Missä Mikkelin lesbot?

batgirl

Missä täällä mahdollisesti törmäisi toisiin lepakoihin?

23

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei oo ei tuu

      Ei siellä oo! Kaikki kuulema heteroita Mikkelissä! Kerran siellä kävin ja toiste en taida tulla!

      • m.h1

        Höpöhöpö!! On mikkelissä muita mutta ei paljon. Mistä tiedät ,että ei oo ja kaikki heteroita??


    • m.h1

      On mikkelissä lesboja kyllä, mutta 50 /50 varattuja kun en voi nyt tarkkaan sanoa. Kuinka olet vanha? Jos olet alle 30 niin mikkelin olkkarissa on myös nuorten iltaa kokoontua. En nyt muista oliko se joka toinen tiistaisin tai joku päivä. En ole siinä nuorten ikäisten joukkoon, koska oon jo yli 30. Joskus kuulemma käyvät kharmassa ja vaakunassa mutta toivottavasti en olisi väärässä ^_^.Muuten itse myös mikkelistä

    • Liljendahl

      No jos Mikkelissä kaikki ovat heteroita, niin sehän on sitten Suomen tervein kaupunki.

    • mikkeliläinen123

      sinkku tyttömäinen lesbo täällä :)

      • naksubi

        saisko siuhun yhteyden jotain kauttä?


    • 5+2

      Täällä! :D

      • En siis ole ainoa! Wuhuu :)


    • m.h1

      Ei varmasti kukaan ainoa :-). Kyllä meitä mikkelissä liikkuu aina muun muualla. Muuten olen yli 30 -vuotias ja sinkku mutta olisi mukava saada ehkä ystäviä.Hei zebra95 joka tiedän sinusta :-D eli tunnemme jo.Olin kuullut ,että mikkelissä olisi 36 henkilöitä mutta nuorten puolella yhteensä saattaisi 50 jo.Sain tiedon jostakin ,että mikkelissä ~6000 homoja,lesboja ja bissejä wuhuu.Törmäsin aina sattumalta aamupäivällä tai päivällä jopa lesbopareja joskus.

    • naksubi

      Tääl kans. 28 mikkelistä.

    • 19+12

      Täällä kans yks. Yli 20v. Baareis en paljoo käy mut muualla voi törmätä :D

    • st.michel-princess

      23v läski prinsessa, Mikkelissä asunut kohta 8 vuotta :)

    • Savo rokkaa!

      Anteeksi kun miespuolisena teidän palstaa häiriköin, mutta
      mää haluun lesbo kavereita. Itte oon 24-wee ja miehiin päin oleva bi.
      Anybody anywhere?

    • naksubi

      Kiinnostaisko ketään lähtä lavoille hengailemaan ja ehkäpä tanssimaan? Ihe tykkään käydä lavoilla ja tanssiakkin vaikka en kovin hyvin osaakkaan. Eli myös pitkä pinnaselle opettajalle paikka auki.

    • st.michel-princess

      Tulin vielä lisäämään, että kiva olisi saada juttu- ja ehkä jopa livekavereita paikkakunnalta, kun en oikein lesboja täältä itsekään tunne :D

    • huono onnea

      ei ole hyvä että lesboja olisi koska se tietää huono onnea ykx mies

    • Täällä yksi yksinäinen parikymppinen naisen alku. :) En tosin täysin gay ole vaan enemmänkin bi. Olisi silti mukava kyllä saada juttu ehkä jopa live kamuja täältä. Muutin vastikään Mikkeliin, eikä mulla täällä ketään kaveria ole, enkä tiiä mistee niitä löytäs.. :/

    • m.h1

      Muuten ehkä joku nähnyt minusta hengailla yksikseni eli käytän yleensä ainakin ruskean tekonahkatakki tai khakinvihreän hupparitakki kuin maihari. Lasit on ja luonnonkiharan lyhyt. Mukana aina olkalaukku harmaa. :-D

    • 1+4

      Oon nyt pari kuukautta pitänyt majaa mikkelissä ja musta tuntuu, että lesboja on ihan joka kadun kulmassa. :D

    • minä

      Kyllähän täällä on meitä vaikka kuinka, ku pitää silmänsä auki. :)

      • m.h1

        Niin on totta ,että meitä vaikka kuinka :-). En ainakin jaksa pitää silmänsä auki :-D. Onneksi oon sinkku ja vapaa sielu.


      • Mä en oo tavannu ku muutaman... vaikka yritystä on kyllä ollu! Auttakaa joku... laajalammella asustelen...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2904
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      540
      2761
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1897
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1707
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1382
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      91
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe