakin asiakkaat ovat lähteneet...


      • Niis1

        Ilonan puolellasama niinkuin Viljaminkin puolella,hyvä henkilökunta lähtennyt pois.Karaoken vetäjä menettelee ihan niinkuin omistaisi koko mestan.Ilonassa jatkuvasti vain karaokea.Tykkään että mainostavat väärin kun he mainostavat että musiikkia aikuisten makuun,ei pidä paikkaansa,vaan musiikkia nuorison makuun,asiakkaista moni lähtenyt pois


      • Niko3
        Niis1 kirjoitti:

        Ilonan puolellasama niinkuin Viljaminkin puolella,hyvä henkilökunta lähtennyt pois.Karaoken vetäjä menettelee ihan niinkuin omistaisi koko mestan.Ilonassa jatkuvasti vain karaokea.Tykkään että mainostavat väärin kun he mainostavat että musiikkia aikuisten makuun,ei pidä paikkaansa,vaan musiikkia nuorison makuun,asiakkaista moni lähtenyt pois

        Kävin monen vuoden jälkeen Ilonassa perjantaina,ei ole ihme jos asiakkaita ei käy,nyt kyllä tulee suuret miinukset tanssilattia huono oli aivan tahmee,kokolattiamatto epäsiisti,ehkä siivoojalla huono näkö ja sitten viellä huono ilmastointi sisäänpääsy ensin maksat narikkaan 3,50 vaikka ei sinulla olisi mitään jättämistäkään sinne lippu 8 euroo tämähän on mielestäni asiakkaan ryöväämistä jo,taitaa loputkin asiakkaat häippästä,no ei tarvitse enää mennä sinne.Kyllä taso täytyisi jo olla toisen laista.Paljon paljon huonommaksi mennyt mitä oli Helenen aikaa


    • opetäti

      Sveitsinportin huoltamon ja huollon (onkohan se Peogeot) yhteydessä toimiva kahvila ja työmaalounaspaikka. Sain oikein hyvää palvelua odetellessani kahvion puolella autoni rengasasennusta. Iloinen vaalea rouva on todella oikeassa työssä ihmisten palvelijana! Ei ollut muuten valittamista huollon pojissakaan :)

    • aasiakas

      Plussat:

      Ukko-Pekka
      Only
      Vero Moda
      Trendikenkä
      Alepa
      Cocoa day spa
      Kicks
      Emotion
      Amarillo
      Wok king
      Corner cafe
      Gigantti

      Miinukset: Välillä sattuu kohdalle jossain joku nyrpeä pissis jonka palvelutaso vaihtelee pukeutumisesi mukaan, joskus myyjä joka käyttäytyy kuin olisi pakotettu työhönsä, myös vaihdevuosi-oireisia esiintyy silloin tällöin. Mutta mitään eritystä paikkaa ei ole, missä näihin joka kerta törmäisi.

    • *-*

      Erittäin hyvää palvelua lapsiasiakkaalle Ajan Optiikassa. Naismyyjä oli oikein ammattitaitoinen.
      Hienoa!!!

    • varmasti uudelleem

      Willan suutarille,jonka liikkeen sisäänkäynti on siis Torikadun puolelta. Juttelevainen ja ystävällinen mies!

      • Yöäk

        Wok kingista saa paskataudin.


      • Hyäasiakassa
        Yöäk kirjoitti:

        Wok kingista saa paskataudin.

        Kauppakeskuksen sittarin jatkuville jonoille pitkä miinus. Plussat prisman hyvin toimiville kassoille.


      • mölysittari
        Hyäasiakassa kirjoitti:

        Kauppakeskuksen sittarin jatkuville jonoille pitkä miinus. Plussat prisman hyvin toimiville kassoille.

        Sittarissa musiikki huutaa ja se huutaa myös sen kerroksen vessassa ja porraskäytävässä. Ilmeisesti sillä puolen kauppakeskusta käy puolikuuroja asiakkaita.

        Prismassa, jos siellä taustamusiikkia on - mielestäni tarpeetonta kaikenkaikkiaan - ei edes huomaa.


      • *****
        Yöäk kirjoitti:

        Wok kingista saa paskataudin.

        Ettei olisi tullut jostain muualta. Ei ole itselle kyllä Wok kingistä ikinä tullut mitään tautia.


      • Toinen mahatauti
        Yöäk kirjoitti:

        Wok kingista saa paskataudin.

        Eipä ihme. Osa susheista seisoo paikallaan monta tuntia.


    • Hyvinkää rules

      Plussaa ehdottomasti Leimulinen asiantuntevalle ja kivalle myyjälle/omistajalle! Aina ilo käydä vuokramaassa pukuja, kun saa hyvää palvelua ja laadukkaat vaatteet!

      Miinusta saa Tarjoustalon töykeät myyjät, älkää vaan kysykö niiltä mitään, ettette häiritse...

      • mikä niillä on?

        Minulle mies sanoi Tarjoustalossa että kysy, jos kysyt nopeasti. Ihmettelin, että eikö teillä henkilökunnalle voi puhua ihan tavallisella puhenopeudella.

        Toisen kerran nainen rupesi äyskimään, kun tuotteista ei ilmennyt, mikä niistä oli tarjouksessa. Oli kuulemma toisen henkilön vastuulla laittaa ne laput kohdalleen ja sitten tulee asiakas, joka sitä ei tiedä ja aikoo jopa ostaa....

        Tarjoustalo ei ilmeisestikään halua asiakkaita häiritsemään työtänsä. Mitä se sitten onkin, niin asiakaspalvelua se ei sisällä.


      • Vakituinen asiakas
        mikä niillä on? kirjoitti:

        Minulle mies sanoi Tarjoustalossa että kysy, jos kysyt nopeasti. Ihmettelin, että eikö teillä henkilökunnalle voi puhua ihan tavallisella puhenopeudella.

        Toisen kerran nainen rupesi äyskimään, kun tuotteista ei ilmennyt, mikä niistä oli tarjouksessa. Oli kuulemma toisen henkilön vastuulla laittaa ne laput kohdalleen ja sitten tulee asiakas, joka sitä ei tiedä ja aikoo jopa ostaa....

        Tarjoustalo ei ilmeisestikään halua asiakkaita häiritsemään työtänsä. Mitä se sitten onkin, niin asiakaspalvelua se ei sisällä.

        Tuosta ekasta kohdasta näkee, ettei teidän huumorintajunne ole kohdannut. Miehelle ehkä osunut virhearviointi, kun vastapuolena onkin ollut henkilö, joka ei juuri sillä hetkellä ymmärrä huumoria.

        Mutta tuohon toiseen kohtaan naisen käytöksestä..... olipas aikamoinen moka. Hänen olisi pitänyt pyytää sen toisen osaston myyjää siihen selvittämään, mikä on tarjouksessa. Tietysti, jos sen toisen osaston myyjä ei enää ollut paikalla, niin hän joutui vastaamaan sitten useamman osaston alueesta.

        Itse poikkean usein siinä kaupassa, mutta harvoin joudun mitään kyselemään. No kerran tai pari olen kysynyt ja kohdalle osunut sama naismyyjä, joka on mukava, iloinen ja rempseä muutenkin. Harmi, kun en nimeä ole älynnyt katsoa, olisin voinut sen mainita tässä.


      • mikä niillä on
        Vakituinen asiakas kirjoitti:

        Tuosta ekasta kohdasta näkee, ettei teidän huumorintajunne ole kohdannut. Miehelle ehkä osunut virhearviointi, kun vastapuolena onkin ollut henkilö, joka ei juuri sillä hetkellä ymmärrä huumoria.

        Mutta tuohon toiseen kohtaan naisen käytöksestä..... olipas aikamoinen moka. Hänen olisi pitänyt pyytää sen toisen osaston myyjää siihen selvittämään, mikä on tarjouksessa. Tietysti, jos sen toisen osaston myyjä ei enää ollut paikalla, niin hän joutui vastaamaan sitten useamman osaston alueesta.

        Itse poikkean usein siinä kaupassa, mutta harvoin joudun mitään kyselemään. No kerran tai pari olen kysynyt ja kohdalle osunut sama naismyyjä, joka on mukava, iloinen ja rempseä muutenkin. Harmi, kun en nimeä ole älynnyt katsoa, olisin voinut sen mainita tässä.

        Minusta pikemminkin tuntui, ettei se mies ymmärtänyt huumoria, kun kysyin mukamas tyhmänä, eikö niille voi puhua tavallisella puhenopeudella. Ei sen miehen kommentti nopeasti puhumisesta ollut vitsi, hän oli hyvin kireä kun hän sanoi sen. Ilmeisesti joku muu asia oli mielessä ja asiakas häiritsi.

        Olen kyllä tästä huolimatta asioinut Tarjoustalossa silloin tällöin. Harvoinpa siellä palvelua tarvitsee. Vain kuten tässäkin kummassakin tapauksessa eli tarjoustuote oli lopussa ja tarjouskyltti ei ollut tuotteen kohdalla.

        Asiakaspalvelu ei kyllä maksaisi yhtään mitään, jos sitä viitsisi harjoittaa. Luulisi siitä tulevan itsellekin hyvä mieli. Useimmat asiakkaathan vain poimivat tavarat puhua pukahtamatta. Vaihteluahan se on työntekijälle, jos joskus saa puhua asiakkaan kanssa.


      • Vakituinen asiakas
        mikä niillä on kirjoitti:

        Minusta pikemminkin tuntui, ettei se mies ymmärtänyt huumoria, kun kysyin mukamas tyhmänä, eikö niille voi puhua tavallisella puhenopeudella. Ei sen miehen kommentti nopeasti puhumisesta ollut vitsi, hän oli hyvin kireä kun hän sanoi sen. Ilmeisesti joku muu asia oli mielessä ja asiakas häiritsi.

        Olen kyllä tästä huolimatta asioinut Tarjoustalossa silloin tällöin. Harvoinpa siellä palvelua tarvitsee. Vain kuten tässäkin kummassakin tapauksessa eli tarjoustuote oli lopussa ja tarjouskyltti ei ollut tuotteen kohdalla.

        Asiakaspalvelu ei kyllä maksaisi yhtään mitään, jos sitä viitsisi harjoittaa. Luulisi siitä tulevan itsellekin hyvä mieli. Useimmat asiakkaathan vain poimivat tavarat puhua pukahtamatta. Vaihteluahan se on työntekijälle, jos joskus saa puhua asiakkaan kanssa.

        Niin no joo, taidat olla oikeassa tuosta miehestä. :)

        Itse olen aikaisemmin työskennellyt muutaman vuoden myyjänä eräässä isossa kaupassa ja minä tykkäsin vilpittömästi jutella ja auttaa asiakkaita aina vain kuin mahdollista. Ja aina tuli työvuoron aikana hommat tehtyä ja saapuneet tavarakuormat purettu hyllyihin esille. Tosin pomon ohjeistus oli, että työaikana tehdään töitä, eikä rupatella. Samoin takahuoneessa oli viesti menekinedistäjille/esittelijöille, ettei henkilökunnan aikaa saa häiritä jutustelulla. Tämä käytäntö oli tosiaan eri kaupassa ja eri paikkakunnalla. Mene ja tiedä, onko sama ohjeistus käytössä myös muissa firmoissa?


      • ex asiakas.

        Tarjoustalon naismyyjät ovat vaihdevuosi iässä, siksi kiukkuisia ja äksyjä, kuin ampiaiset.


      • 1+15
        ex asiakas. kirjoitti:

        Tarjoustalon naismyyjät ovat vaihdevuosi iässä, siksi kiukkuisia ja äksyjä, kuin ampiaiset.

        Entäs tuo miesmyyjä, josta kerrottiin? Taitaa miehillä olla ikuiset vaihdevuodet.


    • ösjdflsajlöajfö

      Posti (ystävällinen palvelu)
      Linjala (ystävällinen palvelu)
      Siltakadun kukkakauppa (ystävällinen palvelu)
      Custom Curls (ystävällinen palvelu)
      Carlings ( auttavainen hlökunta)
      Spiritstore (asiallinen palvelu)
      Raikas Olo (ystävällistä palvelua)
      Torikadun Liikuntakeskus (ystävällistä palvelua)
      LadyAtlas (ystävällistä palvelua)
      Only (auttavaista ja ystävällistä palvelua)

      Voisin miinuksiakin tässä luetella eräistä paikoista, mutta jääköön nyt kertomatta. Aika samoja ovat kuin tällä keskustelupalstalla saa muidenkin kokemuksia lukea kyseisistä liikkeistä...

      • ärsyyntynytmatkustaja

        Monessa, MONESSA paikassa ollaan törkeitä nuoria kohtaan joka on mielestäni kohtuutonta. Nuoret ovat asiakkaita siinä missä aikuisetkin! Tästä hyvänä esimerkkinä Hyvinkään Liikenteen -bussikuskit.


    • piis3

      alko
      mäkki
      se skeittiliike

      -kaikki ihmiset kadulla jos joutuu kysymään vaikka tietä niin saa vaan murahduksia kaikenmaailman geelitukilta

      • tukkipuu

        Mitäs käyt semmoisissa paikoissa kuin Alko tms. Katso peiliin, miksi saat murahduksia.

        Mitä sinä muuten olet kysellyt ihmisiltä, kelloako vai siitä, että menikö juna jo?

        Millainen muuten on tukki, jossa on geeliä? Minä olen nähnyt vain tavallista tukkipuuta tähän saakka. Onko se geeli jonkinlainen lahonsuoja-aine?


      • Ohimennen ohi kuljen
        tukkipuu kirjoitti:

        Mitäs käyt semmoisissa paikoissa kuin Alko tms. Katso peiliin, miksi saat murahduksia.

        Mitä sinä muuten olet kysellyt ihmisiltä, kelloako vai siitä, että menikö juna jo?

        Millainen muuten on tukki, jossa on geeliä? Minä olen nähnyt vain tavallista tukkipuuta tähän saakka. Onko se geeli jonkinlainen lahonsuoja-aine?

        Vastaan, vaikket minulta kysykään. Geelitukilta on monikko sanasta geelitukka. Kyseessä ihminen (nainen tai mies, tyttö tai poika), jonka hiuksiin on laitettu/käytetty liikaa geeliä (hiustemuotoilutuotetta). Sarkastisuus rules, vai mitä? ;D


    • kaijakoo2

      plussat:
      -medicin woman
      -kicks
      -ukko-pekka
      miinus:
      -posti
      -kulmakonditoria
      -arnolds

    • Lisäyksiä

      - pyörä-alho: Kävin asiallisesti kysymässä ruosteisen pyörän takuusta. Mies rupesi meuhkaamaan happosateesta ja hinkkaamaan pyörää karkealla sienellä ja kysymään missä-ruoste-nyt-on. Edelleen samat pilkut tangossa lähdin typertyneenä liikkeestä. Aiemmin menin ensihuolto-halpaan. Tuskin edes valohoitoa oli pyörä saanut. Onneksi Hyvinkäällä muitakin liikkeitä perheen pyörille.
      Alko: Kaikki myyjät ovat olleet ystävällisiä ja avuliaita.
      Clips: Hyvät parturit, aina saa aikoja.
      Hämeenkadun Releksi: Hyvä reilu hieroja.

    • iloinen asiakas

      Fotoman (hyväntuulista ja ystävällistä palvelua)
      - Säästökarit (elämäänsä kyllästyneen oloinen nainen kassalla)

      • iloinen asiakas

        Vielä voisi lisätä yhden listaan, eli:

        Specsavers (edulliset silmälasikaupat ohennuksineen, palvelu hyväntuulista ja sujuvaa, sekä ystävällistä, lasitkin sain alle viikossa!)


      • Sokerisiskot

        Luulen, että se elämäänsä kyllästynyt Säästökarien nainen on samaa sukua kuin VR:n lipunmyyjänainen. Ovat kovin samannäköisiä, ehkä siskokset. Ja molemmat erittäin tympeitä.

        Ostan kuukausilipun jatkon yleensä Helsingistä.


    • elämää tämäkin

      Medicin Woman: hyvä ruoka ja juomavalikoima, asiallinen palvelu, terassi huippu
      Alko: hyvä palvelu(valikoima voisi olla parempi)
      Suomalainen kirjakauppa: hyvä valikoima ja ammattimainen palvelu
      Lidl: hyvä tuoretuote(kasvikset) ja edullinen

      - Ravintola Hiillos: huono ruoka, surkea juomavalikoima, palveluntaso vaihtelee, ei kykyä ottaa palautetta vastaan ammattimaisesti
      - Citymarket: pitkät kassajonot, kallis
      - Säästökarit: palveluton sekasotku

      • nössö

        Soneran myymälässä oli tosi tympeitä ja tylyjä. Oli hyvin vaikeaa hoitaa asiaa, kun joutui vääntää rautalangasta. Vanhempi nais ihminen on väärällä alalla, hyvä ettei päälle tullut.


      • asiakas :)
        nössö kirjoitti:

        Soneran myymälässä oli tosi tympeitä ja tylyjä. Oli hyvin vaikeaa hoitaa asiaa, kun joutui vääntää rautalangasta. Vanhempi nais ihminen on väärällä alalla, hyvä ettei päälle tullut.

        Oho. Mä taas tykkään siitä naismyyjästä. Mielestäni tosi hyvä asiakaspalvelija.


    • vaihtelee tietysti

      Minä myös olen saanut hyvää palvelua vanhemmalta naismyyjältä. Sain hyvää palvelua myös eräältä nuorelta miesmyyjältä Soneran myymälässä.

    • Apple Mac

      Ei tämä vanhempi naismyyjä kyllä kovin terävä ole. Muutaman kerran asioinut hänen kanssa ja tuntuu intttävän päivänselvissäkin asioissa asiakasta vastaan. Ehkä hieman väärässä paikassa töissä.

    • sirpukka4

      cekkarille suuri miinus!!siellä ei olla kuultukkaan asiakaspalvelusta

      • Outo lempinimi

        Mikä on cekkari?


    • 12345678

      MIINUS: Cocoa day spa

      • melkein mummi

        Suuri vaateliike MONA LISAn omistajille/myyjille. Siinä putiikissa palvellaan ja annetaan myös rauhassa katella ihan itekseen jos haluaa.

        Toisin on eräässä toisessa vaateliikkeessä siinä vieressä - myyjä kulki n.puolen metrin etäisyydellä perässäni koko ajan vaikka sanoin katselevani ensin. Olin kait niin epäillyttävän oloinen....... En enää mene siihen kauppaan! Mutta Mona Lisassa ei epäilty ja sieltähän meikäläinen suurimman osan vaatteistaan ostaakin.


      • 60++ ei mummi
        melkein mummi kirjoitti:

        Suuri vaateliike MONA LISAn omistajille/myyjille. Siinä putiikissa palvellaan ja annetaan myös rauhassa katella ihan itekseen jos haluaa.

        Toisin on eräässä toisessa vaateliikkeessä siinä vieressä - myyjä kulki n.puolen metrin etäisyydellä perässäni koko ajan vaikka sanoin katselevani ensin. Olin kait niin epäillyttävän oloinen....... En enää mene siihen kauppaan! Mutta Mona Lisassa ei epäilty ja sieltähän meikäläinen suurimman osan vaatteistaan ostaakin.

        Tiedän, mitä naapuriliikettä tarkoitat. olen usein ihmetellyt sen pärjäämistä, kukahan sieltä niitä vaatteita ostaa. Olen käynyt vissiinn kerran tai kaksi viimeisen kymmenen vuoden aikana ja kiitti mulle riitti. eli miinuksia sille liikkeelle, oliko se nyt Asuste Tilhi vai mikähän lintu se oli.

        Mona Lisassa on hyvä palvelu, mutta en muista, olenko ostanut sieltä koskaan yhtään mitään, jostain syystä vaatteet eivät istu päälläni.

        Ostan vaatteeni suurimmaksi osaksi Helsingistä, jossa käyn töissä. Ja ulkomaanmatkoilta tietenkin. pidän liikkeistä, joissa voi katsella itsekseen ja kokeillakin. Mutta jos tarvitsee palvelua, niin sitä saa.

        Enkä aio ikinä tulla mummoksi, en siitäkään huolimatta, että ikä näkyy minusta. Vierastan sitä, että mummouteen tai mummiuteen liittyviä sanoja käytetään nimimerkeissä, vaikka monet kai tarkoittavat sitä, että heillä on lapsenlapsia.


      • Grandma
        60++ ei mummi kirjoitti:

        Tiedän, mitä naapuriliikettä tarkoitat. olen usein ihmetellyt sen pärjäämistä, kukahan sieltä niitä vaatteita ostaa. Olen käynyt vissiinn kerran tai kaksi viimeisen kymmenen vuoden aikana ja kiitti mulle riitti. eli miinuksia sille liikkeelle, oliko se nyt Asuste Tilhi vai mikähän lintu se oli.

        Mona Lisassa on hyvä palvelu, mutta en muista, olenko ostanut sieltä koskaan yhtään mitään, jostain syystä vaatteet eivät istu päälläni.

        Ostan vaatteeni suurimmaksi osaksi Helsingistä, jossa käyn töissä. Ja ulkomaanmatkoilta tietenkin. pidän liikkeistä, joissa voi katsella itsekseen ja kokeillakin. Mutta jos tarvitsee palvelua, niin sitä saa.

        Enkä aio ikinä tulla mummoksi, en siitäkään huolimatta, että ikä näkyy minusta. Vierastan sitä, että mummouteen tai mummiuteen liittyviä sanoja käytetään nimimerkeissä, vaikka monet kai tarkoittavat sitä, että heillä on lapsenlapsia.

        käytithän sinäkin mummi-sanaa


      • kateutta ilmassa..
        60++ ei mummi kirjoitti:

        Tiedän, mitä naapuriliikettä tarkoitat. olen usein ihmetellyt sen pärjäämistä, kukahan sieltä niitä vaatteita ostaa. Olen käynyt vissiinn kerran tai kaksi viimeisen kymmenen vuoden aikana ja kiitti mulle riitti. eli miinuksia sille liikkeelle, oliko se nyt Asuste Tilhi vai mikähän lintu se oli.

        Mona Lisassa on hyvä palvelu, mutta en muista, olenko ostanut sieltä koskaan yhtään mitään, jostain syystä vaatteet eivät istu päälläni.

        Ostan vaatteeni suurimmaksi osaksi Helsingistä, jossa käyn töissä. Ja ulkomaanmatkoilta tietenkin. pidän liikkeistä, joissa voi katsella itsekseen ja kokeillakin. Mutta jos tarvitsee palvelua, niin sitä saa.

        Enkä aio ikinä tulla mummoksi, en siitäkään huolimatta, että ikä näkyy minusta. Vierastan sitä, että mummouteen tai mummiuteen liittyviä sanoja käytetään nimimerkeissä, vaikka monet kai tarkoittavat sitä, että heillä on lapsenlapsia.

        Jos sinulla ei ole lapsia, niin eihän sinusta koskaan voi tullakkaan mummua, mummia tmv. Minä olen ylpeä mummun roolistani, kaikki saavat sanoa minua mummuksi. Pieni kateuden siemen haiskahtaa sinusta, kun olet noin äärettömän äkkijyrkkä.


      • 60+ ei mummi
        kateutta ilmassa.. kirjoitti:

        Jos sinulla ei ole lapsia, niin eihän sinusta koskaan voi tullakkaan mummua, mummia tmv. Minä olen ylpeä mummun roolistani, kaikki saavat sanoa minua mummuksi. Pieni kateuden siemen haiskahtaa sinusta, kun olet noin äärettömän äkkijyrkkä.

        Voi herrajjjumala, että se kateus pitää sotkea joka ainoaan paikkaan???? Te kateudensotkijat olette jotenkin perinteisen ahtaita. Eikö teidän elämässä ole muuta kuin ryntäilyä pimppi pitkällä muita ihmisiä hoitaman!!!

        Minulla on lapsia ja lisäksi erittäin hyvin toimeentulevia, oletteko siitä kateita, hähhähhäää! Toistaiseksi eivät laita lapsia, kun satsaavat työhön, harrasteisiin ja maailmalla matkusteluun.

        Eikö tuo ihan asiallisesti kuulostanut kammottavalta? Samalta kuin tuo aiempi kateushömppä.

        Vierastan mummo-sanaa, koska meidänikäiset ovat tiiviisti työelämässä edelleen ja satsaavat itsekin omaan uraansa. Ei kotiin ja perheeseen ja muuhun pienimuotoiseen nössöön.


      • Keittiöpsykologi
        60+ ei mummi kirjoitti:

        Voi herrajjjumala, että se kateus pitää sotkea joka ainoaan paikkaan???? Te kateudensotkijat olette jotenkin perinteisen ahtaita. Eikö teidän elämässä ole muuta kuin ryntäilyä pimppi pitkällä muita ihmisiä hoitaman!!!

        Minulla on lapsia ja lisäksi erittäin hyvin toimeentulevia, oletteko siitä kateita, hähhähhäää! Toistaiseksi eivät laita lapsia, kun satsaavat työhön, harrasteisiin ja maailmalla matkusteluun.

        Eikö tuo ihan asiallisesti kuulostanut kammottavalta? Samalta kuin tuo aiempi kateushömppä.

        Vierastan mummo-sanaa, koska meidänikäiset ovat tiiviisti työelämässä edelleen ja satsaavat itsekin omaan uraansa. Ei kotiin ja perheeseen ja muuhun pienimuotoiseen nössöön.

        Sinua ilmeisesti suututtaa ihan muu kuin lapsenlapset tai niiden puuttuminen, oletan? vanhenevat naiset vain tulkitsevat omalla tavallaan suuttumuksesi?


      • 60+ pois se loppuosa
        Keittiöpsykologi kirjoitti:

        Sinua ilmeisesti suututtaa ihan muu kuin lapsenlapset tai niiden puuttuminen, oletan? vanhenevat naiset vain tulkitsevat omalla tavallaan suuttumuksesi?

        Luutuneet käsitykset vanhuksista ja vanhenevista ihmisistä, niitä olisi syytä meistä jokaisen tavalla tai toisella ravistella sen sijaan, että niitä pyritään toistuvasti vahvistamaan.

        Presidentin itsenäisyysjuhlissa oli ollut joku 101-vuotias mies, joka oli lehtikuvista ja -jutuista päätellen varsin virkeä ja selväpäinen ja sai toistatuhatta joulukorttia. Miksi hän ne sai? No tietenkin siksi, että hän omalla käyttäytymisellään osoitti epätodeksi kaiken maailman keinutuoli- ja vaippakäsitykset. Ja jos joku hieman yli kuusikymppinen, mahdollisesti itseäni nuorempi, mummottelee itseään se on suunnilleen sama kuin että toinen jalka on arkussa ja toinen ei vissiin ole toiminut enää aikoihin. Yläpäästä en uskalla arvailla mitään.

        Se mies lausahti, että hän lukee ne kortit sitten, kun hän on vanhempi.


      • keittiöpsykologi
        60+ pois se loppuosa kirjoitti:

        Luutuneet käsitykset vanhuksista ja vanhenevista ihmisistä, niitä olisi syytä meistä jokaisen tavalla tai toisella ravistella sen sijaan, että niitä pyritään toistuvasti vahvistamaan.

        Presidentin itsenäisyysjuhlissa oli ollut joku 101-vuotias mies, joka oli lehtikuvista ja -jutuista päätellen varsin virkeä ja selväpäinen ja sai toistatuhatta joulukorttia. Miksi hän ne sai? No tietenkin siksi, että hän omalla käyttäytymisellään osoitti epätodeksi kaiken maailman keinutuoli- ja vaippakäsitykset. Ja jos joku hieman yli kuusikymppinen, mahdollisesti itseäni nuorempi, mummottelee itseään se on suunnilleen sama kuin että toinen jalka on arkussa ja toinen ei vissiin ole toiminut enää aikoihin. Yläpäästä en uskalla arvailla mitään.

        Se mies lausahti, että hän lukee ne kortit sitten, kun hän on vanhempi.

        Joo, varsin monet vanhat ihmiset menevät yli siitä, missä on aita matalin. Joskus nuoremmatkin. Siksi joku erilainen vanhus virkistää. Kuvittelemme hetken aikaa, että mekin satavuotiaina tanssimme polkkaa ja valssia. Useimmille se jää vain haaveeksi. Ikää tulee ihmisille yhä enemmän, mutta se vireys ei automaattisesti seuraa siinä mukana.


    • oioijsdfjölsidjojfös

      Plussat:
      - alko / aina hyvää palvelua!
      - Linjalan lähellä oleva kiinalainen ravintola! Hinta-laatusuhde kohdillaan!
      - Custom Curls
      - Lady Atlas
      - Torikadun Liikuntakeskus
      - Henriks/Villiverso
      - Punnitse ja Säästä -> ystävällinen palvelu, hyvä valikoima
      - entisen postin vieressä oleva kiinalainen ravintola
      - Pancho Villa
      - Willan Life
      - Trendikenkä

      Miinukset:
      - specsavers / poikkeuksellisen töykeätä palvelua eräiltä työntekijöiltä
      - Fedele / tyly asiakaspalvelu, no onneksi täällä Hyvinkäällä näitä kampaajia riittää joten helppo vaihtaa toiseen :)



      Uteliaisuudesta kysyn nimimerkiltä "12345678" että mikä Cocoa day Spassa oli vikana?

    • 10+11

      Monet liikkeet ovat saaneet paljon plussia ja miinuksia joka vaan osoittaa että jokainen kokee asiakaspalvelutapahtuman omalla tavallaan. Olen kohta 10 vuotta asuntu Hyvinkäällä eikä minulla ole oikeastaan yhtään huonoa kokemusta asiakaspalvelusta. Eihän ne kaikki mitään tähtihetkiä ole olleet mutta ei mitään karvaita pettymyksiä. Voisi melkein sanoa että sitä saa mitä tilaa eli jos käyttäydyt epäkohteliaasti myyjää kohtaan niin on turha kuvitella että myyjä silloin käyttäytyy erityisen ystävällisesti sinua kohtaan.

      • Keittiöpsykologi

        Osittain näin, mutta ei aina. Asiakaspalvelutehtävissä on joitain ihmisiä, jotka ovat päättäneet olla pitämättä ihmisistä ja työstään, he eivät pidä mistään. Silloin on ihan sama, miten asiakas käyttäytyy. Tällaiset kokemukset jäävät mieleen.


      • Hyvää joulua!
        Keittiöpsykologi kirjoitti:

        Osittain näin, mutta ei aina. Asiakaspalvelutehtävissä on joitain ihmisiä, jotka ovat päättäneet olla pitämättä ihmisistä ja työstään, he eivät pidä mistään. Silloin on ihan sama, miten asiakas käyttäytyy. Tällaiset kokemukset jäävät mieleen.

        Samaa mieltä keittiöpsykologin kanssa. Joskus vaan asiakaspalvelijan paho olo purkautuu juuri siihen asiallisesti käyttäytyvään asiakkaaseen. Jos vaikka asiattomasti käyttäytyvälle ei uskalla tiuskia.

        Tämän olen itsekin saanut kokea hyvin sairaana ensiapupolilla. Kysyin hoitajalta, pääsisikö mitenkään pitkäkseen (syöpälääkkeen aiheuttama yleistulehdus ja todella huono olo). Hoitaja tiuskaisi, että ei ole muita paikkoja kuin toi (seinän vierellä oleva sänky). Ajatteli kai, etten kehtaa siihen kiivetä. Olihan se ihan muiden jonottajien näkösällä eikä siellä verhojen takana. Mutta olisin mennyt vaikka patjalle lattialle. Siinä sängyllä kuuntelin sitten, miten perjantai-illan humalaiset ärhentelivät hoitajille. Ymmärsin sitten paremmin ja lääkärin tultua kokeiden oton jälkeen pääsin osastolle. Ja se oli kuin taivas!


      • Villit vuodet
        Hyvää joulua! kirjoitti:

        Samaa mieltä keittiöpsykologin kanssa. Joskus vaan asiakaspalvelijan paho olo purkautuu juuri siihen asiallisesti käyttäytyvään asiakkaaseen. Jos vaikka asiattomasti käyttäytyvälle ei uskalla tiuskia.

        Tämän olen itsekin saanut kokea hyvin sairaana ensiapupolilla. Kysyin hoitajalta, pääsisikö mitenkään pitkäkseen (syöpälääkkeen aiheuttama yleistulehdus ja todella huono olo). Hoitaja tiuskaisi, että ei ole muita paikkoja kuin toi (seinän vierellä oleva sänky). Ajatteli kai, etten kehtaa siihen kiivetä. Olihan se ihan muiden jonottajien näkösällä eikä siellä verhojen takana. Mutta olisin mennyt vaikka patjalle lattialle. Siinä sängyllä kuuntelin sitten, miten perjantai-illan humalaiset ärhentelivät hoitajille. Ymmärsin sitten paremmin ja lääkärin tultua kokeiden oton jälkeen pääsin osastolle. Ja se oli kuin taivas!

        Tähän mummo-juttuun liittyen: olen mummo ja minullakin on korkeakoulutettuja , hyvin toimeentulevia lapsia, joilla on siis omat lapset. Olen työssäkäyvä, matkustelen suht paljon, mutta rakastan lapsenlapsiani, jotka todella rikastuttavat elämääni.

        Mummous kunniaan, ei se estä elämästä


      • Hullut vuodet
        Villit vuodet kirjoitti:

        Tähän mummo-juttuun liittyen: olen mummo ja minullakin on korkeakoulutettuja , hyvin toimeentulevia lapsia, joilla on siis omat lapset. Olen työssäkäyvä, matkustelen suht paljon, mutta rakastan lapsenlapsiani, jotka todella rikastuttavat elämääni.

        Mummous kunniaan, ei se estä elämästä

        Niin mutta entä sitten? Mikä sinun viestisi oli, mitä halusit meille kertoa.


      • mie tiiän
        Hullut vuodet kirjoitti:

        Niin mutta entä sitten? Mikä sinun viestisi oli, mitä halusit meille kertoa.

        se sanoi, että mummot jyrää meitit!


      • näin on
        mie tiiän kirjoitti:

        se sanoi, että mummot jyrää meitit!

        juuri näin -meinasin ratketa kun kuulin junassa erään nuorehkon äidin sanovan ystävälleen jotensakin näin: Nykyajan mummot on kyllä aika villejä, ei ne ehdi lapsenvahdiksikaan kuin harvoin, koko ajan menossa.......

        no ei tää liity mitenkään asiakaspalveluun mutta seuraava liittyy:

        ISO plussa itellan (postin) jakeluautojen kuljettajille, oikeen kohteliasta porukkaa.


    • ginger80

      Plussat
      Suomalainen Kirjakauppa, saa palvelua jos haluaa mutta saa myös katsella rauhassa jos haluaa
      Kirjavantolpan apteekki, hyvä nopea palvelu
      Hyvinkäänkylän Siwa, iloiset auttavaiset myyjät
      Willan suutari, ihana auttavainen suutari
      Liikuntakeskus Willa, hyvä palvelu
      SpecSvaers, hyvä palvelu
      Rosso, hyvä palvelu

      Miinukset
      - Laatukoru, niin hapan naismyyjä ettei tosikaan, maailman huonoin palvelukokemus
      - Timanttiset, yksi myyjistä nenän vartta pitkin katseleva "en mä tiedä" tyyppi
      - Cittari, hitaat kassat

      • Ottakoot mallia

        Kirjavantolpan apteekki on esimerkki hyvästä palvelusta ja asiakasystävälliset aukioloajat.Erinomainen sijainti.


    • Lisa89

      Tässä plussia ja miinuksia asiakaspalvelusta ja fiiliksestä kyseissessä paikassa..
      Marttina
      Kirjavantolpan apteekki
      Emotion
      UkkoPekka
      Willan liikuntakeskus
      Cocoa day spa
      Lindex

      - Seppälä
      - Kampaamo siinä willan valion kioskin lähellä
      - Tokmanni

    • Meikitlaatikos

      Emotionille
      Vaikka olen vanhempi nainen, enkä enää mikään kosmetiikan suurkuluttajakaan, olen aina saanut erittäin ystävällistä palvelua Emotionissa. Ja se vaikuttaa luontevalta, ei päälleliimatulta.

      Hyvivalo
      Kivoja ihmisiä siellä töissä, palvelu toimii ja juttu luistaa asiakkaiden kanssa.

      • vaadin.palvelua

        Miksi me vanhemmat naiset ei muka voitaisi saada hyvää palvelua??? Viestiisi oli ikään kuin sisäänrakennettu ajatus, että näin ei olisi.

        Minä olen yli kuusikymppinen nainen ja sain tänään hyvää palvelua Saarelaisen pyöräliikkeestä ja Hyvinkään Autopalvelusta. Sen sijaan Prisman kassalla istui joku mykkä suomalainen nainen, joka ei katsonut silmiin eikä edes kohti eikä ilmeisesti aikonut lausua sanaakaan. Rupesi vain mekaanisesti käsittelemään tavaroitani ja ei olisi ilmeisesti sanonut edes loppusummaa, mutta pidin korttia esillä enkä laittanut lukijaan ennen kuin hän raotti vähän huuliaan. Vissiin huono päivä. Kassoilla saattaa olla toisinaan vähän keitä tahansa kadulta temmattuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe